abonnement Unibet Coolblue
pi_178823874
Bedankt voor het advies allemaal. Ik ga er even mee aan de haal. Voorheen mengde ik een 18mg/ml flesje zelf nog weleens met VG, maar het komt er de laatste tijd niet van. En toch blijven kopen .. Een hijs en ik slaap door tot morgenochtend :')

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2018 23:16:32 ]
  zondag 29 april 2018 @ 23:26:27 #112
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_178824076
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2018 21:11 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Het is een 18650 mechmod met 2 parallelle spoelen die gezamenlijk subohm zijn. Het lijkt erop dat het inderdaad te heftig is. Dat zet me toch een beetje aan het denken over de gezondheidsaspecten hiervan.
Whehehe, Rookte je je Marlborootjes ook een pakje per keer? _O-

1000 pk in een Fiat Panda schroeven en dan roepen dat autorijden gevaarlijk is..

Wat voor Mech heb je? En wat voor dripper? Foto van je coils? Lang niet meer gezien hier :7 Ik héb ze nog wel.. Ergens..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 29 april 2018 @ 23:28:46 #113
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_178824102
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2018 23:15 schreef Stratotanker het volgende:
Bedankt voor het advies allemaal. Ik ga er even mee aan de haal. Voorheen mengde ik een 18mg/ml flesje zelf nog weleens met VG, maar het komt er de laatste tijd niet van. En toch blijven kopen .. Een hijs en ik slaap door tot morgenochtend :')
wel goedkope slaappillen dan _O_ _O-

Als je een flesje 0mg van dezelfde smaak erbij kiepert zit je al op 9mg.. Wel smaak nemen he, geen blanco, anders is je smaak straks ook gehalveerd :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_178935071
Geen idee wat voor MOD, er staat wel REM op. Dripper is een Derringer. Ik zal.later even kijken of ik een foto kan vinden of maken. Heb laatst wel een 6mg/ml flesje gehaald. Het probleem lijkt identiek, ik word doodmoe van dat spul.
pi_179030782
Godver, G150 begint te sterven ;(!!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_179214497
Ben waarschijnlijk late to the party, maar sinds een paar dagen Red Astaire van T-juice aan het vapen; die kan ik aanraden. Rode vruchten met een klein beetje anijs/menthol, en vanille, naar verluid.

On another note, is de Uwell Valyrian de moeite waard? Die wordt me overal aangeraden. Wil weer een goeie tank kopen. Heb de Uwell Crown (1) en heb daar erg positieve ervaringen mee.
pi_179214537
quote:
10s.gif Op donderdag 17 mei 2018 09:31 schreef Trollscience het volgende:
Ben waarschijnlijk late to the party, maar sinds een paar dagen Red Astaire van T-juice aan het vapen; die kan ik aanraden. Rode vruchten met een klein beetje anijs/menthol, en vanille, naar verluid.

On another note, is de Uwell Valyrian de moeite waard? Die wordt me overal aangeraden. Wil weer een goeie tank kopen. Heb de Uwell Crown (1) en heb daar erg positieve ervaringen mee.
Red Astaire _O_

Heb nu zelf de Princess Peach van Fuu :9
  donderdag 17 mei 2018 @ 11:53:30 #118
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_179216986
https://nos.nl/artikel/22(...)-zijn-e-sigaret.html?

Smok E Mountain. Kende deze build niet. Zijn er hier mensen met zo'n ding?
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_179217710
quote:
10s.gif Op donderdag 17 mei 2018 09:31 schreef Trollscience het volgende:
Ben waarschijnlijk late to the party, maar sinds een paar dagen Red Astaire van T-juice aan het vapen; die kan ik aanraden. Rode vruchten met een klein beetje anijs/menthol, en vanille, naar verluid.

On another note, is de Uwell Valyrian de moeite waard? Die wordt me overal aangeraden. Wil weer een goeie tank kopen. Heb de Uwell Crown (1) en heb daar erg positieve ervaringen mee.
Sowieso T-Juice _O_ damp bijna niets anders
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  donderdag 17 mei 2018 @ 15:34:41 #120
24329 KNAK
ff w88,......
pi_179221280
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 12:38 schreef yosander het volgende:

[..]

Sowieso T-Juice _O_ damp bijna niets anders
Heb alles van T-Juice geproefd en jammer genoeg is niet het hele assortiment voor herhaling vatbaar
Red Astaire is wel goed te pruimen ja, deze haal ik nu en dan weer eens in huis.

Liefhebbers van R. Astair kunnen ook Full Moon 'Red' proberen. Zelfde catergorie, iets minder zoet en iets minder anijs

https://www.mr-joy.nl/nl/ - tijdje geleden tegengekomen waar o.a. Red te koop is. Deze toko rekent geen verzendkosten :)

Naast mijn favo shop Savevape.nl is www.e-sigaretnederland.nl/ ook wel een leuke
Mai pben rai~!
pi_179227188
quote:
11s.gif Op donderdag 17 mei 2018 11:53 schreef ShevaJB het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)-zijn-e-sigaret.html?

Smok E Mountain. Kende deze build niet. Zijn er hier mensen met zo'n ding?
Zo'n ding niet, maar het is gewoon een mech mod.
Daar heb ik er hier een stuk of 5 van liggen.

Zijn ze gevaarlijk? Ja.
Je bent in principe met een pijpbommetje aan het spelen.

Lag dit ongeluk aan een fout in het apparaat? Waarschijnlijk niet.

Een mech mod is een directe verbinding tussen de batterij en je coil, vergelijkbaar met een zaklamp. Uit/aan, 0/1, Niets/alles
En tja, als je dan, bijvoorbeeld, een 0.15Ohm coil (whaaa, vette clouds) gaat aansturen met een 4000mAh (lekker lang dampen), 10A (en hier gaat het fout) batterij, dan is dat vragen om ongelukken.
Zo'n coil vraagt al snel 25A, dus die batterij wordt heel snel, heel heet. BOEM.

De meeste ongelukken gebeuren met mech mods en in bijna alle gevallen is het een fout van de gebruiker.

Een mech mod is zeker geen apparaat om lichthartig mee om te gaan

[ Bericht 0% gewijzigd door marc0871 op 17-05-2018 20:41:02 ]
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  donderdag 17 mei 2018 @ 21:38:10 #122
24329 KNAK
ff w88,......
pi_179228587
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:31 schreef marc0871 het volgende:

[..]

Zo'n ding niet, maar het is gewoon een mech mod.
Daar heb ik er hier een stuk of 5 van liggen.

Zijn ze gevaarlijk? Ja.
Je bent in principe met een pijpbommetje aan het spelen.

Lag dit ongeluk aan een fout in het apparaat? Waarschijnlijk niet.

Een mech mod is een directe verbinding tussen de batterij en je coil, vergelijkbaar met een zaklamp. Uit/aan, 0/1, Niets/alles
En tja, als je dan, bijvoorbeeld, een 0.15Ohm coil (whaaa, vette clouds) gaat aansturen met een 4000mAh (lekker lang dampen), 10A (en hier gaat het fout) batterij, dan is dat vragen om ongelukken.
Zo'n coil vraagt al snel 25A, dus die batterij wordt heel snel, heel heet. BOEM.

De meeste ongelukken gebeuren met mech mods en in bijna alle gevallen is het een fout van de gebruiker.

Een mech mod is zeker geen apparaat om lichthartig mee om te gaan
ik ging van een Aspire vv starterskit naar een Carter mechmod. Mag denk ik wel beetje blij zijn dat zoiets mij niet is overkomen B-)
Mai pben rai~!
pi_179228918
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 21:38 schreef KNAK het volgende:

[..]

ik ging van een Aspire vv starterskit naar een Carter mechmod. Mag denk ik wel beetje blij zijn dat zoiets mij niet is overkomen B-)
Jij had hulp :6
En het is Cartel.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 08:54:58 #124
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_179235139
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 20:31 schreef marc0871 het volgende:

[..]

Zo'n ding niet, maar het is gewoon een mech mod.
Daar heb ik er hier een stuk of 5 van liggen.

Zijn ze gevaarlijk? Ja.
Je bent in principe met een pijpbommetje aan het spelen.

Lag dit ongeluk aan een fout in het apparaat? Waarschijnlijk niet.

Een mech mod is een directe verbinding tussen de batterij en je coil, vergelijkbaar met een zaklamp. Uit/aan, 0/1, Niets/alles
En tja, als je dan, bijvoorbeeld, een 0.15Ohm coil (whaaa, vette clouds) gaat aansturen met een 4000mAh (lekker lang dampen), 10A (en hier gaat het fout) batterij, dan is dat vragen om ongelukken.
Zo'n coil vraagt al snel 25A, dus die batterij wordt heel snel, heel heet. BOEM.

De meeste ongelukken gebeuren met mech mods en in bijna alle gevallen is het een fout van de gebruiker.

Een mech mod is zeker geen apparaat om lichthartig mee om te gaan
Bedankt voor de uitleg, ik heb gewoon zo'n build met twee 18650 batterijen met een Kylin rta erop geschroefd.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  donderdag 7 juni 2018 @ 01:14:28 #125
24329 KNAK
ff w88,......
pi_179648413
en we dampen vrolijk verder...

beetje dood hier... niemand die zn nieuwe gear even moet show-offen? iedereen met zn oude huidige setupje bezig en tevreden?
Mai pben rai~!
pi_179649248
Eleaf Ello 4ml gekocht, leuke tank, niet te duur. Enige nadeel is dat ik die op ~60W moet zetten voor een beetje fatsoenlijke vaporproductie, waar mijn andere rond de 36/40 zaten, dat merk ik wel aan de batterijduur ;(
pi_179649480
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 01:14 schreef KNAK het volgende:
en we dampen vrolijk verder...

beetje dood hier... niemand die zn nieuwe gear even moet show-offen? iedereen met zn oude huidige setupje bezig en tevreden?
ik doe al 2,5 jaar met m’n eVic VTC Mini, volgens mij ga ik naar de 400k puffs of daar ben ik al overheen. Werkt nog steeds dus waarom iets anders.
pi_179650799
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 01:14 schreef KNAK het volgende:
en we dampen vrolijk verder...

beetje dood hier... niemand die zn nieuwe gear even moet show-offen? iedereen met zn oude huidige setupje bezig en tevreden?
Binnenkort de CoilArt Mage halen :9

  donderdag 7 juni 2018 @ 17:37:50 #129
24329 KNAK
ff w88,......
pi_179657861
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 10:12 schreef PartyHard het volgende:

[..]

Binnenkort de CoilArt Mage halen :9

[ afbeelding ]
Zag ik nog een leuk Filmpje over ;

Mai pben rai~!
pi_179661025
8 maart heb ik mijn wismec p80 in gebruik genomen. Gelukkig Kun je de ledjes uitzetten, maar verder ben ik erg tevreden!! Robuust apparaat, ligt lekker in de hand en doet goed wat ie moet doen. Komt nu na 3 maanden kwalitatief een stuk beter over als de eleaf pico en eleaf aster die ik hiervoor gebruikte. Beiden waren na een half jaar bij mij helemaal versleten. Dit gevoel heb ik nu nog helemaal niet bij de wismec. Thnx voor jullie aankoop advies toendertijd! :+
pi_179661081
Ergens ben ik trouwens veel nieuwsgierig naar nieuwe smaakjes. Damp al ca een jaar maar 3 smaken: red Astaire, heisenberg en Blood sukkah. Bevallen erg goed, en eigenlijk te lui om andere smaakjes te (blijven) testen. Toch begint het ergens weer te kriebelen om wat nieuws te proberen. Iemand ideeen? :@
pi_179665763
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 20:23 schreef cofi het volgende:
Ergens ben ik trouwens veel nieuwsgierig naar nieuwe smaakjes. Damp al ca een jaar maar 3 smaken: red Astaire, heisenberg en Blood sukkah. Bevallen erg goed, en eigenlijk te lui om andere smaakjes te (blijven) testen. Toch begint het ergens weer te kriebelen om wat nieuws te proberen. Iemand ideeen? :@
oe, die eerste twee bevallen me ook zeer goed, misschien ook eens de derde proberen als je die anderen ook lekker vindt.

edit: blood sukka even opgezocht, eigenlijk een soort red astaire alleen dan van vampire vape ipv t-juice? of is er wel degelijk verschil?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2018 23:45:03 ]
pi_179666049
quote:
6s.gif Op donderdag 7 juni 2018 23:39 schreef Trollscience het volgende:

[..]

oe, die eerste twee bevallen me ook zeer goed, misschien ook eens de derde proberen als je die anderen ook lekker vindt.

edit: blood sukka even opgezocht, eigenlijk een soort red astaire alleen dan van vampire vape ipv t-juice? of is er wel degelijk verschil?
Ze lijken inderdaad wel op elkaar, alleen waar red Astaire een soort kersen / framboos smaak heeft, is Blood sukkah meer een soort van watermeloen. Een tikje frisser in mijn beleving.

Heb jij nog aanraders :s)
  vrijdag 8 juni 2018 @ 01:48:19 #134
24329 KNAK
ff w88,......
pi_179667372
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 23:53 schreef cofi het volgende:

[..]

Ze lijken inderdaad wel op elkaar, alleen waar red Astaire een soort kersen / framboos smaak heeft, is Blood sukkah meer een soort van watermeloen. Een tikje frisser in mijn beleving.

Heb jij nog aanraders :s)
bekijk de Full Moon reeks eens (als je aan DIY doet)

https://www.mr-joy.nl/nl/aroma-base/aroma-merken/full-moon-aroma/
Deze site heeft niet zo veel lekkers als bijv. savevape, maar wel gratis verzenden

Met name Full Moon - Red is lekker, in de categorie Red Astair / Pinkman
Mai pben rai~!
pi_179668969
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 01:14 schreef KNAK het volgende:
en we dampen vrolijk verder...

beetje dood hier... niemand die zn nieuwe gear even moet show-offen? iedereen met zn oude huidige setupje bezig en tevreden?
Durf na 1,5 jaar dampen voor het eerst een mech aan in vertrouwen, ik moet zeggen wat een smaakkanon op 0,15 ohm dual coil nom nom nom .....
pi_179669017
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 08:53 schreef Daniel_Smit het volgende:

[..]

Durf na 1,5 jaar dampen voor het eerst een mech aan in vertrouwen, ik moet zeggen wat een smaakkanon op 0,15 ohm dual coil nom nom nom .....
[ afbeelding ]
Kolere, wat een apparaat ^O^
  Official ESF Kreviewer vrijdag 8 juni 2018 @ 09:15:30 #137
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_179669188
Het kan de beste batterij op aarde zijn, maar iJoy klinkt niet best.
pi_179669338
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 09:15 schreef Kreator het volgende:
Het kan de beste batterij op aarde zijn, maar iJoy klinkt niet best.
Ze zijn redelijk altijd nog beter dan vtc5a maar trekken geen 40amp eerder 30amp (wat ook nog wel keurig is)
Volgens ""Mooch"" onze batterij goeroe ;-)
En ach ff een ander wrapje er om heen en die lelijke naam is foetsie ha ha
pi_179669431
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 23:53 schreef cofi het volgende:

[..]

Ze lijken inderdaad wel op elkaar, alleen waar red Astaire een soort kersen / framboos smaak heeft, is Blood sukkah meer een soort van watermeloen. Een tikje frisser in mijn beleving.

Heb jij nog aanraders :s)
Hmm, eens proberen dan. Ik vind Divine Custard van Flavor Monks persoonlijk heel erg lekker, maar die is wel wat subtieler dat die andere dingen die je opnoemt.
pi_179669481
Goedemorgen :) , ik sta weer op het punt om te gaan dampen. Aantal jaren geleden tijdje gedaan, ik had toen de e-roll, toch weer begonnen met roken :{ Ik ben op zoek naar iets wat te vergelijken is met de E-Roll, en ik kwam de VaporLinQ Cig-a-Linq Pro tegen iemand hier ervaring mee of andere suggesties?

Alvast bedankt.
pi_179669520
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 09:40 schreef michiel_merk het volgende:
Goedemorgen :) , ik sta weer op het punt om te gaan dampen. Aantal jaren geleden tijdje gedaan, ik had toen de e-roll, toch weer begonnen met roken :{ Ik ben op zoek naar iets wat te vergelijken is met de E-Roll, en ik kwam de VaporLinQ Cig-a-Linq Pro tegen iemand hier ervaring mee of andere suggesties?

Alvast bedankt.
justfog q16 misschien wat voor je ?
pi_179678502
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 08:53 schreef Daniel_Smit het volgende:

[..]

Durf na 1,5 jaar dampen voor het eerst een mech aan in vertrouwen, ik moet zeggen wat een smaakkanon op 0,15 ohm dual coil nom nom nom .....
[ afbeelding ]
Pulsebox _O_

Ik heb dezelfde, met rode doorzichtige kapjes :D
pi_179678598
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 09:40 schreef michiel_merk het volgende:
Goedemorgen :) , ik sta weer op het punt om te gaan dampen. Aantal jaren geleden tijdje gedaan, ik had toen de e-roll, toch weer begonnen met roken :{ Ik ben op zoek naar iets wat te vergelijken is met de E-Roll, en ik kwam de VaporLinQ Cig-a-Linq Pro tegen iemand hier ervaring mee of andere suggesties?

Alvast bedankt.
Ligt eraan waarvoor je gaat dampen. Doe je het om de smaak, nicotine of grote wolken?
pi_179678661
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 17:37 schreef KNAK het volgende:

[..]

Zag ik nog een leuk Filmpje over ;

Vind m een beetje een slechte reviewer, ook hoe hij klaagt over het schroefsysteem terwijl je in de tijd dat hij erover huilt de pootjes gewoon een kwartslag gedraaid hebt :+
  vrijdag 8 juni 2018 @ 19:11:46 #145
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_179678730
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 19:06 schreef PartyHard het volgende:

[..]

Vind m een beetje een slechte reviewer, ook hoe hij klaagt over het schroefsysteem terwijl je in de tijd dat hij erover huilt de pootjes gewoon een kwartslag gedraaid hebt :+
hij heeft wel een punt natuurlijk, is gewoon een achterlijk ondoordacht ontwerp. Maar idd, je kun ook die coil effe fiksen ipv 6 van die dingen te verneuken en dan te gaan zitten ranten. Die krijgt vast nog vaker iets toegestuurd van die fabrikant. Nóóóót :+ 👎🏽
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_179678763
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 19:11 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

hij heeft wel een punt natuurlijk, is gewoon een achterlijk ondoordacht ontwerp. Maar idd, je kun ook die coil effe fiksen ipv 6 van die dingen te verneuken en dan te gaan zitten ranten. Die krijgt vast nog vaker iets toegestuurd van die fabrikant. Nóóóót :+ 👎🏽
Achja, zo heeft iedere mod wel zijn minpunten :s)
pi_179688138
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 18:55 schreef PartyHard het volgende:

[..]

Pulsebox _O_

Ik heb dezelfde, met rode doorzichtige kapjes :D
m2 rood/wit en grijs nu nog gouden deurtjes zien te vinden voor een eventuele gouden rda lol
pi_179688195
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 10:12 schreef PartyHard het volgende:

[..]

Binnenkort de CoilArt Mage halen :9

[ afbeelding ]
mooi/mooi/mooi
pi_179689493
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 09:40 schreef michiel_merk het volgende:
Goedemorgen :) , ik sta weer op het punt om te gaan dampen. Aantal jaren geleden tijdje gedaan, ik had toen de e-roll, toch weer begonnen met roken :{ Ik ben op zoek naar iets wat te vergelijken is met de E-Roll, en ik kwam de VaporLinQ Cig-a-Linq Pro tegen iemand hier ervaring mee of andere suggesties?

Alvast bedankt.
De Fit of Infinix van SMOK zijn wel vergelijkbaar met een eroll.
En als je nog kleiner wilt: Justfog Minifit.
  zaterdag 9 juni 2018 @ 15:07:53 #150
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_179692287
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 19:14 schreef PartyHard het volgende:

[..]

Achja, zo heeft iedere mod wel zijn minpunten :s)
ja, ik ben oud, heb een grote muil en ik ben een beetje grijs aan het worden B-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_179693332
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 15:07 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

ja, ik ben oud, heb een grote muil en ik ben een beetje grijs aan het worden B-)
_O-
pi_179704690
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 15:07 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

ja, ik ben oud, heb een grote muil en ik ben een beetje grijs aan het worden B-)
Ach trootst je ik steeds kaler ;-)
pi_179742743
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 19:01 schreef PartyHard het volgende:

[..]

Ligt eraan waarvoor je gaat dampen. Doe je het om de smaak, nicotine of grote wolken?
(sigaretten) smaak grote wolken troat-hit
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 11:50 schreef Anne het volgende:

[..]

De Fit of Infinix van SMOK zijn wel vergelijkbaar met een eroll.
En als je nog kleiner wilt: Justfog Minifit.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 09:43 schreef Daniel_Smit het volgende:

[..]

justfog q16 misschien wat voor je ?
tnx zal even rond kijken :) ik wil nog steeds niet met zo'n grote ding rond lopen.. B-) zijn er veel veranderingen t.a.v een paar jaar terug ? dampte in 2014 voor het laatst
pi_179743164
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 12:19 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

(sigaretten) smaak grote wolken troat-hit

[..]

[..]

tnx zal even rond kijken :) ik wil nog steeds niet met zo'n grote ding rond lopen.. B-) zijn er veel veranderingen t.a.v een paar jaar terug ? dampte in 2014 voor het laatst
Nou, volgens mij gaan we weer een beetje richting back to basic :).
In de tussentijd moest alles groot, groter, grootst en zoveel mogelijk damp. Maar volgens mij gaan we weer terug naar klein en basic (voorgevulde cartridges zelfs, automatische batterijen, geen coils maar complete pods). Gelukkig voor jou dus :P.
  donderdag 14 juni 2018 @ 06:54:28 #155
24329 KNAK
ff w88,......
pi_179777127
voor de Chefs Flavour liefhebbers;

Use Code 'WowWednesday' to get 20% off your whole order!
Ends at Midnight on Friday 15th June.

https://www.chefsflavours.co.uk
Mai pben rai~!
  donderdag 14 juni 2018 @ 07:31:49 #156
24329 KNAK
ff w88,......
pi_179777396


Steam Crave gaat mogelijk weer wat knaken uit mn knip wegnemen.

Een geheel doorzichtige chamber, waar je dus je cotton/coil kan bekijken, das toch niet nieuw?

Ook komen ze naast die RTA ook met een RDSA;



hele topcap van glas; weer een nieuwe uitdaging :')
Mai pben rai~!
pi_179777603
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 07:31 schreef KNAK het volgende:


Steam Crave gaat mogelijk weer wat knaken uit mn knip wegnemen.

Een geheel doorzichtige chamber, waar je dus je cotton/coil kan bekijken, das toch niet nieuw?

Ook komen ze naast die RTA ook met een RDSA;

[ afbeelding ]

hele topcap van glas; weer een nieuwe uitdaging :')
Wat is dat voor gloeilamp dan _O-
pi_179811475

Daar is 'ie dan :D

Behoorlijk tevreden over, mooi diepe well en ligt lekker in de hand. Geweldige dampproductie ook, en eenvoudig te bouwen *O*
pi_179848481
Misschien vraag ik hier op de verkeerde plek om advies, maar een betere plek weet ik momenteel niet. Ik heb nooit sigaretten gerookt, maar van een goede waterpijp met appeltabak kon ik altijd (zeker in mijn studententijd) genieten. Ik vind het lekker, ontspannend en gezellig. Na wat research en ouder worden ben ik ermee gestopt en doe ik het extreem zelden nog na een etentje bij een Arabisch restaurant.

Echter heb je tegenwoordig ook steam Stones en elektrische kooltjes. Dat lijkt mij een redelijk alternatief en minder ongezond. Webwinkels zeggen dat de steam stones minder schadelijk zijn maar goed, die willen verkopen dus wat daarvan waar is... Als ik zoek op gezondheidsrisico's van steam stones kom ik uit op oude artikelen, artikelen over 'gewone' shishatabak of artikelen over hoe een shisha een opstap is naar sigaretten en dus slecht. Is er iemand die iets zinnigs kan zeggen (bij voorkeur met link) naar hoe schadelijk die steam stones zijn icm elektrische kooltjes?

Enerzijds denk ik alle rook in je longen is slecht, want daar is het niet voor bedoeld, anderzijds heb ik nooit iemand horen waarschuwen voor de gevaren van een stoomcabine...
pi_179872832
Mijn Cuboid heeft een (volgens Google bekend) probleem met het batterijklepje: na verloop van tijd gaan de scharniertjes loszitten, waardoor de contactpunten op het klepje de batterij niet meer goed raken. Dit betekent dat hij alleen nog maar aangaat als je stevig op het klepje duwt terwijl je hem gebruikt.

Mensen op internet zeggen, dat je een klein stripje aluminiumfolie tussen de contactpunten en de batterijen kunt leggen, en dat hij het hierdoor weer zou doen. Zo dus:

Ik ben extreem cynisch, heb 0 verstand van elektrische circuits en heb vooral totaal geen zin om mijn gezicht eraf te blazen dus ik durf het apparaat niet eens aan te zetten in deze staat. Kan iemand me vertellen hoe veilig dit is?
pi_179893843
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2018 16:12 schreef Trollscience het volgende:
Mijn Cuboid heeft een (volgens Google bekend) probleem met het batterijklepje: na verloop van tijd gaan de scharniertjes loszitten, waardoor de contactpunten op het klepje de batterij niet meer goed raken. Dit betekent dat hij alleen nog maar aangaat als je stevig op het klepje duwt terwijl je hem gebruikt.

Mensen op internet zeggen, dat je een klein stripje aluminiumfolie tussen de contactpunten en de batterijen kunt leggen, en dat hij het hierdoor weer zou doen. Zo dus:
[ afbeelding ]
Ik ben extreem cynisch, heb 0 verstand van elektrische circuits en heb vooral totaal geen zin om mijn gezicht eraf te blazen dus ik durf het apparaat niet eens aan te zetten in deze staat. Kan iemand me vertellen hoe veilig dit is?
Slechte grap zekers, dat is zeker bij de pluspool wel degelijk gevaarlijk.
pi_179901320
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2018 16:12 schreef Trollscience het volgende:
Mijn Cuboid heeft een (volgens Google bekend) probleem met het batterijklepje: na verloop van tijd gaan de scharniertjes loszitten, waardoor de contactpunten op het klepje de batterij niet meer goed raken. Dit betekent dat hij alleen nog maar aangaat als je stevig op het klepje duwt terwijl je hem gebruikt.

Mensen op internet zeggen, dat je een klein stripje aluminiumfolie tussen de contactpunten en de batterijen kunt leggen, en dat hij het hierdoor weer zou doen. Zo dus:
[ afbeelding ]
Ik ben extreem cynisch, heb 0 verstand van elektrische circuits en heb vooral totaal geen zin om mijn gezicht eraf te blazen dus ik durf het apparaat niet eens aan te zetten in deze staat. Kan iemand me vertellen hoe veilig dit is?
Laten we dit maar even niet doen 8)7
pi_179903823
Bwhoa, in principe doet het plaatje in het deksel hetzelfde; de + pool van de ene batterij verbinden met de - pool van de andere, waardoor ze effectief gestapeld worden als in een zaklantaarn.
Dat doen ze om de capaciteit te verdubbelen, met de zelfde volts.

Je kan ook de plussen en de minnen onderling verbinden.
Zolang je het circuit niet sluit, is er niks aan de hand.
Sluit je het circuit, dan heb je ineens 9 volt om mee te spelen, met de capaciteit die de cellen hebben.

Ik zie het gevaar niet echt.
Als er een kortsluiting is, zal het bord waarschijnlijk gewoon niet werken.

Misschien uitkijken dat het folie dat pinnetje niet raakt.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_179940708
Maar goed. Heb maar een nieuwe mod besteld, de Sinuous P80, zou morgen binnen moeten komen als het goed is. Is ook een stuk praktischer, maar één batterij en past fatsoenlijk in m'n broekzak. Als die Joyetech te maken valt heb ik altijd een reserve, heb nu tijdelijk mijn Stick V8 Baby in gebruik (verbaas me over hoe fijn die is, zeker aangezien ik dus een mod gewend was)

Heb overigens HVG Barbwire Plank nu, eerste koffieachtige smaakje (moet cappuciono met karamel o.i.d. voorstellen) en bevalt erg goed moet ik zeggen. Is ook iets goedkoper dan meeste aroma's (was volgens mij 13 euro voor 20ml). Heeft alleen op het begin een beetje een zoete "attack" op het moment dat je inhaleert; daar moest ik aan wennen; maar dat kan ook hebben gelegen aan het feit dat hij tussen de 2 en 15 dagen moet steepen en ik hem na vier uur al in mijn tank had gegooid :')
pi_179941330
Sinds zondag in bezit van een JustFog1 met Millers Fruit Mix. Bevalt tot nu erg goed, was voorheen tabaksroker maar dat vond ik smerig worden dus dit is een prima alternatief. :)

Vraagje: Wat maakt het uit als je +1.0Ω vloeistof gebruikt en een 0.8Ω coil hebt? Ik zie overal vloeistof staan voor +1Ω maar ik heb een 0.8Ω.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')