abonnement Unibet Coolblue
pi_177725042
heb ook het gevoel dat het een gekke wedstrijd gaat worden , die brabantse joden klappen er altijd volop als de club van Brabant op bezoek komt.

smerige club
pi_177725182
Het blijft een onofficiele satellietclub van Ajax natuurlijk dat Willem II.
Land of the free. Home of the brave.
pi_177725247
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 16:21 schreef Scarface88 het volgende:
Het blijft een onofficiele satellietclub van Ajax natuurlijk dat Willem II.
;)
  zaterdag 10 maart 2018 @ 16:25:14 #154
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177725253
Scarfacegod
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177725341
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 16:21 schreef Scarface88 het volgende:
Het blijft een onofficiele satellietclub van Ajax natuurlijk dat Willem II.
Zit heel veel ajaxvolk tussen idd,met een teringhekel aan PSV
pi_177725635
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 16:29 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Zit heel veel ajaxvolk tussen idd,met een teringhekel aan PSV
Dit is echt onzin. Ik neem jullie onwetenden mee naar seizoen 2006/2007. AZ moet tegen Excelsior, Ajax tegen Willem II en PSV tegen Vitesse. AZ staat op kop met respectievelijk Ajax en PSV als achtervolgers. AZ laat het al snel liggen tegen Excelsior. PSV doet wat het moet doen tegen Vitesse en Ajax komt niet door de Tilburgse muur heen. Wanneer dat ook in Tilburg door begint te sijpelen, wordt en masse het "Boeruh, Boeruh" ingezet door de Willem II supporters.

Dat is de afgelopen jaren mogelijk wat in balans geraakt, maar neem van mij aan dat die geen voorkeur hebben voor Ajax of PSV. En dat er zelfs mogelijk iets meer sympathie richting PSV gaat.
  zaterdag 10 maart 2018 @ 16:44:12 #157
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177725763
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 16:39 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Dit is echt onzin. Ik neem jullie onwetenden mee naar seizoen 2006/2007. AZ moet tegen Excelsior, Ajax tegen Willem II en PSV tegen Vitesse. AZ staat op kop met respectievelijk Ajax en PSV als achtervolgers. AZ laat het al snel liggen tegen Excelsior. PSV doet wat het moet doen tegen Vitesse en Ajax komt niet door de Tilburgse muur heen. Wanneer dat ook in Tilburg door begint te sijpelen, wordt en masse het "Boeruh, Boeruh" ingezet door de Willem II supporters.

Dat is de afgelopen jaren mogelijk wat in balans geraakt, maar neem van mij aan dat die geen voorkeur hebben voor Ajax of PSV. En dat er zelfs mogelijk iets meer sympathie richting PSV gaat.
Dat je nog moeite doet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177725877
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 16:44 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat je nog moeite doet.
Goed stuk toch?
pi_177725929
quote:
Art Langeler: 'Steven Bergwijn kan een ontwikkeling als Agüero of Mertens ook maken'

Voormalig hoofd opleiding van PSV Art Langeler kijkt in gesprek met Algemeen Dagblad naar de ontwikkeling van Steven Bergwijn. "Dit is een jongen die is gezegend met heel veel balgevoel. Ik weet nog dat ik bij zijn eerste trainingen bij de A-selectie langs de kant stond te kijken. Was-ie net 17. Ik dacht te zien dat Steven aan de bal meteen tot de besten behoorde en dat bleek ook de conclusie van Phillip en zijn staf. Dan weet je dat je met een bovengemiddeld talent te maken hebt," aldus de huidige bondscoach van Jong Oranje. "Maar: potentie alleen is uiteraard nooit voldoende. Je moet het ook aan rendement koppelen. En dat rendement uit acties en dribbels moest echt omhoog bij hem. Het begint nu te komen."

Langeler gebruikt de aanvaller bij Jong Oranje steeds in het punt van de aanval, waar Bergwijn in zijn ogen ook thuis hoort. "Bij Jong Oranje had ik hem tot nu toe in de spits staan. Omdat ik geloof dat Steven het protype is van de moderne centrumspits. Geen man die ballen inkopt, maar iemand die je vanuit het centrum zowel in de voet aan kunt spelen als in de diepte kunt lanceren. Kijk naar wat er internationaal aan types in de spits staan. Je ziet steeds minder het type-Weghorst of Luuk de Jong en meer types als Sergio Agüero, Dries Mertens. Gedrongen, wendbaar, snel, redelijk tweebenig. Die ontwikkeling zie ik Steven ook maken. En in een speelwijze met twee of drie spitsen maakt dan niet uit."

De bondscoach van Jong Oranje hoopt echter wel dat Bergwijn na dit seizoen nog in Eindhoven blijft. "Het zou goed zijn als hij nog een tijdje bij PSV blijft, denk ik, zodat hij nog beslissender kan worden. Hij heeft in elk geval een stabiele omgeving, komt uit een goed nest. Ik ken hem zelf als een liefhebber die wil voetballen en plezier maken, of dat nu bij PSV, Jong PSV, Oranje of Jong Oranje is."
Goed verhaal Art.
pi_177725996
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 16:49 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Goed verhaal Art.
Heeft wel iets weg van Aguero
pi_177726003
quote:
Gastóngod Pereirogenot: 'Ik moet een constanter niveau laten zien en daar ben ik me ook van bewust'

In gesprek met het Eindhovens Dagblad kijkt Gastón Pereiro terug op zijn spel bij PSV. De middenvelder lijkt in topwedstrijden regelmatig te excelleren, terwijl het tegen de andere ploegen vaak juist niet wil lukken. "Daar moet natuurlijk verandering in komen. Niet in het feit dat ik in de wedstrijden tegen Ajax en Feyenoord iets kan laten zien, maar de andere duels leveren uiteraard net zoveel punten op," aldus Pereiro. "Als er een mooie sfeer of een groot belang aan een wedstrijd zit, leef ik vaker op. Op het veld voel je ook de rivaliteit op de tribunes. Ik mag in de andere duels niet meer wegzakken en moet meer bij het spel betrokken zijn. Of het zoals zaterdag tegen Willem II is of een andere ploeg, maakt niet uit. Ik moet een constanter niveau laten zien en daar ben ik me ook van bewust. Met de trainers heb ik hier ook over gesproken en ze verlangen dat terecht van me."

Pereiro gaat verder: "Of het mijn karakter is dat ik in de ene wedstrijd heel zichtbaar ben en soms een stuk minder? Ik moet volledig geconcentreerd zijn en blijven, dat is het denk ik vooral. Ik ben het er wel mee eens dat ik in sommige wedstrijden meer kan laten zien en probeer dat echt te veranderen. In de periode dat ik niet speelde, heb ik voor mijn gevoel nog harder getraind dan anders. Juist omdat je dan de wedstrijdmomenten niet hebt, moet je er harder tegenaan gaan."

Over een kampioensfeest wil Pereiro het nog niet hebben. "Dat zou prachtig zijn, maar daar moeten we nu nog niet te veel aan denken. Gewoon na elke wedstrijd bekijken hoe we ervoor staan. We hebben nog een aantal overwinningen nodig en de kwaliteiten om dat voor elkaar te krijgen. Mij zal je niet te vroeg horen juichen."

Ondanks dat de middenvelder afgelopen periode weinig tot spelen toe kwam, is hij toch weer opgeroepen voor het nationale elftal van Uruguay, tot opluchting van Pereiro zelf. "Natuurlijk schoot het wel eens door mijn hoofd dat ik meer moest spelen om in beeld te blijven. Ik zou het WK echt voor geen goud willen missen. Het enige wat ik kon doen was op het trainingsveld mezelf laten zien om weer een kans af te dwingen."
Goeie quotes Gaston!
pi_177726034
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 16:52 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Heeft wel iets weg van Aguero
Zo noemde ze hem inderdaad in de jeugd van de Graafschap. Kun Langerer. Helaas heeft hij het niet zo heel lang kunnen laten zien.
pi_177726321
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 16:29 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Zit heel veel ajaxvolk tussen idd,met een teringhekel aan PSV
De meesten zijn gewoon Willem2volk. Met hoogstens meer of minder sympathie voor een andere club.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177726346
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 16:52 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Goeie quotes Gaston!
Wij zijn ons daar ook van bewust, heel pijnlijk bewust :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 10 maart 2018 @ 17:11:24 #165
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177726360
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 16:53 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Zo noemde ze hem inderdaad in de jeugd van de Graafschap. Kun Langerer. Helaas heeft hij het niet zo heel lang kunnen laten zien.
_O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 10 maart 2018 @ 17:15:10 #166
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177726415
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 16:39 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Dit is echt onzin. Ik neem jullie onwetenden mee naar seizoen 2006/2007. AZ moet tegen Excelsior, Ajax tegen Willem II en PSV tegen Vitesse. AZ staat op kop met respectievelijk Ajax en PSV als achtervolgers. AZ laat het al snel liggen tegen Excelsior. PSV doet wat het moet doen tegen Vitesse en Ajax komt niet door de Tilburgse muur heen. Wanneer dat ook in Tilburg door begint te sijpelen, wordt en masse het "Boeruh, Boeruh" ingezet door de Willem II supporters.

Dat is de afgelopen jaren mogelijk wat in balans geraakt, maar neem van mij aan dat die geen voorkeur hebben voor Ajax of PSV. En dat er zelfs mogelijk iets meer sympathie richting PSV gaat.
Wat een zondag was dat. _O_
pi_177726494
iig is dit de laatste lastige horde , als je vanavond wint ben je voor 99,9% kampioen

Hierna speel je tegen vvv en nac thuis
  zaterdag 10 maart 2018 @ 17:21:03 #168
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177726524
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 17:19 schreef PSVCL het volgende:
iig is dit de laatste lastige horde , als je vanavond wint ben je voor 99,9% kampioen

Hierna speel je tegen vvv en nac thuis
Ligt er aan wie er fluit, toch?
pi_177726533
Indekgenot, dit zooitje met 0-4 oprollen.
pi_177726580
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 17:21 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ligt er aan wie er fluit, toch?
doet er niet meer toe nu ze niks meer kunnen betekenen voor ajax
  zaterdag 10 maart 2018 @ 17:23:32 #171
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177726587
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 17:21 schreef TehRocks het volgende:
Indekgenot, dit zooitje met 0-4 oprollen.
Precies, anders verdien je die titel niet eens.
pi_177726623
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 17:23 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Precies, anders verdien je die titel niet eens.
Ik hoop gewoon dat ik nog 1 keer het PSV van tegen Feyenoord mag zien, maakt niet uit tegen welke tegenstander.
pi_177726645
Moeizame 0-1 of 1-2. Het wordt in ieder geval geen makkelijke walkover.
Land of the free. Home of the brave.
  zaterdag 10 maart 2018 @ 17:27:29 #174
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_177726660
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 17:26 schreef Scarface88 het volgende:
Moeizame 0-1 of 1-2. Het wordt in ieder geval geen makkelijke walkover.
De uitslag die je verwacht kan me niet bekoren.
Hoe is je gevoel?
  zaterdag 10 maart 2018 @ 17:27:34 #175
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177726662
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 17:25 schreef TehRocks het volgende:

[..]

Ik hoop gewoon dat ik nog 1 keer het PSV van tegen Feyenoord mag zien, maakt niet uit tegen welke tegenstander.
Liefst tegen Ajax dan. Zijn we dat gezever dat Ajax een betere selectie heeft ook weer even kwijt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')