abonnement Unibet Coolblue
pi_177667892
Hoi,

Mijn buurman gaat vloer isolatie nemen van drocon. Dat zijn volgens mij van de kunststof chips die op de bodem liggen(laag van 40cm?)
Nu heb ik hier geen ervaring mee maar loop ik er ook over te denken deze te nemen. Alleen vraag ik me af of voor mij vloer drocon wel het goede is.
Ik heb een betonnen vloer met onderin de kruipruimte nog een betonnen vloer (kruipruimte is denk ik ongeveer 80cm hoog). Ik heb geen last van opkomend water.

Heeft iemand advies of ik die drocon moet nemen of beter iets anders kan doen?
pi_177672944
Ik vind vloerisolatie nog zoiets vaags. De ene raad parels op de bodem aan, de ander PU schuim tegen de onderkant van je vloer, en de ander tonzon.

Ook krijg je allemaal verschillende "feiten" gepresenteerd. Ik lees hier even mee, maar zelf heb ik het op de lange baan geschoven totdat de experts het een keer met elkaar eens worden.
Ga sowieso eerst de spouwmuur isoleren, dat scheelt, als het goed is, meer.
pi_177673370
Een walhalla voor ongedierte.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_177674282
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 21:36 schreef halfway het volgende:
Een walhalla voor ongedierte.
pi_177676970
Volgens mij zijn die chips met name bedoeld voor vochtige kruipruimtes. Persoonlijk zou ik de boel laten purren, je stopt de warmte dan direct onder je vloer, ipv dat je de kruipruimte meeverwarmt. Daarnaast is het niet handig om over een laag van chips te kruipen, mocht je er nog eens moeten zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')