abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 8 maart 2018 @ 13:29:31 #51
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_177684264
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:05 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Mijn vader heeft me opgevoed dat het goed is zolang je jezelf maar aan kan kijken in de spiegel.

Zal hij nu wel spijt van hebben. Want mijn ouders die denken ondertussen “die kennen we niet, die kunnen we niet volgen”. Maar ga naar mijn beste vriendin die alles van me weet en die zal zeggen, die ouders die sporen niet en met Fripsel is niks mis.

Zo heb ik hulpverleners die zeggen “ik vind het zo fijn dat ik tegen jou alles kan zeggen”, en daar bespreek ik ook alles mee. En bij de ander vertrek ik boos nadat ik naar mijn hoofd krijg dat ze niks mag zeggen.

Tja, wat is de waarheid.
Er is sowieso haast geen eindconclusie mogelijk over hoe iemand precies is aangezien elke willekeurige waailap weer anders tegen een persoon aankijkt (extreme gevallen zoals massamoordenaars enzo even buiten beschouwing gelaten)
pi_177684317
In Fable was ik vaak duister. :P

Tof spel was dat.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_177684448
Vrijwel iedereen ziet zichzelf als de goederik. Denk dat er vrij weinig mensen zijn die bewust hun keuzes maken omdat het zo lekker slecht is.
pi_177684481
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:38 schreef Bananenpap het volgende:
Vrijwel iedereen ziet zichzelf als de goederik. Denk dat er vrij weinig mensen zijn die bewust hun keuzes maken omdat het zo lekker slecht is.
om je ervan bewust te zijn dat je een ‘slechterik’ bent, hoef je niet bewust slechte keuzes te maken.
pi_177684801
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:40 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

om je ervan bewust te zijn dat je een ‘slechterik’ bent, hoef je niet bewust slechte keuzes te maken.
Dat zeg ik ook niet.
pi_177685069
Ik ben gewoon een naamloze omstander.
pi_177685120
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:55 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet.
Zo leest het wel, maar dan leg ikhet vast verkeerd uit.
pi_177685282
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 14:10 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Zo leest het wel, maar dan leg ikhet vast verkeerd uit.
Wat ik probeer te zeggen is dat vrijwel iedereen zijn keuzes maakt vanuit een bepaalde ethische afweging. Iedereen doet dingen omdat ze op dat moment 'goed' lijken. Dat je achteraf wel eens denkt dat het een slechte keuze was is natuurlijk zo. Alleen psychopaten maken bewust slechte keuzes.
pi_177711310
Naar mezelf toe ben ik sowieso de slechterik, naar anderen toe niet (hoop ik)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')