abonnement Unibet Coolblue
pi_177818463
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 22:04 schreef summer2bird het volgende:
Annihilation. Leuke film maar ik snap er geen snars van.
Beetje vaag is het wel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I´m back.
pi_177818594
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 15:52 schreef Riann het volgende:
Ik heb een vraagje over jessica jones. Ik heb de trailer gezien en ik denk dat ik het misschien toch wel wat vind al hou ik helemaal niet van superhelden en zo. Maar ik begreep van iemand dat je dan ook andere series moet kijken.

Qua volgorde heb ik begrepen dat je ze zo zou moeten kijken:
Daredevil seizoen 1
Jessica Jones seizoen 1
Daredevil seizoen 2
Luke Cage seizoen 1
Ironfist seizoen 1
Defenders seizoen 1
Jessica Jones seizoen 2

is dat ook zo?
Jessica Jones staat redelijk op zichzelf, al komen er karakters in voor die ook elders opduiken. Als je compleet wil zijn, mis je ook nog de Punisher seizoen 1 (na defenders, voor JJ s02)
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_177818759
quote:
2s.gif Op woensdag 14 maart 2018 16:00 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Jessica Jones staat redelijk op zichzelf, al komen er karakters in voor die ook elders opduiken. Als je compleet wil zijn, mis je ook nog de Punisher seizoen 1 (na defenders, voor JJ s02)
Nou denk ik dat alles laat varen er zijn tenslotte genoeg andere leuke series op netflix heb geen zin om heel veel series te moeten kijken omdat ze van alles met elkaar te maken hebben.
En zeker omdat ik er niet zeker van ben of ik het echt leuk zou gaan vinden. Ik ben niet iemand die van superhelden houd.
  Moderator woensdag 14 maart 2018 @ 16:11:17 #106
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_177818859
Bates Motel *O* *O* *O*
A child is born with no state of mind.
  woensdag 14 maart 2018 @ 16:12:25 #107
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_177818885
Jessica Jones S1 en 2 zijn ook goed te volgen zonder de rest (zelfs defenders hoeft niet, al speelt het karakter daar wel in mee)

Hetzelfde geld eigenlijk wel voor de andere karakters (daredevil, Iron Fist en Jessica Jones staan los van elkaar. Luke Cage en de Punisher komen eerst in een andere serie voor hun eigen verhaal begint (JJ en DD2)

Als je Defenders wil kijken dan klopt dat overzicht wel, maar ook deze heeft (nog) geen directe invloed op de latere series
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
pi_177821133
Seven seconds, straks laatste aflevering zien, ik vind het toch wel een erg sterke serie en dus wel een aanrader wmb.
I´m back.
pi_177821893
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 16:06 schreef Riann het volgende:

[..]

Nou denk ik dat alles laat varen er zijn tenslotte genoeg andere leuke series op netflix heb geen zin om heel veel series te moeten kijken omdat ze van alles met elkaar te maken hebben.
En zeker omdat ik er niet zeker van ben of ik het echt leuk zou gaan vinden. Ik ben niet iemand die van superhelden houd.
JJ staat redelijk op zichzelf, daar hoef je de rest niet voor te zien. En het komt dan wel van Marvel, maar ik zou het geen superhelden serie noemen. Jessica is een alcoholistische privé detective die toevallig ook sterk is. :P
  Admin woensdag 14 maart 2018 @ 21:29:49 #110
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_177825083
Hm, ik keek net een film, en toen die was afgelopen kreeg ik drie kijktips te zien, in plaats van dat er een countdown naar een trailer voor iets randoms kwam.

Dat is hoe het vroeger was, voordat Netflix met die trailers begon, en dat is ook hoe ik het veel prettiger vind. Heeft iemand anders dit ook gemerkt?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_177825492
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 21:29 schreef Breuls het volgende:
Hm, ik keek net een film, en toen die was afgelopen kreeg ik drie kijktips te zien, in plaats van dat er een countdown naar een trailer voor iets randoms kwam.

Dat is hoe het vroeger was, voordat Netflix met die trailers begon, en dat is ook hoe ik het veel prettiger vind. Heeft iemand anders dit ook gemerkt?
ik heb het nooit anders meegemaakt. maar kijk dan ook niet via de browser (of android app -> chromecast of windows 10 app)
  Admin woensdag 14 maart 2018 @ 22:09:03 #112
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_177826105
Ik kijk meestal via de Apple TV app, en dat is ook waar ik dit had.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 14 maart 2018 @ 22:27:06 #113
374096 Liftdeur
Gaat open en dicht.
pi_177826588
Bloodline uitgekeken, begon wel lekker, maar werd per seizoen minder.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ajacied.
pi_177826833
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 22:27 schreef Liftdeur het volgende:
Bloodline uitgekeken, begon wel lekker, maar werd per seizoen minder.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond seizoen één echt prachtig qua sfeer. Daarna werd het inderdaad rap minder.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 14 maart 2018 @ 22:48:06 #115
374096 Liftdeur
Gaat open en dicht.
pi_177827103
quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2018 22:35 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik vond seizoen één echt prachtig qua sfeer. Daarna werd het inderdaad rap minder.
Klopt, eigenlijk hadden ze het bij dat eerste seizoen moeten laten.
Nu op zoek naar de volgende, deze series vond ik erg tof:

- Wanted
- Dexter
- Ozark
- Breaking Bad
- Prison Break

Ben niet zo van de sci-fi achtige dingen.

Als iemand nog iets heeft hoor ik het graag. :D
Ajacied.
pi_177827153
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 22:48 schreef Liftdeur het volgende:

[..]

Klopt, eigenlijk hadden ze het bij dat eerste seizoen moeten laten.
Nu op zoek naar de volgende, deze series vond ik erg tof:

- Wanted
- Dexter
- Ozark
- Breaking Bad
- Prison Break

Ben niet zo van de sci-fi achtige dingen.

Als iemand nog iets heeft hoor ik het graag. :D
Damnation misschien? Vond ik wel tof, ondanks dat het een beetje westernachtig is en ik niet van echte westerns houd. :P

Edit: en Mindhunters wellicht.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 14 maart 2018 @ 22:52:53 #117
374096 Liftdeur
Gaat open en dicht.
pi_177827218
quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2018 22:50 schreef Monolith het volgende:

[..]

Damnation misschien? Vond ik wel tof, ondanks dat het een beetje westernachtig is en ik niet van echte westerns houd. :P

Edit: en Mindhunters wellicht.
Thanks, zal het eens gaan proberen.
Ajacied.
  woensdag 14 maart 2018 @ 23:10:26 #118
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_177827598
Morgen laatste aflevering van Friends kijken ;(
  donderdag 15 maart 2018 @ 08:28:16 #119
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_177831537
quote:
2s.gif Op woensdag 14 maart 2018 16:00 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Jessica Jones staat redelijk op zichzelf, al komen er karakters in voor die ook elders opduiken. Als je compleet wil zijn, mis je ook nog de Punisher seizoen 1 (na defenders, voor JJ s02)
Ja, loopt die er nog tussendoor qua referenties en zo?
Goed om te weten.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  donderdag 15 maart 2018 @ 09:03:52 #120
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_177831884
Ik vond bij Jessica Jones (s2) zelfs vrij storend hoe de andere karakters (uit The Defenders) niet leken te bestaan. We zagen Foggy (uit Daredevil) voor een minuut in een scene waar niks bijzonders gebeurde en Danny (uit Iron Fist) werd een paar keer genoemd vanwege zijn geld.

Heb net Peaky Blinders seizoen 4 gekeken, wat een heerlijk seizoen na twee mindere seizoenen. O+
pi_177834184
vind ik ook jammer dat ze daar niet meer gebruik van maken zoals bij S1 van Jessica Jones. Al was dat bij S2 wat minder nodig gezien de tegenstander
pi_177835124
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3 Türken & ein Baby – 2015 9 1:33 uur
Audio: Duits | Subs: DE EN ES FR NL | ✓︎ Download
Genre: Comedy
Acteurs: Kostja Ullmann, Eko Fresh, Kida Khodr Ramadan
Het leven van drie ontevreden broers die een familiezaak voor bruidsmode runnen, staat op zijn kop als een van hen voor de baby van zijn ex-vriendin moet zorgen.

Ben en Holly – 2009 AL 0:21 uur
Audio: Engels, Nederlands | Subs: EN | ✓︎ Download
Genre: Kinderserie
Acteurs: Preston Nyman, Sian Taylor, Ian Puleston-Davies
In het magische kleine koninkrjik beleven de elf Ben en sprookjesprinses Holly leuke avonturen terwijl ze leren over samenwerken, delen en problemen oplossen.

Down with Love – 2003 AL 1:41 uur
Audio: Engels | Subs: EN NL | ✓︎ Download
Genre: Comedy, Romantisch
Acteurs: Renée Zellweger, Ewan McGregor, Sarah Paulson
In de swingende jaren 60 heeft rokkenjager en journalist Catcher Block vrouwen onder de duim, maar de feministische adviescolumniste Barbara Novak vecht terug.

Go Back to Where You Came From (seizoen 1–2) – 2011 12
Audio: Engels | Subs: EN NL | ✓︎ Download
Genre: Provocerend, Reality
Acteurs: David Corlett, Colin Friels
Een groep Australiërs wordt gedwongen onder dezelfde barre omstandigheden te leven als de vluchtelingen en asielzoekers over wie ze vooroordelen hebben.

Jag älskar dig: En skilsmässokomedi (I Love You: A Divorce Comedy) – 2016 12 1:31 uur
Audio: Zweeds | Subs: DE EN FR NL SV | ✓︎ Download
Genre: Comedy, Drama
Acteurs: Björn Kjellman, Christine Meltzer, Rodolfo Corsato
Marianne heeft genoeg van haar passieloze huwelijk en wil scheiden van haar man Gustav, die vervolgens besluit om zijn leven drastisch om te gooien.

Little Lunch (seizoen 1) – 2015 AL
Audio: Engels | Subs: EN NL | ✓︎ Download
Genre: Comedy, Feelgood, Kinderserie
Acteurs: Flynn Curry, Olivia Deeble, Madison Lu
Dit programma kijkt door de ogen van een kind en werpt een grappige blik op alle actie die het dagelijkse tussendoortje van 15 minuten in petto heeft.

Mitten in Deutschland: NSU (seizoen 1) – 2016 12 - Netflix Original
Audio: Duits | Subs: EN NL | ✓︎ Download
Genre: Drama, Duister
Acteurs: Anna Maria Mühe, Albrecht Schuch, Sebastian Urzendowsky
Na de Duitse eenwording begint de neonazistische Nationalsozialistischer Untergrund te moorden, en voert de politie een moeizame strijd om de daders te pakken.

Secret of the Nile (seizoen 1) – 2016 18
Audio: Arabisch (Egypte) | Subs: DE EN ES FR NL | ✓︎ Download
Genre: Drama
Acteurs: Amr Youssef, Dina El-Sherbiny, Anoushka
Een man gaat op zoek naar antwoorden en neemt een baan bij het Grand Hotel, waar zijn zus werkte toen ze verdween. Binnen de chique muren vindt hij liefde en intriges.

Steel Rain – 2018 12 2:19 uur - Netflix Original
Audio: Koreaans | Subs: DE EN ES FR NL | ✓︎ Download
Genre: Actie, Drama
Acteurs: Woo-sung Jung, Do-won Kwak, Kap-soo Kim
Tijdens een coup ontsnapt een Noord-Koreaanse spion met de gewonde leider van het land naar Zuid-Korea om hem in leven te houden en een Koreaanse oorlog te voorkomen.

Stretch Armstrong: The Breakout – 2018 6 0:45 uur - Netflix Original
Audio: Engels, Nederlands | Subs: DE EN ES FR NL | ✗︎ Download
Genre: Animatie
Acteurs: Scott Menville, Steven Yeun, Ogie Banks
Schurken houden huis in Charter City en de Flex Fighters Jake, Ricardo en Nathan hebben jullie hulp nodig om een einde te maken aan de chaos.

Sztuka kochania. Historia Michaliny Wislockiej – 2017 16 1:55 uur
Audio: Pools | Subs: DE EN FR NL PL | ✓︎ Download
Genre: Biografisch drama, Waargebeurd
Acteurs: Magdalena Boczarska, Eryk Lubos, Justyna Wasilewska
Tijdens het communistisch regime verzet een Poolse gynaecologe en seksuologe zich tegen alle taboes en vecht voor de publicatie van haar boek over liefde en seks.

Tabula Rasa (seizoen 1) – 2017 16
Audio: Vlaams | Subs: DE EN NL | ✓︎ Download
Genre: Breinbrekend, Drama, Thriller
Acteurs: Veerle Baetens, Stijn Van Opstal, Jeroen Perceval
Een jonge vrouw met geheugenverlies speelt een sleutelrol in een vermissingszaak. Ze moet haar geheugen terugkrijgen om haar naam te zuiveren.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 15 maart 2018 @ 11:55:38 #123
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_177835188
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 18:30 schreef Ryan3 het volgende:
Seven seconds, straks laatste aflevering zien, ik vind het toch wel een erg sterke serie en dus wel een aanrader wmb.
Vond het als een nachtkaars uitgaan, met een teleurstellende laatste aflevering.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 15 maart 2018 @ 12:08:51 #124
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_177835375
Collateral keek lekker weg, kleine 4 uurtjes dus prima voor tussendoor :Y
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  donderdag 15 maart 2018 @ 12:09:56 #125
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_177835392
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 22:48 schreef Liftdeur het volgende:

[..]

Klopt, eigenlijk hadden ze het bij dat eerste seizoen moeten laten.
Nu op zoek naar de volgende, deze series vond ik erg tof:

- Wanted
- Dexter
- Ozark
- Breaking Bad
- Prison Break

Ben niet zo van de sci-fi achtige dingen.

Als iemand nog iets heeft hoor ik het graag. :D
Fargo _O_
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_177835517
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 12:09 schreef houdjemond het volgende:

Fargo _O_
Ik ben net begonnen met seizoen 2. En ik was wat in de war, want in mijn hoofd zat het idee dat ik al twee seizoenen had gezien, maar waarschijnlijk was dat seizoen 1 en de film.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 15 maart 2018 @ 12:22:20 #127
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_177835551
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 12:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben net begonnen met seizoen 2. En ik was wat in de war, want in mijn hoofd zat het idee dat ik al twee seizoenen had gezien, maar waarschijnlijk was dat seizoen 1 en de film.
Dat zou inderdaad kunnen, de film is ook geniaal!
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  donderdag 15 maart 2018 @ 12:51:15 #128
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_177836136
Friends uitgekeken. Ik voel me me leeg van binnen :{
pi_177836165
Annihilation is een bijzondere film. Ik vond het laatste stuk echt totaal niet mijn ding.
SOONY
pi_177836207
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 12:51 schreef Wicky15 het volgende:
Friends uitgekeken. Ik voel me me leeg van binnen :{
:* begin je weer bij aflevering 1 *O* (heb je overigens snel gedaan, staat er nog maar net op en zijn toch best veel seizoenen :o )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 15 maart 2018 @ 13:02:49 #131
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_177836361
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 12:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:* begin je weer bij aflevering 1 *O* (heb je overigens snel gedaan, staat er nog maar net op en zijn toch best veel seizoenen :o )
Haha ja, beetje rustig gehad met studie :P

M'n ma heeft soms met me meegekeken, en die begint nu bij aflevering 1. Dus zal soms nog wel even kijken ja :D
pi_177836383
Ik geloof niet dat ik een tv-serie ooit voor een tweede keer heb gezien. Heb ik ook het geduld niet voor. Iemand anders hier wel?

(al zou ik het niet erg vinden om heel Buffy nog een keer te kijken _O_ )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator donderdag 15 maart 2018 @ 13:05:21 #133
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_177836408
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 13:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof niet dat ik een tv-serie ooit voor een tweede keer heb gezien. Heb ik ook het geduld niet voor. Iemand anders hier wel?

(al zou ik het niet erg vinden om heel Buffy nog een keer te kijken _O_ )
Seinfeld meerdere keren, maar dat kun je blijven kijken.

Van drama kan ik me ook niet zo snel iets herinneren dat ik twee keer gezien heb.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_177837110
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 12:51 schreef Wicky15 het volgende:
Friends uitgekeken. Ik voel me me leeg van binnen :{
Je kunt de bloopers nog opsporen op YouTube :P
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_177837142
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 12:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:* begin je weer bij aflevering 1 *O* (heb je overigens snel gedaan, staat er nog maar net op en zijn toch best veel seizoenen :o )
240 afleveringen o.i.d. (?) in 10 weken: 3 afleveringen per dag ;)
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_177837753
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 13:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof niet dat ik een tv-serie ooit voor een tweede keer heb gezien. Heb ik ook het geduld niet voor. Iemand anders hier wel?

(al zou ik het niet erg vinden om heel Buffy nog een keer te kijken _O_ )
ik heb de eerste paar afleveringen van Game of Thrones wel voor een tweede keer gezien laatst, maar het verliest dan toch heel snel m'n aandacht.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_177838238
Het A-Team heb ik vroeger heel vaak teruggekeken :P Op Netflix heb ik zoveel te kijken dat ik weinig nog een keer kijk. Dat terugkijken blijft bij af en toe eens een aflevering HIMYM.
  donderdag 15 maart 2018 @ 14:38:12 #138
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_177838264
quote:
7s.gif Op donderdag 15 maart 2018 13:39 schreef Aether het volgende:

[..]

Je kunt de bloopers nog opsporen op YouTube :P
Gisteren al een beetje gedaan ja En zo'n stuk over behind te scenes. Was best leuk :P
  donderdag 15 maart 2018 @ 15:11:51 #139
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_177838869
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 13:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof niet dat ik een tv-serie ooit voor een tweede keer heb gezien. Heb ik ook het geduld niet voor. Iemand anders hier wel?

(al zou ik het niet erg vinden om heel Buffy nog een keer te kijken _O_ )
Breaking Bad twee keer :Y maar dat was meer omdat vriendlief deze nog niet had gezien.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_177838981
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 15:11 schreef houdjemond het volgende:

Breaking Bad twee keer :Y maar dat was meer omdat vriendlief deze nog niet had gezien.
Ah, dan snap ik het wel ja :Y

Heb wel de eerste afleveringen van GoT twee keer gezien omdat ik het eerst gewoon achterlijk stom vond. Een tvshow voor pubers met teveel hormonen. Maar omdat 'iedereen' maar bleef zeggen hoe geweldig het was het nog een tweede kans gegeven en opnieuw gekeken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 15 maart 2018 @ 15:27:14 #141
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_177839192
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 15:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ah, dan snap ik het wel ja :Y

Heb wel de eerste afleveringen van GoT twee keer gezien omdat ik het eerst gewoon achterlijk stom vond. Een tvshow voor pubers met teveel hormonen. Maar omdat 'iedereen' maar bleef zeggen hoe geweldig het was het nog een tweede kans gegeven en opnieuw gekeken.
En nu zit je er ook helemaal in? *O*

Iemand nog aanraders trouwens?
Ben door de Bestatter heen, net optijd. Heb half Netflix gezien voor mijn idee inmiddels

Oh en ik heb niks met Marvel dus die kan ik allemaal overslaan :@
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_177839311
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 12:51 schreef Wicky15 het volgende:
Friends uitgekeken. Ik voel me me leeg van binnen :{
Paar weken geleden ook gedaan maar moet eerlijk zeggen dat ik het tegen het einde ook echt had gehad. :')
Keek ze altijd op comedy central maar nu voor het eerst echt op volgorde.
pi_177839568
Vanaf vandaag vlaamse serie 'Tabula rasa'.


Aanrader ! :Y
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  donderdag 15 maart 2018 @ 15:47:36 #144
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_177839698
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 15:43 schreef ConqueringChaos het volgende:
Vanaf vandaag vlaamse serie 'Tabula rasa'.


Aanrader ! :Y
Oeh klinkt goed _O_ dank.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_177840383
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 15:27 schreef houdjemond het volgende:

[..]

En nu zit je er ook helemaal in? *O*

Iemand nog aanraders trouwens?
Ben door de Bestatter heen, net optijd. Heb half Netflix gezien voor mijn idee inmiddels

Oh en ik heb niks met Marvel dus die kan ik allemaal overslaan :@
Norsemen al gezien?
  donderdag 15 maart 2018 @ 16:57:42 #146
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_177841511
Top Boy is trouwens ook een aanrader.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  donderdag 15 maart 2018 @ 17:05:02 #147
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_177841697
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 15:32 schreef vencodark het volgende:

[..]

Paar weken geleden ook gedaan maar moet eerlijk zeggen dat ik het tegen het einde ook echt had gehad. :')
Keek ze altijd op comedy central maar nu voor het eerst echt op volgorde.
Eerste seizoenen waren wel het leukste, ben ik met je eens. Maar keek meestal in bed voor het slapen gaan een paar afleveringen en ach dan maakt het me allemaal niet zo veel uit :+
pi_177841885
The life of a successful designer and single mother turns upside down when she meets a mysterious man. A mixture of revenge, passion and dark secrets in this thriller set in Buenos Aires City.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 15 maart 2018 @ 17:38:03 #149
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177842547
quote:
6s.gif Op donderdag 15 maart 2018 14:08 schreef Nielsch het volgende:

[..]

ik heb de eerste paar afleveringen van Game of Thrones wel voor een tweede keer gezien laatst, maar het verliest dan toch heel snel m'n aandacht.
Game of Thrones heb ik een stuk of vijf keer herkeken.
Oh.
  donderdag 15 maart 2018 @ 17:39:36 #150
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177842573
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 15:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ah, dan snap ik het wel ja :Y

Heb wel de eerste afleveringen van GoT twee keer gezien omdat ik het eerst gewoon achterlijk stom vond. Een tvshow voor pubers met teveel hormonen. Maar omdat 'iedereen' maar bleef zeggen hoe geweldig het was het nog een tweede kans gegeven en opnieuw gekeken.
Dat is wel echt een hele debiele blik op die serie :D Kan me nog voorstellen dat je die eerste episodes verwarrend vond of saai omdat het veel uitleg is en je niet weet hoe alle familiebanden in elkaar zitten.
Oh.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 maart 2018 @ 17:40:02 #151
163650 Greys
pi_177842587
Heel Twitter ontploft zo ongeveer over de Gervais stand-up op Netflix. (Zie #Humanity) En men is zodanig lovend dat ik het nu ook wil zien.
Ik had verdorie eindelijk aan Bates Motel willen beginnen :( Nieuwsgierigheid wint het.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 15 maart 2018 @ 18:21:40 #152
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177843278
Ik heb the punisher opgegeven eerste Marvel Netflix serie die ik niet doorkom. wat een saai gebrabbel elke keer. En had nog wel zulke hoge verwachtingen schrijvers van Hannibal . Mijn. Favoriete walking dead personage in de main rol, bruut personage en dan zo tegenvallen ben tot episode 6 gekomen hopelijk is Jessica Jones beter.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 15 maart 2018 @ 18:47:39 #153
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_177843742
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 18:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb the punisher opgegeven eerste Marvel Netflix serie die ik niet doorkom. wat een saai gebrabbel elke keer. En had nog wel zulke hoge verwachtingen schrijvers van Hannibal . Mijn. Favoriete walking dead personage in de main rol, bruut personage en dan zo tegenvallen ben tot episode 6 gekomen hopelijk is Jessica Jones beter.
Meen je dat? Ik vond het echt fantastisch.
Dit, dus.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')