abonnement Unibet Coolblue
pi_177661012
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 12:52 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Voorlopig moet Vettel eerst nog maar eens gaan presteren dit seizoen. En LeClerc ook.

Ik herinner me dat vorig jaar toen Rosberg vertrok, Wehrlein de Mercedes protégé zijn opvolger zou worden volgens velen. En kijk waar Werhlein nu is
Misschien volgt hij Vettel of evt ricciardo wel op na 3 jaar ofzo. Dat na 1 jaar als rookie bij een topteam rijden is echt niet zo vanzelfsprekens als mensen hier lijken te denken
pi_177661108
quote:
2s.gif Op woensdag 7 maart 2018 13:11 schreef ShaoliN het volgende:
En alweer 86 rondjes voor RBR
Betrouwbaarheid en snelheid van de RB14 lijken dus wel redelijk in orde als ik het zo zie.
  woensdag 7 maart 2018 @ 13:22:40 #153
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_177661180
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 13:18 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Betrouwbaarheid en snelheid van de RB14 lijken dus wel redelijk in orde als ik het zo zie.
Tot nu toe van wat we zien wel. Long runs schijnen ze ook goed op snelheid te zitten.
  woensdag 7 maart 2018 @ 13:24:37 #154
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_177661203
De snelheid van alle teams ligt vandaag een stuk hoger dan gisteren trouwens.
  woensdag 7 maart 2018 @ 13:26:01 #155
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_177661236
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 13:24 schreef Tinos85 het volgende:
De snelheid van alle teams ligt vandaag een stuk hoger dan gisteren trouwens.
Gisteren reden de topteams nog vooral op de mediums maar vandaag lijken ze vooral de zachte banden te kiezen.
  woensdag 7 maart 2018 @ 13:33:19 #156
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_177661349
Ik wacht nog op een 1:18.5 van STR Honda c_/
pi_177661469
Red Bull lijkt er wel aardig bij te zitten voorlopig _O_
  woensdag 7 maart 2018 @ 13:48:49 #159
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_177661699
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 13:39 schreef Marcoss het volgende:
Red Bull lijkt er wel aardig bij te zitten voorlopig _O_
Ik denk ook wel dat RBR en Ferrari redelijk aan elkaar gewaagd zullen zijn.
Maar ik denk ook dat Mercedes daar nog wel een stukje boven zit.
In de race maar zeker in de Q.
  woensdag 7 maart 2018 @ 13:55:28 #160
131800 Tarado
capô de fusca
pi_177661859
andrewbensonf1 twitterde op woensdag 07-03-2018 om 13:40:04 Clarification - Pirelli say Hamilton’s fasest time earlier was in the ultra-soft, not the hyper-soft https://t.co/HUx1tcJELD reageer retweet
andrewbensonf1 twitterde op woensdag 07-03-2018 om 13:53:54 And that makes the gap between the Mercedes and the Red Bull 0.5secs or so on equivalent tyres**engine modes and fuel loads not known reageer retweet
pi_177661905
RIP RIC WDC HYPE
Jack does it in real time...
  woensdag 7 maart 2018 @ 14:00:38 #162
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_177661959
Ric was er goed ziek van rijd nu als een Bull
  woensdag 7 maart 2018 @ 14:11:44 #163
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_177662192
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 13:07 schreef TagForce het volgende:

[..]

Dat was me nog een heibel ook...

SuperGT had hun laatste race verplaatst zodat ze niet in het zelfde weekend zou vallen als de WEC race op Fuji...
Nu heeft WEC die race verplaatst, naar het weekend waarnaar SuperGT hun race hadden verplaatst, en nu heeft SuperGT die race weer verplaatst naar hun originele datum...
Al dat verplaats heeft voor een paar WEC coureurs echter wel een nare bijsmaak, want die zouden meedoen met Petit LeMans in de VS. Helaas valt nu de WEC Fuji race in hetzelfde weekend, en IMSA weigert om die race te verplaatsen...

Allemaal om 1 F1 coureur de kans te geven mee te doen met WEC.
:{w
Petit LeMans vs. een heel seizoen WEC. Ik snap de afweging wel. Bovendien hebben de meeste coureurs hier uiteindelijk ook baat bij. Een actieve F1-coureur die een seizoen in je raceklasse meedoet is een enorme boost voor je populariteit. Daar heeft uiteindelijk de hele klasse baat bij. Bij de IndyCar hebben ze dat vorig jaar ook al gemerkt en toen ging het om slechts een race.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_177662333
quote:
10s.gif Op woensdag 7 maart 2018 14:11 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Petit LeMans vs. een heel seizoen WEC. Ik snap de afweging wel. Bovendien hebben de meeste coureurs hier uiteindelijk ook baat bij. Een actieve F1-coureur die een seizoen in je raceklasse meedoet is een enorme boost voor je populariteit. Daar heeft uiteindelijk de hele klasse baat bij. Bij de IndyCar hebben ze dat vorig jaar ook al gemerkt en toen ging het om slechts een race.
Het gaat niet om een heel seizoen WEC he... Het gaat maar om 1 race in dat seizoen dat Alonso niet mee zou kunnen doen. Voor die coureurs gaat het bij Petit LeMans ook om exposure. Dat maakt het voor hun wel zuur. Maar goed, de planning staat nu vast, zeggen ze misschien te denken :)
pi_177662369
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 13:39 schreef Marcoss het volgende:
Red Bull lijkt er wel aardig bij te zitten voorlopig _O_
Red Bull lijkt de zaken beter voor elkaar te hebben dan vorig jaar maar met een Renault aandrijving wordt je geen kampioen ben ik bang.
pi_177662420
Ik heb het idee dat de onderlinge verschillen tussen alle teams minder zijn geworden. Ik denk (en hoop) dat de subtop breder is en zich dichterbij de top kan begeven. Hopelijk komen dan ook de betere coureurs boven drijven en gaan die meer een rol spelen, ipv de verschillen tussen de constructeurs.

Maargoed, de wens is de vader van de gedachte O-) .
Woei!
  woensdag 7 maart 2018 @ 14:27:51 #167
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_177662465
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 14:25 schreef Floriz87 het volgende:
Ik heb het idee dat de onderlinge verschillen tussen alle teams minder zijn geworden. Ik denk (en hoop) dat de subtop breder is en zich dichterbij de top kan begeven. Hopelijk komen dan ook de betere coureurs boven drijven en gaan die meer een rol spelen, ipv de verschillen tussen de constructeurs.

Maargoed, de wens is de vader van de gedachte O-) .
Ik vrees dat Mercedes een flink gat slaat bij de eerste GP.
  woensdag 7 maart 2018 @ 14:35:11 #168
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_177662586
quote:
14:31
Bottas komt op mediums tot 0,25 seconde van teamgenoot Hamilton op ultrasofts. Op ultrasofts lijkt het dus nog harder te kunnen dan Hamilton vanochtend deed.
RIP RBR WDC...
  woensdag 7 maart 2018 @ 14:36:34 #169
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_177662610
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 14:19 schreef TagForce het volgende:

[..]

Het gaat niet om een heel seizoen WEC he... Het gaat maar om 1 race in dat seizoen dat Alonso niet mee zou kunnen doen. Voor die coureurs gaat het bij Petit LeMans ook om exposure. Dat maakt het voor hun wel zuur. Maar goed, de planning staat nu vast, zeggen ze misschien te denken :)
Alonso wil kampioen worden, Toyota wil kampioen worden met Alonso. Dat gaat niet lukken als Alonso's teamgenoten een heel seizoen racen en Alonso zelf een race mist. Aan het verplaatsen van die race, hangt dus het belang van een heel seizoen. Dat is wat ik ermee bedoelde. :)

Ik denk overigens niet dat de exposure van Petit LeMans opweegt tegen een seizoen tegen Alonso rijden. Maar goed, dat ligt eraan wat voor exposure je wil. Wil je exposure onder je bestaande doelgroep, dan ben je wellicht beter af met Petit LeMans. Wil je je doelgroep uitbreiden, dan heb je meer aan een WEC-rijdende Alonso.

Waarmee ik overigens niet wil doen alsof Alonso de racegod zelf is, maar dit is gewoon een ongekende stunt. Dat een F1-kampioen zowel een F1-seizoen als een WEC-seizoen volledig rijdt is heel bijzonder. Bovendien is het F1-publiek gewoon veel groter. Ik hoop dan ook dat er vaker gekeken wordt naar ruimte voor coureurs die aan meerdere raceklassen deel willen nemen. Wat mij betreft verplaatsen ze de GP van Monaco, om vaker F1-coureurs aan de Indy500 deel te laten nemen.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  woensdag 7 maart 2018 @ 14:37:04 #170
390833 HerrFritz
Mit ein Schnurrbart
pi_177662621
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 14:27 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ik vrees dat Mercedes een flink gat slaat bij de eerste GP.
[fantasymode] Merc ziet tijdens de vrije trainingen dat ze nog even wat moeten bijschroeven en tijdens de qualy blazen zowel hamilton als bottas hun motor op door een niet snel te herstellen ontwerpfout, waardoor ze de rest van het jaar voorbij gereden worden door zowel Renault als ferrari motoren omdat ze anders te veel straffen krijgen [/fantasymode]
Pg_up: "hey homo, zeg eens wat. Ben je bot ofzo?"
Verdammte Hüte
  woensdag 7 maart 2018 @ 14:39:58 #171
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_177662660
quote:
6s.gif Op woensdag 7 maart 2018 14:37 schreef HerrFritz het volgende:

[..]

[fantasymode] Merc ziet tijdens de vrije trainingen dat ze nog even wat moeten bijschroeven en tijdens de qualy blazen zowel hamilton als bottas hun motor op door een niet snel te herstellen ontwerpfout, waardoor ze de rest van het jaar voorbij gereden worden door zowel Renault als ferrari motoren omdat ze anders te veel straffen krijgen [/fantasymode]
Als dat gebeurt denk ik dat ze gewoon wat gridstraffen in de eerste helft van het jaar pakken, hopende dat de andere teams dit aan het eind van het jaar moeten doen.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_177662661
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 14:19 schreef TagForce het volgende:

[..]

Het gaat niet om een heel seizoen WEC he... Het gaat maar om 1 race in dat seizoen dat Alonso niet mee zou kunnen doen. Voor die coureurs gaat het bij Petit LeMans ook om exposure. Dat maakt het voor hun wel zuur. Maar goed, de planning staat nu vast, zeggen ze misschien te denken :)
Het gaat niet om Alonso maar om Toyota en de exposure die Toyota krijgt op hun eigen thuiscircuit als Alonso mee doet. En de exposure die Toyota krijgt als Alonso kampioen wordt. Met andere woorden, de commerciële belangen voor Toyota zijn enorm en waarschijnlijk groter dan de belangen van de coureurs die nu een race missen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_177662724
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 14:27 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ik vrees dat Mercedes een flink gat slaat bij de eerste GP.
Afgelopen week was Mercedes niet de snelste in de long runs. Dat was Ferrari voor Red Bull. Mercedes kwam pas op de derde plaats

Dus we zullen moeten afwachten hoe Mercedes het deze week doet in de long runs.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_177662732
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 14:27 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ik vrees dat Mercedes een flink gat slaat bij de eerste GP.
Denk het ook. Halve seconde-ish in Q3 net als vorig jaar.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  woensdag 7 maart 2018 @ 14:44:05 #175
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_177662755
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 14:39 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Het gaat niet om Alonso maar om Toyota en de exposure die Toyota krijgt op hun eigen thuiscircuit als Alonso mee doet. En de exposure die Toyota krijgt als Alonso kampioen wordt. Met andere woorden, de commerciële belangen voor Toyota zijn enorm en waarschijnlijk groter dan de belangen van de coureurs die nu een race missen.
Oh man, als Toyota kampioen wordt met Alonso, wil ik die mediahype wel zien. Dat wordt minstens een week of twee nergens anders over praten in motorsportland. Ik ben benieuwd wat dat teweeg zou brengen. Ik denk wel dat het heel goed zou zijn voor de sport als er meer van dit soort projectjes komen.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_177662794
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 14:35 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

RIP RBR WDC...
quote:
14:40 Bottas is in the pits. And so we've got our first proper look at him as he came down the pitlane – good news for people blown away by that laptime, he's on hypersoft tyres, not mediums.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_177662829
quote:
10s.gif Op woensdag 7 maart 2018 14:36 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Alonso wil kampioen worden, Toyota wil kampioen worden met Alonso. Dat gaat niet lukken als Alonso's teamgenoten een heel seizoen racen en Alonso zelf een race mist. Aan het verplaatsen van die race, hangt dus het belang van een heel seizoen. Dat is wat ik ermee bedoelde. :)

Ik denk overigens niet dat de exposure van Petit LeMans opweegt tegen een seizoen tegen Alonso rijden. Maar goed, dat ligt eraan wat voor exposure je wil. Wil je exposure onder je bestaande doelgroep, dan ben je wellicht beter af met Petit LeMans. Wil je je doelgroep uitbreiden, dan heb je meer aan een WEC-rijdende Alonso.

Waarmee ik overigens niet wil doen alsof Alonso de racegod zelf is, maar dit is gewoon een ongekende stunt. Dat een F1-kampioen zowel een F1-seizoen als een WEC-seizoen volledig rijdt is heel bijzonder. Bovendien is het F1-publiek gewoon veel groter. Ik hoop dan ook dat er vaker gekeken wordt naar ruimte voor coureurs die aan meerdere raceklassen deel willen nemen. Wat mij betreft verplaatsen ze de GP van Monaco, om vaker F1-coureurs aan de Indy500 deel te laten nemen.
Ah, ok, daar kan ik het dan wel mee eens zijn :)

Voor wat betreft het verplaatsen van Monaco: Gaat niet gebeuren. Alonso bevindt zich in een uitzonderingspositie. Het was al een godswonder dat de Hulk mee mocht doen aan Le Mans. Teams gaan hun, onder contract staande, coureurs echt niet voor de leuk mee laten doen aan Indy. Hoe graag ik dat ook zou willen.
pi_177662844
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 14:46 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

[..]

Welke website volg jij?
Woei!
  woensdag 7 maart 2018 @ 14:50:55 #179
318507 Jester65
Stay frosty
pi_177662879
Hamilton reed zijn snelste rondje op ultra-softs (in plaats van hyper-softs), volgens dezelfde bron:
https://www.autosport.com(...)est-two-day-two-2018
  woensdag 7 maart 2018 @ 14:58:32 #180
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_177663021
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 14:48 schreef TagForce het volgende:

[..]

Ah, ok, daar kan ik het dan wel mee eens zijn :)

Voor wat betreft het verplaatsen van Monaco: Gaat niet gebeuren. Alonso bevindt zich in een uitzonderingspositie. Het was al een godswonder dat de Hulk mee mocht doen aan Le Mans. Teams gaan hun, onder contract staande, coureurs echt niet voor de leuk mee laten doen aan Indy. Hoe graag ik dat ook zou willen.
Dat ben ik onder de huidige omstandigheden met je eens, maar daar kan een WEC-kampioenschap voor een F1-rijder nog wel eens verandering in brengen. Voor teams die toch geen WCC kunnen worden kan het natuurlijk al interessant zijn om op die manier meer aandacht te krijgen voor een van hun coureurs, maar denk bijvoorbeeld ook aan iemand als Lewis Hamilton. Ik denk dat als hij Alonso de WEC ziet winnen, het bij hem ook wel gaat kruipen om te laten zien dat hij ook meer kan dan alleen de F1 winnen. Het zijn toch mensen die zichzelf graag willen bewijzen. Stel dat hij dit jaar weer WDC wordt, heeft hij straks 5 F1-kampioenschappen achter zijn naam staan. Dat geeft Lewis natuurlijk best wat mogelijkheden om redelijk koppig en zelfverzekerd zo'n gesprek aan te gaan.

Maaaaar Monaco verplaatsen, wellicht is dat net iets teveel gevraagd. Dat wordt toch een beetje gezien als iets heiligs. (Terwijl het de saaiste race is voor toeschouwers)
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')