abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_177681768
quote:
9s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:08 schreef Euribob het volgende:

[..]

Niet teveel blijven hangen in je veilige wereldje hé.
Ik zie niet zo goed in welke mensen mij aan de deur dingen komen brengen die mij uit mijn veilige wereldje moeten halen. Het zijn enkel collectanten, Jezusgekkies en mensen die denken dat ik over wil stappen van energieleverancier.

Vrienden en de postbode verwacht ik over het algemeen, die zijn gewoon welkom.
pi_177681779
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 08:41 schreef Volkorenbrood het volgende:

[..]

Je weet dat ik vrij allergisch ben voor dit argument he ? “ik ben links, maar....” ik ben voor homorechten, maar...”.

Boeit me echt weinig. Gewoon je argumenten presenteren en dan kunnen we een normale discussie voeren. :P

Je hebt niet opeens de morele highground omdat je links bent of voor homorechten.

En dubieus voor iemand die het onsmakelijk zou vinden, want dat ga je het niet zo van dichtbij bekijken. :P
Kun jij dan ook je argumenten presenteren ipv. met vage suggesties op het persoonlijke vlak te komen?
  donderdag 8 maart 2018 @ 11:50:26 #103
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_177682338
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 10:23 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Geen land dat meer camera's heeft dan het Verenigd Koninkrijk. Ligt daar het oplossingspercentage bij misdrijven veel hoger dan in Nederland?

Ben jij voor meer of minder camera's?
Ik ben groot voorstander van meer camera's. In Amsterdam hebben wij vrij recent successen geboekt op plekken waar camera's hingen en zijn in een aantal geruchtmakende zaken boeven weggekomen juist door het gebrek aan camera's. Het gebruik ervan door de politie staat - helaas - nog in de kinderschoenen, maar zeker voor drukke uitgaansgebieden - die wij in Amsterdam veel kennen - biedt het veel soelaas.

De situatie in het Verenigd Koninkrijk ken ik verder niet. Weet ook niet waarom dat relevant is voor Amsterdam? Het zal allemaal wel.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  donderdag 8 maart 2018 @ 11:52:44 #104
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_177682389
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 10:16 schreef Volkorenbrood het volgende:
Ah, ze gaan weer het verstandige midden spelen.

http://www.at5.nl/artikel(...)orum-voor-democratie
Je bent tot je schok er achter gekomen dat de VVD eigenlijk een hele verstandige middenpartij is?
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  donderdag 8 maart 2018 @ 12:18:22 #105
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_177682836
01-Homonationalisme.jpg

Walgelijk. Linkse partijen die alleen opkomen voor homorechten om een stok te hebben om moslims mee te slaan.

Gelukkig dat er eindelijk tegengeluid komt!
--
  donderdag 8 maart 2018 @ 12:19:11 #106
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_177682851
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:00 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Waarom? Als ik een krant wil, dan koop ik er wel één. Ik houd niet van mensen die mij gaan overtuigen iets aan te schaffen wat ik voordat ik mijn huis uit liep nog niet wilde.
Omdat ik vaak een gratis krant van ze krijg en doordat ik Trouw al heb, kan ik het praatje overslaan. :P
  donderdag 8 maart 2018 @ 12:20:55 #107
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_177682881
quote:
8s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:18 schreef Ryon het volgende:
[ afbeelding ]

Walgelijk. Linkse partijen die alleen opkomen voor homorechten om een stok te hebben om moslims mee te slaan.

Gelukkig dat er eindelijk tegengeluid komt!
Ah. het account waarmee een groepje mannen hun ideale vrouw hebben geschapen.
pi_177682953
quote:
9s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:20 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Ah. het account waarmee een groepje mannen hun ideale vrouw hebben geschapen.
:D
Met extra vezels!
  donderdag 8 maart 2018 @ 12:24:39 #109
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_177682969
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:50 schreef Ryon het volgende:

[..]

Ik ben groot voorstander van meer camera's. In Amsterdam hebben wij vrij recent successen geboekt op plekken waar camera's hingen en zijn in een aantal geruchtmakende zaken boeven weggekomen juist door het gebrek aan camera's. Het gebruik ervan door de politie staat - helaas - nog in de kinderschoenen, maar zeker voor drukke uitgaansgebieden - die wij in Amsterdam veel kennen - biedt het veel soelaas.

De situatie in het Verenigd Koninkrijk ken ik verder niet. Weet ook niet waarom dat relevant is voor Amsterdam? Het zal allemaal wel.
In het Verenigd Koninkrijk hangt een bewakingscamera per elf inwoners geloof ik. Dat is een beetje het gidsland op het gebied van cameratoezicht.

Dus als jij dan een vraag stelt over 'dieven pakken of knuffelen' vroeg ik me af of je dat wellicht zei op basis van (internationale) ervaringen.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_177683033
quote:
9s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:52 schreef Ryon het volgende:

[..]

Je bent tot je schok er achter gekomen dat de VVD eigenlijk een hele verstandige middenpartij is?
Nee toch, het is gewoon een politieke strategie. Dat hoort bij politiek.

Maar het is wat het CDA bij Leefbaar deed en Rutte met Wilders en nu weer met Baudet.

Het genuanceerde midden spelen tussen extreme opvattingen en mensen die er heisa van maken. En het werkt ook.

Prima, maar als iedereen zoals de VVD was, dan was Yernaz nu niet weg en hadden we het IQ-debat ook salonfähig gemaakt. Die “hysterie” heeft gewoon geholpen.

Nu is het lekker makkelijk cashen door het verstandige midden te spelen en wellicht ongewenst (of op de koop toe genomen collateral damage) toch weer een beetje het volgende taboe te normaliseren. :P
Met extra vezels!
pi_177683051
Verder is Klaas gewoon een sympathieke politicus en heeft hij duidelijk de gunfactor. Zal Rutte wel opvolgen. :P
Met extra vezels!
  donderdag 8 maart 2018 @ 12:28:34 #112
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_177683061
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:24 schreef Dwersdriever het volgende:
Dus als jij dan een vraag stelt over 'dieven pakken of knuffelen' vroeg ik me af of je dat wellicht zei op basis van ervaringen.
Ik ben wel eens in Engeland geweest maar heb geen ervaringen met cameratoezicht daar. In Nederland wel veel en die zijn tot nu toe erg positief. Ervaringen waarbij cameratoezicht een doorslaggevende rol had kunnen spelen heb ik ook maar waren erg negatief. De reden waarom ik ook persoonlijk vind dat de gemeente hier meer in moet investeren.
--
pi_177683129
:P
Met extra vezels!
pi_177683143
Ik ben trouwens ook voor camera-toezicht maar met veel waarborgen wat privacy betreft.
Met extra vezels!
pi_177683192
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:33 schreef Volkorenbrood het volgende:
Ik ben trouwens ook voor camera-toezicht maar met veel waarborgen wat privacy betreft.
Dus tegen de sleepwet?
Je gaat het pas zien als je het door hebt
  donderdag 8 maart 2018 @ 12:35:42 #116
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_177683198
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:27 schreef Volkorenbrood het volgende:
Het genuanceerde midden spelen tussen extreme opvattingen en mensen die er heisa van maken. En het werkt ook.
Natuurlijk. De VVD gelooft in de kracht van begrijpelijke standpunten en duidelijke stellingnames (zie de verkiezingsposters) maar uiteindelijk gaat om verantwoordelijkheid en besturen. Daar hebben we "geen schreeuwers aan de zijlijn" voor nodig maar genuanceerde bestuurders die verantwoordelijkheid durven nemen.

Het geschreeuw van DENK, D66 als Het Forum leiden tot grote ergernis bij de traditionele VVD achterban. Die mensen worden kriegelig van het geschreeuw en het gesis dat van de flanken komt. Hoe meer Thierry schreeuwt en scheldt, hoe beter de VVD - ondanks alle negatieve pers - het blijft doen.

Klaas heeft het deze campagne relatief makkelijk. Door gewoon zichzelf te zijn (met alle nuances van dien) komt hij al als een baken van redelijkheid over.
--
  donderdag 8 maart 2018 @ 12:39:03 #117
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_177683258
Daarnaast valt Thierry ook inhoudelijk door de mand:

https://twitter.com/FVDamsterdam/status/971704173573169153

In een recente tweet (waar is Annabel trouwens?) valt ie de Amsterdamse VVD aan door vervolgens praktisch alle standpunten van de VVD als die van hemzelf te verkopen.

Is dat geloofwaardig? Dunnow. het is niet heel handig.
--
pi_177683298
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:39 schreef Ryon het volgende:

In een recente tweet (waar is Annabel trouwens?) valt ie de Amsterdamse VVD aan door vervolgens praktisch alle standpunten van de VVD als die van hemzelf te verkopen.

Z'n haar zit ook echt belachelijk.
Je gaat het pas zien als je het door hebt
pi_177683315
quote:

Als elitaire bal zijnde weet Sjerrie natuurlijk alles van de "werkende middenklasse".
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_177683403
quote:

Annabel is super genuanceerde taal aan het uitslaan op Twitter. Past totaal niet bij haar. :P
Met extra vezels!
  donderdag 8 maart 2018 @ 12:49:42 #121
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177683471
Het enige waar ik ze oprecht een compliment voor wil geven is dat ze die filmpjes allemaal ondertitelen.
Ze praten poep, maar dat hoef je iig niet aan te horen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 8 maart 2018 @ 12:53:48 #122
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_177683551
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:45 schreef Volkorenbrood het volgende:

[..]

Annabel is super genuanceerde taal aan het uitslaan op Twitter. Past totaal niet bij haar. :P
Nee, dat viel veel mensen op.

Yernaz en Thierry vonden dat het gedoe rondom Yernaz nog wel door de beugel kon. Annabel had er geen zin meer in en toen heeft Thierry aan Yernaz gevraagd of hij voor nu even een stapje terug kon doen. Campagnetechnisch had de ophef rondom Yernaz FVD ook nog wel wat kunnen opleveren. Annabel als hoeder van de goede zeden? Dingen veranderen snel.
--
pi_177683582
quote:
7s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:35 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Dus tegen de sleepwet?
Moet nog inlezen.
Met extra vezels!
pi_177683602
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:53 schreef Ryon het volgende:

[..]

Nee, dat viel veel mensen op.

Yernaz en Thierry vonden dat het gedoe rondom Yernaz nog wel door de beugel kon. Annabel had er geen zin meer in en toen heeft Thierry aan Yernaz gevraagd of hij voor nu even een stapje terug kon doen. Campagnetechnisch had de ophef rondom Yernaz FVD ook nog wel wat kunnen opleveren. Annabel als hoeder van de goede zeden? Dingen veranderen snel.
Mag ze nog wel programma’s maken bij de NPO?
Met extra vezels!
  donderdag 8 maart 2018 @ 12:57:28 #125
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_177683616
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:56 schreef Volkorenbrood het volgende:

[..]

Mag ze nog wel programma’s maken bij de NPO?
Natuurlijk. Als Thierry aan de macht komt saneert hij die club en dan zal Annabel daar opperhoofd worden.
--
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')