abonnement Unibet Coolblue
pi_177654406
Een hersenspinsel dit topic.

Nu D'66 het referendum enorm snel de mond snoert, er allerlei fake news clubjes door de EU worden tegengewerkt met een vrij discutabele club, er werk gemaakt wordt van wetgeving met vrij rappe spoed, vraag ik mij af; Zou er een (maatschappij-ontwrichtend) event aankomen?

Hypothetisch: Stel dat het onomstotelijk wetenschappelijk wordt bewezen dat er intelligent leven bestaat, en dat 'we' contact hebben gemaakt. Of dat er een ruimtelijk object onze kant op komt die er voor zorgt dat 97% van de bevolking er aan gaat, of dat er daadwerkelijk een hiernamaals bestaat...

Met de versnelling en soms verschuiving van politieke machten, zou het aannemelijk zijn dat er bepaalde gebeurtenissen aankomen die voor de Mensheid een gigantische impact hebben?
pi_177654416
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 01:59 schreef Monopoly het volgende:
zou het aannemelijk zijn dat er bepaalde gebeurtenissen aankomen die voor de Mensheid een gigantische impact hebben?
Ik moet schijten wie de hel en hoewel dat meestal nogal een happening is op de plee hier verwacht ik toch niet dat dat iets is wat op de gehele mensheid een gigantische impact gaat hebben. Hooguit op mn buren. En mensen die langs het huis lopen.

Ergo: ik heb geen idee. :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  woensdag 7 maart 2018 @ 06:58:31 #3
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_177655534
Men vergeet voor het gemak nog wel eens dat de wereld iets groter is dan alleen de westerse wereld. En in andere delen van de wereld is politiek gezien helemaal niets van deze aard bezig.

Ik schat een wereldwijd iets dus klein in.
  woensdag 7 maart 2018 @ 07:50:53 #4
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_177655825
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 01:59 schreef Monopoly het volgende:
Een hersenspinsel dit topic.

Nu D'66 het referendum enorm snel de mond snoert, er allerlei fake news clubjes door de EU worden tegengewerkt met een vrij discutabele club, er werk gemaakt wordt van wetgeving met vrij rappe spoed, vraag ik mij af; Zou er een (maatschappij-ontwrichtend) event aankomen?

Hypothetisch: Stel dat het onomstotelijk wetenschappelijk wordt bewezen dat er intelligent leven bestaat, en dat 'we' contact hebben gemaakt. Of dat er een ruimtelijk object onze kant op komt die er voor zorgt dat 97% van de bevolking er aan gaat, of dat er daadwerkelijk een hiernamaals bestaat...

Met de versnelling en soms verschuiving van politieke machten, zou het aannemelijk zijn dat er bepaalde gebeurtenissen aankomen die voor de Mensheid een gigantische impact hebben?
Wat dacht je van een derde wereldoorlog. Die is hoognodig volgens uitgewerkt plan.

https://www.dailystar.co.(...)y-Islam-ISIS-America
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 7 maart 2018 @ 07:53:29 #5
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_177655851
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 06:58 schreef ChrisCarter het volgende:
Men vergeet voor het gemak nog wel eens dat de wereld iets groter is dan alleen de westerse wereld. En in andere delen van de wereld is politiek gezien helemaal niets van deze aard bezig.

Ik schat een wereldwijd iets dus klein in.
onder welke steen heb jij een 50 jarige winterslaap gehouden.

Hier kan alleen maar op gelachen worden hoe stupide die opmerking is.

Je leest ook echt helemaal niets wat hier gepost wordt.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 7 maart 2018 @ 08:38:12 #6
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_177656181
Of er wereldwijd iets staat te gebeuren betwijfel ik.
Volgens mij zijn de EU en D66 vooral bezig om te proberen de groeiende anti - EU sentimenten de kop in te drukken. De EU met een schimmig bureautje dat zogenaamd fakenieuws moet bestrijden, D66 door het aantrappen tegen partijen die EU sceptisch zijn.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
  woensdag 7 maart 2018 @ 08:52:15 #7
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_177656334
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 07:53 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

onder welke steen heb jij een 50 jarige winterslaap gehouden.

Hier kan alleen maar op gelachen worden hoe stupide die opmerking is.

Je leest ook echt helemaal niets wat hier gepost wordt.
Vertel me hoe de aziatische en afrikaanse politiek aan het verschuiven is dan.
  woensdag 7 maart 2018 @ 09:09:22 #8
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_177656533
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 07:53 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

onder welke steen heb jij een 50 jarige winterslaap gehouden.

Hier kan alleen maar op gelachen worden hoe stupide die opmerking is.

Je leest ook echt helemaal niets wat hier gepost wordt.
Wij zitten zo afgelegen op deze planeet dat de kans op bezoek eigenlijk zeer klein is.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 7 maart 2018 @ 19:29:05 #9
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_177669779
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 07:50 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wat dacht je van een derde wereldoorlog. Die is hoognodig volgens uitgewerkt plan.

https://www.dailystar.co.(...)y-Islam-ISIS-America
Als je dat serieus denkt heb je neem ik aan flink wat aandelen in wapenfabrikanten gekocht?
  woensdag 7 maart 2018 @ 22:41:46 #10
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_177675207
eerst zien dan geloven.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_177676016
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 01:59 schreef Monopoly het volgende:

Hypothetisch: Stel dat het onomstotelijk wetenschappelijk wordt bewezen dat er intelligent leven bestaat, en dat 'we' contact hebben gemaakt. Of dat er een ruimtelijk object onze kant op komt die er voor zorgt dat 97% van de bevolking er aan gaat, of dat er daadwerkelijk een hiernamaals bestaat...
Ik denk dat er niet zo snel iets zou veranderen want zo spannend is het allemaal niet. Misschien dat object uit de ruimte en dat we dan allemaal even de schouders eronder doen enzo.
Conscience do cost.
pi_177698508
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 01:59 schreef Monopoly het volgende:
Een hersenspinsel dit topic.
...
zou het aannemelijk zijn dat er bepaalde gebeurtenissen aankomen die voor de Mensheid een gigantische impact hebben?
Politici zijn acteurs, professionele leugenaars.

Wat niet wil zeggen dat ze geen effect hebben.

De grootste leugen van de afgelopen 20 jaar heeft ervoor gezorgd dat jij en ik geen flesje water door de douane kunnen meenemen...
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')