abonnement Unibet Coolblue
pi_177677299
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2018 00:41 schreef Recce het volgende:

[..]

Ik pin soms maanden niet uit de muur.
In Paradiso-Noord kun je niet met cash betalen. Mijn pas doet het dan vaak niet, moet ik iedere keer weer pinnen :')

Vreemd genoeg heb je voor de kluisjes wel weer cash nodig en als je geen 2 euromunt hebt is er daar ook niemand, behalve de rest van de bezoekers, die kan wisselen.
  Intelligentste user 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 00:48:45 #102
222817 Recce
pi_177677328
quote:
11s.gif Op donderdag 8 maart 2018 00:45 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

In Paradiso-Noord kun je niet met cash betalen. Mijn pas doet het dan vaak niet, moet ik iedere keer weer pinnen :')

Vreemd genoeg heb je voor de kluisjes wel weer cash nodig en als je geen 2 euromunt hebt is er daar ook niemand, behalve de rest van de bezoekers, die kan wisselen.
Wordt het niet eens tijd een nieuwe pas aan te vragen dan? Klinkt wel redelijk irritant!

Ik word altijd chagrijnig van mensen die bij de supermarkt met cash betalen en daar dan lekker lang over doen. }:|
pi_177677377
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 00:48 schreef Recce het volgende:

[..]

Wordt het niet eens tijd een nieuwe pas aan te vragen dan? Klinkt wel redelijk irritant!
Ach, ik gebruik dat zelden.
quote:
Ik word altijd chagrijnig van mensen die bij de supermarkt met cash betalen en daar dan lekker lang over doen. }:|
Ik erger me aan mensen die pas hun pinpas pakken en pinnen als alle producten gescand zijn.
  Intelligentste user 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 00:58:09 #104
222817 Recce
pi_177677402
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik erger me aan mensen die pas hun pinpas pakken en pinnen als alle producten gescand zijn.
Met contactloos betalen kun je niet al pinnen tijdens het scannen, dat is wel een nadeel daarvan. Maar dat geëmmer over 10 cent erbij en dan een minuut onderzoek van de bodem van de portemonnee is erger.
pi_177677422
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2018 00:58 schreef Recce het volgende:

[..]

Met contactloos betalen kun je niet al pinnen tijdens het scannen, dat is wel een nadeel daarvan. Maar dat geëmmer over 10 cent erbij en dan een minuut onderzoek van de bodem van de portemonnee is erger.
Daarom heb ik ook geen portemonnee bij me :D

Vorig weekend achter in de rij bij mensen die met (klein) muntgeld betaalden en ook nog eens net te weinig hadden. En dan willen ze ook nog eens van alles wat ze erbij kunnen krijgen (zegels, bon, moestuintje en weetikveel) uitleg willen hebben wat dat betekent en moeten nadenken. Op een druk moment op zaterdagmiddag 8)7
  Intelligentste user 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 01:09:29 #106
222817 Recce
pi_177677431
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2018 01:05 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Daarom heb ik ook geen portemonnee bij me :D

Vorig weekend achter in de rij bij mensen die met (klein) muntgeld betaalden en ook nog eens net te weinig hadden. En dan willen ze ook nog eens van alles wat ze erbij kunnen krijgen (zegels, bon, moestuintje en weetikveel) uitleg willen hebben wat dat betekent en moeten nadenken. Op een druk moment op zaterdagmiddag 8)7
Is er nooit een briefje uit je broekzak gewaaid?

Supermarkten zijn wel plaatsen waar je je enorm kunt ergeren. Ik had een tijdje een supercoop bij me in de buurt en die was ideaal: er kwam geen hond en ik was altijd als eerste aan de beurt. Nu het een Dirk is, is het wel druk.
pi_177677451
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 01:09 schreef Recce het volgende:

[..]

Is er nooit een briefje uit je broekzak gewaaid?
Niet dat ik weet en ik weet meestal wel vrij goed wat ik bij me heb.
quote:
Supermarkten zijn wel plaatsen waar je je enorm kunt ergeren. Ik had een tijdje een supercoop bij me in de buurt en die was ideaal: er kwam geen hond en ik was altijd als eerste aan de beurt. Nu het een Dirk is, is het wel druk.
Dit blijft voor veel mensen ook lastig. Vandaag ook weer.

Poll: Wie plaatst het balkje op de band?
De eerste klant, achter z'n spullen.
De volgende klant, vóór zijn spullen
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  Intelligentste user 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 01:20:55 #108
222817 Recce
pi_177677459
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 01:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Niet dat ik weet en ik weet meestal wel vrij goed wat ik bij me heb.
Ik kende iemand die ook altijd geld in z'n zakken meenam, maar die raakte wel geregeld wat kwijt. Je zou denken dat je dat dan wel afleert. :P

quote:
Dit blijft voor veel mensen ook lastig. Vandaag ook weer.

Poll: Wie plaatst het balkje op de band?
Nou, de SC is er uit. :P
pi_177677489
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 01:20 schreef Recce het volgende:

[..]

Ik kende iemand die ook altijd geld in z'n zakken meenam, maar die raakte wel geregeld wat kwijt. Je zou denken dat je dat dan wel afleert. :P
Meeste mensen zijn wat slordiger of onbedachtzamer dan ik in dat soort dingen. Het zijn ook altijd dezelfde mensen die een glas of hun koffie omstoten over hun toetsenbord en zo. Gebeurt mij ook nooit.
quote:
[..]

Nou, de SC is er uit. :P
Daar twijfelde ik eigenlijk ook niet aan, maar ik had er vanmiddag weer zo één voor me staan, nette jonge student die een sixpack vies bier kocht. Hij staat er gewoon bij te kijken als de caissière doorgaat met mijn boodschappen te scannen. En dan zowel hij als de caissière die het mij lijken te verwijten als ik zeg dat dat mijn boodschappen zijn :')
  Intelligentste user 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 01:38:31 #110
222817 Recce
pi_177677521
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2018 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Meeste mensen zijn wat slordiger of onbedachtzamer dan ik in dat soort dingen. Het zijn ook altijd dezelfde mensen die een glas of hun koffie omstoten over hun toetsenbord en zo. Gebeurt mij ook nooit.
Ik ben ook zelden geld kwijtgeraakt. Het enige wat ik me kan herinneren is, dat er bij het uitgaan wel eens wat mis is gegaan ergens waardoor ik zo'n 20 gulden kwijt was. Het klopte aan het eind van de avond niet met de hoeveelheid die ik had gedronken in ieder geval. :P

quote:
Daar twijfelde ik eigenlijk ook niet aan, maar ik had er vanmiddag weer zo één voor me staan, nette jonge student die een sixpack vies bier kocht. Hij staat er gewoon bij te kijken als de caissière doorgaat met mijn boodschappen te scannen. En dan zowel hij als de caissière die het mij lijken te verwijten als ik zeg dat dat mijn boodschappen zijn :')
Pfft, die snappen er niets van. Ik moet ook soms twee beurtbalkjes plaatsen. Dat voelt wel een beetje territoriaal dan. :P
pi_177677534
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 01:38 schreef Recce het volgende:

[..]

Ik ben ook zelden geld kwijtgeraakt. Het enige wat ik me kan herinneren is, dat er bij het uitgaan wel eens wat mis is gegaan ergens waardoor ik zo'n 20 gulden kwijt was. Het klopte aan het eind van de avond niet met de hoeveelheid die ik had gedronken in ieder geval. :P
Als je het los in je zak hebt moet je opletten op momenten dat je iets anders uit je zak haalt. Ook het als wisselgeld in je zak te stoppen kan makkelijk misgaan.
quote:
[..]

Pfft, die snappen er niets van. Ik moet ook soms twee beurtbalkjes plaatsen. Dat voelt wel een beetje territoriaal dan. :P
"Volgende klant" staat er niet op als boodschap aan de caissière.
pi_177677544
Ik geloof dat het vandaag qua gevoelstemperatuur 20 graden warmer was dan een week geleden.
  Intelligentste user 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 01:51:47 #113
222817 Recce
pi_177677546
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 01:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je het los in je zak hebt moet je opletten op momenten dat je iets anders uit je zak haalt. Ook het als wisselgeld in je zak te stoppen kan makkelijk misgaan.
Ik heb gewoon altijd mijn portemonnee in m'n achterzak. Het voelt ook niet goed als ik die niet bij me heb.

quote:
"Volgende klant" staat er niet op als boodschap aan de caissière.
Weet je dat wel zeker? :D
  Intelligentste user 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 01:53:59 #114
222817 Recce
pi_177677549
quote:
4s.gif Op donderdag 8 maart 2018 01:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik geloof dat het vandaag qua gevoelstemperatuur 20 graden warmer was dan een week geleden.
Ja, het scheelt enorm. Jammer dat het nu weer moet regenen, dat lenteweer kon ik wel even gebruiken.
pi_177677554
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 01:51 schreef Recce het volgende:

[..]

Ik heb gewoon altijd mijn portemonnee in m'n achterzak. Het voelt ook niet goed als ik die niet bij me heb.
Dat is hier beter van niet.
quote:
[..]

Weet je dat wel zeker? :D
:Y Ze hebben bij de pinkassa een bordje bovenop staan met "pin only" en ik mag toch aannemen dat de caissière dat al vrij snel in de gaten heeft.
pi_177677567
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 01:53 schreef Recce het volgende:

[..]

Ja, het scheelt enorm. Jammer dat het nu weer moet regenen, dat lenteweer kon ik wel even gebruiken.
Vandaag en vooral gister was het wel even heel lekker. Geen kachel aangehad ook.
  Intelligentste user 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 01:58:41 #117
222817 Recce
pi_177677569
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2018 01:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is hier beter van niet.
Nee, dat bedenk ik me ook altijd als ik in Amsterdam ben. Ik voel me dan ook helemaal ontregeld, omdat ik dan mijn portemonnee op een ongebruikelijk plek heb en die dan in de gaten moet houden.

quote:
:Y Ze hebben bij de pinkassa een bordje bovenop staan met "pin only" en ik mag toch aannemen dat de caissière dat al vrij snel in de gaten heeft.
Nah, caissières zijn natuurlijk niet altijd de helderste mensen. :P
pi_177677578
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2018 01:58 schreef Recce het volgende:

[..]

Nee, dat bedenk ik me ook altijd als ik in Amsterdam ben. Ik voel me dan ook helemaal ontregeld, omdat ik dan mijn portemonnee op een ongebruikelijk plek heb en die dan in de gaten moet houden.
Als je een jas aan hebt: binnenzak.
quote:
[..]

Nah, caissières zijn natuurlijk niet altijd de helderste mensen. :P
Er staan er een paar volledig op standby bij mijn supermarkt. Die van vanmiddag ook, volledig op de automatische piloot.
  Intelligentste user 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 02:06:34 #119
222817 Recce
pi_177677587
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 02:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je een jas aan hebt: binnenzak.
Dat doe ik ook, maar dat voelt toch vervelend. Ik moet dan steeds voelen of-ie er nog is. Dieven zullen dat vast een goed teken vinden. :D

quote:
Er staan er een paar volledig op standby bij mijn supermarkt. Die van vanmiddag ook, volledig op de automatische piloot.
Haha, inderdaad. *bliep* *bliep* en dat de hele dag. :X
pi_177677595
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 02:06 schreef Recce het volgende:

[..]

Dat doe ik ook, maar dat voelt toch vervelend. Ik moet dan steeds voelen of-ie er nog is. Dieven zullen dat vast een goed teken vinden. :D
Dat is haast niet te rollen. Wel opletten als je ergens je jas uitdoet.
quote:
[..]

Haha, inderdaad. *bliep* *bliep* en dat de hele dag. :X
"Hebt u een bonuskaart?"
"Wilt u de bon erbij?"
"Moestuintjes?"
"Koopzegels?"
"Fijne dag verder"

De hele dag.
  Intelligentste user 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 02:11:31 #121
222817 Recce
pi_177677596
Red Bull deed het wel redelijk vandaag, geloof ik. Hopelijk kan Max morgen ook veel ronden rijden.
pi_177677600
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2018 02:11 schreef Recce het volgende:
Red Bull deed het wel redelijk vandaag, geloof ik. Hopelijk kan Max morgen ook veel ronden rijden.
Ja, die deed het gewoon goed. Soort kopie van een raceweekend.
  Intelligentste user 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 02:14:42 #123
222817 Recce
pi_177677602
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 02:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is haast niet te rollen. Wel opletten als je ergens je jas uitdoet.
In een Kuifje krijgt een kleptomaan dat wel voor elkaar in "Het geheim van de Eenhoorn". Die heeft een hele collectie op alfabet, met een grote afdeling met portefeuilles van de Janssens.

quote:
"Hebt u een bonuskaart?"
"Wilt u de bon erbij?"
"Moestuintjes?"
"Koopzegels?"
"Fijne dag verder"

De hele dag.
Bij de Dirk hoeven ze minder te vragen. Alleen of je flessen hebt ingeleverd en of je de bon wilt. Bij de AH vind ik het wel storend, die hele vragenlijst.
pi_177677604
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2018 02:14 schreef Recce het volgende:

[..]

In een Kuifje krijgt een kleptomaan dat wel voor elkaar in "Het geheim van de Eenhoorn". Die heeft een hele collectie op alfabet, met een grote afdeling met portefeuilles van de Janssens.
Da's niet waargebeurd.
quote:
[..]

Bij de Dirk hoeven ze minder te vragen. Alleen of je flessen hebt ingeleverd en of je de bon wilt. Bij de AH vind ik het wel storend, die hele vragenlijst.
"Niets van dat alles" zou een goed antwoord op de eerste vraag zijn maar iemand die op de automatische piloot werkt verstaat dat niet, die verwacht een ja of een nee.
pi_177677609
Ik ga ook maar eens op stand-by



Trusten :W
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')