abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 6 maart 2018 @ 21:35:29 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_177649892
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!

SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde recepten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
pi_177650108
Eigenlijk zou ik het liefst een 'sportvereniging' hebben die dan eens met z'n allen gaan wandelen, eens fietsen, skeeleren, soms zwemmen, tennissen in het park of volleyballen, voetballen, samen tafeltennis spelen, badmintonnen als het windstil is etc :7 Van alles lid worden is geen doen. En maar 1 sport doen vind ik vaak saai :+

En ze moeten uiteraard bij elkaar komen wanneer ik tijd en zin heb :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Sport dinsdag 6 maart 2018 @ 22:10:34 #3
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_177651269
Zwemmen, fietsen, hardlopen :9~

Ja ik zou een triatlon kunnen doen maar op een of andere manier voel ik me daar dan weer niet thuis. _O-

Ik kan niet wachten tot het gemiddeld weer 10+ graden is en ik weer kan fietsen. Voor volgend winterseizoen toch maar eens winterkleding aanschaffen. :9
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  woensdag 7 maart 2018 @ 06:51:27 #4
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_177655521
Ik wil ook weer gaan hardlopen.. Ik weet dat ik het uiteindelijk super fijn vind.. alleen het starten... -O-

Deze week weer wat meer op het eten aan het letten... en nu in 2 dagen al een kilo kwijt 8)7

Lijstje voor vandaag:
O:havermout met walnoten en rode druiven
T: zelfgemaakt bananen brood
L:sla,komkommer,tomaat, sperziebonen, tonijn
T: grapefruit
S:yoga O+
D:pasta met gerookte forel
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 7 maart 2018 @ 07:12:40 #5
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_177655567
quote:
Kun je over discussieren natuurlijk, ik snap dat het pijn doet in je hardlopershart maar er zit toch een kern van waarheid in als je het aan mij vraagt. Ik denk dat vechtsport veel meer karakter bouwt dan hardlopen.
Ik heb geen hardlopershart, dat zit al vol met ijshockey.

Maar ik heb jaren krav maga gedaan en werd er niet echt beter van in leven. En ik kan iemand als Badr ook niet echt 'goed in leven' noemen. Of Tuur. Of Tyson.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  woensdag 7 maart 2018 @ 08:37:01 #6
248821 Rauw.
op je bord.
pi_177656164
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 07:12 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Ik heb geen hardlopershart, dat zit al vol met ijshockey.

Maar ik heb jaren krav maga gedaan en werd er niet echt beter van in leven. En ik kan iemand als Badr ook niet echt 'goed in leven' noemen. Of Tuur. Of Tyson.
Die lossen het in ieder geval nog met de vuisten op, Pistorius greep direct naar een vuurwapen :6

Moet je voorstellen hoe in en in slecht die gasten waren geweest als ze niet in de vechtsport terecht waren gekomen.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  woensdag 7 maart 2018 @ 08:37:45 #7
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_177656171
Rommelige ochtend zorgde voor :
quote:
Lijstje voor vandaag:
O:havermout met walnoten en rode druiven1 plak roggebrood + kaas
T: zelfgemaakt bananen brood + mandarijntjes
L:sla,komkommer,tomaat, sperziebonen, tonijn iets uit de kantine
T: grapefruit + komkommer
S:yoga O+
D:pasta met gerookte forel
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_177656382
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 07:12 schreef MutedFaith het volgende:

Ik heb geen hardlopershart, dat zit al vol met ijshockey.

Maar ik heb jaren krav maga gedaan en werd er niet echt beter van in leven. En ik kan iemand als Badr ook niet echt 'goed in leven' noemen. Of Tuur. Of Tyson.
Het is ook van die Actionbordenfilosofie natuurlijk :D

Mijn gewichtsverlies is best interessant. En doet me altijd geloven dat die hier ooit geplaatste 'flush-theorie' klopt. Héél veel afvallen in paar dagen - twee weken rond 1 getalletje schommelen - héél veel afvallen in een paar dagen - twee weken rond 1 getalletje schommelen - ad nauseam. Je moet er wel rotsvast vertrouwen in hebben dat wat je doet natuurkundig goed gaat komen en je je dus niet druk hoeft te maken om dat steeds heel lang stilstaan/aankomen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 7 maart 2018 @ 09:01:33 #9
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_177656441
Lijkt me ideaal om op die manier af te vallen O+
  woensdag 7 maart 2018 @ 09:06:29 #10
248821 Rauw.
op je bord.
pi_177656504
bij mij is het vaak 1 week stabiel- 1 week naar beneden.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_177656525
quote:
6s.gif Op woensdag 7 maart 2018 09:01 schreef Cue_ het volgende:
Lijkt me ideaal om op die manier af te vallen O+
Zo'n duidelijke lijn omlaag is ook wel eens leuk, lijkt me :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator woensdag 7 maart 2018 @ 09:12:32 #12
236264 crew  capricia
pi_177656570
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 09:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zo'n duidelijke lijn omlaag is ook wel eens leuk, lijkt me :+
We gaan in golfjes naar beneden. O+
Definitely not CIA
pi_177656586
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 09:12 schreef capricia het volgende:

We gaan in golfjes naar beneden. O+
Kijk, lijkt me geweldig _O_ Ik zit alweer een tijdje in horizontale lijn te golven en regelmatig omhoog. Wat niet logisch is. Ook niet als je denkt aan 'vocht vasthouden door soep' of 'te veel gegeten'. Allemaal geen sprake van.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 7 maart 2018 @ 09:15:34 #14
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_177656601
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 09:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Kijk, lijkt me geweldig _O_ Ik zit alweer een tijdje in horizontale lijn te golven en regelmatig omhoog. Wat niet logisch is. Ook niet als je denkt aan 'vocht vasthouden door soep' of 'te veel gegeten'. Allemaal geen sprake van.
Ik doe met je mee O+

Op het "te veel gegeten" dan na :P
pi_177656616
Hoi :W Mag ik meedoen?

Sinds begin januari de eeuwige strijd ook weer opgepakt.
Inmiddels 8 kilo kwijt.

Eetlijstje van gister:
O: Magere yoghurt met muesli bosbessen en honing
T: Appel
L: 4 crackers met kip ei en komkommer
T: Banaan ei pannekoek met bosbessen en honing
D: Stoommaaltijd kip rozemarijn van de Appie, Tip uit het vorige topic. Bedankt nog, was lekker.

SQ ik vind hardlopen ook een bitch hoor. Het is gewoon ook saai.
Sinds een maandje ben ik bodypumper, twee a drie keer in de week. Daar heb ik echt plezier in!
  woensdag 7 maart 2018 @ 09:20:16 #16
149959 SQ
snelle trees
pi_177656650
8 kilo in 2 maanden, netjes!! Welkom!
disclaimer
pi_177656653
Hallo Missladybug :W

Bodypumper klinkt....dubieus :D terwijl ik prima weet wat je bedoelt!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_177656658
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 09:20 schreef Stormqueen het volgende:
8 kilo in 2 maanden, netjes!! Welkom!
Heb je zelf ook gedaan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator woensdag 7 maart 2018 @ 09:21:32 #19
236264 crew  capricia
pi_177656671
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 09:16 schreef Missladybug het volgende:
Hoi :W Mag ik meedoen?

Sinds begin januari de eeuwige strijd ook weer opgepakt.
Inmiddels 8 kilo kwijt.

Eetlijstje van gister:
O: Magere yoghurt met muesli bosbessen en honing
T: Appel
L: 4 crackers met kip ei en komkommer
T: Banaan ei pannekoek met bosbessen en honing
D: Stoommaaltijd kip rozemarijn van de Appie, Tip uit het vorige topic. Bedankt nog, was lekker.

SQ ik vind hardlopen ook een bitch hoor. Het is gewoon ook saai.
Sinds een maandje ben ik bodypumper, twee a drie keer in de week. Daar heb ik echt plezier in!
Oh wouw! Kilo kwijt per week. Dat klinkt heel erg lekker.
Succes!
Definitely not CIA
  woensdag 7 maart 2018 @ 09:21:40 #20
149959 SQ
snelle trees
pi_177656673
En ik flush idd ook, isa. Zo was er vanmorgen ineens een kilo af t.o.v. gisteren :?
disclaimer
pi_177656684
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 09:21 schreef Stormqueen het volgende:
En ik flush idd ook, isa. Zo was er vanmorgen ineens een kilo af t.o.v. gisteren :?
Doei kilo :W En nooit meer terug komen O+
Fijn is dat.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 7 maart 2018 @ 09:22:33 #22
149959 SQ
snelle trees
pi_177656686
quote:
16s.gif Op woensdag 7 maart 2018 09:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Heb je zelf ook gedaan.
dat was toch ook netjes van me.

7 trouwens. Niet overdrijven.
disclaimer
pi_177656689
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 09:22 schreef Stormqueen het volgende:

dat was toch ook netjes van me.

7 trouwens. Niet overdrijven.
:Y ik vond het bewonderingswaardig.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_177656847
Thanks voor de welkoms!

Ik doe trouwens het weightwatchersdieet. Ik hou wel apart mijn calorieën bij in fatsecret om te zorgen dat ik niet te weinig binnen krijg.
En nog even een fijn succesje delen: ik heb een trui gekocht bij Only. Niet eens in de grootste maat en ik pas hem gewoon *O*
pi_177657174
Mijn d van gister werd soep ipv de bloemkoolsalade dus die eten we vandaag.
Ik vind mijn lijstjes echt elke keer zo hetzelfde maar als ik er van afwijk worden het eigenlijk altijd snaaidagen. Ik vaar er dus wel bij als ik overdag mijn schema ongeveer hetzelfde hou.
En daar ben ik al succesvol mee afgevallen dus wellicht moet ik ook niet mutsen

afgelopen maandag chinees gegeten en dinsdag een unicum. Ik was niet veel zwaarder na het eten van chinees 8-)

O: Smoothie met banaan en sinaasappel
L: Twee boterhammen met pindakaas en een met salade
T: Yoghurt
D: Warme bloemkoolsalade met kikkererwten en halloumi met zaatar
T: Thee en door mijn mama gebakken koekjes O+

quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 09:35 schreef Missladybug het volgende:
Thanks voor de welkoms!

Ik doe trouwens het weightwatchersdieet. Ik hou wel apart mijn calorieën bij in fatsecret om te zorgen dat ik niet te weinig binnen krijg.
En nog even een fijn succesje delen: ik heb een trui gekocht bij Only. Niet eens in de grootste maat en ik pas hem gewoon *O*
*O*
pi_177657858
Maar weer eens een lijstje:

O: Griekse yoghurt met honing
L: omelet op toast
T: komkommer
D: kikkererwtenschotel met chorizo en kabeljauw
S: uur danstraining
  woensdag 7 maart 2018 @ 13:34:57 #27
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_177661376
Vraagje:

Ik vraag het mij serieus af. Ik ben iemand die echt best veel sport en ook goed bijhoudt wat hij eet. Ik doe dit b.v. in MyFitnessPal.

Maar ik merk dat het soms best dwangmatig begint te worden. Dat als mijn vriendin heeft gekookt ik het as good as it gets in zit te vullen in MFP of dat ik vraag hoeveel pasta/aardappelen erin zit of verpakkingen controleer om erachter te komen. Met die as good as it get kan ik prima leven, het hoeft niet precies als ik maar een idee heb wat ik uiteindelijk ongeveer binnen heb gekregen.

Voor mijn gevoel zou ik dit meer los moeten laten (bang dat het een disorder wordt), komt dit bekend voor? Overigens is het in vakanties niet zo. Dan kan ik het prima los laten maar denk ik wel erom dat het niet teveel binge wordt.

Verder OT:

O: Overnight oats met gedroogde appel, kaneel en chia.
L: 4 boterhammen met een wortel gember spread en kipfilet.
T: Omelet wrap met groenten
D: Spaghetti met vega gehakt en groenten en rode saus.
T: Kwart met noten.
S: Rondje hardlopen (denk iets van 10 a 15 km ligt aan de tijd die ik heb)

Overigens merk ik dat mijn collega's op het werk het verwondelijk vinden hoe vaak en veel ik eet en wat ik bij mij heb. Ik vind het eh.. best meevallen. :P
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  woensdag 7 maart 2018 @ 13:36:38 #28
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_177661411
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 13:34 schreef -Splash- het volgende:
Overigens merk ik dat mijn collega's op het werk het verwondelijk vinden hoe vaak en veel ik eet en wat ik bij mij heb. Ik vind het eh.. best meevallen. :P
Dit hebben collega's bij mij ook, sommigen zeggen dat ik de hele dag door eet :+

Mbt het compulsieve, nee dat heb ik niet. Maar dat komt ook doordat ik niet veelzijdig eet, dus na 2 weken bijgehouden te hebben weet ik wel zo'n beetje of het in mijn straatje past of niet en hoef ik het niet meer bij te houden.
En kost me dan ook teveel moeite om het te doen voor de lol.
pi_177661441
Oh, ja, ik vind de balans tussen ALLES TRACKEN en ALLES NEGEREN ook best wel lastig. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 7 maart 2018 @ 13:38:18 #30
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_177661451
quote:
6s.gif Op woensdag 7 maart 2018 13:36 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dit hebben collega's bij mij ook, sommigen zeggen dat ik de hele dag door eet :+

Mbt het compulsieve, nee dat heb ik niet. Maar dat komt ook doordat ik niet veelzijdig eet, dus na 2 weken bijgehouden te hebben weet ik wel zo'n beetje of het in mijn straatje past of niet en hoef ik het niet meer bij te houden.
En kost me dan ook teveel moeite om het te doen voor de lol.
Voor mij kost het niet veel moeite of tijd om het bij te houden omdat ik het vaak voor de hele week maak. Maar dan toch wel bij wil houden om een rare reden...
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  woensdag 7 maart 2018 @ 13:43:50 #31
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_177661569
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 13:38 schreef -Splash- het volgende:
Voor mij kost het niet veel moeite of tijd om het bij te houden omdat ik het vaak voor de hele week maak. Maar dan toch wel bij wil houden om een rare reden...
Dan is de vraag, wat is die reden ;)
En wat doe je met die data
  woensdag 7 maart 2018 @ 13:46:10 #32
149959 SQ
snelle trees
pi_177661629
quote:
2s.gif Op woensdag 7 maart 2018 13:38 schreef Lonaa het volgende:
Oh, ja, ik vind de balans tussen ALLES TRACKEN en ALLES NEGEREN ook best wel lastig. :')
ik kan het niet. Dus accepteer ik maar gewoon dat ik móet tracken. :')
disclaimer
  woensdag 7 maart 2018 @ 13:46:42 #33
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_177661641
quote:
6s.gif Op woensdag 7 maart 2018 13:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dan is de vraag, wat is die reden ;)
En wat doe je met die data
Registreren voor mijn gemoedsrust vermoed ik. Verder niet veel. Het is een indicatie of ik meer moet eten of goed zit. Of wellicht wat rustiger aan bij het avondeten. :+

Als ik het zo teruglees is het misschien goed om het een maandje eens niet te doen. Ik ga het ongetwijfeld in mijn hoofd wel bijhouden.... dat wel :')

Ik snap ook wel de achtergrond van mijzelf. Het was tenslotte ook mijn grootste struikelblok om iets meer te eten dan onderhoud. Je komt van 120 kg en zit op 86 kg en bent bang om weer nutteloos aan te komen ipv dat je progressie boekt.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_177661644
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 13:46 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik kan het niet. Dus accepteer ik maar gewoon dat ik móet tracken. :')
Ik accepteer gewoon dat ik dik blijf. soms
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 7 maart 2018 @ 13:48:58 #35
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_177661703
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 13:46 schreef -Splash- het volgende:
Registreren voor mijn gemoedsrust vermoed ik. Verder niet veel. Het is een indicatie of ik meer moet eten of goed zit. Of wellicht wat rustiger aan bij het avondeten. :+

Maar je zegt dat "omdat je het vak voor een hele week maakt " dus wat heb je dan nog bij te houden ;)

Als je gevarireerd eet + hoeveelheden varieren, dan kan ik wel begrijpen dat je het wilt bijhouden
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 13:46 schreef -Splash- het volgende:
Ik snap ook wel de achtergrond van mijzelf. Het was tenslotte ook mijn grootste struikelblok om iets meer te eten dan onderhoud. Je komt van 120 kg en zit op 86 kg en bent bang om weer nutteloos aan te komen ipv dat je progressie boekt.
Die snap ik wel, maar puur foodtracking is niet de enkele indicatie he ;)
Je hebt ook je kleding / weegschaal / ondertussen ook nog wel het gevoel of je teveel/teweinig eet.

Je kan het ook enkel bijhouden wanneer je denkt dat het teveel of teweinig is. Want lijkt me dat je na al die tijd toch wel iets weet van wat 'normaal' is voor jouw lichaam.
  woensdag 7 maart 2018 @ 14:03:00 #36
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_177662012
quote:
6s.gif Op woensdag 7 maart 2018 13:48 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar je zegt dat "omdat je het vak voor een hele week maakt " dus wat heb je dan nog bij te houden ;)

Als je gevarireerd eet + hoeveelheden varieren, dan kan ik wel begrijpen dat je het wilt bijhouden

[..]

Die snap ik wel, maar puur foodtracking is niet de enkele indicatie he ;)
Je hebt ook je kleding / weegschaal / ondertussen ook nog wel het gevoel of je teveel/teweinig eet.

Je kan het ook enkel bijhouden wanneer je denkt dat het teveel of teweinig is. Want lijkt me dat je na al die tijd toch wel iets weet van wat 'normaal' is voor jouw lichaam.
Omdat ik vaak schuif in mijn macro's en totale kcal aan de hand van een dag. Voor mijn survivaltrainingen van 3 uur eet ik meer dan op een rust dag. Voor krachttraining ook meer ,maar niet zoveel als voor mijn survivaltraining.

Er zit best veel verschil in per dag. Maar de hoeveelheden zijn vaak hetzelfde op die dagen.

Dat laatste weet ik natuurlijk wel en de weegschaal ook. Maar toch zijn dat indicatoren die pas werken als je weet wat je eet natuurlijk. Als je zwaarder wordt maar je hebt geen idee hoe en waarom dan heb je er ook geen ruk aan. :)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_177662164
Voor mijn gevoel moet ik alles tracken maar dat ervaar ik niet als vervelend. Ik ben toch altijd diegene die kookt en eet hoogstens 1x per 2/3 maanden buiten de deur dus dat is niet lastig bij te houden.
  woensdag 7 maart 2018 @ 14:11:44 #38
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_177662191
Ik vlieg vanavond naar Athene voor 2 dagen. :’) Dag regelmaat, hallo 3x p.d. overvloed.
***
  woensdag 7 maart 2018 @ 14:31:06 #39
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_177662517
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 14:11 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vlieg vanavond naar Athene voor 2 dagen. :’) Dag regelmaat, hallo 3x p.d. overvloed.
Grieks eten O+ Is best erg gezond en lekker veel vet.
Alleen apart dat als je iets met feta besteld ze er een hele grote dikke plak op doen. En die gratis toetjes waar je niet om vraagt maar wel krijgt.... :P

Veel plezier! (die 2 dagen zullen ook niets wereldschokkend met je doen als je de rest van de tijd wel op je voeding let)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  woensdag 7 maart 2018 @ 14:31:27 #40
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_177662524
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 14:03 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Omdat ik vaak schuif in mijn macro's en totale kcal aan de hand van een dag. Voor mijn survivaltrainingen van 3 uur eet ik meer dan op een rust dag. Voor krachttraining ook meer ,maar niet zoveel als voor mijn survivaltraining.

Er zit best veel verschil in per dag. Maar de hoeveelheden zijn vaak hetzelfde op die dagen.

Dat laatste weet ik natuurlijk wel en de weegschaal ook. Maar toch zijn dat indicatoren die pas werken als je weet wat je eet natuurlijk. Als je zwaarder wordt maar je hebt geen idee hoe en waarom dan heb je er ook geen ruk aan. :)
Ik probeer nog een 'probleem' te vinden / reden tot tracking :P
Want verschil per dag is niet erg, want logisch. Maar neem aan dat per 'soort' dag het wel over het algemeen hetzelfde is?

Neem aan dat je vooral zwaarder wordt omdat je teveel bent gaan eten. En dat je dit wel weet doordat je porties groter zijn / je meer bent gaan snacken.
En dat je dit ondertussen ook wel doorhebt zonder te tracken.

Maargoed, anders snap ik het gewoon niet :+
  woensdag 7 maart 2018 @ 14:31:36 #41
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_177662527
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 14:10 schreef Sarabi het volgende:
Voor mijn gevoel moet ik alles tracken maar dat ervaar ik niet als vervelend. Ik ben toch altijd diegene die kookt en eet hoogstens 1x per 2/3 maanden buiten de deur dus dat is niet lastig bij te houden.
Als ik uit eten ga dan track ik niets. Maar hou mij wel wat meer in de rest van de dag.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  woensdag 7 maart 2018 @ 14:34:08 #42
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_177662567
quote:
6s.gif Op woensdag 7 maart 2018 14:31 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik probeer nog een 'probleem' te vinden / reden tot tracking :P
Want verschil per dag is niet erg, want logisch. Maar neem aan dat per 'soort' dag het wel over het algemeen hetzelfde is?

Neem aan dat je vooral zwaarder wordt omdat je teveel bent gaan eten. En dat je dit wel weet doordat je porties groter zijn / je meer bent gaan snacken.
En dat je dit ondertussen ook wel doorhebt zonder te tracken.

Maargoed, anders snap ik het gewoon niet :+
Dat ik vroeger dik werd snap ik ook wel ja. als lunch 2 kroketten, 1 frikandel en een deepfried drumstick. En dan nog al die frisdranken, energydrankjes en chips. Het feit dat we thuis woensdag onbeperkt frituurden en dat op zondag herhaalden met patat. Totaal geen limieten op eten destijds.

Zo zal ik ook nooit meer worden. Wellicht is het gewoonte. Ik ben al 6 jaar niet meer dik en ik zie nu ook nog wel mijn buikspieren. Dus dat kan het ook niet zijn.

Controlfreak... :+
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  woensdag 7 maart 2018 @ 14:35:56 #43
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_177662598
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 14:34 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Dat ik vroeger dik werd snap ik ook wel ja. als lunch 2 kroketten, 1 frikandel en een deepfried drumstick. En dan nog al die frisdranken, energydrankjes en chips. Het feit dat we thuis woensdag onbeperkt frituurden en dat op zondag herhaalden met patat. Totaal geen limieten op eten destijds.

Zo zal ik ook nooit meer worden. Wellicht is het gewoonte. Ik ben al 6 jaar niet meer dik en ik zie nu ook nog wel mijn buikspieren. Dus dat kan het ook niet zijn.

Controlfreak... :+
Idd, dus minder controlfreak zijn, dan blijft het nog steeds goed ;)
Je hebt het vast snel genoeg door als het een verkeerde kant op gaat. En dan kan je het tracken zo weer oppakken
pi_177662693
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 14:31 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Grieks eten O+ Is best erg gezond en lekker veel vet.
Alleen apart dat als je iets met feta besteld ze er een hele grote dikke plak op doen. En die gratis toetjes waar je niet om vraagt maar wel krijgt.... :P

Veel plezier! (die 2 dagen zullen ook niets wereldschokkend met je doen als je de rest van de tijd wel op je voeding let)
Vergeet de ouzo niet ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_177662878
Ik track vooral omdat niet geconfronteerd wil worden met mijn slechte keuzes in het trackingprogramma :') Dus dan eet ik het maar niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_177663479
Goed bezig MissLadyBug! ^O^

Splash, vervelend dat het te obsessief gaat aanvoelen, maar nu je er bewust van bent kun je het gaan bijsturen toch? Misschien kun je bepaalde dagdelen die weinig variabel zijn niet meer bijhouden en alleen echt afwijkende maaltijden wel checken? Als je ondertussen regelmatig op de weegschaal blijft staan kun je ook snel genoeg bijsturen indien nodig.

Sterkte BE, Grieks nodigt wel uit voor lowcarben (kwark, vlees, vis en groente).

Isabeau, ik herinner me ineens dat ik in een heel grijs verleden eens met jou een date heb gehad in de stad. Plan was om samen te gaan zwemmen en wandelen, dat is er alleen nooit van gekomen. :D

Hier nog 2 ons te gaan tot de -25 (en al een beetje besloten dat ik wil proberen om er nog 3-5 kilo af te krijgen). Wat ik jammer vind is dat het afvallen weinig verschil heeft gemaakt voor het verminderen van rug/bekken klachten. Hardlopen is hier daardoor sowieso geen optie.

O: 1 bth pindakaas en beker melk
T: 2 mandarijnen
L: 2 bth rookvlees en 125g magere kwark
T: handje rozijnen
D: champignons, courgette en kipschnitzel met sla
pi_177663764
Woon je nog in Groningen, Madivi? :D Ik ben wel regelmatig gaan zwemmen in die tijd, dat was best fijn dat dat kon. Jij wilde toen toch ook een bokscursus doen, maar was uitgeloot oid?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 7 maart 2018 @ 15:46:51 #48
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_177664196
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 14:31 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Grieks eten O+ Is best erg gezond en lekker veel vet.
Alleen apart dat als je iets met feta besteld ze er een hele grote dikke plak op doen. En die gratis toetjes waar je niet om vraagt maar wel krijgt.... :P

Veel plezier! (die 2 dagen zullen ook niets wereldschokkend met je doen als je de rest van de tijd wel op je voeding let)
Ja, die toetjes idd! EN als ze voor me staan, ga ik voor gaas. :')
Maar idd, die twee dagen maken normaliter het verschil niet, alleen raak ik er altijd wel door uit mijn ritme en ik kom dan ook niet zo makkelijk terug.

Iets met een missende ruggegraat enzo. :')
***
  woensdag 7 maart 2018 @ 15:49:48 #49
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_177664262
quote:
2s.gif Op woensdag 7 maart 2018 14:41 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Vergeet de ouzo niet ;(
:D Ouwe zuipschuit! O+
Ik drink nog steeds nauwelijks, dus daar heb ik dan weer minder moeite mee. *O*
***
pi_177664347
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 15:49 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

:D Ouwe zuipschuit! O+
Ik drink nog steeds nauwelijks, dus daar heb ik dan weer minder moeite mee. *O*
Ik dronk zondag teveel ouzo. Daar had ik moeite mee ;(
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 7 maart 2018 @ 15:55:28 #51
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_177664359
Ai! *knuffel geeft...
***
pi_177664775
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 13:34 schreef -Splash- het volgende:

Maar ik merk dat het soms best dwangmatig begint te worden. Dat als mijn vriendin heeft gekookt ik het as good as it gets in zit te vullen in MFP of dat ik vraag hoeveel pasta/aardappelen erin zit of verpakkingen controleer om erachter te komen. Met die as good as it get kan ik prima leven, het hoeft niet precies als ik maar een idee heb wat ik uiteindelijk ongeveer binnen heb gekregen.

Voor mijn gevoel zou ik dit meer los moeten laten (bang dat het een disorder wordt), komt dit bekend voor? Overigens is het in vakanties niet zo. Dan kan ik het prima los laten maar denk ik wel erom dat het niet teveel binge wordt.
Ik heb dit ook een tijdje gehad en was ook bang dat ik echt ging doorslaan. Wat bij mij heeft geholpen om niet meer iedere dag in te voeren, maar bijv. 1x per week om te kijken of je ongeveer goed zit. De andere dagen gewoon gezond eten. Wel Let ik altijd op het aantal eiwitten wat ik binnenkrijg en probeer ik de rest gewoon redelijk te verdelen. Maar ga nu niet meer afwegen of ik bijv 30 gram of 35 gram amandelen eet.
pi_177665566
Ben trots op mezelf. Moest zo'n half uur wachten op het station na een sollicitatiegesprek (ging best goed denk ik) en stond bij de Appie to go al in mijn hand met een muffin. Niet eens omdat ik honger had ofzo, maar puur uit verveling denk ik. Heb hem terug gelegd en mezelf beloofd dat ik mezelf mag trakteren op iets lekkers, zoals een frietje of een pizza, als ik de baan krijg :)
pi_177665882
Ipv 1 uur danstraining krijgen mag ik 2 uur danstraining geven. Extra beweging en zakcentje *O*
pi_177667080
Jeej! Ben aangenomen. Dus heb om het te vieren net 2 bossche bollen a 500 kcal gekocht (was nog in Den bosch). Maarja, fack it, je krijgt maar 1x in je leven je eerste serieuze baan.
pi_177667110
Gefeliciteerd pinuts!
  Redactie Sport woensdag 7 maart 2018 @ 18:04:34 #57
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_177667360
Ik heb vandaag geen grote warme chocolademelk met slagroom en een chocoladekoek gehad op school *)

Ik vond het wel irritant, is gewoon een nare gewoonte geworden van ik wil niet eens weten hoeveel kcal.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  woensdag 7 maart 2018 @ 18:52:08 #58
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_177668686
Feli Pinuts!

Ik had ook sollicitatiegesprek vandaag. Morgen hoor ik of ik door mag naar ronde 2.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_177668900
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 17:53 schreef Pinuts het volgende:
Jeej! Ben aangenomen. Dus heb om het te vieren net 2 bossche bollen a 500 kcal gekocht (was nog in Den bosch). Maarja, fack it, je krijgt maar 1x in je leven je eerste serieuze baan.
Gefeliciteerd!! En die Bossche bollen zijn het waard O+ Daar kan je je overigens serieus misselijk aan eten.
pi_177669405
Gefeliciteerd pinuts
  woensdag 7 maart 2018 @ 19:39:33 #61
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_177670110
Gefeliciteerd Pinuts!
pi_177670770
Dank allen ! :)
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:52 schreef MutedFaith het volgende:
Ik had ook sollicitatiegesprek vandaag. Morgen hoor ik of ik door mag naar ronde 2.
Ging het wel goed voor je gevoel?
  woensdag 7 maart 2018 @ 20:09:08 #63
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_177670916
Pinuts, gefeliciteerd! *O*

En Muted, ik duim. :Y

Ik mag vlgde week donderdag. :o Wel een dingetje hoor, as juli werk ik 20 jaar bij mijn huidige organisatie. Ik denk dat mijn CEO aan het zuurstof mag if and when. :o
En iedereen is uiteraard vervangbaar, daar maak ik me geen enkele illusie over, maar toch...
***
  woensdag 7 maart 2018 @ 20:10:47 #64
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_177670957
Succes alvast!

Ik mag dinsdag voor tweede gesprek. Mijn manager heeft hetzelfde, die wil me heel graag klonen, maarja.

Ga wel aangeven dat ie me kan inhuren voor kleine klusjes in de avond of weekend :+
pi_177670965
Leuk Pinuts! Wanneer ga je beginnen?

Wauw BE, 20 jaar bij dezelfde werkgever! Spannend hoor!
  woensdag 7 maart 2018 @ 20:14:17 #66
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_177671028
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 20:10 schreef Cue_ het volgende:
Succes alvast!

Ik mag dinsdag voor tweede gesprek. Mijn manager heeft hetzelfde, die wil me heel graag klonen, maarja.

Ga wel aangeven dat ie me kan inhuren voor kleine klusjes in de avond of weekend :+
Als ze een beetje leuk betalen... O-)
Ik ga voor een 24/7 job (in diensten uiteraard), dus iets anders doen is nauwelijks mogelijk. Maar ik zou ook niet willen, trek met liefde de deur dicht!

Maar goed, het moet eerst maar eens gaan gebeuren nog).
***
pi_177671039
Oh wat een hoop banen nieuws hier. Spannend en Pinuts gefeliciteerd *O*
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 7 maart 2018 @ 20:30:36 #68
149959 SQ
snelle trees
pi_177671411
Gefeliciteerd pinuts!

En succes voor cue, mf en be!! Spannende tijden O+
disclaimer
  woensdag 7 maart 2018 @ 20:33:00 #69
149959 SQ
snelle trees
pi_177671455
Vandaag:

O: 1 boterham komijnekaas, 1 boterham kipfilet, 1 boterham rauwe ham. Koffie suiker.
T: appel
L: 1 boterham komijnekaas, 1 boterham hazelnootpasta
T: 3 paaseitjes
D: broccoli, gebakken aardappels, filetlapje
T: 6 paaseitjes

Niet de beste keuzes wellicht maar wel binnen de kcal.
disclaimer
pi_177672216
Gefeliciteerd Pinuts! Goede reden om jezelf te trakteren.
pi_177680284
Wow spierpijn. Na 1 maand nauwelijks sporten of dansen en dan 2 uur lesgeven voel je wel.

Weegschaal blijft stabiel.

Lijstje:

O: Griekse yoghurt met honing
L: iets van brood en beleg :D
D: hartige pannenkoeken met spek/spinazie/geitenkaas/walnoten
T: worteltjes
  donderdag 8 maart 2018 @ 09:47:29 #72
149959 SQ
snelle trees
pi_177680402
Hoeveel ben jij inmiddels al kwijt, sarabi?
Volgens mij hadden we ongeveer hetzelfde startgewicht?

Mijn kilo was vanmorgen nog steeds weg, hopelijk een 3-day-streak morgen :P
Want zaterdag taart! Dus heb een buffer nodig.
1 jaar geleden woog ik 103 en 1 jaar min 1 dag geleden 96 :') #memorylane

Vandaag op de planning iig dit:

O: yoghurt, banaan, muesli, 1 boterham met niks
T: Cherrytomaten
L: Bak ijsbergslaai met paprika, komkommer, ei, tonijn, augurk
T: Appel
D: Chili con carne :9
disclaimer
pi_177680664
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
Hoeveel ben jij inmiddels al kwijt, sarabi?
Volgens mij hadden we ongeveer hetzelfde startgewicht?

Mijn kilo was vanmorgen nog steeds weg, hopelijk een 3-day-streak morgen :P
Want zaterdag taart! Dus heb een buffer nodig.
1 jaar geleden woog ik 103 en 1 jaar min 1 dag geleden 96 :') #memorylane

Vandaag op de planning iig dit:

O: yoghurt, banaan, muesli, 1 boterham met niks
T: Cherrytomaten
L: Bak ijsbergslaai met paprika, komkommer, ei, tonijn, augurk
T: Appel
D: Chili con carne :9
Ligt er aan welk startgewicht? Het echte startgewicht was iets van 110/115 (nooit meer echt durven wegen).

Het startgewicht van deze ronde (januari) zat daar gelukkig ver onder ;) en zit nu 2,5 kilo onder het startgewicht van deze ronde.

Maar volgens mij weeg jij 10 kilo minder dan mij hoor. Ik doe het ook niet echt om af te vallen, vind mijn lichaam wel goed, anders durfde ik mijn kostuums ook niet aan. Wil vooral gezondere leven, dus niet elke dag een fles wijn drinken ;) of een heel stokbrood eten
  donderdag 8 maart 2018 @ 10:04:47 #74
149959 SQ
snelle trees
pi_177680741
Ja, ik doelde op deze ronde. Mijn resultaten uit het verleden tel ik niet mee omdat ik toch elke keer weer dik word. _O-

Mocht ik ooit nog een keer zwanger worden ga ik vanaf dag 1 naar een dietist om die +30 te voorkomen. Want ik ben er wel een beetje klaar mee, die strijd elke keer :')
disclaimer
  donderdag 8 maart 2018 @ 10:10:35 #75
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_177680859
Mijn eerste keer was +30, de tweede godzijdank netjes +12.
Toen daarna een hele shitload eraf en tadaa... het zit er allemaal weer aan. :')

Mijn lijstje so far:

O: griekse yoghurt met wat noten en beetje honing, 2 gebakken eitjes
T: gekook eitje

De rest weet ik nog niet.

En dan nog even dagboeken... Mensen vragen zich af waarom ik zo graag een andere baan wil, want goh, dat reizen, zo tof, je ziet zoveel, je komt overal.
True... maar ik deal ook al 20 jaar met dit soort vragen:

“I have noted two slots available on Monday each one hour 11.45-12.45 , but our session is two hours, I wonder whether these two can be merged to make the two hours Open session need. This would be the best option for us.”

|:( |:( |:(
***
  donderdag 8 maart 2018 @ 10:25:36 #76
149959 SQ
snelle trees
pi_177681150
Damn :')
disclaimer
pi_177681473
Vandaag, in willekeurige volgorde:
Tunamelt, champignons met spek op toast, een drankje in de stad, een hapje in de stad, een ananas.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_177681664
Gefeliciteerd Pinuts!

En succes voor Cue, BE en MF!

Eetlijstje van gisteren slaat he-le-maal nergens op.
Hele dag haasten en stressen en gewoon geen tijd voor fatsoenlijke D.
O: Skyr met havermout en bosbessen en honing
L: 5 crackers, 3 met kip komkommmer, 2 met filet american en ei.
D: Smoothie komkommer appel spinazie en bosbessen.

Veel te weinig, zeker omdat ik ook nog een uur gebodypumpt heb.
Weegschaal was wel lief voor me vanmorgen. 9,7 kwijt in totaal. Dat wel.
  Moderator donderdag 8 maart 2018 @ 11:08:15 #79
236264 crew  capricia
pi_177681715
O: Omelet met groente en 1 boterham
L: Bak magere kwark met fruit
D: Aardappels, snijbonen, gehaktbal
Totaal 1000 KCal
K 40%
V 30%
E 30%

Moet nog even wat erbij verzinnen wat goed en gezond is, want dit is te weinig.
Definitely not CIA
  donderdag 8 maart 2018 @ 11:10:48 #80
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_177681762
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 10:10 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn eerste keer was +30, de tweede godzijdank netjes +12.
Toen daarna een hele shitload eraf en tadaa... het zit er allemaal weer aan. :')

Mijn lijstje so far:

O: griekse yoghurt met wat noten en beetje honing, 2 gebakken eitjes
T: gekook eitje

De rest weet ik nog niet.

En dan nog even dagboeken... Mensen vragen zich af waarom ik zo graag een andere baan wil, want goh, dat reizen, zo tof, je ziet zoveel, je komt overal.
True... maar ik deal ook al 20 jaar met dit soort vragen:

“I have noted two slots available on Monday each one hour 11.45-12.45 , but our session is two hours, I wonder whether these two can be merged to make the two hours Open session need. This would be the best option for us.”

|:( |:( |:(
Ik heb echt geen idee waar dit over gaat, dus wat je nu doet voor werk en waarom dit soort vragen hoofd-tegen-muur-bonken-vervelend zijn.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 8 maart 2018 @ 11:15:46 #81
149959 SQ
snelle trees
pi_177681842
Het gaat vooral om de stupiditeit van de vraag denk ik :')
disclaimer
pi_177682073
MLB: das idd erg karig met sport erbij. Wat zou je kunnen doen om dat een volgende keer te voorkomen?

Lijstje van vandaag:

O: grote bak magere kwark
T: komkommer
L: gebakken ei van 2 eieren
T: handje noten
D: maaltijd salade tonijn
T: iets van fruit

Isa, goed onthouden! :D heb later idd wel tijdje gebokst, maar dat trappen vond mn hypermobiele lijf niet zo'n succes achteraf gezien. Woon na hoop omzwervingen inmiddels weer in de buurt van Groningen inderdaad! :)

Oh en kleine *O* voor vanochtend precies -25 tov m'n zwaarste vorig jaar!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 8 maart 2018 @ 11:37:08 #83
248821 Rauw.
op je bord.
pi_177682133
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 17:53 schreef Pinuts het volgende:
Jeej! Ben aangenomen. Dus heb om het te vieren net 2 bossche bollen a 500 kcal gekocht (was nog in Den bosch). Maarja, fack it, je krijgt maar 1x in je leven je eerste serieuze baan.
Gefeliciteerd!
Wel de échte toch?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  donderdag 8 maart 2018 @ 11:41:30 #84
248821 Rauw.
op je bord.
pi_177682199
Wat een roering op dit moment in de arbeidsmarkt.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_177682204
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:32 schreef Madivi het volgende:
MLB: das idd erg karig met sport erbij. Wat zou je kunnen doen om dat een volgende keer te voorkomen?

Oh en kleine *O* voor vanochtend precies -25 tov m'n zwaarste vorig jaar!

Van tevoren beter plannen en mealpreppen ofzo.
Normaal heb ik ook wel wat meer tijd als gisteren gelukkig.
Het is een beetje een rare week want (8> zit veel in het buitenland en ik kan wat lastiger sporten enzo vanwege peuter. Zal blij zijn als de week erop zit.

Je -25 is wel een dikke vette jompel waard!! *O*
  donderdag 8 maart 2018 @ 12:38:46 #86
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_177683250
quote:
6s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:41 schreef Rauw. het volgende:
Wat een roering op dit moment in de arbeidsmarkt.
ik blijf voorlopig nog wel 10 jaar bij mijn werkgever denk ik :P

-25 *O* voor Madivi!

lijstje voor vandaag:

O: havermout met druiven , walnoten en hazelnoten
t: zelfgemaakte oatbar
L: minestronesoep, tostado, wrap met humus, geitenkaas, avocado, tomaat, komkommer, lenteui, sla
t: appel met kaneel
t: hapjes op de 3-maandelijkse werk borrel
D: lasagna
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Redactie Sport donderdag 8 maart 2018 @ 12:44:27 #87
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_177683359
Vanochtend was ik 71,6kg. Dat is -1,6kg sinds 16 februari. Gaat weer de goede kant op. Moet alleen niet te veel denken aan dat ik in november nog 68,5kg was :') dan is het prima.
Vegetarische week valt me niet tegen, ik mis het eigenlijk niet.

Lijstje gisteren:
O: kwark met verse aardbeien
T: banaan
L: 4 maisbth, met toscaanse kaas en vegetarische smeerworst + tomatensoep
D: pasta, tomatenblokjes, kaas, bechamelsaus, courgette, prei, ui, bijelkaar 650kcal ongeveer.

Lijstje vandaag:
O: kwark met verse aardbeien, handje notenmix en witte druiven
L: salade met dingen (gekookt ei, paprika, linzen) + nog iets afhankelijk van de kcal
T: banaan
D: bami, pinda's, bamigroenten, gebakken ei

Ik eet doorgaans nooit twee eieren per dag, maar komt zo uit vandaag zie ik.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_177683416
Barreltje hoe maak je zelf oatbars? Klinkt wel goed!
  donderdag 8 maart 2018 @ 12:56:16 #89
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_177683588
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:46 schreef Missladybug het volgende:
Barreltje hoe maak je zelf oatbars? Klinkt wel goed!
ik gooi honing, havermout, gedroogde abrikozen( in stukjes ;) ) wat noten ( ik gebruik pistache of hazelnoten) dan wat lijnzaad er bij voor de gezondheid :P wat walnoot olie ( omdat dat lekkerder is dan olijf olie) in een bak.. flink roeren zodat alles onder de honing zit.. dan in een bak blik ( ik heb een langerekt blik) 20 minuten in de oven, af laten koelen en klaar! :)
ik doe bakpapier in het blik en als het klaar is dan snij ik de grote bar in stukken en wikkel het in het bakpapier ( staat nog hip en fancy ook! ;) ) die pakketjes bewaar ik thuis in een weckpot, luchtdicht en de 12-14 stukken gaan dan een week mee.. ( mijn lief gebruikt het als snacks en krijg 2 a 3 keer per week 2 a 3 van die dingen mee.. z'n collega's zijn er nu ook gek op }:| :X )
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 8 maart 2018 @ 12:57:41 #90
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_177683620
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:44 schreef DeLuna het volgende:

Ik eet doorgaans nooit twee eieren per dag, maar komt zo uit vandaag zie ik.
niks mis met 2 eieren toch?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 8 maart 2018 @ 12:58:25 #91
248821 Rauw.
op je bord.
pi_177683640
quote:
7s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:38 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ik blijf voorlopig nog wel 10 jaar bij mijn werkgever denk ik :P

Ik sluit niks uit.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  Redactie Sport donderdag 8 maart 2018 @ 13:03:23 #92
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_177683741
quote:
7s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:57 schreef Barreltje het volgende:

[..]

niks mis met 2 eieren toch?
Nee, viel me alleen op. :D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  donderdag 8 maart 2018 @ 13:07:28 #93
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_177683837
quote:
6s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:58 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Ik sluit niks uit.
of jij of ik bij mijn werkgever blijft? :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator donderdag 8 maart 2018 @ 13:15:02 #94
236264 crew  capricia
pi_177683990
quote:
7s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:57 schreef Barreltje het volgende:

[..]

niks mis met 2 eieren toch?
Gelukkig mogen we weer eieren eten! Ik vind ze heerlijk en het oude advies van 2 per week, red ik nooit.
Definitely not CIA
  donderdag 8 maart 2018 @ 13:16:11 #95
149959 SQ
snelle trees
pi_177684014
Madivi _O_
disclaimer
  donderdag 8 maart 2018 @ 13:19:12 #96
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_177684081
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
Het gaat vooral om de stupiditeit van de vraag denk ik :')
Die ontgaat mij dan ook.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 8 maart 2018 @ 13:20:09 #97
248821 Rauw.
op je bord.
pi_177684099
quote:
7s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:07 schreef Barreltje het volgende:

[..]

of jij of ik bij mijn werkgever blijft? :P
Beide niet, al heb ik meer invloed op m'n eigen dan de jouwe :7
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_177684720
Thanks Barrel!

Geen baanveranderingen hier. Ik ben eindelijk Jobhopper af, en wens dat graag zo te houden.

2 eieren per dag O+ O+
Stinkwindjes door eieren :X :X :r

:@
  donderdag 8 maart 2018 @ 14:57:05 #99
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_177685854
Madivi! _O_
***
pi_177686616
O: Kvarg (klein bakje) en een banaan
L: Ruitbroodje met pindakaas
T: Een ei en een cup a soup chinese tomaat
D: Spaghetti met simpele tomatensaus en een plak saganaki-kaas
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')