abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_179164164
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:11 schreef Samzz het volgende:
En nee, ik heb van jou recent geen TR's gezien. Misschien dat STING deze heeft afgehandeld, dat weet ik niet.
Kan me ook geen recente TR's heugen en zelfs dan, niet elke TR vinden we gegrond en ondernemen we actie op. Als er een recente TR is waar iemand over wil discussieren kan dat hier uiteraard.
pi_179164221
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:19 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Staan er allemaal nog
Ben wel benieuwd welke dat dan waren..
pi_179164239
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:23 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd welke dat dan waren..
We gaan hier iig geen discussies aan over TR's van een paar maanden terug, vorig jaar of het jaar ervoor.
pi_179164301
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:24 schreef STING het volgende:

[..]

We gaan hier iig geen discussies aan over TR's van een paar maanden terug, vorig jaar of het jaar ervoor.
Nee dat is ook niet mijn bedoeling. Ik was in de veronderstelling dat hij het over recente tr's had en dat die blijkbaar relevant waren mbt de post van Harmankardon..
pi_179164331
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:27 schreef madam-april het volgende:

[..]

Nee dat is ook niet mijn bedoeling. Ik was in de veronderstelling dat hij het over recente tr's had en dat die blijkbaar relevant waren mbt de post van Harmankardon..
Snap ik.
Ik zeg het alvast, voordat er een dossier aan TR's voorbij komt van toen we nog Windows XP gebruikten :P
pi_179164364
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:28 schreef STING het volgende:

[..]

Snap ik.
Ik zeg het alvast, voordat er een dossier aan TR's voorbij komt toen we nog Windows XP gebruikten :P
Ik snap je ;)
pi_179164519
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:01 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik stel het niet op prijs dat je DM van mij prive of als moderator openbaar maakt.
Ik meen mij te herrineren (en dat speelt nu zo te lezen weer) dat ik toen heb aangegeven dat ik niet van plan was om oude TR's voor een tuchtraad te gaan beoordelen.

Die conversatie is ook achter neergelegd.

Je mag mij van mij gerust DM conversaties delen met een admin (of desnoods met Samzz en STING) maar toen heb ik je ook geadviseerd om geen oude koeien uit de sloot te halen. Maar DM's horen prive te blijven.


Sommige oude discussies moet je gewoon laten rusten, nieuwe problemen kan je uiteraard bespreekbaar maken.

[ Bericht 4% gewijzigd door STING op 14-05-2018 23:14:06 ]
Hell To The Liars
  maandag 14 mei 2018 @ 22:38:14 #210
212761 magnetronkoffie
Where's the fish?
pi_179164550
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:23 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd welke dat dan waren..
Het waren in elk geval deze (heb ze niet allemaal bewaard).
report betreffende deze post:

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 00:09 schreef aeque het volgende:

[..]

MagnetronKoffie

Zo kan hij mycroft ook weer even gebruiken.
--------
melding:
En dit soort posts in relaties slowchat ook

report betreffende deze post:

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:26 schreef aeque het volgende:

[..]

Te-ring. :{
--------
melding:
En dit uitlokken ook

report betreffende deze post:

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 12:01 schreef aeque het volgende:

[..]

De enige die hier een discussie in ziet ben jij. Ik merk het op richting haar zodat ze niet raar opkijkt als ze op reacties stuit van mensen die bepaalde dingen niet herkennen.

Maar goed jij als huispsycholoog herkent en begrijpt natuurlijk alles.
--------
melding:
En dit soort aanvallen in serieuze topics als D&A ook.

report betreffende deze post:

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:48 schreef aeque het volgende:

[..]

Magnetronkoffie, geen dank.
--------
melding:
Ook al uitlokken, Samzz muilkort je eigen kliekje nou eindelijk eens ik wil je partijdige gemodereer niet meer. Ik wil als een gelijke behandeld worden, net als iedereen

report betreffende deze post:

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 00:29 schreef aeque het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen one-liners, zijn posts en daadwerkelijk iets zeggen. Een hoop uit zijn posts kan direct de prullenbak in.
--------
melding:Nog meer geroddel in de relaties sc over mij, de afspraak was dat beide partijen zouden stoppen en daar is van de kant van Samzz niet aan gehouden.

report betreffende deze post:

quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 18:37 schreef Samzz het volgende:
En het bespreken van een user die er zelf niet is, is niet bepaald prettig voor die persoon.
--------
melding:
Nee dat is inderdaad niet bepaald prettig voor de user in kwestie he Samzz.

Hier nog wat posts waarop ik doel:

quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 22:20 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Pas maar op, voor je het weet heb je 5 a4'tjes aan tekst in je inbox.
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 22:25 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ik doelde ook op MK :P
Grapjes maken over een hele lange email wat nota bene jouw idee was Samzz, anno 2018 lekker lachen over een email uit 2015.

Je laat dit allemaal zelf toe en ik heb geen zin met jullie cognitieve rommel in serieuze topics geconfronteerd te worden. Je kunt dit makkelijk stoppen maar dat doe je niet. Doe het nu eindelijk eens wel.
Waar had ik nou ook alweer m'n UFO verstopt? Ik wil weer naar huis ;(
♫♪♪♫♪♫♫♪==♥☥
  maandag 14 mei 2018 @ 22:39:13 #211
212761 magnetronkoffie
Where's the fish?
pi_179164574
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:28 schreef STING het volgende:

[..]

Snap ik.
Ik zeg het alvast, voordat er een dossier aan TR's voorbij komt van toen we nog Windows XP gebruikten :P
Dan houdt ook eindelijk eens op met 'leuke grappen' maken over een mail van mij uit het tijdperk van windows 98 (superkomisch is dit, uiteraard).

Dat is nu ook alweer 3 jaar geleden.
Waar had ik nou ook alweer m'n UFO verstopt? Ik wil weer naar huis ;(
♫♪♪♫♪♫♫♪==♥☥
pi_179164603
God, er maakt iemand een grapje over je poststijl.

Je kan dingen ook te serieus nemen.
  maandag 14 mei 2018 @ 22:41:10 #213
212761 magnetronkoffie
Where's the fish?
pi_179164614
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:28 schreef STING het volgende:

[..]

Snap ik.
Ik zeg het alvast, voordat er een dossier aan TR's voorbij komt van toen we nog Windows XP gebruikten :P
STING, wat lul je nou met 1 jaar 2 jaar geleden en ''heel dossier''?
Je zit zelf ook in die slowchat toch?
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:30 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ik snap je ;)
Tis allemaal 2018, maar gaat al langer zo door. En om de zoveel tijd word ik nog steeds met deze oude koeien geconfronteerd.
Waar had ik nou ook alweer m'n UFO verstopt? Ik wil weer naar huis ;(
♫♪♪♫♪♫♫♪==♥☥
  maandag 14 mei 2018 @ 22:41:56 #214
212761 magnetronkoffie
Where's the fish?
pi_179164636
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:40 schreef ElDinosaur het volgende:
God, er maakt iemand een grapje over je poststijl.

Je kan dingen ook te serieus nemen.
'al meer dan 2 jaar lang'

Laat het eens gaan
Waar had ik nou ook alweer m'n UFO verstopt? Ik wil weer naar huis ;(
♫♪♪♫♪♫♫♪==♥☥
pi_179164642
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:38 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het waren in elk geval deze (heb ze niet allemaal bewaard).
report betreffende deze post:

[..]

--------
melding:
En dit soort posts in relaties slowchat ook

report betreffende deze post:

[..]

--------
melding:
En dit uitlokken ook

report betreffende deze post:

[..]

--------
melding:
En dit soort aanvallen in serieuze topics als D&A ook.

report betreffende deze post:

[..]

--------
melding:
Ook al uitlokken, Samzz muilkort je eigen kliekje nou eindelijk eens ik wil je partijdige gemodereer niet meer. Ik wil als een gelijke behandeld worden, net als iedereen

report betreffende deze post:

[..]

--------
melding:Nog meer geroddel in de relaties sc over mij, de afspraak was dat beide partijen zouden stoppen en daar is van de kant van Samzz niet aan gehouden.

report betreffende deze post:

[..]

--------
melding:
Nee dat is inderdaad niet bepaald prettig voor de user in kwestie he Samzz.

Hier nog wat posts waarop ik doel:

[..]

[..]

Grapjes maken over een hele lange email wat nota bene jouw idee was Samzz, anno 2018 lekker lachen over een email uit 2015.

Je laat dit allemaal zelf toe en ik heb geen zin met jullie cognitieve rommel in serieuze topics geconfronteerd te worden. Je kunt dit makkelijk stoppen maar dat doe je niet. Doe het nu eindelijk eens wel.
Triester dan dit kan het niet worden geloof ik.

Wel grappig dat jij iets aankaart over oude koeien uit de sloot halen.
pi_179164673
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:41 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

'al meer dan 2 jaar lang'

Laat het eens gaan
Wel typisch dat je denkt dat het over een specifieke email ging. Ik weet niet eens van het bestaan af, zo belangrijk ben je niet.

Het ging gewoon over je ellenlange posts die regelmatig voorbij komen. Rustig maar.
pi_179164716
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:38 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je laat dit allemaal zelf toe en ik heb geen zin met jullie cognitieve rommel in serieuze topics geconfronteerd te worden. [b]Je kunt dit makkelijk stoppen maar dat doe je niet.[/b] Doe het nu eindelijk eens wel.
Ehm hoe dan?
pi_179164830
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:38 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het waren in elk geval deze (heb ze niet allemaal bewaard).
report betreffende deze post:

[..]

--------
melding:
En dit soort posts in relaties slowchat ook

report betreffende deze post:

[..]

--------
melding:
En dit uitlokken ook

report betreffende deze post:

[..]

--------
melding:
En dit soort aanvallen in serieuze topics als D&A ook.

report betreffende deze post:

[..]

--------
melding:
Ook al uitlokken, Samzz muilkort je eigen kliekje nou eindelijk eens ik wil je partijdige gemodereer niet meer. Ik wil als een gelijke behandeld worden, net als iedereen

report betreffende deze post:

[..]

--------
melding:Nog meer geroddel in de relaties sc over mij, de afspraak was dat beide partijen zouden stoppen en daar is van de kant van Samzz niet aan gehouden.

report betreffende deze post:

[..]

--------
melding:
Nee dat is inderdaad niet bepaald prettig voor de user in kwestie he Samzz.

Hier nog wat posts waarop ik doel:

[..]


[..]

Grapjes maken over een hele lange email wat nota bene jouw idee was Samzz, anno 2018 lekker lachen over een email uit 2015.

Je laat dit allemaal zelf toe en ik heb geen zin met jullie cognitieve rommel in serieuze topics geconfronteerd te worden. Je kunt dit makkelijk stoppen maar dat doe je niet. Doe het nu eindelijk eens wel.
Serieus.. waar maak je je druk om?
pi_179164857
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:48 schreef madam-april het volgende:

[..]

Serieus.. waar maak je je druk om?
Dat kun je eenmaal niet bevatten schat :* ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_179164863
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:41 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

STING, wat lul je nou met 1 jaar 2 jaar geleden en ''heel dossier''?
Je zit zelf ook in die slowchat toch?

[..]

Tis allemaal 2018, maar gaat al langer zo door. En om de zoveel tijd word ik nog steeds met deze oude koeien geconfronteerd.
Het zou niet voor het eerst zijn dat je met zaken komt van langer dan een jaar geleden.

Je posts van zojuist bekeken, ze hadden geen TR van je toen en daarnaast kunnen ze door de beugel. De post van Harman had je gelijk in en hebben we rechtgezet, wat ons betreft eindigt de discussie daarmee.
  maandag 14 mei 2018 @ 22:51:35 #221
212761 magnetronkoffie
Where's the fish?
pi_179164903
En als dat niet lukt, vraag dan aan lezers/leden van jullie slowchat om zelf dit soort posts ook te gaan rapporteren in plaats van dat jullie ervoor kiezen (zoals jij bij die post van Harmankonan ook deed) om zelf ook wat meer te gaan vegen op posts van mensen waar jullie ook privé mee omgaan. Wees creatief. Of zo.
Waar had ik nou ook alweer m'n UFO verstopt? Ik wil weer naar huis ;(
♫♪♪♫♪♫♫♪==♥☥
pi_179164913
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat kun je eenmaal niet bevatten schat :* ;)
_O- :*
pi_179164942
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
En als dat niet lukt, vraag dan aan lezers/leden van jullie slowchat om zelf dit soort posts ook te gaan rapporteren in plaats van dat jullie ervoor kiezen (zoals jij bij die post van Harmankonan ook deed) om zelf ook wat meer te gaan vegen op posts van mensen waar jullie ook privé mee omgaan. Wees creatief. Of zo.
Wut? :D
pi_179164944
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
En als dat niet lukt, vraag dan aan lezers/leden van jullie slowchat om zelf dit soort posts ook te gaan rapporteren in plaats van dat jullie ervoor kiezen (zoals jij bij die post van Harmankonan ook deed) om zelf ook wat meer te gaan vegen op posts van mensen waar jullie ook privé mee omgaan. Wees creatief. Of zo.
Er worden ook grapjes over andere mensen gemaakt. Waarom zou jij een “he who shall not be named” positie moeten krijgen?
  maandag 14 mei 2018 @ 22:54:46 #225
212761 magnetronkoffie
Where's the fish?
pi_179164979
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:49 schreef STING het volgende:

[..]

Het zou niet voor het eerst zijn dat je met zaken komt van langer dan een jaar geleden.
Maar dat is nu niet het geval! En bovendien doe je nu alsof het mij kwalijk genomen kan worden dat samzz meerdere malen selectief modereerde en posts die kritisch waren jegens mij liet staan. Ik KON deze niet eerder aankaarten omdat ik met belachelijk lange bans werd opgescheept en omdat ik privé ook wat issues had die even wat belangrijker waren.

Maar eigenlijk onderstreep je wel een beetje mijn punt dat dit geëtter al veel te lang is doorgegaan. Noem mijn username dan gewoon niet meer en ga al helemaal niet onzin over mij zitten verspreiden die nieteens waar is.
Waar had ik nou ook alweer m'n UFO verstopt? Ik wil weer naar huis ;(
♫♪♪♫♪♫♫♪==♥☥
pi_179165045
Maar op een forum wordt iedereen een beetje in de zeik genomen... Gewoon een grapje terug maken en laten gaan. Mensen weten toch niet wie je IRL bent en visa versa. Het wordt niet slecht bedoeld
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 14 mei 2018 @ 22:57:19 #227
212761 magnetronkoffie
Where's the fish?
pi_179165060
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:48 schreef madam-april het volgende:

[..]

Serieus.. waar maak je je druk om?
Ik maak me er druk om dat dit jarenlang door blijft etteren en ik zelfs in topics als D&A steeds maar weer die grapjes over die lange mail tegen moet komen, waar ik absoluut geen fijne herinneringen aan heb. Ik wil daar niet mee geconfronteerd worden. En zeker niet met aanvallende posts vol met aannames op volstrekt normale posts van mij.
Waar had ik nou ook alweer m'n UFO verstopt? Ik wil weer naar huis ;(
♫♪♪♫♪♫♫♪==♥☥
pi_179165109
Sorry MK, je kunt ergens wel een punt hebben over 2 maten meten. Mods zijn immers ook gewoon leden en het blijft subjectief.

De pech is dat je er niet veel aan kan veranderen? Je hebt niet de positie/rechten van mod of hoger, en het is op Fok! ook geen democratie. Je hebt niets te winnen. Hooguit te verliezen als je je zo laat kennen door een trol? Dat is iets waar je wel invloed op hebt. Je bepaalt immers zelf hoe en waar je op reageert.

Ik begrijp dat het enorm lastig is, maar negeren heb je het meeste baat bij (ondanks dat met 2 maten meten onrechtvaardig aanvoelt). De winst met negeren is dat je erboven staat. ^O^
  maandag 14 mei 2018 @ 22:59:55 #229
212761 magnetronkoffie
Where's the fish?
pi_179165129
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Maar op een forum wordt iedereen een beetje in de zeik genomen... Gewoon een grapje terug maken en laten gaan. Mensen weten toch niet wie je IRL bent en visa versa. Het wordt niet slecht bedoeld
Dit was in D&A en sloeg ook nergens op
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 12:01 schreef aeque het volgende:

[..]

De enige die hier een discussie in ziet ben jij. Ik merk het op richting haar zodat ze niet raar opkijkt als ze op reacties stuit van mensen die bepaalde dingen niet herkennen.

Maar goed jij als huispsycholoog herkent en begrijpt natuurlijk alles.
Dit is niet een grappig grapje. Dit is meer bitter, toch?
Waar had ik nou ook alweer m'n UFO verstopt? Ik wil weer naar huis ;(
♫♪♪♫♪♫♫♪==♥☥
  maandag 14 mei 2018 @ 23:00:33 #230
47102 Elvi
miemkwien
pi_179165149
Je naam wordt alleen maar genoemd omdat je m'n ex bent en in die context wordt het 9 van de 10 keer gemeld :') en geloof me, ik word er liever ook niet aan herinnerd maar het is wat het is.
pi_179165161
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:57 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik maak me er druk om dat dit jarenlang door blijft etteren en ik zelfs in topics als D&A steeds maar weer die grapjes over die lange mail tegen moet komen, waar ik absoluut geen fijne herinneringen aan heb. Ik wil daar niet mee geconfronteerd worden. En zeker niet met aanvallende posts vol met aannames op volstrekt normale posts van mij.
Waarvan akte. Zet a.u.b. een TR als je het tegenkomt en dus ajb niet weken later, na bijv. een Mycroft search. Ik kan echt niet beloven dat we het met elke TR eens zijn (zoals je voorbeelden van zojuist), maar ben best bereid om even m'n best voor je te doen. Ook al heb je denk ik weinig vertrouwen in 'ons blauwen'.
  maandag 14 mei 2018 @ 23:01:08 #232
212761 magnetronkoffie
Where's the fish?
pi_179165168
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 23:00 schreef Elvi het volgende:
Je naam wordt alleen maar genoemd omdat je m'n ex bent en in die context wordt het 9 van de 10 keer gemeld :') en geloof me, ik word er liever ook niet aan herinnerd maar het is wat het is.
Daar heb ik het helemaal niet over :')
Waar had ik nou ook alweer m'n UFO verstopt? Ik wil weer naar huis ;(
♫♪♪♫♪♫♫♪==♥☥
pi_179165170
Misschien is een openbaar forum niet jouw ding.
pi_179165182
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:59 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dit was in D&A en sloeg ook nergens op

[..]

Dit is niet een grappig grapje. Dit is meer bitter, toch?
Jou huispsycholoog noemen is iets tussen A en jou.
Dat mensen mijn aanwezigheid ter discussie stelde, tja :) begrijp ik
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 14 mei 2018 @ 23:01:55 #235
212761 magnetronkoffie
Where's the fish?
pi_179165188
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 23:00 schreef STING het volgende:

[..]

Waarvan akte. Zet a.u.b. een TR als je het tegenkomt en dus ajb niet weken later, via bijv. Mycroft. Ik kan echt niet beloven dat we het met elke TR eens zijn (zoals je voorbeelden van zojuist), maar ben best bereid om even m'n best voor je te doen. Ook al heb je denk ik weinig in 'ons blauwen'.
Ik doe toch geen beklag over dat TR's van mij niet gehonoreerd zijn?
Waar had ik nou ook alweer m'n UFO verstopt? Ik wil weer naar huis ;(
♫♪♪♫♪♫♫♪==♥☥
pi_179165209
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:59 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dit was in D&A en sloeg ook nergens op

[..]

Dit is niet een grappig grapje. Dit is meer bitter, toch?
Ik zie echt niet wat er mis is met die post..
pi_179165213
quote:
10s.gif Op maandag 14 mei 2018 23:01 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Daar heb ik het helemaal niet over :')
Jawel, want 9/10 keer dat jij ter sprake komt in de SC is vanwege elvi. Dat post je hier alleen niet, omdat er dan iets van context is waardoor het helemaal geen TR waardig is.
  maandag 14 mei 2018 @ 23:03:10 #238
212761 magnetronkoffie
Where's the fish?
pi_179165231
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 23:01 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Jou huispsycholoog noemen is iets tussen A en jou.
Dat mensen mijn aanwezigheid ter discussie stelde, tja :) begrijp ik
Er is niks tussen A en mij. Ik vind hem een verzuurde pruim die dit misschien eens met zijn eigen behandelaar bespreekbaar zou kunnen gaan maken aangezien dit Aeque al jarenlang dwars lijkt te liggen. Ik weet geeneens wat zijn hele 'probleem' met mij nou is, ik ken hem nieteens :')
Waar had ik nou ook alweer m'n UFO verstopt? Ik wil weer naar huis ;(
♫♪♪♫♪♫♫♪==♥☥
  maandag 14 mei 2018 @ 23:03:42 #239
212761 magnetronkoffie
Where's the fish?
pi_179165251
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 23:02 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Jawel, want 9/10 keer dat jij ter sprake komt in de SC is vanwege elvi. Dat post je hier alleen niet, omdat er dan iets van context is waardoor het helemaal geen TR waardig is.
En daar heb ik het nu dus niet over :')
Waar had ik nou ook alweer m'n UFO verstopt? Ik wil weer naar huis ;(
♫♪♪♫♪♫♫♪==♥☥
  maandag 14 mei 2018 @ 23:03:49 #240
47102 Elvi
miemkwien
pi_179165254
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 23:02 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Jawel, want 9/10 keer dat jij ter sprake komt in de SC is vanwege elvi. Dat post je hier alleen niet, omdat er dan iets van context is waardoor het helemaal geen TR waardig is.
Precies... Die ene TR van aeque omdat hij je naam noemt? De context was dat je m'n ex bent.
pi_179165266
quote:
14s.gif Op maandag 14 mei 2018 23:03 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En daar heb ik het nu dus niet over :')
Waarom sleep je mijn posts er dan bij? Dat stond namelijk wel in die context
pi_179165275
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 23:01 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik doe toch geen beklag over dat TR's van mij niet gehonoreerd zijn?
R&P / R&P Feedback De klantenservice van R&P

Anyway, dat verandert verder ook niets aan m'n post.
Je rapporteert net als elk ander persoon een topic of post als je denkt dat iets niet door de beugel kan en je het aan een mod wil melden.
  maandag 14 mei 2018 @ 23:05:02 #243
47102 Elvi
miemkwien
pi_179165286
Ach waar hebben we het over :') je doet moeilijk om het moeilijk doen als een stampvoetende peuter. Sommige dingen veranderen nooit :')

Ga maar weer lekker mycroften en een dossier aanleggen, gaan wij verder met ons leven. :W
pi_179165296
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 23:03 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Er is niks tussen A en mij. Ik vind hem een verzuurde pruim die dit misschien eens met zijn eigen behandelaar bespreekbaar zou kunnen gaan maken aangezien dit Aeque al jarenlang dwars lijkt te liggen. Ik weet geeneens wat zijn hele 'probleem' met mij nou is, ik ken hem nieteens :')
Ja ik zal mijn posts ten aanzien van jou op fok wel even bespreken met mijn behandelaar.

_O- _O- _O-
  maandag 14 mei 2018 @ 23:07:06 #245
47102 Elvi
miemkwien
pi_179165344
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 23:05 schreef aeque het volgende:

[..]

Ja ik zal mijn posts ten aanzien van jou op fok wel even bespreken met mijn behandelaar.

_O- _O- _O-
Hij heeft een punt. Je bent wel zuur. Daarom is je nickname ook accu. Door dat accuzuur van je :P
  maandag 14 mei 2018 @ 23:08:03 #246
212761 magnetronkoffie
Where's the fish?
pi_179165368
Weet je wat? Zie maar wat jullie hiermee doen. Noteer afspraken in het vervolg gewoon en kijk misschien even jullie TR systeem na :W
Waar had ik nou ook alweer m'n UFO verstopt? Ik wil weer naar huis ;(
♫♪♪♫♪♫♫♪==♥☥
  maandag 14 mei 2018 @ 23:08:39 #247
212761 magnetronkoffie
Where's the fish?
pi_179165389
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 23:04 schreef STING het volgende:

[..]

R&P / R&P Feedback De klantenservice van R&P

Anyway, dat verandert verder ook niets aan m'n post.
Je rapporteert net als elk ander persoon een topic of post als je denkt dat iets niet door de beugel kan en je het aan een mod wil melden.
Ja en die TR's zagen jullie dus helemaal niet :')
Waar had ik nou ook alweer m'n UFO verstopt? Ik wil weer naar huis ;(
♫♪♪♫♪♫♫♪==♥☥
pi_179165407
I'm out :W

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2018 23:09:19 ]
  maandag 14 mei 2018 @ 23:09:32 #249
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179165419
Hou toch op.... echt |:(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_179165823
Goed, discussie is wel mooi geweest zo, off topic posts mogen wegblijven en persoonlijke gesprekken mogen verder via DM.
pi_179166116
quote:
14s.gif Op maandag 14 mei 2018 23:22 schreef STING het volgende:
Goed, discussie is wel mooi geweest zo, off topic posts mogen wegblijven en persoonlijke gesprekken mogen verder via DM.
Ik herhaal dit eventjes als gastmod.

Onderlinge aanvallen kunnen even achterwege blijven. Jullie topmod STING is naar bed toe. Morgen zal hij (Of Samzz zodra die wakker is) de TR's beoordelen en er op reageren.

Voor nu is de discussie gewoon even klaar want het blijft neerkomen op persoonlijke aanvallen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2018 23:34:34 ]
  Official ESF Kreviewer maandag 14 mei 2018 @ 23:39:08 #252
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_179166359
Ik herhaal dit even als user:

Godverdomme, vanille.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
  maandag 14 mei 2018 @ 23:39:16 #253
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_179166363
quote:
10s.gif Op maandag 14 mei 2018 23:08 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja en die TR's zagen jullie dus helemaal niet :')
Als je 'bijvoorbeeld' op 14 mei een TR maakt over een post uit maart, dan licht het topic (van die post uit maart) voor ons rood op in de forum index. Omdat dat al zo'n tijd geleden is, is dat topic (en daarmee dus ook die TR) weggezakt.

We hebben geen speciaal stukje met nog niet afgehandelde TR's of iets in die geest
  maandag 14 mei 2018 @ 23:40:28 #254
212761 magnetronkoffie
Where's the fish?
pi_179166408
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 23:39 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Als je 'bijvoorbeeld' op 14 mei een TR maakt over een post uit maart, dan licht het topic (van die post uit maart) voor ons rood op in de forum index. Omdat dat al zo'n tijd geleden is, is dat topic (en daarmee dus ook die TR) weggezakt.
OOOOoooowwww! Ja dat wist ik toch helemaal niet _O-
Oké, duidelijk.
quote:
We hebben geen speciaal stukje met nog niet afgehandelde TR's of iets in die geest
Ik heb eerlijk gezegd echt geen flauw idee hoe dit bij jullie werkt. Ik kan dit toch niet weten man? :P
Waar had ik nou ook alweer m'n UFO verstopt? Ik wil weer naar huis ;(
♫♪♪♫♪♫♫♪==♥☥
pi_179166529
quote:
14s.gif Op maandag 14 mei 2018 23:22 schreef STING het volgende:
Goed, discussie is wel mooi geweest zo, off topic posts mogen wegblijven en persoonlijke gesprekken mogen verder via DM.
:P
  PR en moderator maandag 14 mei 2018 @ 23:49:14 #256
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_179166627
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 23:40 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

OOOOoooowwww! Ja dat wist ik toch helemaal niet _O-
Oké, duidelijk.

[..]

Ik heb eerlijk gezegd echt geen flauw idee hoe dit bij jullie werkt. Ik kan dit toch niet weten man? :P
Je kunt het natuurlijk vragen.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  maandag 14 mei 2018 @ 23:49:55 #257
212761 magnetronkoffie
Where's the fish?
pi_179166644
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 23:49 schreef Moira. het volgende:

[..]

Je kunt het natuurlijk vragen.
Wat vragen?
Waar had ik nou ook alweer m'n UFO verstopt? Ik wil weer naar huis ;(
♫♪♪♫♪♫♫♪==♥☥
pi_179166661
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 23:49 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wat vragen?
Hoe de TR's werken :+
pi_179166696
Waarom kijkt men überhaupt nog naar "Goede tijden, slechte tijden" als ze alleen maar dit topic hoeven te volgen?

Overigens had de reactie van Chai niet weggemod hoeven te worden, haar reactie was niet aanvallend, of offtopic. "ga beiden eens op jullie handen zitten". Prima reactie.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  maandag 14 mei 2018 @ 23:54:13 #260
212761 magnetronkoffie
Where's the fish?
pi_179166722
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 23:50 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Hoe de TR's werken :+
Oké, wat is achter? Wat wordt daar nou mee bedoeld?
Waar had ik nou ook alweer m'n UFO verstopt? Ik wil weer naar huis ;(
♫♪♪♫♪♫♫♪==♥☥
  PR en moderator maandag 14 mei 2018 @ 23:54:33 #261
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_179166726
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 23:49 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wat vragen?
Hoe TR's werken en hoe het kan dat mods geen TR's zien op oude topics. Dat scheelt weer een hoop frustratie.

Even een insight:



Zo zien we het dus in onze topiclijsten als een topic geTR'd is. Wanneer zoals hugo zei een oud (of gesloten) topic geTR'd is, is dat hele topic uit alle lijsten weggezakt en zien we dus ook die rode balk niet.

In topics die open staan zien we het alleen zo:



Klein rood balkje boven het invoerveld, dus. Dus wanneer we ergens midden in een topic aan het lezen zijn hebben we ook niet gelijk door dat er TR's geplaatst zijn.

In topics die in (active) topiclijsten staan kun je er dus wel vanuit gaan dat je TR gezien zou moeten worden, maar als je nog oude topics naleest en daar besluit wat van te TR'en moet je daar wel even apart een mod op wijzen, anders ziet niemand het.

quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 23:54 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Oké, wat is achter? Wat wordt daar nou mee bedoeld?
'Achter' duidt op crewfora. Die heb je voor alle crewgroepen, maar op het forum wordt er meestal FC (forumcrew) mee bedoeld. FC is gewoon een crewforum met o.a. 'het FA-topic' waar we FA's aan mouwtjes kunnen trekken, en ieder subforum met z'n eigen topic waar de huismods hun forumdingen bespreken. Soms wat losse topics van mods die forumbreed wat met andere medemods willen bespreken.
Dan heb je ook nog 'achter achter' waar de (F)A's bakkelijen :P
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_179166753
Zoveel begrip vanuit moderatie voor je en dan ga je dit doen. Jammer hoor.

quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 23:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
Gespannen. Morgen ga ik m'n vader weer zien voor 't eerst in 1 jaar. Vorig jaar kon ie nog maar zinnen van 3 woorden en kon ie niet meer zelfstandig zichzelf in bed omdraaien, ehm..hoe gaat het er nu aan toe? Misschien de laatste keer dat ik hem levend zie en ik weet niet wat ik moet denken en ben nog steeds niet begonnen met 't inpakken van m'n spullenb :")

En als je weer over mijn zogenaamde 'epistels' gaat zeiken Aeque, dikke middelvinger voor je.
  maandag 14 mei 2018 @ 23:56:53 #263
212761 magnetronkoffie
Where's the fish?
pi_179166765
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 23:54 schreef Moira. het volgende:

[..]

Hoe TR's werken en hoe het kan dat mods geen TR's zien op oude topics. Dat scheelt weer een hoop frustratie.

Even een insight:

[ afbeelding ]

Zo zien we het dus in onze topiclijsten als een topic geTR'd is. Wanneer zoals hugo zei een oud (of gesloten) topic geTR'd is, is dat hele topic uit alle lijsten weggezakt en zien we dus ook die rode balk niet.

In topics die open staan zien we het alleen zo:

[ afbeelding ]

Klein rood balkje boven het invoerveld, dus. Dus wanneer we ergens midden in een topic aan het lezen zijn hebben we ook niet gelijk door dat er TR's geplaatst zijn.

In topics die in (active) topiclijsten staan kun je er dus wel vanuit gaan dat je TR gezien zou moeten worden, maar als je nog oude topics naleest en daar besluit wat van te TR'en moet je daar wel even apart een mod op wijzen, anders ziet niemand het.
Oké...

IK heb sommige posts een tijdje genegeerd (zoals die van Aeque omdat die had aangegeven psychische shit te hebben), maar ik ben ook maar een mens en geen boksbal snap je? Dus die waren nu wat later. Wist ik veel...naja nu weet ik dus al meer :+
Waar had ik nou ook alweer m'n UFO verstopt? Ik wil weer naar huis ;(
♫♪♪♫♪♫♫♪==♥☥
  maandag 14 mei 2018 @ 23:57:51 #264
212761 magnetronkoffie
Where's the fish?
pi_179166776
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 23:56 schreef aeque het volgende:
Zoveel begrip vanuit moderatie voor je en dan ga je dit doen. Jammer hoor.

[..]

Zolang je maar over mij zeiken kunt he?
Waar had ik nou ook alweer m'n UFO verstopt? Ik wil weer naar huis ;(
♫♪♪♫♪♫♫♪==♥☥
pi_179166796
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 23:57 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Zolang je maar over mij zeiken kunt he?
Er is net gezegd dat de discussie moest ophouden, doe dat dan ook.
  PR en moderator maandag 14 mei 2018 @ 23:59:25 #266
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_179166801
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 23:56 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Oké...

IK heb sommige posts een tijdje genegeerd (zoals die van Aeque omdat die had aangegeven psychische shit te hebben), maar ik ben ook maar een mens en geen boksbal snap je? Dus die waren nu wat later. Wist ik veel...naja nu weet ik dus al meer :+


Had ook nog ff een editje gedaan over je 'achter'-vraag.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  dinsdag 15 mei 2018 @ 00:05:14 #267
212761 magnetronkoffie
Where's the fish?
pi_179166864
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 23:59 schreef Moira. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Had ook nog ff een editje gedaan over je 'achter'-vraag.
Ja thanks, had 'm al gelezen.
Waar had ik nou ook alweer m'n UFO verstopt? Ik wil weer naar huis ;(
♫♪♪♫♪♫♫♪==♥☥
  PR en moderator dinsdag 15 mei 2018 @ 00:07:39 #268
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_179166888
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 00:05 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja thanks, had 'm al gelezen.
Nog even een extra dingetje over 'dat DM-gesprek met Droopie dat genoteerd zou moeten zijn want afspraak'. Als dat al ergens besproken staat is dat dus in een R&P FC topic van een jaar geleden, dus iets van 20 topics geleden, wat niemand ooit nog terug gaat lezen of überhaupt terug kan vinden :P

Maar goed, kunnen we nu weer allemaal vredig slapen O+ En de R&P-mods ook vredig laten slapen O+
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_179166905
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 00:07 schreef Moira. het volgende:

[..]

Nog even een extra dingetje over 'dat DM-gesprek met Droopie dat genoteerd zou moeten zijn want afspraak'. Als dat al ergens besproken staat is dat dus in een R&P FC topic van een jaar geleden, dus iets van 20 topics geleden, wat niemand ooit nog terug gaat lezen of überhaupt terug kan vinden :P

Maar goed, kunnen we nu weer allemaal vredig slapen O+ En de R&P-mods ook vredig laten slapen O+
:*
pi_179167072
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 23:57 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Zolang je maar over mij zeiken kunt he?
Waar was die sneer naar A in het 'hoe voel je je nu'-topic voor nodig?
  dinsdag 15 mei 2018 @ 00:39:34 #271
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179167236
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 00:07 schreef Moira. het volgende:

[..]

Nog even een extra dingetje over 'dat DM-gesprek met Droopie dat genoteerd zou moeten zijn want afspraak'. Als dat al ergens besproken staat is dat dus in een R&P FC topic van een jaar geleden, dus iets van 20 topics geleden, wat niemand ooit nog terug gaat lezen of überhaupt terug kan vinden :P

Maar goed, kunnen we nu weer allemaal vredig slapen O+ En de R&P-mods ook vredig laten slapen O+
Of in z'n notes natuurlijk (nee, niet die van Droopie).
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 15 mei 2018 @ 01:36:06 #272
212761 magnetronkoffie
Where's the fish?
pi_179167547
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
- Geen DM's posten a.u.b. -
Dit waren trouwens geen DM's :')
Waar had ik nou ook alweer m'n UFO verstopt? Ik wil weer naar huis ;(
♫♪♪♫♪♫♫♪==♥☥
  dinsdag 15 mei 2018 @ 02:39:20 #273
212761 magnetronkoffie
Where's the fish?
pi_179167640
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:36 schreef Droopie het volgende:

[..]

Sommige oude discussies moet je gewoon laten rusten, nieuwe problemen kan je uiteraard bespreekbaar maken.
Dan moeten andersom HarmanKanon en Aeque hun oude discussies ook laten rusten.
Waar had ik nou ook alweer m'n UFO verstopt? Ik wil weer naar huis ;(
♫♪♪♫♪♫♫♪==♥☥
pi_179168773
-O-
  dinsdag 15 mei 2018 @ 07:01:17 #275
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_179168889
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:38 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het waren in elk geval deze (heb ze niet allemaal bewaard).
report betreffende deze post:

[..]

--------
melding:
En dit soort posts in relaties slowchat ook

report betreffende deze post:

[..]

--------
melding:
En dit uitlokken ook

report betreffende deze post:

[..]

--------
melding:
En dit soort aanvallen in serieuze topics als D&A ook.

report betreffende deze post:

[..]

--------
melding:
Ook al uitlokken, Samzz muilkort je eigen kliekje nou eindelijk eens ik wil je partijdige gemodereer niet meer. Ik wil als een gelijke behandeld worden, net als iedereen

report betreffende deze post:

[..]

--------
melding:Nog meer geroddel in de relaties sc over mij, de afspraak was dat beide partijen zouden stoppen en daar is van de kant van Samzz niet aan gehouden.

report betreffende deze post:

[..]

--------
melding:
Nee dat is inderdaad niet bepaald prettig voor de user in kwestie he Samzz.

Hier nog wat posts waarop ik doel:

[..]


[..]

Grapjes maken over een hele lange email wat nota bene jouw idee was Samzz, anno 2018 lekker lachen over een email uit 2015.

Je laat dit allemaal zelf toe en ik heb geen zin met jullie cognitieve rommel in serieuze topics geconfronteerd te worden. Je kunt dit makkelijk stoppen maar dat doe je niet. Doe het nu eindelijk eens wel.
Die posts die je nu quote heb je allemaal gisterenavond (!!!) geTR'd :{. Verwacht je van mij dat ik alle R&P topics inclusief SC tot de laatste post ga doorlezen? Want dan kan ik je alvast vertellen dat dat niet gaat gebeuren, dat is geen doen.

Waarom heb je de posts niet geTR'd op het moment dat de posts geplaatst werden? Die oude topics komen niet omhoog als er geTR'd wordt en zijn voor STING en mij dus ook niet te zien, tenzij je in DM of PM meldt dat er posts staan die je weg wil hebben met een linkje naar het topic.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 15 mei 2018 @ 07:08:23 #276
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_179168958
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 23:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
Weet je wat? Zie maar wat jullie hiermee doen. Noteer afspraken in het vervolg gewoon en kijk misschien even jullie TR systeem na :W
Ik weet nog steeds niet over welke afspraak je het hebt. Je hebt een banverkorting gekregen, maar ik heb je aan de hand daarvan nooit in mijn DM gehad, nooit iets van je gehoord, nog geen sorry gehad voor de manier waarop je tekeer ging.

Als die door jou genoemde afspraak al voor je ban gemaakt was, dan heb je je zelf dus ook pertinent niet aan die afspraak gehouden :?. En nu ga je mij ter verantwoording roepen en dan nog wel met posts uit o.a. een SC, van een poos geleden, die je pas vandaag TR't.

Schiet mij maar lek.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_179169022
Ik snap niet zo goed waarom mensen niet gewoon een mening over MK mogen hebben en die mogen uiten (-niet nodig- )
Maar hij dat wel mag over andere users (over aeque bijvoorbeeld)

En serieus bedoeld: misschien moet jij je forum gedrag met je behandelaar bespreken want het allemaal zo hoog opnemen en niet los kunnen laten is niet heel gezond en alleen maar rot voor jezelf

[ Bericht 5% gewijzigd door Samzz op 15-05-2018 07:45:33 ]
  dinsdag 15 mei 2018 @ 07:20:23 #278
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_179169042
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 07:16 schreef Allures het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom mensen niet gewoon een mening over MK mogen hebben en die mogen uiten (-niet nodig- )
Maar hij dat wel mag over andere users (over aeque bijvoorbeeld)

En serieus bedoeld: misschien moet jij je forum gedrag met je behandelaar bespreken want het allemaal zo hoog opnemen en niet los kunnen laten is niet heel gezond en alleen maar rot voor jezelf
Je mag best een mening hebben over een user, maar waarom moet die zo geventileerd worden? Geldt overigens twee kanten op.

De toevoeging moet dan ook zijn 'vindt dat hij dat zelf wel mag'.

[ Bericht 2% gewijzigd door Samzz op 15-05-2018 07:45:57 ]
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_179169183
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 07:20 schreef Samzz het volgende:

[..]

Je mag best een mening hebben over een user, maar waarom moet die zo geventileerd worden? Geldt overigens twee kanten op.

De toevoeging moet dan ook zijn 'vindt dat hij dat zelf wel mag'.
ja ik bedoelde ook niet dat het beleid is maar dat MK zelf nogal met 2 maten meet
pi_179169205
Is dit een 1-2tje om MK te triggeren zodat er weer maatregelen genomen kunnen worden? :X
pi_179169219
quote:
18s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 07:39 schreef Mojo.jojo het volgende:
Is dit een 1-2tje om MK te triggeren zodat er weer maatregelen genomen kunnen worden? :X
verkeerde subforum met je para complot
  dinsdag 15 mei 2018 @ 07:42:19 #282
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_179169234
quote:
18s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 07:39 schreef Mojo.jojo het volgende:
Is dit een 1-2tje om MK te triggeren zodat er weer maatregelen genomen kunnen worden? :X
Nee :{.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_179169418
quote:
14s.gif Op maandag 14 mei 2018 23:22 schreef STING het volgende:
Goed, discussie is wel mooi geweest zo, off topic posts mogen wegblijven en persoonlijke gesprekken mogen verder via DM.
pi_179169445
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 07:56 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

:')
pi_179169460
Maar wat is nou het probleem, iemand roept dat MK vervelend post, prima. Sinds wanneer mag dat niet meer. Iedereen zegt dat Tong80 een shitposter is, of Iwanus post als een pretentieuze kwal, die zie je toch ook niet overal TR's zetten?

Kweek wat huid ofzo.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_179169465
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 07:42 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee :{.
Voer dan het beleid uit wat je collega mods gisteravond hebben gehandhaafd? Anders krijg je kliekjes gedrag. Dingen die gisteren niet gezegd mochten worden, kunnen nu opeens weer wel gezegd worden. |:(
pi_179169574
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 07:59 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Voer dan het beleid uit wat je collega mods gisteravond hebben gehandhaafd? Anders krijg je kliekjes gedrag. Dingen die gisteren niet gezegd mochten worden, kunnen nu opeens weer wel gezegd worden. |:(
Mijn boodschap was dan ook: yo, ik snap niks van R&P dus weet het verder ook niet. Kap met persoonlijke aanvallen. Morgenvroeg pakken de R&P-moderators het op. En dat doen ze ;)
  dinsdag 15 mei 2018 @ 08:10:39 #288
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_179169594
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 07:59 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Voer dan het beleid uit wat je collega mods gisteravond hebben gehandhaafd? Anders krijg je kliekjes gedrag. Dingen die gisteren niet gezegd mochten worden, kunnen nu opeens weer wel gezegd worden. |:(
Maar heb je dan ook gelezen wat ik zei? Je mag best een mening hebben over een user, maar dat kan normaal gezegd worden, bijvoorbeeld:

Ik ga liever niet met je in discussie want ik vind je manier van dicussiëren vervelend. Of ik vind je manier van posten vervelend.

Als het een aanval op de persoon is is t een ander verhaal. En dat wordt gewoon verwijderd.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_179169647
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 08:10 schreef Samzz het volgende:

[..]

Maar heb je dan ook gelezen wat ik zei? Je mag best een mening hebben over een user, maar dat kan normaal gezegd worden, bijvoorbeeld:

Ik ga liever niet met je in discussie want ik vind je manier van dicussiëren vervelend. Of ik vind je manier van posten vervelend.

Als het een aanval op de persoon is is t een ander verhaal. En dat wordt gewoon verwijderd.
dat vind ik dan wel een beetje met 2 maten. 60% van het forum is persoonlijke aanvallen en die blijven staan. Maar MK is een unieksneeuwvlokje en dan moet iedereen opeens op zijn worden letten en alles gecensureerd. Jullie gaan wel erg mee in zijn drama. Laat hem lekker ik zijn eigen gedoe gaar koken
pi_179169842
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 02:39 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dan moeten andersom HarmanKanon en Aeque hun oude discussies ook laten rusten.
Waarom wil jij altijd het laatste woord hebben? Serieuze vraag.
pi_179170282
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 07:59 schreef HostiMeister het volgende:
Maar wat is nou het probleem, iemand roept dat MK vervelend post, prima. Sinds wanneer mag dat niet meer. Iedereen zegt dat Tong80 een shitposter is, of Iwanus post als een pretentieuze kwal, die zie je toch ook niet overal TR's zetten?

Kweek wat huid ofzo.
Wat een wijze woorden O+
  dinsdag 15 mei 2018 @ 09:22:21 #292
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_179170357
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 08:15 schreef Allures het volgende:

[..]

dat vind ik dan wel een beetje met 2 maten. 60% van het forum is persoonlijke aanvallen en die blijven staan. Maar MK is een unieksneeuwvlokje en dan moet iedereen opeens op zijn worden letten en alles gecensureerd. Jullie gaan wel erg mee in zijn drama. Laat hem lekker ik zijn eigen gedoe gaar koken
Ho, persoonlijke aanvallen worden verwijderd. Dat is altijd al zo geweest. Iemand een irritante kutuser noemen is nog nooit bewust blijven staan.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_179170530
In theorie misschien. In de praktijk struikel je er elke 10e post wel over
Is voor de mods ook niet te doen natuurlijk. Als je ze echt allemaal weg zou willen halen heb je 400 collega's meer nodig. Maar omdat MK altijd zo roeptoetert word ie daarin wel meer tegemoed gekomen dan anderen
  dinsdag 15 mei 2018 @ 09:37:12 #294
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_179170592
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 09:33 schreef Allures het volgende:
In theorie misschien. In de praktijk struikel je er elke 10e post wel over
Is voor de mods ook niet te doen natuurlijk. Als je ze echt allemaal weg zou willen halen heb je 400 collega's meer nodig. Maar omdat MK altijd zo roeptoetert word ie daarin wel meer tegemoed gekomen dan anderen
Volgens mij valt dat laatste wel mee.

Ieder ander die een persoonlijke aanval TR't wordt ook geholpen :Y. Nu geef ik toe dat het in SC's lastiger wordt omdat de dynamiek anders ligt, maar in gewone topics worden persoonlijke aanvallen zo goed mogelijk verwijderd.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 15 mei 2018 @ 09:54:50 #295
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_179170839
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 09:22 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ho, persoonlijke aanvallen worden verwijderd. Dat is altijd al zo geweest. Iemand een irritante kutuser noemen is nog nooit bewust blijven staan.
Daarover gesproken: sinds het incel topic heeft jajammerjan zo te zien de smaak echt te pakken en zit hij R&P-forumbreed zo irritant te doen, volgens mij puur omdat mensen er lekker op happen en topics te doen ontsporen.

Bijvoorbeeld:
R&P / Waarom nice guys minder oppervlakkige aandacht krijgen
  dinsdag 15 mei 2018 @ 09:59:36 #296
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_179170910
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 09:54 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Daarover gesproken: sinds het incel topic heeft jajammerjan zo te zien de smaak echt te pakken en zit hij R&P-forumbreed zo irritant te doen, volgens mij puur omdat mensen er lekker op happen en topics te doen ontsporen.

Bijvoorbeeld:
R&P / Waarom nice guys minder oppervlakkige aandacht krijgen
Hij staat al op de radar, bedankt voor het melden ^O^.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 15 mei 2018 @ 10:14:43 #297
212761 magnetronkoffie
Where's the fish?
pi_179171171
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 07:08 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik weet nog steeds niet over welke afspraak je het hebt. Je hebt een banverkorting gekregen, maar ik heb je aan de hand daarvan nooit in mijn DM gehad, nooit iets van je gehoord, nog geen sorry gehad voor de manier waarop je tekeer ging.

Als die door jou genoemde afspraak al voor je ban gemaakt was, dan heb je je zelf dus ook pertinent niet aan die afspraak gehouden :?. En nu ga je mij ter verantwoording roepen en dan nog wel met posts uit o.a. een SC, van een poos geleden, die je pas vandaag TR't.

Schiet mij maar lek.
Waarom begin je zelf over een banverkorting als je weet dat dat niet was toen Droopie moderator van R&P was? Dat gesprek met Droopie was veel eerder.
quote:
aar ik heb je aan de hand daarvan nooit in mijn DM gehad, nooit iets van je gehoord, nog geen sorry gehad voor de manier waarop je tekeer ging.
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:36 schreef Droopie het volgende:

[..]

Ik meen mij te herrineren (en dat speelt nu zo te lezen weer) dat ik toen heb aangegeven dat ik niet van plan was om oude TR's voor een tuchtraad te gaan beoordelen.

Die conversatie is ook achter neergelegd.

Sommige oude discussies moet je gewoon laten rusten, nieuwe problemen kan je uiteraard bespreekbaar maken.
Die hele conversatie is ook achter neergelegd. In de tijd dat Droopie R&P mod was, was jij ook R&P mod dus je moet daarvan geweten hebben.
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 07:08 schreef Samzz het volgende:

[..]

nooit in mijn DM gehad, nooit iets van je gehoord, nog geen sorry gehad voor de manier waarop je tekeer ging.
Dat heb je wel! Meerdere malen zelfs. Ook in PM en ook per mail heb ik dat gedaan en in een topic in R&P.
Waar had ik nou ook alweer m'n UFO verstopt? Ik wil weer naar huis ;(
♫♪♪♫♪♫♫♪==♥☥
pi_179171235
Sammz ik heb het gevoel dat nu een mooi moment voor ons is om onze DM misverstanden van november '16 uit te diepen en daardoor nader tot elkaar te komen.

Sta jij daar net zo voor open als ik?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 15 mei 2018 @ 10:19:25 #299
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_179171253
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 10:14 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Waarom begin je zelf over een banverkorting als je weet dat dat niet was toen Droopie moderator van R&P was? Dat gesprek met Droopie was veel eerder.

[..]


[..]

Die hele conversatie is ook achter neergelegd. In de tijd dat Droopie R&P mod was, was jij ook R&P mod dus je moet daarvan geweten hebben.

[..]

Dat heb je wel! Meerdere malen zelfs. Ook in PM en ook per mail heb ik dat gedaan en in een topic in R&P.
Omdat je laatste ban n.a.v. je gedrag was. Dus blijkbaar houd je je niet aan je eigen afspraak, maar ga je mij er wel mee om de oren slaan.

Ik weet iig niks van een afspraak met jou en ik heb van jou nooit excuses in mijn DM/PM gehad. En via de mail heb ik ook niks gekregen, ik heb niet eens een e-mailadres hier. En welk R&P-topic dat dan was kan ik me oprecht niet herinneren, dus als je dat daar wel gedaan hebt en ik erop gereageerd heb dan heb ik niks gezegd ^O^.

Edit; het doet er ook niet toe verder, voor mij is t wel klaar. Je probleem is overgekomen, TR de posts die je niet aanstaan en dan kijken we ernaar. Is dat een post in een gesloten topic, meld t dan ook even in DM.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_179173640
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 09:59 schreef Samzz het volgende:

[..]

Hij staat al op de radar, bedankt voor het melden ^O^.
Wellicht nog wat extra aandacht aan besteden.
  dinsdag 15 mei 2018 @ 12:36:54 #301
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_179173711
Dankie ^O^
  dinsdag 15 mei 2018 @ 12:37:29 #302
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_179173725
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 12:33 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Wellicht nog wat extra aandacht aan besteden.
Ja, ik zal m'n werk opzeggen en fulltime users in de gaten gaan houden :D.

Nee, even serieus. We doen ons best ^O^.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')