abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 8 maart 2018 @ 20:07:43 #251
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_177692083
Er is nul partijdemocratie. Niet erg (ik zou het niet willen, maar blijkbaar vinden veel mensen dat prima), maar dan straal je dat ook uit natuurlijk.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 20:10:23 #252
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_177692133
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 20:07 schreef richolio het volgende:
Er is nul partijdemocratie. Niet erg (ik zou het niet willen, maar blijkbaar vinden veel mensen dat prima), maar dan straal je dat ook uit natuurlijk.
Nou ja, nu heb ik begrepen dat D66 de uitslag van een stemming op congres gewoon negeerde. :P
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  donderdag 8 maart 2018 @ 20:20:25 #253
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_177692315
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 20:10 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Nou ja, nu heb ik begrepen dat D66 de uitslag van een stemming op congres gewoon negeerde. :P
Klopt ja :P Dat was een motie van de Jonge Democraten over de referendumwet. Die was wel aangenomen, maar er werd niets mee gedaan :N Daar waren de JD'ers dan ook erg mad over op het congres, en terecht

Maar dat was wel uitzonderlijk gedoe allemaal. Sowieso heel het tempo waarmee dat referendum werd afgeschaft was gewoon vreemd
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_177692354
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 19:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]

En zo zie ik het dus absoluut niet. FvD is FvD. Je gaat ook niet zeggen dat D66 Pechtold is, of VVD Rutte. Er zit nog zo veel meer achter, en het is een beetje simpel om het hiermee af te doen.
Maar je zei eerder nog dat het prima was dat Baudet alles bepaalde, want de partij was nog in opbouw. Wat is het nou, is Baudet de baas of zijn de leden dat?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_177692646
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 19:51 schreef Igen het volgende:

[..]

* mompelt iets over de hoefijzertheorie
Lees anders de discussie even terug.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Beste debater 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 20:41:24 #256
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_177692765
Het verbaast me zo dat bepaalde lieden hier nog zo krampachtig doen over hun eigen racisme. IQ-plaatjes bij de vleet, remigratie willen op basis van etniciteit, zelfs glashard beweren dat mensen niet gelijkwaardig zijn en dat dat heel veel met ras te maken heeft, het wordt allemaal zonder gene geroepen.

Waarom nog zo in een stuip schieten als je dat gewoon vindt? Wees eens echt lekker politiek incorrect en zeg gewoon dat je een racist bent.

Scheelt een hoop geneuzel in de marge van 'kritische amateur-antropologen'.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_177692938
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 20:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Lees anders de discussie even terug.
Iemand wou vluchtelingen in kampen opvangen en toen ging de discussie ineens over nazi-kampen en Siberie-kampen. Gaat helemaal nergens over dus. :O
  Beste debater 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 20:49:45 #258
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_177692949
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 20:49 schreef Igen het volgende:

[..]

Iemand wou vluchtelingen in kampen opvangen en toen ging de discussie ineens over nazi-kampen en Siberie-kampen. Gaat helemaal nergens over dus. :O
Elzies ging wel iets verder hoor. :r
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 20:57:15 #259
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_177693139
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 20:53 schreef Igen het volgende:

[..]

De geldboete op het beledigen van de Nederlandse cultuur slaat natuurlijk nergens op, maar ook daarvoor geldt dat het een belediging van de Joden is om de Holocaust daarmee te vergelijken.
Dat zat meer in zijn onzalige geleuter over 't inherente 'sociale en intellectuele' onvermogen van mensen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 21:03:20 #260
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_177693280
Het is gewoon zo tegenstrijdig...

Rechts-populisme wordt hier steevast door de rechts-populisten hier zélf gekoppeld aan vaderlandsliefde, nationalisme, al die goeie shit, jeweetwel, want met racisme heeft het echt niets van doen.

Vervolgens komt uit diezelfde hoek dat pseudo-wetenschappelijke geneuzel over ras en IQ, meerder- en minderwaardige culturen, 'inherente eigenschappen', 'onoverkomelijke verschillen'... maar met racisme heeft het niets van doen.

Een actief remigratiebeleid ziet men wel zitten. Gebaseerd op? De dubbele nationaliteit, en door sommigen wordt het niet eens meer verzwegen, men doelt daarmee vooral op Turken en Marokkanen.

Het is eveneens niet meer bij te houden hoe vaak er over Afrika (alsof het een land is) wordt gesproken als ware het een groteske semi-menselijke apenheul, bevolkt met mensen die gewoon dom en ruw van zeden zijn, en derhalve ook zo veel mogelijk geweerd dienen te worden. "Wordt niets daar".

Vanwaar die gene... rechts-populisten gaan er prat op lekker politiek incorrect te zijn, lekker grof, lekker hard, máár realistisch. En toch als een sneeuwvlok naar een safe space dwarrelen wanneer 1 en 1 bij elkaar opgeteld worden.

Vreemd.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_177693389
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 21:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
Het is gewoon zo tegenstrijdig...

Rechts-populisme wordt hier steevast door de rechts-populisten hier zélf gekoppeld aan vaderlandsliefde, nationalisme, al die goeie shit, jeweetwel, want met racisme heeft het echt niets van doen.

Vervolgens komt uit diezelfde hoek dat pseudo-wetenschappelijke geneuzel over ras en IQ, meerder- en minderwaardige culturen, 'inherente eigenschappen', 'onoverkomelijke verschillen'... maar met racisme heeft het niets van doen.

Een actief remigratiebeleid ziet men wel zitten. Gebaseerd op? De dubbele nationaliteit, en door sommigen wordt het niet eens meer verzwegen, men doelt daarmee vooral op Turken en Marokkanen.

Het is eveneens niet meer bij te houden hoe vaak er over Afrika (alsof het een land is) wordt gesproken als ware het een groteske semi-menselijke apenheul, bevolkt met mensen die gewoon dom en ruw van zeden zijn, en derhalve ook zo veel mogelijk geweerd dienen te worden. "Wordt niets daar".

Vanwaar die gene... rechts-populisten gaan er prat op lekker politiek incorrect te zijn, lekker grof, lekker hard, máár realistisch. En toch als een sneeuwvlok naar een safe space dwarrelen wanneer 1 en 1 bij elkaar opgeteld worden.

Vreemd.
Het continent Afrika is over het algemeen ook gewoon geen voorbeeld van civilisatie en ontwikkelingen. Dit heeft allerlei oorzaken, maar maakt het de situatie niet minder om.
  Beste debater 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 21:08:56 #262
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_177693400
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 21:08 schreef Rangono het volgende:

[..]

Het continent Afrika is over het algemeen ook gewoon geen voorbeeld van civilisatie en ontwikkelingen. Dit heeft allerlei oorzaken, maar maakt het de situatie niet minder om.
Dat is wat anders dan inherente gepredestineerde karaktereigenschappen toeschrijven aan mensen op basis van plaats van geboorte.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_177693465
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 21:08 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dat is wat anders dan inherente gepredestineerde karaktereigenschappen toeschrijven aan mensen op basis van plaats van geboorte.
Eens. Maar we moeten ook niet volledig de andere kant opslaan. Er was een Nederlandse wetenschapper (weet zijn naam niet meer) die kapot werd gemaakt op tv, omdat hij onderzoek deed naar genen en intelligentie.
  † In Memoriam † donderdag 8 maart 2018 @ 21:13:57 #264
137949 Disana
pi_177693540
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 21:11 schreef Rangono het volgende:

[..]

Eens. Maar we moeten ook niet volledig de andere kant opslaan. Er was een Nederlandse wetenschapper (weet zijn naam niet meer) die kapot werd gemaakt op tv, omdat hij onderzoek deed naar genen en intelligentie.
Professor Buikhuisen

https://nl.wikipedia.org/wiki/Wouter_Buikhuisen
pi_177693640
quote:
Inderdaad. Echt om te kotsen was dat. We dienen hier heel nauwkeurig mee om te gaan. Politici moeten zich er houden van ongefundeerde uitspraken over bijvoorbeeld etniciteit en intelligentie. Maar binnen de wetenschap moet er alle , maar dan ook alle ruimte zijn voor onderzoek.
  † In Memoriam † donderdag 8 maart 2018 @ 21:18:10 #266
137949 Disana
pi_177693674
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 21:17 schreef Rangono het volgende:

[..]

Inderdaad. Echt om te kotsen was dat. We dienen hier heel nauwkeurig mee om te gaan. Politici moeten zich er houden van ongefundeerde uitspraken over bijvoorbeeld etniciteit en intelligentie. Maar binnen de wetenschap moet er alle , maar dan ook alle ruimte zijn voor onderzoek.
Dat ben ik helemaal met je eens en ik vermoed dat er nog steeds mensen met het schaamrood op de kaken rondlopen om hoe ze Buikhuisen hebben vervolgd.
pi_177693730
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 21:18 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat ben ik helemaal met je eens en ik vermoed dat er nog steeds mensen met het schaamrood op de kaken rondlopen om hoe ze Buikhuisen hebben vervolgd.
Dat denk ik niet. Die kennen geen schaamte. Die twee presentatoren waren/zijn criminelen. Dat die niet opgepakt zijn voor smaad en laster is mij een raadsel, maar goed...
  † In Memoriam † donderdag 8 maart 2018 @ 21:21:13 #268
137949 Disana
pi_177693770
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 21:19 schreef Rangono het volgende:

[..]

Dat denk ik niet. Die kennen geen schaamte. Die twee presentatoren waren/zijn criminelen. Dat die niet opgepakt zijn voor smaad en laster is mij een raadsel, maar goed...
Tja, vrijheid van meningsuiting. Ik mag hopen dat het tegenwoordig beter zou gaan en dat de maatschappij ervan heeft geleerd.
pi_177693793
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 21:21 schreef Disana het volgende:

[..]

Tja, vrijheid van meningsuiting. Ik mag hopen dat het tegenwoordig beter zou gaan en dat de maatschappij ervan heeft geleerd.
Smaad en laster valt niet onder vrijheid van meningsuiting.
pi_177693814
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 21:17 schreef Rangono het volgende:

[..]

Inderdaad. Echt om te kotsen was dat. We dienen hier heel nauwkeurig mee om te gaan. Politici moeten zich er houden van ongefundeerde uitspraken over bijvoorbeeld etniciteit en intelligentie. Maar binnen de wetenschap moet er alle , maar dan ook alle ruimte zijn voor onderzoek.
Echt worden de jaren 70 erbij gehaald.
pi_177693820
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 20:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
Het verbaast me zo dat bepaalde lieden hier nog zo krampachtig doen over hun eigen racisme. IQ-plaatjes bij de vleet, remigratie willen op basis van etniciteit, zelfs glashard beweren dat mensen niet gelijkwaardig zijn en dat dat heel veel met ras te maken heeft, het wordt allemaal zonder gene geroepen.

Waarom nog zo in een stuip schieten als je dat gewoon vindt? Wees eens echt lekker politiek incorrect en zeg gewoon dat je een racist bent.

Scheelt een hoop geneuzel in de marge van 'kritische amateur-antropologen'.
Doe het zelf dan ook.
  † In Memoriam † donderdag 8 maart 2018 @ 21:22:42 #272
137949 Disana
pi_177693824
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 21:21 schreef Rangono het volgende:

[..]

Smaad en laster valt niet onder vrijheid van meningsuiting.
Daar heb je gelijk in, maar ik ben niet op de hoogte van de details van de zaak.
  Beste debater 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 21:23:26 #273
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_177693849
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 21:21 schreef Disana het volgende:

[..]

Tja, vrijheid van meningsuiting. Ik mag hopen dat het tegenwoordig beter zou gaan en dat de maatschappij ervan heeft geleerd.
Nogal eenzijdig.

Ik lees wat de wetenschappelijke wereld betreft vooral kritiek op zijn methodologie:

http://www.mareonline.nl/artikel/0809/20/11/

Goed citaat ook:

"Bij de causaliteitsvraag wordt thans gelukkigerwijs onderscheid gemaakt tussen soft en strong determinism, waarbij de zachtere causaliteiten het meest waarschijnlijk zijn. Omdat deze causaliteiten zo ingewikkeld liggen, is het beter om niet al te luid te spreken van biologische “oorzaken”. Termen als “criminele genen” of “criminele hersenen” geven blijk van hoogst onzorgvuldig spraakgebruik en van een logische categoriefout: genen noch hersenen zijn ooit crimineel; ze zijn delen van de natuur. De eigenschap “crimineel” is een resultante van sociale en juridische besluitvorming en culturele conventies."

Maar daar gaat het onze google-statistiekjes en IQ-kaartjes wapperende fokkers niet om.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 21:23:50 #274
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_177693869
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 21:22 schreef Homey het volgende:

[..]

Doe het zelf dan ook.
Wat?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_177693921
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 21:23 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Nogal eenzijdig.

Ik lees wat de wetenschappelijke wereld betreft vooral kritiek op zijn methodologie:

http://www.mareonline.nl/artikel/0809/20/11/

Goed citaat ook:

"Bij de causaliteitsvraag wordt thans gelukkigerwijs onderscheid gemaakt tussen soft en strong determinism, waarbij de zachtere causaliteiten het meest waarschijnlijk zijn. Omdat deze causaliteiten zo ingewikkeld liggen, is het beter om niet al te luid te spreken van biologische “oorzaken”. Termen als “criminele genen” of “criminele hersenen” geven blijk van hoogst onzorgvuldig spraakgebruik en van een logische categoriefout: genen noch hersenen zijn ooit crimineel; ze zijn delen van de natuur. De eigenschap “crimineel” is een resultante van sociale en juridische besluitvorming en culturele conventies."

Maar daar gaat het onze google-statistiekjes en IQ-kaartjes wapperende fokkers niet om.
Nee, niet eenzijdig. Er was inderdaad wetenschappelijke kritiek, maar dat moet dan in wetenschappelijke kringen worden 'uitgevochten'. Niet door wat presentatoren die slechts kijkcijfers willen.
pi_177693939
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 21:23 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Wat?
Geef toe dat je een racist bent.
pi_177693945
quote:
quote:
Weerstand
In Leiden kreeg Buikhuisen een ruim budget om te onderzoeken of biologische factoren een rol spelen bij het ontstaan van criminaliteit. Zijn voorstellen vielen in het Nederland van de jaren zeventig echter niet in goede aarde en riepen ook bij collega's grote weerstand op. Aanleg voor criminaliteit bestaat niet of is niet zo belangrijk, vonden sommigen van zijn tegenstanders.[b] In hun ogen gold dat criminelen niet worden geboren maar gemaakt – de onrechtvaardige maatschappij is bron van alle kwaad. Volgens deze critici zou er zonder economische ongelijkheid, zonder armoede en ongelijke kansen geen criminaliteit zijn. Hoewel er zeker ook andere opinies bestonden, hadden deze critici veel invloed.[/b]
:') :') :')

Heb nooit van de beste man gehoord maar vind het wel bizarre dat er 40 jaar naar dato werkelijk niets veranderd is . De tegenstanders van toen blijven dezelfde pc leuzen herhalen ondanks dat er vandaag de dag een stuk meer bewijs te vinden is voor zijn claims
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Beste debater 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 21:27:26 #278
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_177693957
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 21:26 schreef Homey het volgende:

[..]

Geef toe dat je een racist bent.
Op basis van?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 21:27:49 #279
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_177693968
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 21:27 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

[..]

:') :') :')

Heb nooit van de beste man gehoord maar vind het wel bizarre dat er 40 jaar naar dato werkelijk niets veranderd is . De tegenstanders van toen blijven dezelfde pc leuzen herhalen ondanks dat er vandaag de dag een stuk meer bewijs te vinden is voor zijn claims
Wat was zijn claim dan volgens jou?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 21:30:03 #280
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_177694024
Maar ik ben wel benieuwd...

STEL (en de wetenschappelijke consensus hierover laten we dan voor wat het is) crimineel gedrag is BIOLOGISCH en GENETISCH gedetermineerd.

En dan?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_177694068
Uiteindelijk heb je in de politiek helemaal niks aan dit soort onderzoeken, omdat je er geen beleid op kan maken. Je kan niet alle zwarte mensen van de universiteit weren omdat hun gemiddelde IQ lager is, en je kan mensen ook geen stafvermindering of -verzwaring gaan geven op grond van een genetische aanleg.
  Beste debater 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 21:33:43 #282
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_177694127
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 21:31 schreef Igen het volgende:
Uiteindelijk heb je in de politiek helemaal niks aan dit soort onderzoeken, omdat je er geen beleid op kan maken. Je kan niet alle zwarte mensen van de universiteit weren omdat hun gemiddelde IQ lager is, en je kan mensen ook geen stafvermindering of -verzwaring gaan geven op grond van een genetische aanleg.
Dat vergeten een hoop rechts-populistische IQ statistiekjes zwaaiende fokkers. Het meest rechtse standpunt, dat van individualisme en vrijheid, wordt ingewisseld voor grove generaliseringen en het over een kam scheren van hele volksstammen omdat de onderbuik rommelt.

Zo ordinair is het. Heeft met wetenschappelijke interesse geen moer te maken.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 21:37:17 #283
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_177694232
Nog zo'n hilarisch voorbeeld van hun hypocrisie.

Begin niet over het slavernijverleden, of de NSB, of wat voor daden door blanken in de geschiedenis zijn verricht dan ook, want 'daar kun je MIJ niet op afrekenen, ik was er niet bij! Anti-blank racisme!!!!!'

Dat afrekenen op grond van individueel gedrag, karakter en handelingen mag ineens bij het grof vuilnis wanneer het over Mocro's, negers of ander onwelgevallig spul gaat. Dan is er ineens een onlosmakelijk verband.

Hilarisch.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 21:42:54 #284
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_177694410
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 21:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nog zo'n hilarisch voorbeeld van hun hypocrisie.

Begin niet over het slavernijverleden, of de NSB, of wat voor daden door blanken in de geschiedenis zijn verricht dan ook, want 'daar kun je MIJ niet op afrekenen, ik was er niet bij! Anti-blank racisme!!!!!'

Dat afrekenen op grond van individueel gedrag, karakter en handelingen mag ineens bij het grof vuilnis wanneer het over Mocro's, negers of ander onwelgevallig spul gaat. Dan is er ineens een onlosmakelijk verband.

Hilarisch.
Ik ga het niet voor ze opnemen, maar als je het vanuit hun kader bekijkt is dat heel erg logisch.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Beste debater 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 21:43:39 #285
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_177694430
quote:
2s.gif Op donderdag 8 maart 2018 21:42 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ik ga het niet voor ze opnemen, maar als je het vanuit hun kader bekijkt is dat heel erg logisch.
Uiteraard is dat vanuit hun kader logisch...

Voor de rest van de mensheid is het een vergaarbak van tegenstrijdigheden, schijnheiligheid en selectieve verontwaardiging.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 21:45:03 #286
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_177694485
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 21:43 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Uiteraard is dat vanuit hun kader logisch...

Voor de rest van de mensheid is het een vergaarbak van tegenstrijdigheden, schijnheiligheid en selectieve verontwaardiging.
Zo zou ik de hedendaagse politiek omschrijven, niet alleen het FvD. Nu hebben we D66, daarvoor was het PvdA en daarvoor weer het cda.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Beste debater 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 21:48:13 #287
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_177694591
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 21:45 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Zo zou ik de hedendaagse politiek omschrijven, niet alleen het FvD. Nu hebben we D66, daarvoor was het PvdA en daarvoor weer het cda.
Ik heb het niet over FvD; politiek gezien heb ik er niets mee maar ik geloof echt niet dat die partij racistisch is, of Baudet een racist is. Goedkope framing. Als men nauwkeurig leest ziet men echt wel dat die partij niet voor racisme is.

Ik heb het over de IQ-statistiekzwaaiende chronisch boze fokker die enerzijds pretendeert heel rechts te zijn (en men zou mogen aannemen derhalve voor individualisme), FvD of PVV stemt en vervolgens die partijen enkel beschadigt door ranzig racistische meuk te verkopen als 'realisme'.

Wat heet. Die hebben bij zowel PVV als FvD niets te zoeken. Als ras je ding is, ga naar de NVU.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_177694652
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 21:43 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Uiteraard is dat vanuit hun kader logisch...

Voor de rest van de mensheid is het een vergaarbak van tegenstrijdigheden, schijnheiligheid en selectieve verontwaardiging.
Je moet wel goed uit elkaar houden wie wat heeft gezegd. Er zit ook een hoop opportunisme in bepaalde beschuldigingen.

Ramautarsing moest bijv. weg omdat hij zei dat het gemiddelde IQ van landen verschillend is, terwijl Baudet met z'n "Europa moet dominant blank blijven" en met z'n "homeopatische verdunning van het Nederlandse volk" gewoon blijft zitten.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 21:50:31 #289
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_177694689
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 21:48 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ik heb het niet over FvD; politiek gezien heb ik er niets mee maar ik geloof echt niet dat die partij racistisch is, of Baudet een racist is. Goedkope framing. Als men nauwkeurig leest ziet men echt wel dat die partij niet voor racisme is.

Ik heb het over de IQ-statistiekzwaaiende chronisch boze fokker die enerzijds pretendeert heel rechts te zijn (en men zou mogen aannemen derhalve voor individualisme), FvD of PVV stemt en vervolgens die partijen enkel beschadigt door ranzig racistische meuk te verkopen als 'realisme'.

Wat heet. Die hebben bij zowel PVV als FvD niets te zoeken. Als ras je ding is, ga naar de NVU.
Ah zo, dan miste ik je punt inderdaad.

Ironisch dat het dan de aanhangers van een partij zijn die de boel op de fles gooien, maar ook dat is niet onbekend in politiek landschap. We kennen allemaal de geitenwollensokken, de vrome christen en boze 50 plus man.

Raar eigenlijk dat we daar ons beeld mede op baseren.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Beste debater 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 21:51:30 #290
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_177694729
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 21:50 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ah zo, dan miste ik je punt inderdaad.

Ironisch dat het dan de aanhangers van een partij zijn die de boel op de fles gooien, maar ook dat is niet onbekend in politiek landschap. We kennen allemaal de geitenwollensokken, de vrome christen en boze 50 plus man.

Raar eigenlijk dat we daar ons beeld mede op baseren.
Daarom heb ik ook steeds minder zin in heel die politiek... begint een circus te worden.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_177694761
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 21:27 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Wat was zijn claim dan volgens jou?
Mijn god, zit je me opzettelijk te provoceren ofzo? Het staat in de quote waar JIJ op reageert

De claim van zijn tegenstanders : '' Zijn voorstellen vielen in het Nederland van de jaren zeventig echter niet in goede aarde en riepen ook bij collega's grote weerstand op. Aanleg voor criminaliteit bestaat niet of is niet zo belangrijk, vonden sommigen van zijn tegenstanders.In hun ogen gold dat criminelen niet worden geboren maar gemaakt – de onrechtvaardige maatschappij is bron van alle kwaad. Volgens deze critici zou er zonder economische ongelijkheid, zonder armoede en ongelijke kansen geen criminaliteit zijn. ''

Buikhuisen wilde onderzoek doen naar de oorzaken van crimineel gedrag. Anders dan in die tijd gebruikelijk was, wilde Buikhuisen zich niet richten op omgevingsfactoren (nurture) maar op biologische factoren (nature).
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Beste debater 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 21:52:43 #292
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_177694789
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 21:52 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Mijn god, zit je me opzettelijk te provoceren ofzo? Het staat in de quote waar JIJ op reageert

De claim van zijn tegenstanders : '' Zijn voorstellen vielen in het Nederland van de jaren zeventig echter niet in goede aarde en riepen ook bij collega's grote weerstand op. Aanleg voor criminaliteit bestaat niet of is niet zo belangrijk, vonden sommigen van zijn tegenstanders.In hun ogen gold dat criminelen niet worden geboren maar gemaakt – de onrechtvaardige maatschappij is bron van alle kwaad. Volgens deze critici zou er zonder economische ongelijkheid, zonder armoede en ongelijke kansen geen criminaliteit zijn. ''

Buikhuisen wilde onderzoek doen naar de oorzaken van crimineel gedrag. Anders dan in die tijd gebruikelijk was, wilde Buikhuisen zich niet richten op omgevingsfactoren (nurture) maar op biologische factoren (nature).
Ja, maar wat claimde hij dan?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 21:53:23 #293
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_177694817
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 21:51 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Daarom heb ik ook steeds minder zin in heel die politiek... begint een circus te worden.
Dat punt had ik al even bereikt, maar de laatste campagnes van partijen maakten wel heel duidelijk dat het nergens meer over ging. Bijna Amerikaans, met populistisch geblaat van vrijwel elke lijsttekker, waar ik pechtold, klaver en buma heel negatief vond opvallen.

Waar mijn broek helemaal van af zakte is dat er hele volksstammen zijn die er in trappen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_177694857
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 21:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nog zo'n hilarisch voorbeeld van hun hypocrisie.

Begin niet over het slavernijverleden, of de NSB, of wat voor daden door blanken in de geschiedenis zijn verricht dan ook, want 'daar kun je MIJ niet op afrekenen, ik was er niet bij! Anti-blank racisme!!!!!'

Dat afrekenen op grond van individueel gedrag, karakter en handelingen mag ineens bij het grof vuilnis wanneer het over Mocro's, negers of ander onwelgevallig spul gaat. Dan is er ineens een onlosmakelijk verband.

Hilarisch.
Slavernij door blanken is vandaag de dag relevant?
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 21:33 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dat vergeten een hoop rechts-populistische IQ statistiekjes zwaaiende fokkers. Het meest rechtse standpunt, dat van individualisme en vrijheid, wordt ingewisseld voor grove generaliseringen en het over een kam scheren van hele volksstammen omdat de onderbuik rommelt.

Zo ordinair is het. Heeft met wetenschappelijke interesse geen moer te maken.
Ordinair is ook dat jij veel boze fokkertjes vanuit jouw eigen standpunt over de rechts populistische grove generaliserende kam scheert.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  Beste debater 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 21:55:11 #295
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_177694892
quote:
15s.gif Op donderdag 8 maart 2018 21:54 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Slavernij door blanken is vandaag de dag relevant?

[..]

Ordinair is ook dat jij veel boze fokkertjes vanuit jouw eigen standpunt over de rechts populistische grove generaliserende kam scheert.
Hoe relevant is het dat Mo een Marokkaan is en Hasan ook, en dat de een een overval heeft gepleegd en de ander niet?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 21:55:59 #296
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_177694922
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 21:53 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Dat punt had ik al even bereikt, maar de laatste campagnes van partijen maakten wel heel duidelijk dat het nergens meer over ging. Bijna Amerikaans, met populistisch geblaat van vrijwel elke lijsttekker, waar ik pechtold, klaver en buma heel negatief vond opvallen.

Waar mijn broek helemaal van af zakte is dat er hele volksstammen zijn die er in trappen.
Zijn er ook drie waar ik niets mee heb... te plastic, te nep, te populistisch. Daar schaar ik Baudet en Kuzu ook onder.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_177695064
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 21:53 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Dat punt had ik al even bereikt, maar de laatste campagnes van partijen maakten wel heel duidelijk dat het nergens meer over ging. Bijna Amerikaans, met populistisch geblaat van vrijwel elke lijsttekker, waar ik pechtold, klaver en buma heel negatief vond opvallen.

Waar mijn broek helemaal van af zakte is dat er hele volksstammen zijn die er in trappen.
Die vorm van politiek voeren we sinds Pim Fortuyn.
pi_177695113
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 21:55 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Hoe relevant is het dat Mo een Marokkaan is en Hasan ook, en dat de een een overval heeft gepleegd en de ander niet?
Omdat we een probleem hebben met mensen die een relevante afgunst voor verkazing koesteren.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  Beste debater 2022 donderdag 8 maart 2018 @ 22:02:43 #299
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_177695153
quote:
15s.gif Op donderdag 8 maart 2018 22:01 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Omdat we een probleem hebben met mensen die een relevante afgunst voor verkazing koesteren.
Nou, pak Mo aan zou ik zeggen.

Laat Hasan verder met rust.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_177695163
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 22:00 schreef Cherni het volgende:

[..]

Die vorm van politiek voeren we sinds Pim Fortuyn.
Moet je eens Fortuyn terugkijken van net na 9/11. Waar hij woest door Harry Mens heen praat om te zeggen dat we de daders moeten berechten volgens onze juridische procedures om zo te laten zien dat onze maatschappij wél beschaving kent. Zou je dan tegenwoordig geen SJW'er genoemd worden?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')