abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_177706362
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 14:43 schreef Chewie het volgende:

[..]

Daar zit ik nu ook mee, mijn videokaart (amd r290) begint kuren te krijgen. Hoop maar dat ik op tijd de mail van nvidia zie als ze weer wat voorraad hebben maar dan moet je er wel heel erg snel bij zijn.
Ai ja dat is kut. Gelukkig doet de mijne (R280) het nog goed. Maar kan t.z.t. dus wel een upgradeje gebruiken. Zat te kijken naar een rx560/570 maar is gewoon niet te doen qua nieuw-
en tweedehandsprijs.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_177708893
Zonder gekheid. Ik was me laatst ook aan het oriėnteren op een pc (ik heb nu een laptop van van 4,5 jaar oud). Maar ik schrok me rot toen ik de prijzen zag. Als ik evenveel uitgeef aan de systeemtoren als toen aan de laptop in zijn geheel (rond de ¤680,- meen ik) dan heb ik een systeem dat marginaal of zelfs niet beter is. :{ En dan komt het scherm, het toetsenbord en andere dingen er nog bij. Ik heb het dan over een kant en klare systeemtoren of het laten samenstellen daarvan.

Ik hoop dat degene boven mij gelijk heeft en dat de prijzen tegen de zomer bijgetrokken zijn, anders blijf ik mijn laptop gebruiken.
pi_177747904
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 11:06 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wij hebben onze game pc's altijd in elkaar laten zetten bij Game PC volgens mij. Veel opties, je kan zelf kiezen waar je op wil besparen/waar je juist wat meer power wil. Wel gedaan uit luiheid overigens. Had wellicht goedkoper gekund als we zelf alle losse onderdelen hadden gekocht.
Ik heb ooit bij GamePC gekocht en dat beviel super, kabels zitten ook allemaal netjes gebundeld. Alleen de voeding was niet van het allerbeste kwaliteit.... Maar dat is al weer dik 4 jaar geleden.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  dinsdag 13 maart 2018 @ 19:31:33 #29
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_177799145
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 15:43 schreef Riparius het volgende:

Dat is niet alleen nu zo. Weliswaar hebben miners de prijzen van high end videokaarten de hoogte in gejaagd, maar videokaarten voor gamers zijn sowieso altijd al overpriced geweest. Gamers tellen al jaren honderden euro's neer voor een kaart die binnen drie tot zes maanden alweer als achterhaald geldt.
Daar ben je natuurlijk helemaal zelf bij. Ik game op een 27" inch 1080x1920 scherm. Dan heb je aan een gpu van 200-250 euro genoeg om drie jaar lang alles te kunnen spelen wat er op de markt komt. En dan koop je weer een nieuwe van ongeveer dezelfde prijs, waarbij je van je oude nog vaak de helft van de nieuwprijs kunt terugverdienen. Alhoewel nu op dit moment de situatie wel iets anders is. Maar 900 euro voor een GPU? Dan heb je wel een steekje los.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')