abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_177636553
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_177636574
Goeie TT. Ik heb er wel een paar. :')

quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 06:05 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

al kan die wel lekker Zweeds zijn met momenten hehe
Eh? :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_177636751
Goedemorgen zonnestraaltjes. Ik heb heerlijk uitgeslapen. O+
  dinsdag 6 maart 2018 @ 09:59:54 #4
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_177636788
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 09:33 schreef AnneX het volgende:
Mét koffie doe ik nu een college parkeren by app.
Anwb - yellowbrick - parkmobile - wie dacht, dat het leven simpel is. 8)7

Zijn hier gebruikers geslaagd voor het tentamen “ parkeren by app”?
Parkline hier. Al euh, jaar of 10. Vind het ideaal. Op je gemak in de auto je aanmelden en afmelden. Niet naar parkeerpalen hoeven lopen, geen papiertjes die van je dashboard waaien.
Enige is dat je een systeem moet hebben van een handdoek over je stuur leggen of zo, dat je bij terugkomst niet vergeet je weer af te melden.
pi_177636835
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 09:58 schreef Myraela het volgende:
Goedemorgen zonnestraaltjes. Ik heb heerlijk uitgeslapen. O+
Ik ook. Een goede nacht slaap was alweer een paar weken geleden.

Wij (vooral J) gebruiken Yellowbrick. Bevalt prima. Heb het ooit eens uitgezocht en Yellowbrick had toen de beste voorwaarden. Maar zakelijk dus niet relevant voor Anne. Heb ook geen idee meer van de verschillen, volgens mij zijn die er niet zo veel meer.
Spoilers!
pi_177636889
Parkmobile hier. Me niet zo in verdiept verder, maar wel fijn dat je een herinnering krijgt als ze vinden dat het wat lang duurt.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_177636899
Wij hebben parkmobile. Vind het ook wel fijn. Hij geeft ook waarschuwingen om de zoveel tijd dat je nog geparkeerd staat, dat is wel fijn als ik vergeet uit te checken.
pi_177636901
Bagger geslapen. Eerst gisteravond een lange vergadering, voorbereiding Vve. Dus eigenlijk nog daarmee in mijn hoofd toen ik naar bed ging. Op het werk zijn wat dingen, dus malen malen malen. Ben er om 6.30 maar uitgegaan. Het is dat ik geen strijkwerk had anders was ik er nog eerder uitgegaan, had ik de wakkertijd nuttig kunnen besteden.
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 6 maart 2018 @ 10:09:08 #9
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_177636957
ANWB parkeren icm Yellowbrick hier.
Werkt als een trein; voor de QPark garages ook speciale in- en uitrijpas erbij.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 6 maart 2018 @ 10:11:39 #10
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_177637000
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 10:09 schreef fietsie het volgende:
ANWB parkeren icm Yellowbrick hier.
Werkt als een trein; voor de QPark garages ook speciale in- en uitrijpas erbij.
Waarom ook ANWB?
Spoilers!
  dinsdag 6 maart 2018 @ 10:14:01 #11
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_177637056
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 10:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Waarom ook ANWB?
quote:
In enkele stappen een leven zonder parkeerbonnen en weggegooide euro’s.
Mobiel parkeren met ANWB Parkeren is echt heel makkelijk.
Je registreert je eenvoudig gratis en zit nergens aan vast. Parkeer je niet dan betaal je niets.

• ANWB Ledenvoordeel: Gratis registratie (i.p.v. ¤ 10) en ¤ 0,28 transactiekosten (i.p.v. ¤ 0,34)
• Maandelijkse factuur en alleen betalen voor de werkelijke parkeertijd
• Gemakkelijk parkeren in meer dan 160 steden en 100 Q-Park garages en terreinen
• Werkt op iedere telefoon via 088-2742536 en via de ANWB Onderweg app (iPhone/Android)

Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_177637138
^^ Yellowbrick via de ANWB hier, om de reden die Fiets neerzet. Ideaal vind ik het, enorm praktisch en ik vergeet me ook nooit af te melden. Blijft ook een icoontje boven in beeld van mijn telefoon staat wat me helpt herinneren.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 10:23:06 #13
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_177637197
Oh, Yellowbrick via ANWB. Dacht dat dat verschillende dingen waren. Klinkt goed.
Spoilers!
  dinsdag 6 maart 2018 @ 10:26:44 #14
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_177637260
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 10:05 schreef Vanyel het volgende:
Parkmobile hier. Me niet zo in verdiept verder, maar wel fijn dat je een herinnering krijgt als ze vinden dat het wat lang duurt.
Ja, dat doet parkline ook. Maar ja, ik kijk alleen op mijn telefoon als ik iets verwacht.
Thuis zit ie vaak in mijn tas en kom ik er 's ochtens pas achter als er een sms of whatsappje is .
  Moderator dinsdag 6 maart 2018 @ 10:27:47 #15
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_177637284
Ik flikker gewoon wat geld in een automaat of parkeer gratis.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 6 maart 2018 @ 10:28:10 #16
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_177637293
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 10:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh, Yellowbrick via ANWB. Dacht dat dat verschillende dingen waren. Klinkt goed.
Ja, ik zie bij icm ook 2 abonnementen voor me ja.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 10:28:26 #17
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_177637304
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 10:27 schreef derLudolf het volgende:
Ik flikker gewoon wat geld in een automaat
Dat gaat je in Rotterdam dus niet lukken.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 10:33:47 #18
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_177637395
In de praktijk krijg je ook gewoon 2 totaal losstaande dingen, je gaat wat aan bij de ANWB, maar Yellowbrick factureert.

Je krijgt de ANWB app, maar ook de Yellowbrick middelen.

Beheren van je auto's doe je in de app voor tijdelijke kentekens, maar in Yellowbrick voor je vaste kenteken(s).
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_177637424
Yellowbrick hier. Ideaal.

Weer 3 parkeerboetes van de week :( lag niet aan yellowbrick :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 6 maart 2018 @ 10:37:55 #20
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_177637477
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 10:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Yellowbrick hier. Ideaal.

Weer 3 parkeerboetes van de week :( lag niet aan yellowbrick :(
Je parkeert wel, maar start vervolgens geen transactie?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_177637545
Kijk...hendig: nu heb ik al een samenvatting van het college “parkeren by app”.

Tja, in het dorp en in plaats verderop is het geen probleem. Vrijparkeren en max 2 uur in P garage.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leek mij makkelijk-er als ik zelf een keertje naar de grote stad rij ( als provinciaaltje op stap 1 x jaar of zo) én het zou goedkoper zijn. Win win. w/
pi_177637747
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 10:37 schreef fietsie het volgende:

[..]

Je parkeert wel, maar start vervolgens geen transactie?
Ik en vriend vergeten mijn auto (we rijden ze allebei) nog wel eens aan te melden voor zijn deur ja :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 6 maart 2018 @ 10:58:56 #23
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_177637886
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 10:52 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik en vriend vergeten mijn auto (we rijden ze allebei) nog wel eens aan te melden voor zijn deur ja :(
Sticker met "Parkeren!" op binnenspiegel en buitenspiegelspiegels plakken.
Herinnert het je.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Official ESF Kreviewer dinsdag 6 maart 2018 @ 10:58:56 #24
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_177637887
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 10:52 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik en vriend vergeten mijn auto (we rijden ze allebei) nog wel eens aan te melden voor zijn deur ja :(
Ik ben wat dat betreft wel tevreden over mijn parkeervergunning op kenteken.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
pi_177638093
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 10:58 schreef fietsie het volgende:

[..]

Sticker met "Parkeren!" op binnenspiegel en buitenspiegelspiegels plakken.
Herinnert het je.
Dat werkt bij mensen van, zeg, mijn type maar drie keer en dan kijk je dwars door die sticker heen. Robins suggestie - handdoek over het stuur - is beter. 8-)
Let me see you stripped down to the bone
pi_177638111
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 10:27 schreef derLudolf het volgende:
Ik flikker gewoon wat geld in een automaat of parkeer gratis.
In Groningen lukt dat ook niet meer :N

Goedemorgen allen :W
freedom is just another word for nothing left to lose
  dinsdag 6 maart 2018 @ 11:10:31 #27
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_177638121
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 11:09 schreef minilot het volgende:

[..]

Dat werkt bij mensen van, zeg, mijn type maar drie keer en dan kijk je dwars door die sticker heen. Robins suggestie - handdoek over het stuur - is beter. 8-)
Als je rijdt lijkt me die handdoek daar niet handig... en als je je auto parkeert en je kunt je wel herrinneren je handdoek op je stuur te moeten leggen, maar niet je parkeertransactie te starten dan is het OV een verstandigere keuze...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_177638155
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 11:10 schreef fietsie het volgende:

[..]

Als je rijdt lijkt me die handdoek daar niet handig... en als je je auto parkeert en je kunt je wel herrinneren je handdoek op je stuur te moeten leggen, maar niet je parkeertransactie te starten dan is het OV een verstandigere keuze...
Als mijn lief alles zou moeten laten waarvoor -ie eigenlijk te verstrooid is, dan zou hij zijn dagen moeten doorbrengen in een gewatteerd isolatiekamertje :+
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 6 maart 2018 @ 11:26:46 #29
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_177638471
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 11:10 schreef fietsie het volgende:

[..]

Als je rijdt lijkt me die handdoek daar niet handig... en als je je auto parkeert en je kunt je wel herrinneren je handdoek op je stuur te moeten leggen, maar niet je parkeertransactie te starten dan is het OV een verstandigere keuze...
Als je vergeet dat je moet betalen om te parkeren maakt het niet uit of je een app of de paal gebruikt. Lijkt mij. Dat is niet iets waar een normaal mens aan herinnert hoeft te worden.

Handdoek over het stuur is gewoon iets wat bij parkeeractie starten hoort. En als je dat vergeet, ja, dan vergeet je dat. Maar een sticker die er altijd zit, die zie ik net als Mini na 3 keer niet meer.
pi_177638637
Ik wil ook iets om me eraan te herinneren dat ik m'n zonnebril weer af moet doen. Ik gebruik dat ding eigenlijk alleen voor het rijden, maar dan loop ik de auto uit en laat ik em toch weer op m'n hoofd staan. Ik leg nu gewoon altijd een voorraadje van meerdere zonnebrillen in de auto. :')
pi_177638766
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 10:58 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik ben wat dat betreft wel tevreden over mijn parkeervergunning op kenteken.
Ja, die kun je aanvragen wanneer je ergens (officieel) woont. Die heb ik dus voor de voordeur van nijn éigen appt. Waar ik nooit ben :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_177638779
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 10:58 schreef fietsie het volgende:

[..]

Sticker met "Parkeren!" op binnenspiegel en buitenspiegelspiegels plakken.
Herinnert het je.
Zoiets moet wel eens ja...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_177639029
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 10:27 schreef derLudolf het volgende:
Ik flikker gewoon wat geld in een automaat of parkeer gratis.
Dat lukt ook in mijn dorp niet overal hoor, dat gratis parkeren. En 'gewoon wat geld in de paal' is hartstikke leuk, maar dan moet je dus van te voren inschatten hoe lang je blijft. En heel vaak eindigt het met of tegen de parkeertijd op haasten of te veel betalen. Ik begrijp niet zo goed hoe je iets kan vinden van niet meer te betalen dan je afneemt.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 6 maart 2018 @ 11:54:01 #34
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_177639068
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 11:41 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja, die kun je aanvragen wanneer je ergens (officieel) woont. Die heb ik dus voor de voordeur van nijn éigen appt. Waar ik nooit ben :')
Dan zou ik gewoon daar gaan samenwonen.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 6 maart 2018 @ 11:54:53 #35
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_177639084
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 11:52 schreef Clubsoda het volgende:
Ik begrijp niet zo goed hoe je iets kan vinden van niet meer te betalen dan je afneemt.
Maar je betaalt toch altijd een soort transactie-start-kosten aan die App? Tenminste zo begreep ik het.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
pi_177639155
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 11:54 schreef Kreator het volgende:

[..]

Maar je betaalt toch altijd een soort transactie-start-kosten aan die App? Tenminste zo begreep ik het.
Klopt, 28 cent. Maar dat is toch minder dan ik doorgaans verspil met better safe than sorry.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 6 maart 2018 @ 12:03:47 #37
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_177639231
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 11:58 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Klopt, 28 cent. Maar dat is toch minder dan ik doorgaans verspil met better safe than sorry.
Ik blijf altijd principieel net zo lang staan tot de tijd op mijn kaartje verlopen is.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
pi_177639477
Parkmobile hier.
Werkt prima.

/spuit elf.
pi_177639498
En over dat UWV, ik nie begrijp ook nie.
Maar als ze zou blijven 'hangen' in deze administratieve baan in de zorg zit ze onder haar niveau + gaan er kansen aan een 'betere' baan haar neus voorbij.
Terwijl ze gewoon lekker wil werken bij ons en supergeschikt is! :N
Mijn baan heeft geen toekomst. Werd haar letterlijk verteld.

:r

[ Bericht 12% gewijzigd door Blues op 06-03-2018 12:30:10 ]
pi_177639575
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 12:03 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik blijf altijd principieel net zo lang staan tot de tijd op mijn kaartje verlopen is.
En terecht. Dat zal ze leren!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_177639617
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 12:28 schreef Clubsoda het volgende:

En terecht. Dat zal ze leren!
:D
pi_177639729
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 11:54 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dan zou ik gewoon daar gaan samenwonen.
Dat.doen we al. Alleen niet op papier en dat kan dus ook niet echt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_177639851
Alles tot op de laatste 3 schuttingdelen gesloopt. Tuin een beetje rechtgetrokken, fietswrakken aan de oud-ijzerboer gegeven, geprobeerd de moestuinbak te ondoen van onkruid maar is nog stijf bevroren en de was in het zonnetje gehangen O+

Dan ga ik nu binnen maar eens opruimenn.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_177640049
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 12:21 schreef Bluezz het volgende:
En over dat UWV, ik nie begrijp ook nie.
Maar als ze zou blijven 'hangen' in deze administratieve baan in de zorg zit ze onder haar niveau + gaan er kansen aan een 'betere' baan haar neus voorbij.
Terwijl ze gewoon lekker wil werken bij ons en supergeschikt is! :N
Mijn baan heeft geen toekomst. Werd haar letterlijk verteld.

:r
Huh, dat klinkt wel heel vreemd. :') Mijn moeder kreeg destijds al voordat ze een uitkering zou krijgen al te horen dat ze ook best tomaten kon gaan plukken van het UWV, zolang ze maar ging werken. Ook altijd hoge functies gehad, en gelukkig had ze ook al snel weer een goede baan.

Volgens mij zijn de verschillen echt enorm per regio.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 6 maart 2018 @ 13:05:54 #45
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_177640083
Genante geheimen is wel een mooie tt.

Het eerste meisje waar ik mee op bed lag. Ik ging in haar broek en voelde een beetje rond. Toen ze na 12 seconden een reactie gaf, stopte ik. Ik vroeg 'ben je nu klaargekomen?'

Hier heb ik nog wel eens aan teruggedacht met pijnlijke realisaties. Tevens zag ik een paar jaar geleden een foto van haar en het blijkt een goddelijk wijf te zijn geworden/gebleven.

groetjes,

Krea.

ps. Nu jullie.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
pi_177640089
UWV zijn mongolen. Je moet bij uwv gewoon zeggen/invullen/doen wat zij willen om je gratis geld te geven. Daarnaast je eigen plan trekken om een nieuwe baan vinden.

Gek genoeg, en geheel tegen de boodschap van het UWV, staan dat wat je moet doen om je uitkering te blijven krijgen en dat wat je moet doen om een nieuwe baan te hosselen volledig los van elkaar.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 6 maart 2018 @ 13:08:50 #47
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_177640126
Mijn schoonzusje is na jaren als arbeidsdeskundige bij diverse bureau's te hebben gewerkt sinds een paar maanden aan het werk bij het UWV.

Haar enige conclusie tot nu toe is dat het UWV is ingericht om het UWV te zijn en het UWV te blijven: de processen draaien rond in stand houden van die loop.

En dus solliciteert ze inmiddels maar weer elders.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_177640195
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 13:05 schreef Kreator het volgende:
Genante geheimen is wel een mooie tt.

Het eerste meisje waar ik mee op bed lag. Ik ging in haar broek en voelde een beetje rond. Toen ze na 12 seconden een reactie gaf, stopte ik. Ik vroeg 'ben je nu klaargekomen?'

Hier heb ik nog wel eens aan teruggedacht met pijnlijke realisaties. Tevens zag ik een paar jaar geleden een foto van haar en het blijkt een goddelijk wijf te zijn geworden/gebleven.

groetjes,

Krea.

ps. Nu jullie.
Haha klok/ klepel.
Hoort toch bij het ontdekken.

De eerste keer liggen naast een jongen in bed - ik had geen idee - had ik een stepin aan, want buik .
_O- 8)7 *O* werkte goed als ac.
Situatie: op de zeilschool als hh. vakantiewerker werden wij én de zeilinstructeurs héel goed in de gaten gehouden. Dus afspreken en wegsluipen in het donker over de plankieren naar de achterste boot was al spannend genoeg... :D

Next please...
  Official ESF Kreviewer dinsdag 6 maart 2018 @ 13:18:00 #49
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_177640230
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 13:14 schreef AnneX het volgende:

had ik een stepin aan, want buik .
_O- 8)7 *O* werkte goed als ac.
Dit is Russisch.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 13:18:47 #50
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_177640236
Lol, Anne met de step in.

Mijn eerste keer was in een zeilboot *;
Spoilers!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')