abonnement Unibet Coolblue
pi_177671555
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 20:33 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Zo laat heeft het toch nooit geduurd?

Ik bedoel uiteraard gewoon de gecombineerde stemmen van jury en televote bij elkaar gemiddeld, niet allebei apart. Dat duurde vroeger nooit langer dan het nu duurt.
Nee, maar wel als je alle landen al hun punten in de uitzending wil laten geven op de oude manier.
Vroeger duurde het niet zo lang omdat er niet zoveel landen deelnamen als nu.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_177671583
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 20:33 schreef Em31 het volgende:

[..]

De nieuwe puntentelling duurt toch juist langer? :P
Langer dan vroeger mss. Minder lang dan wanneer je alle landen hun punten op de oude manier wil laten mededelen in de uitzending.
Er zij immers veel meer deelnemende landen he.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_177671742
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 20:36 schreef marsan het volgende:

[..]

Nee, maar wel als je alle landen al hun punten in de uitzending wil laten geven op de oude manier.
Vroeger duurde het niet zo lang omdat er niet zoveel landen deelnamen als nu.
Oh op die manier. Ik was wellicht wat onduidelijk met "vroeger", maar ik bedoel natuurlijk vóór 2016.

Het is al heel lang niet meer zo dat de landen alle punten doorgeven (1 t/m 12). Met het vorige systeem werd de top 3 opgelezen (dat was dan een gemiddelde van de jurystemmen en televote, en telde gewoon 1x) en de rest kwam snel in beeld. Dit duurde in totaal echt niet langer dan nu, misschien zelfs korter.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_177671983
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 20:42 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Oh op die manier. Ik was wellicht wat onduidelijk met "vroeger", maar ik bedoel natuurlijk vóór 2016.

Het is al heel lang niet meer zo dat de landen alle punten doorgeven (1 t/m 12). Met het vorige systeem werd de top 3 opgelezen (dat was dan een gemiddelde van de jurystemmen en televote, en telde gewoon 1x) en de rest kwam snel in beeld. Dit duurde in totaal echt niet langer dan nu, misschien zelfs korter.
Aah ok. Alleen de top 3. Ik dacht die hele oude manier. Dat zou dan nachtwerk worden. De top 3 zou inderdaad wel kunnen en zou inderdaad ook niet langer duren dan zoals ze het nu doen.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  woensdag 7 maart 2018 @ 20:53:27 #255
474869 Trumpinator
Ik Wil Zomer
pi_177672053
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 19:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja. Eerst in de finale alle landen die omdebeurt hun jurypunten geven en daarna idd dat ommezwaaigebeuren met de thuisstemmen :X Waarbij je idd als laatste genoemd moet worden.
Dat hoeft rekenkundig niet. Stel na de jury heeft 1. 400 punten en 2 heeft 375. 1 en 2 hebben ook de meeste televotes. Dan kan 2 bij de televotes nog steeds verliezen als hij wel de meeste televotes stemmen heeft, maar minder dan 25 punten meer dan nummer 1 bij de juryvotes. . Land 2 wordt dan wel als laatste genoemd, maar gaat niet over 1 heen.
pi_177672544
Waar ik heel benieuwd naar ben is wanneer Pannekoek (?) hierbij betrokken is, bij Outlaw dus. Bij CATS was dat voor het optreden bij DWDD al. Plan/visie was er dus al. Zou dat nu ook zo zijn?
Zelf denk ik echt al een paar maanden dat alles al in kannen en kruiken is. Wat ik opmaakte uit Willem :9 z'n verhaal vorige week: veel geleerd van 2014.
pi_177672747
Nog ff dit. Pannekoek deed 't prima toen, maar was ook niet helemaal wat hij voor ogen had... beetje een patroon bij hem?
pi_177672905
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 21:09 schreef superrmama het volgende:
Waar ik heel benieuwd naar ben is wanneer Pannekoek (?) hierbij betrokken is, bij Outlaw dus. Bij CATS was dat voor het optreden bij DWDD al. Plan/visie was er dus al. Zou dat nu ook zo zijn?
Zelf denk ik echt al een paar maanden dat alles al in kannen en kruiken is. Wat ik opmaakte uit Willem :9 z'n verhaal vorige week: veel geleerd van 2014.
Waylon zei tijdens de eerste uitzending van DWDD dat hij al geoefend had, dus ze zijn daar al mee begonnen. :Y volgens mij moeten ze het plan dat ze hebben ook aanleveren, speelt ook voor een deel mee in het bepalen van de volgorde straks.
  Moderator woensdag 7 maart 2018 @ 21:26:24 #259
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_177673271
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 21:21 schreef Em31 het volgende:

[..]

Waylon zei tijdens de eerste uitzending van DWDD dat hij al geoefend had, dus ze zijn daar al mee begonnen. :Y
Dat heb ik dan gemist. Thanks.
Weet ook nog dat Pannekoek :@ het over acteren van Waylon had, wasdie wel blij mee toen.
pi_177673989
quote:
14s.gif Op woensdag 7 maart 2018 21:33 schreef superrmama het volgende:

[..]

Dat heb ik dan gemist. Thanks.
Weet ook nog dat Pannekoek :@ het over acteren van Waylon had, wasdie wel blij mee toen.
Waylon kan spelen met de camera. Dat weet hij zelf ook en doet dat ook. Dat is voor pannecoucke wel,lekker. Met zo iemand werkt t lekker dan met een dood vogeltje.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  ESF Reporter woensdag 7 maart 2018 @ 22:08:38 #262
87554 Cee
Welluk?
pi_177674245
quote:
Tsja, ja, ze worden er niet echt warm of koud van, dat was te verwachten. Ik vond het wel grappig dat die rechter steeds zat te katten bij William dat hij helemaal niet eens in de buurt van Nashville woont en dat hij Rusland vanuit zijn huis kan zien. _O-
pi_177674703
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 22:00 schreef marsan het volgende:

[..]

Waylon kan spelen met de camera. Dat weet hij zelf ook en doet dat ook. Dat is voor pannecoucke wel,lekker. Met zo iemand werkt t lekker dan met een dood vogeltje.
Absoluut! Maar Douwe lijkt toch echt niet op dood vogeltje?! -O-
Hoedanook, uitvoering kijk ik iig heel erg naar uit. Denk sowieso wel dat W gaat winnen.
Bijdrage Pannecoucke vind ik wel heel spannend.
pi_177674966
quote:
14s.gif Op woensdag 7 maart 2018 22:23 schreef superrmama het volgende:

[..]

Absoluut! Maar Douwe lijkt toch echt niet op dood vogeltje?! -O-
Hoedanook, uitvoering kijk ik iig heel erg naar uit. Denk sowieso wel dat W gaat winnen.
Bijdrage Pannecoucke vind ik wel heel spannend.
Douwe ook niet nee. Die kan dat ook wel.

Ik verwacht ook wel iets goeds. Ook omdat waylon zelf ook wel een sterke mening heeft. Samen komen ze wel tot iets goeds. Althans dat verwacht ik.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_177674978
Wiwi's niet heel positief, was ook te verwachten. Ik had gehoopt op Chris of Luis in de reactievideo, want die waren positief op social media. Ik vraag me af waarom ze Chris niet in de video hadden, want die zit wel in de San Marino reactievideo, en die moet toch ook heel recent zijn opgenomen dus het kan geen tijdgebrek zijn.

Van William en Deban kon je van tevoren al weten dat het niet heel positief ging zijn. Deban heeft gewoon een beetje een rare smaak. William houdt hier ook niet van, en heeft het ook de hele tijd heel irritant over dat hij dichtbij Nashville is opgegroeid en daardoor blijkbaar een soort expert is van het genre (hier begon hij bij The Common Linnets en Douwe Bob destijds ook over, alsof je gelijk veel over iets te zeggen hebt omdat je dicht in de buurt woonde waar het gemaakt wordt).

Maar goed, zegt natuurlijk helemaal niets dit. Had alleen gehoopt op wat nieuwe perspectieven na al die dagen wachten, en niet op de twee Wiwi's waarvan ik van tevoren al wist wat hun mening ging zijn.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 7 maart 2018 @ 22:38:50 #266
163650 Greys
pi_177675134
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 20:11 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk. Hoeveel % rock zit er jaarlijks bij?
Ik snap wel wat hij bedoelt. :Y
En ik vind het ook vaak een poppenkast met ook veel bagger en aandachtsgeile mensen.
Sommige jaren was de hoeveelheid kwaliteit niet enorm hoog. En veel top40. En ook de meerderheid die kijkt en stemt houdt van top40. Dus toch niet zo gek dat hij denkt dat mensen niet stemmen?

Maar ik ben dan ook een gewone liefhebber en geen die-hard, dus het raakt me niet. ;)
Ik snapte het 'bepaalde slag' dat naar het ESF kijkt niet :@ Bedoel.. mijn baas kijkt, mijn moeder kijkt, en dat zijn al drie echt totaal maar dan ook echt totaal verschillende types mens ;) Voor mijn gevoel kijkt jong en oud, hetero en gay, metal en glitter. Niet iedereen uiteraard, maar wel nogal uiteenlopend.

Een deel van wat hij zei snap ik wel, maar dan met als reden 'rock' en niet als reden 'een bepaald slag kijkt'. Maar misschien denk ik wel te moeilijk. Of te simpel :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 07-03-2018 22:54:34 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 7 maart 2018 @ 22:40:26 #267
163650 Greys
pi_177675180
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 20:53 schreef Trumpinator het volgende:

[..]

Dat hoeft rekenkundig niet. Stel na de jury heeft 1. 400 punten en 2 heeft 375. 1 en 2 hebben ook de meeste televotes. Dan kan 2 bij de televotes nog steeds verliezen als hij wel de meeste televotes stemmen heeft, maar minder dan 25 punten meer dan nummer 1 bij de juryvotes. . Land 2 wordt dan wel als laatste genoemd, maar gaat niet over 1 heen.
Klopt, ik bedoelde eigenlijk hoe later hoe beter idd. ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177675308
quote:
Wow, ook niet positief over CATS behalve als totaalplaatje.
Maar, wat vindt die linker wel toffe dingen zonder de act, dus om op de radio te horen?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_177675509
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 22:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik snapte het 'bepaalde slag' dat naar het ESF kijkt niet :@ Bedoel.. mijn baas kijkt, mijn moeder kijkt, en dat zijn al drie echt totaal naar dan ook echt totaal verschillende types mens ;) Voor mijn gevoel kijkt jong en oud, hetero en gay, metal en glitter. Niet iedereen uiteraard, maar wel nogal uiteenlopend.

Een deel van wat hij zei snap ik wel, maar dan met als reden 'rock' en niet als reden 'een bepaald slag kijkt'. Maar misschien denk ik wel te moeilijk. Of te simpel :D
Ik denk dat het wel een bepaalde groep is en een bepaald slag volk. Hoe zuur dat ook klinkt. Bepaalde mensen kijken gewoon echt niet.
En wel jong, oud, glitter, pop, hetero, homo. Maar alles daarbuiten niet.
Kijk ook maar naar animo van artiesten om erheen te gaan.

Maar ik vind dat niet erg. Met al mijn interesses en voorkeuren pas ik ook in een hokje. Ik ben alleen niet dat ene hokje, ik ben van alles :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_177675562
quote:
En die lelijke lichten bij DWDD _O-

Maar heerlijk dat swingen :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 7 maart 2018 @ 22:56:56 #272
163650 Greys
pi_177675594
@Pi wat ik me meen te herinneren van Wiwi William z'n reacties de afgelopen jaren is dat ie voornamelijk zelf houdt van dames met powersongs maar ook van Sakis met z'n naveltruitje enzo destijds.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177675703
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 22:56 schreef Greys het volgende:
@Pi wat ik me meen te herinneren van Wiwi William z'n reacties de afgelopen jaren is dat ie voornamelijk zelf houdt van dames met powersongs maar ook van Sakis met z'n naveltruitje enzo destijds.
Oh daar komt Waylon (of CATS) dan niet bij in de buurt nee _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 7 maart 2018 @ 23:04:50 #274
163650 Greys
pi_177675764
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 23:01 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh daar komt Waylon (of CATS) dan niet bij in de buurt nee _O-
Nee niet echt. :P
Dit onderstaande was iig een van z'n eigen lievelings, weet het 99 procent zeker nog, Qele Qele. :D Volgens mij is hij best wel van Armenië, Azerbeidzjan dames etc. Dat soort dingen. En de echte ESF dingen zoals Sakis idd.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177675774
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 22:56 schreef Greys het volgende:
@Pi wat ik me meen te herinneren van Wiwi William z'n reacties de afgelopen jaren is dat ie voornamelijk zelf houdt van dames met powersongs maar ook van Sakis met z'n naveltruitje enzo destijds.
Idd. :D En Deban alleen van schreeuwdiva's en Disneysongs.

William zei in dit filmpje ook al dat hij het nummer "te aggressief" vond, maar het wel prima had gevonden als een 'female diva' het had gedaan. :')
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')