abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 6 maart 2018 @ 01:12:10 #1
468509 _--_
In varietate concordia
pi_177633184


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

[ afbeelding ]


Persoonlijke touch van TS:
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  dinsdag 6 maart 2018 @ 01:13:29 #2
468509 _--_
In varietate concordia
pi_177633189
Dat ding gaat loodrecht naar beneden. :')
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_177633222
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 01:13 schreef _--_ het volgende:
Dat ding gaat loodrecht naar beneden. :')
Een poepende walvis
pi_177633251
Als ik de koers check

  dinsdag 6 maart 2018 @ 02:43:09 #5
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_177633386
Lol, zijn er hier meer die al twee dagen aan het klikken zijn @ TIDEX exchange?
pi_177634955
Gloeiende gloeiende.

rode cijfers, nog steeds geen lambo, toch maar weer opstaan en naar t werk. :/
pi_177634959
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 02:43 schreef Het_Peenvarken het volgende:
Lol, zijn er hier meer die al twee dagen aan het klikken zijn @ TIDEX exchange?
Klikken?
pi_177635058
Klikkers
pi_177635061
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 02:43 schreef Het_Peenvarken het volgende:
Lol, zijn er hier meer die al twee dagen aan het klikken zijn @ TIDEX exchange?
Wat
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177635064
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 07:32 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Wat
12usdmax
Lambo of Rekt
pi_177635129
BTC heeft het goed gehouden over het weekend :)
జ్ఞ‌ా
  Moderator dinsdag 6 maart 2018 @ 09:36:22 #12
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177636332
#GEENGEZEIKIEDEREENRIJK
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_177636343
'T is niet veul, de laatste tijd...
  Moderator dinsdag 6 maart 2018 @ 09:39:26 #14
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177636371
quote:
8s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 09:37 schreef Blaatje38 het volgende:
'T is niet veul, de laatste tijd...
Sinds de laatste bullrun van december is het de afgelopen 3 maanden eigenlijk maar een beetje pappen en nat houden. Er gebeurt niet heel veel.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_177636857
Als ik naar de afgelopen 30 dagen kijken dan doet alleen monero het beter dan Bitcoin.

Hard gaat het niet. Maar dit is een bekend patroon voor de mensen die er langer in zitten. Ben blij dat ik al mijn alts heb verkocht voor Bitcoin.
జ్ఞ‌ా
pi_177637018
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 10:03 schreef µ het volgende:
Als ik naar de afgelopen 30 dagen kijken dan doet alleen monero het beter dan Bitcoin.

Hard gaat het niet. Maar dit is een bekend patroon voor de mensen die er langer in zitten. Ben blij dat ik al mijn alts heb verkocht voor Bitcoin.
en dat komt ook alleen maar doordat Monero een fork heeft half maart
pi_177637040
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_177637172
quote:
Oversold atm, laat hem maar lekker bouncen en naar een nieuwe ATH vliegen de komende maanden ^O^

Opzich heeft de huidige markt ook wel weer wat, alts bloeden wel fink, maar de mania is iig ff weg.
pi_177637216
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 10:21 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

Oversold atm, laat hem maar lekker bouncen en naar een nieuwe ATH vliegen de komende maanden ^O^

Opzich heeft de huidige markt ook wel weer wat, alts bloeden wel fink, maar de mania is iig ff weg.
deze grafiek was van begin februari, dat was zo goed als de bodem.

http://charts.woobull.com/bitcoin-nvt-signal/
deze is actueel. niet oversold en niet overbought.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 10:31:21 #20
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_177637357
Is dit dan maar een goed moment voor NEO / ICOX?
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
pi_177637422
quote:
07s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 10:31 schreef BlauweHoofd het volgende:
Is dit dan maar een goed moment voor NEO / ICOX?
ik zou geen NEO kopen eerlijk gezegd, aardig wat slecht nieuws erover deze week en
Apex stapt van NEO af en gaat het op een ander platform bouwen.
pi_177637482
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 10:24 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

deze grafiek was van begin februari, dat was zo goed als de bodem.

http://charts.woobull.com/bitcoin-nvt-signal/
deze is actueel. niet oversold en niet overbought.
Check, thanks.
  † In Memoriam † dinsdag 6 maart 2018 @ 10:40:56 #23
230491 Zith
pls tip
pi_177637540
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 10:31 schreef BlauweHoofd het volgende:
Is dit dan maar een goed moment voor NEO / ICOX?
Neo, met zn miljarden market cap, heeft maar 35 smart contracts.

Het kost 30k USD om een smart contract op te zetten.

Niemand gebruikt het.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_177637566
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 10:40 schreef Zith het volgende:

[..]

Neo, met zn miljarden market cap, heeft maar 35 smart contracts.

Het kost 30k USD om een smart contract op te zetten.

Niemand gebruikt het.
en aangezien het GAS rendement ook nog eens helemaal kut is........down the drain ermee
  dinsdag 6 maart 2018 @ 10:42:32 #25
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_177637572
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 10:35 schreef Predator38 het volgende:

[..]

ik zou geen NEO kopen eerlijk gezegd, aardig wat slecht nieuws erover deze week en
Apex stapt van NEO af en gaat het op een ander platform bouwen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 10:40 schreef Zith het volgende:

[..]

Neo, met zn miljarden market cap, heeft maar 35 smart contracts.

Het kost 30k USD om een smart contract op te zetten.

Niemand gebruikt het.
NEO is interessant vanwege het feit dat je ook GAS krijgt maar inderdaad ik volg het :P
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
pi_177637794
Shit, ik heb mijn Monero nog op Kraken staan, dan kan ik niet meedoen met de fork neem ik aan? Is 'Mymonero' een goede wallet voor de fork?
pi_177637874
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 10:54 schreef DrSnuggle het volgende:
Shit, ik heb mijn Monero nog op Kraken staan, dan kan ik niet meedoen met de fork neem ik aan? Is 'Mymonero' een goede wallet voor de fork?
geen idee, jij hebt Monero
DYOR ?
  dinsdag 6 maart 2018 @ 10:58:37 #28
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_177637875
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 10:54 schreef DrSnuggle het volgende:
Shit, ik heb mijn Monero nog op Kraken staan, dan kan ik niet meedoen met de fork neem ik aan? Is 'Mymonero' een goede wallet voor de fork?
Waarom niet een dag of 2 voor de fork sellen?
pi_177637914
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 10:54 schreef DrSnuggle het volgende:
Shit, ik heb mijn Monero nog op Kraken staan, dan kan ik niet meedoen met de fork neem ik aan? Is 'Mymonero' een goede wallet voor de fork?
https://www.cryptocompare.com/wallets/mymonero-wallet/

Lees de comments. Is iets geks aan de hand, maar niet met de officiële wallet.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_177637922
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 10:58 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Waarom niet een dag of 2 voor de fork sellen?
Moon soon!

Maar ik houd het aan, ik wil wel wat MoneroV hebben.
Tevens gevonden dat Mymonero het oundersteund, ik mag dus weer een account gaan maken...
pi_177637995
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 10:59 schreef dimmak het volgende:

[..]

https://www.cryptocompare.com/wallets/mymonero-wallet/

Lees de comments. Is iets geks aan de hand, maar niet met de officiële wallet.
Inderdaad, ik ben het aan het lezen, bedankt voor de link.

Tevens ga ik hem toch daar opslaan, al is het tijdelijk tot de fork is geweest. Tevens let ik wel goed op of ik dan wel de goede website heb. En ik ga nog even verder lezen.

Shit fuck, bij elk bericht ga ik het al meer wantrouwen, dan toch maar de wallet van getmonero.org?
pi_177638228
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 11:03 schreef DrSnuggle het volgende:
Shit fuck, bij elk bericht ga ik het al meer wantrouwen, dan toch maar de wallet van getmonero.org?
Ik heb net even ingelogd bij MyMonero. Mijn 0.03 Monero van begin december staat er nog. Als je het goede adres hebt, heb je gewoon de goede wallet.

"Beware! People are somehow getting directed to mymonero instead of mymonero, entering their funds and having their XMR stolen. Check the URL to make absolutely certain it doesn't have the "n" character."

En dan moet er een klein puntje onder de n staan ofzo.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_177638343
Ja inderdaad, er zal niks aan de hand zijn maar ik ben altijd nog (te) voorzichtig als het om crypto gaat.

Ondertussen heb ik ook de getmonero wallet gedownload, maar daar komt het volgende probleem weer, het synchroniseren. :'(
pi_177638623
double top
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 11:34:42 #35
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_177638634
Hoe is het met XRP?
pi_177638797
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 11:34 schreef Sunri5e het volgende:
Hoe is het met XRP?
CEO vandaag op CNBC?

https://www.reddit.com/r/(...)es_president_on_the/
pi_177638806
Linkje over de NEO FUD (leesvoer):

https://www.reddit.com/r/(...)JEFI05FH&sh=10933f52
  dinsdag 6 maart 2018 @ 11:44:56 #38
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_177638862
Ik vermoed dat XRP gelist gaat worden op Coinbase. Kunnen ze weer even lekker geld binnenharken met insider trading net zoals met BCH :')
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_177638879
Man man, Ik ben deze Marco Borsato dagen ook wel een beetje zat :(
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 maart 2018 @ 11:49:01 #40
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177638960
BTC stijgt, iedereen verkoopt alts om in BTC te stappen want OMG OMG OMG bull run incoming.

BTC, daalt, iedereen verkoopt alts, want we going down!

* Kyran kijkt uit naar volgende alt run (over 5 a 10 jaar :P)
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 maart 2018 @ 11:56:59 #41
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177639122
https://www.cryptoambit.c(...)in-feng-and-sunny-lu

Voor diegenen die kunnen, maar ook vooral willen lezen (en begrijpen) is dit een heel leuk stukje. Veel informatie en veel uitleg over waarom bepaalde keuzes gemaakt zijn. Vraagstuk over public vs. private blockchains wordt ook besproken.
pi_177639282
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 11:45 schreef Blaatje38 het volgende:
Man man, Ik ben deze Marco Borsato dagen ook wel een beetje zat :(
Als het sentiment niet omdraait ga ik een nieuwe ATL aantikken vandaag of morgen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177639403
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 12:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als het sentiment niet omdraait ga ik een nieuwe ATL aantikken vandaag of morgen.
Echt waar joh? In euro zit ik echt al weer op het niveautje van begin December ofzo en qua BTC op een ATH..

Wat is jouw portfolio?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2018 12:25:42 ]
  dinsdag 6 maart 2018 @ 12:21:50 #44
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177639495
Als je wat aardbeien in je vochtige mondje kunt stoppen ben je toch een ontzettend gelukkig wezen.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177639516
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 12:16 schreef Typisch het volgende:

[..]

Echt waar joh? In BTC zit ik echt al weer op het niveautje van begin December ofzo en qua BTC op een ATH..

Wat is jouw portfolio?
het gaat toch om de euro's?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2018 12:25:34 ]
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_177639547
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 12:23 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

het gaat toch om de euro's?
oh oeps
bedoelde in de eerste zin euro's :+

maar nee, mij gaat het om keiharde bitcointjes
pi_177639567
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 12:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als het sentiment niet omdraait ga ik een nieuwe ATL aantikken vandaag of morgen.
In BTC daal ik ook flink, in euro's consolideert het een beetje, zit nog te veel in alts.
pi_177639623
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_177639675
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 12:16 schreef Typisch het volgende:

[..]

Echt waar joh? In euro zit ik echt al weer op het niveautje van begin December ofzo en qua BTC op een ATH..

Wat is jouw portfolio?
Een ministukje ETH. 9 feb ingestapt. Heeft denk ik sindsdien 2 dagen in de plus gestaan, gaat nu richting de -10
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 6 maart 2018 @ 12:38:33 #50
131603 Afwazig
Serious business
pi_177639731
Ik maak me niet druk om de koers van dag tot dag. Zie je over een paar maand wel weer.
pi_177639739
Alles door het putje *O*
pi_177639754
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 12:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Als je wat aardbeien in je vochtige mondje kunt stoppen ben je toch een ontzettend gelukkig wezen.

:{²
Ik had laatst Spaanse aardbeien. Of ik op een stuk kauwgum aan het kauwen was. Voel je bestolen.

:{²
pi_177639788
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 12:39 schreef Wereldgozer het volgende:
Alles door het putje *O*
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 12:44:25 #54
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_177639799
Mijn advies is, zodra je een patroon ziet... ziet iedereen het en wordt het chaos omdat elke eikel die zichzelf slim vindt gelijk begint met anticiperen.

Dat is een van de weinige zekerheden met die dag-tot-dag koers. Dat helpt je verder geen fuck met of het omhoog of omlaag zal gaan overigens. Maar dat is 1 ding wat zeker is.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_177639862
BTC richting 8k pls, kan er weer wat dukaten in spuiten
pi_177639909
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 12:49 schreef Weissmania het volgende:
BTC richting 8k pls, kan er weer wat dukaten in spuiten
juist!! lekker keihard panic sellen en wij inslaan.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 12:53:51 #57
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_177639926
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 12:52 schreef Predator38 het volgende:

[..]

juist!! lekker keihard panic sellen en wij inslaan.
Ik heb ondertussen wel weer genoeg koopmomentjes gehad :P Ik wacht nog steeds geduldig op een verkoopmomentje ;)
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_177639927
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 12:52 schreef Predator38 het volgende:

[..]

juist!! lekker keihard panic sellen en wij inslaan.
Heerlijk man
VEN laag
Universa laag

  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 maart 2018 @ 13:00:54 #59
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177640030
Hebben jullie een bodemloze geld put ofzo. .... Iedereen blijft het maar over inkopen hebben en wil dat BTC weer naar 8k crasht. Hebben jullie dan de afgelopen kansen gemist of gewoon teveel geld om maar in crypto te blijven pompen? :P
pi_177640040
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 13:00 schreef Kyran het volgende:
Hebben jullie een bodemloze geld put ofzo. .... Iedereen blijft het maar over inkopen hebben en wil dat BTC weer naar 8k crasht. Hebben jullie dan de afgelopen kansen gemist of gewoon teveel geld om maar in crypto te blijven pompen? :P
In mijn geval het eerste :D
pi_177640182
Gisteren een mooi potje btc in ether gedouwt.
Op 11670$. Dus laag mag ie nu wel van mij.
De stijging gisteren was ook te abrupt.
Vakman pur sang
pi_177640194
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 13:00 schreef Kyran het volgende:
Hebben jullie een bodemloze geld put ofzo. .... Iedereen blijft het maar over inkopen hebben en wil dat BTC weer naar 8k crasht. Hebben jullie dan de afgelopen kansen gemist of gewoon teveel geld om maar in crypto te blijven pompen? :P
Wat moet je dan met je salaris? Sparen? :') Leven? :')
Ik verdeel het lekker onder crypto's en traditionele beleggingen...
  dinsdag 6 maart 2018 @ 13:20:10 #63
61320 TwztId
ja toch..
pi_177640251
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 13:00 schreef Kyran het volgende:
Hebben jullie een bodemloze geld put ofzo. .... Iedereen blijft het maar over inkopen hebben en wil dat BTC weer naar 8k crasht. Hebben jullie dan de afgelopen kansen gemist of gewoon teveel geld om maar in crypto te blijven pompen? :P
Ik gok dat een groot gedeelte fulltime werkt en nog lekker thuis bij pa en ma op zolder woont. :')
  dinsdag 6 maart 2018 @ 13:22:14 #64
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177640277
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 12:44 schreef SpecialK het volgende:
Mijn advies is, zodra je een patroon ziet... ziet iedereen het en wordt het chaos omdat elke eikel die zichzelf slim vindt gelijk begint met anticiperen.

Mooi gezegd. En helaas vindt iedereen zichzelf slim.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177640297
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 12:38 schreef Afwazig het volgende:
Ik maak me niet druk om de koers van dag tot dag. Zie je over een paar maand wel weer.
Ik zit er met te weinig en te kort in om me ergens zorgen over te maken gelukkig.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 6 maart 2018 @ 13:30:15 #66
131603 Afwazig
Serious business
pi_177640391
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 13:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik zit er met te weinig en te kort in om me ergens zorgen over te maken gelukkig.
Maakt niet uit met hoeveel je erin zit. Als je je zorgen maakt zit je er met teveel in.
pi_177640397
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 13:00 schreef Kyran het volgende:
Hebben jullie een bodemloze geld put ofzo. .... Iedereen blijft het maar over inkopen hebben en wil dat BTC weer naar 8k crasht. Hebben jullie dan de afgelopen kansen gemist of gewoon teveel geld om maar in crypto te blijven pompen? :P
Ik heb al lang niet bijgekocht hoor :P

Alhoewel ik hier zo nu en dan graag even de "BUY THE DIP" meme post. Net zoals de Carlos Matos meme moet je ze gewoon niet laten uitsterven.
pi_177640405
In die categorie:


Hopelijk houdt dit het een beetje luchtig op deze rode dag ^O^
pi_177640453
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 13:31 schreef BakkenKappen het volgende:
In die categorie:


Hopelijk houdt dit het een beetje luchtig op deze rode dag ^O^
Godverdomme pik, moet dat nu weer?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177640470
quote:
18s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 13:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Godverdomme pik, moet dat nu weer?
Het ging zo goed met ontopic posten :@

En dan een slippertje he, en mijn hele reputatie dondert als een cryptocurrency in elkaar.
pi_177640503
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 13:36 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Het ging zo goed met ontopic posten :@

En dan een slippertje he, en mijn hele reputatie dondert als een cryptocurrency in elkaar.
No worries mang, gewoon hodlen die reputatie!👊
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 6 maart 2018 @ 13:37:57 #72
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177640512
quote:
18s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 13:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Godverdomme pik, moet dat nu weer?
Een van de mooiste woorden gebruikt i.c.m. met crypto is toch wel "pompen".

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177640630
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 13:37 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Een van de mooiste woorden gebruikt i.c.m. met crypto is toch wel "pompen".

:{²
Momenteel is het meer verzuipen dan pompen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177640983
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 02:43 schreef Het_Peenvarken het volgende:
Lol, zijn er hier meer die al twee dagen aan het klikken zijn @ TIDEX exchange?
nahhh... heb ze nog steeds niet unlocked 8)7
ik klik regelmatig op CMC .... ze zijn krap over de $1 heen.... *O*
plus rond 15u ook op Kucoin beschikbaar werd door Arseny bevestigd in de Telegramgroup...
de posts in de group zijn niet bij te houden....

edit: $1.06 alweer :P

[ Bericht 3% gewijzigd door SMS303 op 06-03-2018 14:14:30 ]
pi_177641247
  dinsdag 6 maart 2018 @ 14:19:59 #76
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_177641262
CPChain begint wel goed met een mooie usecase *O*

https://twitter.com/ByteSizeCapital/status/970103752798556161
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_177641653
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 14:19 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Te dure bak man, kan ik met m'n winsten niet veroorloven.
pi_177642407
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 10:12 schreef Predator38 het volgende:

[..]

en dat komt ook alleen maar doordat Monero een fork heeft half maart
Ah goed te weten :Y.
జ్ఞ‌ా
pi_177642412
quote:
BTC could drop below drop to $10,900-$10,600 as indicated by the bearish set up on the 4-hour chart. However, only a daily close (as per UTC) below the 10-day MA (seen now at $10,837) would signal bullish invalidation.

In the worst case scenario, a daily close (as per UTC) below the descending 50-day MA could yield a sell-off to $7,960 (Feb. 2 low).

On the higher side, a close above the inverse head-and-shoulders neckline would open up gains towards $17,000.
జ్ఞ‌ా
pi_177642468
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 15:14 schreef µ het volgende:

[..]

Zo, heb je met één 'voorspelling' alles van 8k tot 17k gedekt. :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177642687
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 15:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zo, heb je met één 'voorspelling' alles van 8k tot 17k gedekt. :')
Een range die bijna gelijk is aan de huidige prijs _O-
pi_177642812
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 15:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zo, heb je met één 'voorspelling' alles van 8k tot 17k gedekt. :')
Zo kan ik het ook ja :')
pi_177642987
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 12:38 schreef Afwazig het volgende:
Ik maak me niet druk om de koers van dag tot dag. Zie je over een paar maand wel weer.
Wat is je verwachting voor de koers over een paar maanden?
Love is in the air!
pi_177643009
Het ken vriezen het ken dooien.
pi_177643522
When moon?
  dinsdag 6 maart 2018 @ 16:23:36 #86
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_177643658
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 16:16 schreef DrSnuggle het volgende:
When moon?
After sundown
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_177643678
quote:
3s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 16:23 schreef Rossdale het volgende:

[..]

After sundown
'preciate it ^O^
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 maart 2018 @ 16:55:03 #88
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177644557
Sell sell sell
pi_177644673
quote:
quote:
evernedmercy: kokain anders kann ich mir das nicht erklären.
d'r zit wat in z'n mondhoeken .....
de scammer is nu opeens zelf gescamd... :r
pi_177644693
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 17:24 schreef SMS303 het volgende:

[..]

[..]

d'r zit wat in z'n mondhoeken .....
de scammer is nu opeens zelf gescamd... :r
Fakking goor inderdaad.
pi_177644749
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_177644770
quote:
_O_ _O_ _O_

Marco Borsato is verder overigens om te braken. Maar dit is wel genot altijd.
pi_177645261
quote:
Dat medium is ook een maximale shillsite, elke drol kan daar een artikel uploaden heb ik t idee.
pi_177645287
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 18:02 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Dat medium is ook een maximale shillsite, elke drol kan daar een artikel uploaden heb ik t idee.
Dat klopt, iedereen kan daar zijn artikelen op plaatsen.
pi_177645304
quote:
.Nerd2

Kan beter mr. Matos himself inhuren voor PR
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 maart 2018 @ 18:12:15 #101
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177645381
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 18:02 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Dat medium is ook een maximale shillsite, elke drol kan daar een artikel uploaden heb ik t idee.
Klopt, maar dit is gewoon een officieel VeChain post, dus snap je punt niet echt.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 18:19:45 #102
61320 TwztId
ja toch..
pi_177645525
quote:
Geniaal _O-

De prijs omlaag brengen, vervolgens met big news komen zodat iedereen weer dik gaat inslaan..

Je ziet het nu al in de prijs gebeuren, VeChain meesters in de koers sturen!
pi_177645700
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 18:12 schreef Kyran het volgende:

[..]

Klopt, maar dit is gewoon een officieel VeChain post, dus snap je punt niet echt.
Lijkt meer op een (ponzi :o) reclame imo. Het gaat enkel om rewards en Xjes

[ Bericht 3% gewijzigd door Jed1Gam op 06-03-2018 18:47:14 ]
pi_177645749
Reverse cowboy hat incomming _O_
Vakman pur sang
pi_177645797
Poepzooiiii
  dinsdag 6 maart 2018 @ 18:35:03 #106
131603 Afwazig
Serious business
pi_177645824
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 15:43 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Wat is je verwachting voor de koers over een paar maanden?
Als 2018 net zo gaat verlopen als 2017 dan verwacht ik een paar lambo's.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 18:44:10 #107
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_177645994
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 17:02 schreef xminator het volgende:

[..]

Net een ponzi..
Exitscam @ $12
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_177646229
man man, drama tijden. ik wil naar de maan ik wil ontslag kunnen nemen.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 19:07:51 #109
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_177646403
Ik heb wat dure XMR en wat goedkope ingeslagen. Heeft iemand een tip hoe ik de dure eerst verkoop? Ik vind de koers wel aantrekkelijk om wat extra in te slaan.
pi_177646476
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 19:07 schreef Yozzz het volgende:
Ik heb wat dure XMR en wat goedkope ingeslagen. Heeft iemand een tip hoe ik de dure eerst verkoop? Ik vind de koers wel aantrekkelijk om wat extra in te slaan.
Ik ging laatst naar de bank en kocht eerst dure euro’s en later veel goedkopere euro’s. Dus ik lees even met je mee misschien heb ik er ook wat aan?
Vakman pur sang
  dinsdag 6 maart 2018 @ 19:14:57 #111
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_177646555
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 19:11 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ik ging laatst naar de bank en kocht eerst dure euro’s en later veel goedkopere euro’s. Dus ik lees even met je mee misschien heb ik er ook wat aan?
Top, we komen er samen zeker uit! Iemand een suggestie? Ik ga even in de tussentijd wat romige bamischijven naar achteren schuiven.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 maart 2018 @ 19:21:57 #112
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177646698
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 18:28 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Lijkt meer op een (ponzi :o) reclame imo. Het gaat enkel om rewards en Xjes
Ponzi? Als je dit serieus een ponzi vindt snap je niet wat een ponzi is of snap je de post zelf niet, kies maar :)

Het is gewoon een manier om prijs stabieler te houden en te voorkomen dat er dumps ontstaan. Je wordt beloond als je hodlt.

Kan natuurlijk ook een exitscam zijn zodra prijs $12 haalt :')
  dinsdag 6 maart 2018 @ 19:24:25 #113
61320 TwztId
ja toch..
pi_177646751
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 19:07 schreef Yozzz het volgende:
Ik heb wat dure XMR en wat goedkope ingeslagen. Heeft iemand een tip hoe ik de dure eerst verkoop? Ik vind de koers wel aantrekkelijk om wat extra in te slaan.
Je bent serieus ? :')
  dinsdag 6 maart 2018 @ 19:51:04 #114
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177647253
Je kunt toch wel stellen dat de paprika enorm onderschat is. Fris, gezond en ontzettend gezond.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177647383
Jezus wat een aanfluiting die wavesmeetup... 51 kijkers https://www.facebook.com/wavesplatform/videos/748441015348047/
Lambo of Rekt
pi_177647503
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 19:58 schreef EggsTC het volgende:
Jezus wat een aanfluiting die wavesmeetup... 51 kijkers https://www.facebook.com/wavesplatform/videos/748441015348047/
lol
pi_177647511
9% eraf in 24 uur :')
pi_177647565
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 19:58 schreef EggsTC het volgende:
Jezus wat een aanfluiting die wavesmeetup... 51 kijkers https://www.facebook.com/wavesplatform/videos/748441015348047/
Presentatie en Engels cursus zou geen overbodige luxe zijn
pi_177647580
Hebben jullie de poll op de frontpage al ingevuld: FOK!s grote 'Doe jij wel eens aan Anale Seks-poll
pi_177647722
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 20:08 schreef DSVM het volgende:

[..]

Presentatie en Engels cursus zou geen overbodige luxe zijn
Redelijk treurig ja! :')
pi_177647742
Ik heb overigens het gevoel dat waves langzaam aan het afsterven is qua userbase....
  dinsdag 6 maart 2018 @ 20:23:19 #122
131603 Afwazig
Serious business
pi_177647813
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 20:19 schreef Dicing het volgende:
Ik heb overigens het gevoel dat waves langzaam aan het afsterven is qua userbase....
Hoe dat dan? Het is op de sociale kanalen juist steeds drukker.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 20:25:22 #123
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_177647845
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 19:24 schreef TwztId het volgende:

[..]

Je bent serieus ? :')
Die vraag kwam ik twee maanden geleden op Tweakers tegen :D
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 maart 2018 @ 20:35:02 #124
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177648049
Trekt VEN weer aan is BTC aan het kloten :(
pi_177648217
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 20:23 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Hoe dat dan? Het is op de sociale kanalen juist steeds drukker.
als ik kijk naar traffic op het netwerk, wavesreddit blijft dood, andere kanalen zie ik ook niet echt veel leven. Terwijl best toffe shit is ontwikkeld de afgelopen tijd (nieuwe DEX, NG) blijft er toch zeer beperkt aandacht.

edit: Maar ben sowieso redelijk treurig de laatste dagen als NEO/Lisk/Waves holder......geen leuke maand deze maand :')
  dinsdag 6 maart 2018 @ 20:55:47 #126
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_177648625
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 20:09 schreef Gehrman het volgende:
Hebben jullie de poll op de frontpage al ingevuld: FOK!s grote 'Doe jij wel eens aan Anale Seks-poll
Staat niks over romige dukaten; dus nee niet ingevuld
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 6 maart 2018 @ 21:04:02 #127
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177648867
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 20:55 schreef fathank het volgende:

[..]

Staat niks over romige dukaten; dus nee niet ingevuld
Ik zit PSG te kijken joh.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 6 maart 2018 @ 21:04:40 #128
131603 Afwazig
Serious business
pi_177648885
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 20:42 schreef Dicing het volgende:

[..]

als ik kijk naar traffic op het netwerk, wavesreddit blijft dood, andere kanalen zie ik ook niet echt veel leven. Terwijl best toffe shit is ontwikkeld de afgelopen tijd (nieuwe DEX, NG) blijft er toch zeer beperkt aandacht.

edit: Maar ben sowieso redelijk treurig de laatste dagen als NEO/Lisk/Waves holder......geen leuke maand deze maand :')

Dat is bij de hele markt zo helaas. Check het aantal bitcoin transacties eens nu en een paar maand terug.

De hype is gaan liggen rondom Crypto omdat die achterlijke mania fase weg is. En dat is helemaal niet erg.
pi_177648965
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 21:04 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Dat is bij de hele markt zo helaas. Check het aantal bitcoin transacties eens nu en een paar maand terug.

De hype is gaan liggen rondom Crypto omdat die achterlijke mania fase weg is. En dat is helemaal niet erg.
Waves is natuurlijk al wel veel langer tam.
pi_177649024
Die berenmarkt zal wel even aanhouden.
Naar mijn idee is het nog te complex voor massa-adoptie, en er zijn veel te veel coins en icos, 99% moet eerst maar afsterven.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 21:09:02 #131
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_177649034
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 21:04 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Dat is bij de hele markt zo helaas. Check het aantal bitcoin transacties eens nu en een paar maand terug.

De hype is gaan liggen rondom Crypto omdat die achterlijke mania fase weg is. En dat is helemaal niet erg.
Dat is zeker niet erg. Wellicht komt ermee stabiliteit in de koersen.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 21:09:23 #132
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_177649049
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 21:07 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Waves is natuurlijk al wel veel langer tam.
Tsja. Wat moet je nou met waves?
  dinsdag 6 maart 2018 @ 21:11:59 #133
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_177649122
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 20:19 schreef Dicing het volgende:
Ik heb overigens het gevoel dat waves langzaam aan het afsterven is qua userbase....
Er zijn veel interessantere projecten dan Waves.
pi_177649201
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 21:11 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Er zijn veel interessantere projecten dan Waves.
Wat staat in jouw top 5 zeg 10?
  dinsdag 6 maart 2018 @ 21:16:33 #135
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_177649252
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 21:14 schreef SMS303 het volgende:

[..]

Wat staat in jouw top 5 zeg 10?
Zoveel heb ik er niet eens. Voor mij staat met stipt op 1 Cardano. Nog geen werkend product maar het team wat er achter zit en het idee vind ik erg aantrekkelijk.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 21:21:13 #136
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177649349
Ik ben een beetje uitgekeken op deze crypto onzin.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177649379
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 21:14 schreef SMS303 het volgende:

[..]

Wat staat in jouw top 5 zeg 10?
Zeg 20
Vakman pur sang
  dinsdag 6 maart 2018 @ 21:29:17 #138
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_177649624
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 19:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Je kunt toch wel stellen dat de paprika enorm onderschat is. Fris, gezond en ontzettend gezond.

:{²
behalve de groene. :{w
  dinsdag 6 maart 2018 @ 21:30:16 #139
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177649662
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 21:29 schreef Zwansen het volgende:

[..]

behalve de groene. :{w
Die vind ik juist het lekkerst. Vooral in sla en op wederzijdse pizza's.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177649695
lol echt een shitcoin
  dinsdag 6 maart 2018 @ 21:32:39 #141
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177649778
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 21:30 schreef Weissmania het volgende:
lol echt een shitcoin
Ik heb honger man.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177649961
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 20:42 schreef Dicing het volgende:

[..]

als ik kijk naar traffic op het netwerk, wavesreddit blijft dood, andere kanalen zie ik ook niet echt veel leven. Terwijl best toffe shit is ontwikkeld de afgelopen tijd (nieuwe DEX, NG) blijft er toch zeer beperkt aandacht.

edit: Maar ben sowieso redelijk treurig de laatste dagen als NEO/Lisk/Waves holder......geen leuke maand deze maand :')

LISK had ik meer van verwacht inderdaad :(
  dinsdag 6 maart 2018 @ 21:39:18 #143
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_177650054
quote:
3s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 14:19 schreef Rossdale het volgende:
CPChain begint wel goed met een mooie usecase *O*

https://twitter.com/ByteSizeCapital/status/970103752798556161
CPchain klinkt als een 4chan-coin.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 maart 2018 @ 21:40:12 #144
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177650258
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 21:04 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Dat is bij de hele markt zo helaas. Check het aantal bitcoin transacties eens nu en een paar maand terug.

De hype is gaan liggen rondom Crypto omdat die achterlijke mania fase weg is. En dat is helemaal niet erg.
In het kader van waves kan je je dat afvragen natuurlijk... die haalt zijn waarde daar voor een deel wel uit. Nouja, laten we het maar de zwakke broeder noemen van de drie ....

Gelukkig kan ik altijd terugvallen op universaajahahaha
  dinsdag 6 maart 2018 @ 21:51:13 #146
131603 Afwazig
Serious business
pi_177650488
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 21:45 schreef Dicing het volgende:

[..]

In het kader van waves kan je je dat afvragen natuurlijk... die haalt zijn waarde daar voor een deel wel uit. Nouja, laten we het maar de zwakke broeder noemen van de drie ....

Gelukkig kan ik altijd terugvallen op universaajahahaha
Universa staat ook op een ATL :'). Je hebt geen geluk man.
pi_177650849
quote:
Ik dacht even wtf dnv-gl heeft verdomme toch gewoon een private blockchain opgezet.
Lees ik in de laatste alinia dat ze toch gebruikmaken van Vechain. Mooi nieuws😤
Vakman pur sang
  dinsdag 6 maart 2018 @ 21:58:54 #148
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177650883
Wat is Mbappé toch een mooie speler. Gigantische dijwerken. Zou niet misstaan als fundering voor een kathedraal.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 maart 2018 @ 21:59:25 #149
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177650903
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 21:58 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ik dacht even wtf dnv-gl heeft verdomme toch gewoon een private blockchain opgezet.
Lees ik in de laatste alinia dat ze toch gebruikmaken van Vechain. Mooi nieuws😤
https://www.veracity.com/

Hier hebben ze het ook over :) Ook vele informatie over waarom ze van private naar public platform zijn gegaan.
pi_177653785
Geen gezeik, iedereen rijk.

- Vechain.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177654101
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 23:49 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Geen gezeik, iedereen rijk.

- Vechain.
Geen geld? Eigen schuld.
- VVD, dikke BMW.
pi_177654103
Sorry voor deze politiek gekleurde post.
pi_177654461
MOSKOU - Computers van nietsvermoedende mensen inzetten om virtueel geld te ’minen’ kan heel lucratief zijn. Dat blijkt uit onderzoek van beveiliger Kaspersky. Het bedrijf deed onderzoek naar een paar groepen ’miners’. Een bende had 10.000 computers besmet om geld te verdienen. Dat leverde ze in zes maanden tijd ongeveer 7 miljoen dollar op, omgerekend 5,7 miljoen euro.
https://www.telegraaf.nl/(...)-levert-miljoenen-op
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_177654477
lekkerrrrrrrrrrrrrrrrr $14 soon
https://www.tradingview.c(...)ale-analysis-on-XRP/
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_177654511
quote:
14s.gif Op woensdag 7 maart 2018 03:02 schreef alilami het volgende:
lekkerrrrrrrrrrrrrrrrr $14 soon [ afbeelding ]
https://www.tradingview.c(...)ale-analysis-on-XRP/
Eindelijk miljonair!
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_177655580
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 21:51 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Universa staat ook op een ATL :'). Je hebt geen geluk man.
Het is inderdaad huilen met de pet op ja :') ach binnenkort breekt de lente weer aan O+
pi_177655808
En hij is rood, vies rood
  woensdag 7 maart 2018 @ 08:08:35 #158
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_177655961
quote:
14s.gif Op woensdag 7 maart 2018 03:02 schreef alilami het volgende:
lekkerrrrrrrrrrrrrrrrr $14 soon [ afbeelding ]
https://www.tradingview.c(...)ale-analysis-on-XRP/
Waarom zou dezelfde trend voortzetten? Gewoon omdat dat de trend is?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_177655969
Pleuris Marco
pi_177656028
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 08:08 schreef fathank het volgende:

[..]

Waarom zou dezelfde trend voortzetten? Gewoon omdat dat de trend is?
2018 gaat het jaar worden dat iedereen erachter komt dat trends en technische analyses toch niet blijken te kloppen.
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator woensdag 7 maart 2018 @ 08:28:02 #161
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177656108
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 08:16 schreef dimmak het volgende:

[..]

2018 gaat het jaar worden dat iedereen erachter komt dat trends en technische analyses toch niet blijken te kloppen.
Iedereen hoopt dat 2018 2017 nog eens dunnetjes over zou doen maar lijken vooralsnog van een koude kermis thuis te komen. Hoewel de alts vorig jaar rond deze tijd pas echt een rol van betekenis gingen spelen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_177656285
Oscar uitreikingen waren weer fantastisch dit jaar

pi_177656311
quote:
6s.gif Op woensdag 7 maart 2018 00:25 schreef Typisch het volgende:

Geen geld? Eigen schuld.
- VVD, dikke BMW.
Nou...dat valt de laatste jaren ook weer heel erg mee. De VVD is een soort PvdA geworden als het om de belastingen voor de oudere welgestelden gaat. Multinationals met hun commissariaten e.d. blijven ze ontzien gek genoeg. }:|
pi_177656385
Het doek is voorlopig gevallen boyz
  Moderator woensdag 7 maart 2018 @ 09:00:25 #165
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177656429
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 08:56 schreef Manzonderschouders het volgende:
Het doek is voorlopig gevallen boyz
Lambo geannuleerd.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_177656436
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 08:56 schreef Manzonderschouders het volgende:
Het doek is voorlopig gevallen boyz
We gaan allemaal deaud
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 7 maart 2018 @ 09:05:31 #168
131603 Afwazig
Serious business
pi_177656492
Zojuist een 3e hands Toyota Starlet met 4 ton op de teller besteld.
pi_177656574
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 09:05 schreef Afwazig het volgende:
Zojuist een 3e hands Toyota Starlet met 4 ton op de teller besteld.
10 Ven's?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 maart 2018 @ 09:36:57 #170
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177656862
quote:
11s.gif Op woensdag 7 maart 2018 09:12 schreef Blaatje38 het volgende:

[..]

10 Ven's?
10 VEN is maar $120 max, dus denk eerder 100 VEN.
pi_177657050
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 09:36 schreef Kyran het volgende:

[..]

10 VEN is maar $120 max, dus denk eerder 100 VEN.
Dat hoop ik toch niet... Beetje veel :')
  woensdag 7 maart 2018 @ 10:08:09 #172
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_177657378
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 09:05 schreef Afwazig het volgende:
Zojuist een 3e hands Toyota Starlet met 4 ton op de teller besteld.
Goeie keuze, goede uitstraling en een betere fuel economy dan een Lambo. Op het randje van oldtimer, dus de hipstergirls komen vanzelf achter je aan.
pi_177657497
Hoe lang gaat het nog duren voordat Lambo failliet is? :'(
pi_177657692
Ik kan niet kiezen tussen verschillende soorten velgen voor mijn Lambo
pi_177657773
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 10:25 schreef Weissmania het volgende:
Ik kan niet kiezen tussen verschillende soorten velgen voor mijn Lambo
Ik ook niet, maar dat komt niet zo zeer door het veelvoud aan verschillende velgen, maar meer door het gebrek aan geld en nog altijd op -50% inzet te staan ;(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 maart 2018 @ 10:31:15 #176
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177657812
VEN ENJ LSK komen allemaal met nieuws, maar markt is zo kut dat het gewoon nog steeds lekker rood blijft.

Verder heeft BTC geen invloed op de markt hoor, echt niet ... ofzo
pi_177657822
BTC pairing moet dood.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 7 maart 2018 @ 10:41:03 #178
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177658001
Gelukkig zijn daar dan de geroosterde biologische pinda's om me op te vrolijken.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177658043
Vrouwtje komt hier binnenlopen met een tas vol romige euro biljetten.

Wat een volwassen "female" is het toch ook
pi_177658086
zo maar even wat verkopen en terugkopen als het nog lager staat :{
pi_177658091
crashhh *O*
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_177658119
Trader Ed raket is ook wel echt komisch.

Crypto_Ed_NL twitterde op zondag 04-03-2018 om 09:55:29 Looking around on Twitter I notice a lot of pretty new traders trying to short BTC.....Don't, just don't! BTC is bullish and you shouldn't trade against the trend. Don't be stubborn and trying to make a fortune on a little correction after you watched some YT videos reageer retweet
Toch een mooie short van 9300 naar 8400. Ed moet zijn glazenbol vol met lijntjes, driehoekjes en dino's eens nodig bijstellen.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_177658138
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 10:47 schreef ITrade het volgende:
Trader Ed raket is ook wel echt komisch.

Crypto_Ed_NL twitterde op zondag 04-03-2018 om 09:55:29 Looking around on Twitter I notice a lot of pretty new traders trying to short BTC.....Don't, just don't! BTC is bullish and you shouldn't trade against the trend. Don't be stubborn and trying to make a fortune on a little correction after you watched some YT videos reageer retweet
Toch een mooie short van 9300 naar 8400. Ed moet zijn glazenbol vol met lijntjes, driehoekjes en dino's eens nodig bijstellen.
Dit ben ik eigenlijk wel met hem eens. En dat ben ik eigenlijk nooit.
pi_177658144
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 10:32 schreef JeSuisDroppie het volgende:
BTC pairing moet dood.
Zonder pairing bepaald BTC nog steeds het sentiment in Crypto, mark my words.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_177658187
UNIVERSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA nee -O-

ALLES INT ROOD :(
Lambo of Rekt
pi_177658193
Heb ik toch maar mooi een A4 cabrio gekocht van de winst in de eerste week van januari, had het niet beter kunnen timen :D
pi_177658215
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 10:50 schreef Roellie80 het volgende:
Heb ik toch maar mooi een A4 cabrio gekocht van de winst in de eerste week van januari, had het niet beter kunnen timen :D
Soms vergeet met dat dukaten ook moeten rollen idd.
pi_177658298
Flink door mijn ATL heen geknald vannacht. #winning
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177658333
quote:
14s.gif Op woensdag 7 maart 2018 10:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Flink door mijn ATL heen geknald vannacht. #winning
Ja hier nog 1... ATL in lange tijd iig.
Lambo of Rekt
pi_177658377
Qua BTC wel, maar qua dollar heb ik vorige maand nog wel flink lager gestaan.
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 maart 2018 @ 11:00:58 #191
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177658404
quote:
13s.gif Op woensdag 7 maart 2018 10:57 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja hier nog 1... ATL in lange tijd iig.
+1

Alles wat ik heb echt door het putje. Maart is echt kansloos tot nu toe.-12% alleen al vanaf begin maart in zowel BTC als USD.
pi_177658500
We gaan weer omhoog *O* :')
pi_177658577
Alles door het putje, hopelijk gaat de Lente-Bullrun daar verandering in brengen. Universa naar 90GBP per stuk
Lambo of Rekt
pi_177658821
Lisk :') Inmiddels door een afvoerputje onder een afvoerputje heen gegaan.
pi_177658831
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 10:48 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Dit ben ik eigenlijk wel met hem eens. En dat ben ik eigenlijk nooit.
Ik heb een fortuin gemaakt door exact niet te doen wat hij zegt. Mooie praatjes maar eigenlijk weet hij er de ballen van. Dat zijn de gevaarlijkste mensen.
pi_177658847
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 10:50 schreef Roellie80 het volgende:
Heb ik toch maar mooi een A4 cabrio gekocht van de winst in de eerste week van januari, had het niet beter kunnen timen :D
Winst van januari klaar staan in cash voor de normale beurs. Al een beetje in de crash gekocht.
pi_177658869
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 11:22 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Ik heb een fortuin gemaakt door exact niet te doen wat hij zegt. Mooie praatjes maar eigenlijk weet hij er de ballen van. Dat zijn de gevaarlijkste mensen.
Je moet hem ook niet volgen. Maar de gemiddelde Crypto invester kan beter btc Holden dan denken de markt te timen met shorten.
pi_177658890
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 11:21 schreef Nashje het volgende:
Lisk :') Inmiddels door een afvoerputje onder een afvoerputje heen gegaan.
Ja inderdaad. Maargoed, LISK is mijn main currency en ik hodl minimaal tot eoy.
Lambo of Rekt
pi_177658988
Man man man, paar weken uit de running geweest. Weinig meer van portfolio over...
pi_177659012
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 11:30 schreef ColeJ het volgende:
Man man man, paar weken uit de running geweest. Weinig meer van portfolio over...
Tja... The Desert of Despair has not yet been seen.
Lambo of Rekt
pi_177659082
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 11:24 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Je moet hem ook niet volgen. Maar de gemiddelde Crypto invester kan beter btc Holden dan denken de markt te timen met shorten.
Dat is maar net wat je bent toch? Investeerder of een trader. Ik neem aan dat Edje een trader is? Dan zijn die shorts met 10% down toch wel heel mooi.

Als hij wacht voor een uptrend en dan alleen met de trend mee kan "traden" is het wel echt een faal. Dan kan je beter gewoon altijd hodlen inderdaad.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  woensdag 7 maart 2018 @ 11:36:49 #202
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_177659118
Zo te zien zal het nog wel even duren voordat de volgende een Magnetje doet.
  woensdag 7 maart 2018 @ 11:37:44 #203
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_177659142
Kramp in mijn lurven van het hodlen.

Karel
pi_177659163
BUY THE DIP !!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 maart 2018 @ 11:39:06 #205
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177659172
quote:
10s.gif Op woensdag 7 maart 2018 11:36 schreef hodlwave het volgende:
Zo te zien zal het nog wel even duren voordat de volgende een Magnetje doet.
Ik denk dat de zowel de up- als downswings veel agressiever gaan worden de komende tijd. Veel meer mensen die in de crypto zitten, dus zowel FOMO als FUD gaat een grotere impact hebben. Als er opeens een echte uptrend komt gaan we binnen no time weer keihard moonen, maar iedere beetje FUD wordt ook uitvergroot, dus super lastig om ook maar ergens op in te spelen lijkt het.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 maart 2018 @ 11:39:39 #206
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177659183
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 11:38 schreef BakkenKappen het volgende:
BUY THE DIP !!
o|O
  woensdag 7 maart 2018 @ 11:44:05 #207
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_177659276
Pfff Universa bijna gehalveerd t.o.v. 4 weken terug.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  woensdag 7 maart 2018 @ 11:47:29 #208
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_177659350
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 11:39 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik denk dat de zowel de up- als downswings veel agressiever gaan worden de komende tijd. Veel meer mensen die in de crypto zitten, dus zowel FOMO als FUD gaat een grotere impact hebben. Als er opeens een echte uptrend komt gaan we binnen no time weer keihard moonen, maar iedere beetje FUD wordt ook uitvergroot, dus super lastig om ook maar ergens op in te spelen lijkt het.
Het crypto gebeuren heeft vorig jaar zoveel aandacht gekregen, dat er gegarandeerd een verandering heeft plaatsgevonden, wat niet in ons voordeel spreekt.

Denk dat je in de toekomst als daytrader of als extreem lange hodler (járen) beter af bent. Maar om nog iets te verwachten op korte termijn, nee, denk niet dat dat er nog in zal zitten.
pi_177659380
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 11:47 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Het crypto gebeuren heeft vorig jaar zoveel aandacht gekregen, dat er gegarandeerd een verandering heeft plaatsgevonden, wat niet in ons voordeel spreekt.

Denk dat je in de toekomst als daytrader of als extreem lange hodler (járen) beter af bent. Maar om nog iets te verwachten op korte termijn, nee, denk niet dat dat er nog in zal zitten.
Wat is "de korte termijn" ?
pi_177659388
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 11:44 schreef satecl het volgende:
Pfff Universa bijna gehalveerd t.o.v. 4 weken terug.
Zeg maar gerust elke coin.
Lambo of Rekt
  woensdag 7 maart 2018 @ 11:49:17 #211
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_177659395
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 11:48 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Wat is "de korte termijn" ?
3 tot 6 maanden.
pi_177659405
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 11:49 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Zeg maar gerust elke coin.
BTC niet.
pi_177659428
Kijk mij nou, lekker Bitcoin shillen _O-
pi_177659433
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 11:49 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

BTC niet.
Nee, die loopt meestal voorop in de ontwikkelingen, die was een aantal weken daarvoor door de heflt.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 maart 2018 @ 11:51:15 #215
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177659439
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 11:47 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Het crypto gebeuren heeft vorig jaar zoveel aandacht gekregen, dat er gegarandeerd een verandering heeft plaatsgevonden, wat niet in ons voordeel spreekt.

Denk dat je in de toekomst als daytrader of als extreem lange hodler (járen) beter af bent. Maar om nog iets te verwachten op korte termijn, nee, denk niet dat dat er nog in zal zitten.
Denk eigenlijk ook steeds meer dat je met daytraden veel meer kan pakken de laatste weken. Gewoon steeds winst van 5-10% pakken en weer door naar iets anders, maar constant blijven zitten in coins waar je long term ook wel iets in ziet ... ofzo
pi_177659440
Ethereum trouwens ook niet _O_
pi_177659475
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 11:47 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Het crypto gebeuren heeft vorig jaar zoveel aandacht gekregen, dat er gegarandeerd een verandering heeft plaatsgevonden, wat niet in ons voordeel spreekt.

Denk dat je in de toekomst als daytrader of als extreem lange hodler (járen) beter af bent. Maar om nog iets te verwachten op korte termijn, nee, denk niet dat dat er nog in zal zitten.
Ik denk juist dat, nu het grote(re) publiek eraan heeft geroken, dat, wat Kyran zegt, de FOMO inkickt zodra dit weer up gaat, en dat zal een groter effect gaan hebben.
Lambo of Rekt
pi_177659544
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 11:50 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nee, die loopt meestal voorop in de ontwikkelingen, die was een aantal weken daarvoor door de heflt.
Er is maar 1 coin in de top-25 die het (significant) beter doet dan Bitcoin de afgelopen 32 dagen.

#koningbitcoin
జ్ఞ‌ా
pi_177659564
quote:
2s.gif Op woensdag 7 maart 2018 11:56 schreef µ het volgende:

[..]

Er is maar 1 coin in de top-25 die het (significant) beter doet dan Bitcoin de afgelopen 32 dagen.

#koningbitcoin
Ja, maar die weken ervoor, was er maar 1 coin die het slechter deed dan bitcoin.
Lambo of Rekt
pi_177659571
quote:
2s.gif Op woensdag 7 maart 2018 11:56 schreef µ het volgende:

[..]

Er is maar 1 coin in de top-25 die het (significant) beter doet dan Bitcoin de afgelopen 32 dagen.

#koningbitcoin
_O- _O- _O-

En als je over 1 jaar kijkt chef? :P Of over 10, dan doet BTC het wel weer het beste _O_
Je kunt je tijdsframe altijd zo instellen dat er een coin de beste is met de volatiliteit in crypto.
  woensdag 7 maart 2018 @ 11:57:22 #221
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_177659576
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 11:51 schreef Kyran het volgende:

[..]

Denk eigenlijk ook steeds meer dat je met daytraden veel meer kan pakken de laatste weken. Gewoon steeds winst van 5-10% pakken en weer door naar iets anders, maar constant blijven zitten in coins waar je long term ook wel iets in ziet ... ofzo
Dat is zo ongeveer zoals ik het nu aanpak. Zet meer zoden aan de dijk dan toe blijven kijken hoe alles weg blijft zakken. Het trekt wel weer aan, maar de pieken en dalen gaan sneller, imo.
pi_177659606
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 11:57 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

En als je over 1 jaar kijkt chef? :P Of over 10, dan doet BTC het wel weer het beste _O_
Je kunt je tijdsframe altijd zo instellen dat er een coin de beste is met de volatiliteit in crypto.


Ben iets meer dan een maand geleden 100%BTC gegaan, geen spijt van :P
జ్ఞ‌ా
pi_177659635
quote:
2s.gif Op woensdag 7 maart 2018 11:58 schreef µ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ben iets meer dan een maand geleden 100%BTC gegaan, geen spijt van :P
Dat heb je netjes gedaan, ik heb toen ook getwijfeld maar het niet gedaan. Als ik het wel had gedaan had ik nu bijna doubled. Maarja, shit happens in deze game.
Lambo of Rekt
pi_177659636
quote:
2s.gif Op woensdag 7 maart 2018 11:58 schreef µ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ben iets meer dan een maand geleden 100%BTC gegaan, geen spijt van :P
Lekker toch? ^O^ Ik gun het je van harte _O_

Maakt je uitspraak niet minder zinloos.
pi_177659654
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 11:59 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Lekker toch? ^O^ Ik gun het je van harte _O_

Maakt je uitspraak niet minder zinloos.
Nouja, uitspraak is prima geldig voor de afgelopen 30 en 45 dagen. Je hoort mij niet zeggen dat het geldt voor alle time windows :+
జ్ఞ‌ా
pi_177659658
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 11:59 schreef BakkenKappen het volgende:
Maakt je uitspraak niet minder zinloos.
En hierom moet ik altijd om jou lachen, nog ff een trap na zo _O- zomaar :D
Lambo of Rekt
pi_177659664
quote:
7s.gif Op woensdag 7 maart 2018 11:59 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dat heb je netjes gedaan, ik heb toen ook getwijfeld maar het niet gedaan. Als ik het wel had gedaan had ik nu bijna doubled. Maarja, shit happens in deze game.
Dubbele waarde tov waarde nu? Of minder verlies?
జ్ఞ‌ా
pi_177659665
quote:
2s.gif Op woensdag 7 maart 2018 12:01 schreef µ het volgende:

[..]

Nouja, uitspraak is prima geldig voor de afgelopen 30 en 45 dagen. Je hoort mij niet zeggen dat het geldt voor alle time windows :+
Ja heb je weer een punt :P
pi_177659669
quote:
2s.gif Op woensdag 7 maart 2018 12:01 schreef µ het volgende:

[..]

Dubbele waarde tov waarde nu? Of minder verlies?
Dan had ik nu mn dubbele --zelfde coins-- teruggekocht
Lambo of Rekt
pi_177659670
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 12:01 schreef EggsTC het volgende:

[..]

En hierom moet ik altijd om jou lachen, nog ff een trap na zo _O- zomaar :D
Het is een online forum :+ vlieg er graag onnodig hard in.
pi_177659674
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 12:01 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dan had ik nu mn dubbele --zelfde coins-- teruggekocht
Ah zo.
జ్ఞ‌ా
  woensdag 7 maart 2018 @ 12:03:46 #232
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_177659704
quote:
14s.gif Op woensdag 7 maart 2018 11:53 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik denk juist dat, nu het grote(re) publiek eraan heeft geroken, dat, wat Kyran zegt, de FOMO inkickt zodra dit weer up gaat, en dat zal een groter effect gaan hebben.
Groter effect zal best, maar ook de grote jongens ruiken geld. Waar je voorheen nog enorme winsten kon pakken op relatief korte termijn, krijg je nu whales als Goldman Sachs die alles wegkapen.

Hoop dat ik het mis heb. Gelukkig kan ik 0 % van bovenstaand gewauwel ook maar enigszins onderbouwen. :P :D

BTC blijft tegen mijn verwachtingen in toch koning. Achteraf ( :') ) had ik alles daar op moeten zetten. ;( En Waves uiteraard. :7
pi_177659708
Hoop wel dat we weer een beetje omhoog gaan binnenkort :+
జ్ఞ‌ా
pi_177659721
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 12:03 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Groter effect zal best, maar ook de grote jongens ruiken geld. Waar je voorheen nog enorme winsten kon pakken op relatief korte termijn, krijg je nu whales als Goldman Sachs die alles wegkapen.

Hoop dat ik het mis heb. Gelukkig kan ik 0 % van bovenstaand gewauwel ook maar enigszins onderbouwen. :P :D

BTC blijft tegen mijn verwachtingen in toch koning. Achteraf ( :') ) had ik alles daar op moeten zetten. ;( En Waves uiteraard. :7
Ja maar dit werd de vorige 2 crashes ook gezegd; "we krijgen nu een maanden, zoniet jaren lange bear-run" ....
Lambo of Rekt
pi_177659730
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 12:03 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Groter effect zal best, maar ook de grote jongens ruiken geld. Waar je voorheen nog enorme winsten kon pakken op relatief korte termijn, krijg je nu whales als Goldman Sachs die alles wegkapen.

Hoop dat ik het mis heb. Gelukkig kan ik 0 % van bovenstaand gewauwel ook maar enigszins onderbouwen. :P :D

BTC blijft tegen mijn verwachtingen in toch koning. Achteraf ( :') ) had ik alles daar op moeten zetten. ;( En Waves uiteraard. :7
Achteraf makkelijk lullen :P

Maar, ik denk vooral dat wat je zegt klopt en versterkt wordt door het feit dat exchanges nu beter ingesteld zijn op een grote toevoeging van nieuwe klanten. In december gingen er heel wat dicht wat juist remmend werkt, nu kunnen ze dat (hopelijk) aan, dus zal het de volgende keer harder gaan.
pi_177659736
Ik kijk er naar uit om in de komende maanden BTC weer te gaan gebruiken als betaalmiddel met Lightning Network.
జ్ఞ‌ా
  woensdag 7 maart 2018 @ 12:06:02 #237
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_177659752
quote:
7s.gif Op woensdag 7 maart 2018 12:04 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja maar dit werd de vorige 2 crashes ook gezegd; "we krijgen nu een maanden, zoniet jaren lange bear-run" ....
Dat is zo. Neemt niet weg dat altcoins vorig jaar eigenlijk pas echt hot werden.

Barend.
pi_177659757
Het echt "grote" geld komt trouwens pas als er een regulerend kader is voor crypto. Dan kunnen institutionele investeerders instappen.
pi_177659801
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 12:06 schreef BakkenKappen het volgende:
Het echt "grote" geld komt trouwens pas als er een regulerend kader is voor crypto. Dan kunnen institutionele investeerders instappen.
Daarover gesproken...

https://blog.coinbase.com(...)ex-fund-3925fbf548db
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_177659813
quote:
Is geen beursgenoteerd fonds toch?
జ్ఞ‌ా
pi_177659838
quote:
2s.gif Op woensdag 7 maart 2018 12:09 schreef µ het volgende:

[..]

Is geen beursgenoteerd fonds toch?
En een 2% fee, voor een fucking index fund :')

Ben je toch niet goed bij je paasei als je dat koopt.
pi_177659920
quote:
2s.gif Op woensdag 7 maart 2018 12:09 schreef µ het volgende:

[..]

Is geen beursgenoteerd fonds toch?
Niet beursgenoteerd nee maar wel alleen toegankelijk voor het "grote geld". Beursgenoteerde fondsen zijn allemaal nog in behandeling met uitsluitsel in de loop van 2018.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_177660041
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 12:10 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

En een 2% fee, voor een fucking index fund :')

Ben je toch niet goed bij je paasei als je dat koopt.
Knetters, inderdaad :')
జ్ఞ‌ా
pi_177660161
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 12:10 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

En een 2% fee, voor een fucking index fund :')

Ben je toch niet goed bij je paasei als je dat koopt.
Ik weet niet hoor, om 1 miljoen euro te holden bij de Rabobank betaal je 2% inflatie en ~1.2% VRH, terwijl je 0,01% rente krijgt?

De meeste hedge funds houden ook 2% plus nog eens 20% fee over de winst aan.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_177660250
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 12:24 schreef ITrade het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor, om 1 miljoen euro te holden bij de Rabobank betaal je 2% inflatie en ~1.2% VRH, terwijl je 0,01% rente krijgt?

De meeste hedge funds houden ook 2% plus nog eens 20% fee over de winst aan.
Index fund is niet een spaarrekening en een index fund is niet een hedge fund/investeringsfonds.

Een index fund van de AEX vraagt bijvoorbeeld 0,25% fee. En dit is de eerste die ik zocht, er is vast goedkoper te vinden.

https://www.beleggen.nl/BNP_Paribas_AEX_Index_Fund/informatie
pi_177660256
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 12:10 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

En een 2% fee, voor een fucking index fund :')

Ben je toch niet goed bij je paasei als je dat koopt.
Dat gaat nog wel omlaag, maar ze zijn nu nog één van de eersten dus kunnen ze nog lekker veel vragen. Iedereen is tegenwoordig verwend dankzij Vanguard.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  woensdag 7 maart 2018 @ 12:31:06 #247
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177660289
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 12:06 schreef BakkenKappen het volgende:
Het echt "grote" geld komt trouwens pas als er een regulerend kader is voor crypto. Dan kunnen institutionele investeerders instappen.
Denk het ook. Hoop ik wel dat ze eens iets met "embedded" gaan doen.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177660310
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 12:29 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Index fund is niet een spaarrekening en een index fund is niet een hedge fund/investeringsfonds.

Een index fund van de AEX vraagt bijvoorbeeld 0,25% fee. En dit is de eerste die ik zocht, er is vast goedkoper te vinden.

https://www.beleggen.nl/BNP_Paribas_AEX_Index_Fund/informatie
Dat begrijp ik, maar gemak en veiligheid tellen ook mee. Daarnaast zijn er niet veel aanbieders dus kunnen ze rekenen wat ze willen. Kijk eens hoeveel mensen nog steeds bij Coinbase hun Bitcoin kopen ipv op Gdax.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_177660311
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 12:29 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Dat gaat nog wel omlaag, maar ze zijn nu nog één van de eersten dus kunnen ze nog lekker veel vragen. Iedereen is tegenwoordig verwend dankzij Vanguard.
Ja is ook wel zo, plus de kosten voor het opzetten van dit ding zijn natuurlijk hoger omdat het een van de eerste is.
pi_177660329
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 12:32 schreef ITrade het volgende:
Dat begrijp ik,
Waarom maak je dan de vergelijking met die twee? :P
pi_177660387
Dit is trouwens wel een toffe use case, kan op elke blockchain overigens niet alleen op ETH. Maar publiek geld 'tracken' dmv blockchain :D
pi_177660477
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 12:33 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Waarom maak je dan de vergelijking met die twee? :P
Om te laten zien dat fees niet per se extreem hoog zijn. Je kan een AEX index fund ook niet vergelijken met één in crypto. Bij de aex zijn alle financiele regels wel bekend, in cryptoland kan zo'n aanbieder nog wel eens voor dure advocaat kosten komen te staan. Er is een groot aanbod bij normale index funds en er gaat veel meer geld in om.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_177660766
quote:
2s.gif Op woensdag 7 maart 2018 12:01 schreef µ het volgende:

[..]

Nouja, uitspraak is prima geldig voor de afgelopen 30 en 45 dagen. Je hoort mij niet zeggen dat het geldt voor alle time windows :+
je hebt het ook pas 4 keer vermeld de afgelopen dagen.....
pi_177660954
Voor als je ff wat nuttigs wil doen in plaats van staren naar dit topic, duurt wel ff maar dan leer je weer wat nieuws. Is goed voor je

Interview van afgelopen maandag met Charlie Lee (Litecoin) over o.a. Litecoin, LitecoinCash, BitcoinCash, NANO, IOTA, Lightning network, Coinbase exchange.

pi_177661045
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 11:44 schreef satecl het volgende:
Pfff Universa bijna gehalveerd t.o.v. 4 weken terug.
een x5 voordat ze verhandeld konden worden slaat ook nergens op

Pure hype
pi_177661206
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 12:57 schreef Predator38 het volgende:

[..]

je hebt het ook pas 4 keer vermeld de afgelopen dagen.....
Hoop dat mensen weer terugkomen naar BTC. Lijkt overigens te gebeuren, dus da's mooi :).
జ్ఞ‌ా
pi_177661259
quote:
2s.gif Op woensdag 7 maart 2018 13:24 schreef µ het volgende:

[..]

Hoop dat mensen weer terugkomen naar BTC. Lijkt overigens te gebeuren, dus da's mooi :).
BTC is ook weer mijn grootste positie. :)
pi_177661283
quote:
14s.gif Op woensdag 7 maart 2018 13:27 schreef Typisch het volgende:

[..]

BTC is ook weer mijn grootste positie. :)
Ehhhhhhhhh maar UTN!!!!!!!!!11111
Lambo of Rekt
pi_177661323
quote:
2s.gif Op woensdag 7 maart 2018 13:24 schreef µ het volgende:

[..]

Hoop dat mensen weer terugkomen naar BTC. Lijkt overigens te gebeuren, dus da's mooi :).
Op korte termijn misschien leuk, voor de lange termijn denk ik toch dat diversiteit gezonder is.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177661336
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 13:29 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ehhhhhhhhh maar UTN!!!!!!!!!11111
SHITcoin!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177661360
quote:
8s.gif Op woensdag 7 maart 2018 13:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

SHITcoin!
Waarom?
Lambo of Rekt
pi_177661470
quote:
10s.gif Op woensdag 7 maart 2018 13:34 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Waarom?
Russische minister, gare memes :{w
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177661735
quote:
14s.gif Op woensdag 7 maart 2018 13:27 schreef Typisch het volgende:

[..]

BTC is ook weer mijn grootste positie. :)
Omdat de rest harder is ingekakt of omdat je actief gehandeld/bijgekocht hebt? :P
pi_177661825
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 10:47 schreef ITrade het volgende:
Trader Ed raket is ook wel echt komisch.

Crypto_Ed_NL twitterde op zondag 04-03-2018 om 09:55:29 Looking around on Twitter I notice a lot of pretty new traders trying to short BTC.....Don't, just don't! BTC is bullish and you shouldn't trade against the trend. Don't be stubborn and trying to make a fortune on a little correction after you watched some YT videos reageer retweet
Toch een mooie short van 9300 naar 8400. Ed moet zijn glazenbol vol met lijntjes, driehoekjes en dino's eens nodig bijstellen.
In euro's rekenen ja? Ik merk het al, we hebben hier met een professionele shorter te maken

:')14.gif
  Moderator woensdag 7 maart 2018 @ 13:58:56 #265
18653 crew  D.
pi_177661930
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 13:14 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

een x5 voordat ze verhandeld konden worden slaat ook nergens op

Pure hype
Ze worden verhandeld, anders kan ie ook niet x5 ;)
pi_177661954
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 13:54 schreef kthxbye het volgende:

[..]

In euro's rekenen ja? Ik merk het al, we hebben hier met een professionele shorter te maken

:')[ afbeelding ]
Jij gaat als een eckte baas short op BTC in sat natuurlijk. :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 maart 2018 @ 14:09:14 #267
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177662144
WTC hahahahaha wat een faalhazen daar joh .. gisteren announcement over AliBaba en vandaag is het offline gehaald _O-
pi_177662182
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 14:09 schreef Kyran het volgende:
WTC hahahahaha wat een faalhazen daar joh .. gisteren announcement over AliBaba en vandaag is het offline gehaald _O-
Was dat de koers van WTC die ik hoorde crashen dan net? :o
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 maart 2018 @ 14:14:00 #269
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177662242
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 14:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Was dat de koers van WTC die ik hoorde crashen dan net? :o
En dan een cryptisch tweet er bij wat niet te snappen is.

Waltonchain twitterde op woensdag 07-03-2018 om 13:09:08 Due to the current uncertainty of blockchain policies, our team has decided that in the future we will announce major partnerships depending on the situation so as not to affect the real implementation of blockchain technology. #Waltonchain $wtc reageer retweet
Volgens mij hebben ze serieus zonder na te denken proberen te reageren op VeChain X-nodes bericht en nu heeft AliBaba ze een schop onder de kant gegeven dat dat niet de bedoeling was.
pi_177662248
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 13:50 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Omdat de rest harder is ingekakt of omdat je actief gehandeld/bijgekocht hebt? :P
Dat laatste.
pi_177662366
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 14:14 schreef Kyran het volgende:

[..]

En dan een cryptisch tweet er bij wat niet te snappen is.

Waltonchain twitterde op woensdag 07-03-2018 om 13:09:08 Due to the current uncertainty of blockchain policies, our team has decided that in the future we will announce major partnerships depending on the situation so as not to affect the real implementation of blockchain technology. #Waltonchain $wtc reageer retweet
Volgens mij hebben ze serieus zonder na te denken proberen te reageren op VeChain X-nodes bericht en nu heeft AliBaba ze een schop onder de kant gegeven dat dat niet de bedoeling was.
_O-
Parnetship was trouwens ook niet met alibaba maar met alibabacloud

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2018 14:32:40 ]
pi_177662387
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 14:09 schreef Kyran het volgende:
WTC hahahahaha wat een faalhazen daar joh .. gisteren announcement over AliBaba en vandaag is het offline gehaald _O-
en ik heb nog steeds mijn Valentinescoins niet :(
pi_177662410
Damn. ZCL effe met een +150%
  woensdag 7 maart 2018 @ 14:36:54 #274
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_177662616
quote:
14s.gif Op woensdag 7 maart 2018 14:24 schreef Typisch het volgende:
Damn. ZCL effe met een +150%
Vergeet niet dat hij vorige week nog 115 dollar dollar waard was he _O-
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_177662664
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 12:35 schreef BakkenKappen het volgende:
Dit is trouwens wel een toffe use case, kan op elke blockchain overigens niet alleen op ETH. Maar publiek geld 'tracken' dmv blockchain :D
Universa gaat in Maleisië bepaalde uitkeringen via de hun blockchain uitgeven geloof ik. Met voorwaarden eraan: je zou het bijv niet uit kunnen geven aan bier.

Hoe het precies werkt weet ik niet.
pi_177662672
pi_177662684
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 13:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Op korte termijn misschien leuk, voor de lange termijn denk ik toch dat diversiteit gezonder is.
Een beetje diversiteit is prima, 10 coins ofzo. Nu 100+ actieve devteams is zonde. Zou mooi zijn als er meer werd gewerkt aan de top-10 ;)
జ్ఞ‌ా
pi_177662715
quote:
14s.gif Op woensdag 7 maart 2018 14:40 schreef Typisch het volgende:

[..]

Universa gaat in Maleisië bepaalde uitkeringen via de hun blockchain uitgeven geloof ik. Met voorwaarden eraan: je zou het bijv niet uit kunnen geven aan bier.

Hoe het precies werkt weet ik niet.
:'(
Hier word ik niet vrolijk van
pi_177662747
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 14:42 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

:'(
Hier word ik niet vrolijk van
Ik zie best een nuttige toepassing in blockchain. Je studiegeld bijv alleen uit kunnen geven aan studie gerelateerde zaken.
pi_177662761
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 14:42 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

:'(
Hier word ik niet vrolijk van
pi_177662961
Liever failliet dan Ajacied.
pi_177663014
quote:
14s.gif Op woensdag 7 maart 2018 14:40 schreef Typisch het volgende:

[..]

Universa gaat in Maleisië bepaalde uitkeringen via de hun blockchain uitgeven geloof ik. Met voorwaarden eraan: je zou het bijv niet uit kunnen geven aan bier.

Hoe het precies werkt weet ik niet.
Blockchain niet alleen om je gedrag te checke maar ook nog om te bepalen waar je het aan uitgeeft. Autoritaire regimes smullen van dit soort dingen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177663038
quote:
15s.gif Op woensdag 7 maart 2018 14:55 schreef BadVlad het volgende:
Liever failliet dan Ajacied.
Met jou kan ik praten
Lambo of Rekt
pi_177663294
quote:
14s.gif Op woensdag 7 maart 2018 14:43 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik zie best een nuttige toepassing in blockchain. Je studiegeld bijv alleen uit kunnen geven aan studie gerelateerde zaken.
Vooral een betuttelende. Die trouwens ook niet nodig blijkt te zijn uit onderzoeken.
  woensdag 7 maart 2018 @ 15:11:35 #285
67670 Skv
Cynist.
pi_177663315
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 12:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als het sentiment niet omdraait ga ik een nieuwe ATL aantikken vandaag of morgen.
Ik tik al een paar weken zo'n beetje elke dag een ATL aan. :7
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_177663395
quote:
7s.gif Op woensdag 7 maart 2018 15:11 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik tik al een paar weken zo'n beetje elke dag een ATL aan. :7
Ja, tis wel ff genoeg geweest nu.
Lambo of Rekt
pi_177663468
Dash kopen nu, vrij goedkoop.
Lambo of Rekt
  woensdag 7 maart 2018 @ 15:18:00 #288
67670 Skv
Cynist.
pi_177663495
quote:
8s.gif Op woensdag 7 maart 2018 15:14 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, tis wel ff genoeg geweest nu.
Ik sta vergeleken met 5 weken terug op -40% in SAT-waarde en -50% in fiat over mijn hele portfolio bezien. Met ICX nu op 2,60 en VEN op 3,60.. :')
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_177663498
Is er een documentaire of Youtube filmpje of artikel over de toepassingen van cryptomunten?

Ik snap namelijk het gebruik van de blockchain en dat er diverse interessante projecten bezig zijn, maar ik snap de munt die eraan hangt niet bepaald...?

Wel een beetje een: "after all this time I'm too afraid to ask", maar ik wil graag weten wat het nut is van de munten die aan de projecten hangen.
pi_177663577
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 15:18 schreef DrSnuggle het volgende:
Is er een documentaire of Youtube filmpje of artikel over de toepassingen van cryptomunten?

Ik snap namelijk het gebruik van de blockchain en dat er diverse interessante projecten bezig zijn, maar ik snap de munt die eraan hangt niet bepaald...?

Wel een beetje een: "after all this time I'm too afraid to ask", maar ik wil graag weten wat het nut is van de munten die aan de projecten hangen.
De munt doet ook niks, het is een token reward voor arbeid (minen) zo moet je het zien. Sommige coins zijn niet eens minable, dat is dus gewoon echt lucht.
Lambo of Rekt
pi_177663592
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 15:11 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Vooral een betuttelende. Die trouwens ook niet nodig blijkt te zijn uit onderzoeken.
Ik vind het ook een beetje een eng idee dat de een staat kan in programmeren waar mensen hun geld aan uit mogen geven, alhoewel ik het op dat gebied van het Braziliaanse voorbeeld wel goed vind als het over subsidie voor bedrijven gaat.
pi_177663598
Gaat lekker op dit moment.. gaat aardig wat door het afvoerputje heen :')
pi_177663690
quote:
14s.gif Op woensdag 7 maart 2018 15:21 schreef EggsTC het volgende:

[..]

De munt doet ook niks, het is een token reward voor arbeid (minen) zo moet je het zien. Sommige coins zijn niet eens minable, dat is dus gewoon echt lucht.
Bij Bitcoins snap ik het principe, maar bij de meeste van de 1500+ munten snap ik compleet de toegevoegde waarde niet.
Komt op hetzelfde neer als er 1500 wettelijke betaalmiddelen zijn te verkrijgen, dus munten naast de euro, dollar, yen enzo.
pi_177663707
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 15:26 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Bij Bitcoins snap ik het principe, maar bij de meeste van de 1500+ munten snap ik compleet de toegevoegde waarde niet.
Komt op hetzelfde neer als er 1500 wettelijke betaalmiddelen zijn te verkrijgen, dus munten naast de euro, dollar, yen enzo.
Die is er ook n iet, de enige waarde is dat mensen gaan investeren erin omdat het kan of een goed project vinden, daar hebben de bouwers van het project wat aan. Dus voor hen is het wel nuttig.

Denk er ook aan dat iemand die blockchain gaande moet houden he... als er geen waarde aan zat hadden die netwerken nooit zo groot geweest.
Lambo of Rekt
pi_177663776
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 15:27 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Die is er ook n iet, de enige waarde is dat mensen gaan investeren erin omdat het kan of een goed project vinden, daar hebben de bouwers van het project wat aan. Dus voor hen is het wel nuttig.
Hoe ik het nu zie is dat je een aandeel in een bedrijf koopt, alleen is het geen aandeel maar een munt wat in waarde kan stijgen.
In beide gevallen kan het waarde voor het bedrijf opleveren, wat weer positief voor het project kan zijn wat weer meer waarde kan opleveren.
pi_177663815
Een mooi moment om nog wat Universa te scoren :@
pi_177663818
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 15:22 schreef sandertjuh het volgende:
Gaat lekker op dit moment.. gaat aardig wat door het afvoerputje heen :')
Stel je gerust met de gedachte dat jouw verlies.de winst van iemnd anders is. *O*
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 maart 2018 @ 15:31:36 #298
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177663828
Het gaat ook nergens over qua crashes op dit moment. BTC staat vergeleken met een paar dagen terug op een prima niveau. De alts zijn toen niet echt meegegaan. Nu heeft BTC een kleine correctie, maar gaan de alts wel mee onderuit (echt veel harder ook nog eens).
pi_177663833
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 15:31 schreef MaGNeT het volgende:
Een mooi moment om nog wat Universa te scoren :@
Misschien dat ik mn waves ga inruilen, na die aanfluiting van gister.
Lambo of Rekt
pi_177663856
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 15:31 schreef Kyran het volgende:
Het gaat ook nergens over qua crashes op dit moment. BTC staat vergeleken met een paar dagen terug op een prima niveau. De alts zijn toen niet echt meegegaan. Nu heeft BTC een kleine correctie, maar gaan de alts wel mee onderuit (echt veel harder ook nog eens).
Ik zie je dit soort posts best vaak plaatsen, waarom stap je niet all in op BTC?

Los van of dat de juiste keuze is of niet, ik krijg uit jouw posts vaak het idee dat jij dat de juiste keuze vindt :)
  woensdag 7 maart 2018 @ 15:32:49 #301
131603 Afwazig
Serious business
pi_177663863
Universa. Tering :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')