abonnement Unibet Coolblue
pi_177631577
Ik heb nu bijna 2 jaar een relatie. Alles is perfect tussen ons op ons seksleven na. Ik ben anderhalf jaar ouder dan haar en zijn beide boven de 18 en nog maagd. Wij hebben nu zo'n 6 a 7 keer geprobeerd om het te doen maar elke keer wanneer ik ook maar een centimeter 'naar binnen ga' trekt ze zich terug en zegt ze dat het teveel pijn doet. We hebben het spontaan geprobeerd en gepland, met veel voorspel en weinig, niks veranderd het. Ook met vingers wil het niet, 1 vinger gaat maar echt genieten doet ze niet. Nu dachten we dat het aan mijn techniek lag maar wanneer ze het zelf doet wil het ook niet. Ze zegt wel dat ze het zelf heel graag wil en er klaar voor is maar wanneer het erop aan komt trekt ze zich terug zonder reden. Ze is naar de dokter geweest om te kijken of er iets mis is maar dit heeft niks opgeleverd.

Ook wanneer we samen zijn bef ik haar en laat ik haar komen dmv de clitoris etc etc. Maar mij aftrekken of pijpen doet ze niet of amper(een keer in de 2 weken wanneer ik geluk heb). Wanneer ik het aan haar vraag om iets te doen zegt ze 'rustig maar, komt nog wel'. Ik heb voorgesteld dat ik een sextoy wil gebruiken omdat ik toe ben aan meer en andere dingen wil proberen. Maar dan wordt ze boos en zegt dat zij degene moet zijn die dat soort activiteiten moet uitvoeren, maar dat doet ze dus niet. Ik doe dus wel veel bij haar maar ik krijg niks terug...

Dit gaat zo sinds we zijn begonnen met de 'elkaar ontdekken' stap in de relatie. Ik ben tot nu toe heel geduldig geweest en heb het gerespecteerd. Maar het begint nu toch wel wat te knagen aan me. Ik ben toe aan een veel spannender en actiever seksleven. Dit heb ik meerdere keren gezegd maar er gebeurt weinig mee. Moet ik mijn geduld toch nog wat langer houden of zijn er dingen wat ik/wij kunnen doen om dit te beter te maken? Uit elkaar gaan is geen optie.
pi_177631633
Denk dat ze gewoon niet zo moet zeuren
pi_177632063
VAGINISME
pi_177632122
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 23:27 schreef MadJackthePirate het volgende:
VAGINISME
:Y daar lijkt het sterk op. Daarom ook vreemd dat de huisarts daar niets mee gedaan heeft. Doorverwijzen naar een seksuoloog of gynaecoloog lijkt mij erg op zijn plaats.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_177632625
En als ze haar eigen vingers erin doet? Doet dat ook zeer? kan ze fatsoenlijk tampons gebruiken?
pi_177632804
Gewoon een keer goed doorduwen, dat doet misschien even pijn maar daarna kan het genieten beginnen.

Daarnaast lijkt ze niet echt geïnteresseerd aangezien ze jou niet op een andere manier wil plezieren.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_177632905
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 00:22 schreef ITrade het volgende:
Gewoon een keer goed doorduwen, dat doet misschien even pijn maar daarna kan het genieten beginnen.

Daarnaast lijkt ze niet echt geïnteresseerd aangezien ze jou niet op een andere manier wil plezieren.
Nou nee hoor. Als de eerste keer zoveel pijn doet en je duwt door dan gaat ze de daarop volgende keer zich heel moeilijk kunnen ontspannen omdat jij haar pijn hebt gedaan. Gevolg: het blijft de daarop keren pijnlijk of ze wil helemaal niet meer.
pi_177632995
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 00:33 schreef Notnecessary het volgende:

[..]

Nou nee hoor. Als de eerste keer zoveel pijn doet en je duwt door dan gaat ze de daarop volgende keer zich heel moeilijk kunnen ontspannen omdat jij haar pijn hebt gedaan. Gevolg: het blijft de daarop keren pijnlijk of ze wil helemaal niet meer.
Ja dat blijkt na anderhalf jaar en tig keer proberen..
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  dinsdag 6 maart 2018 @ 00:44:41 #9
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_177633003
VA
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_177633170
Er lijken 2 dingen te spelen. Ze kan niets in haar vagina verdragen dat klinkt als vaginisme. Hiervoor moet je medisch hulp zoeken, toch terug naar de huisarts en aangeven wat je wilt, onderzoek naar vaginisme.

Maar zij verwacht ook iets anders van seks dan jij. Het kan met elkaar te maken. Is het voir jou belangrijker? Push je misschien teveel etc. Praat er over want je bent niet tevreden. Belangrijk is denk ik dat je penetratie even laat rusten. Ik zou mijn relatie niet als goed bestempelen als mijn vrouw zich wel laat verwennen maar niets terug geeft.
pi_177633224
lik r eens goed en lang
dat helpt zeker
  dinsdag 6 maart 2018 @ 01:32:36 #12
391904 dexamfetamine
Om te studeren
pi_177633255
Kontje niks?
pi_177633309
Als alles (behalve sex) goed tussen jullie gaat bespreek het dan gewoon met elkaar. Ga alle mogelijke opties af ( fysiek en mentaal). Laat haar weten dat wat het ook is dat je van haar houd en jullie er samen uit komen. En ga samen met haar naar de huisarts. En bespreek ook met haar jullie relatie zonder de sex. Misschien houdt ze onbewust niet genoeg van je en raakt daardoor niet geil genoeg.
pi_177636566
Laat ze wel echt merken dat ze van je piemel houd?
  dinsdag 6 maart 2018 @ 10:24:01 #15
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_177637214
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 23:08 schreef hoechst het volgende:
Denk dat ze gewoon niet zo moet zeuren
Dit.
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
pi_177638547
Vol gieten met drank.
Dan is ze meer ontspannen.
Natuurlijk wel vrijwillige en niet onder dwang.
Laten blowen is ook een optie.

Lijkt er op dat ze niet kan ontspannen dan knijp ze letterlijk haar kut af.
Ga je dan forceren dan kan het voor bijde personen niet goed aflopen.

Anderen optie
Een anderen meid
  dinsdag 6 maart 2018 @ 12:01:15 #17
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_177639198
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 11:29 schreef suijkerbuijk het volgende:
Vol gieten met drank.
Dan is ze meer ontspannen.
Natuurlijk wel vrijwillige en niet onder dwang.
Laten blowen is ook een optie.

Lijkt er op dat ze niet kan ontspannen dan knijp ze letterlijk haar kut af.
Ga je dan forceren dan kan het voor bijde personen niet goed aflopen.

Anderen optie
Een anderen meid
Dit.

Geen tekort aan vrouwen die wel neuken.
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
pi_177639349
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 23:08 schreef hoechst het volgende:
Denk dat ze gewoon niet zo moet zeuren
Ik denk dat jullie niet zo moeten pushen.
pi_177641312
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 09:48 schreef hoechst het volgende:
Laat ze wel echt merken dat ze van je piemel houd?
Hier dacht ik dus ook al aan. Ze laat zich wel klaar likken maar wil weinig tot niets met zijn piemel te maken hebben.
pi_177641684
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 14:22 schreef -river- het volgende:

[..]

Hier dacht ik dus ook al aan. Ze laat zich wel klaar likken maar wil weinig tot niets met zijn piemel te maken hebben.
Vrouwen die niet willen pijpen zijn geen zeldzaamheid natuurlijk. TS zit in een lastige situatie dat moge duidelijk zijn pff
pi_177641836
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 14:36 schreef Notnecessary het volgende:

[..]

Vrouwen die niet willen pijpen zijn geen zeldzaamheid natuurlijk. TS zit in een lastige situatie dat moge duidelijk zijn pff
Ze trekt hem ook niet af, maar laat zich wel likken, dan ben je in mijn ogen een egoïst in bed.
pi_177641868
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 14:44 schreef -river- het volgende:

[..]

Ze trekt hem ook niet af, maar laat zich wel likken, dan ben je in mijn ogen een egoïst in bed.
Das waar. Dan zit er toch ergens iets niet goed.
pi_177641977
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 14:46 schreef Notnecessary het volgende:

[..]

Das waar. Dan zit er toch ergens iets niet goed.
Ja inderdaad want ook als je jong bent en elkaars lichaam gaat verkennen door middel van seks dan zou je interesse moeten hebben in het geslachtsorgaan van de ander.
Als je op liefdesgebied elkaars lichaam gaat verkennen dan zou het juist geweldig te zijn dat je je geliefde naar een hoogtepunt brengt.
pi_177644071
Vaginisme is het eerste wat opkomt wanneer je de eerste alinea van je verhaal leest. Daarna veranderd het in a-sexualiteit, en complete desinteresse voor het andere geslacht.
Wel beffen willen ontvangen maar verder niets met de ander willen..... en zelfs niet toestaan dat er speeltjes worden gebruikt. Mijn inziens klinkt dat nogal naar "vaginisme ÉN egoïsme"
pi_177644112
Heeft ze niet vervelende ervaringen op seksueel gebied, waardoor ze het nu lastig vindt?
pi_177644204
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 14:44 schreef -river- het volgende:

[..]

Ze trekt hem ook niet af, maar laat zich wel likken, dan ben je in mijn ogen een egoïst in bed.
:Y :Y
-
pi_177644261
Ik denk toch dat er iets haar tegenhoud! Ik heb voor mijn eerste keer ook gewacht op de juiste persoon! Het is toch iets belangrijks (voor mij als vrouw) wat je wilt delen met iemand die je echt lief hebt! Als ze al niet opgewonden van jou wordt of ze wil duidelijk niet.. dan moet je echt gaan praten, want jouw tijd verspillen terwijl jij nog jong bent en blijkbaar andere dingen wilt dan zij is geen optie!

Hopelijk kan je dit samen oplossen :) !
-
  dinsdag 6 maart 2018 @ 17:07:25 #28
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_177644354
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 16:50 schreef GameboyFlash het volgende:
Vaginisme is het eerste wat opkomt wanneer je de eerste alinea van je verhaal leest. Daarna veranderd het in a-sexualiteit, en complete desinteresse voor het andere geslacht.
Wel beffen willen ontvangen maar verder niets met de ander willen..... en zelfs niet toestaan dat er speeltjes worden gebruikt. Mijn inziens klinkt dat nogal naar "vaginisme ÉN egoïsme"
"Vegonisme"

Ik zie twee problemen: 1) het lukt niet en 2) zij vindt het wel best zo, ongeacht hoe dat voor jou is.
pi_177645060
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 17:07 schreef Qarrad het volgende:

[..]

"Vegonisme"

Ik zie twee problemen: 1) het lukt niet en 2) zij vindt het wel best zo, ongeacht hoe dat voor jou is.
Hoe lastig zou het worden als zo ook nog geïnteresseerd is in veganisme :? :P
pi_177645734
Een vegonistische veganist :o
pi_177646759
Ik vind die reacties hier enorm kortzichtig.

Misschien is zijn vriendin wel misbruikt in het verleden?
pi_177649125
In ieder geval niet meer beffen. Zij komen en jij niet? Wees niet zo'n bitchboy.
  Moderator dinsdag 6 maart 2018 @ 22:12:21 #33
441859 crew  Lenny77
pi_177651336
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 21:12 schreef Cockwhale het volgende:
In ieder geval niet meer beffen. Zij komen en jij niet? Wees niet zo'n bitchboy.
Oh wacht... In een ander topic klaagde een meisje dat ze haar vriend 3 keer per week pijpte maar hij haar maar 2 keer in 8 jaar had gelikt maar daar mocht ze natuurlijk niet mee stoppen van de mannen hier! Het was niet voor wat hoort wat...

Oh Ts... Was je 'm wel goed? Je ziet het wel vaker... Een vettige stink piet en niet doorhebben dat het daaraan kan liggen. Ga ook niet als een klein kind zeuren, zeer onaantrekkelijk! En je zegt dat ze je niet verwent, daarna schrijf je: of om de 2 weken. Dat valt dus nog wel mee.
Volgens mij zeur jij teveel en heeft ze het gevoel dat het jou alleen maar om sex gaat en heeft zij inderdaad last van vaginisme. Trouwens, zeker NIET doorduwen!! Wat een vreselijk schijt advies wordt hier toch soms gegeven :(
En als het niet beter gaat dan zal je toch iemand anders moeten gaan zoeken. Waarom is dat volgens jou trouwens geen optie?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_177652390
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 16:53 schreef Physsic het volgende:
Heeft ze niet vervelende ervaringen op seksueel gebied, waardoor ze het nu lastig vindt?
Niet wat ik weet
pi_177652427
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 14:51 schreef -river- het volgende:

[..]

Ja inderdaad want ook als je jong bent en elkaars lichaam gaat verkennen door middel van seks dan zou je interesse moeten hebben in het geslachtsorgaan van de ander.
Als je op liefdesgebied elkaars lichaam gaat verkennen dan zou het juist geweldig te zijn dat je je geliefde naar een hoogtepunt brengt.
Dit dacht ik dus ook en daar zit ik dus nu mee. Zal het heel duidelijk te sprake brengen en kijken wat er gebeurd
pi_177652544
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 22:12 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Oh wacht... In een ander topic klaagde een meisje dat ze haar vriend 3 keer per week pijpte maar hij haar maar 2 keer in 8 jaar had gelikt maar daar mocht ze natuurlijk niet mee stoppen van de mannen hier! Het was niet voor wat hoort wat...

Oh Ts... Was je 'm wel goed? Je ziet het wel vaker... Een vettige stink piet en niet doorhebben dat het daaraan kan liggen. Ga ook niet als een klein kind zeuren, zeer onaantrekkelijk! En je zegt dat ze je niet verwent, daarna schrijf je: of om de 2 weken. Dat valt dus nog wel mee.
Volgens mij zeur jij teveel en heeft ze het gevoel dat het jou alleen maar om sex gaat en heeft zij inderdaad last van vaginisme. Trouwens, zeker NIET doorduwen!! Wat een vreselijk schijt advies wordt hier toch soms gegeven :(
En als het niet beter gaat dan zal je toch iemand anders moeten gaan zoeken. Waarom is dat volgens jou trouwens geen optie?
Hygiëne staat op punt 1. Voor beide. Doorduwen gaat sowieso niet gebeuren, maakt het alleen maar erger. En iemand anders zoeken wordt moeilijk. Ik denk dat ik haar niet zomaar kan vergeten. Zoals ik zei, ze is perfect, maar dan ook echt perfect op dit probleem na, en na 2 jaar voelt het nog steeds alsof we net bij elkaar zijn. Nu is 2 jaar nog niet extreem veel maar het gevoel is onbegrijpelijk.
pi_177657979
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 22:51 schreef anonvrager1111 het volgende:

[..]

Hygiëne staat op punt 1. Voor beide. Doorduwen gaat sowieso niet gebeuren, maakt het alleen maar erger. En iemand anders zoeken wordt moeilijk. Ik denk dat ik haar niet zomaar kan vergeten. Zoals ik zei, ze is perfect, maar dan ook echt perfect op dit probleem na, en na 2 jaar voelt het nog steeds alsof we net bij elkaar zijn. Nu is 2 jaar nog niet extreem veel maar het gevoel is onbegrijpelijk.
Dat net bij elkaar gevoel snap ik dus wel......
pi_177658087
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 22:12 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Oh wacht... In een ander topic klaagde een meisje dat ze haar vriend 3 keer per week pijpte maar hij haar maar 2 keer in 8 jaar had gelikt maar daar mocht ze natuurlijk niet mee stoppen van de mannen hier! Het was niet voor wat hoort wat...

Oh Ts... Was je 'm wel goed? Je ziet het wel vaker... Een vettige stink piet en niet doorhebben dat het daaraan kan liggen. Ga ook niet als een klein kind zeuren, zeer onaantrekkelijk! En je zegt dat ze je niet verwent, daarna schrijf je: of om de 2 weken. Dat valt dus nog wel mee.
Volgens mij zeur jij teveel en heeft ze het gevoel dat het jou alleen maar om sex gaat en heeft zij inderdaad last van vaginisme. Trouwens, zeker NIET doorduwen!! Wat een vreselijk schijt advies wordt hier toch soms gegeven :(
En als het niet beter gaat dan zal je toch iemand anders moeten gaan zoeken. Waarom is dat volgens jou trouwens geen optie?
Dat zeiden die mannen, ja, niet ik. Dus projecteer die onzin niet op mij.
pi_177658371
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 22:45 schreef anonvrager1111 het volgende:

[..]

Niet wat ik weet
"Niet dat ik weet" in de zin van 'het interesseert me niet'? Of 'het is niet zo'.
Wanneer mijn vriendin zo'n probleem heeft wil ik vooral weten waarom dat zo is. In plaats van je eigen behoefte proberen door te drukken.
Mogelijk heeft je vriendin wél een negatieve seks ervaring gehad. Of is ze gewoon aseksueel of is er een lichamelijke oorzaak, of het probleem ligt bij jouw persoonlijke hygiëne daar beneden. Hoe dan ook, daar kom je alleen achter door met haar te praten, ipv steun te zoeken op dit forum!
  Moderator woensdag 7 maart 2018 @ 13:06:18 #40
441859 crew  Lenny77
pi_177660903
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 10:45 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Dat zeiden die mannen, ja, niet ik. Dus projecteer die onzin niet op mij.
Was niet perse op jou gericht :*
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_177661574
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 23:27 schreef MadJackthePirate het volgende:
VAGINISME
Deze kans is zeer aanemelijk als 1 vinger niet lukt, zeker als het van haar zelf ook niet lukt.

Ik kan mij indenken dat ze daardoor ook minder zin heeft in seks, zeker in verhouding tot wat jij lijkt te willen. Begrijpelijk want als 18 jarige maagd ben je in je hoofd niet met veel anders bezig. Ik hoop dat hier een weg in gevonden kan worden want anders kan zo iets het einde van een relatie zijn.
pi_177661607
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 22:12 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Oh wacht... In een ander topic klaagde een meisje dat ze haar vriend 3 keer per week pijpte maar hij haar maar 2 keer in 8 jaar had gelikt maar daar mocht ze natuurlijk niet mee stoppen van de mannen hier! Het was niet voor wat hoort wat...

Oh Ts... Was je 'm wel goed? Je ziet het wel vaker... Een vettige stink piet en niet doorhebben dat het daaraan kan liggen. Ga ook niet als een klein kind zeuren, zeer onaantrekkelijk! En je zegt dat ze je niet verwent, daarna schrijf je: of om de 2 weken. Dat valt dus nog wel mee.
Volgens mij zeur jij teveel en heeft ze het gevoel dat het jou alleen maar om sex gaat en heeft zij inderdaad last van vaginisme. Trouwens, zeker NIET doorduwen!! Wat een vreselijk schijt advies wordt hier toch soms gegeven :(
En als het niet beter gaat dan zal je toch iemand anders moeten gaan zoeken. Waarom is dat volgens jou trouwens geen optie?
Ja ook daar is het compleet uit proportie. Hier ook. Het is inderdaad geen voorwat hoortwat en je moet ook zeker geen score bij houden maar als het zo scheef ligt moet je je afvragen of je seksueel uberhaupt wel bij elkaar past, en als je daar behoefte aan hebt, of het dan wel gaat werken :) .
  woensdag 7 maart 2018 @ 17:09:50 #43
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_177665909
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 13:44 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Deze kans is zeer aanemelijk als 1 vinger niet lukt, zeker als het van haar zelf ook niet lukt.

Ik kan mij indenken dat ze daardoor ook minder zin heeft in seks, zeker in verhouding tot wat jij lijkt te willen. Begrijpelijk want als 18 jarige maagd ben je in je hoofd niet met veel anders bezig. Ik hoop dat hier een weg in gevonden kan worden want anders kan zo iets het einde van een relatie zijn.
Weet ik niet.

Als ik zo, zonder seksuele opwinding, 1 vinger erin wil doen is dat vrij ongemakkelijk of zelfs pijnlijk. Maar ben ik echt goed geil kan ik een dikke en lange penis zonder morren hebben, lig ik enkel te trillen van genot.

Zo had ik ooit een bescheiden dildo (vrij dun, niet lang) met van die uitsteeksels en ribbels, harde uitvoering (zou stimulerend en lekker zijn). Deed echt serieus pijn. Later nog eens geprobeerd toen ik al wat verder was in genot, maar enkel de gedachte dat het dat ding was maakte al dat ik het niet kon hebben. Schoot al in de stress bij het idee. Waarna even overnieuw beginnen nodig was.
Er was eigenlijk geen reden dat dat ding niet zou kunnen, alleen de associatie was genoeg.

Nu kon ik dat onding gewoon weggooien, dat kan natuurlijk niet met een echte penis. Maar die herrinering aan pijn zorgt ervoor dat het lichaam zich (onbewust) schrap zet en het dus niet gaat.

Voor de ts, een advies.

De aankomende maand * heerlijk veel seks hebben, maar geen pentratie. Genieten, ontdekken, zij die wat losser komt mbt jou laten genieten. Seks is leuk en speels, dat is het doel. Ontspanning en genot. Geen enkele druk op 'dat' komt eraan. Geen falen, enkel plezier.
* Elke dag, minimaal 4 keer per week. Kan dat niet door omstandigheden, dan langer dan een maand. Daarnaast ook veel zelfbevrediging voor haar, penetratie boeit niet, genot wel.

Na die maand beginnen met enkel die 'opening' aanraken. Een vinger vlak over haar 'opening', wat druk erop, maar niet erin. Als dat kan zonder gespannen te worden heel langzaam uitbouwen naar de helft van een vingertopje erin (ondertussen andere heerlijke dingen doen) en zo verder.
Waarbij genot en ontspanning centraal staan, is dat er niet/minder, stapje terug doen.
Geen druk ('het' komt eraan) erop, lekker is het enige wat telt.

Ben je dan na 2 maand nog geen stap verder. Ga naar de huisarts voor een verwijzing. Gynacoloog en evt seksuoloog.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  woensdag 7 maart 2018 @ 17:38:02 #44
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_177666683
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 17:09 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Weet ik niet.

Als ik zo, zonder seksuele opwinding, 1 vinger erin wil doen is dat vrij ongemakkelijk of zelfs pijnlijk. Maar ben ik echt goed geil kan ik een dikke en lange penis zonder morren hebben, lig ik enkel te trillen van genot.

Zo had ik ooit een bescheiden dildo (vrij dun, niet lang) met van die uitsteeksels en ribbels, harde uitvoering (zou stimulerend en lekker zijn). Deed echt serieus pijn. Later nog eens geprobeerd toen ik al wat verder was in genot, maar enkel de gedachte dat het dat ding was maakte al dat ik het niet kon hebben. Schoot al in de stress bij het idee. Waarna even overnieuw beginnen nodig was.
Er was eigenlijk geen reden dat dat ding niet zou kunnen, alleen de associatie was genoeg.

Nu kon ik dat onding gewoon weggooien, dat kan natuurlijk niet met een echte penis. Maar die herrinering aan pijn zorgt ervoor dat het lichaam zich (onbewust) schrap zet en het dus niet gaat.

Voor de ts, een advies.

De aankomende maand * heerlijk veel seks hebben, maar geen pentratie. Genieten, ontdekken, zij die wat losser komt mbt jou laten genieten. Seks is leuk en speels, dat is het doel. Ontspanning en genot. Geen enkele druk op 'dat' komt eraan. Geen falen, enkel plezier.
* Elke dag, minimaal 4 keer per week. Kan dat niet door omstandigheden, dan langer dan een maand. Daarnaast ook veel zelfbevrediging voor haar, penetratie boeit niet, genot wel.

Na die maand beginnen met enkel die 'opening' aanraken. Een vinger vlak over haar 'opening', wat druk erop, maar niet erin. Als dat kan zonder gespannen te worden heel langzaam uitbouwen naar de helft van een vingertopje erin (ondertussen andere heerlijke dingen doen) en zo verder.
Waarbij genot en ontspanning centraal staan, is dat er niet/minder, stapje terug doen.
Geen druk ('het' komt eraan) erop, lekker is het enige wat telt.

Ben je dan na 2 maand nog geen stap verder. Ga naar de huisarts voor een verwijzing. Gynacoloog en evt seksuoloog.
Top advies, goede uitleg. Nu afwachten of TS wil werken aan iets moois.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator woensdag 7 maart 2018 @ 23:07:18 #45
441859 crew  Lenny77
pi_177675796
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 17:38 schreef fietsie het volgende:

[..]

Top advies, goede uitleg. Nu afwachten of TS wil werken aan iets moois.
Idd! Super advies!
Hopelijk is zij perfect genoeg voor hem om dit te proberen. Nu even doorbijten, daarna de vruchten ervan plukken!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_177679080
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 17:09 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Weet ik niet.

Als ik zo, zonder seksuele opwinding, 1 vinger erin wil doen is dat vrij ongemakkelijk of zelfs pijnlijk. Maar ben ik echt goed geil kan ik een dikke en lange penis zonder morren hebben, lig ik enkel te trillen van genot.

Zo had ik ooit een bescheiden dildo (vrij dun, niet lang) met van die uitsteeksels en ribbels, harde uitvoering (zou stimulerend en lekker zijn). Deed echt serieus pijn. Later nog eens geprobeerd toen ik al wat verder was in genot, maar enkel de gedachte dat het dat ding was maakte al dat ik het niet kon hebben. Schoot al in de stress bij het idee. Waarna even overnieuw beginnen nodig was.
Er was eigenlijk geen reden dat dat ding niet zou kunnen, alleen de associatie was genoeg.

Nu kon ik dat onding gewoon weggooien, dat kan natuurlijk niet met een echte penis. Maar die herrinering aan pijn zorgt ervoor dat het lichaam zich (onbewust) schrap zet en het dus niet gaat.

Voor de ts, een advies.

De aankomende maand * heerlijk veel seks hebben, maar geen pentratie. Genieten, ontdekken, zij die wat losser komt mbt jou laten genieten. Seks is leuk en speels, dat is het doel. Ontspanning en genot. Geen enkele druk op 'dat' komt eraan. Geen falen, enkel plezier.
* Elke dag, minimaal 4 keer per week. Kan dat niet door omstandigheden, dan langer dan een maand. Daarnaast ook veel zelfbevrediging voor haar, penetratie boeit niet, genot wel.

Na die maand beginnen met enkel die 'opening' aanraken. Een vinger vlak over haar 'opening', wat druk erop, maar niet erin. Als dat kan zonder gespannen te worden heel langzaam uitbouwen naar de helft van een vingertopje erin (ondertussen andere heerlijke dingen doen) en zo verder.
Waarbij genot en ontspanning centraal staan, is dat er niet/minder, stapje terug doen.
Geen druk ('het' komt eraan) erop, lekker is het enige wat telt.

Ben je dan na 2 maand nog geen stap verder. Ga naar de huisarts voor een verwijzing. Gynacoloog en evt seksuoloog.
Klinkt als een goed plan van aanpak, ik ben vooral benieuwd of zijn vriendin er ook open voor staat. Want daar zal alles mee vallen of staan.
  donderdag 8 maart 2018 @ 09:27:12 #47
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_177680684
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 11:29 schreef suijkerbuijk het volgende:
Vol gieten met drank.
Dan is ze meer ontspannen.
Natuurlijk wel vrijwillige en niet onder dwang.
Laten blowen is ook een optie.

Lijkt er op dat ze niet kan ontspannen dan knijp ze letterlijk haar kut af.
Ga je dan forceren dan kan het voor bijde personen niet goed aflopen.

Anderen optie
Een anderen meid
Dan zal je zien dat die meid van TS ook opeens kei harde seks kan hebben met een andere kerel.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_177681303
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 10:01 schreef ITrade het volgende:

[..]

Dan zal je zien dat die meid van TS ook opeens kei harde seks kan hebben met een andere kerel.
probleem op gelost toch ?
  donderdag 8 maart 2018 @ 10:57:46 #50
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_177681528
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 07:54 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Klinkt als een goed plan van aanpak, ik ben vooral benieuwd of zijn vriendin er ook open voor staat. Want daar zal alles mee vallen of staan.
Als ze niet wil houdt het natuurlijk op, zonder willen geen genieten. Ik ging er voor het gemak van uit dat ze zelf ook mogelijke oplossingen zocht aangezien ze ook al bij huisarts was geweest hiermee.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_177685134
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 10:57 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Als ze niet wil houdt het natuurlijk op, zonder willen geen genieten. Ik ging er voor het gemak van uit dat ze zelf ook mogelijke oplossingen zocht aangezien ze ook al bij huisarts was geweest hiermee.
Ja maar als ik dan lees dat zij seksueel op het moment toch meer van het ontvangen is dan het geven vraag ik mij af hoe veel werk ze er echt van wilt maken.
  donderdag 8 maart 2018 @ 20:35:01 #52
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_177692642
Beter een problematisch seksleven dan helemaal geen seksleven ;)
Fade to Black
pi_177695497
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 20:35 schreef Achterhoker het volgende:
Beter een problematisch seksleven dan helemaal geen seksleven ;)
True, dat is erger :'(
-
pi_177873166
Bedankt voor het advies! Ik zal het voorstellen en dan zien we na 2 maanden wel waar het schip gestrand is.
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 17:09 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Weet ik niet.

Als ik zo, zonder seksuele opwinding, 1 vinger erin wil doen is dat vrij ongemakkelijk of zelfs pijnlijk. Maar ben ik echt goed geil kan ik een dikke en lange penis zonder morren hebben, lig ik enkel te trillen van genot.

Zo had ik ooit een bescheiden dildo (vrij dun, niet lang) met van die uitsteeksels en ribbels, harde uitvoering (zou stimulerend en lekker zijn). Deed echt serieus pijn. Later nog eens geprobeerd toen ik al wat verder was in genot, maar enkel de gedachte dat het dat ding was maakte al dat ik het niet kon hebben. Schoot al in de stress bij het idee. Waarna even overnieuw beginnen nodig was.
Er was eigenlijk geen reden dat dat ding niet zou kunnen, alleen de associatie was genoeg.

Nu kon ik dat onding gewoon weggooien, dat kan natuurlijk niet met een echte penis. Maar die herrinering aan pijn zorgt ervoor dat het lichaam zich (onbewust) schrap zet en het dus niet gaat.

Voor de ts, een advies.

De aankomende maand * heerlijk veel seks hebben, maar geen pentratie. Genieten, ontdekken, zij die wat losser komt mbt jou laten genieten. Seks is leuk en speels, dat is het doel. Ontspanning en genot. Geen enkele druk op 'dat' komt eraan. Geen falen, enkel plezier.
* Elke dag, minimaal 4 keer per week. Kan dat niet door omstandigheden, dan langer dan een maand. Daarnaast ook veel zelfbevrediging voor haar, penetratie boeit niet, genot wel.

Na die maand beginnen met enkel die 'opening' aanraken. Een vinger vlak over haar 'opening', wat druk erop, maar niet erin. Als dat kan zonder gespannen te worden heel langzaam uitbouwen naar de helft van een vingertopje erin (ondertussen andere heerlijke dingen doen) en zo verder.
Waarbij genot en ontspanning centraal staan, is dat er niet/minder, stapje terug doen.
Geen druk ('het' komt eraan) erop, lekker is het enige wat telt.

Ben je dan na 2 maand nog geen stap verder. Ga naar de huisarts voor een verwijzing. Gynacoloog en evt seksuoloog.
pi_177873233
Het klopt inderdaad dat ze vrij weinig wil doen. Als het zo blijft houdt het gewoon op. Zo simpel is dat. Ik heb alleen niet de intentie om het snel op te geven, lijkt een beetje de trend deze dagen. Eerst het advies van Cause_Mayhem maar proberen, zien we dan wel hoe de rest gaat.

quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 14:11 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Ja maar als ik dan lees dat zij seksueel op het moment toch meer van het ontvangen is dan het geven vraag ik mij af hoe veel werk ze er echt van wilt maken.
  vrijdag 16 maart 2018 @ 23:48:04 #56
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177874323
Zou in ieder geval "elders" gaan neuken, zodat ik geen maagd meer was. Eventueel betaald. Dan weet je, en kan het je nooit verweten worden, met mogelijk desastreuze gevolgen voor je ego en zelfbewustzijn, dat het aan jou ligt.
Want dat gebeurt vaker in relaties. Zij laat zich klaar likken, verder komt men niet, en achteraf is de man de schuldige. Lees de Viva maar eens er op na.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_177874639
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 23:48 schreef LeesFoknl het volgende:
Zou in ieder geval "elders" gaan neuken, zodat ik geen maagd meer was. Eventueel betaald. Dan weet je, en kan het je nooit verweten worden, met mogelijk desastreuze gevolgen voor je ego en zelfbewustzijn, dat het aan jou ligt.
Want dat gebeurt vaker in relaties. Zij laat zich klaar likken, verder komt men niet, en achteraf is de man de schuldige. Lees de Viva maar eens er op na.
Uhhh, hoe veranderd betalen voor seks dit verhaal? _O-

TS, heb je wel eens geprobeerd om een tijdje niet het initiatief te nemen tot actie? Dus wel lief en aan aanhankelijk zijn, maar niet meer vragen..

Misschien zou dat ook nog wel een trucje kunnen zijn om voor haar de druk er af te halen en haar nieuwsgierig te maken. Leg het initiatief eens een tijdje bij haar..
  zaterdag 17 maart 2018 @ 00:17:27 #58
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177874713
Neen ts-er, dan zegt ze dadelijk, hij heeft geen interesse meer in mij, in sex met mij. Neemt ze er een vriendje bij, een bad boy, waar ze dan wel opeens mee neuken kan.
Voor jouzelf is belangrijk te weten dat jij kunt neuken, dat het niet straks JOU aangepraat wordt, dat het probleemniet op de een of andere kromme wijze, jou aangepraat wordt.

In dit soort zaken moet je goed opletten op je eigen geestelijke gesteldheid.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_177874740
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 00:17 schreef LeesFoknl het volgende:
Neen ts-er, dan zegt ze dadelijk, hij heeft geen interesse meer in mij, in sex met mij. Neemt ze er een vriendje bij, een bad boy, waar ze dan wel opeens mee neuken kan.
Voor jouzelf is belangrijk te weten dat jij kunt neuken, dat het niet straks JOU aangepraat wordt, dat het probleemniet op de een of andere kromme wijze, jou aangepraat wordt.

In dit soort zaken moet je goed opletten op je eigen geestelijke gesteldheid.
Heb je zelf soms last van prestatie angst gehad?
  zaterdag 17 maart 2018 @ 00:21:09 #60
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177874764
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 00:11 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Uhhh, hoe veranderd betalen voor seks dit verhaal? _O-

TS, heb je wel eens geprobeerd om een tijdje niet het initiatief te nemen tot actie? Dus wel lief en aan aanhankelijk zijn, maar niet meer vragen..

Misschien zou dat ook nog wel een trucje kunnen zijn om voor haar de druk er af te halen en haar nieuwsgierig te maken. Leg het initiatief eens een tijdje bij haar..
Dat heeft die jongen toch gedaan?

Zoals hij het beschrijft toont zij vrijwel geen interesse in hem maar accepteert wel zijn 'acties' om haar te plezieren.

Lijkt me vrij zorgelijk en niet iets waar TS nu de aanhankelijke lieve kerel hoeft uit te gaan hangen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 17 maart 2018 @ 00:24:19 #61
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177874825
Fripsel, je hebt je vergist, je hebt mij gequote. Ik prestatie angst? Mbt sex? heb sex nog nooit gezien als presteren maar als genieten. En als het voor een vrouw niet genieten is, dan heeft ze pech. Maar, het is geen moeten! Dan kunnen we beter ieder zijn eigen weg gaan.

IK ben toch niet verantwoordelijk voor iemands sexleven. Alleen voor mijn eigen sexleven, en ook alleen maar aan mijzelf.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_177874927
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 00:21 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat heeft die jongen toch gedaan?

Zoals hij het beschrijft toont zij vrijwel geen interesse in hem maar accepteert wel zijn 'acties' om haar te plezieren.

Lijkt me vrij zorgelijk en niet iets waar TS nu de aanhankelijke lieve kerel hoeft uit te gaan hangen
Kan me best voorstellen dat ze daar het gevoel bij krijgt dat hij dat uiteindelijk doet omdat hij meer hoopt. Wat niet gek is, maar ook niet handig kan zijn als er daadwerkelijk sprake van vaginisme zou zijn.

Hoe vaak zien jullie elkaar eigenlijk TS?
  zaterdag 17 maart 2018 @ 12:43:59 #63
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_177880696
Het is geen: ik geef dus ik wil ook ontvangen. Zo werkt het niet.
is je pielemuis goed schoon? Verzorg je jezelf goed?
  zaterdag 17 maart 2018 @ 13:54:53 #64
445752 broodjepindakaashagelslag
Ik blaf niet maar ik bijt
pi_177881938
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 23:27 schreef MadJackthePirate het volgende:
VAGINISME
Yep, meer dan duidelijk, op naar de psycholoog of seksuoloog.
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
pi_177889058
Moeilijk TS. IK ben als man door hetzelfde gegaan en misschien het verkeerde besluit genomen.

Elke aanraking was moeilijk hoe graag ze ooit wilde. Alleen als ze zelf initiatief kon nemen, mijn lul als massagestaaf gebruiken kon ze genieten en klaarkomen, beffen werd al moeilijker. Maar nooit penetratie . Gelukkig was ze richting mij wel welwillig (pijpen, aftrekken). De wil was er wel. Op deze wijze hebben we fijne relatie gehad.

Hou er rekening mee dat in geval van een "vaste" relatie kinderen krijgen een punt kan worden. Voor ons was het gezamenlijk besluit dan ook geen kinderen. Zelfinseminatie was een punt en het hele IVF traject sprak ons niet aan.

Gevolg: 20 jaar niet geneukt (maar wel aan mijn trekken gekomen en een fijne relatie). Maar je voelt je pas echt geneukt als ze na 20 jaar vertrekt naar iemand met kinderen en jezelf erachter komt dat je toch wel heel graag een gezin had gewild.

Mijn advies: neem de tijd, geen dwang of forceren, grijp hulp van buiten aan als beiden dat willen maar cijfer jezelf niet weg.
I am not death, I am just ignoring you
  zaterdag 17 maart 2018 @ 21:25:36 #66
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_177893545
Gewoon dopje G geven tog
pi_177921815
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 22:45 schreef anonvrager1111 het volgende:
Het klopt inderdaad dat ze vrij weinig wil doen. Als het zo blijft houdt het gewoon op. Zo simpel is dat. Ik heb alleen niet de intentie om het snel op te geven, lijkt een beetje de trend deze dagen. Eerst het advies van Cause_Mayhem maar proberen, zien we dan wel hoe de rest gaat.

[..]

Als de methode van Cause_Mayhem het niet doet, maak dan anders je hand goed nat en schuif hem in haar kutje. Eenmaal je vingers erin goed ballen tot een vuist. Kan even pijn doen maar dan heb je ook wat, is ze lekker opgerekt!

Daarna moet penetratie geen probleem meer zijn en stop je bij wijze van spreke je eigen hoofd er zo in.

Succes ^O^
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')