abonnement Unibet Coolblue
  Overall beste user 2022 dinsdag 6 maart 2018 @ 15:28:53 #261
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177642702
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 15:26 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Valt wel mee, ik probeer mensen fatsoen bij te brengen. Werkt helaas niet echt :)
Klopt, politiek correct zijn is een beetje passé.

Geen idee waarom.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_177642720
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 15:26 schreef Monolith het volgende:
Dit is geen meningentopic, maar een discussietopic. Als je enkel meningen wilt geven, dan ga je maar lekker naar de FP of GS. Hier moet je zijn voor onderbouwde meningen en discussies op basis van argumeten.
ow...helaasch...ik mag toch wel af en toe mijn naïeve afgrijzen en verbijstering delen over volwassen politici en bestuurders.
Anders lurk ik verder...
pi_177642734
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 15:26 schreef Eficaz het volgende:
Er zijn zoveel artikelen dat Trump had aangekondigd,
dat hij pedocriminelen zou opsporen, zou laten vervolgen en berechten en dat levert hem steeds meer vijanden op. Zeker omdat hij ook de mainstream media bestempelt als de producenten van het ‘echte fake news’. In een persconferentie verklaarde Trump onlangs dat hij vanuit de ‘Deep State’ (macht achter de schermen in de VS) wordt gemanipuleerd om een conflict met Rusland te veroorzaken dat tot een nucleaire holocaust zou kunnen leiden. Degene die dat ooit eerder heeft geroepen, is doodgeschoten: John F. Kennedy.

Deze maand kwam tevens Dan Dicks van Press for Truth met een onthullende video over massale arrestaties binnen dit sinistere netwerk. Dat de arrestaties nog dagelijks doorgaan, kun je zien op de site van de US Department of Justice, waarop telkens updates geplaatst worden (ook hiervan een video op amen.nl). Verbazingwekkend en het einde is nog niet in zicht!

Bron: https://www.amen.nl/artikel/1475/wereldwijd-honderden-pedofielen-gearresteerd
Wat heb je gerookt joh? Hier is echt geen touw aan vast te knopen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_177642736
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 15:25 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Ik geef mijn mening/standpunten en daar mag je het niet mee eens zijn. Ik geef mijn argumenten hiervoor, met deze argumenten mag je het oneens zijn of je mag je niet goed vinden.
Nou nee, ben je nu alweer vergeten wat het probleem was? Je komt niet met argumenten, wel je mening maar je werd aangesproken aan je gebrek aan onderbouwing

quote:
Maar ik ga deze mensen niet keihard aanvallen, beledigen en/of het persoonlijk maken. Dat wordt helaas wel bij mij gedaan.

Is een beetje fatsoen zo lastig?
Het probleem is dat jij je aangevallen voelt terwijl je aangesproken wordt op je gebrek aan argumentatie.

Je kwam zelf met een lijstje met 3 punten met wat je goed vind aan Trump, elk punt niet meer dan 1 woord maar geen een van die punten kon je onderbouwen.

En bij goed fatsoen hoort ook normaal discussiëren en daar faal jij heel erg hard in en vervolgens ga je lopen janken dat je aangevallen wordt en dat zorgt er voor dat je net zo sterk over komt als de gemiddelde FvD trol.
  Overall beste user 2022 dinsdag 6 maart 2018 @ 15:30:51 #265
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177642742
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 15:26 schreef Monolith het volgende:
Dit is geen meningentopic, maar een discussietopic. Als je enkel meningen wilt geven, dan ga je maar lekker naar de FP of GS. Hier moet je zijn voor onderbouwde meningen en discussies op basis van argumeten.
Dat is jouw mening.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_177642744
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 15:26 schreef Eficaz het volgende:
Er zijn zoveel artikelen dat Trump had aangekondigd,
dat hij pedocriminelen zou opsporen, zou laten vervolgen en berechten en dat levert hem steeds meer vijanden op. Zeker omdat hij ook de mainstream media bestempelt als de producenten van het ‘echte fake news’. In een persconferentie verklaarde Trump onlangs dat hij vanuit de ‘Deep State’ (macht achter de schermen in de VS) wordt gemanipuleerd om een conflict met Rusland te veroorzaken dat tot een nucleaire holocaust zou kunnen leiden. Degene die dat ooit eerder heeft geroepen, is doodgeschoten: John F. Kennedy.

Deze maand kwam tevens Dan Dicks van Press for Truth met een onthullende video over massale arrestaties binnen dit sinistere netwerk. Dat de arrestaties nog dagelijks doorgaan, kun je zien op de site van de US Department of Justice, waarop telkens updates geplaatst worden (ook hiervan een video op amen.nl). Verbazingwekkend en het einde is nog niet in zicht!

Bron: https://www.amen.nl/artikel/1475/wereldwijd-honderden-pedofielen-gearresteerd
Oh nee, niet weer een pedofielen netwerk :') straks wordt er weer ergens een pizzeria overhoop geschoten.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 15:30:57 #267
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177642745
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 15:26 schreef Eficaz het volgende:
Er zijn zoveel artikelen dat Trump had aangekondigd,
dat hij pedocriminelen zou opsporen, zou laten vervolgen en berechten en dat levert hem steeds meer vijanden op. Zeker omdat hij ook de mainstream media bestempelt als de producenten van het ‘echte fake news’. In een persconferentie verklaarde Trump onlangs dat hij vanuit de ‘Deep State’ (macht achter de schermen in de VS) wordt gemanipuleerd om een conflict met Rusland te veroorzaken dat tot een nucleaire holocaust zou kunnen leiden. Degene die dat ooit eerder heeft geroepen, is doodgeschoten: John F. Kennedy.

Deze maand kwam tevens Dan Dicks van Press for Truth met een onthullende video over massale arrestaties binnen dit sinistere netwerk. Dat de arrestaties nog dagelijks doorgaan, kun je zien op de site van de US Department of Justice, waarop telkens updates geplaatst worden (ook hiervan een video op amen.nl). Verbazingwekkend en het einde is nog niet in zicht!

Bron: https://www.amen.nl/artikel/1475/wereldwijd-honderden-pedofielen-gearresteerd
Misschien is het "vissen" naar pedoplaatjes linker dan het uitwisselen van old school boekjes? Op het internet is het lastiger om anoniem te blijven dan je denkt.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_177642770
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 15:30 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dat is jouw mening.
Niet mee eens, dit topic is niet bedoeld voor het dumpen van je mening zonder enige onderbouwing. Daar zijn er her en der al genoeg van. Het fijne aan POL is nu juist dat over het algemeen wordt geprobeerd om een inhoudelijke discussie te houden over de onderwerpen die aan bod komen.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 15:32:42 #269
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177642786
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 15:28 schreef Ulx het volgende:

[..]

Klopt, politiek correct zijn is een beetje passé.

Geen idee waarom.
De onderhuidse reden is pure xenofobie. Dat gaat voor de States net zo op dan hier. Met het verschil dat de VS een immigratieland is pur sang
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_177642843
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 15:30 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Wat heb je gerookt joh? Hier is echt geen touw aan vast te knopen.
Zo te merken een verlate reactie op iemand die duidelijk aan kon tonen dat de stijging van het aantal gearresteerde pedofielen helemaal los van Trump staat.

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2018 15:36:09 ]
  dinsdag 6 maart 2018 @ 15:37:20 #271
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177642868
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 15:27 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

GS is geenstijl, maar wat is FP?
Frontpage (nee niet dat achterlijke web-opmaak programma van Microsoft maar Fok Frontpage :) )
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 6 maart 2018 @ 15:38:28 #272
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177642892
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 15:35 schreef Chewie het volgende:

[..]

Zo te merken een verlate reactie op iemand die duidelijk aan kon tonen dat de stijging van het aantal gearresteerde pedofielen helemaal los van Trump staat.
Hij mag dan een graaier zijn, maar je kunt hem niet linken aan kinderen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 6 maart 2018 @ 15:39:27 #273
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_177642907
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 15:26 schreef Eficaz het volgende:
Er zijn zoveel artikelen dat Trump had aangekondigd,
dat hij pedocriminelen zou opsporen, zou laten vervolgen en berechten en dat levert hem steeds meer vijanden op. Zeker omdat hij ook de mainstream media bestempelt als de producenten van het ‘echte fake news’. In een persconferentie verklaarde Trump onlangs dat hij vanuit de ‘Deep State’ (macht achter de schermen in de VS) wordt gemanipuleerd om een conflict met Rusland te veroorzaken dat tot een nucleaire holocaust zou kunnen leiden. Degene die dat ooit eerder heeft geroepen, is doodgeschoten: John F. Kennedy.

Deze maand kwam tevens Dan Dicks van Press for Truth met een onthullende video over massale arrestaties binnen dit sinistere netwerk. Dat de arrestaties nog dagelijks doorgaan, kun je zien op de site van de US Department of Justice, waarop telkens updates geplaatst worden (ook hiervan een video op amen.nl). Verbazingwekkend en het einde is nog niet in zicht!

Bron: https://www.amen.nl/artikel/1475/wereldwijd-honderden-pedofielen-gearresteerd
Dit is de Amerikaanse speld?
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 15:41:59 #274
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_177642959
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 15:30 schreef Chewie het volgende:

[..]

Nou nee, ben je nu alweer vergeten wat het probleem was? Je komt niet met argumenten, wel je mening maar je werd aangesproken aan je gebrek aan onderbouwing

[..]

Het probleem is dat jij je aangevallen voelt terwijl je aangesproken wordt op je gebrek aan argumentatie.

Je kwam zelf met een lijstje met 3 punten met wat je goed vind aan Trump, elk punt niet meer dan 1 woord maar geen een van die punten kon je onderbouwen.

En bij goed fatsoen hoort ook normaal discussiëren en daar faal jij heel erg hard in en vervolgens ga je lopen janken dat je aangevallen wordt en dat zorgt er voor dat je net zo sterk over komt als de gemiddelde FvD trol.
Dit topic is gewoon erg links, ik denk dat er bijna geen FvD, PVV of SGP stemmer hier zit. Misschien een enkele CDA of VVD stemmer

Lijkt wel of hier alleen GL en D66 zit _O-
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_177642982
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 15:41 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Dit topic is gewoon erg links, ik denk dat er bijna geen FvD, PVV of SGP stemmer hier zit. Misschien een enkele CDA of VVD stemmer

Lijkt wel of hier alleen GL en D66 zit _O-
Het was in ieder geval inhoudelijker dan voordat jij besloot hier te gaan trollen.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 15:43:32 #276
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_177642991
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 15:25 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Ik geef mijn mening/standpunten en daar mag je het niet mee eens zijn. Ik geef mijn argumenten hiervoor, met deze argumenten mag je het oneens zijn of je mag je niet goed vinden.

Ik lees ook meningen op dit topic waar ik het niet mee eens ben of ik ben het niet eens met de argumenten.

Maar ik ga deze mensen niet keihard aanvallen, beledigen en/of het persoonlijk maken. Dat wordt helaas wel bij mij gedaan.

Is een beetje fatsoen zo lastig?
Normen en waarden mensen :P
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 15:43:54 #277
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_177643004
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 15:43 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Het was in ieder geval inhoudelijker dan voordat jij besloot hier te gaan trollen.
Ik troll niet, ik geef mijn mening en deel nieuws en peilingen.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 15:44:52 #278
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_177643021
Nou, weer ontopic, kinders?
pi_177643027
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 15:38 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Hij mag dan een graaier zijn, maar je kunt hem niet linken aan kinderen.
nee maar bij amen.nl (lijkt me ook wel een site die op de watchlist staat bij pedofielenjagers) zijn ze er blijkbaar van overtuigt dat Trump persoonlijk verantwoordelijk is voor de gigantische hoeveelheid gearresteerde pedofielen.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 15:46:17 #280
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_177643047
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 15:26 schreef Eficaz het volgende:
Er zijn zoveel artikelen dat Trump had aangekondigd,
dat hij pedocriminelen zou opsporen, zou laten vervolgen en berechten en dat levert hem steeds meer vijanden op. Zeker omdat hij ook de mainstream media bestempelt als de producenten van het ‘echte fake news’. In een persconferentie verklaarde Trump onlangs dat hij vanuit de ‘Deep State’ (macht achter de schermen in de VS) wordt gemanipuleerd om een conflict met Rusland te veroorzaken dat tot een nucleaire holocaust zou kunnen leiden. Degene die dat ooit eerder heeft geroepen, is doodgeschoten: John F. Kennedy.

Deze maand kwam tevens Dan Dicks van Press for Truth met een onthullende video over massale arrestaties binnen dit sinistere netwerk. Dat de arrestaties nog dagelijks doorgaan, kun je zien op de site van de US Department of Justice, waarop telkens updates geplaatst worden (ook hiervan een video op amen.nl). Verbazingwekkend en het einde is nog niet in zicht!

Bron: https://www.amen.nl/artikel/1475/wereldwijd-honderden-pedofielen-gearresteerd
Trouwens als deze site echt van de overheid is( https://www.justice.gov/psc/press-room ), dan klopt het wel dat er extreem veel pedofielen worden opgepakt momenteel. Ik geloof alleen niet in een complot.

https://www.justice.gov/psc/press-room
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  Moderator dinsdag 6 maart 2018 @ 15:48:39 #281
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_177643080
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 15:41 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Dit topic is gewoon erg links, ik denk dat er bijna geen FvD, PVV of SGP stemmer hier zit. Misschien een enkele CDA of VVD stemmer
Het probleem is dat die stemmers tegenwoordig alles aan de linkerzijde van de PVV al 'links' vinden, terwijl daar vrijwel het hele politieke spectrum zit.

Net zoals je niet links hoeft te zijn om Trump een enorme flapdrol te vinden.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_177643082
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 15:41 schreef martijnde3de het volgende:
Lijkt wel of hier alleen GL en D66 zit _O-
Wat is dat toch altijd met dat dijengeklets bij tekstjes waar niks te kletsen inzit?

Ik had je graag een kansje gegeven, maar niet als je zo hysterisch gaat doen. :P

(PS. bij zere dijen is de spierencreme van Kruidvat echt 10x zo goed als de duurdere van Voltaren, al is het bij de Kruidvatcreme net alsof je er Velpon op smeert. :D )
  dinsdag 6 maart 2018 @ 15:50:09 #283
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177643112
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 15:43 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Normen en waarden mensen :P
wormen en maden
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 6 maart 2018 @ 15:50:17 #284
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_177643116
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 15:48 schreef Mike het volgende:

[..]

Het probleem is dat die stemmers tegenwoordig alles aan de linkerzijde van de PVV al 'links' vinden, terwijl daar vrijwel het hele politieke spectrum zit.

Net zoals je niet links hoeft te zijn om Trump een enorme flapdrol te vinden.
Ik beschouw VVD, CDA, PVV, FvD en de SGP rechts.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 15:51:35 #285
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177643130
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 15:45 schreef Chewie het volgende:

[..]

nee maar bij amen.nl (lijkt me ook wel een site die op de watchlist staat bij pedofielenjagers) zijn ze er blijkbaar van overtuigt dat Trump persoonlijk verantwoordelijk is voor de gigantische hoeveelheid gearresteerde pedofielen.
het beleid om pedofielen te arresteren komt niet vanuit initiatieven uit de VS. Ik denk dat wereldwijd Interpol gerichter zoekt.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 6 maart 2018 @ 15:52:17 #286
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177643138
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 15:48 schreef Mike het volgende:

[..]

Het probleem is dat die stemmers tegenwoordig alles aan de linkerzijde van de PVV al 'links' vinden, terwijl daar vrijwel het hele politieke spectrum zit.

Net zoals je niet links hoeft te zijn om Trump een enorme flapdrol te vinden.
of echt rechts.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_177643156
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 15:50 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Ik beschouw VVD, CDA, PVV, FvD en de SGP rechts.
Ik heb bij de laatste verkiezingen VVD gestemd dus het valt allemaal wel mee met die linkse kliek.

Kritiek op Trump zou eigenlijk ieder fatsoenlijk mens moeten hebben, los van politieke oriëntatie.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 15:54:14 #288
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_177643174
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 15:53 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Ik heb bij de laatste verkiezingen VVD gestemd dus het valt allemaal wel mee met die linkse kliek.
en ik stem in maart weer VVD. Dus je hoeft niet radicaal te zijn om Trump te steunen.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_177643198
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 15:54 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

en ik stem in maart weer VVD. Dus je hoeft niet radicaal te zijn om Trump te steunen.
Maar je hele frame van "iedereen hier is tegen Trump en dus links" klopt dus van geen kanten.
pi_177643201
CU en Denk zou ik ook onder rechts scharen trouwens, Denk zou eigenlijk ook bij de PVV en FvD in de tweede kamer horen te zitten.
pi_177643204
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 15:54 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

en ik stem in maart weer VVD. Dus je hoeft niet radicaal te zijn om Trump te steunen.
Maar waarom steun je hem dan? daar is echt nog geen "goed" antwoord op gegeven geloof ik.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 15:56:14 #292
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_177643207
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 15:55 schreef Chewie het volgende:
CU en Denk zou ik ook onder rechts scharen trouwens, Denk zou eigenlijk ook bij de PVV en FvD in de tweede kamer horen te zitten.
Denk, de lange arm van Erdogan.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 15:56:36 #293
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177643215
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 15:50 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Ik beschouw VVD, CDA, PVV, FvD en de SGP rechts.
Als je tegen PVV en FvD zegt dat ze rechts zijn ontkennen ze dit stellig. Deze partijen adverteren bij kiezers die voorheen PvdA stemden, maar voeren een hardvochtig neoconservatief beleid. Hetzelfde wat Trump doet. Hengelen in de rustbelt, maar geld graaien in Mar-a-Lago, vér van de kiezer.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_177643223
*doet nog steeds geen artikelen wegens hoog ondersneeuwrisico dus alleen de kop* (die genoeg zegt imho)

Trump Administration Reverses Promise To Ban Elephant Hunt Trophies (HuffPo)

Are we surprised? Nope, we are not surprised. :P
  dinsdag 6 maart 2018 @ 15:58:23 #295
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_177643231
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 15:56 schreef koemleit het volgende:

[..]

Maar waarom steun je hem dan? daar is echt nog geen "goed" antwoord op gegeven geloof ik.
Ik zou sowieso altijd de republikeinen steunen in Amerika ongeacht de kandidaat( met Duke als uitzondering ), hooguit een enkele keer een libertarische kandidaat steunen. Ik ben loyaal :)
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_177643261
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 15:56 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Denk, de lange arm van Erdogan.
Dat maakt ze meer (extreem) rechts dan links
  dinsdag 6 maart 2018 @ 16:01:31 #297
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177643271
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 15:58 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Ik zou sowieso altijd de republikeinen steunen in Amerika ongeacht de kandidaat( met Duke als uitzondering ), hooguit een enkele keer een libertarische kandidaat steunen. Ik ben loyaal :)
ik vind het dat je met verstand moet stemmen, niet met loyaliteit. Dit is wel een manco van hardcore republikeinen en VVD adepten.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 6 maart 2018 @ 16:03:38 #298
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_177643305
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 16:01 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

ik vind het dat je met verstand moet stemmen, niet met loyaliteit. Dit is wel een manco van hardcore republikeinen en VVD adepten.
Je stemt in de primary op de kandidaat die je voorkeur heeft, ongeacht wie de primary wint, stem je op de definitieve kandidaat van jouw partij. Das is heel lang normaal geweest zowel bij de Gop als de Dem.

In 2016 lukte het niet echt bij de democraten en in 2008 minder bij de Gop.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_177643308
Als oud-VVD' er vind ik het eigenlijk best wel bijzonder dat je van mening bent dat je automatisch voor de GOP zou moeten zijn ongeacht de kandidaat.

De VVD heeft meer overeenkomsten met de democraten dan met de GOP.
  Moderator dinsdag 6 maart 2018 @ 16:03:57 #300
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_177643312
Vanavond zijn de eerste primaries in Texas voor de congreszetels in november. Spannend voor zowel Democraten als Republikeinen, want dan is het bekend welke races we moeten gaan volgen. O.a. de zetel van Ted Cruz komt beschikbaar en zijn (verwachte) Democratische opponent Beto O’Rourke heeft al een hoop geld binnen geharkt.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 16:04:19 #301
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177643317
quote:
"He's now president for life. President for life. No, he's great. And look, he was able to do that. I think it's great. Maybe we'll have to give that a shot some day."
Dit is een verontrustende uitspraak, die elk democratisch land niet zou moeten willen accepteren.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')