abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 10 maart 2018 @ 13:24:56 #152
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177722218
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 12:39 schreef Sarasi het volgende:

[..]

_ die elkaar niet laten vallen wanneer de één er fysiek niet meer zo bij is,
Omdat hij naar de hoeren gaat in deze situatie (situatie gebonden !!!) ... waarom is hij er dan fysiek niet meer voor zijn vrouw. Hij heeft haar toch niet verlaten. En heeft de moeder ooit geweten dat hij dat gedaan heeft? Vermoedelijk niet toch. Of denk je dat ie tegen zijn zieke vrouw heeft gezegd, schat ik ben naar de hoeren geweest.
Als je het feit puur neemt, hij gaat naar de hoeren en voelt zich dan weer beter en sterker, kan weer even tegen de ellende aan, dan is het voor zijn zieke vrouw zelfs indirekt goed sdatb hij dat gedaan heeft.

Jullie (ook mannen overigens) reageren zo vol automatisch. Vrouw ziek, man naar de hoeren. Oh wat zielig. Denk er eens wat verder over na. En eer je ouders. leerden wij in de catechismus, En ooit gebeden? ... vergeving. God zou ons wel vergeven maar de dochter niet.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 10 maart 2018 @ 13:26:36 #153
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177722243
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 13:21 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ben je bezopen of zo?
Neen FlippingCoin, ik drink geen alcohol, en gebruik ook geen enkele vorm van drugs.
En jij?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_177722370
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 13:26 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Neen FlippingCoin, ik drink geen alcohol, en gebruik ook geen enkele vorm van drugs.
En jij?
Beide niet recent. :)

Maar een vader die zijn kind mishandelt moet nog steeds geëerd worden?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 10 maart 2018 @ 13:45:56 #155
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177722516
Mishandelt of een klap geeft? In de criteria van tegenwoordig ben ik als kind ook mishandeld. Maar dan moet je alles bekijken, de situatie, de tijd, de tijdsgeest enz. En dan zeg ik: ik had een fantastische vader. Die zeker ook zijn fouten had.
Dus, ondanks zijn fouten en zwakheden was het mijn vader. Daarom heb ik het zo moeilijk met mensen die deze ts-er (want die vergeten we hier in de discussie maar daar gaat het om) eventjes wegzetten als de laatste hoop stront en uitingen als ... hij zou mijn vader niet meer zijn. Dat is gewoon onterecht !!!! Dat is kortzichtig, niet empathisch, toont een gebrek aan levenservaring!

Tja, en dan ben ik gek, of bezopen of zo.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 10 maart 2018 @ 13:52:36 #156
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177722652
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 13:37 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Maar een vader die zijn kind mishandelt moet nog steeds geëerd worden?
Ik kan en wil daar niet over oordelen. We weten te weinig. Misschien was ie geestelijk ziek, verslaafd. Zelf mishandeld enz enz. Kun je hem vergeven?

Maar er is niets ergers dan geweld tegen zwakkeren, tegen kinderen, tegen de zwakkere in een relatie (kam vrouw maar ook man zijn!) tegen au pairs zoals de Filipina die in de diepvries gevonden is in Dubai, wat de IS doet, de human traficking, Maynmar, Turkije enz enz

Wat een wereld ...
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_177723603
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 13:45 schreef LeesFoknl het volgende:
Mishandelt of een klap geeft? In de criteria van tegenwoordig ben ik als kind ook mishandeld. Maar dan moet je alles bekijken, de situatie, de tijd, de tijdsgeest enz. En dan zeg ik: ik had een fantastische vader. Die zeker ook zijn fouten had.
Dus, ondanks zijn fouten en zwakheden was het mijn vader. Daarom heb ik het zo moeilijk met mensen die deze ts-er (want die vergeten we hier in de discussie maar daar gaat het om) eventjes wegzetten als de laatste hoop stront en uitingen als ... hij zou mijn vader niet meer zijn. Dat is gewoon onterecht !!!! Dat is kortzichtig, niet empathisch, toont een gebrek aan levenservaring!

Tja, en dan ben ik gek, of bezopen of zo.
Oh nee doelde er op dat een kind niet altijd zijn ouders hoeft te eren, er zijn helaas genoeg kutouders op de wereld die ik veel gun maar geen respect.

Verder over TS, tsja hij is nou net niet de persoon om dit topic te openen...
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_177723738
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 08:34 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Ach flikker toch op. Heb jij enig idee wat chemotherapie met een vrouwenlichaam doet?
Dit. Nogal cru komt het over, maar ergens snap ik wel dat in die situatie de wereld zo op zijn kop staat dat zulke dingen dan juist gebeuren.
Whatever...
pi_177723805
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 14:56 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Dit. Nogal cru komt het over, maar ergens snap ik wel dat in die situatie de wereld zo op zijn kop staat dat zulke dingen dan juist gebeuren.
Dat snappen we allemaal maar het is juiste deze ts die anderen de maat aan het nemen is. Dan blijkt er niks van nuance te zijn.
pi_177723840
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 14:59 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Dat snappen we allemaal maar het is juiste deze ts die anderen de maat gaan nemen. Dan blijkt er niks van nuance te zijn.
Tsja. Deze ts snapt niet alles even goed. Maar wat deze opmerking betreft vind ik dat hij gelijk heeft.
Whatever...
pi_177728039
Behalve dat ik vind dat de gene met de relatie verantwoordelijk is voor trouw zijn. Vind ik zeker dat je niet moet oordelen over een ander.


Uiteindelijk moet je jezelf in de spiegel recht aan kunnen kijken, de een heeft een open relatie, de ander zegt niks omdat de betekenis loze seks de ander alleen maar zou kwetsen. Allemaal je eigen keuze als je maar je tanden kan poetsen zonder kut gevoel.
pi_177728101
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 18:57 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Neen, dat deed hij niet. Hij ging niet naar de hoeren (als dat al zo was) OMDAT zijn vrouw kanker had.
Omdat zijn vrouw kanker had en stervende was, had hij toen hij zoveel behoefte had aan sex, warmte, intimiteit, eenzaam was, misschien ook eens zijn hart uitstorten, en daardoor is hij naar de hoeren gegaan.
Het woord hoeren geeft al aan hoe je er over denkt. Men kan ook zeggen, dames of vrouwen van plezier. Of .... vaak, in veel gevallen .... van barmhartigheid. Dat zij daar geld voor vraagt .... werken al die therapeutes, psychologen, priesters en dominees en artsen soms gratis?
Is een gesprek van 50 minuten aan 90 euro beter dan een uurtje intimiteit, sex en LETTERLIJK menselijk kontakt beter voor die man? Ik denk het niet.
Sodemieter toch op, er zijn een triljoen manieren te bedenken om die leegte op te vullen. Een hoer volblaffen is het laagste van het laagste.
pi_177728373
quote:
13s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 18:48 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Sodemieter toch op, er zijn een triljoen manieren te bedenken om die leegte op te vullen. Een hoer volblaffen is het laagste van het laagste.
Waaom?
pi_177728683
quote:
13s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 18:48 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Sodemieter toch op, er zijn een triljoen manieren te bedenken om die leegte op te vullen. Een hoer volblaffen is het laagste van het laagste.
Je weet niet hoe jij je dan voelt.

Lees anders: er komt een vrouw bij de dokter eens.
Whatever...
  zondag 11 maart 2018 @ 08:12:36 #165
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177740656
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 18:45 schreef Nico987 het volgende:

Uiteindelijk moet je jezelf in de spiegel recht aan kunnen kijken, de een heeft een open relatie, de ander zegt niks omdat de betekenis loze seks de ander alleen maar zou kwetsen. Allemaal je eigen keuze als je maar je tanden kan poetsen zonder kut gevoel.
Je bedoelt niet beffen ??
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_177740678
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 19:00 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Waaom?
Omdat je je partner die ernstig ziek is daarmee op een schandalige manier verraadt.
pi_177740707
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 04:26 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Goede vraag, ik snap niet dat een vrouw die weet dat hij thuis een vrouw en kinderen heeft ermee door kan gaan zonder last van haar geweten. Dat die man gewoon wil neuken kan ik nog begrijpen.
En dat die vrouw gewoon wil neuken niet?

Waarom moet zij een gevoel hebben voor mensen die ze niet eens kent? Terwijl je het van de vreemdgaande man wel begrijpt?

Zo krom dit.
pi_177740710
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 08:16 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Omdat je je partner die ernstig ziek is daarmee op een schandalige manier verraadt.
Beetje komt een vrouw bij de dokter niveautje ja.
  zondag 11 maart 2018 @ 08:23:33 #169
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177740728
quote:
13s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 18:48 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Sodemieter toch op, er zijn een triljoen manieren te bedenken om die leegte op te vullen. Een hoer volblaffen is het laagste van het laagste, maar wel als automatisme (ver)oordelen.
Ja, hij kan zich ook iedere dag lazarus zuipen. Maar DAN kan hij er niet voor zijn vrouw zijn. Als die man af en toe eens naar de hoeren gaat en dan er weer een tijd tegen aan kan en voor zijn zieke, stervende vrouw de liefste en beste man van de wereld is ....

Ik heb het van super dichtbij meegemaakt van een vrouw die 3 jaren lang haar man heeft verzorgd en het laatste jaar hem dagelijks 2 maal in het ziekenhuis bezocht met nog een kind thuis zitten. Als die nou ´n keertje vreemd was gegaan of zelfs een man ervoor betaald zou hebben, had ze dan wat fout gedaan?
Ook hier op dit forum zijn er mensen die dit hebben moeten meemaken. ja, als alles goed is en loopt is het makkeljk oordelen en veroordelen.
Begrijp er geen snars van, ben ouderwets katholiek opgevoed maar veroordeel die mensen niet, terwijl de meesten (ook hier) tegenwoordig nauwelijks geloven, of alleen op papier nog een kerk of geloof toebehoren.

:N :N
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 11 maart 2018 @ 08:27:27 #170
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177740748
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 19:12 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Je weet niet hoe jij je dan voelt.

Lees anders: er komt een vrouw bij de dokter eens.
Wat is dat "er komt een vrouw bij de dokter"?
Je schrijft "lees anders". Waar kan ik daar ove rlezen?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_177740753
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 08:27 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Wat is dat "er komt een vrouw bij de dokter"?
Je schrijft "lees anders". Waar kan ik daar ove rlezen?
Je hebt geen Google?
  zondag 11 maart 2018 @ 08:36:54 #172
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177740826
Ah, een film (ja in google gevonden).
Maar dat is een drama en die kijkj ik niet graag. Er is al genoeg drama in de wereld.

En dan ook nog een slecht gemaakt drama, gezien deze en andere recensies:

Wat een bagger film.
Roland Oerlemans kan beter produceren dan regisseren.
Ook Nova Zembla is van hem maar ook die is slecht .
Een halve ster is eigenlijk nog teveel maar lager kon helaas niet
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_177740837
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 08:27 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Wat is dat "er komt een vrouw bij de dokter"?
Je schrijft "lees anders". Waar kan ik daar ove rlezen?
Nu snap ik je rare antwoorden. Je bent in 1995 blijven hangen. En lezen kun je niet?

Er komt een vrouw bij de dokter staat ergens in de top hoog van best verkochte boeken ooit. Heel vrouwelijk nl heeft er een jaar of 2 over gehad, de film was de best bekeken nederlandse film. De schrijver is bedreigt. Op zich dus iets wat op verschillende media voorbij is gekomen.

Maar gezien je vrouw onvriendelijke opmerkingen hier. (Je niet laten dwingen om geen andere vrouwen te bezoeken en je dochter uit het huis te schoppen zodra ze eens haar vraagtekens heeft bij jou gedrag) snap ik dat je hier niets van mee heb gekregen.
pi_177740845
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 08:27 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Wat is dat "er komt een vrouw bij de dokter"?
Je schrijft "lees anders". Waar kan ik daar ove rlezen?
Ik zou het lekker links laten liggen want dat is een slecht boek geschreven voor huisvrouwen door iemand die zich niet eens auteur zou mogen noemen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  zondag 11 maart 2018 @ 08:41:28 #175
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_177740855
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 08:36 schreef LeesFoknl het volgende:
Ah, een film (ja in google gevonden).
Maar dat is een drama en die kijkj ik niet graag. Er is al genoeg drama in de wereld.

En dan ook nog een slecht gemaakt drama, gezien deze en andere recensies:

Wat een bagger film.
Roland Oerlemans kan beter produceren dan regisseren.
Ook Nova Zembla is van hem maar ook die is slecht .
Een halve ster is eigenlijk nog teveel maar lager kon helaas niet
Je bedoelt een boek waar een film van is gemaakt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 11 maart 2018 @ 08:45:13 #176
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_177740879
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 18:57 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Neen, dat deed hij niet. Hij ging niet naar de hoeren (als dat al zo was) OMDAT zijn vrouw kanker had.
Omdat zijn vrouw kanker had en stervende was, had hij toen hij zoveel behoefte had aan sex, warmte, intimiteit, eenzaam was, misschien ook eens zijn hart uitstorten, en daardoor is hij naar de hoeren gegaan.
Het woord hoeren geeft al aan hoe je er over denkt. Men kan ook zeggen, dames of vrouwen van plezier. Of .... vaak, in veel gevallen .... van barmhartigheid. Dat zij daar geld voor vraagt .... werken al die therapeutes, psychologen, priesters en dominees en artsen soms gratis?
Is een gesprek van 50 minuten aan 90 euro beter dan een uurtje intimiteit, sex en LETTERLIJK menselijk kontakt beter voor die man? Ik denk het niet.
Ondanks dat ik moeite heb met je over het algemeen zeer negatieve vrouwbeeld, ben ik het hier eigenlijk wel mee eens.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 11 maart 2018 @ 08:52:58 #177
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177740935
[quote]1s.gif Op zondag 11 maart 2018 08:37 schreef Nico987 het volgende:

[..]

Nu snap ik je rare antwoorden. Je bent in 1995 blijven hangen. En lezen kun je niet?

Er komt een vrouw bij de dokter staat ergens in de top hoog van best verkochte boeken ooit. Heel vrouwelijk nl heeft er een jaar of 2 over gehad, de film was de best bekeken nederlandse film. De schrijver is bedreigt. Op zich dus iets wat op verschillende media voorbij is gekomen.

Maar gezien je vrouw onvriendelijke opmerkingen hier. (Je niet laten dwingen om geen andere vrouwen te bezoeken en je dochter uit het huis te schoppen zodra ze eens haar vraagtekens heeft bij jou gedrag) snap ik dat je hier niets van mee heb gekregen.


Neen, heb ik niks mee.Vingertje omhoog, dat mag niet enz. Waar meent men dat recht vandaan te halen om dat te mogen zeggen, en tweedens, het heeft geen enkel nut of voordeel, voor niemand incl. de patient om maar wat te bleiten.

En omschrijf jij: de uitspraak (hier in dit topic neergeschreven) dan heb ik geen vader meer, .... als (Ik kopieer even) ....
zodra ze EENS haar VRAAGTEKENS heeft bij jou gedrag ....

DE schrijfster schrijft niet dat ze EENS VRAAGTEKENS heeft maar ze schrijft dat ze dan geen vader meer heeft.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 11 maart 2018 @ 08:58:21 #178
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177740976
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 08:52 schreef LeesFoknl het volgende
[quote]1s.gif [b]Op zondag 11 maart 2018 08:37 schreef Nico987 het volgende:


[..]

Nu snap ik je rare antwoorden. Je bent in 1995 blijven hangen. En lezen kun je niet?
Of ik niet kan lezen? Toch wel hoor. En ik ken ook goed Nederlands, zo zag ik meteen dat je de w achter jou hebt vergeten. Bezittelijk voornaamwoord van jou is jouw.
En bedreigd schrijf je met een d want het is bedreigde.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 11 maart 2018 @ 09:00:33 #179
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_177740990
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 08:58 schreef LeesFoknl het volgende:

En ik ken ook goed Nederlands
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 11 maart 2018 @ 09:03:23 #180
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177741027
Heb ik met opzet hier neergezet om die reaktie uit te lokken, had eerst kan. Vraag het je ex-collegas?s maar, die kunnen het nakijken, denk ik. Anders wordt het hier maar kutsaai!

Weet je nog, die goede oude tijd ........

_O- _O- _O-

[ Bericht 3% gewijzigd door LeesFoknl op 11-03-2018 09:19:15 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 11 maart 2018 @ 09:18:20 #181
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177741131
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 08:45 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ondanks dat ik moeite heb met je over het algemeen zeer negatieve vrouwbeeld, ben ik het hier eigenlijk wel mee eens.
Tinkepink, ik heb geen negatief vrouwbeeld. Integendeel, ik hou van vrouwen en heb veel respect voor hen! Voor de meesten. Maar daar zijn er beduidend minder van in wat we "West Europa" noemen. Hier zijn er teveel verwende prinsesjes wiens dromen vervolgens meestal niet uitkomen en die dan veranderen in altijd zeurende beter wetende en niets (en zeker niet een goede fatsoenlijke man) waarderen. Alleen maar klagen!

Ja, ik heb heel veel liefde, respect en empathie voor vrouwen, maar niet voor de vele (teveel) verwende prinsesjes en wat daar uitgroeit.
Wel dus voor de gewone en vaak arme miljarden vrouwen in Azie, India, Afrika enz.

*; ^O^
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 11 maart 2018 @ 09:29:24 #182
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_177741251
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 09:03 schreef LeesFoknl het volgende:
Heb ik met opzet hier neergezet om die reaktie uit te lokken, had eerst kan.
Uiteraard, ouwe gek.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator zondag 11 maart 2018 @ 11:15:08 #183
441859 crew  Lenny77
pi_177742542
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 09:18 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Tinkepink, ik heb geen negatief vrouwbeeld. Integendeel, ik hou van vrouwen en heb veel respect voor hen! Voor de meesten. Maar daar zijn er beduidend minder van in wat we "West Europa" noemen. Hier zijn er teveel verwende prinsesjes wiens dromen vervolgens meestal niet uitkomen en die dan veranderen in altijd zeurende beter wetende en niets (en zeker niet een goede fatsoenlijke man) waarderen. Alleen maar klagen!

Ja, ik heb heel veel liefde, respect en empathie voor vrouwen, maar niet voor de vele (teveel) verwende prinsesjes en wat daar uitgroeit.
Wel dus voor de gewone en vaak arme miljarden vrouwen in Azie, India, Afrika enz.

*; ^O^
Ja die luisteren tenminste nog naar de immer alwetende man hé.
Stel je voor... Een vrouw die het beter weet :o
Of een vrouw met een mening :o
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_177742649
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 09:18 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Tinkepink, ik heb geen negatief vrouwbeeld. Integendeel, ik hou van vrouwen en heb veel respect voor hen! Voor de meesten. Maar daar zijn er beduidend minder van in wat we "West Europa" noemen. Hier zijn er teveel verwende prinsesjes wiens dromen vervolgens meestal niet uitkomen en die dan veranderen in altijd zeurende beter wetende en niets (en zeker niet een goede fatsoenlijke man) waarderen. Alleen maar klagen!

Ja, ik heb heel veel liefde, respect en empathie voor vrouwen, maar niet voor de vele (teveel) verwende prinsesjes en wat daar uitgroeit.
Wel dus voor de gewone en vaak arme miljarden vrouwen in Azie, India, Afrika enz.

*; ^O^
Aha, nu komt de aap uit de mouw. Zolang een vrouw d'r bek houdt en zorgt dat het eten op tafel staat heb je er respect voor.

1950 belde, ze willen graag hun dubbele moraal terug.
pi_177743314
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 08:23 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ja, hij kan zich ook iedere dag lazarus zuipen. Maar DAN kan hij er niet voor zijn vrouw zijn. Als die man af en toe eens naar de hoeren gaat en dan er weer een tijd tegen aan kan en voor zijn zieke, stervende vrouw de liefste en beste man van de wereld is ....

Ik heb het van super dichtbij meegemaakt van een vrouw die 3 jaren lang haar man heeft verzorgd en het laatste jaar hem dagelijks 2 maal in het ziekenhuis bezocht met nog een kind thuis zitten. Als die nou ´n keertje vreemd was gegaan of zelfs een man ervoor betaald zou hebben, had ze dan wat fout gedaan?
Ook hier op dit forum zijn er mensen die dit hebben moeten meemaken. ja, als alles goed is en loopt is het makkeljk oordelen en veroordelen.
Begrijp er geen snars van, ben ouderwets katholiek opgevoed maar veroordeel die mensen niet, terwijl de meesten (ook hier) tegenwoordig nauwelijks geloven, of alleen op papier nog een kerk of geloof toebehoren.

:N :N
De meeste snappen dat ook wel. Punt is dat ts de persoon waar ermee wordt vreemdgegaan veroordeeld. Dat is krom. Vandaar dat men zich tegen het gedrag van ts keert.
pi_177743356
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 08:16 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Omdat je je partner die ernstig ziek is daarmee op een schandalige manier verraadt.
Gaat het je dan om het vreemdgaan? Nu lijkt het alsof je vooral de seks met hoeren het laagste van het laagste vindt. Je had het ook het laagste van het laagste gevonden als het bv een collega was geweest.
  zondag 11 maart 2018 @ 12:43:23 #187
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_177744016
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 09:18 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Tinkepink, ik heb geen negatief vrouwbeeld. Integendeel, ik hou van vrouwen en heb veel respect voor hen! Voor de meesten. Maar daar zijn er beduidend minder van in wat we "West Europa" noemen. Hier zijn er teveel verwende prinsesjes wiens dromen vervolgens meestal niet uitkomen en die dan veranderen in altijd zeurende beter wetende en niets (en zeker niet een goede fatsoenlijke man) waarderen. Alleen maar klagen!

Ja, ik heb heel veel liefde, respect en empathie voor vrouwen, maar niet voor de vele (teveel) verwende prinsesjes en wat daar uitgroeit.
Wel dus voor de gewone en vaak arme miljarden vrouwen in Azie, India, Afrika enz.

*; ^O^
Oftewel, je wilt je als man zijnde beter en sterker voelen dan een vrouw en Westerse vrouwen lenen zich hier niet meer voor. Wel gewoon eerlijk zijn he ;)
pi_177744311
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 12:06 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Gaat het je dan om het vreemdgaan? Nu lijkt het alsof je vooral de seks met hoeren het laagste van het laagste vindt. Je had het ook het laagste van het laagste gevonden als het bv een collega was geweest.
Het is de optelsom van factoren ja.

Seks met een collega vind ik nog iets minder laag al scheelt het niet veel.

Als iemand naar de hoeren wil moet diegene dat zelf weten, prima. Als je dat in een relatie doet ben een lul. Als je dat in een relatie doet waarin/omdat je partner ernstig ziek is ben je minder dan het vuil onder mijn schoenen.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2018 13:01:37 ]
pi_177747227
Als jaren jaren en jarenlang single wil ik dat beslist zo blijven, mijn vrijheid is mijn leven en levensinhoud.

Ik wil daarom alleen maar met een vrouw omgaan die al een relatie heeft en dat zo wil houden. Die keuze heeft vooral te maken dat een vrouw die single is zeer sterk relatiegericht is en niet mangericht is, dus mij claimt en zichzelf voorhoud dat ze op -korte- termijn wel zal gaan trouwen met mij.

Mijn levenshouding, noem het maar vreemdgaan, heeft veel meer te maken met die instelling van een single vrouw, er is geen keuze meer.

NB.
Een single vrouw die claimt dat ze ook single wil blijven en met mij wil omgaan (of anderen).... is leuterkoek.

[ Bericht 2% gewijzigd door cempexo op 11-03-2018 15:40:08 ]
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
  zondag 11 maart 2018 @ 15:49:30 #190
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177748476
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 11:15 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ja die luisteren tenminste nog naar de immer alwetende man hé.
Stel je voor... Een vrouw die het beter weet :o
Of een vrouw met een mening :o
Wat een nonsens zeg! Alsof die vrouwen geen mening hebben.Die mening is meestal voor hen veel helderder dan bij Westerse prinsesjes. Die weten vaak zelf niet wat ze nou willen. Bewijs? Dat lees ik dagelijks hier op Fok.nl, het beste NL-talige forum ter wereld!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_177748926
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 08:36 schreef LeesFoknl het volgende:
Ah, een film (ja in google gevonden).
Maar dat is een drama en die kijkj ik niet graag. Er is al genoeg drama in de wereld.

En dan ook nog een slecht gemaakt drama, gezien deze en andere recensies:

Wat een bagger film.
Roland Oerlemans kan beter produceren dan regisseren.
Ook Nova Zembla is van hem maar ook die is slecht .
Een halve ster is eigenlijk nog teveel maar lager kon helaas niet
Een film lees je niet.

Het is een boek.
Whatever...
  zondag 11 maart 2018 @ 16:20:22 #192
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177749441
quote:
10s.gif Op zondag 11 maart 2018 09:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Uiteraard, ouwe gek.
_O- ^O^
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 11 maart 2018 @ 16:28:31 #193
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177749742
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 12:43 schreef Mishu het volgende:

[..]

Oftewel, je wilt je als man zijnde beter en sterker voelen dan een vrouw en Westerse vrouwen lenen zich hier niet meer voor. Wel gewoon eerlijk zijn he ;)
Ja, de woorden die jou niet bevallen lees je maar niet. Ik zeg niet dat westerse vrouwen enz. maar dat veel, teveel "prinsesjes" in het westen etc.
En om eerlijk te zijn, ik voel mij veel sterker dan minstens 90 % van de vrouwen, zelfs nu op mijn oude dag nog! Dus ... kom maar op, met een hand op de rug gebonden treed ik jullie nog ferm tegemoet

[ Bericht 4% gewijzigd door LeesFoknl op 11-03-2018 16:38:46 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 11 maart 2018 @ 16:31:00 #194
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177749825
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 12:58 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Het is de optelsom van factoren ja.

Seks met een collega vind ik nog iets minder laag al scheelt het niet veel.

Als iemand naar de hoeren wil moet diegene dat zelf weten, prima. Als je dat in een relatie doet ben een lul. Als je dat in een relatie doet waarin/omdat je partner ernstig ziek is ben je minder dan het vuil onder mijn schoenen.
...... vind jij. Kun je er best wel bijzetten, want ook wat jij vindt van iets is maar een mening!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 11 maart 2018 @ 16:37:13 #195
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177749971
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 15:04 schreef cempexo het volgende:
Als jaren jaren en jarenlang single wil ik dat beslist zo blijven, mijn vrijheid is mijn leven en levensinhoud.

Ik wil daarom alleen maar met een vrouw omgaan die al een relatie heeft en dat zo wil houden. Die keuze heeft vooral te maken dat een vrouw die single is zeer sterk relatiegericht is en niet mangericht is, dus mij claimt en zichzelf voorhoud dat ze op -korte- termijn wel zal gaan trouwen met mij.

Mijn levenshouding, noem het maar vreemdgaan, heeft veel meer te maken met die instelling van een single vrouw, er is geen keuze meer.

NB.
Een single vrouw die claimt dat ze ook single wil blijven en met mij wil omgaan (of anderen).... is leuterkoek.
Jij gaat toch niet vreemd, als je niet in een relatie zit en dan sex hebt met de een of andere vrouw.
Overigens, je denkwijze wijst er op dat je goed hebt nagedacht.
Het minste problemen heb je te verwachten met vrouwen in een relatie die het stiekem BUITEN hun relatie doen. Die vallen je niet lastig, willen niets meer dan mischien af en toe een paar uren sex. En verder gewoon thuis hun huisje boompje beestje - leven leven.

:Y

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 11-03-2018 21:01:07 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_177750059
Betere seks dan met (gefrustreerde) gebonden vrouwen is zeldzaam.
Verder is het natuurlijk een bizar idee dat ik verantwoordelijkheid zou moeten dragen voor een relatie waar ik niets mee te maken heb. Apart dat veel mensen dat wel lijken te denken.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
  zondag 11 maart 2018 @ 16:43:10 #197
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177750146
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 16:03 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Een film lees je niet.

Het is een boek.
Nou Spanky, wat vond ik in google:

Een film met die naam
2 you tube uitzendingen van de gelijknamige (min of meer grappige) Belgische serie: een vrouw (of een blondje of een man) komt bij de dokter. En inderdaad, ook een boek.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 11 maart 2018 @ 16:47:02 #198
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177750243
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 16:39 schreef Rockefellow het volgende:
Betere seks dan met (gefrustreerde) gebonden vrouwen is zeldzaam.
Verder is het natuurlijk een bizar idee dat ik verantwoordelijkheid zou moeten dragen voor een relatie waar ik niets mee te maken heb. Apart dat veel mensen dat wel lijken te denken.
Ja. En dat passen ze ook nog op zichzelf toe. Iedereen meent maar een ander te moeten en te kunnen voorschrijven hoe die te leven, te vrijen, te denken en te voelen hebben.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_177750815
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 16:31 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

...... vind jij. Kun je er best wel bijzetten, want ook wat jij vindt van iets is maar een mening!
Vind ik ja.

Jij vindt dat vrouwen achter het aanrecht thuis horen, dat is een mening die jij mag hebben.
pi_177751164
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 16:39 schreef Rockefellow het volgende:
Betere seks dan met (gefrustreerde) gebonden vrouwen is zeldzaam.
Verder is het natuurlijk een bizar idee dat ik verantwoordelijkheid zou moeten dragen voor een relatie waar ik niets mee te maken heb. Apart dat veel mensen dat wel lijken te denken.
Niet voor die relatie ben jij verantwoordelijk, maar wel medeplichtig aan het breken ervan (áls het kapot gaat). Plus is het ook een gewetenskwestie/fatsoensnorm (of het ontbreken ervan) of iemand willens en wetens met een bezette persoon iets begint, of dat een affaire is of een one night stand.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2018 17:27:38 ]
pi_177752335
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 17:26 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Niet voor die relatie ben jij verantwoordelijk, maar wel medeplichtig aan het breken ervan (áls het kapot gaat). Plus is het ook een gewetenskwestie/fatsoensnorm (of het ontbreken ervan) of iemand willens en wetens met een bezette persoon iets begint, of dat een affaire is of een one night stand.
Ik lig daar eerlijk gezegd geen minuut wakker van en voel me al helemaal niet verantwoordelijk. Ik ben niet verantwoordelijk voor een relatie tussen 2 mensen en de vrijheden die ze elkaar wel of niet gunnen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_177752481
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 18:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik lig daar eerlijk gezegd geen minuut wakker van en voel me al helemaal niet verantwoordelijk. Ik ben niet verantwoordelijk voor een relatie tussen 2 mensen en de vrijheden die ze elkaar wel of niet gunnen.
Waarom hamert men steeds op "verantwoordelijk verantwoordelijk"? Lees je mijn post eens aandachtig door?
En als je er niet wakker van ligt na de vrouw van een ander te hebben gedaan, dat kan en dat is jouw zaak. Maar dan ontbreekt er het geweten en/of de fatsoensnorm.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2018 18:39:30 ]
  zondag 11 maart 2018 @ 20:21:51 #203
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_177755009
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 15:04 schreef cempexo het volgende:
Als jaren jaren en jarenlang single wil ik dat beslist zo blijven, mijn vrijheid is mijn leven en levensinhoud.

Ik wil daarom alleen maar met een vrouw omgaan die al een relatie heeft en dat zo wil houden. Die keuze heeft vooral te maken dat een vrouw die single is zeer sterk relatiegericht is en niet mangericht is, dus mij claimt en zichzelf voorhoud dat ze op -korte- termijn wel zal gaan trouwen met mij.

Mijn levenshouding, noem het maar vreemdgaan, heeft veel meer te maken met die instelling van een single vrouw, er is geen keuze meer.

NB.
Een single vrouw die claimt dat ze ook single wil blijven en met mij wil omgaan (of anderen).... is leuterkoek.
Er zijn zat ongebonden vrouwen die best een tijdje een seksrelatie willen, naast vrouwen die een eenmalig of paar keer avontuurtje willen.

Voor mezelf geld dat ik veel meer drama zie in iemand die vreemdgaat. Als ik vrijblijvende seks en lol wil wil ik niet aanhoren waarom iemand vreemdgaat, over de problemen in zijn/haar relatie horen of ander gezemel. Ik heb geen zin in sluipen en kruipen of dat aanzien, ga niet liegen voor iemand, wil niets te maken hebben met de stress van liegen van de ander. En al helemaal heb ik geen zin in het drama die het eind komt omdat hij/zij zich toch te schuldig voelt of het uitkomt.
De enige voorbeelden die ik ken mbt dat vreemdgaan is dat het een en al drama is, zeker bij affaires. En als ik ergens de pleuris aan heb dan is het aan drama in mijn leven.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 11 maart 2018 @ 21:04:16 #204
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177756013
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 17:10 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Vind ik ja.

Jij vindt dat vrouwen achter het aanrecht thuis horen, dat is een mening die jij mag hebben.
Neen, dat vind ik niet! Waar haal je vandaan dat ik dat vind of zou zeggen? Er zijn zelfs zeker een milljard vrouwen die hebben helemaal geen aanrecht. Waar horen die dan thuis?

8)7 :N

Zou nog eerder zeggen dat alle vrouwen een recht hebben op een aanrecht. Vorig jaar een vrouw van tegen de 50 met 2 tieners een gasstel gekocht zodat ze voor haar en haar kinderen zelf kan koken, gezonder en goedkoper. Ze heeft als kok gewerkt in arabische landen maar heeft zelf niet eens een gasstel, een grote fles gas, een ketel of wokpan. Dat heb ik haar gekocht, En een matras, zodat ze alle 3 op een matras kunnen slapen en zij (moeder) niet meer op een mat hoeft te slapen. Jaja, en ik ben vrouwonvriendelijk ....

[ Bericht 22% gewijzigd door LeesFoknl op 11-03-2018 21:22:25 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 11 maart 2018 @ 21:07:43 #205
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177756055
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 20:21 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Er zijn zat ongebonden vrouwen die best een tijdje een seksrelatie willen, naast vrouwen die een eenmalig of paar keer avontuurtje willen.

Voor mezelf geld dat ik veel meer drama zie in iemand die vreemdgaat. Als ik vrijblijvende seks en lol wil wil ik niet aanhoren waarom iemand vreemdgaat, over de problemen in zijn/haar relatie horen of ander gezemel. Ik heb geen zin in sluipen en kruipen of dat aanzien, ga niet liegen voor iemand, wil niets te maken hebben met de stress van liegen van de ander. En al helemaal heb ik geen zin in het drama die het eind komt omdat hij/zij zich toch te schuldig voelt of het uitkomt.
De enige voorbeelden die ik ken mbt dat vreemdgaan is dat het een en al drama is, zeker bij affaires. En als ik ergens de pleuris aan heb dan is het aan drama in mijn leven.
:O Volgens mij BEN jij drama.

O-) 8)7 :Y _O-
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 11 maart 2018 @ 21:09:01 #206
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177756069
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 18:39 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Waarom hamert men steeds op "verantwoordelijk verantwoordelijk"? Lees je mijn post eens aandachtig door?
En als je er niet wakker van ligt na de vrouw van een ander te hebben gedaan, dat kan en dat is jouw zaak. Maar dan ontbreekt er het geweten en/of de fatsoensnorm.
.... JOUW fatsoensnorm bedoel je.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 11 maart 2018 @ 21:13:19 #207
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177756131
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 20:21 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Er zijn zat ongebonden vrouwen die best een tijdje een seksrelatie willen, naast vrouwen die een eenmalig of paar keer avontuurtje willen.

Voor mezelf geld dat ik veel meer drama zie in iemand die vreemdgaat. Als ik vrijblijvende seks en lol wil wil ik niet aanhoren waarom iemand vreemdgaat, over de problemen in zijn/haar relatie horen of ander gezemel. Ik heb geen zin in sluipen en kruipen of dat aanzien, ga niet liegen voor iemand, wil niets te maken hebben met de stress van liegen van de ander. En al helemaal heb ik geen zin in het drama die het eind komt omdat hij/zij zich toch te schuldig voelt of het uitkomt.
De enige voorbeelden die ik ken mbt dat vreemdgaan is dat het een en al drama is, zeker bij affaires. En als ik ergens de pleuris aan heb dan is het aan drama in mijn leven.
Drama is inderdaad niks om blij mee te zijn. Maar afhankelijk van de cultuur waarin je leeft kan vreemdgaan gezien worden als "niet netjes" tot een "doodzonde", waardoor je het recht verspeelt om straks de hemel in te gaan! En dat is pas echt drama.

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 11-03-2018 21:27:52 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_177756155
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 18:39 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Waarom hamert men steeds op "verantwoordelijk verantwoordelijk"? Lees je mijn post eens aandachtig door?
En als je er niet wakker van ligt na de vrouw van een ander te hebben gedaan, dat kan en dat is jouw zaak. Maar dan ontbreekt er het geweten en/of de fatsoensnorm.
Jouw geweten en jouw fatsoensnorm.. je lijkt wel een christen die dragen ook hun normen aan een ander op.

De kapitein bepaald zelf zijn norm.
Overigens hoeft vreemdgaan helemaal niet einde van de relatie te betekenen. Legio hebben een prima relatie als ze maar eens in de zoveel tijd gek kunnen doen. Stappen met vrienden, lan party of een goede beurt.
pi_177756173
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 21:09 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

.... JOUW fatsoensnorm bedoel je.
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 10:29 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Kwestie van persoonlijke moraal/normen/waarden.
Maar jij vindt het dus prima als ze jouw vrouw doen?
  zondag 11 maart 2018 @ 21:27:18 #210
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177756354
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 21:14 schreef Nico987 het volgende:

[..]

Jouw geweten en jouw fatsoensnorm.. je lijkt wel een christen die dragen ook hun normen aan een ander op.
Je hebt gelijk Nico, maar het zijn niet alleen de christelijken die anderen hun normen op willen leggen. En degenen die op willen leggen vaak zelf niet volgens hun eigen normen leven. Ik denk nagenoeg ieder geloof. Anderen jouw normen opleggen, en een volgende stap kan zijn er voor willen vechten en zo komt heel veel ellende in de wereld.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_177756409
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 21:27 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Je hebt gelijk Nico, maar het zijn niet alleen de christelijken die anderen hun normen op willen leggen. En degenen die op willen leggen vaak zelf niet volgens hun eigen normen leven. Ik denk nagenoeg ieder geloof. Anderen jouw normen opleggen, en een volgende stap kan zijn er voor willen vechten en zo komt heel veel ellende in de wereld.
Dus Nico mag jouw vrouw doen?

Of mag het alleen als het van anderen zijn?
Als het op je eigen partner aankomt zijn we meestal niet meer zo ruimdenkend.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2018 21:32:49 ]
  zondag 11 maart 2018 @ 21:34:04 #212
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177756455
Wat een domme vraag? Dat moet hij HAAR vragen. dat moet zij beslissen, Het is haar body. Mij mag ie in ieder geval niet "doen".
Succes verder.

^O^ _O- :W
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_177756532
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 21:34 schreef LeesFoknl het volgende:
Wat een domme vraag? Dat moet hij HAAR vragen. dat moet zij beslissen, Het is haar body. Mij mag ie in ieder geval niet "doen".

^O^ _O- :W
Dus het mag niet.

Doet pijn, he, wanneer anderen je vrouw neuken.
Maar als het om andere mensen gaan dan worden ze toegejuicht. "Pak wat je pakken kan!"
YOLO!

Maar als het je eigen vrouw is die door een ander wordt geneukt: Huilen en dafuck dafuck. Kakahoer en weer huilen.

Dit geldt trouwens voor bijna iedereen (behalve die met open relaties) die roepen dat het niet hun zaak is als de ander in een relatie zit.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2018 21:42:10 ]
  zondag 11 maart 2018 @ 21:45:20 #214
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177756663
Leer lezen!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_177756923
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 21:37 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Dus het mag niet.

Doet pijn, he, wanneer anderen je vrouw neuken.
Maar als het om andere mensen gaan dan worden ze toegejuicht. "Pak wat je pakken kan!"
YOLO!

Maar als het je eigen vrouw is die door een ander wordt geneukt: Huilen en dafuck dafuck. Kakahoer en weer huilen.

Dit geldt trouwens voor bijna iedereen (behalve die met open relaties) die roepen dat het niet hun zaak is als de ander in een relatie zit.
Huh je maakt er echt je eigen verhaal van. Ik mag hem niet doen. Zijn vrouw is haar keuze..

Maar van mij mag iedereen (proberen) mijn vrouw doen. Alleen de afspraak die wij hebben maakt dat zij als het goed is er niet op in gaat. Want in principe doen wij het niet met anderen. Ik heb dus een probleem met mijn vrouw,niet met de gelukkige.
pi_177757147
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 21:45 schreef LeesFoknl het volgende:
Leer lezen!
Ik heb heel goed gelezen en ik ben niet dom.
Als je het echt niet erg zou vinden zou je gewoon zeggen: Van mij mag hij.
Maar je zegt: Is haar body, zij moet beslissen. Ja, jij hebt er dan niets over te zeggen als ze "Ja" zegt, maar als het aan jou ligt dan liever niet.

Ik wil niet dat mijn man een andere vrouw gaat neuken, daarom zal ik niemand aanmoedigen om de partner van een ander te doen. Noch zal ik er licht naar kijken, omdat ik weet dat het veel schade kan aanrichten bij de andere als het uitkomt. Het is dus geen kwestie van normen opdringen.
Ieder mens heeft een geweten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2018 22:14:43 ]
  maandag 12 maart 2018 @ 08:07:22 #217
474750 verbijstering
verbijsterend
pi_177760989
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 22:14 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Ik heb heel goed gelezen en ik ben niet dom.
Als je het echt niet erg zou vinden zou je gewoon zeggen: Van mij mag hij.
Maar je zegt: Is haar body, zij moet beslissen. Ja, jij hebt er dan niets over te zeggen als ze "Ja" zegt, maar als het aan jou ligt dan liever niet.

Ik wil niet dat mijn man een andere vrouw gaat neuken, daarom zal ik niemand aanmoedigen om de partner van een ander te doen. Noch zal ik er licht naar kijken, omdat ik weet dat het veel schade kan aanrichten bij de andere als het uitkomt. Het is dus geen kwestie van normen opdringen.
Ieder mens heeft een geweten.
Dit klopt, als je het niet erg zou vinden zou het je ook werkelijk geen zak interesseren.

Toch, ieder mens heft een geweten maar niet elk geweten trekt dezelfde conclusive. Als jouw conclusie bij de vreemdgaande man is: "Hij zoekt toch wel een ander, ik zelf ga niet vreemd want ik ben vrijgezel en hij is een volwassen man die zelf keuzes maakt en hij heft weloverwogen deze keuze gemaakt". Kom je tot een andere conclusie met jouw beredenering terwijl beide niet in strijd hoeven te zijn met een geweten. Beide personen zullen heerlijk slapen die nacht. Of dat voor die man ook geld geld weer voor zijn geweten.

Ik zeg hier niet dat ik het ermee eens ben of dat ik het zelf zou doen ik zeg puur dat niet elk geweten dezelfde conclusive berijkt.

[ Bericht 4% gewijzigd door verbijstering op 12-03-2018 08:19:42 ]
pi_177761191
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 08:07 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Dit klopt, als je het niet erg zou vinden zou het je ook werkelijk geen zak interesseren.

Toch, ieder mens heft een geweten maar niet elk geweten trekt dezelfde conclusive. Als jouw conclusie bij de vreemdgaande man is: "Hij zoekt toch wel een ander, ik zelf ga niet vreemd want ik ben vrijgezel en hij is een volwassen man die zelf keuzes maakt en hij heft weloverwogen deze keuze gemaakt". Kom je tot een andere conclusie met jouw beredenering terwijl beide niet in strijd hoeven te zijn met een geweten. Beide personen zullen heerlijk slapen die nacht. Of dat voor die man ook geld geld weer voor zijn geweten.

Ik zeg hier niet dat ik het ermee eens ben of dat ik het zelf zou doen ik zeg puur dat niet elk geweten dezelfde conclusive berijkt.
Bij elke menselijke handeling kom je vroeg of laat toch terecht bij persoonlijke moraal/norm/waarden.

Het is dat moorden en mishandeling bij de wet strafbaar zijn, anders had men ook hier anders naar gekeken. Want "die verdient het om vermoord te worden of mishandeld".
En de moordenaars en mishandelaars denken dat ook precies.

Hoe zouden wij over vreemdgaan denken als het ook bij de wet verboden zou zijn omdat je daarmee de benadeelde partij mishandelt?

Niet dat ik veroordeel, ieder moet voor zichzelf weten, maar toch is het ook goed om verder te denken dan je eigen momentgenot.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2018 08:42:26 ]
pi_177761857
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 21:16 schreef Hexx. het volgende:

[..]

[..]

Maar jij vindt het dus prima als ze jouw vrouw doen?
Wat heeft dat er nu weer mee te maken :')
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_177762142
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 09:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Wat heeft dat er nu weer mee te maken :')
Het wel prima vinden dat anderen aan iemand anders zijn partner komt of zelf aan iemand anders komt, als iedereen maar van je eigen partner afblijft. Ik hoop dat het nu duidelijker is.
pi_177762187
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 09:47 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Het wel prima vinden dat anderen aan iemand anders zijn partner komt of zelf aan iemand anders komt, als iedereen maar van je eigen partner afblijft. Ik hoop dat het nu duidelijker is.
Nog steeds: wat heeft dat er mee te maken?

Je bent toch alleen verantwoordelijk voor de relatie van jezelf, niet die van een ander?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_177762248
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 09:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nog steeds: wat heeft dat er mee te maken?

Je bent toch alleen verantwoordelijk voor de relatie van jezelf, niet die van een ander?
Laat maar. Je begrijpt er toch niets van.
  maandag 12 maart 2018 @ 10:01:57 #223
474750 verbijstering
verbijsterend
pi_177762502
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 08:40 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Bij elke menselijke handeling kom je vroeg of laat toch terecht bij persoonlijke moraal/norm/waarden.

Het is dat moorden en mishandeling bij de wet strafbaar zijn, anders had men ook hier anders naar gekeken. Want "die verdient het om vermoord te worden of mishandeld".
En de moordenaars en mishandelaars denken dat ook precies.

Hoe zouden wij over vreemdgaan denken als het ook bij de wet verboden zou zijn omdat je daarmee de benadeelde partij mishandelt?

Niet dat ik veroordeel, ieder moet voor zichzelf weten, maar toch is het ook goed om verder te denken dan je eigen momentgenot.
Persoonlijk ben ik van mening dat we ons weer wat minder zorgen moeten gaan maken over het benadelen van elk individue. Juist daar worden we op het moment pas nare mensen van.

We zouden moeten denken in algemeen fatsoen, en ja het is niet fatsoenlijk. En zolang je je daar maar bewust van bent terwijl je vreemdgaat vind ik het prima.
pi_177762641
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 09:52 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Laat maar. Je begrijpt er toch niets van.
Nee ik begrijp er inderdaad niks van. Als je een relatie aangaat met iemand maak jij met die persoon afspraken. De enige persoon die die afspraken kan schenden of gestand kan doen is de persoon waar je die afspraken mee maakt. Wat ik met mijn vrouw afspreek en in hoeverre zij of ik zich daar aan houden staat volledig los van de afspraken die een ander maakt met zijn partner en in hoeverre zij deze afspraken gestand doen. Als mijn vrouw vreemd gaat met een andere man dan komt die andere man “niet aan mijn partner” maar dan “kiest” mijn partner er voor zich aan te laten raken door een ander.

Als ik een ons met een getrouwde vrouw heb, dan zit ik niet aan andermans vrouw, maar andermans vrouw kiest er voor met mij naar bed te gaan. Ik heb geen verantwoording af te leggen aan haar partner, ik heb met hem namelijk geen afspraken gemaakt. Zij wel, en het is aan haar om te bepalen in hoeverre de afspraken met haar man haar de ruimte geven met een ander naar bed te gaan. De afspraken die ik met mijn vrouw heb gemaakt staan daar volledig los van.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kapitein_Scheurbuik op 12-03-2018 10:15:48 ]
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_177762952
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 09:47 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Het wel prima vinden dat anderen aan iemand anders zijn partner komt of zelf aan iemand anders komt, als iedereen maar van je eigen partner afblijft. Ik hoop dat het nu duidelijker is.
Je bent niet iemands bezit hè.
  maandag 12 maart 2018 @ 10:43:25 #226
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_177763308
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 21:07 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

:O Volgens mij BEN jij drama.

O-) 8)7 :Y _O-
Valt reuze mee opa (zegt oma).
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 12 maart 2018 @ 10:52:50 #227
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_177763458
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 21:13 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Drama is inderdaad niks om blij mee te zijn. Maar afhankelijk van de cultuur waarin je leeft kan vreemdgaan gezien worden als "niet netjes" tot een "doodzonde", waardoor je het recht verspeelt om straks de hemel in te gaan! En dat is pas echt drama.
Gelukkig kom ik niet uit zo'n cultuur. En heb ik een open relatie, waar neem geen drama mee (gezeik, soa, zwangerschap) naar huis voldoende regels zijn.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_177771616
Stoken in andermans relatie is vooral een teken van een gebrek aan ethiek en zelfrespect. En een gebrek aan zelfbeheersing.
Kan je niemand anders krijgen? En zelfs wanneer je niemand anders kan krijgen, moet je je daarom verlagen tot zoiets? Blijkbaar is de behoefte aan seks groter dan respect voor andere mensen. Iedereen die het belangrijk vindt om zijn innerlijk schoon te houden (noem het karma) verlaagt zich niet tot een dergelijk niveau. Ik realiseer me dat een dergelijke levenshouding ver weg ligt bij de meesten hier op fok. De meeste mensen in het algemeen zijn gewoon zwak. Kunnen verleidingen niet weerstaan, omdat ze simpelweg geen ruggengraat hebben. Daar komt bij dat de meeste van die mensen (in het algemeen gesproken ook de meerderheid) nul aan zelfreflectie doen. Leven maar als kippen zonder kop. En als zich een lekker hapje voordoet, dan kunnen ze er alleen als kippen zonder kop achteraan huppelen. Ja dat ben JIJ die dit leest.
pi_177773337
"Wie zwijgt stemt toe"
pi_177776861
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 16:27 schreef ray-xxx het volgende:
Stoken in andermans relatie is vooral een teken van een gebrek aan ethiek en zelfrespect. En een gebrek aan zelfbeheersing.
Kan je niemand anders krijgen? En zelfs wanneer je niemand anders kan krijgen, moet je je daarom verlagen tot zoiets? Blijkbaar is de behoefte aan seks groter dan respect voor andere mensen. Iedereen die het belangrijk vindt om zijn innerlijk schoon te houden (noem het karma) verlaagt zich niet tot een dergelijk niveau. Ik realiseer me dat een dergelijke levenshouding ver weg ligt bij de meesten hier op fok. De meeste mensen in het algemeen zijn gewoon zwak. Kunnen verleidingen niet weerstaan, omdat ze simpelweg geen ruggengraat hebben. Daar komt bij dat de meeste van die mensen (in het algemeen gesproken ook de meerderheid) nul aan zelfreflectie doen. Leven maar als kippen zonder kop. En als zich een lekker hapje voordoet, dan kunnen ze er alleen als kippen zonder kop achteraan huppelen. Ja dat ben JIJ die dit leest.
Hoezo stoken in iemands relatie? Dat lijkt alsof de persoon in een relatie slachtoffer is. Over het algemeen is het niet zo zwart en wit. Het is eerder jammer dat het christelijk moraal van de middeleeuwen nog zo heersend is. Het zo voor mensen bevrijdend zijn als er wat realistischer met de seksuele lusten zou worden omgegaan.
pi_177777025
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 20:06 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Hoezo stoken in iemands relatie? Dat lijkt alsof de persoon in een relatie slachtoffer is. Over het algemeen is het niet zo zwart en wit. Het is eerder jammer dat het christelijk moraal van de middeleeuwen nog zo heersend is. Het zo voor mensen bevrijdend zijn als er wat realistischer met de seksuele lusten zou worden omgegaan.
Dat jij je eigen seksuele lust belangrijker vindt dan de ellende die jij daarmee in andermans leven veroorzaakt, daar is een naam voor: EGOÏSME. Kan jij je kut niet op een andere manier gevuld krijgen?
pi_177777701
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 20:14 schreef ray-xxx het volgende:

[..]

Dat jij je eigen seksuele lust belangrijker vindt dan de ellende die jij daarmee in andermans leven veroorzaakt, daar is een naam voor: EGOÏSME. Kan jij je kut niet op een andere manier gevuld krijgen?
Hoezo ellende? De wereld vergaat niet hoor. Ellende is in bv in oorlogsgebieden of als je ernstig ziek bent. Tuurlijk als je vertrouwen wordt geschonden dan doet dat zeer. Dan kan je met elkaar het gesprek aan gaan. Zo ken ik iemand waar haar man vreemdging. Dat kwam uit. Haar vertrouwen was geschonden en dat kan je hem kwalijk nemen. Zij ging naar een coach om uit te zoeken waarom hun relatie was gelopen. Een relatie heb je met z'n tweeën. Zij vond het te makkelijk om alleen naar hem te wijzen. Daar kwam uit dat zij wel heel erg zijn moeder was geworden. Daar had zij eigenlijk ook last van in hun relatie. Door deze zelfreflectie is ze heel wat wijzer geworden. Was het in het begin verdrietig ja. Maar geen doffe ellende. Zij nam heel goed verantwoordelijkheid voor haar leven.

Wat als er een groot libido verschil is maar de rest van de relatie goed is. Moet je dan maar genoegen nemen met 2 maal in het jaar seks? Kan je het de ander kwalijk nemen om er een sekspartner naast te nemen? En als de sekspartner vrijgezel is, wat valt hem/haar dan kwalijk te nemen?

Het leven is gewoon niet zwart/wit.
pi_177778009
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 20:39 schreef potjecreme het volgende:
Tuurlijk als je vertrouwen wordt geschonden dan doet dat zeer. Dan kan je met elkaar het gesprek aan gaan.
Ik heb haar definitief uit mijn leven verbannen, en hem heb ik een gebitsprothese bezorgt. Hoezo praten? De één maakt het leven van een ander kapot en de ander maakt het gebit van een ander kapot. Beide een blijvende herinnering.
pi_177778314
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 20:49 schreef ray-xxx het volgende:

[..]

Ik heb haar definitief uit mijn leven verbannen, en hem heb ik een gebitsprothese bezorgt. Hoezo praten? De één maakt het leven van een ander kapot en de ander maakt het gebit van een ander kapot. Beide een blijvende herinnering.
Tja met dit gedrag snap ik haar heel goed. :P


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_177778525
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 20:58 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Tja met dit gedrag snap ik haar heel goed. :P

Nee, je snapt er juist helemaal niets van.
Wie is er met geweld begonnen?
  Moderator maandag 12 maart 2018 @ 21:54:04 #236
441859 crew  Lenny77
pi_177780084
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 21:04 schreef ray-xxx het volgende:

[..]

Nee, je snapt er juist helemaal niets van.
Wie is er met geweld begonnen?
Sex (normale sex) staat niet gelijk met geweld.
Als je had willen 'terugbetalen' dan had je zijn mogelijke vriendin moeten versieren.

Wat jij hebt gedaan staat niet in verhouding.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_177780517
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 20:49 schreef ray-xxx het volgende:

[..]

Ik heb haar definitief uit mijn leven verbannen, en hem heb ik een gebitsprothese bezorgt. Hoezo praten? De één maakt het leven van een ander kapot en de ander maakt het gebit van een ander kapot. Beide een blijvende herinnering.
Je ex is voor een veel groter deel verantwoordelijk lijkt mij waarom mishandel je die gozer dan?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_177780834
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 20:49 schreef ray-xxx het volgende:

[..]

Ik heb haar definitief uit mijn leven verbannen, en hem heb ik een gebitsprothese bezorgt. Hoezo praten? De één maakt het leven van een ander kapot en de ander maakt het gebit van een ander kapot. Beide een blijvende herinnering.
Wel sneu als een ander je hele leven kapot kan maken. Ga anders op eigen benen staan.en zorg dat je jezelf gelukkig maakt. Dan pas beginnen aan een relatie.

Ik hou zieksveel van mijn vrouw en zou me kut voelen maar zij kan mijn leven zeker niet kapot maken.
  maandag 12 maart 2018 @ 23:19:35 #239
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177781889
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 21:58 schreef Nico987 het volgende:

[..]

Huh je maakt er echt je eigen verhaal van. Ik mag hem niet doen. Zijn vrouw is haar keuze..
Dat zie je veel tegenwoordig. Komt door teveel suikers en hormonenvlees en chemische middelen eten. mensen kunnen niet meer lezen, ik zwijg dan nog maar van denken.

:N :N
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_177781961
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 22:26 schreef Nico987 het volgende:

[..]

Wel sneu als een ander je hele leven kapot kan maken. Ga anders op eigen benen staan.en zorg dat je jezelf gelukkig maakt. Dan pas beginnen aan een relatie.

Ik hou zieksveel van mijn vrouw en zou me kut voelen maar zij kan mijn leven zeker niet kapot maken.
Daar heb je zeker gelijk in. Laten we het nuanceren; kapot gemaakt op dat moment.
Daar wel enorm van geleerd en verder gegaan met mijn leven natuurlijk. In feite ben ik haar dankbaar dat ze mijn ogen heeft geopend.
Het was een harde clash met de realiteit, maar ben me bewust dat het leven dat je leidt inclusief de ervaringen die je opdoet, altijd een reflectie is van je eigen projectie. Dat geldt voor ons allemaal. Mijn fout was dat ik gedachteloos zomaar in relaties stapte. Daar leer je dus van. En kan wel zeggen dat ik er beter uit ben gekomen. Ga bewuster om met mensen en stap dus niet zomaar weer in een relatie. Ook aangaande projecties heeft deze hele affaire mij geleerd dat wat je ziet of denkt te zien altijd een projectie is. Dat bleek wel, want zij stond heel anders in die relatie dan ik. Dus ik heb ervan geleerd gedachten, opvattingen, gevoelens die ik heb aangaande anderen of (vooral) over mijzelf onder een vergrootglas te houden om dingen minder door een persoonlijk gekleurde bril te zien. Kortom, we blijven leren.
  maandag 12 maart 2018 @ 23:37:18 #241
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177782152
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 09:52 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Laat maar. Je begrijpt er toch niets van.
Neen, jij begrijpt er niks van. Kijk, ik ben van de flower power generatie. Baas in eigen buik, bh´s verbranden. DAT is mijn tijd! Ik heb toen 2 bh´s van mijn moeder gepikt en in de biechtstoel aangestoken. En DAAR begrijp jij niets van.
BH´s verbranden !! Wat heet, hele lingerieafdelingen verbranden.

en dacht je dat ik, oud, wijs, bezadigd en verzadigd, me nu opeens druk zou maken als mijn vrouw eens een nummertje maakt met een (voor haar) lekkere vent. Ik gun haar dat van harte. Ik stimuleer haar zelfs, zeg: je moet eens een geng beng doen met een voetbalelftal! dan maak ik alvast wat snacks in de airfryer want na afloop zullen jullie wel trek hebben.

Werkelijk,jij (vermoedelijk) jong persoon, er is niets ZO overgewaardeerd als sex. Vergeleken met echte liefde, die ik dus voor vrouwen in het algemeen en ook soms voor mijn vrouw voel is sex als een ge-airfryde bitterbal vergeleken met een vijfgangen asperge menu met varkenshaasjes. Helemaal niks dus, volledig te verwaarlozen.

:Y) :Y) :Y) :Y) :Y)

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 13-03-2018 00:09:56 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 12 maart 2018 @ 23:49:23 #242
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177782286
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 09:47 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Het wel prima vinden dat anderen aan iemand anders zijn partner komt of zelf aan iemand anders komt, als iedereen maar van je eigen partner afblijft. Ik hoop dat het nu duidelijker is.
Het is duidelijk wat je bedoelt, maar daarom heb je (mijns inziens) nog altijd niet gelijk.
En wat jou blijkbaar niet duidelijk is dat ik niks doe of probeer te doen bij vrouwen in een relatie (met een man). dat doen kameraden onde rmekaar niet. DAT zijn mijn normen en waarden. En als ik die man niet ken, dan vverandert niets, want de kans is super groot dat hij een van mijn kameraden wordt. Bovendien doe ik dat mijn "broeders" niet aan.
Vrouwen zijn anders, die gaan wel vreemd met een man in een relatie. die zijn NIET loyaal aan hun eigen geslacht. Integendeel, hoe leuker zijn vrouw, hoe interessanter die man voor hen wordt.

Ken je het Lied: "Alle menschen werden Brüder"
Zo heet dat lied, en die tekst wordt er in gezongen Brüder (broers). Niet Schwestern (zussen) en ook niet Geschwister (Broers en zussen). BRÜDER !!

O-) O-) O-)

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 13-03-2018 00:12:32 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 13 maart 2018 @ 00:00:22 #243
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177782388
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 16:27 schreef ray-xxx het volgende:
Stoken in andermans relatie is vooral een teken van een gebrek aan ethiek en zelfrespect. En een gebrek aan zelfbeheersing.
Kan je niemand anders krijgen? En zelfs wanneer je niemand anders kan krijgen, moet je je daarom verlagen tot zoiets? Blijkbaar is de behoefte aan seks groter dan respect voor andere mensen. Iedereen die het belangrijk vindt om zijn innerlijk schoon te houden (noem het karma) verlaagt zich niet tot een dergelijk niveau. Ik realiseer me dat een dergelijke levenshouding ver weg ligt bij de meesten hier op fok. De meeste mensen in het algemeen zijn gewoon zwak. Kunnen verleidingen niet weerstaan, omdat ze simpelweg geen ruggengraat hebben. Daar komt bij dat de meeste van die mensen (in het algemeen gesproken ook de meerderheid) nul aan zelfreflectie doen. Leven maar als kippen zonder kop. En als zich een lekker hapje voordoet, dan kunnen ze er alleen als kippen zonder kop achteraan huppelen. Ja dat ben JIJ die dit leest.
haha, leuk dat laatste zinnetje. Sluw manneke, jij!

Het gaat niet om respect voor een ander! IN het leven gaat het om respect voor jezelf. Daarom doe ik sommige dingen wel, en andere dingen niet! Zelfrespect is het belangrijkste !!
In bepaalde delen van Azie is de grootste belediging, walang hyja (geen zelfrespect) Dus dat betekent jij hebt geen ZELFrespect. (Samen natuurlijk met Ina Puta wat betekent je moeder is een hoer).

o|O
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 13 maart 2018 @ 00:02:55 #244
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177782414
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 20:39 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Wat als er een groot libido verschil is maar de rest van de relatie goed is. Moet je dan maar genoegen nemen met 2 maal in het jaar seks? Kan je het de ander kwalijk nemen om er een sekspartner naast te nemen?

Het leven is gewoon niet zwart/wit.
Dank je potje. Fantastisch !!
Bai tze wai, heb je al een dekseltje dat jou af en toe eens lekker luchtdicht afsluit ??

*;

[ Bericht 9% gewijzigd door LeesFoknl op 13-03-2018 00:13:42 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_177782474
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 21:54 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Sex (normale sex) staat niet gelijk met geweld.
Als je had willen 'terugbetalen' dan had je zijn mogelijke vriendin moeten versieren.

Wat jij hebt gedaan staat niet in verhouding.
Heb er zeker spijt van dat hij nu niet meer normaal kan eten. Geen harde koekjes meer, of crackers.

edit: fok de boere

[ Bericht 2% gewijzigd door ray-xxx op 13-03-2018 00:15:23 ]
pi_177785400
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 17:26 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Niet voor die relatie ben jij verantwoordelijk, maar wel medeplichtig aan het breken ervan (áls het kapot gaat).
Ik kan onmogelijk op de hoogte zijn van de voorwaarden van een relatie waar ik niets mee te maken heb. Bovendien kun je niet schuldig zijn aan het schenden van afspraken die je zelf niet gemaakt hebt natuurlijk.

Dus nee.

quote:
Plus is het ook een gewetenskwestie/fatsoensnorm (of het ontbreken ervan) of iemand willens en wetens met een bezette persoon iets begint, of dat een affaire is of een one night stand.
Ik begin helemaal niet willens en wetens een affaire, dat doet de tegenpartij.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_177786264
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 23:37 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Werkelijk,jij (vermoedelijk) jong persoon, er is niets ZO overgewaardeerd als sex. Vergeleken met echte liefde, die ik dus voor vrouwen in het algemeen en ook soms voor mijn vrouw voel is sex als een ge-airfryde bitterbal vergeleken met een vijfgangen asperge menu met varkenshaasjes. Helemaal niks dus, volledig te verwaarlozen.

:Y) :Y) :Y) :Y) :Y)
Je hebt helemaal gelijk dat seks overgewaardeerd is.
In feite is het zelfs veel minder waard dan een raam van een huis.
Wanneer je vriend uit woede een raam van iemand kapot slaat, zeg je: "Wat doe je man, dat kun je niet maken!"
Maar wanneer je vriend de vrouw van zijn beste vriend doet, zeg je: "Held! _O_ ".

Het is zo weinig waard eigenlijk dat mensen niet eens letten op met wie ze het doen, als ze het maar doen. En dan op hun 30ste op FOK! huilen dat iedereen al een vaste relatie heeft behalve zij en zitten met een soa. "Wat is er mis met mij? Zijn er geen leuke vrouwen en mannen meer die een vaste relatie waard is? :'( ".

Want uiteindelijk, UITEINDELIJK, wil men stiekem toch iemand die nog nooit een trio heeft gedaan of de halve stad heeft geneukt. Maar ja, die is er niet meer, want die zijn allemaal allang en breed bezet en die overblijven zijn degenen die seks hebben "overgewaardeerd".

O ja, om ontopic te blijven:
Dan gaan ze verder met vreemdgangers, bezette mensen

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2018 10:27:41 ]
pi_177786421
Is de nieuwe kloon van TS al bekend?

Kim zal wel weer ontdekt hebben welke naam Dennis tot vorige week gebruikte
pi_177788667
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 23:37 schreef LeesFoknl het volgende:
er is niets ZO overgewaardeerd als sex.
Helemaal mee eens.
Sex kan echter wel verdiepend werken in een goede relatie. Maar relaties die alleen op sex zijn gebaseerd zijn juist als een lege doos met enkel een leuke verpakking.
pi_177788713
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 16:27 schreef ray-xxx het volgende:
Stoken in andermans relatie is vooral een teken van een gebrek aan ethiek en zelfrespect. En een gebrek aan zelfbeheersing.
Kan je niemand anders krijgen? En zelfs wanneer je niemand anders kan krijgen, moet je je daarom verlagen tot zoiets? Blijkbaar is de behoefte aan seks groter dan respect voor andere mensen. Iedereen die het belangrijk vindt om zijn innerlijk schoon te houden (noem het karma) verlaagt zich niet tot een dergelijk niveau. Ik realiseer me dat een dergelijke levenshouding ver weg ligt bij de meesten hier op fok. De meeste mensen in het algemeen zijn gewoon zwak. Kunnen verleidingen niet weerstaan, omdat ze simpelweg geen ruggengraat hebben. Daar komt bij dat de meeste van die mensen (in het algemeen gesproken ook de meerderheid) nul aan zelfreflectie doen. Leven maar als kippen zonder kop. En als zich een lekker hapje voordoet, dan kunnen ze er alleen als kippen zonder kop achteraan huppelen. Ja dat ben JIJ die dit leest.
Misschien moet je je eigen tekortkomingen niet op anderen projecteren. Complete kolder die je hier boven beschrijft en niet van toepassing op mij. Ik denk dat je dergelijke analyses voor jezelf moet houden en niet moet toe proberen te passen op anderen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_177788841
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 12:18 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Misschien moet je je eigen tekortkomingen niet op anderen projecteren. Complete kolder die je hier boven beschrijft en niet van toepassing op mij. Ik denk dat je dergelijke analyses voor jezelf moet houden en niet moet toe proberen te passen op anderen.
Het feit dat je er geïrriteerd op reageert duidt er op dat je je er toch door aangesproken voelt. Dat hoef je niet aan mij toe te geven, maar lees maar eens over 'shadow work' (Carl Jung). Iets wat een duidelijk negatieve reactie oproept in jezelf duidt vrijwel altijd op ontkenning van iets wat je onbewust al weet.
pi_177788964
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 12:24 schreef ray-xxx het volgende:

[..]

Het feit dat je er geïrriteerd op reageert duidt er op dat je je er toch door aangesproken voelt. Dat hoef je niet aan mij toe te geven, maar lees maar eens over 'shadow work' (Carl Jung). Iets wat een duidelijk negatieve reactie oproept in jezelf duidt vrijwel altijd op ontkenning van iets wat je onbewust al weet.
Ik voel mij inderdaad aangesproken omdat ik regelmatig seks heb gehad met vrouwen die in een relatie zitten.

Jouw zelfbedachte analyse raakt alleen kant noch wal en dat stoort mij omdat je het wel aan mij richt. Vandaar dat je dat soort analyses beter voor jezelf kunt houden.

Het roept geen negatieve reactie op. Ik zeg alleen dat het niet op mij van toepassing is meneer de amateurpsycholoog.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_177789209
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 12:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik voel mij inderdaad aangesproken omdat ik regelmatig seks heb gehad met vrouwen die in een relatie zitten.

Jouw zelfbedachte analyse raakt alleen kant noch wal en dat stoort mij omdat je het wel aan mij richt. Vandaar dat je dat soort analyses beter voor jezelf kunt houden.

Het roept geen negatieve reactie op. Ik zeg alleen dat het niet op mij van toepassing is meneer de amateurpsycholoog.
Haha. Ontken het gerust. Ik weet al dat ik gelijk heb. Nu jij nog ;)

Ik vind het vooral heel sneu voor jou dat je niet iemand kan krijgen die geen relatie heeft.

En dat jij alleen als een kip (of pik) zonder kop achter een getrouwd kutje aan kan huppelen is gewoon kansloos.
pi_177789828
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 12:42 schreef ray-xxx het volgende:

[..]

Haha. Ontken het gerust. Ik weet al dat ik gelijk heb. Nu jij nog ;)

Ik vind het vooral heel sneu voor jou dat je niet iemand kan krijgen die geen relatie heeft.

En dat jij alleen als een kip (of pik) zonder kop achter een getrouwd kutje aan kan huppelen is gewoon kansloos.
Maak jezelf nou niet nog belachelijker met je projectie. Ik ben gewoon getrouwd met een vrouw, die had echt geen relatie toen ik haar veroverde. Dus je "ik vind het vooral heel sneu voor jou dat je niet iemand kan krijgen die geen relatie heeft" is al bewezen niet waar. Om over de rest van je domme reactie nog maar te zwijgen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_177789968
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 13:08 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Maak jezelf nou niet nog belachelijker met je projectie. Ik ben gewoon getrouwd met een vrouw, die had echt geen relatie toen ik haar veroverde. Dus je "ik vind het vooral heel sneu voor jou dat je niet iemand kan krijgen die geen relatie heeft" is al bewezen niet waar. Om over de rest van je domme reactie nog maar te zwijgen.
Ik snap best dat je niet publiekelijk wil toegeven dat het je aan ethiek ontbreekt en geen ruggengraat hebt. Het belangrijkste is dat je het zelf wel weet, diep in je kleine hartje. Peace.
pi_177790017
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 13:13 schreef ray-xxx het volgende:

[..]

Ik snap best dat je niet publiekelijk wil toegeven dat het je aan ethiek ontbreekt en geen ruggengraat hebt. Het belangrijkste is dat je het zelf wel weet, diep in je kleine hartje. Peace.
Hahahaha. Je weet helemaal niks van mij simpleton.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_177807796
Jongens. Als iemand er voor kiest vreemd te gaan, dan doet hij/zij dat toch echt zelf. Daar hoef jij je als degene waar mee vreemdgegaan wordt, zolang het initiatief bij de vreemdganger lag, toch echt niet schuldig over te voelen volgens mij. Het is wat anders als je actief iemand gaat najagen die bezet is natuurlijk.
  woensdag 14 maart 2018 @ 07:49:38 #258
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_177809764
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 17:14 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Nee een paar weken later was ze dood dus er viel niks meer op te biechten.
Lekker makkelijk weer
pi_177810974
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 00:59 schreef Musil het volgende:
Jongens. Als iemand er voor kiest vreemd te gaan, dan doet hij/zij dat toch echt zelf. Daar hoef jij je als degene waar mee vreemdgegaan wordt, zolang het initiatief bij de vreemdganger lag, toch echt niet schuldig over te voelen volgens mij. Het is wat anders als je actief iemand gaat najagen die bezet is natuurlijk.
Dat mag als single zijnde.
pi_177813024
Ik zelf heb geen zin in mannen met n relatie. Dan is het voor mij gelijk klaar.
pi_177821094
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 10:12 schreef Chewie het volgende:
Is de nieuwe kloon van TS al bekend?

Kim zal wel weer ontdekt hebben welke naam Dennis tot vorige week gebruikte
Sugardaddy16.
pi_177859338
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 20:21 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Er zijn zat ongebonden vrouwen die best een tijdje een seksrelatie willen, naast vrouwen die een eenmalig of paar keer avontuurtje willen.

Voor mezelf geld dat ik veel meer drama zie in iemand die vreemdgaat. Als ik vrijblijvende seks en lol wil wil ik niet aanhoren waarom iemand vreemdgaat, over de problemen in zijn/haar relatie horen of ander gezemel. Ik heb geen zin in sluipen en kruipen of dat aanzien, ga niet liegen voor iemand, wil niets te maken hebben met de stress van liegen van de ander. En al helemaal heb ik geen zin in het drama die het eind komt omdat hij/zij zich toch te schuldig voelt of het uitkomt.
De enige voorbeelden die ik ken mbt dat vreemdgaan is dat het een en al drama is, zeker bij affaires. En als ik ergens de pleuris aan heb dan is het aan drama in mijn leven.
Ik heb sex gehad met 98 vrouwen, nee...dit is geen stoere praat, die allemaal single waren en die ook single wilde blijven...zeiden ze. Is dat ook zo? Nee !!!! Ik heb later ooit eens een rondje gemaakt wat hun status was. Getrouwd waren ze, allemaal. Een vrije tijdelijke vrije vrouw bestaat niet.

En vrouwen met drama....dat is hun methode om vitamine A te krijgen...Aandacht, Aandacht en Aandacht...26 uur per dag.

[ Bericht 1% gewijzigd door cempexo op 16-03-2018 11:19:38 ]
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_177861629
dussss :')
pi_177861651
nvm
pi_177862439
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 12:57 schreef LeesFoknl het volgende:
Jij verstaat onder een fatsoenlijk en normaal gesprek dat je je vader jouw normen wilt opleggen, onder het motto wij vrouwen beslissen wel wat jullie te doen en te laten hebben en de man die jou heeft gevoed en gefinancieerd op die grond niet meer als je vader te erkennen.
Dat moest mijn dochter eens proberen, te zeggen jij bent mijn vader niet meer. Als ik haar vader niet ben had zij nooit bestaan en als ze mijn dochter niet is (kind van een andere / vorige man bij mijn vrouw) dan zelfs heeft ze dat recht niet want ze heeft wel haar hele leven gevreten en verzorgd geworden, naar school kunnen gaan, verenigingen, zich kunnen en mogen ontwikkelen en begeleid geworden door die man naar tandarts, ziekenhuis enz. En dan is ie opeens je vader niet meer.

Ik gooide je letterlijk de oprijlaan af, en vervolgens zorgde ik dat je nooit een cent of toch zo min mogelijk van mijn erfenis zou krijgen (notarieel).

Net zo iets als dochters die bezwaren hebben als pa een jongere vrouw neemt (tot zijn echtgenote) die zo oud is als zij zelf is. Hoe kom je er in Godsnaam bij dat je ook maar iets te zeggen hebt over je ouders. Stank voor dank! Je bent niet meer mijn vader want je hebt iets gedaan dat IK verkeerd vind. Nou wordt het echt de omgedraaide wereld.

La me niet lachen _O- _O- _O- _O-
Gast, mensen vragen er niet om geboren te worden en je hebt als ouder nou eenmaal de plicht voor degene die je met jouw neuken op de wereld hebt gezet. Dat financieren en alles is een plicht. Daar kun je dankbaar voor zijn, maar dat hoeft niet. Je praat alsof je god bent.
pi_177862494
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 21:54 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Sex (normale sex) staat niet gelijk met geweld.
Als je had willen 'terugbetalen' dan had je zijn mogelijke vriendin moeten versieren.

Wat jij hebt gedaan staat niet in verhouding.
Ik word liever 60 keer in elkaar getrapt dan dat mijn hart wordt gebroken.
pi_177865495
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 13:51 schreef Myrr het volgende:

[..]

Ik word liever 60 keer in elkaar getrapt dan dat mijn hart wordt gebroken.
dan ben je nooit echt in elkaar getrapt.
pi_177866717
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 00:59 schreef Musil het volgende:
Jongens. Als iemand er voor kiest vreemd te gaan, dan doet hij/zij dat toch echt zelf. Daar hoef jij je als degene waar mee vreemdgegaan wordt, zolang het initiatief bij de vreemdganger lag, toch echt niet schuldig over te voelen volgens mij. Het is wat anders als je actief iemand gaat najagen die bezet is natuurlijk.
Het facilititeren van een moreel verwerpelijk iets is zelf ook moreel verwerpelijk voor mij.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator vrijdag 16 maart 2018 @ 23:22:06 #269
441859 crew  Lenny77
pi_177873899
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 13:51 schreef Myrr het volgende:

[..]

Ik word liever 60 keer in elkaar getrapt dan dat mijn hart wordt gebroken.
Wat dramatisch weer.
Nuja, hij hoefde die jongen niet in elkaar te trappen.
Wat een onzin/onmacht
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  vrijdag 16 maart 2018 @ 23:40:21 #270
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177874187
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 13:49 schreef Myrr het volgende:

[..]

Gast, mensen vragen er niet om geboren te worden en je hebt als ouder nou eenmaal de plicht voor degene die je met jouw neuken op de wereld hebt gezet. Dat financieren en alles is een plicht. Daar kun je dankbaar voor zijn, maar dat hoeft niet. Je praat alsof je god bent.
Neen Myrr, in het westen kan een vrouw gaan voor een abortus. dat besluit zij. Als de man het kind wil en zij niet, wordt er, naar mevrouws wens, ge-aborteerd. Wil de man niet een kind en de vrouw wel dan wordt het kind geboren.

De vrouw beslist in het huidige westen wie er sex met haar mag hebben. Een andere vrouw, een Deense dog of een bad boy, of een good boy. Vervolgens als zij zwanger wordt, dan opnieuw ligt de keuze bij de vrouw. Kind aborteren, kind geboren laten worden en afstaan, kind houden.

Dus, als dochter komt zeuren dan is mijn antwoord, dan moet je bij je moeder zijn. Als het niet mijn eigen kind is, zeg ik: wie bent U? Ga naar je mama en papa ...
En één keer tegen mij gezegd, jij bent mijn vader niet (andere vader of uit woede), dan is dat ook mijn antwoord in de nabije en heel verre toekomst en alles ertussen: jij bent mijn dochter niet, vergeten soms?

Hoezo de plicht?. Heb je soms zelf op de een of andere wijze een probleem op dit gebied dat je zo spreekt? Vrees dat dat "plicht" wishfull thinking is, of frustratie door iets van je eigen verleden.
Kijk maar eens in de natuur hoe het daar "geregeld" is. En wij zijn ook maar dieren als het er op aan komt!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 16 maart 2018 @ 23:42:50 #271
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177874226
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 13:51 schreef Myrr het volgende:

[..]

Ik word liever 60 keer in elkaar getrapt dan dat mijn hart wordt gebroken.
IK denk dat je uiterlijk na de tweede keer liever je hart gebroken hebt. Wat in elkaar trappen doet echt zeer, dat gebroken hart zit alleen maar tussen je oren.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_177874513
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 23:42 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

IK denk dat je uiterlijk na de tweede keer liever je hart gebroken hebt. Wat in elkaar trappen doet echt zeer, dat gebroken hart zit alleen maar tussen je oren.
Laten we shit zo met elkaar gaan vergelijken ipv gewoon te erkennen dat beide shit is. Dat is pas echt zinvol.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 00:13:02 #273
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177874658
Tuurlijk is het niet leuk, maar denk eens aan folteren, al milennia oud. Dacht je nou echt dat men dat dat op zulk grote schaal gedaan werd door nagenoeg iedere staat, kerk, groep, leger enz. En nog steeds voortduurt .... Ala dat niet werkt. Als dat niet het meest efficienste zou zijn.

:? ~O>
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_177878267
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 23:40 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Neen Myrr, in het westen kan een vrouw gaan voor een abortus. dat besluit zij. Als de man het kind wil en zij niet, wordt er, naar mevrouws wens, ge-aborteerd. Wil de man niet een kind en de vrouw wel dan wordt het kind geboren.

De vrouw beslist in het huidige westen wie er sex met haar mag hebben. Een andere vrouw, een Deense dog of een bad boy, of een good boy. Vervolgens als zij zwanger wordt, dan opnieuw ligt de keuze bij de vrouw. Kind aborteren, kind geboren laten worden en afstaan, kind houden.

Dus, als dochter komt zeuren dan is mijn antwoord, dan moet je bij je moeder zijn. Als het niet mijn eigen kind is, zeg ik: wie bent U? Ga naar je mama en papa ...
En één keer tegen mij gezegd, jij bent mijn vader niet (andere vader of uit woede), dan is dat ook mijn antwoord in de nabije en heel verre toekomst en alles ertussen: jij bent mijn dochter niet, vergeten soms?

Hoezo de plicht?. Heb je soms zelf op de een of andere wijze een probleem op dit gebied dat je zo spreekt? Vrees dat dat "plicht" wishfull thinking is, of frustratie door iets van je eigen verleden.
Kijk maar eens in de natuur hoe het daar "geregeld" is. En wij zijn ook maar dieren als het er op aan komt!
Wat ben jij een nare, wraakzuchtige man :N
pi_177878342
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 23:40 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Neen Myrr, in het westen kan een vrouw gaan voor een abortus. dat besluit zij. Als de man het kind wil en zij niet, wordt er, naar mevrouws wens, ge-aborteerd. Wil de man niet een kind en de vrouw wel dan wordt het kind geboren.

De vrouw beslist in het huidige westen wie er sex met haar mag hebben. Een andere vrouw, een Deense dog of een bad boy, of een good boy. Vervolgens als zij zwanger wordt, dan opnieuw ligt de keuze bij de vrouw. Kind aborteren, kind geboren laten worden en afstaan, kind houden.

Dus, als dochter komt zeuren dan is mijn antwoord, dan moet je bij je moeder zijn. Als het niet mijn eigen kind is, zeg ik: wie bent U? Ga naar je mama en papa ...
En één keer tegen mij gezegd, jij bent mijn vader niet (andere vader of uit woede), dan is dat ook mijn antwoord in de nabije en heel verre toekomst en alles ertussen: jij bent mijn dochter niet, vergeten soms?

Hoezo de plicht?. Heb je soms zelf op de een of andere wijze een probleem op dit gebied dat je zo spreekt? Vrees dat dat "plicht" wishfull thinking is, of frustratie door iets van je eigen verleden.
Kijk maar eens in de natuur hoe het daar "geregeld" is. En wij zijn ook maar dieren als het er op aan komt!
Je vergeet er wel even bij dat de moeder het kind ook moet dragen en baren.

Daarnaast toch prima voor jou? Zaaddonor zijn en weer oprotten. Hoef jij je nergens zorgen over te maken. Of wil er soms niemand met je neuken? Dan is het wel sneu.
Whatever...
  zaterdag 17 maart 2018 @ 11:14:13 #276
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177879300
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 10:08 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

Wat ben jij een nare, wraakzuchtige man :N
Krieg !! _O- _O-
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_177879323
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 10:12 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Je vergeet er wel even bij dat de moeder het kind ook moet dragen en baren.

Daarnaast toch prima voor jou? Zaaddonor zijn en weer oprotten. Hoef jij je nergens zorgen over te maken. Of wil er soms niemand met je neuken? Dan is het wel sneu.
Arme Aziatische vrouwen willen hem wel seks geven..
  zaterdag 17 maart 2018 @ 11:17:42 #278
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177879382
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 10:12 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Je vergeet er wel even bij dat de moeder het kind ook moet dragen en baren.

Daarnaast toch prima voor jou? Zaaddonor zijn en weer oprotten. Hoef jij je nergens zorgen over te maken. Of wil er soms niemand met je neuken? Dan is het wel sneu.
Je bent het met mij eens. Overigens ik ben zaaddonor. Ja, nu niet meer, mocht maar tot 55 (toendertijd). En dan ga ik echt niet en mijn zaad gratis (!!) doneren (want anders is het geen donatie) en dan ook nog 100.000 euro of zo betalen voor dat kind.

:N
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 17 maart 2018 @ 11:21:36 #279
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177879465
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 11:15 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Arme Aziatische vrouwen willen hem wel seks geven..
De rijke ook. IK ben blank, blond en heb blauwe ogen. En daar dromen ze allen van, een kindje van zo een man!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 17 maart 2018 @ 12:42:37 #280
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_177880668
Aangezien dit topic al lang niet meer doet waarvoor het bedoeld is een slotje. Open gerust een nieuw topic.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')