abonnement Unibet Coolblue
pi_177639463
Prima keuze. Iemand die gewoon dingen gaat doen ipv een beetje brallerig op de voorgrond treden.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 13:01:51 #52
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_177640038
Goede keuze, een kerel die z'n weinige talen spreekt, pas nog op vakantie geweest naar Australië en daarom meent voldoende buitenlandervaring te hebben. Verder kan je toch niet.....

Ik zou zeggen Stef, lekker in Den Haag blijven, om het bedrijfskundige plein van financiële kredietbonnetjes te ontdoen en alle diplomaten ForPeople Veiligheidshalve maar opbergen in je kapitale B&B van de Mol. Met de MH17 gaat het, vrees ik, niet meer goed komen.

Wel een enorm voordeel voor de ambtenaren van BuZa, ze hebben met Blok een kolfje naar hun hand. Blok is absoluut nl. niet eigen-wijs en weet hoe je een eitje serveert.

Kortom, kansloze actie is dit van het leugenkabinet en wat een gemiste kans om werkelijk een goede persoon benoemen die z'n talen spreekt en weet hoe het aan de buitengrens werkt

Ik snap het wel, als 'leider" moet je uiterst gehoorzame lakeien aanstellen die weten hoe je ongrijpbaar glad gehouden kan worden. Binnenkort zulen de spindoctors vast een goede reden (ver)maken of (her)vinden om aan te tonen dat Stef de man is op de juiste plaats.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  dinsdag 6 maart 2018 @ 13:03:03 #53
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_177640053
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 13:01 schreef Vallon het volgende:
Goede keuze, een kerel die z'n weinige talen spreekt, pas nog op vakantie geweest naar Australië en daarom meent voldoende buitenlandervaring te hebben. Verder kan je toch niet.....

Ik zou zeggen Stef, lekker in Den Haag blijven, om het bedrijfskundige plein van financiële kredietbonnetjes te ontdoen en alle diplomaten ForPeople Veiligheidshalve maar opbergen in je kapitale B&B van de Mol. Met de MH17 gaat het, vrees ik, niet meer goed komen.

Wel een enorm voordeel voor de ambtenaren van BuZa, ze hebben met Blok een kolfje naar hun hand. Blok is absoluut nl. niet eigen-wijs en weet hoe je een eitje serveert.

Kortom, kansloze actie is dit van het leugenkabinet en wat een gemiste kans om werkelijk een goede persoon benoemen die z'n talen spreekt en weet hoe het aan de buitengrens werkt

Ik snap het wel, als 'leider" moet je uiterst gehoorzame lakeien aanstellen die weten hoe je ongrijpbaar glad gehouden kan worden. Binnenkort zulen de spindoctors vast een goede reden (ver)maken of (her)vinden om aan te tonen dat Stef de man is op de juiste plaats.
Wauw
pi_177645165
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 11:31 schreef DeParo het volgende:
Gelukkig een VVD'er op Buitenlandse Zaken. Met de D66 was het Westen verre van veilig.
De ondergang van het Westen ligt inderdaad op de loer als Nederland zich niet roert.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_177654229
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 17:55 schreef Monolith het volgende:

[..]

De ondergang van het Westen ligt inderdaad op de loer als Nederland zich niet roert.
Ja. De EU roert zich nu tegen Amerika terwijl wij traditioneel tussen de Angelsaksische en Duits-Franse invloed inzitten. Beide kanten bij elkaar houden. Onderschat onze rol niet in deze.
pi_177662820
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 13:01 schreef Vallon het volgende:
Goede keuze, een kerel die z'n weinige talen spreekt, pas nog op vakantie geweest naar Australië en daarom meent voldoende buitenlandervaring te hebben. Verder kan je toch niet.....

Ik zou zeggen Stef, lekker in Den Haag blijven, om het bedrijfskundige plein van financiële kredietbonnetjes te ontdoen en alle diplomaten ForPeople Veiligheidshalve maar opbergen in je kapitale B&B van de Mol. Met de MH17 gaat het, vrees ik, niet meer goed komen.

Wel een enorm voordeel voor de ambtenaren van BuZa, ze hebben met Blok een kolfje naar hun hand. Blok is absoluut nl. niet eigen-wijs en weet hoe je een eitje serveert.

Kortom, kansloze actie is dit van het leugenkabinet en wat een gemiste kans om werkelijk een goede persoon benoemen die z'n talen spreekt en weet hoe het aan de buitengrens werkt

Ik snap het wel, als 'leider" moet je uiterst gehoorzame lakeien aanstellen die weten hoe je ongrijpbaar glad gehouden kan worden. Binnenkort zulen de spindoctors vast een goede reden (ver)maken of (her)vinden om aan te tonen dat Stef de man is op de juiste plaats.
Wut :?
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 13 maart 2018 @ 00:25:36 #57
862 Arcee
Look closer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')