abonnement Unibet Coolblue
  zondag 4 maart 2018 @ 23:36:29 #1
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_177612232

Hier vind je de OP.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 4 maart 2018 @ 23:37:11 #2
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177612241
tijd voor rellen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator zondag 4 maart 2018 @ 23:42:22 #3
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_177612281
Feyenoord _O_
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_177612304
Had zin om even in Ajax-topic te trollen.
Helaas valt er niks te lachen.
blablablabla
pi_177612310
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 23:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
tijd voor rellen.
Welke rel was een kuip stoeltje gesloopt en op het veld gegooid?
pi_177612315
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 23:44 schreef Elan het volgende:
Had zin om even in Ajax-topic te trollen.
Helaas valt er niks te lachen.
Amateur :7
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 4 maart 2018 @ 23:45:46 #7
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177612317
quote:
7s.gif Op zondag 4 maart 2018 23:45 schreef Vasion het volgende:

[..]

Welke rel was een kuip stoeltje gesloopt en op het veld gegooid?
de eerste rellen tegen Tottenham
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_177612338
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 23:44 schreef Elan het volgende:
Had zin om even in Ajax-topic te trollen.
Helaas valt er niks te lachen.
Wij pakken tenminste een prijs moeje zeggen, en dan deze smiley :6 om het af te maken
pi_177612344
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 23:45 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

de eerste rellen tegen Tottenham
Hm, dacht een latere
  Moderator zondag 4 maart 2018 @ 23:49:50 #10
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_177612352
Beetje zin in zondag heren? :)
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_177612366
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 23:49 schreef R-woud88 het volgende:
Beetje zin in zondag heren? :)
Nee.

Wedstrijden van Feyenoord zijn al maanden niet meer iets om naar uit te kijken helaas.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Moderator zondag 4 maart 2018 @ 23:53:06 #12
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_177612370
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 23:52 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Nee.

Wedstrijden van Feyenoord zijn al maanden niet meer iets om naar uit te kijken helaas.
Ben vooral benieuwd naar de instelling van onze spelers aankomende zondag
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_177612406
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 23:53 schreef R-woud88 het volgende:

[..]

Ben vooral benieuwd naar de instelling van onze spelers aankomende zondag
Al zou die nu miraculeus omslaan en winnen we al onze resterende wedstrijden blijven dit soort maandenlange 'dips' aan de kont van Gio hangen.

Ben er wel klaar mee eigenlijk.
blablablabla
  Moderator maandag 5 maart 2018 @ 00:02:14 #14
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_177612451
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 23:57 schreef Elan het volgende:

[..]

Al zou die nu miraculeus omslaan en winnen we al onze resterende wedstrijden blijven dit soort maandenlange 'dips' aan de kont van Gio hangen.

Ben er wel klaar mee eigenlijk.
Dat gevoel heb ik ook, maar de kans is groot dat we nog een hele tijd zullen genieten van de tactische keuzes van Gio, dus moeten we er maar het beste van maken, hoe treurig het ook is.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  maandag 5 maart 2018 @ 00:23:01 #15
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_177612597
quote:
7s.gif Op zondag 4 maart 2018 23:47 schreef Vasion het volgende:

[..]

Wij pakken tenminste een prijs moeje zeggen, en dan deze smiley :6 om het af te maken
Ik ken niemand die tevreden zou zijn met een beker via een jaar lang kijken naar oogkankervoetbal, bij een goedkoopste seizoenskaart van 257 euro in 2017. Maar dan komt daar nog wel de consumpties bovenop he. Dus voor de meeste mensen komen de thuiswedstrijden in de competitie minimaal al boven de 750 euro tot aan een paar duizend euro op jaarbasis en voor gezinnen eventueel alles bij elkaar opgeteld gewoon tyfusveel. Voor dat geldt geeft De Jong je oogkanker en verteld dat hij gio vanavond weer in zijn kont wilt neuken, want beste maatjes! Je houdt jezelf echt voor de gek, die beker is hetzelfde als een terminaal ziek persoon met nog 3 maanden levensverwachting, 20 jaar lang 20.000 euro/maand te laten winnen in een of andere loterij. Ziek ja!
Nou vind ik het wel sjiek om Gio niet te ontslaan midden seizoen, maar dit staat los van jouw blijdschap inzake de oogkankerprijs terwijl feyenoord het meest lelijke en labiele voetbal speelt in de afgelopen 50 jaar.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_177612702
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 00:23 schreef govie het volgende:

[..]

Ik ken niemand die tevreden zou zijn met een beker via een jaar lang kijken naar oogkankervoetbal, bij een goedkoopste seizoenskaart van 257 euro in 2017. Maar dan komt daar nog wel de consumpties bovenop he. Dus voor de meeste mensen komen de thuiswedstrijden in de competitie minimaal al boven de 750 euro tot aan een paar duizend euro op jaarbasis en voor gezinnen eventueel alles bij elkaar opgeteld gewoon tyfusveel. Voor dat geldt geeft De Jong je oogkanker en verteld dat hij gio vanavond weer in zijn kont wilt neuken, want beste maatjes! Je houdt jezelf echt voor de gek, die beker is hetzelfde als een terminaal ziek persoon met nog 3 maanden levensverwachting, 20 jaar lang 20.000 euro/maand te laten winnen in een of andere loterij. Ziek ja!
Nou vind ik het wel sjiek om Gio niet te ontslaan midden seizoen, maar dit staat los van jouw blijdschap inzake de oogkankerprijs terwijl feyenoord het meest lelijke en labiele voetbal speelt in de afgelopen 50 jaar.
:D _O- _O-
blablablabla
  maandag 5 maart 2018 @ 00:45:14 #17
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177612703
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 00:23 schreef govie het volgende:

[..]

Ik ken niemand die tevreden zou zijn met een beker via een jaar lang kijken naar oogkankervoetbal, bij een goedkoopste seizoenskaart van 257 euro in 2017. Maar dan komt daar nog wel de consumpties bovenop he. Dus voor de meeste mensen komen de thuiswedstrijden in de competitie minimaal al boven de 750 euro tot aan een paar duizend euro op jaarbasis en voor gezinnen eventueel alles bij elkaar opgeteld gewoon tyfusveel. Voor dat geldt geeft De Jong je oogkanker en verteld dat hij gio vanavond weer in zijn kont wilt neuken, want beste maatjes! Je houdt jezelf echt voor de gek, die beker is hetzelfde als een terminaal ziek persoon met nog 3 maanden levensverwachting, 20 jaar lang 20.000 euro/maand te laten winnen in een of andere loterij. Ziek ja!
Nou vind ik het wel sjiek om Gio niet te ontslaan midden seizoen, maar dit staat los van jouw blijdschap inzake de oogkankerprijs terwijl feyenoord het meest lelijke en labiele voetbal speelt in de afgelopen 50 jaar.
Wat lees ik
Oh.
pi_177612710
Die post vat de situatie op het moment wel aardig samen ja.
blablablabla
  Moderator maandag 5 maart 2018 @ 00:48:34 #19
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_177612724
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 00:23 schreef govie het volgende:

[..]

Ik ken niemand die tevreden zou zijn met een beker via een jaar lang kijken naar oogkankervoetbal, bij een goedkoopste seizoenskaart van 257 euro in 2017. Maar dan komt daar nog wel de consumpties bovenop he. Dus voor de meeste mensen komen de thuiswedstrijden in de competitie minimaal al boven de 750 euro tot aan een paar duizend euro op jaarbasis en voor gezinnen eventueel alles bij elkaar opgeteld gewoon tyfusveel. Voor dat geldt geeft De Jong je oogkanker en verteld dat hij gio vanavond weer in zijn kont wilt neuken, want beste maatjes! Je houdt jezelf echt voor de gek, die beker is hetzelfde als een terminaal ziek persoon met nog 3 maanden levensverwachting, 20 jaar lang 20.000 euro/maand te laten winnen in een of andere loterij. Ziek ja!
Nou vind ik het wel sjiek om Gio niet te ontslaan midden seizoen, maar dit staat los van jouw blijdschap inzake de oogkankerprijs terwijl feyenoord het meest lelijke en labiele voetbal speelt in de afgelopen 50 jaar.
Dat spul wat jij heb, moet ik ook hebben! _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_177612851
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 00:23 schreef govie het volgende:

[..]

Ik ken niemand die tevreden zou zijn met een beker via een jaar lang kijken naar oogkankervoetbal, bij een goedkoopste seizoenskaart van 257 euro in 2017. Maar dan komt daar nog wel de consumpties bovenop he. Dus voor de meeste mensen komen de thuiswedstrijden in de competitie minimaal al boven de 750 euro tot aan een paar duizend euro op jaarbasis en voor gezinnen eventueel alles bij elkaar opgeteld gewoon tyfusveel. Voor dat geldt geeft De Jong je oogkanker en verteld dat hij gio vanavond weer in zijn kont wilt neuken, want beste maatjes! Je houdt jezelf echt voor de gek, die beker is hetzelfde als een terminaal ziek persoon met nog 3 maanden levensverwachting, 20 jaar lang 20.000 euro/maand te laten winnen in een of andere loterij. Ziek ja!
Nou vind ik het wel sjiek om Gio niet te ontslaan midden seizoen, maar dit staat los van jouw blijdschap inzake de oogkankerprijs terwijl feyenoord het meest lelijke en labiele voetbal speelt in de afgelopen 50 jaar.
Sow, boem, koekoek
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  maandag 5 maart 2018 @ 08:46:15 #21
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_177615412
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 00:48 schreef R-woud88 het volgende:

[..]

Dat spul wat jij heb, moet ik ook hebben! _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Choco! >:)
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  maandag 5 maart 2018 @ 08:53:19 #22
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_177615497
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 00:46 schreef Elan het volgende:
Die post vat de situatie op het moment wel aardig samen ja.
Ik wel er wel begrip voor om gio maar zeker ook van geel (net zo debet misschien zelfs wel meer of alleen hem) het seizoen uit te laten zitten, maar deze feyenoordsoap gaat nergens meer over. Je schaamt je gewoon als je er naar kijkt, maar het enigste wat die de jong doet is op Gio zijn lul sabbelen en die van vangeel tegelijkertijd achter in zijn kont te nemen.

Ik had meer begrip gehad als er meer werd gecommuniceerd over wat er technisch gebeurt en analyses waar het fout gaat. Als je in ieders geval hoort dat er wordt gereflecteerd om lering van te trekken, dan kweekt begrip. Maar de huidige manier van communiceren tijdens deze horroshow door alles wat feyenoord is, is gewoon 300% belachelijk. Mensen investeren hun gehele budget voor vrijetijdsbesteding in deze club maar De Jong zag dat alles het goed was! Voor iemand die jarenlang directeurtje mocht spelen van de NOS daar verwacht je toch wel wat meer van.... qua communicatiestrategie.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_177616373
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 08:53 schreef govie het volgende:

[..]

Ik wel er wel begrip voor om gio maar zeker ook van geel (net zo debet misschien zelfs wel meer of alleen hem) het seizoen uit te laten zitten, maar deze feyenoordsoap gaat nergens meer over. Je schaamt je gewoon als je er naar kijkt, maar het enigste wat die de jong doet is op Gio zijn lul sabbelen en die van vangeel tegelijkertijd achter in zijn kont te nemen.

Ik had meer begrip gehad als er meer werd gecommuniceerd over wat er technisch gebeurt en analyses waar het fout gaat. Als je in ieders geval hoort dat er wordt gereflecteerd om lering van te trekken, dan kweekt begrip. Maar de huidige manier van communiceren tijdens deze horroshow door alles wat feyenoord is, is gewoon 300% belachelijk. Mensen investeren hun gehele budget voor vrijetijdsbesteding in deze club maar De Jong zag dat alles het goed was! Voor iemand die jarenlang directeurtje mocht spelen van de NOS daar verwacht je toch wel wat meer van.... qua communicatiestrategie.
Ja het totale gebrek aan realiteitszin en ambitie is nog wel het meest pijnlijke, Gio trekt geen conclusies, de spelers worden niet kwaad ja fuck zelfs het Legioen kijkt zwijgzaam toe hoe we elke week verder weg zakken in de sportieve stront.
En dan Van Geel... die wijt de vijfde plek doodleuk aan het feit dat er Europees gespeeld is, ben je dan van de pot gerukt? Een club die vooruit wil zoals hij zou moeten ambiëren zou jaarlijks Europees moeten spelen... minimaal een groepsfase.

Blijf het vooral allemaal lekker af doen als incidenten, pech en elkaar dom aankijken in plaats van het structurele karakter te erkennen joh
blablablabla
  maandag 5 maart 2018 @ 10:10:10 #24
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_177616460
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 10:05 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja het totale gebrek aan realiteitszin en ambitie is nog wel het meest pijnlijke, Gio trekt geen conclusies, de spelers worden niet kwaad ja fuck zelfs het Legioen kijkt zwijgzaam toe hoe we elke week verder weg zakken in de sportieve stront.
En dan Van Geel... die wijt de vijfde plek doodleuk aan het feit dat er Europees gespeeld is, ben je dan van de pot gerukt? Een club die vooruit wil zoals hij zou moeten ambiëren zou jaarlijks Europees moeten spelen... minimaal een groepsfase.

Blijf het vooral allemaal lekker af doen als incidenten, pech en elkaar dom aankijken in plaats van het structurele karakter te erkennen joh
Vorig jaar speelde we ook 6 Europese wedstrijden. Dat excuus slaat dus nergens op.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  maandag 5 maart 2018 @ 10:12:19 #25
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_177616507
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 10:05 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja het totale gebrek aan realiteitszin en ambitie is nog wel het meest pijnlijke, Gio trekt geen conclusies, de spelers worden niet kwaad ja fuck zelfs het Legioen kijkt zwijgzaam toe hoe we elke week verder weg zakken in de sportieve stront.
En dan Van Geel... die wijt de vijfde plek doodleuk aan het feit dat er Europees gespeeld is, ben je dan van de pot gerukt? Een club die vooruit wil zoals hij zou moeten ambiëren zou jaarlijks Europees moeten spelen... minimaal een groepsfase.

Blijf het vooral allemaal lekker af doen als incidenten, pech en elkaar dom aankijken in plaats van het structurele karakter te erkennen joh
Dit ja.
pi_177616559
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 10:10 schreef satecl het volgende:

[..]

Vorig jaar speelde we ook 6 Europese wedstrijden. Dat excuus slaat dus nergens op.
Nou die CL dit seizoen zal best als een koude douche hebben gevoeld voor bepaalde spelers die dachten dat ze aardig konden voetballen en dan geconfronteerd werden met zo'n machine als City die op elke positie betere spelers hebt lopen. Maar dat mag natuurlijk nooit een excuus zijn om in de competitie compleet te falen tegen laagvliegers.

Overigens is de uitleg van Gio zo mogelijk nog lachwekkender:

quote:
"We zijn niet constant genoeg. We hebben ook te vaak in een andere opstelling gespeeld"

Ja jezus gast _O-
blablablabla
  maandag 5 maart 2018 @ 10:18:38 #27
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_177616606
Gio heeft het ook nooit een tactische uitleg waarom het fout gaat. Komt altijd met van die slappe opmerkingen als ‘niet constant genoeg, niet scherp genoeg, niet goed genoeg.’ Om misselijk van te worden
pi_177616652
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 10:18 schreef fetX het volgende:
Gio heeft het ook nooit een tactische uitleg waarom het fout gaat. Komt altijd met van die slappe opmerkingen als ‘niet constant genoeg, niet scherp genoeg, niet goed genoeg.’ Om misselijk van te worden
Het is net of hij zelf nog speler is zo staat hij voor de camera. Vriendelijk (zolang er niet al te kritische vragen worden gesteld) maar nooit inhoudelijk.
blablablabla
pi_177616805
Het eerste seizoen onder Van Bronckhorst speelden wij geen Europees voetbal en leek het ook nergens op. Ze moeten inderdaad eens ophouden van die gelegenheidsargumenten er bij te halen.
#12 is not for sale!
  maandag 5 maart 2018 @ 10:51:45 #30
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_177617069
Feyenoord maatjes die nu zeggen: Hahaha lekker stil hier op kantoor met die neusjes
Ander: Ach alsof het met ons lekker gaat.
Ander: Ja natuurlijk; bekerfinale en helemaal niks in 020!

Man man wat triest :{ Topclub Feyenoord :')
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_177617087
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 10:51 schreef satecl het volgende:
Feyenoord maatjes die nu zeggen: Hahaha lekker stil hier op kantoor met die neusjes
Ander: Ach alsof het met ons lekker gaat.
Ander: Ja natuurlijk; bekerfinale en helemaal niks in 020!

Man man wat triest :{ Topclub Feyenoord :')
Zou direct de vriendschap eindigen. Wat een idioten.
blablablabla
  maandag 5 maart 2018 @ 10:56:02 #32
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_177617141
quote:
10s.gif Op maandag 5 maart 2018 10:52 schreef Elan het volgende:

[..]

Zou direct de vriendschap eindigen. Wat een idioten.
Het is toch zo!? Als we de beker winnen zijn we over 2 jaar dit kut seizoen vergeten, net als 2015/2016!!!

;( ;( ;(
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_177617155
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 10:51 schreef satecl het volgende:
Feyenoord maatjes die nu zeggen: Hahaha lekker stil hier op kantoor met die neusjes
Ander: Ach alsof het met ons lekker gaat.
Ander: Ja natuurlijk; bekerfinale en helemaal niks in 020!

Man man wat triest :{ Topclub Feyenoord :')
Het ergste is dat het me niks zou verbazen als het grootste deel van de supporters nog echt zo denkt ook. :')
  maandag 5 maart 2018 @ 11:01:54 #34
131800 Tarado
capô de fusca
pi_177617226
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 10:56 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Het ergste is dat het me niks zou verbazen als het grootste deel van de supporters nog echt zo denkt ook. :')
op zich is dat nog niet zo erg, probleem is meer dat de beleidsbepalers het ook denken
pi_177617300
Wat mij betreft is Gio volgend seizoen ook gewoon trainer.

Er zijn gewoon geen geschikte kandidaten.

Ik denk dat hij ook volgend seizoen een prijs kan halen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177617326
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 11:01 schreef Tarado het volgende:

[..]

op zich is dat nog niet zo erg, probleem is meer dat de beleidsbepalers het ook denken
Klopt natuurlijk, al zou het wel eens fijn zijn als de gemiddelde supporter wat kritischer wordt. Misschien dat de beleidsbepalers dan ook eens doorkrijgen dat ze niet goed bezig zijn.
pi_177617368
Als het nou tegen AZ weer mis gaat zullen de supporters zich toch ook wel meer gaan roeren mag je aannemen?

Apathisch zooitje
blablablabla
pi_177617589
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AZ doet het ook helemaal niet zo geweldig, des te pijnlijker dat je daar 12 punten achter staat.
blablablabla
  maandag 5 maart 2018 @ 11:37:42 #39
131800 Tarado
capô de fusca
pi_177617733
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 11:29 schreef Elan het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AZ doet het ook helemaal niet zo geweldig, des te pijnlijker dat je daar 12 punten achter staat.

zelfs PSV speelt niet geweldig
  maandag 5 maart 2018 @ 11:38:26 #40
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_177617742
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 11:29 schreef Elan het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AZ doet het ook helemaal niet zo geweldig, des te pijnlijker dat je daar 12 punten achter staat.

Willem haalt de negatieve punten van AZ eruit. Maar hij vergeet erbij te melden dat ze tegen NAC-uit en Twente-thuis hun tegenstander HELEMAAL zoek speelde. Iets wat ik bij Feyenoord al 6 maanden niet gezien heb. Ook afgelopen zaterdag tegen Excelsior was AZ de eerste helft erg goed, maar werden ze na de 0-2 wat laks.

Als je AZ ziet voetballen, zie je gewoon dat ze erg gretig zijn en allemaal fit en ontzettend veel drive. Dat wat Feyenoord vorig seizoen ook een periode had. Dan kijk ik niet naar de uitslagen.

Laten we gewoon hopen dat AZ dit niet vast kan houden, net als Utrecht dat niet kon 2 jaar terug. En gaan wij weer beter spelen en dan kunnen we ze in de finale in eigen Kuip hebben. Maar ik ben blij dat deze finale niet deze week is. Dan had je zo goed als kansloos geweest.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_177617907
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 11:08 schreef klaasweetalles het volgende:
Wat mij betreft is Gio volgend seizoen ook gewoon trainer.

Er zijn gewoon geen geschikte kandidaten.

Ik denk dat hij ook volgend seizoen een prijs kan halen.
Johan Cruijff schaal ja muahahaha
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_177617948
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 11:38 schreef satecl het volgende:

[..]

Willem haalt de negatieve punten van AZ eruit. Maar hij vergeet erbij te melden dat ze tegen NAC-uit en Twente-thuis hun tegenstander HELEMAAL zoek speelde. Iets wat ik bij Feyenoord al 6 maanden niet gezien heb. Ook afgelopen zaterdag tegen Excelsior was AZ de eerste helft erg goed, maar werden ze na de 0-2 wat laks.

Als je AZ ziet voetballen, zie je gewoon dat ze erg gretig zijn en allemaal fit en ontzettend veel drive. Dat wat Feyenoord vorig seizoen ook een periode had. Dan kijk ik niet naar de uitslagen.

Laten we gewoon hopen dat AZ dit niet vast kan houden, net als Utrecht dat niet kon 2 jaar terug. En gaan wij weer beter spelen en dan kunnen we ze in de finale in eigen Kuip hebben. Maar ik ben blij dat deze finale niet deze week is. Dan had je zo goed als kansloos geweest.
AZ speelt aardig bij vlagen maar tegen de topclubs presteren ze niet en alleen al in februari tel ik twee gelijke spelen thuis tegen clubs uit het rechterrijtje. Ja er zit voetbal in die ploeg maar nee het is verder amper consistent. Als wij ook maar enigszins naar onze mogelijkheden zouden spelen zou dit seizoen geen haan kraaien naar AZ.

Zeg nooit nooit maar het verschil met 12 punten lijkt toch niet meer te overbruggen, je kan beter kijken naar PEC die staan op 2 punten en daar moeten we volgende week gezellig heen. Altijd een garantie voor een leuke zondag. PEC uit op het kunstgras :)
blablablabla
  maandag 5 maart 2018 @ 11:52:23 #43
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_177617968
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 11:50 schreef Elan het volgende:

[..]

AZ speelt aardig bij vlagen maar tegen de topclubs presteren ze niet en alleen al in februari tel ik twee gelijke spelen thuis tegen clubs uit het rechterrijtje. Ja er zit voetbal in die ploeg maar nee het is verder amper consistent. Als wij ook maar enigszins naar onze mogelijkheden zouden spelen zou geen haan kraaien naar AZ.

Zeg nooit nooit maar het verschil met 12 punten lijkt toch niet meer te overbruggen, je kan beter kijken naar PEC die staan op 2 punten en daar moeten we volgende week gezellig heen. Altijd een garantie voor een leuke zondag. PEC uit :)
Ben ik het niet helemaal mee eens. PSV uit waren ze veel beter. Ajax-thuis speelde ze ook niet verkeerd. Alleen tegen Feyenoord waren ze echt slecht.

Ach, we gaan het aankomend weekend zien in de Kuip.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  maandag 5 maart 2018 @ 12:06:19 #44
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_177618198
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 11:01 schreef Tarado het volgende:

[..]

op zich is dat nog niet zo erg, probleem is meer dat de beleidsbepalers het ook denken
Ik vind dat juist wel een (deel van het) probleem. Als supporter rechtvaardig je dan het slechte, uitzichtloze spel. Als er vanuit de supporters geen ontevredenheid bemerkt wordt (en dan bedoel ik natuurlijk geen bestorming) dan kan het bestuur ook lekker z’n gang gaan en zal er minder snel verandering optreden. Er moet een bepaalde balans zijn van top-down en bottom-up. Het baart me zorgen dat het zo gelaten is allemaal. Dit draagt niet bij aan een topsportklimaat. Zoiets creëer je met iedereen: van de beleidsbepalers tot aan de supporters en van de trainer tot aan de materiaalman.
  maandag 5 maart 2018 @ 12:07:36 #45
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177618220
Aangezien ik niet denk dat Gio weg gaat (helaas, zo langzamerhand) is het misschien wel een idee om er een tacticus naast te zetten. Van Gastel brengt dat blijkbaar ook niet.

Wouters lozen, dat had je eigenlijk al moeten doen toen ze Dickie binnenhaalden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177618292
Ik geloof er ook niets van dat het met tactiek te maken heeft.

Eerder met spelers die de kwaliteiten missen om een bepaalde tactiek uit te voeren.

Ik ben voor Martin van Geel out en 3/4 nieuwe spelers aan het eind van het seizoen en een grote schoonmaak in de selectie

Teveel spelers waar je echt geen klote aan het

bilal
tapia
toornstra
Larson
hanson
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177618318
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 12:07 schreef Caland het volgende:
Aangezien ik niet denk dat Gio weg gaat (helaas, zo langzamerhand) is het misschien wel een idee om er een tacticus naast te zetten. Van Gastel brengt dat blijkbaar ook niet.

Wouters lozen, dat had je eigenlijk al moeten doen toen ze Dickie binnenhaalden.
Misschien iemand er naast plaatsen die wel een organisatie kan neerzetten:

https://www.transfermarkt.nl/trainer/verfuegbaretrainer/statistik
BFF met GGMM
  maandag 5 maart 2018 @ 12:24:29 #48
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177618454
quote:
9s.gif Op maandag 5 maart 2018 12:14 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Misschien iemand er naast plaatsen die wel een organisatie kan neerzetten:

https://www.transfermarkt.nl/trainer/verfuegbaretrainer/statistik
Bosz staat hoog in dat lijstje.
pi_177618480
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 12:24 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Bosz staat hoog in dat lijstje.
Ik vind het vooral een erg lange lijst. Geen idee dat er zoveel werkloze trainers waren.
BFF met GGMM
  maandag 5 maart 2018 @ 12:30:18 #50
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177618552
quote:
11s.gif Op maandag 5 maart 2018 12:26 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik vind het vooral een erg lange lijst. Geen idee dat er zoveel werkloze trainers waren.
Het is ook een beroep waar snel afserveren de regel is.
pi_177618612
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 12:30 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Het is ook een beroep waar snel afserveren de regel is.
Ja klopt en een deel zal natuurlijk niet echt werkloos zijn, maar aan de slag zijn als tv-analist ofzo.
BFF met GGMM
pi_177618746
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 12:07 schreef Caland het volgende:
Aangezien ik niet denk dat Gio weg gaat (helaas, zo langzamerhand) is het misschien wel een idee om er een tacticus naast te zetten. Van Gastel brengt dat blijkbaar ook niet.

Wouters lozen, dat had je eigenlijk al moeten doen toen ze Dickie binnenhaalden.
Als hij de bekerfinale verliest is zijn positie onhoudbaar.
  maandag 5 maart 2018 @ 12:42:21 #53
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_177618780
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 12:24 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Bosz staat hoog in dat lijstje.
Ik zie daar ook Andries Jonker tussen staan. Dat lijkt mij een uiterst geschikte trainer voor Feyenoord.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_177618801
Is Fraser niet beschikbaar?
  Moderator maandag 5 maart 2018 @ 12:43:51 #55
362868 crew  Slobeend
of all places
  maandag 5 maart 2018 @ 12:54:54 #56
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_177619001
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 12:43 schreef Slobeend het volgende:
Hyballa als assistent ipv Wouters
Als assistent lijkt mij Frans Hoek geschikter. Echt fantastisch hoe hij, net voor een wissel, nog even snel 1000 tactische aanwijzingen meegeeft aan de betreffende speler. Ongekend kundig die man.

Niets is sterker dan dat ene woord
pi_177619157
Als Gio überhaupt ooit plaats moet maken is er maar 1 voorspelbare keuze die daarvoor in aanmerking komt in het Van Geel universum.
blablablabla
  maandag 5 maart 2018 @ 13:04:54 #58
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177619176
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 13:04 schreef Elan het volgende:
Als Gio überhaupt ooit plaats moet maken is er maar 1 voorspelbare keuze die daarvoor in aanmerking komt in het Van Geel universum.
Dan ga ik snijden hoor
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 5 maart 2018 @ 13:05:16 #59
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177619185
Weg met je Fraser
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_177619282
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 12:07 schreef Caland het volgende:
Aangezien ik niet denk dat Gio weg gaat (helaas, zo langzamerhand) is het misschien wel een idee om er een tacticus naast te zetten. Van Gastel brengt dat blijkbaar ook niet.

Wouters lozen, dat had je eigenlijk al moeten doen toen ze Dickie binnenhaalden.
GvB vertrekt in de zomer, in goed overleg.
  maandag 5 maart 2018 @ 13:12:07 #61
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_177619300
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 13:04 schreef Elan het volgende:
Als Gio überhaupt ooit plaats moet maken is er maar 1 voorspelbare keuze die daarvoor in aanmerking komt in het Van Geel universum.
Co Adriaanse?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_177619371
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 13:12 schreef satecl het volgende:

[..]

Co Adriaanse?
Die is met pensioen toch?

Adriaanse had ik in het verleden wel willen zien, inmiddels is hij wel weer lang uit het vak en al bijna 70 jaar oud.
pi_177619512
Co Adriaanse is seniel
Die v/d Gaag lijkt me wel een goeie, met een tiende van onze begroting prima verzorgd voetbal spelen. Jankt nooit over vertrekkende spelers en blessures maar presteert gewoon. Ondanks het feit dat hij ook dit seizoen weer met een shitload aan vertrekkende en nieuwe spelers werd geconfronteerd.
blablablabla
  maandag 5 maart 2018 @ 13:24:03 #64
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177619514
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 12:33 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ja klopt en een deel zal natuurlijk niet echt werkloos zijn, maar aan de slag zijn als tv-analist ofzo.
Tijd voor een terugkeer van Mario Been in De Kuip.
Oh.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 5 maart 2018 @ 13:24:25 #65
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177619520
Nou nee
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_177619523
Co Adriaanse ziet het verschil niet tussen Malacia en St. Juste.
  maandag 5 maart 2018 @ 13:25:37 #67
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177619538
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 12:42 schreef PIETR het volgende:

[..]

Ik zie daar ook Andries Jonker tussen staan. Dat lijkt mij een uiterst geschikte trainer voor Feyenoord.
Echte arrogante, zelfingenomen Amsterdammer. Leuk CV, maar ik denk niet dat hij qua persoon bij de club past.
pi_177619650
Andries Jonker bitch plz
blablablabla
pi_177619664
Volgend jaar Fraser en Weghorst. :') Dan mogen ze wel netten gaan hangen onder de Brienenoordbrug.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 5 maart 2018 @ 13:32:04 #70
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177619671
Peter Bosz ook geen goed gevoel bij.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_177619709
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 12:13 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik geloof er ook niets van dat het met tactiek te maken heeft.

Eerder met spelers die de kwaliteiten missen om een bepaalde tactiek uit te voeren.

Ik ben voor Martin van Geel out en 3/4 nieuwe spelers aan het eind van het seizoen en een grote schoonmaak in de selectie

Teveel spelers waar je echt geen klote aan het

bilal
tapia
toornstra
Larson
hanson
Ik vind het nog steeds extreem bizar hoe zeer getalenteerde en opvallende spelers geen schim meer hetzelfde zijn bij Feyenoord vergeleken met hun vorige club. Dan heb ik het over Larsson, Bilal (Heerenveen) en Tapia (FC Twente).
  maandag 5 maart 2018 @ 13:35:08 #72
131800 Tarado
capô de fusca
pi_177619740
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 13:33 schreef TRON2.0 het volgende:

[..]

Ik vind het nog steeds extreem bizar hoe zeer getalendeerde en opvallende spelers geen schim meer zijn bij Feyenoord vergeleken met hun vorige club. Dan heb ik het over Larsson, Bilal (Heerenveen) en Tapia (FC Twente).
hoeveel hele wedstrijden heb je die zien spelen dan bij hun oude club?
pi_177619748
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 13:33 schreef TRON2.0 het volgende:

[..]

Ik vind het nog steeds extreem bizar hoe zeer getalenteerde en opvallende spelers geen schim meer hetzelfde zijn bij Feyenoord vergeleken met hun vorige club. Dan heb ik het over Larsson, Bilal (Heerenveen) en Tapia (FC Twente).
Tapia was bij Twente ook niet geweldig hoor, zat zelfs op de bank. Bilal is op basis van 10 leuke wedstrijden waarvan voornamelijk invalbeurten gekocht en Larsson kan prima voetballen maar speelt met zoveel aids om zich heen dat het er ook nog niet helemaal uit komt.
blablablabla
pi_177619765
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 13:35 schreef Tarado het volgende:

[..]

hoeveel hele wedstrijden heb je die zien spelen dan bij hun oude club?
Genoeg, maar het gaat hier niet om mij ;) Een voorbeeld: toen zij een vaste basis van hun vorige club waren, hadden de voetbalmedia het constant over die spelers met een eventuele transfergerucht naar de top 3 eraan vastgekoppeld. Dat lukt je niet zomaar met de kritische Nederlandse voetbalpers.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 5 maart 2018 @ 13:36:39 #75
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177619770
Bilal Kan gewoon niet voetballen.
Larsson heeft het bij ons ook al laten zien pech met blessures nu.
Tapia is een clown.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_177619772
Tapia was ook wel typisch zo'n huismoeder aankoop die 5 flessen schoonmaakmiddel koopt omdat het 30% afgeprijsd was. En dan toch patsen dat ze een koopje heeft gedaan.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  maandag 5 maart 2018 @ 13:37:47 #77
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_177619786
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 13:36 schreef ThePlaneteer het volgende:
Tapia was ook wel typisch zo'n huismoeder aankoop die 5 flessen schoonmaakmiddel koopt omdat het 30% afgeprijsd was. En dan toch patsen dat ze een koopje heeft gedaan.
Hopen dat hij een degelijk WK gaat spelen. Dan kun je hem verkopen voor 3 miljoen.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_177619791
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 13:36 schreef ThePlaneteer het volgende:
Tapia was ook wel typisch zo'n huismoeder aankoop die 5 flessen schoonmaakmiddel koopt omdat het 30% afgeprijsd was. En dan toch patsen dat ze een koopje heeft gedaan.
Daar gaat mijn thee. En spreadsheet voor werk.

Van Larsson en Amrabat blijf ik het vreemdst vinden, hoe kan je zo snel in verval raken?
pi_177619793
Larsson is niet goed genoeg voor Feyenoord. Speelt af en toe een leuke wedstrijd, oogt misschien spectaculair maar wint geen wedstrijden voor je zoals een Elia bijv.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 5 maart 2018 @ 13:39:14 #80
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177619818
Beter investeren ze goed in den vervanger van Vilhena.

Amrabat of Tapia in de basis een seizoen zie ik niet zitten.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_177619864
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 13:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Beter investeren ze goed in den vervanger van Vilhena.

Amrabat of Tapia in de basis een seizoen zie ik niet zitten.
Ayoub hé, als El Ahmadi blijft is dat de vervanger van Vilhena.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2018 13:41:59 ]
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 5 maart 2018 @ 13:43:08 #82
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177619891
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 13:41 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ayoub hé, als El Ahmadi blijft is dat de vervanger van Vilhena.
Ja is hij de speler die het moet gaan doen ?

Valt me niet op bij Utrecht.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_177619898
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 13:38 schreef Maastoren het volgende:
Larsson is niet goed genoeg voor Feyenoord. Speelt af en toe een leuke wedstrijd, oogt misschien spectaculair maar wint geen wedstrijden voor je zoals een Elia bijv.
Elia in zijn eerste seizoen was ook niet geweldig toch?

Hij ging pas echt renderen toen Berghuis en Jorgensen er bij kwamen (in combinatie met Karsdorp en Kongolo).
blablablabla
pi_177619915
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 13:43 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ja is hij de speler die het moet gaan doen ?

Valt me niet op bij Utrecht.
Vechtertje met wat meer voetbal erin dan Vilhena. Maar heeft denk ik geen hoger niveau dan ons aller Tonny.
.
pi_177619964
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 13:43 schreef Elan het volgende:

[..]

Elia in zijn eerste seizoen was ook niet geweldig toch?

Hij ging pas echt renderen toen Berghuis en Jorgensen er bij kwamen (in combinatie met Karsdorp en Kongolo).
Elia heeft ook in zijn eerste seizoen genoeg wedstrijden beslist. Scoorde de winnende in de bekerfinale.
Ik vind het treurig dat je voor middelmaat als Larsson de absolute hoofdprijs hebt betaald. Niet voor niets dat fucking Boetius vaak genoeg de voorkeur kreeg boven Larsson ;(
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 5 maart 2018 @ 13:48:00 #86
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177619991
Dat ze Elia wel even dachten op te vangen met Bilal en Boetius is de grootste fout geweest (Larsson kwam er pas te laat bij)
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 5 maart 2018 @ 13:48:17 #87
131800 Tarado
capô de fusca
pi_177620001
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 13:36 schreef TRON2.0 het volgende:

[..]

Genoeg, maar het gaat hier niet om mij ;) Een voorbeeld: toen zij een vaste basis van hun vorige club waren, hadden de voetbalmedia het constant over die spelers met een eventuele transfergerucht naar de top 3 eraan vastgekoppeld. Dat lukt je niet zomaar met de kritische Nederlandse voetbalpers.
spelers die een beetje boven het maaiveld uitsteken worden snel gehypet, van die 3 had ik wel wat meer van Larsson verwacht
pi_177620026
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 13:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat ze Elia wel even dachten op te vangen met Bilal en Boetius is de grootste fout geweest (Larsson kwam er pas te laat bij)
Boetius terughalen is sowieso meer dan triest. Die Van Geel heeft afgelopen zomer zo lopen blunderen. Ongekend.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 5 maart 2018 @ 13:49:36 #89
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177620039
Kijken of we die neger van NAC kunnen halen die zo lekker speelde tegen ons ook niet het type dat voorzetten nodig heeft.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_177620051
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 13:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kijken of we die neger van NAC kunnen halen die zo lekker speelde tegen ons ook niet het type dat voorzetten nodig heeft.
Daarom komt Weghorst ook in de zomer.

https://www.fr12.nl/nieuw(...)-een-mooie-club.html

Als ze dit soort dingen beginnen te roepen moet je uitkijken.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 5 maart 2018 @ 13:50:41 #91
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177620060
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 13:50 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Daarom komt Weghorst ook in de zomer.
Weghorst heeft juist wel voorzetten nodig.

En als je die kan betalen dan kan je Jahanbaks ook wel halen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_177620082
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 13:50 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Weghorst heeft juist wel voorzetten nodig.
Weghorst kan echt totaal niet voetballen. Ik heb de 2 laatste wedstrijden van AZ gezien. Meerdere malen in de lach geschoten. Heeft wel wat weg van Kramer.
pi_177620089
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 13:46 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Elia heeft ook in zijn eerste seizoen genoeg wedstrijden beslist. Scoorde de winnende in de bekerfinale.
Ik vind het treurig dat je voor middelmaat als Larsson de absolute hoofdprijs hebt betaald. Niet voor niets dat fucking Boetius vaak genoeg de voorkeur kreeg boven Larsson ;(
Hij zal best belangrijk geweest zijn in bepaalde wedstrijden maar stond er bij die treurige recordreeks 2 seizoenen geleden ook gewoon in de basis. Mensen vergeten wel snel.
blablablabla
pi_177620099
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 13:52 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Weghorst kan echt totaal niet voetballen. Ik heb de 2 laatste wedstrijden van AZ gezien. Meerdere malen in de lach geschoten. Heeft wel wat weg van Kramer.
Haha zelden zo'n onzin gelezen hier.
pi_177620106
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 13:52 schreef Elan het volgende:

[..]

Hij zal best belangrijk geweest zijn in bepaalde wedstrijden maar stond er bij die treurige recordreeks 2 seizoenen geleden ook gewoon in de basis. Mensen vergeten wel snel.
Eens. Maar Elia is echt 3 klassen beter dan Larsson.
pi_177620113
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 13:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Haha zelden zo'n onzin gelezen hier.
Vertel. Wat zijn de kwaliteiten van Wout Weghorst.
pi_177620179
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 13:53 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Vertel. Wat zijn de kwaliteiten van Wout Weghorst.
Het is in ieder geval echt geen type Kramer. Kramer heeft aan het einde van de wedstrijd nog geen druppeltje zweet op zijn paasei.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2018 13:58:02 ]
pi_177620183
Ik denk nog altijd dat de selectie an sich gewoon prima is. Ik zou alleen Tapia niet in de verdediging zetten, prima geschikt voor op het middenveld. Diks vind ik nog altijd tekort komen, maar zou als backup wel voldoen. Boetius leek het overigens ook aardig op te pakken in het begin van het seizoen maar is daarna weer erg ver teruggevallen. Larsson moet je wat mij betreft wat meer tijd geven.

Verder vind ik eigenlijk gewoon een aantal spelers die er vorig jaar al waren behoorlijk uit vorm, zoals Jones, Nieuwkoop, El Ahmadi, Toornstra, Jorgenson. Toch allemaal spelers waarvan ik meer verwacht dan dat ze dit seizoen brengen. Dat lijkt me toch de verantwoordelijkheid van de trainer.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_177620207
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 13:53 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Eens. Maar Elia is echt 3 klassen beter dan Larsson.
Niet dat statistieken alles zeggen maar Larsson is bij belachelijk veel kansen betrokken, tegen PSV voor de beker had hij ook echt een geniale bal over 30 meter door de linies op Toornstra die in een keer alleen voor Zoet stond _O_
Daarbij heeft Larsson nog groeipotentie, Elia is als je hem puur zou beoordelen als buitenspeler wel beter. Omdat hij constant wisselt met naar binnentrekken en de achterlijn opzoeken is/was hij enorm onvoorspelbaar. Speelveld is momenteel ook veel te klein, iedereen loopt naar binnen zo de trechter in waardoor je amper uitgespeelde kansen creëert .
blablablabla
pi_177620220
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 13:57 schreef Typisch het volgende:

[..]

Het is in ieder geval echt geen type Kramer.
Lang/slungelig. Beperkte techniek. Traag. Kan geen 20/30 meter van de goal spelen/aangespeeld worden. Kan alleen een goal maken. Kan niet meevoetballen. Etc.
Qua inzet is Weghorst een voorbeeld voor Kramer inderdaad. Als hij dat theatrale achterwege laat.
pi_177620222
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 13:53 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Vertel. Wat zijn de kwaliteiten van Wout Weghorst.
Kneiterhard werken. Scoort zelden een onvoldoende. Neemt team op sleeptouw als het kut gaat. Prima afmaker en ik heb altijd medelijden met de verdediger waar hij tegen staat.

Oh en hij kan gewoon prima voetballen.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 5 maart 2018 @ 14:00:01 #102
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177620232
Wat moet die neger van NAC kosten dan.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 5 maart 2018 @ 14:01:33 #103
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177620259
sportzeloot twitterde op maandag 05-03-2018 om 13:37:23 Slechts 1 club verloor in 2018 meer Eredivisie-duels dan Feyenoord: Sparta Rotterdam. reageer retweet
Oh.
pi_177620260
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 14:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat moet die neger van NAC kosten dan.
Niet te halen voor jullie. Hij is niet eens van NAC. Iedereen bij NAC die een beetje kan ballen is gehuurd.

NAC :')
pi_177620274
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 14:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
sportzeloot twitterde op maandag 05-03-2018 om 13:37:23 Slechts 1 club verloor in 2018 meer Eredivisie-duels dan Feyenoord: Sparta Rotterdam. reageer retweet
Yes, weer bijna een prijs. _O_
BFF met GGMM
pi_177620286
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 14:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Niet te halen voor jullie. Hij is niet eens van NAC. Iedereen bij NAC die een beetje kan ballen is gehuurd.

NAC :')
nac is wel gezelliger dan willem 2
pi_177620297
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 13:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Kneiterhard werken. Scoort zelden een onvoldoende. Neemt team op sleeptouw als het kut gaat. Prima afmaker en ik heb altijd medelijden met de verdediger waar hij tegen staat.

Oh en hij kan gewoon prima voetballen.
Kneiterhard werken, Scoort zelden een onvoldoende. Neemt het team op sleeptouw. Alsjeblieft zeg _O- . Eigenlijk is Wout Weghorst dus een afgekeurde Dirk Kuyt?
  maandag 5 maart 2018 @ 14:03:47 #108
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_177620299
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 14:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat moet die neger van NAC kosten dan.
2 Ezels.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 5 maart 2018 @ 14:03:50 #109
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177620300
Die gozer van NAC was er wel een die geen voorzetten nodig heeft om kansen te creëren.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_177620308
Weghorst zou een prima stand-in zijn voor De Jorg . Is bovendien gewend op kunstgras te spelen.
blablablabla
  maandag 5 maart 2018 @ 14:04:12 #111
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177620312
quote:
6s.gif Op maandag 5 maart 2018 14:02 schreef Typisch het volgende:

[..]

nac is wel gezelliger dan willem 2
Wel een leukere club dan Willem II ja, die vind ik maar saai overkomen vaak.
Oh.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 5 maart 2018 @ 14:04:28 #112
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177620319
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 14:03 schreef govie het volgende:

[..]

2 Ezels.
Ruilen voor Bilal en Amrabat dan.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_177620329
Die negert van nac staat dus gewoon onder contract bij AS Roma
  maandag 5 maart 2018 @ 14:05:02 #114
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177620335
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 14:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die gozer van NAC was er wel een die geen voorzetten nodig heeft om kansen te creëren.
Als die Sadiq voor Feyenoord gaat spelen lachen jullie hem vierkant uit, dat is toch geen Feyenoordniveau joh. _O- Wel een goede cultheld voor clubs als NAC
Oh.
pi_177620343
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 14:04 schreef Elan het volgende:
Weghorst zou een prima stand-in zijn voor De Jorg . Is bovendien gewend op kunstgras te spelen.
Ja, de eerste spits van AZ komt wel effe als stand-in naar Feyenoord. :D
  maandag 5 maart 2018 @ 14:06:12 #116
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_177620359
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 14:04 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ruilen voor Bilal en Amrabat dan.
:+ Ik geef 7 trekossen, 3 melkertkoeien en 2 ezels voor die ene creatieve middenvelder van nac.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_177620362
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 14:05 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Als die Sadiq voor Feyenoord gaat spelen lachen jullie hem vierkant uit, dat is toch geen Feyenoordniveau joh. _O- Wel een goede cultheld voor clubs als NAC
Een cultheld? Hij speelt er nu net een paar maanden en is in de zomer weer weg.

Zo maak je culthelden ja.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 5 maart 2018 @ 14:06:34 #118
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177620368
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 14:05 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Als die Sadiq voor Feyenoord gaat spelen lachen jullie hem vierkant uit, dat is toch geen Feyenoordniveau joh. _O- Wel een goede cultheld voor clubs als NAC
Dit soort posts waren er ook over Jahanbaks toen die nog bij NEC zat.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_177620376
Als we dan toch een huurling moeten halen, doe dan Mount... :@
BFF met GGMM
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 5 maart 2018 @ 14:09:05 #120
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177620420
Haps mag het ook beter doen wisselt hele goeie wedstrijden af met hele slechte.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 5 maart 2018 @ 14:09:24 #121
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177620429
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 14:06 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Dit soort posts waren er ook over Jahanbaks toen die nog bij NEC zat.
Totaal ander type speler.
Oh.
pi_177620430
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 14:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Haps mag het ook beter doen wisselt hele goeie wedstrijden af met hele slechte.
Hele goede back voor ons.
pi_177620433
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 14:05 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ja, de eerste spits van AZ komt wel effe als stand-in naar Feyenoord. :D
Tweede spits is een breed begrip, Jorgensen heeft een teringhekel aan kunstgras dus hij zal sowieso speeltijd krijgen.
Verder moeten we de kwaliteiten van Weghorst ook niet groter maken dan ze zijn hé ;) , als hij ooit bij Feyenoord zou kunnen komen te spelen heeft hij wel alles uit zijn carrière gehaald (en waarschijnlijk meer) dan er te halen viel.

Beetje salaris er bij en laat maar komen.
blablablabla
pi_177620436
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 14:06 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Dit soort posts waren er ook over Jahanbaks toen die nog bij NEC zat.
Welnee, dat is een hele andere spelert.
  Moderator maandag 5 maart 2018 @ 14:11:47 #125
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_177620473
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 14:06 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Dit soort posts waren er ook over Jahanbaks toen die nog bij NEC zat.
Nee.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 5 maart 2018 @ 14:12:12 #126
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177620481
Misschien Daryl Janmaat voor rb aantrekken Diks is straks weg en Nieuwkoop kan geen heel seizoen spelen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_177620487
PSV schijnt interesse in Dumfries te hebben als Arias vertrekt, hadden ze nou maar gewoon naar mij geluisterd dan was hij in de zomer al Feyenoorder geweest.
blablablabla
pi_177620496
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 14:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Haps mag het ook beter doen wisselt hele goeie wedstrijden af met hele slechte.
Haps doet het meer dan prima, zo'n opkomende back hebben wij echt nodig.
pi_177620504
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 14:13 schreef TRON2.0 het volgende:

[..]

Haps doet het meer dan prima, zo'n opkomende back hebben wij echt nodig.
Wie is wij?
pi_177620518
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 14:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Misschien Daryl Janmaat voor rb aantrekken Diks is straks weg en Nieuwkoop kan geen heel seizoen spelen.
Die zal zijn Premier League salaris wel in willen leveren om terug te komen ja.
pi_177620549
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 14:14 schreef Typisch het volgende:

[..]

Die zal zijn Premier League salaris wel in willen leveren om terug te komen ja.
Deed Berghuis ook, en het was elke cent waard.
BFF met GGMM
pi_177620596
quote:
9s.gif Op maandag 5 maart 2018 14:16 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Deed Berghuis ook, en het was elke cent waard.
Ja, maar Janmaat staat er gewoon in bij Watfrod. Berghuis moest het fitness schema van de junioren volgen daar.
pi_177620620
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 14:13 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wie is wij?
v.v. DRL
pi_177620671
quote:
9s.gif Op maandag 5 maart 2018 14:19 schreef TRON2.0 het volgende:

[..]

v.v. DRL
Vaak van gewonnen in de jeugd. :)
Zat ik achter het doel.

:T
  maandag 5 maart 2018 @ 14:22:37 #135
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_177620682
quote:
9s.gif Op maandag 5 maart 2018 14:16 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Deed Berghuis ook, en het was elke cent waard.
:D Blijft mooi. Denk alleen niet dat hij er nu nog zo over denkt
pi_177621060
Anders toch maar ff Roya2faces bellen of hij nog bij ons wil komen ballen.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_177621221
quote:
9s.gif Op maandag 5 maart 2018 12:14 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Misschien iemand er naast plaatsen die wel een organisatie kan neerzetten:

https://www.transfermarkt.nl/trainer/verfuegbaretrainer/statistik
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 12:24 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Bosz staat hoog in dat lijstje.
gemiddelde van GIo is bijna 2 per wedstrijd

behoort gewoon tot de top van europa
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177621449
de statistieken van GIo zijn gewoon gruwelijk goed

ik denk dat het heel lastig wordt dat een andere trainer zoveel gaat winnen als GIO



1.94 punt per wedstrijd

en dan gaan sommige clowns hier bosz noemen _O- _O- _O-
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177621646
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:03 schreef klaasweetalles het volgende:
de statistieken van GIo zijn gewoon gruwelijk goed

ik denk dat het heel lastig wordt dat een andere trainer zoveel gaat winnen als GIO

[ afbeelding ]

1.94 punt per wedstrijd

en dan gaan sommige clowns hier bosz noemen _O- _O- _O-
Het is wat meid. Cocu staat op 2.23, Bosz op 2,13... Met je gruwelijk goed...
Gio is een loser.
blablablabla
pi_177621717
quote:
6s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:14 schreef Elan het volgende:

[..]

Het is wat meid. Cocu staat op 2.23, Bosz op 2,13
Gio is een loser.
klopt geen ene reet van wat jij zegt

je moet het gemiddelde nemen van hele loopbaan. Bij borussia staat bosz op 1.25, de graafschap staat hij zelfs op 0.68 in 36 wedstrijden :W
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 5 maart 2018 @ 15:18:57 #141
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177621738
Bosz heeft buiten die redelijke periode ajakkes waarbij ze ook geen prijzen pakte niks laten zien.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_177621750
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:18 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

klopt geen ene reet van wat jij zegt

je moet het gemiddelde nemen van hele loopbaan. Bij borussia staat bosz op 1.25, de graafschap staat hij zelfs op 0.68 in 36 wedstrijden :W
Oh ja, want De Graafschap kun je vergelijken met Feyenoord of Ajax... 8)7
Hoe zou Gio het bij De Graafschap doen?
BFF met GGMM
pi_177621762
Sliske is ook nog vrij, kan die niet veldtrainer worden ofzo. En dan Gio als coach houden.
BFF met GGMM
  Forum Admin / PR maandag 5 maart 2018 @ 15:20:20 #144
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_177621769
quote:
10s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:19 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Oh ja, want De Graafschap kun je vergelijken met Feyenoord of Ajax... 8)7
Hoe zou Gio het bij De Graafschap doen?
Gewoon elk seizoen een prijs.
pi_177621771
quote:
10s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:19 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Oh ja, want De Graafschap kun je vergelijken met Feyenoord of Ajax.Hoe zou Gio het bij De Graafschap doen?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177621784
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:20 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Kampioen met De Graafschap?
BFF met GGMM
pi_177621794
quote:
11s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:21 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Kampioen met De Graafschap?
gio is een prijzenpakker
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177621803
quote:
12s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:20 schreef Sked het volgende:

[..]

Gewoon elk seizoen een prijs.
Lekker kooltje gister van Foor trouwens. :Y
BFF met GGMM
pi_177621804
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:03 schreef klaasweetalles het volgende:
de statistieken van GIo zijn gewoon gruwelijk goed

ik denk dat het heel lastig wordt dat een andere trainer zoveel gaat winnen als GIO

[ afbeelding ]

1.94 punt per wedstrijd

en dan gaan sommige clowns hier bosz noemen _O- _O- _O-
Kijk naar de stand en neem je pilletje weer klaas. Je begint weer wartaal uit te slaan. Gio heeft al 3 seizoenen de leiding en het veldspel is onder bijna geen enkele trainer zo armoedig geweest. 0 automatismes. En dan hebben we het nog nieteens over de debiele keuzes die hij maakt.
pi_177621813
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:18 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

klopt geen ene reet van wat jij zegt

je moet het gemiddelde nemen van hele loopbaan. Bij borussia staat bosz op 1.25, de graafschap staat hij zelfs op 0.68 in 36 wedstrijden :W
Lekker vergelijken zo Klaasgod.
Jij je zin, vergeten we Bosz... soortgelijke carriere als Cocu, vergeleken bij hem bakt hij er werkelijk niks van als je je perse wil laten leiden door gemiddeld aantal behaalde punten..

GIOOUT
blablablabla
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 5 maart 2018 @ 15:23:35 #151
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177621852
Als Gio verstandig is gaan hij en Feyenoord elk een eigen weg na dit seizoen ja.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_177621855
quote:
15s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:22 schreef Elan het volgende:

[..]

Lekker vergelijken zo Klaasgod.
Jij je zin, vergeten we Bosz... soortgelijke carriere als Cocu, vergeleken bij hem bakt hij er werkelijk niks van als je je perse wil laten leiden door gemiddeld aantal behaalde punten..
Cocu is al langer trainer dan gio en heeft beter materiaal gehad dan gio

bosz heeft nog nooit wat van zijn leven wat gewonnen

bosz is de kuip uitgejaagd, maar toen was je waarschijnlijk 1 ofzo.....

Het is onmogelijk dat bosz ooit nog in de kuip wat zal doen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177621856
Cocu pakt nu al z'n 3e titel toch?
BFF met GGMM
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 5 maart 2018 @ 15:24:56 #154
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177621883
Moet Feyenoord Gio betalen als ze hem ontslaan zou vast wel met een contract voor onbepaalde tijd.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_177621895
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Moet Feyenoord Gio betalen als ze hem ontslaan zou vast wel met een contract voor onbepaalde tijd.
Hij heeft nog 1 jaar contract na dit seizoen

als ze hem ontslaan moeten ze hem inderdaad nog een jaar door betalen

gio heeft al gezegd dat hij niet uit zichzelf zal opstappen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177621896
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:23 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Cocu is al langer trainer dan gio en heeft beter materiaal gehad dan gio

bosz heeft nog nooit wat van zijn leven wat gewonnen

bosz is de kuip uitgejaagd, maar toen was je waarschijnlijk 1 ofzo.....

Het is onmogelijk dat bosz ooit nog in de kuip wat zal doen
Gio zit er ook al 3 seizoenen nu.
En jij komt hier stoer doen met je statistieken die alleen maar je eigen domheid aantonen.
Zit helemaal niet te wachten op Bosz, overigens heb ik hem nog zien spelen. Nou jij weer!
blablablabla
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 5 maart 2018 @ 15:26:49 #157
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177621918
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:25 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Hij heeft nog 1 jaar contract na dit seizoen

als ze hem ontslaan moeten ze hem inderdaad nog een jaar door betalen

gio heeft al gezegd dat hij niet uit zichzelf zal opstappen
En die NOS gast gaat niks doen en van geel heeft opeens niks meer te vertellen.

Lastige situatie.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_177621926
quote:
10s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:25 schreef Elan het volgende:

[..]

Gio zit er ook al 3 seizoenen nu.
En jij komt hier stoer doen met je statistieken die alleen maar je eigen domheid aantonen.
Zit helemaal niet te wachten op Bosz, overigens heb ik hem nog zien spelen. Nou jij weer!
Ik kan het ook niet helpen dat jij met allemaal debiele namen hier aan de haal gaat

bovendien je kritiek op gio slaat kan noch wal

MOcht gio de beker winnen is hij de meest succesvolle coach die Feyenoord ooit heeft gehad...

dus gewoon je klep houden
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177621968
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:27 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik kan het ook niet helpen dat jij met allemaal debiele namen hier aan de haal gaat

bovendien je kritiek op gio slaat kan noch wal

MOcht gio de beker winnen is hij de meest succesvolle coach die Feyenoord ooit heeft gehad...

dus gewoon je klep houden
Niemand ontkent het bestaan van de gewonnen prijzen. Maar jij moet ook niet doen alsof Gio een wondertrainer is. Het spel is ruk en hangt van toeval aan elkaar en eigenlijk is dat al zo sinds Gio hoofdtrainer is.
BFF met GGMM
pi_177621973
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:27 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik kan het ook niet helpen dat jij met allemaal debiele namen hier aan de haal gaat

bovendien je kritiek op gio slaat kan noch wal

MOcht gio de beker winnen is hij de meest succesvolle coach die Feyenoord ooit heeft gehad...

dus gewoon je klep houden
"meest succesvolle ooit", idioot _O- _O-
blablablabla
pi_177622009
quote:
7s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:29 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Niemand ontkent het bestaan van de gewonnen prijzen. Maar jij moet ook niet doen alsof Gio een wondertrainer is. Het spel is ruk en hangt van toeval aan elkaar en eigenlijk is dat al zo sinds Gio hoofdtrainer is.
Dat heeft gio toch zelf allemaal al uitgelegd in de persconferenties

het is onmogelijk voor elke ploeg in de wereld als je zoveel wisselingen in je team heb door blessures schorsingen enzovoorts om goed voetbal te kunnen gaan spelen...

dat is zelfs voor barcelona onmogelijk als 4-5 basisspelers geblesseerd raken enzovoorts

wie speelt er wel mooi voetbal dan

ajax nee
psv nee

feyenoord nee

geen enkele club
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177622028
Beker is eigenlijk ook gewoon een flutprijs als je verder zo'n enorm kansloos seizoen speelt.
Moet nog maar zien dat ze m winnen overigens.
blablablabla
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 5 maart 2018 @ 15:32:26 #163
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177622029
Jij ziet toch ook wel dat het zo niet verder kan klaas ondanks de prijzen.

Verliezen bij ons VVV en 2x van NAC in 1 seizoen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_177622086
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:31 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Dat heeft gio toch zelf allemaal al uitgelegd in de persconferenties

het is onmogelijk voor elke ploeg in de wereld als je zoveel wisselingen in je team heb door blessures schorsingen enzovoorts om goed voetbal te kunnen gaan spelen...

dat is zelfs voor barcelona onmogelijk als 4-5 basisspelers geblesseerd raken enzovoorts

wie speelt er wel mooi voetbal dan

ajax nee
psv nee

feyenoord nee

geen enkele club
Niemand geeft ene neuk om zijn uitleg, het spel is eigenlijk al het hele seizoen niet om aan te gluren op de eerste vijf wedstrijden na en je staat 26 punten achter op PSV.

Dan kun je maar een conclusie trekken en dat is dat er een ander voor die groep moet komen te staan. En wel zo snel mogelijk.
blablablabla
pi_177622096
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jij ziet toch ook wel dat het zo niet verder kan klaas ondanks de prijzen.

Verliezen bij ons VVV en 2x van NAC in 1 seizoen.
Je kan niet alles op het bord van gio neerleggen

Het heeft voornamelijk met kwaliteit van de spelersgroep te maken en door de vele noodzakelijke wisselngen in het elftal
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177622112
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:31 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Dat heeft gio toch zelf allemaal al uitgelegd in de persconferenties

het is onmogelijk voor elke ploeg in de wereld als je zoveel wisselingen in je team heb door blessures schorsingen enzovoorts om goed voetbal te kunnen gaan spelen...

dat is zelfs voor barcelona onmogelijk als 4-5 basisspelers geblesseerd raken enzovoorts

wie speelt er wel mooi voetbal dan

ajax nee
psv nee

feyenoord nee

geen enkele club
Maar wij speelden vorig jaar ook al niet geweldig en het jaar daarvoor al helemaal niet.
Ik zie gewoon geen progressie in het spel en de spelers die wij goed hebben kunnen doorverkopen, waren al doorgebroken voordat Gio kwam.

Welke speler zou jij noemen, die aanzienlijk beter is geworden sinds Gio de hoofdtrainer is?
Kun je een reeks van 2 wedstrijden noemen waarin in elk geval wat contouren van een strategie of tactisch plan zichtbaar waren?

Ik kan het niet in elk geval.
BFF met GGMM
pi_177622139
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:35 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Je kan niet alles op het bord van gio neerleggen

Het heeft voornamelijk met kwaliteit van de spelersgroep te maken en door de vele noodzakelijke wisselngen in het elftal
Klaas, maar waarom zitten we eigenlijk al 3 jaar naar niks te kijken? Het is echt niet om aan te zien en na de winterstop wordt het wekelijks treuriger. Gio is als coach verantwoordelijk om het maximale uit de spelers te halen en dat doet hij niet. Verre van zelfs.
pi_177622142
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:35 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Je kan niet alles op het bord van gio neerleggen

Het heeft voornamelijk met kwaliteit van de spelersgroep te maken en door de vele noodzakelijke wisselngen in het elftal
Elke trainer, liefhebber, analist is van mening dat waar we naar kijken complete idioterie is omdat de meest basale dingen in het positiespel mis gaan op het veld en jij wijt dat voornamelijk aan kwaliteit? Hij is toch eindverantwoordelijk voor wat de spelers doen op het veld?

Dan moet HIJ het dusdanig positioneren dat het WEL gaat draaien. Het is toch van de zotte dat een club als Excelsior wel fatsoenlijk voetbal speelt met werkelijk een fractie van onze financiële middelen?
blablablabla
pi_177622191
Ik vind het echt flauwekul dat mensen zeggen dat we drie jaar naar niks hebben zitten kijken. Feyenoord is gewoon kampioen geworden. Dan moet je echt je muil houden over vorig jaar en niet doen alsof dat dan ineens niets meer voorstelt.
pi_177622194
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:37 schreef Elan het volgende:

[..]

Elke trainer, liefhebber, analist is van mening dat waar we naar kijken complete idioterie is omdat de meest basale dingen in het positiespel mis gaan op het veld en jij wijt dat voornamelijk aan kwaliteit? Hij is toch eindverantwoordelijk voor wat de spelers doen op het veld?
Tbh als ik soms zie wat voor basale zaken er mis gaan in het veld, dan ga je bijna aan opzettelijke ondermijning denken.... :')
BFF met GGMM
pi_177622213
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:35 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Maar wij speelden vorig jaar ook al niet geweldig en het jaar daarvoor al helemaal niet.
Ik zie gewoon geen progressie in het spel en de spelers die wij goed hebben kunnen doorverkopen, waren al doorgebroken voordat Gio kwam.

Welke speler zou jij noemen, die aanzienlijk beter is geworden sinds Gio de hoofdtrainer is?
Kun je een reeks van 2 wedstrijden noemen waarin in elk geval wat contouren van een strategie of tactisch plan zichtbaar waren?

Ik kan het niet in elk geval.
Eigenlijk is het bizar dat hij nog steeds voor de groep staat. Je kan spelers er toch ook niet op afrekenen als ze niet presteren als ze zo'n trainer doodleuk laten zitten. Als directie/TD/AD maak je jezelf toch eigenlijk compleet ongeloofwaardig door niet in te grijpen?
pi_177622215
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:39 schreef Typisch het volgende:
Ik vind het echt flauwekul dat mensen zeggen dat we drie jaar naar niks hebben zitten kijken. Feyenoord is gewoon kampioen geworden. Dan moet je echt je muil houden over vorig jaar en niet doen alsof dat dan ineens niets meer voorstelt.
Selectief lezen en dan overdrijven is ook een vak.
BFF met GGMM
pi_177622230
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:35 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Maar wij speelden vorig jaar ook al niet geweldig en het jaar daarvoor al helemaal niet.
Ik zie gewoon geen progressie in het spel en de spelers die wij goed hebben kunnen doorverkopen, waren al doorgebroken voordat Gio kwam.

Welke speler zou jij noemen, die aanzienlijk beter is geworden sinds Gio de hoofdtrainer is?
Kun je een reeks van 2 wedstrijden noemen waarin in elk geval wat contouren van een strategie of tactisch plan zichtbaar waren?

Ik kan het niet in elk geval.
Als je goed leuk voetbal wil spelen moet je een speler van het type Zyech halen.
en aanvaller zoals Lozano

Waarom laat Malacia wel zien dat hij goed kan voetballen? Denk je dat Gio hem dat uigelegd heeft ofzo?

je kan het of je het kan niet. Er zijn er teveel die het gewoon niet kunnen

Spelers als Kongolo Karsdorp ELia speelde gewoon goed onder GIo.

We zien van Persie toch ook gewoon leuk voetballen? Denk je dat Gio hem dat uiteelegd heeft ofzo? Je kan het of je het kan het niet.

Ik geloof er geen reet van dat trainers nog spelers rond hun 20ste beter kunnen maken. Ongelofelijke onzin.

Guardiola heeft bij mancity ook grote opruiming gehouden van spelers die ontiegelijke veel geld gekost hadden maar die hij niet goed genoeg vond.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177622242
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:39 schreef Typisch het volgende:
Ik vind het echt flauwekul dat mensen zeggen dat we drie jaar naar niks hebben zitten kijken. Feyenoord is gewoon kampioen geworden. Dan moet je echt je muil houden over vorig jaar en niet doen alsof dat dan ineens niets meer voorstelt.
Dus jij vond het vorig jaar hoogstaand voetbal?
pi_177622255
quote:
10s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:40 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Selectief lezen en dan overdrijven is ook een vak.
Stellen dat spelers niet beter worden of niet presteren onder Gio ook.
Vilhena is gaan scoren. Botteghin + Vd Heijden was ineens een goed centraal duo. Toornstra kon ik de tactiek vorig jaar zijn beste seizoen ooit voetballen. Kongolo gewoon op de back laten ipv naar het centrum halen was ook een prima keuze, bijvoorbeeld.
pi_177622261
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:41 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Dus jij vond het vorig jaar hoogstaand voetbal?
ja psv is onder cocu 3 keer kampioen geworden met hoogstaand voetbal :O
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177622269
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:39 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Tbh als ik soms zie wat voor basale zaken er mis gaan in het veld, dan ga je bijna aan opzettelijke ondermijning denken.... :')
blablablabla
pi_177622272
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:40 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Eigenlijk is het bizar dat hij nog steeds voor de groep staat. Je kan spelers er toch ook niet op afrekenen als ze niet presteren als ze zo'n trainer doodleuk laten zitten. Als directie/TD/AD maak je jezelf toch eigenlijk compleet ongeloofwaardig door niet in te grijpen?
Het is een combinatie van factoren. Belangrijkste oorzaak: ons vorig bestuur had als hoofdtaak om Feyenoord City te lanceren en het huidige bestuur heeft als hoofdtaak Feyenoord City te marketen.

Voetbal komt op plaats 2 en daarmee heeft Van Geel vrij spel, hij wordt door niemand gechallenged.
BFF met GGMM
pi_177622279
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:41 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Dus jij vond het vorig jaar hoogstaand voetbal?
Voor hoogstaand voetbal moet je niet in de Eredivisie zijn. Dit is écht een kulargument.

Sterker nog: zelfs bij clubs als Tottenham, Arsenal, Barcelona, you name it komen supporters met die onzin aan. Dan kun je net zo goed niks zeggen.
pi_177622303
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:41 schreef Typisch het volgende:

[..]

Stellen dat spelers niet beter worden of niet presteren onder Gio ook.
Vilhena is gaan scoren. Botteghin + Vd Heijden was ineens een goed centraal duo. Toornstra kon ik de tactiek vorig jaar zijn beste seizoen ooit voetballen. Kongolo gewoon op de back laten ipv naar het centrum halen was ook een prima keuze, bijvoorbeeld.
En weer lees je selectief.
BFF met GGMM
pi_177622311
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:42 schreef Elan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik heb er natuurlijk geen bewijzen voor. :+
BFF met GGMM
pi_177622313
quote:
10s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:43 schreef DonRaja het volgende:

[..]

En weer lees je selectief.
Jij vraagt naar spelers die beter zijn geworden onder Gio. Ik geef je een lijstje.
pi_177622318
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:41 schreef Typisch het volgende:

[..]

Stellen dat spelers niet beter worden of niet presteren onder Gio ook.

Dat je dit nog serieus durft te beweren.
blablablabla
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 5 maart 2018 @ 15:44:49 #184
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177622325
Laatste wedstrijden krijg ik gewoon het idee dat sommige spelers echt niet willen zo als Tapia die wedstrijd begint kan toch niet.

En die Berghuis gaat steeds meer met de pest in ze lijf naar het werk.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_177622339
Vilhena is gaan scoren ja, ten koste van alles.
blablablabla
pi_177622346
Goed voetbal is helemaal niet voor nederlandse clubs meer weggelegd

we missen het ek het wk en we zakken steeds verder weg op alle ranglijsten

JA HOE KAN DAT NOU HE?

Heel simpel gezegd, heel het nivo gaat alleen maar naar beneden

Mooi voetbal is niet belangrijker meer voor het nederlandse voetbal

het GAAT OM KEIHARDE RESULTATEN EN PRIJZEN *O*
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177622350
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:44 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat je dit nog serieus durft te beweren.
''Spelers worden niet beter onder trainer X''
Hoe vaak lees je dat? Óók overal. Dat is helemaal geen specifiek argument in het voetbal, want ook dat hoor en lees je bij elke club. Cocu, de trainers van Ajax, Gio, Wenger, Mourinho allemaal krijgen ze dat over zich heen.
pi_177622360
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:42 schreef Typisch het volgende:

[..]

Voor hoogstaand voetbal moet je niet in de Eredivisie zijn. Dit is écht een kulargument.

Sterker nog: zelfs bij clubs als Tottenham, Arsenal, Barcelona, you name it komen supporters met die onzin aan. Dan kun je net zo goed niks zeggen.
Tsja, als je niet kan verklaren waarom we speltechnisch gezien geen enkele ontwikkeling doormaken dan zou ik ook dit soort onzin gaan uitkramen. Jij vindt dat Feyenoord al 3 jaar goed voetbal speelt?
pi_177622379
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:46 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Tsja, als je niet kan verklaren waarom we speltechnisch gezien geen enkele ontwikkeling doormaken dan zou ik ook dit soort onzin gaan uitkramen.
vraag jezelf maar eerst is even af waarom wij niet meer op het WK voetballen :W
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177622387
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:47 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

vraag jezelf maar eerst is even af waarom wij niet meer op het WK voetballen :W
Wat heeft dat met Van Bronckhorst en Feyenoord te maken?
pi_177622389
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:46 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Tsja, als je niet kan verklaren waarom we speltechnisch gezien geen enkele ontwikkeling doormaken dan zou ik ook dit soort onzin gaan uitkramen. Jij vindt dat Feyenoord al 3 jaar goed voetbal speelt?
Nee, niemand speelt 3 jaar goed voetbal. En natuurlijk is het kut met peren de afgelopen tijd.

Maar wanneer je iemand er uit gooit moet er een vervanger zijn die perspectief biedt op betere resultaten. Noem ze maar eens die nu naar Feyenoord zouden willen komen met een redelijke CV.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2018 15:49:07 ]
pi_177622391
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:48 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Wat heeft dat met Van Bronckhorst en Feyenoord te maken?
ALLES!
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Moderator maandag 5 maart 2018 @ 15:48:37 #193
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_177622399
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Laatste wedstrijden krijg ik gewoon het idee dat sommige spelers echt niet willen zo als Tapia die wedstrijd begint kan toch niet.

En die Berghuis gaat steeds meer met de pest in ze lijf naar het werk.
Ik vind het vermoeiend dat Tapia nu de pispaal is door een slecht moment na 4 seconden. Ja dat was erg matig maar we kunnen toch wel verder kijken dan één zo'n moment?
pi_177622407
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:44 schreef Typisch het volgende:

[..]

Jij vraagt naar spelers die beter zijn geworden onder Gio. Ik geef je een lijstje.
Ik denk dat wij een verschil van inzicht hebben. Botteghin en Scharie zijn niet beter geworden, ook vorig seizoen maakten zij nog debiele fouten. We hadden echter met bijvoorbeeld Elia een speler die vanuit het niks een wedstrijd kon opengooien.

Dat type speler missen we nu, en daardoor komt het gebrek aan plan duidelijker naar voren.

En inderdaad, Toornstra draaide een goed seizoen. Maar dat deed hij onder Fred ook al. En is hij beter geworden, of had hij gewoon een éénmalige opleving? Als ik hem dit seizoen zie spelen ben ik geneigd het tweede te denken.

Vilhena is nu meer gaan scoren ja. Maar qua spel vind ik hem niet beter dan vorig seizoen.
BFF met GGMM
  Moderator maandag 5 maart 2018 @ 15:49:20 #195
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_177622409
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:48 schreef Typisch het volgende:

[..]

Nee, niemand speelt 3 jaar goed voetbal.
Wat zou jij willen zien veranderen om weer goede resultaten te halen?
pi_177622413
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Laatste wedstrijden krijg ik gewoon het idee dat sommige spelers echt niet willen zo als Tapia die wedstrijd begint kan toch niet.

En die Berghuis gaat steeds meer met de pest in ze lijf naar het werk.
Berghuis is echt een galbak. Die stond Van Beek ook weer uit te kafferen terwijl hij zijn vuile werk oploste toen hij balverlies leed.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 5 maart 2018 @ 15:51:00 #197
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177622442
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:48 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Ik vind het vermoeiend dat Tapia nu de pispaal is door een slecht moment na 4 seconden. Ja dat was erg matig maar we kunnen toch wel verder kijken dan één zo'n moment?
Als verdediger heeft hij ook al genoeg slaap momentjes gehad dan kan je nog zeggen dat het kwam omdat hij niet op ze plek speelt.

Nu krijgt hij de kans op cm gaat hij er zo knullig mee om.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_177622455
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:48 schreef Typisch het volgende:

[..]

Nee, niemand speelt 3 jaar goed voetbal. En natuurlijk is het kut met peren de afgelopen tijd.

Maar wanneer je iemand er uit gooit moet er een vervanger zijn die perspectief biedt op betere resultaten. Noem ze maar eens die nu naar Feyenoord zouden willen komen met een redelijke CV.

Ik zeg nergens dat Gio weg moet. Ik constateer alleen dat we stelselmatig slecht voetballen. Ik hoef niet zoals Klaas zegt, mooi voetbal te zien. Maar het huidige spel is toch wel het andere uiterste. En dat is niet van de ene op de andere dag zo gekomen.
BFF met GGMM
pi_177622471
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:49 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Wat zou jij willen zien veranderen om weer goede resultaten te halen?
Een rasvoetballer op het middenveld zou al een hoop schelen ipv 3 harde werkers. En geen gebruik meer hoeven maken van buitenspelers als Bilal en Boëtius is geen overbodige luxe. :+

En als je het dan hebt over eventuele vervangers van Gio vind ik dat je moet kijken naar trainers die hebben laten zien tactisch wat anders te doen dan het gros van de trainers in NL. Dan kom je dus bij types als Ten Hag en Bosz. Beide geen opties, denk ik.

Ik zie echt niks in het vervangen van Gio voor een Fraser ofzo.
pi_177622476
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:49 schreef Typisch het volgende:

[..]

Berghuis is echt een galbak. Die stond Van Beek ook weer uit te kafferen terwijl hij zijn vuile werk oploste toen hij balverlies leed.
Ik kan mij ook niet voorstellen dat Berghuis een hele prettige collega is.
BFF met GGMM
pi_177622491
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:45 schreef Typisch het volgende:

[..]

''Spelers worden niet beter onder trainer X''
Hoe vaak lees je dat? Óók overal. Dat is helemaal geen specifiek argument in het voetbal, want ook dat hoor en lees je bij elke club. Cocu, de trainers van Ajax, Gio, Wenger, Mourinho allemaal krijgen ze dat over zich heen.
True.
Maar ik zag Vilhena liever in zijn rol van vorig seizoen als ijzervreter op het middenveld dan als scorende middenvelder ten koste van De Jorg omdat hij zo nodig zijn persoonlijke statistiek wil opkrikken teneinde een transfer te versieren.

Toornstra beter maken is natuurlijk ook redelijk relatief gezien de pure aidsvorm waarin hij dit seizoen verkeert...

Vorig seizoen was zo'n Leicesterseizoen waarbij alles extreem goed viel en daar mag je Gio voor complimenteren maar je kunt daar amper op doorborduren is wel gebleken.

2015/2016 was geen aanloop naar succes maar ook dramatisch, dat hele kampioenschap kwam uit de lucht vallen.
blablablabla
pi_177622506
quote:
15s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:52 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik kan mij ook niet voorstellen dat Berghuis een hele prettige collega is.
Typisch zo'n speler die je als ploegmaten alleen tolereert als hij presteert. Engnek eerste klas, maar wel de enige in de selectie naast RvP met enig technisch vernuft.
pi_177622527
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:52 schreef Typisch het volgende:

[..]

Een rasvoetballer op het middenveld zou al een hoop schelen ipv 3 harde werkers. En geen gebruik meer hoeven maken van buitenspelers als Bilal en Boëtius is geen overbodige luxe. :+

En als je het dan hebt over eventuele vervangers van Gio vind ik dat je moet kijken naar trainers die hebben laten zien tactisch wat anders te doen dan het gros van de trainers in NL. Dan kom je dus bij types als Ten Hag en Bosz. Beide geen opties, denk ik.

Ik zie echt niks in het vervangen van Gio voor een Fraser ofzo.
We moeten eigenlijk iemand hebben met de rust van Gio, het spelinzicht van Fredsj, de internationale uitstraling van Gullit, de empathie van Van Hanegem, het Rotterdamse van Rob Jacobs en de hardheid van Fräser.

Oftewel, niemand voldoet...
BFF met GGMM
pi_177622540
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:52 schreef Elan het volgende:

[..]

Toornstra beter maken is natuurlijk ook redelijk relatief gezien de pure aidsvorm waarin hij dit seizoen verkeert...

TOORNSTRA BETER MAKEN _O- _O- _O- _O- _O-

toornstra kon er vorig seizoen ook geen ene tering van hij stond 15 keer op de goede plek

als je 2 pionetjes neerzet en je vraagt toornstra om die te passeren valt hij bij het eerste pionnetje al over zijn eigen benen

toorstra heeft geen ene fuck bij feyenoord wat te zoeken....als je dat soort voetballers blijft opstellen dan sta je inderdaad om de juiste plek op de ranglijst
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177622541
Er mag ook wel een nieuwe rechtsback bij volgend seizoen. Nieuwkoop is niks bijzonders.

Van de zomer dus een rechtsback, nieuwe keeper (als Vermeer niet terug komt), een speler die wel een leuke pass kan geven op de 10, een nieuwe linksbuiten en een vervanger van Jorgensen.

Leuke zomer gaat dat worden voor Van Geel.
pi_177622551
quote:
9s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:54 schreef DonRaja het volgende:

[..]

We moeten eigenlijk iemand hebben met de rust van Gio, het spelinzicht van Fredsj, de internationale uitstraling van Gullit, de empathie van Van Hanegem, het Rotterdamse van Rob Jacobs en de hardheid van Fräser.

Oftewel, niemand voldoet...
Natuurlijk wel.
Dirk Kuytgod.
pi_177622553
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:53 schreef Typisch het volgende:

[..]

Typisch zo'n speler die je als ploegmaten alleen tolereert als hij presteert. Engnek eerste klas, maar wel de enige in de selectie naast RvP met enig technisch vernuft.
Yep, ik noemde eerder die Mount van Vitesse. Dat vind ik echt een heerlijke speler, maar goed dat was Larsson bij Heerenveen ook.
BFF met GGMM
pi_177622561
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:56 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Yep, ik noemde eerder die Mount van Vitesse. Dat vind ik echt een heerlijke speler, maar goed dat was Larson bij Heerenveen ook.
Ik snap de kritiek op Larsson, maar dat is voor ons gewoon een prima spelert imo.
pi_177622572
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:48 schreef Typisch het volgende:

[..]

Nee, niemand speelt 3 jaar goed voetbal. En natuurlijk is het kut met peren de afgelopen tijd.

Maar wanneer je iemand er uit gooit moet er een vervanger zijn die perspectief biedt op betere resultaten. Noem ze maar eens die nu naar Feyenoord zouden willen komen met een redelijke CV.

Hetzelfde blijven doen en een andere uitkomst verwachten is toch de definitie van krankzinnigheid?
Ik denk dat iedereen het erover eens is dat er meer uit deze groep te halen valt. Ik denk dat elke willekeurige trainer in staat is om dit Feyenoord beter te laten voetballen dan Gio nu doet. Het veldspel ontstijgt het amateurniveau niet. Er zijn geen enkele automatisme in. De spelers doen maar wat.
pi_177622574
quote:
6s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:56 schreef Typisch het volgende:

[..]

Natuurlijk wel.
Dirk Kuytgod.
Die krijgt dan een combibaan: meespelend dirkteur/trainert.
BFF met GGMM
pi_177622575
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:56 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Yep, ik noemde eerder die Mount van Vitesse. Dat vind ik echt een heerlijke speler, maar goed dat was Larson bij Heerenveen ook.
Gehuurd van Chelsea hé. Die gaat dus volgend jaar weer naar een andere club en alleen voor een dikke pot met geld naar een andere club.
pi_177622581
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:56 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik snap de kritiek op Larsson, maar dat is voor ons gewoon een prima spelert imo.
Hij heeft hier nog niet echt de kans gehad om zich te onderscheiden, klopt.
BFF met GGMM
pi_177622602
Larson kan er geen ene reet van

is een counter speler

100 keer per wedstrijd naar binnen trekken bij de middenlijn

kan geen man passeren aan de zijlijn
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177622606
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:57 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Hij heeft hier nog niet echt de kans gehad om zich te onderscheiden, klopt.
Heeft toch al meer laten zien dan zijn concurrenten. Al zou de gemiddelde one leg football speler het nog beter doen dan JPB en Bilal..
pi_177622617
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:55 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

TOORNSTRA BETER MAKEN _O- _O- _O- _O- _O-

toornstra kon er vorig seizoen ook geen ene tering van hij stond 15 keer op de goede plek

als je 2 pionetjes neerzet en je vraagt toornstra om die te passeren valt hij bij het eerste pionnetje al over zijn eigen benen

toorstra heeft geen ene fuck bij feyenoord wat te zoeken....als je dat soort voetballers blijft opstellen dan sta je inderdaad om de juiste plek op de ranglijst
Vorig seizoen vond je hem nog een harde werker, het kan verkeren Klaas.
blablablabla
pi_177622618
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:58 schreef klaasweetalles het volgende:
Larson kan er geen ene reet van

is een counter speler

100 keer per wedstrijd naar binnen trekken bij de middenlijn

kan geen man passeren aan de zijlijn
:')

Soms vraag ik mij af of mensen hier met hun anus naar de tv gaan zitten zodra de wedstrijd begint.
pi_177622622
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:58 schreef klaasweetalles het volgende:
Larson kan er geen ene reet van

is een counter speler

100 keer per wedstrijd naar binnen trekken bij de middenlijn

kan geen man passeren aan de zijlijn
Ik heb hem dat toch regelmatig zien doen bij Heerenveen.
BFF met GGMM
pi_177622646
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:56 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Hetzelfde blijven doen en een andere uitkomst verwachten is toch de definitie van krankzinnigheid?
Ik denk dat iedereen het erover eens is dat er meer uit deze groep te halen valt. Ik denk dat elke willekeurige trainer in staat is om dit Feyenoord beter te laten voetballen dan Gio nu doet. Het veldspel ontstijgt het amateurniveau niet. Er zijn geen enkele automatisme in. De spelers doen maar wat.
Sure, en elke andere trainer bij Feyenoord is nooit kampioen geworden in dit millennium Maar dat lijkt niet te tellen, want dat kwam dan door andere factoren dan de trainer.
pi_177622647
Het zou trouwens wel een geniale stunt zijn als we Ziyech zouden wegkapen uit Amsterdam he .
blablablabla
pi_177622659
quote:
6s.gif Op maandag 5 maart 2018 16:00 schreef Elan het volgende:
Het zou trouwens wel een geniale stunt zijn als we Ziyech zouden wegkapen uit Amsterdam he .
Toen hij naar Twente ging was ik echt vies mad.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 5 maart 2018 @ 16:01:36 #221
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177622661
ga weg met je Ziyech
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_177622663
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:58 schreef Typisch het volgende:

[..]

Heeft toch al meer laten zien dan zijn concurrenten. Al zou de gemiddelde one leg football speler het nog beter doen dan JPB en Bilal..
Bilal is een gok geweest en die heeft verkeerd uitgepakt. Enig fout met hem is dat ze hem niet hebben verkocht toen er een bod kwam.

JPB terughalen is achteraf bezien gewoon onzinnig geweest. Al had ik na de eerste 2 wedstrijden van het seizoen toch ineens goede hoop... ;(
BFF met GGMM
pi_177622664
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:59 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik heb hem dat toch regelmatig zien doen bij Heerenveen.
Bij heerenveen had hij een gigantische ruimte om te voetballen....

We hebben toch al die wedstrijden gezien waar Feyenoord tegen een muur aanloopt

Dan mist Larson gewoon de kwaliteit om een man aan de zijkant te passeren

hij kan wel aardig een man passeren naar binnentrekkend...maar dan loopt hij iedere keer de drukke trechter binnen

of hij moet achter de spits gaan spelen zoals van persie dat doet of hij moet naar een andere club......
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177622675
quote:
9s.gif Op maandag 5 maart 2018 16:01 schreef Typisch het volgende:

[..]

Toen hij naar Twente ging was ik echt vies mad.
Hij zou zich direct thuis voelen bij ons tussen alle andere verongelijkte mocro's.
blablablabla
pi_177622678
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 16:01 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Bilal is een gok geweest en die heeft verkeerd uitgepakt. Enig fout met hem is dat ze hem niet hebben verkocht toen er een bod kwam.

JPB terughalen is achteraf bezien gewoon onzinnig geweest. Al had ik na de eerste 2 wedstrijden van het seizoen toch ineens goede hoop... ;(
Vond het ook beide logische transfers hoor.
pi_177622687
quote:
7s.gif Op maandag 5 maart 2018 16:02 schreef Elan het volgende:

[..]

Hij zou zich direct thuis voelen bij ons tussen alle andere verongelijkte mocro's.
Die van ons vallen daarin toch wel mee? Vind Karim en Amrabat gewoon nette jongens.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2018 16:03:14 ]
pi_177622713
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 16:01 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Bij heerenveen had hij een gigantische ruimte om te voetballen....

We hebben toch al die wedstrijden gezien waar Feyenoord tegen een muur aanloopt

Dan mist Larson gewoon de kwaliteit om een man aan de zijkant te passeren

hij kan wel aardig een man passeren naar binnentrekkend...maar dan loopt hij iedere keer de drukke trechter binnen

of hij moet achter de spits gaan spelen zoals van persie dat doet of hij moet naar een andere club......
Bij Heerenveen spelen ze ook op balbezit, niet op de counter. In de periode dat Larsson daar zat, speelden ze zelfs pas hoge ballen als die lange Volendammer erin kwam in de laatste 10 minuten.

Zij speelden het spel dat Feyenoord ook moet spelen, alleen doen wij het 3 tempo's te traag en dan staan de buitenspelers steeds tegen een overmacht aan verdedigers. Met een hoger baltempo kan je al veel meer bereiken, maar alles gaat zo teringtraag... En dat begint al bij de spelhervattingen van Jones. :{
BFF met GGMM
pi_177622722
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 16:02 schreef Typisch het volgende:

[..]

Vond het ook beide logische transfers hoor.
Boetius is weggegaan met een hoop poeha nadat hij bij ons een volledig seizoen had lopen falen, is naar het buitenland gegaan om daar door te gaan met falen.

Hoe vond je dat een logische keuze?
blablablabla
pi_177622730
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 16:04 schreef Elan het volgende:

[..]

Boetius is weggegaan met een hoop poeha nadat hij bij ons een volledig seizoen had lopen falen, is naar het buitenland gegaan om daar door te gaan met falen.

Hoe vond je dat een logische keuze?
Goedkope optie en er was verder geen linksbuiten in de selectie.
pi_177622736
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 16:03 schreef Typisch het volgende:

[..]

Die van ons vallen daarin toch wel mee? Vind Karim en Amrabat gewoon nette jongens.

Karim kan ook wel redelijk verongelijkt zijn bij terechte kritiek, ego van een mammoettanker zoals de meeste Marokkanen.
blablablabla
pi_177622741
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 16:04 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Bij Heerenveen spelen ze ook op balbezit, niet op de counter. In de periode dat Larsson daar zat, speelden ze zelfs pas hoge ballen als die lange Volendammer erin kwam in de laatste 10 minuten.

Zij speelden het spel dat Feyenoord ook moet spelen, alleen doen wij het 3 tempo's te traag en dan staan de buitenspelers steeds tegen een overmacht aan verdedigers. Met een hoger baltempo kan je al veel meer bereiken, maar alles gaat zo teringtraag... En dat begint al bij de spelhervattingen van Jones. :{
Vind het nog steeds onbegrijpelijk dat ze Jones maar de voorkeur bleven geven boven Vermeer
pi_177622746
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 16:05 schreef Elan het volgende:

[..]

Karim kan ook wel redelijk verongelijkt zijn bij terechte kritiek, ego van een mammoettanker zoals de meeste Marokkanen.
Heb ik nog niks van gemerkt. Die heeft zijn lesje geleerd toen hij een poosje in de zandbak zat.
BFF met GGMM
pi_177622749
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 16:05 schreef Elan het volgende:

[..]

Karim kan ook wel redelijk verongelijkt zijn bij terechte kritiek, ego van een mammoettanker zoals de meeste Marokkanen.
Je zoekt nu echt gewoon iets om te zeiken.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 5 maart 2018 @ 16:06:51 #234
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177622758
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 16:01 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Bilal is een gok geweest en die heeft verkeerd uitgepakt. Enig fout met hem is dat ze hem niet hebben verkocht toen er een bod kwam.

JPB terughalen is achteraf bezien gewoon onzinnig geweest. Al had ik na de eerste 2 wedstrijden van het seizoen toch ineens goede hoop... ;(
Het ergste aan de Boetius aankoop is ook dat het 100% een Gio aankoop is geweest.
Denk niet dat Van Geel erom stond te springen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_177622760
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 16:05 schreef Typisch het volgende:

[..]

Goedkope optie en er was verder geen linksbuiten in de selectie.
Feit dat hij goedkoop was zou toch het argument niet moeten zijn om een speler al dan niet aan te trekken?
blablablabla
pi_177622768
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 16:02 schreef Typisch het volgende:

[..]

Vond het ook beide logische transfers hoor.
Op basis waarvan is het terug halen van Boetius logisch? Die heeft bij Basel keihard gefaald en deed het bij Genk niet meer dan aardig. Is dat reden genoeg om iemand terug te halen die je verkocht omdat die al maanden werkelijk niks liet zien? Ik vind het bijzonder.
pi_177622774
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 16:07 schreef Elan het volgende:

[..]

Feit dat hij goedkoop was zou toch het argument niet moeten zijn om een speler al dan niet aan te trekken?
- goedkoop
- geen linksbuiten in de selectie
- kind van de club
- speelde aardig bij Genk
BFF met GGMM
pi_177622784
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 16:06 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Heb ik nog niks van gemerkt. Die heeft zijn lesje geleerd toen hij een poosje in de zandbak zat.
Zag een poosje terug een interview waarom het niet liep en toen werd zijn rol als aanvoerder ter discussie gesteld toen werd hij me toch een partij pissig.
Terwijl het op zich best redelijke argumenten waren die aangekaart werden.
blablablabla
pi_177622791
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 16:08 schreef Elan het volgende:

[..]

Zag een poosje terug een interview waarom het niet liep en toen werd zijn rol als aanvoerder ter discussie gesteld toen werd hij me toch een partij pissig.
Terwijl het op zich best redelijke argumenten waren die aangekaart werden.
oh nou dan moet het wel een enorme klootzak zijn zeg
pi_177622795
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 16:08 schreef Elan het volgende:

[..]

Zag een poosje terug een interview waarom het niet liep en toen werd zijn rol als aanvoerder ter discussie gesteld toen werd hij me toch een partij pissig.
Terwijl het op zich best redelijke argumenten waren die aangekaart werden.
Dat interview heb ik niet gezien. Ik vind dat hij ook na verliespartijen realistisch blijft en zinnige dingen zegt.
BFF met GGMM
  maandag 5 maart 2018 @ 16:09:49 #241
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_177622798
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 16:08 schreef DonRaja het volgende:

[..]

- goedkoop
- geen linksbuiten in de selectie
- kind van de club
- speelde aardig bij Genk
Ik heb die aankoop ook nooit begrepen. Is al eerder te licht bevonden. Nou tot nooit meer ziens. Dan ga je toch niet nogmaals een paar miljoen daaraan besteden? Nu zitten we weer met hem opgescheept.

Ik zag liever Ola John, die bij Twente heeft laten zien iets te goed te zijn voor de Eredivisie. Was een een goedkope optie geweest die nu bij Benfica op de bank zit.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_177622806
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 16:08 schreef DonRaja het volgende:

[..]

- goedkoop
- geen linksbuiten in de selectie
- kind van de club
- speelde aardig bij Genk
De eerste drie argumenten zijn volkomen onzinnig. Dat laatste kun je trouwens ook betwisten, Genk had een optie tot koop maar ze waren niet te spreken over hem.
blablablabla
pi_177622815
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 16:09 schreef Typisch het volgende:

[..]

oh nou dan moet het wel een enorme klootzak zijn zeg
Dat zegt toch niemand.
blablablabla
pi_177622822
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 16:09 schreef satecl het volgende:

[..]

Ik heb die aankoop ook nooit begrepen. Is al eerder te licht bevonden. Nou tot nooit meer ziens. Dan ga je toch niet nogmaals een paar miljoen daaraan besteden? Nu zitten we weer met hem opgescheept.

Ik zag liever Ola John, die bij Twente heeft laten zien iets te goed te zijn voor de Eredivisie. Was een een goedkope optie geweest die nu bij Benfica op de bank zit.
Ik denk dat los van wie er beschikbaar is en wie niet, er achter de schermen ook een heel spel gaande is van netwerken met spelersmakelaars.

--> Neem jij nu speler X van mij, dan krijg je de volgende de eerste keus bij speler Y.
BFF met GGMM
pi_177622825
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 16:09 schreef satecl het volgende:

[..]

Ik heb die aankoop ook nooit begrepen. Is al eerder te licht bevonden. Nou tot nooit meer ziens. Dan ga je toch niet nogmaals een paar miljoen daaraan besteden? Nu zitten we weer met hem opgescheept.

Ik zag liever Ola John, die bij Twente heeft laten zien iets te goed te zijn voor de Eredivisie. Was een een goedkope optie geweest die nu bij Benfica op de bank zit.
Of Mahi :Y
blablablabla
pi_177622849
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 16:10 schreef Elan het volgende:

[..]

De eerste drie argumenten zijn volkomen onzinnig. Dat laatste kun je trouwens ook betwisten, Genk had een optie tot koop maar ze waren niet te spreken over hem.
Dat is apart, ik zit vrij dicht tegen Genk en mijn buurman is de voorzitter van de fanclub. Hij vertelde dat ze JPB wel wilden, maar niet tegen de voorwaarden van Basel en niet tegen zijn huidige salaris.
BFF met GGMM
pi_177622873
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 16:09 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Dat interview heb ik niet gezien. Ik vind dat hij ook na verliespartijen realistisch blijft en zinnige dingen zegt.
Het is ook verder geen onsympathieke of domme jongen maar hij kan wel een beetje zoals Ziyech over het veld sjokken zich zichtbaar irriterend aan zijn ploeggenoten terwijl hij als aanvoerder de boel zou moeten motiveren/prikkelen.

Zo'n Kuyt had als aanvoerder toch wat meer de rol van positivist en aanjager. Heb je meer aan dan eentje die lekker meedeelt in de malaise.
blablablabla
pi_177622878
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 16:10 schreef Elan het volgende:

[..]

De eerste drie argumenten zijn volkomen onzinnig. Dat laatste kun je trouwens ook betwisten, Genk had een optie tot koop maar ze waren niet te spreken over hem.
Oh, en omdat jij iets onzinnig vindt, maakt het dat natuurlijk niet per definitie onzinnig.
Bij Feyenoord leeft het sentiment 'kind van de club' behoorlijk en daar kan je als bestuur op proberen in te spelen.
BFF met GGMM
pi_177622901
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 16:14 schreef Elan het volgende:

[..]

Het is ook verder geen onsympathieke of domme jongen maar hij kan wel een beetje zoals Ziyech over het veld sjokken zich zichtbaar irriterend aan zijn ploeggenoten terwijl hij als aanvoerder de boel zou moeten motiveren/prikkelen.

Zo'n Kuyt had als aanvoerder toch wat meer de rol van positivist en aanjager. Heb je meer aan dan eentje die lekker meedeelt in de malaise.
Echt, ik heb een totaal ander beeld van KEA. Die gaat altijd voorop in de strijd, juist als het niet loopt. Bizar eigenlijk: we kijken dezelfde wedstrijden, maar zien het totaal anders. :D
BFF met GGMM
pi_177622917
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 16:13 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Dat is apart, ik zit vrij dicht tegen Genk en mijn buurman is de voorzitter van de fanclub. Hij vertelde dat ze JPB wel wilden, maar niet tegen de voorwaarden van Basel en niet tegen zijn huidige salaris.
Dat zegt dan toch genoeg eigenlijk? Het was nou niet dat Basel de hoofdprijs vroeg, als in ze waren blij dat ze van die oelenwapper afwaren _O-
blablablabla
pi_177622932
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 16:17 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat zegt dan toch genoeg eigenlijk? Het was nou niet dat Basel de hoofdprijs vroeg, als in ze waren blij dat ze van die oelenwapper afwaren _O-
Basel vroeg aan Genk 4,5 miljoen.
BFF met GGMM
pi_177622957
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 16:17 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Basel vroeg aan Genk 4,5 miljoen.
Lijkt me sterk. Feyenoord heeft 1,5 miljoen betaald.
pi_177622973
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 16:17 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Basel vroeg aan Genk 4,5 miljoen.
Welnee, 2.5 miljoen

http://www.soccernews.nl/(...)betalen-voor-boetius
blablablabla
pi_177622988
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 16:19 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Lijkt me sterk. Feyenoord heeft 1,5 miljoen betaald.
Toch was dat hun initiële vraagprijs aan Genk. Ik heb niks met die club, maar heb wat meer inside informatie door mijn zakelijke connecties hier.
BFF met GGMM
pi_177622996
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:41 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Als je goed leuk voetbal wil spelen moet je een speler van het type Zyech halen.
en aanvaller zoals Lozano

Waarom laat Malacia wel zien dat hij goed kan voetballen? Denk je dat Gio hem dat uigelegd heeft ofzo?

je kan het of je het kan niet. Er zijn er teveel die het gewoon niet kunnen

Spelers als Kongolo Karsdorp ELia speelde gewoon goed onder GIo.

We zien van Persie toch ook gewoon leuk voetballen? Denk je dat Gio hem dat uiteelegd heeft ofzo? Je kan het of je het kan het niet.

Ik geloof er geen reet van dat trainers nog spelers rond hun 20ste beter kunnen maken. Ongelofelijke onzin.

Guardiola heeft bij mancity ook grote opruiming gehouden van spelers die ontiegelijke veel geld gekost hadden maar die hij niet goed genoeg vond.
Volgend jaar dus maar zonder trainer spelen?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_177623010
Ze hadden toch net die Baily verkocht voor veel geld Don.
blablablabla
pi_177623019
quote:
Er is een verschil in wat er naar buiten komt en de daadwerkelijke afspraken. Maar goed, dit verschil is wel erg groot. Kan zijn dat ze destijds intern een hogere vraagprijs hebben gecommuniceerd, omdat ze eigenlijk geen interesse hadden.
BFF met GGMM
pi_177623031
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 16:20 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Toch was dat hun initiële vraagprijs aan Genk. Ik heb niks met die club, maar heb wat meer inside informatie door mijn zakelijke connecties hier.
Hmm ok. Hoe dan ook: de kans dat de terugkeer van JPB een succes zou worden was erg klein. Ondanks dat je een linksbuiten nodig had mag je je afvragen in hoeverre er dan ook maar iets voor te zeggen valt om zo'n speler terug te halen. Wat hij bij Basel en Genk heeft laten zien is wel erg magertjes allemaal. Helemaal om het vertrek van Elia te compenseren.

Ik ben wel erg benieuwd naar komende zomer. Ik verwacht dat een hoop speler zullen vertrekken en ben benieuwd wat er voor terg komt. Je zou denken dat men nu wel verder kijkt dan de Eredivisie. Ik zou ook niet weten wie op dit moment uit de Eredivisie haalbaar is en een versterking.
Je hebt sowieso een doelman, creatieve middenvelder,rechtsback, spits en een buitenspeler nodig.
pi_177623094
quote:
10s.gif Op maandag 5 maart 2018 16:21 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Er is een verschil in wat er naar buiten komt en de daadwerkelijke afspraken. Maar goed, dit verschil is wel erg groot. Kan zijn dat ze destijds intern een hogere vraagprijs hebben gecommuniceerd, omdat ze eigenlijk geen interesse hadden.
Geloof je direct hoor als jij dat van je zakelijke contacten weet.
Al hadden de meeste mensen (op Scrummie na :+ ) wel voorzien dat het op niks zou uitdraaien.
Dan is zelfs 1.5 miljoen + salaris nog best een forse investering. Kans dat je nu van hem afkomt is vrij minimaal. En dan te bedenken dat hij nog 2 jaar onder contract ligt.
blablablabla
pi_177623117
quote:
6s.gif Op maandag 5 maart 2018 16:25 schreef Elan het volgende:

[..]

Geloof je direct hoor als jij dat van je zakelijke contacten weet.
Al hadden de meeste mensen (op Scrummie na :+ ) wel voorzien dat het op niks zou uitdraaien.
Dan is zelfs 1.5 miljoen + salaris nog best een forse investering. Kans dat je nu van hem afkomt is vrij minimaal. En dan te bedenken dat hij nog 2 jaar onder contract ligt.
Ik denk dat hij volgend jaar of naar Excelsior gaat, of naar Ado.
BFF met GGMM
pi_177623196
quote:
15s.gif Op maandag 5 maart 2018 16:26 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik denk dat hij volgend jaar of naar Excelsior gaat, of naar Ado.
Nog buiten of hij dat zelf zou willen (financieel en sportief) kun je vraagteken zetten of zo'n club daar zin in heeft.
Hij is wel echt heel slecht.
blablablabla
pi_177623226
Je heb gewoon van die spelers nodig zoals die goser van nac zaterdag.....

Spelers die bovengemiddeld zijn en nog haalbaar zijn.

Jammer dat die goser eigendom is van een italiaanse club....

Waarom Feyenoord ook niet samenwerking zoekt met engelse clubs is een raadsel....

Je ziet gewoon bij clubs als vitesse betere spelers rondlopen dan bij feyenoord omdat die connecties hebben met chelsea ....

als martin van geel dat niet wil moet hij nou zo langzamerhand een keer helemaal optieven bij feyenoord.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177623349
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 16:31 schreef klaasweetalles het volgende:
Je heb gewoon van die spelers nodig zoals die goser van nac zaterdag.....

Spelers die bovengemiddeld zijn en nog haalbaar zijn.

Jammer dat die goser eigendom is van een italiaanse club....

Waarom Feyenoord ook niet samenwerking zoekt met engelse clubs is een raadsel....

Je ziet gewoon bij clubs als vitesse betere spelers rondlopen dan bij feyenoord omdat die connecties hebben met chelsea ....

als martin van geel dat niet wil moet hij nou zo langzamerhand een keer helemaal optieven bij feyenoord.....
Feyenoord heeft in het verleden ook genoeg spelers gehuurd, Ryo, Kwiedetti, Smolov, Elapdellaoui etc ....
Beter is gewoon je eigen spelers kopen/opleiden dan kun je er nog wat centen aan verdienen ook.
blablablabla
pi_177623372
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 16:38 schreef Elan het volgende:

[..]

Feyenoord heeft in het verleden ook genoeg spelers gehuurd, Ryo, Kwiedetti, Smolov, Elapdellaoui etc ....
Beter is gewoon je eigen spelers kopen/opleiden dan kun je er nog wat centen aan verdienen ook.
Al zou je een groot talent als Mount echt wel goed kunnen gebruiken. Of je moet de Odengaard constructie aangaan. Voor 2 jaar een speler huren.
pi_177623375
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 16:38 schreef Elan het volgende:

[..]

Feyenoord heeft in het verleden ook genoeg spelers gehuurd, Ryo, Kwiedetti, Smolov, Elapdellaoui etc ....
Beter is gewoon je eigen spelers kopen/opleiden dan kun je er nog wat centen aan verdienen ook.
ik zeg toch ook niet dat je een heel efltal met gehuurde spelers moet hebben

1 of max 2 waarvan je zeker weet dat ze beter zijn dan wat je heb en je normaal niet kan kopen....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177623385
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 16:30 schreef Elan het volgende:

[..]

Nog buiten of hij dat zelf zou willen (financieel en sportief) kun je vraagteken zetten of zo'n club daar zin in heeft.
Hij is wel echt heel slecht.
We zijn Kramer, Nelom, Te Vrede en Mulder ook kwijtgeraakt. ;(
BFF met GGMM
  maandag 5 maart 2018 @ 16:46:46 #267
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_177623531
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 16:22 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Hmm ok. Hoe dan ook: de kans dat de terugkeer van JPB een succes zou worden was erg klein. Ondanks dat je een linksbuiten nodig had mag je je afvragen in hoeverre er dan ook maar iets voor te zeggen valt om zo'n speler terug te halen. Wat hij bij Basel en Genk heeft laten zien is wel erg magertjes allemaal. Helemaal om het vertrek van Elia te compenseren.

Ik ben wel erg benieuwd naar komende zomer. Ik verwacht dat een hoop speler zullen vertrekken en ben benieuwd wat er voor terg komt. Je zou denken dat men nu wel verder kijkt dan de Eredivisie. Ik zou ook niet weten wie op dit moment uit de Eredivisie haalbaar is en een versterking.
Je hebt sowieso een doelman, creatieve middenvelder,rechtsback, spits en een buitenspeler nodig.
Vermeer wil best terug als Gio weg is, Clasie wellicht, rechtsback is meestal de minst uitdagende positie om te vullen en ik hoop ook nog op een fitte Nieuwkoop die het een reeks wedstrijden mag laten zien (tevens: ermergerd koop alsjeblieft Diks niet...) en dan blijven de spits en de buitenspeler het grootste probleem. Ik heb Larsson trouwens nog lang niet afgeschreven itt Bilul en Boëtius.
pi_177623560
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 16:39 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Al zou je een groot talent als Mount echt wel goed kunnen gebruiken. Of je moet de Odengaard constructie aangaan. Voor 2 jaar een speler huren.
Hoogste tijd om Stanley Brard terug te halen. Die had destijds zulke connecties en Varkenoord zou er ook niet slechter van worden.
blablablabla
pi_177623580
quote:
9s.gif Op maandag 5 maart 2018 16:40 schreef DonRaja het volgende:

[..]

We zijn Kramer, Nelom, Te Vrede en Mulder ook kwijtgeraakt. ;(
Als we net als Kramer zijn contract ontbinden komen we er wel vanaf :Y
blablablabla
pi_177623632
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 16:46 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Vermeer wil best terug als Gio weg is, Clasie wellicht, rechtsback is meestal de minst uitdagende positie om te vullen en ik hoop ook nog op een fitte Nieuwkoop die het een reeks wedstrijden mag laten zien (tevens: ermergerd koop alsjeblieft Diks niet...) en dan blijven de spits en de buitenspeler het grootste probleem. Ik heb Larsson trouwens nog lang niet afgeschreven itt Bilul en Boëtius.
Clasie is hetzelfde type speler al KEA, Amrabat, Ayoub. Je hebt echt een creatieve middenvelder nodig. Type Ziyech.
Nieuwkoop heb ik grote twijfels bij. Zit al een aantal seizoenen bij de selectie en ontwikkeld zich ook niet echt. Verder ben ik het met je eens.

quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 16:48 schreef Elan het volgende:

[..]

Hoogste tijd om Stanley Brard terug te halen. Die had destijds zulke connecties en Varkenoord zou er ook niet slechter van worden.
Eens. Zit hij eigenlijk nog in Verwegistan?
pi_177623720
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 16:51 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Clasie is hetzelfde type speler al KEA, Amrabat, Ayoub. Je hebt echt een creatieve middenvelder nodig. Type Ziyech.
Nieuwkoop heb ik grote twijfels bij. Zit al een aantal seizoenen bij de selectie en ontwikkeld zich ook niet echt. Verder ben ik het met je eens.

[..]

Eens. Zit hij eigenlijk nog in Verwegistan?
Nopes.
Heeft zelfs een soort van open sollicitatie afgegeven in de media vorig seizoen _O-

https://www.fr12.nl/nieuw(...)er-te-kriebelen.html
blablablabla
pi_177625344
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  maandag 5 maart 2018 @ 18:45:23 #273
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_177625870
Maar over trainers gesproken; is deze man geen optie?

Niets is sterker dan dat ene woord
  maandag 5 maart 2018 @ 18:54:00 #274
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_177625983
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 18:45 schreef PIETR het volgende:
Maar over trainers gesproken; is deze man geen optie?

[ afbeelding ]
Wat verwacht je nou voor antwoord hier op?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  maandag 5 maart 2018 @ 18:56:59 #275
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_177626034
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 18:45 schreef PIETR het volgende:
Maar over trainers gesproken; is deze man geen optie?

[ afbeelding ]
Je zegt over trainers gesproken, dus niet over platvissen met een extra chromosoom.
pi_177626046
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 18:45 schreef PIETR het volgende:
Maar over trainers gesproken; is deze man geen optie?

[ afbeelding ]
Allemaal even lachen.
BFF met GGMM
  maandag 5 maart 2018 @ 18:58:13 #277
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_177626063
quote:
15s.gif Op maandag 5 maart 2018 18:54 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Wat verwacht je nou voor antwoord hier op?
Excuses, ik begin een beetje cynisch te worden.

Maar serieus, heb echt geen idee wie Van Bronckhorst zou moeten opvolgen. Jij?
Niets is sterker dan dat ene woord
  maandag 5 maart 2018 @ 19:00:59 #278
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_177626121
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 18:58 schreef PIETR het volgende:

[..]

Excuses, ik begin een beetje cynisch te worden.

Maar serieus, heb echt geen idee wie Van Bronckhorst zou moeten opvolgen. Jij?
Serieus geen idee. Ik ben ook wel op het punt aangekomen dat ik denk het zal wel, we gaan gewoon weer 18 tussenjaartjes tegemoet. :7
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  maandag 5 maart 2018 @ 19:02:40 #279
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_177626152
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 19:00 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Serieus geen idee. Ik ben ook wel op het punt aangekomen dat ik denk het zal wel, we gaan gewoon weer 18 tussenjaartjes tegemoet. :7
Vind het ook bizar dat het zo rustig blijft rond Feyenoord, wat is dat voor een raar soort gelatenheid?
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_177626720
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 19:02 schreef PIETR het volgende:

[..]

Vind het ook bizar dat het zo rustig blijft rond Feyenoord, wat is dat voor een raar soort gelatenheid?
Misschien analyseren ze bij Feyenoord de boel wat realistischer dan domme popie jopie supportersgelul.....?

Bij Feyenord weten ze precies de oorzaken zijn van het mindere presteren. En die heb ik al een paar keer opgesomd hier.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177626776
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 19:02 schreef PIETR het volgende:

[..]

Vind het ook bizar dat het zo rustig blijft rond Feyenoord, wat is dat voor een raar soort gelatenheid?
Het is teveel een karikatuur van het legioen geworden.
Altijd achter de ploeg staan etc.
Over Gio mag niets gezegd worden want kind vd ploeg.
Zo'n kramerfanclub stond ook op S.

Ondertussen wordt boetius de tyfus ingescholden is er calimero gedrag over oud ajax spelers zoals vermeer die maar afgekaft moet worden terwijl hij punten gepakt heeft voor je en wordt jones teveel opgehemeld in zo'n zwak seizoen (de geprezen elia haps en scharie hebben bijvoorbeeld allemaal een ajaxverleden lamprou werd bijvoorbeeld ook helemaal opgenomen als zo'n vette vent terwijl ook hij een ajaxverleden heeft...hypocrieten to the max!!)
  maandag 5 maart 2018 @ 19:34:14 #282
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_177626811
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 19:02 schreef PIETR het volgende:

[..]

Vind het ook bizar dat het zo rustig blijft rond Feyenoord, wat is dat voor een raar soort gelatenheid?
Ga jij lekker het maasgebouw bestormen dan, veel plezier
Laffe huichelaar
  maandag 5 maart 2018 @ 19:48:12 #283
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_177627066
Goh. Zou er een middenweg bestaan?
  maandag 5 maart 2018 @ 19:52:19 #284
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_177627154
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 16:22 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Hmm ok. Hoe dan ook: de kans dat de terugkeer van JPB een succes zou worden was erg klein. Ondanks dat je een linksbuiten nodig had mag je je afvragen in hoeverre er dan ook maar iets voor te zeggen valt om zo'n speler terug te halen. Wat hij bij Basel en Genk heeft laten zien is wel erg magertjes allemaal. Helemaal om het vertrek van Elia te compenseren.

Ik ben wel erg benieuwd naar komende zomer. Ik verwacht dat een hoop speler zullen vertrekken en ben benieuwd wat er voor terg komt. Je zou denken dat men nu wel verder kijkt dan de Eredivisie. Ik zou ook niet weten wie op dit moment uit de Eredivisie haalbaar is en een versterking.
Je hebt sowieso een doelman, creatieve middenvelder,rechtsback, spits en een buitenspeler nodig.
Eerst eens een grote naam als coach en een grote joekel als td. Gewoon een koppeltje aanstellen met dezelfde conrtactduur.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  maandag 5 maart 2018 @ 19:56:54 #285
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_177627226
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 16:39 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ik zeg toch ook niet dat je een heel efltal met gehuurde spelers moet hebben

1 of max 2 waarvan je zeker weet dat ze beter zijn dan wat je heb en je normaal niet kan kopen....
niet wenselijk om jonkies te huren omdat je dan eigenlijk je jeugdopleiding zelf decimeert. Dus of kopen of niet. Alles is eigenlijk eigenlijk terug te voeren op de budgetdifferentiaal, wat een resulaat is van geen kleine landen competitie en bosmanarrest. Vroeger was een halve finale of in ieder geval een kwartfinale bereiken in een europacup door een nlse club niks speciaals, tegenwoordig is een kwartfinale een wereldprestatie. Wat ze beter kunnen doen bij ajax/psv/feyenoord is een potje bij elkaar leggen en juristendenktankt en uiteindelijk een lobbyust, hoe dat bosmanarrest beter geregeld kan worden. Dat bosmanarrest is stap 1 en tegelijker werken aan een kleine landen competitie ipv de eredivisie is stap twee.Zo zijn we ook mooi af van dat gedrocht met die beloftenelftallen in de eerste divisie.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_177627515
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 19:28 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Misschien analyseren ze bij Feyenoord de boel wat realistischer dan domme popie jopie supportersgelul.....?

Bij Feyenord weten ze precies de oorzaken zijn van het mindere presteren. En die heb ik al een paar keer opgesomd hier.....
Er is geen excuus te bedenken waarbij je een dubbele nederlaag tegen NAC kan goedpraten
  maandag 5 maart 2018 @ 20:18:27 #287
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_177627662
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 19:48 schreef fetX het volgende:
Goh. Zou er een middenweg bestaan?
Uhh nee. We kunnen hier op internet en de prominenten zoals willem in de kranten zeggen dat je het onacceptabel vindt of we kunnen als een stel debielen de straat op gaan met verhuisdozen of het maasgebouw bestormen. Zie daar niet echt iets tussen persoonlijk
Laffe huichelaar
pi_177627753
Waarom noem je het debielen met verhuisdozen? Het is gewoon een ludieke actie
  maandag 5 maart 2018 @ 20:25:46 #289
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177627798
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 19:34 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ga jij lekker het maasgebouw bestormen dan, veel plezier
Er zit natuurlijk wel een behoorlijke ruimte tussen de huidige gelatenheid en een bestorming van het Maasgebouw.

Ik vind de gelatenheid (of is het verzadiging?) van de supporters ook opvallend.
  maandag 5 maart 2018 @ 20:26:49 #290
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177627821
En er staat nu een hek voor natuurlijk
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177627959
Bom barst vanzelf als je de bekerfinale verliest. De competitie interesseert niemand meer een moer, inclusief de spelers.
#12 is not for sale!
  maandag 5 maart 2018 @ 20:32:00 #292
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177627976
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 20:26 schreef Caland het volgende:
En er staat nu een hek voor natuurlijk
Beetje hooligan blaast dat gewoon weg, toch?
  maandag 5 maart 2018 @ 20:32:35 #293
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177627993
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 20:31 schreef Haringkop het volgende:
Bom barst vanzelf als je de bekerfinale verliest. De competitie interesseert niemand meer een moer, inclusief de spelers.
Stiekem hoop ik daarop, maar vooral omdat ik het AZ heel erg gun na dit seizoen.
  maandag 5 maart 2018 @ 20:32:54 #294
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_177628007
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 20:25 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Er zit natuurlijk wel een behoorlijke ruimte tussen de huidige gelatenheid en een bestorming van het Maasgebouw.

Ik vind de gelatenheid (of is het verzadiging?) van de supporters ook opvallend.
Hoe wil je dan dat de ergernis geuit wordt?
Laffe huichelaar
  maandag 5 maart 2018 @ 20:38:26 #295
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177628173
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 20:32 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Hoe wil je dan dat de ergernis geuit wordt?
Interesseert me werkelijk geen biet.

Ik constateer alleen dat jij het meteen hebt over een bestorming en dat er ook andere methodes zijn, anders dan een enkele klager op een forum.
  maandag 5 maart 2018 @ 20:49:49 #296
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_177628529
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 20:31 schreef Haringkop het volgende:
Bom barst vanzelf als je de bekerfinale verliest. De competitie interesseert niemand meer een moer, inclusief de spelers.
Ik kan me werkelijk waar niet voorstellen dat Feyenoord die wedstrijd gaat verliezen. Het is de enige wedstrijd die er nog toe doet, en zo denken de spelers er ook over lijkt me.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_177628996
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 20:38 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Interesseert me werkelijk geen biet.

Ik constateer alleen dat jij het meteen hebt over een bestorming en dat er ook andere methodes zijn, anders dan een enkele klager op een forum.
NIEMAND gaat wat bestormen

de criminelen onder de voetbalsupporters zijn uitgestorven

alleen bij Europese wedstrijden verzamelen zich alleen nog maar van die gekkies die willen rellen en trekken een Feyenoord shirt aan terwijl ze helemaal geen Feyenoord supporter zijn.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177629008
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 20:32 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Hoe wil je dan dat de ergernis geuit wordt?
er moet niks geuit worden

je moet gewoon accepteren dat het is hoe het is....

thats life
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177629011
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 20:32 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Stiekem hoop ik daarop, maar vooral omdat ik het AZ heel erg gun na dit seizoen.
ja want dan kan je weer roepen dat feyenoord helemaal niets heeft....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177629024
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 20:31 schreef Haringkop het volgende:
Bom barst vanzelf als je de bekerfinale verliest. De competitie interesseert niemand meer een moer, inclusief de spelers.
bommen bestaan helemaal niet meer anno 2018
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177629035
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 20:25 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Er zit natuurlijk wel een behoorlijke ruimte tussen de huidige gelatenheid en een bestorming van het Maasgebouw.

Ik vind de gelatenheid (of is het verzadiging?) van de supporters ook opvallend.
supporters zijn realistische
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')