abonnement Unibet Coolblue
pi_177608403
Beste fokkers,

allereerst even mijn situatie;

Ik ben een jongvolwassen man van 27 en alleenstaand. Op zich vind ik dat niet zo erg.

Toch zit ik tussen 2 vriendengroepen in, waarin ik bij de ene groep de jongste ben en de rest al getrouwd is en kinderen krijgen. Hiermee ga ik een weekendje weg van de zomer. Erg gezellig dus.

Bij de andere groep ben ik de oudste en deze groep valt langzaam aan een beetje uit elkaar door vriendinnen, studies en wat gezeik tussen een aantal.

Jarenlang ben ik met een goede vriend naar voormalig frontgebieden (hobby) op vakantie geweest. Ook deze vriend zal binnenkort gaan verloven en gaat dus ook samen met zijn vriendin op vakantie wat natuurlijk logisch is.

Ik zit dus een beetje door o.a. leeftijd een beetje tussen 2 groepen in. De ene zijn nog lekker van het stappen (die tijd heb ik een beetje gehad) en valt dus grotendeels uit elkaar.. en de andere van hun eigen gezin.

Gezien ik dus alleen ben zit ik beetje te peinzen over aankomende zomer. Ik hecht veel waarde aan vakantie. Daardoor heb ik van een aantal mensen de tip gehad om een te kijken naar singlereizen.. niet zozeer om meteen maar een vriendin te scoren (dat is ook mijn insteek niet) maar meer voor de vakantie zelf.

Ik ben benieuwd naar ervaringen van mensen hier die een beetje hetzelfde hebben (gehad)...

Het lastige daarbij is dat ik eigenlijk totaal niet van zon zee strand vakanties ben maar ook niet van over actieve vakanties. Dit kom ik toch veelal tegen.. Ook ben ik eigenlijk niet echt van hotels maar meer gezelligheid op campings (dan wel weer wat luxer kamperen ;) )

Kortom, je ziet het al... een lastig plaatje, vandaar dat ik benieuwd ben of er mensen zijn die deels hetzelfde hebben gehad en hier hun ervaring willen delen of wellicht tips hebben.

Om nou zelf alleen de auto te pakken lijkt me ook weer niks...
pi_177613134
Ik heb een aantal jaar geleden met Nosun een rondreis gemaakt door Zweden, 1 van mijn beste vakanties ooit. Ik ben ook niet van de strandvakanties of de super actieve, maar dit was echt perfect. Zeker een aanrader.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_177615001
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 02:48 schreef Wolken het volgende:
Ik heb een aantal jaar geleden met Nosun een rondreis gemaakt door Zweden, 1 van mijn beste vakanties ooit. Ik ben ook niet van de strandvakanties of de super actieve, maar dit was echt perfect. Zeker een aanrader.
Wel nog de zon gezien of wat?
pi_177630253
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 08:06 schreef MCH het volgende:

[..]

Wel nog de zon gezien of wat?
Zelfs dat ja, terwijl ze hadden beloofd dat die er niet zou zijn.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')