abonnement Unibet Coolblue
pi_177608242
...

[ Bericht 99% gewijzigd door ChildoftheStars op 04-03-2018 20:19:08 ]
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_177608351
Waarom heb jij toch steeds de behoeften om leken in je proces te betrekken als er al tig hulpverleners (met studie en ervaring) op zitten

Krijg er toch echt een aandacht vibe bij. Vaak zijn het ook dingen die je eigenlijk wel weet
pi_177608373
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 20:17 schreef Allures het volgende:
Waarom heb jij toch steeds de behoeften om leken in je proces te betrekken als er al tig hulpverleners (met studie en ervaring) op zitten

Krijg er toch echt een aandacht vibe bij. Vaak zijn het ook dingen die je eigenlijk wel weet
Je bent niet verplicht om te lezen wat ik post he :*
En soms zijn de ervaringen van anderen gewoon erg prettig
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_177608424
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 20:18 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Je bent niet verplicht om te lezen wat ik post he :*
En soms zijn de ervaringen van anderen gewoon erg prettig
nee maar als ik patroon denk te zien lijkt het mij wel handig om het te benoemen. Menswn zien dat zelf niet altijd. Als het niet klopt bent jij niet verplicht er wat mee te doen he

Daarnaast snap ik het gewoon oprecht niet. Zo veel behandelaars en toch om de 8 weken een topic. Waarin eigenlijk altijd de conclusie is dat je al doet wat je moet/kunt doen en in een traject zit waar je gewoon mee door moet gaan
pi_177608550
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 20:20 schreef Allures het volgende:

[..]

nee maar als ik patroon denk te zien lijkt het mij wel handig om het te benoemen. Menswn zien dat zelf niet altijd. Als het niet klopt bent jij niet verplicht er wat mee te doen he

Daarnaast snap ik het gewoon oprecht niet. Zo veel behandelaars en toch om de 8 weken een topic. Waarin eigenlijk altijd de conclusie is dat je al doet wat je moet/kunt doen en in een traject zit waar je gewoon mee door moet gaan
Misschien is er een patroon, misschien ook niet. Maar zo is er bijvoorbeeld een schizofrene Fokker die gaat tekenen. Dat vertellen ze je niet in therapie. Ik vraag me gewoon af, of buiten de therapeutische dingen (medicatie, slaap, voeding, afleiding, gesprekken, acceptatie) er andere manieren zijn. Misschien weet iemand anders iets uit eigen ervaring hoe dit te verwerken. Een psychose werk je niet weg met traumatherapie, terwijl het wel echt traumatisch is. Hoe ga je ermee om dat je de waarheid van de wereld ontdekt en die stort vervolgens in.

Maar goed... laat maar...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 4 maart 2018 @ 20:28:42 #6
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_177608601
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 20:26 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Hoe ga je ermee om dat je de waarheid van de wereld ontdekt en die stort vervolgens in.

Weet je zeker dat je weer okay bent?
Prrrrr
  zondag 4 maart 2018 @ 20:43:42 #7
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_177608978
CotS, het lijkt me het beste dat jij er eerst voor zorgt dat je normaal ontslagen wordt uit de kliniek en met behulp van je hulpverleners je problematiek aanpakt.

Ik begrijp je cry for help, maar wij zijn geen experts en kunnen (en willen, want te gevaarlijk) je gewoonweg niet helpen op dit punt in je leven.

Hier een slotje.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')