abonnement Unibet Coolblue
  maandag 5 maart 2018 @ 15:30:21 #151
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_177621987
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 14:49 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

Als je ook alleen groene stroom wil gebruiken moet je ook geen stroom gebruiken als het in de avonden windstil is. Want dan krijg je alsnog grijze stroom en staat er uiteindelijk nog een kolencentrale voor je te draaien.
Nee... want die stroom wordt later alsnog geleverd door de groene productie.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  maandag 5 maart 2018 @ 16:04:18 #152
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_177622705
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:19 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Je moet ergens beginnen hè.
Absoluut en dat bestrijd ik ook nergens. Alleen moet je wel in je achterhoofd houden dat het hele land voorzien van groene stroom niet haalbaar is, nu niet straks niet en zeker niet op het moment dat we gasloos zijn en echt alles elektrisch is t/m autorijden aan toe... Dan mag je toch echt wel aan kernenergie gaan denken.
  maandag 5 maart 2018 @ 16:07:02 #153
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_177622759
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 14:12 schreef Klepper272 het volgende:

[..]

Om olie te winnen en te vervoeren is ook energie nodig.

Om kolen te delven en te vervoeren is ook energie nodig.
Vanwege de veel hogere energiedichtheid is dat vele malen rendabeler.
  maandag 5 maart 2018 @ 16:21:00 #154
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_177623000
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 16:04 schreef AchJa het volgende:

[..]

Absoluut en dat bestrijd ik ook nergens. Alleen moet je wel in je achterhoofd houden dat het hele land voorzien van groene stroom niet haalbaar is, nu niet straks niet en zeker niet op het moment dat we gasloos zijn en echt alles elektrisch is t/m autorijden aan toe... Dan mag je toch echt wel aan kernenergie gaan denken.
Hoezo zou dat in de toekomst niet mogelijk zijn?

Groene energiewinning wordt steeds efficiënter, en wie weet wat er mogelijk zodra er meer en meer mensen de bewuste keuze maken en er dus ook meer geld beschikbaar komt voor R&D.

Daarnaast, 100% groen is niet eens nodig om de balans weer te herstellen.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  maandag 5 maart 2018 @ 16:45:37 #155
168739 Red_85
'echt wel'
pi_177623503
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 13:09 schreef Klepper272 het volgende:
Er zal binnenkort wel een milieubelasting komen op het bezitten of gebruik van kachel of openhaard en/of rookkanaal zodat het iig financieel niet meer aantrekkelijk is om hout te stoken
En de rijken er weer niet om hoeven te deren...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 8 maart 2018 @ 04:44:42 #156
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_177677834
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 22:18 schreef AchJa het volgende:

Dat spreekt mij helemaal niet aan omdat ik een afkeer heb van dictatoriale regimes waar een marginaal groepje wel even gaat bepalen hoe jij je leven moet leiden en inrichten. Er bestaat ook nog zoiets als vrijheid en dat is een groot goed. En ja dan kan het gebeuren dat iemand iets doet waar jij het niet mee eens bent, jammer dan, dat is niet anders. Volgende keer is het andersom.
Jajaja, ken het verhaal nu wel. "Vrijheid, blijheid, ik doe wat ik wil en je moet lekker je bek dicht houden". En je houdt niet van dictatoriale regimes, zeg je? Sounds like you're a bloody dictator to me. :)
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  donderdag 8 maart 2018 @ 05:52:48 #157
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_177678693
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 04:44 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Jajaja, ken het verhaal nu wel. "Vrijheid, blijheid, ik doe wat ik wil en je moet lekker je bek dicht houden". En je houdt niet van dictatoriale regimes, zeg je? Sounds like you're a bloody dictator to me. :)
Exact. Zeker in een dichtbevolkt land als Nederland. Als mensen zichzelf niet kunnen beheersen en rekening kunnen houden met elkaar, dan zal dat afgedwongen moeten worden.

Niks mis mee.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  donderdag 8 maart 2018 @ 06:55:25 #158
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177678782
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 16:45 schreef Red_85 het volgende:

[..]

En de rijken er weer niet om hoeven te deren...
Ook een manier om de sterkste schouders, de zwaarste lasten te geven.
  donderdag 8 maart 2018 @ 07:38:13 #159
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_177678955
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 05:52 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Exact. Zeker in een dichtbevolkt land als Nederland. Als mensen zichzelf niet kunnen beheersen en rekening kunnen houden met elkaar, dan zal dat afgedwongen moeten worden.

Niks mis mee.
En waar precies heb ik het over niet beheersen en geen rekening met elkaar houden gehad?

Of heb je alle zelfbeheersing verloren als je een open haard aansteekt?
  donderdag 8 maart 2018 @ 07:39:26 #160
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_177678961
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 04:44 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Jajaja, ken het verhaal nu wel. "Vrijheid, blijheid, ik doe wat ik wil en je moet lekker je bek dicht houden". En je houdt niet van dictatoriale regimes, zeg je? Sounds like you're a bloody dictator to me. :)
Oke Hans.
  donderdag 8 maart 2018 @ 09:32:00 #161
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_177680149
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 07:38 schreef AchJa het volgende:

[..]

En waar precies heb ik het over niet beheersen en geen rekening met elkaar houden gehad?

Of heb je alle zelfbeheersing verloren als je een open haard aansteekt?
Je houdt niet echt rekening met anderen door open haard te stoken in een dichtbevolkte woonwijk nee.

Het feit dat je je dat niet beseft is onderdeel van het probleem. Als eigen verantwoordelijkheid faalt zijn maatregelen van hogerhand nodig.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  donderdag 8 maart 2018 @ 10:22:05 #162
168739 Red_85
'echt wel'
pi_177681093
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 06:55 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ook een manier om de sterkste schouders, de zwaarste lasten te geven.
Huh?

Nee, juist niet. De rijken deert het niet om te gaan stoken, want ze kunnen het toch betalen. Jan modaal, laat dat ding uit...

Snap je logica niet.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 8 maart 2018 @ 11:58:50 #163
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_177682487
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 09:32 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Je houdt niet echt rekening met anderen door open haard te stoken in een dichtbevolkte woonwijk nee.

Het feit dat je je dat niet beseft is onderdeel van het probleem. Als eigen verantwoordelijkheid faalt zijn maatregelen van hogerhand nodig.
Dus iedereen heeft per definitie last van iets omdat jij er last van hebt? Hoe moet ik dat zien?
  donderdag 8 maart 2018 @ 12:32:32 #164
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_177683134
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 11:58 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dus iedereen heeft per definitie last van iets omdat jij er last van hebt? Hoe moet ik dat zien?
Nee.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_177718333
NWS / Hersenen van ongeboren kind blijken gevoelig voor fijnstof

Een hoger fijnstofgehalte in de lucht, nog onder de EU-norm wordt in verband gebracht met:
- dunnere hersenschors ongeboren kinderen
- verhoogde kans op ADHD
- verhoogde kans op autisme

=> stoppen met die kutkachels.
  zaterdag 10 maart 2018 @ 08:52:10 #166
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_177718363
quote:
4s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 08:46 schreef CarbonC het volgende:
NWS / Hersenen van ongeboren kind blijken gevoelig voor fijnstof

Een hoger fijnstofgehalte in de lucht, nog onder de EU-norm wordt in verband gebracht met:
- dunnere hersenschors ongeboren kinderen
- verhoogde kans op ADHD
- verhoogde kans op autisme

=> stoppen met die kutkachels.
Las hem net ja... "In verband brengen" betekent in oud Hollandsch "dat denk ik"... Weer eoa hersenspinsel van die knakker...

Hier allemaal foto's plaatsen van London 1800 waar je de lucht kunt snijden maar nu is het plotseling veel erger dan vroeger. :')
pi_177718385
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 08:52 schreef AchJa het volgende:

[..]

Las hem net ja... "In verband brengen" betekent in oud Hollandsch "dat denk ik"... Weer eoa hersenspinsel van die knakker...

Hier allemaal foto's plaatsen van London 1800 waar je de lucht kunt snijden maar nu is het plotseling veel erger dan vroeger. :')
- de lucht is deels schoner dan vroeger
- vroeger zag je de vervuiling meer dan nu: nu bestaat die uit veel kleinere deeltjes
- we komen er steeds meer achter hoe schadelijk die vervuiling is
- er zijn veel en goede alternatieven voor houtkachels, pelletkachels en allesbranders.
=> geen enkele reden om deze onnodige vervuiling nog toe te staan.
  zaterdag 10 maart 2018 @ 09:43:41 #168
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_177718761
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 08:55 schreef CarbonC het volgende:

[..]

- de lucht is deels schoner dan vroeger
- vroeger zag je de vervuiling meer dan nu: nu bestaat die uit veel kleinere deeltjes
_O- Oh ja, als het je niet uitkomt gaan we eoa kulsmoes verzinnen.

quote:
- we komen er steeds meer achter hoe schadelijk die vervuiling is
En wat heeft dat precies te maken met de vervuiling ansich?

quote:
- er zijn veel en goede alternatieven voor houtkachels, pelletkachels en allesbranders.
=> geen enkele reden om deze onnodige vervuiling nog toe te staan.
Oh? Welke dan?

Daarbij ben jij natuurlijk niet de aangewezen persoon om anderen een door jou goedgekeurd alternatief te verplichten.
pi_177719132
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 09:43 schreef AchJa het volgende:


Daarbij ben jij natuurlijk niet de aangewezen persoon om anderen een door jou goedgekeurd alternatief te verplichten.
Precies dit inderdaad.
Maar dat werkt 2 kanten op. Jij bent ook niet de aangewezen persoon om je buren met stankoverlast en gezondheidsschade op te zadelen omdat jij per se hout wil stoken terwijl er betere alternatieven zijn.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_177719164
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 09:43 schreef AchJa het volgende:

[..]

_O- Oh ja, als het je niet uitkomt gaan we eoa kulsmoes verzinnen.
Wat is hier kul aan? Het is allang bewezen dat fijnstof schadelijker is naar mate het kleiner is.
quote:
[..]

En wat heeft dat precies te maken met de vervuiling ansich?
Niets, maar is wel van invloed op de keuze of het verstandig is om door te gaan met een ongezonde, onnodige manier van verwarmen/verbranden.
quote:
[..]

Oh? Welke dan?

Daarbij ben jij natuurlijk niet de aangewezen persoon om anderen een door jou goedgekeurd alternatief te verplichten.
Het staat je vrij om met een beter plan voor het stoppen van onnodige luchtvervuiling te voorkomen.
pi_177719521
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 10:19 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Wat is hier kul aan? Het is allang bewezen dat fijnstof schadelijker is naar mate het kleiner is.

[..]

Je zou minstens moeten specifiëren hoe je schadelijk definieert, per deeltje of per gewichtseenheid. Het ligt voor de hand dat per gewicht kleinere deeltjes schadelijker zijn, ze kunnen bvb een grotere oppervlakte bedekken.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  zaterdag 10 maart 2018 @ 12:36:06 #172
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_177721442
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 10:19 schreef CarbonC het volgende:

Wat is hier kul aan? Het is allang bewezen dat fijnstof schadelijker is naar mate het kleiner is.
Dus de houtstook van "vroeger" leverde groffer fijnstof op ofzo?

quote:
Niets, maar is wel van invloed op de keuze of het verstandig is om door te gaan met een ongezonde, onnodige manier van verwarmen/verbranden.
Er is in dit topic ook al honderd keer aangetoond dat de absolute uitstoot natuurlijk nihil is. Die stemmingmakerij over relatieve uitstoot slaat natuurlijk als een tang op een varken.

quote:
Het staat je vrij om met een beter plan voor het stoppen van onnodige luchtvervuiling te voorkomen.
Maar kom nou eens met "veel en goede" alternatieven?
  zaterdag 10 maart 2018 @ 18:54:38 #173
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_177728219
quote:
4s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 08:46 schreef CarbonC het volgende:
NWS / Hersenen van ongeboren kind blijken gevoelig voor fijnstof

Een hoger fijnstofgehalte in de lucht, nog onder de EU-norm wordt in verband gebracht met:
- dunnere hersenschors ongeboren kinderen
- verhoogde kans op ADHD
- verhoogde kans op autisme

=> stoppen met die kutkachels.
Het is te triest voor woorden dat je in de randstad onderhand in iedere kamer van je huis een luchtreiniger met hepa filter nodig hebt om schone lucht in te ademen.

Dit alles door asociaal volk in diesels en gieraarden die zo nodig een vuurtje willen stoken om wat gas te besparen :r
pi_177728328
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 18:54 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Het is te triest voor woorden dat je in de randstad onderhand in iedere kamer van je huis een luchtreiniger met hepa filter nodig hebt om schone lucht in te ademen.

Dit alles door asociaal volk in diesels en gieraarden die zo nodig een vuurtje willen stoken om wat gas te besparen :r
De hoge concentratie van mensen op een klein gebied speelt in mijn beleving een grotere rol. Vooral als je het wat groter bekijkt.

Noord frankrijk , Belgie , Nederland en het rurhgebied samen is 1 van de meeste dichtbevolkte gebieden ter wereld. En gelijk 1 van de meeste geïndustrialiseerde gebieden ter wereld.
  zaterdag 10 maart 2018 @ 19:00:37 #175
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_177728358
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 18:54 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Het is te triest voor woorden dat je in de randstad onderhand in iedere kamer van je huis een luchtreiniger met hepa filter nodig hebt om schone lucht in te ademen.

Dit alles door asociaal volk in diesels en gieraarden die zo nodig een vuurtje willen stoken om wat gas te besparen :r
Gelukkig woon ik niet in de randstad dus hou je gezeik lekker daar.
pi_177734143
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 19:00 schreef AchJa het volgende:

[..]

Gelukkig woon ik niet in de randstad dus hou je gezeik lekker daar.
Oh wat leuk, wonen er nog mensen in die uithoeken van het land?
pi_177737322
Daarom aan de pelletkachel, veel minder uitstoot en stank.
Het nadeel is wel een afvoer naar je dak, dat is in lang niet alle huizen realiseerbaar.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_177764468
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 12:36 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dus de houtstook van "vroeger" leverde groffer fijnstof op ofzo?

[..]

Er is in dit topic ook al honderd keer aangetoond dat de absolute uitstoot natuurlijk nihil is. Die stemmingmakerij over relatieve uitstoot slaat natuurlijk als een tang op een varken.

[..]

Maar kom nou eens met "veel en goede" alternatieven?
Waarom niet gewoon je CV-ketel gebruiken?
Of, nog beter: een (hybride) warmtepomp.
pi_177764542
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 21:51 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Oh wat leuk, wonen er nog mensen in die uithoeken van het land?
Jezelf superieur vinden omdat je in de overvolle, smerige, lawaaiige randstad vol tokkies woont :')
pi_177765819
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 11:47 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Jezelf superieur vinden omdat je in de overvolle, smerige, lawaaiige randstad vol tokkies woont :')
Ik eis het werk dat ik heb afgemaakt terug van iedereen die in grote steden wonen. Zouden meer plattelanders moeten doen. Toch?
  maandag 12 maart 2018 @ 13:07:27 #181
3542 Gia
User under construction
pi_177766328
Waar wij eerst woonden, hadden we achterburen die 's winters hout stookten en daar hadden wij, meestal, de lucht van. Ik weet niet wat ze stookten, maar het raam open op de slaapkamer was geen goed idee.

Ik denk dat klachten serieuzer onderzocht moeten worden, want vaak ligt het niet aan het hout stoken an sich, maar aan het stoken van een bepaalde soort hout, of vochtig hout. Daar zou dan een waarschuwing uit voort kunnen komen en een boete als hier geen gehoor aan wordt gegeven.

Wat betreft een fikkie stoken in de zomer, buiten, geldt wat mij betreft hetzelfde.
Het hoeft niet zo erg te stinken dat het op je adem slaat.

Volledig verbieden gaat mij echt te ver.
pi_177766966
de vieze bemoeizuchtige no-lifers moeten opkankeren, anders steken we HUN in de fik .
pi_177766990
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 13:07 schreef Gia het volgende:
Waar wij eerst woonden, hadden we achterburen die 's winters hout stookten en daar hadden wij, meestal, de lucht van. Ik weet niet wat ze stookten, maar het raam open op de slaapkamer was geen goed idee.

Ik denk dat klachten serieuzer onderzocht moeten worden, want vaak ligt het niet aan het hout stoken an sich, maar aan het stoken van een bepaalde soort hout, of vochtig hout. Daar zou dan een waarschuwing uit voort kunnen komen en een boete als hier geen gehoor aan wordt gegeven.

Wat betreft een fikkie stoken in de zomer, buiten, geldt wat mij betreft hetzelfde.
Het hoeft niet zo erg te stinken dat het op je adem slaat.

Volledig verbieden gaat mij echt te ver.
Je moet je gewoon niet zo aanstellen, nog geen 100 jaar geleden had iedereen hout/steenkool kachels, en die liepen ook niet zo te nuilen als een stel Jankerds.
pi_177766995
quote:
6s.gif Op maandag 12 maart 2018 13:26 schreef Salvad0R het volgende:
de vieze bemoeizuchtige no-lifers moeten opkankeren, anders steken we HUN in de fik .
Als die kutstokers mijn gezondheid schaden heb ik daar echt wel wat ovet te zeggen, kneus.
pi_177767026
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 13:27 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Als die kutstokers mijn gezondheid schaden heb ik daar echt wel wat ovet te zeggen, kneus.
En intussen je bek dichthouden tegen Royal Dutch Shell en de vliegtuigmaatschappijen, die onze atmosfeer vol met fijnstof en kankerverwekkende meuk gassen.

Je bent een hypocriet zielig figuur, die zo machteloos is, dat je zelfs macht zoekt over je buren, omdat je zelf te zwak bent, om maar iets van eigenwaarde te hebben.
pi_177767043
quote:
6s.gif Op maandag 12 maart 2018 13:27 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Je moet je gewoon niet zo aanstellen, nog geen 100 jaar geleden had iedereen hout/steenkool kachels, en die liepen ook niet zo te nuilen als een stel Jankerds.
Dat we dat nu niet meer hebben is vooruitgang. Daarnaast woonden er 100 jaar geleden 6,6 miljoen mensen in Nederland i.p.v. de ruim 17 miljoen nu, reden er geen (vracht)auto's en was er nauwelijks industrie.
pi_177767067
...net als al die vieze kortharige stinkende hypocriete nep-mensen die VUURWERK willen verbieden.

Die hebben geen vrienden, en geen leven

En zitten sowieso al ALLEEN THUIS om 12 uur snachts 31 december, die willen gewoon de lol van hun buren verpesten.

Vieze, verzuurde kutten .
pi_177767104
quote:
6s.gif Op maandag 12 maart 2018 13:30 schreef Salvad0R het volgende:
...net als al die vieze kortharige stinkende hypocriete nep-mensen die VUURWERK willen verbieden.

Die hebben geen vrienden, en geen leven

En zitten sowieso al ALLEEN THUIS om 12 uur snachts 31 december, die willen gewoon de lol van hun buren verpesten.

Vieze, verzuurde kutten .
Prima dat jij je als pauper wil (blijven) gedragen maar niet ten koste van mijn gezondheid.
Vuurwerkshows ter vervanging van tokkies die het zelf afsteken is prima.
pi_177767111
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 13:29 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Dat we dat nu niet meer hebben is vooruitgang. Daarnaast woonden er 100 jaar geleden 6,6 miljoen mensen in Nederland i.p.v. de ruim 17 miljoen nu, reden er geen (vracht)auto's en was er nauwelijks industrie.
Toch wel apart he... Dat het aantal gevallen van longkanker is verduizendvoudigd (als het niet meer is), terwijl de uitstoot van steenkoolkachels en zware industrie enzo drastisch achteruit is gegaan.....?

Hoe zou dat nou komen....?

Hint: Niet door de vuurkorven.
pi_177767168
quote:
6s.gif Op maandag 12 maart 2018 13:31 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Toch wel apart he... Dat het aantal gevallen van longkanker is verduizendvoudigd (als het niet meer is), terwijl de uitstoot van steenkoolkachels en zware industrie enzo drastisch achteruit is gegaan.....?

Hoe zou dat nou komen....?

Hint: Niet door de vuurkorven.
Hint: zou de gezondheidszorg 100 jaar geleden goed in staat geweest zijn longkanker te herkennen? En zou er een na-ijleffect van roken kunnen zijn? (om maar een paar voorbeelden te noemen).

Ook hiervoor geldt: het geeft niet dat je te dom bent om te poepen, alleen hoef je dat hier niet zo duidelijk te etaleren, toch?
pi_177767174
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 13:31 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Prima dat jij je als pauper wil (blijven) gedragen maar niet ten koste van mijn gezondheid.
Vuurwerkshows ter vervanging van tokkies die het zelf afsteken is prima.
Nu geef je een waardeoordeel over hoe ik mijn leven invul.

Jij bent niet in een positie om te bepalen hoe ik mijn leven inricht.

Ten koste van jouw gezondheid? Heb nog wel een paar vuisten ten koste van jouw gezondheid? Vind ik een goed alternatief voor jouw misgunnende afgunstige tering gezeik.
  maandag 12 maart 2018 @ 15:05:13 #192
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_177769554
quote:
6s.gif Op maandag 12 maart 2018 13:33 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Jij bent niet in een positie om te bepalen hoe ik mijn leven inricht.
De samenleving wel.

quote:
Ten koste van jouw gezondheid? Heb nog wel een paar vuisten ten koste van jouw gezondheid? Vind ik een goed alternatief voor jouw misgunnende afgunstige tering gezeik.
Uiteraard, als je het even niet meer weet, kan je altijd nog ouderwets gaan dreigen. Doet je punt overigens niet veel goeds...
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_177775824
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 15:05 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

De samenleving wel.

[..]
Oh ja joh :') Ik heb nergens een sociaal contract getekend.

quote:
Uiteraard, als je het even niet meer weet, kan je altijd nog ouderwets gaan dreigen. Doet je punt overigens niet veel goeds...
Dreigen?

Is een belofte, vieze misgunnende geen vrienden-hebbende gezelligheidshatende uitgedroogde kutten en pisventjes die de buren met een scheef oog aankijken.... Bah. Kapot stompen. Win-Win in mijn optiek.
pi_177775855
Hebben ze ook geen last meer van vuurkorven.
  maandag 12 maart 2018 @ 19:44:02 #195
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_177776304
quote:
6s.gif Op maandag 12 maart 2018 13:26 schreef Salvad0R het volgende:
de vieze bemoeizuchtige no-lifers moeten opkankeren, anders steken we HUN in de fik .
Ga Nederlands leren, kleuter.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  maandag 12 maart 2018 @ 19:51:27 #196
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_177776484
quote:
6s.gif Op maandag 12 maart 2018 19:20 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Oh ja joh :') Ik heb nergens een sociaal contract getekend.

[..]

Dreigen?

Is een belofte, vieze misgunnende geen vrienden-hebbende gezelligheidshatende uitgedroogde kutten en pisventjes die de buren met een scheef oog aankijken.... Bah. Kapot stompen. Win-Win in mijn optiek.
Oh, je wilt nu beweren dat wetten niet op jou van toepassing zijn als soevereine burger ofzo?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  maandag 12 maart 2018 @ 19:52:08 #197
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_177776506
quote:
6s.gif Op maandag 12 maart 2018 13:26 schreef Salvad0R het volgende:
de vieze bemoeizuchtige no-lifers moeten opkankeren, anders steken we HUN in de fik .
Hun wat ga je in de fik steken?
Huilen dan.
pi_177788368
quote:
6s.gif Op maandag 12 maart 2018 13:26 schreef Salvad0R het volgende:
de vieze bemoeizuchtige no-lifers moeten opkankeren, anders steken we HUN in de fik .
Ik was nooit voorstander van het verbieden van houtkachels maar jouw argument heeft me overtuigd dat een verbod zinvol is.
Bedankt kneus ^O^
pi_177791716
Natuurlijk moeten houtkachels verboden worden als anderen daar last van hebben. Zelf lekker warm zitten terwijl anderen last van jou hebben? Ga maar in de kou zitten dan...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')