abonnement Unibet Coolblue
pi_177620955
Alleen al vanwege dat hele Nouri-drama had je die Keizer moeten laten zitten.
Het lijkt er op alsof men bewust gewacht is tot dat effect wat naar de achtergrond verdween alvorens men hem er uit heeft geflikkerd.

Als ik Marcel was zou ik hardop lachend de meest recente ontwikkelingen bij de club hebben bekeken. Al schijnt hij nog gewoon wekelijks bij de club te komen, dus erg verbolgen zal hij niet zijn.
blablablabla
pi_177621155
Het grote verschil tussen Keizer en Ten Hag vind ik nog altijd dat puntverlies van Keizer bijna altijd te maken had met zijn spelopvatting en tactische keuzes.

Vorige week geef je niks weg tegen Den Haag maar maak je door pech en een gebrek aan vorm voorin en door wellicht een ongelukkige keuze voor De Jong geen goals. Daar geldt dan de verzachtende omstandigheid dat je eerste twee spitsen geblesseerd zijn.

Gisteren verlies je de pot door concentratieverlies van je aanvoerder, een wereldpegel van 30 meter die er normaal 9 van de 10 keer niet in vliegt en een persoonlijke fout van je centrale verdediger die tot nu toe toch redelijk stabiel oogde...

Puntverlies is altijd zuur, maar ik vind het nogal een verschil of dit door je tactische keuzes komt (dat was bij Keizer toch wel heel vaak het geval) of door fouten/incidenten zoals gisteren.

En vergeet niet dat dit allemaal extra zuur is omdat PSV echt helemaal niks laat liggen dit seizoen... je koerst nog steeds af op een puntentotaal boven de 80... daar is een De Boer nooit aan gekomen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 5 maart 2018 @ 14:48:26 #128
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_177621173
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 14:47 schreef TheVulture het volgende:
Het grote verschil tussen Keizer en Ten Hag vind ik nog altijd dat puntverlies van Keizer bijna altijd te maken had met zijn spelopvatting en tactische keuzes.

Vorige week geef je niks weg tegen Den Haag maar maak je door pech en een gebrek aan vorm voorin en door wellicht een ongelukkige keuze voor De Jong geen goals, maar daar geldt dan de verzachtende omstandigheid dat je eerste twee spitsen geblesseerd zijn.

Gisteren verlies je de pot door concentratieverlies van je aanvoerder, een wereldpegel van 30 meter die er normaal 9 van de 10 keer niet in vliegt en een persoonlijke fout van je centrale verdediger die tot nu toe toch redelijk stabiel oogde...

Puntverlies is altijd zuur, maar ik vind het nogal een verschil of dit door je tactische keuzes komt (dat was bij Keizer toch wel heel vaak het geval) of door fouten/incidenten zoals gisteren
Wel mee eens hoor, Ten Hag moet ook zeker de tijd krijgen maar er is tot nu toe niks wat in het voordeel van die man spreekt
pi_177621207
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 14:48 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Wel mee eens hoor, Ten Hag moet ook zeker de tijd krijgen maar er is tot nu toe niks wat in het voordeel van die man spreekt
Ik vind het verdedigend veel beter staan dan onder Keizer, maar dan moeten je spelers wel bij de les zijn en niet zoals Veltman/Wober kinderlijke fouten maken
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 5 maart 2018 @ 14:52:24 #130
131800 Tarado
capô de fusca
pi_177621242
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 14:50 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik vind het verdedigend veel beter staan dan onder Keizer, maar dan moeten je spelers wel bij de les zijn en niet zoals Veltman/Wober kinderlijke fouten maken
het was gisteren gewoon een algeheel concentratiegebrek en dat heeft toch ook wel met het gevoel te maken dat er niets meer te behalen valt
  maandag 5 maart 2018 @ 14:56:02 #131
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_177621311
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 14:47 schreef TheVulture het volgende:
Het grote verschil tussen Keizer en Ten Hag vind ik nog altijd dat puntverlies van Keizer bijna altijd te maken had met zijn spelopvatting en tactische keuzes.

Vorige week geef je niks weg tegen Den Haag maar maak je door pech en een gebrek aan vorm voorin en door wellicht een ongelukkige keuze voor De Jong geen goals. Daar geldt dan de verzachtende omstandigheid dat je eerste twee spitsen geblesseerd zijn.

Gisteren verlies je de pot door concentratieverlies van je aanvoerder, een wereldpegel van 30 meter die er normaal 9 van de 10 keer niet in vliegt en een persoonlijke fout van je centrale verdediger die tot nu toe toch redelijk stabiel oogde...

Puntverlies is altijd zuur, maar ik vind het nogal een verschil of dit door je tactische keuzes komt (dat was bij Keizer toch wel heel vaak het geval) of door fouten/incidenten zoals gisteren.

En vergeet niet dat dit allemaal extra zuur is omdat PSV echt helemaal niks laat liggen dit seizoen... je koerst nog steeds af op een puntentotaal boven de 80... daar is een De Boer nooit aan gekomen.
wel fijn dat t allemaal eenvoudig te verklaren is; kleinigheidjes allemaal en toevalligheden.
  maandag 5 maart 2018 @ 14:57:34 #132
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_177621340
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 14:47 schreef TheVulture het volgende:
Het grote verschil tussen Keizer en Ten Hag vind ik nog altijd dat puntverlies van Keizer bijna altijd te maken had met zijn spelopvatting en tactische keuzes.

Vorige week geef je niks weg tegen Den Haag maar maak je door pech en een gebrek aan vorm voorin en door wellicht een ongelukkige keuze voor De Jong geen goals. Daar geldt dan de verzachtende omstandigheid dat je eerste twee spitsen geblesseerd zijn.

Gisteren verlies je de pot door concentratieverlies van je aanvoerder, een wereldpegel van 30 meter die er normaal 9 van de 10 keer niet in vliegt en een persoonlijke fout van je centrale verdediger die tot nu toe toch redelijk stabiel oogde...

Puntverlies is altijd zuur, maar ik vind het nogal een verschil of dit door je tactische keuzes komt (dat was bij Keizer toch wel heel vaak het geval) of door fouten/incidenten zoals gisteren.

En vergeet niet dat dit allemaal extra zuur is omdat PSV echt helemaal niks laat liggen dit seizoen... je koerst nog steeds af op een puntentotaal boven de 80... daar is een De Boer nooit aan gekomen.
lekker met siem in de spits
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  maandag 5 maart 2018 @ 14:58:33 #133
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177621356
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 14:47 schreef TheVulture het volgende:
Het grote verschil tussen Keizer en Ten Hag vind ik nog altijd dat puntverlies van Keizer bijna altijd te maken had met zijn spelopvatting en tactische keuzes.

Vorige week geef je niks weg tegen Den Haag maar maak je door pech en een gebrek aan vorm voorin en door wellicht een ongelukkige keuze voor De Jong geen goals. Daar geldt dan de verzachtende omstandigheid dat je eerste twee spitsen geblesseerd zijn.

Gisteren verlies je de pot door concentratieverlies van je aanvoerder, een wereldpegel van 30 meter die er normaal 9 van de 10 keer niet in vliegt en een persoonlijke fout van je centrale verdediger die tot nu toe toch redelijk stabiel oogde...

Puntverlies is altijd zuur, maar ik vind het nogal een verschil of dit door je tactische keuzes komt (dat was bij Keizer toch wel heel vaak het geval) of door fouten/incidenten zoals gisteren.

En vergeet niet dat dit allemaal extra zuur is omdat PSV echt helemaal niks laat liggen dit seizoen... je koerst nog steeds af op een puntentotaal boven de 80... daar is een De Boer nooit aan gekomen.
In zijn laatste seizoen haalde De Boer nog wel een puntenaantal boven de 80 :P, maar verder wel eens met je verhaal. Komt gewoon omdat de echte motivatie er ook niet meer was en de spelers ook al willen dat het seizoen afgelopen is.
Oh.
pi_177621477
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 14:52 schreef Tarado het volgende:

[..]

het was gisteren gewoon een algeheel concentratiegebrek en dat heeft toch ook wel met het gevoel te maken dat er niets meer te behalen valt
Denk dat ook wel een rol speelt ja, vorige week gewoon geknakt
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 5 maart 2018 @ 15:06:31 #135
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177621501
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 14:50 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik vind het verdedigend veel beter staan dan onder Keizer, maar dan moeten je spelers wel bij de les zijn en niet zoals Veltman/Wober kinderlijke fouten maken
Veltman maakt al een jaar of 4 dat soort foutjes maar men doet hier nog steeds alsof het pech is. TOPSHOW
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177621502
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 14:57 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

lekker met siem in de spits
Dat zeg ik toch ook, da's de enige echte fout die je Ten Hag kan verwijten, althans dat hij vorige week met Siem begon was nog te begrijpen, maar gisteren was een ander verhaal.

Maar ook hij zal hopen dat zijn meer ervaren spelers nu opstaan, maar zowel Siem, Veltman en Ziyech gaven niet thuis...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_177621521
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:06 schreef Caland het volgende:

[..]

Veltman maakt al een jaar of 4 dat soort foutjes maar men doet hier nog steeds alsof het pech is. TOPSHOW
Waar lees jij dat ik fouten van Veltman als pech bestempel? Ik heb het qua pech meer over de gemiste kansen voorin... Veltman maakt al jaren dit soort fouten en leert nergens van, die mag van mij zo snel mogelijk opbokken
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_177621535
Waar blijven de filmpjes van die twee dikke kale debielen en sjakie swart?

  maandag 5 maart 2018 @ 15:09:55 #139
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_177621550
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 14:05 schreef Elan het volgende:

[..]

Oh excuus dan ben ik niet goed ingelicht ik had uit de media een beetje begrepen dat hij voornamelijk een conflict had met Bergkamp en kornuiten.
Dan zou het inderdaad wel een rare keuze zijn :+ .
Dan nog had V/d Sar het natuurlijk kunnen overrulen als algemeen directeur zijnde. Zeker als Overmars ook nog voor was.
Dat gebrek aan vertrouwen zal al genoeg zijn om niet terug te willen/gaan.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_177621954
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 14:57 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

lekker met siem in de spits
Het zit je wel dwars he :')
  maandag 5 maart 2018 @ 15:33:38 #141
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_177622055
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:28 schreef AMCA het volgende:

[..]

Het zit je wel dwars he :')
heel erg ja, ik dacht dat we van dat soort hersenspinsels af waren, ongelooflijk dat iemand denk dat dat een goed idee is.
ik kan daar echt niet over uit. Zeker omdat dit nu de tweede keer is, an je duidelijk kon zien dat het de vorige keer totaal niet werkte.
lekker signaal ook naar Mateo, die ze er in jong moeiteloos in schiet.

het zit mij echt dwars ja, voor mij is ten hag al klaar met dit soort opstellingen.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  maandag 5 maart 2018 @ 15:35:19 #142
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_177622100
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:33 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

heel erg ja, ik dacht dat we van dat soort hersenspinsels af waren, ongelooflijk dat iemand denk dat dat een goed idee is.
ik kan daar echt niet over uit. Zeker omdat dit nu de tweede keer is, an je duidelijk kon zien dat het de vorige keer totaal niet werkte.
lekker signaal ook naar Mateo, die ze er in jong moeiteloos in schiet.

het zit mij echt dwars ja, voor mij is ten hag al klaar met dit soort opstellingen.
Siem in de spits is wel een shortcut naar de uitgang idd.
wooblabalurg
  maandag 5 maart 2018 @ 15:37:16 #143
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_177622138
quote:
10s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:35 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Siem in de spits is wel een shortcut naar de uitgang idd.
vanaf nu hanteer ik die regel.
zelfde als younes opstellen terwijl hij, buiten dat hij er niks van kan, aan het einde van het seizoen lekker de deur uit loopt.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  maandag 5 maart 2018 @ 15:55:39 #144
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_177622545
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:37 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

vanaf nu hanteer ik die regel.
zelfde als younes opstellen terwijl hij, buiten dat hij er niks van kan, aan het einde van het seizoen lekker de deur uit loopt.
Tegen de tijd dat Frenkie verdedigend mid staat hebben we vast wel weer een toptrainer.
wooblabalurg
  maandag 5 maart 2018 @ 15:59:48 #145
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_177622623
quote:
17s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:55 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Tegen de tijd dat Frenkie verdedigend mid staat hebben we vast wel weer een toptrainer.
ik zou al blij zijn als we uberhaupt een trainer hebben die een paar jaar kan/mag blijven.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_177622629
Al die lui wat Ten Hag nu al weg willen... :')
  maandag 5 maart 2018 @ 16:01:21 #147
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_177622653
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:06 schreef Caland het volgende:

[..]

Veltman maakt al een jaar of 4 dat soort foutjes maar men doet hier nog steeds alsof het pech is. TOPSHOW
Het schijnt dat 1 van de users Joelleke is.
RED ONS HENNIEGOD
pi_177622655
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:33 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

heel erg ja, ik dacht dat we van dat soort hersenspinsels af waren, ongelooflijk dat iemand denk dat dat een goed idee is.
ik kan daar echt niet over uit. Zeker omdat dit nu de tweede keer is, an je duidelijk kon zien dat het de vorige keer totaal niet werkte.
lekker signaal ook naar Mateo, die ze er in jong moeiteloos in schiet.

het zit mij echt dwars ja, voor mij is ten hag al klaar met dit soort opstellingen.
Hou toch op met deze act joh. Cassierra komt gewoon te kort wat snap je daar niet aan? Nogmaals, Bosz, Keizer en nu Ten Hag hebben geen vertrouwen in die jongen.
  maandag 5 maart 2018 @ 16:03:11 #149
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_177622688
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 16:01 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Hou toch op met deze act joh. Cassierra komt gewoon te kort wat snap je daar niet aan? Nogmaals, Bosz, Keizer en nu Ten Hag hebben geen vertrouwen in die jongen.
Siem ook, en is geen spits.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  maandag 5 maart 2018 @ 16:05:24 #150
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_177622729
onder bosz snap ik dat Cassierra geen speeltijd kreeg, dolberg was in bloedvorm en daar achter had je zijn oogappel Traore die uberhaupt beter uit de verf kwam in de spits.
onder Keizer waren zowel Dolberg als Huntelaar fit
nu zijn beide niet fit, en ga je met Siem spelen. is gewoon waanzinnig.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')