abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_177607467
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 19:30 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Jawel, maar TS praat over 'houden van' en een 'relatie' van wel 9 maanden maar hij heeft haar nog nooit gezien. Dit is geen relatie, dit is elkaar wanhopig zinnetjes toeroepen op afstand en zwelgen in drama en kommer en kwel.

Als TS wat volwassener wordt in zijn hoofd gaat hij dat ook wel inzien.
Jah, misschien heb je wel gelijk.
pi_177607546
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 16:48 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Herkenbaar. De mijne is twaalf
Tssss die van mij moet nog geboren worden :)
pi_177608435
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 19:00 schreef Raskolnikow het volgende:
Je bent 18 dus je ouders hebben geen zeggenschap meer over je. Misschien zou het goed zijn om voor je keuze te gaan staan en tegen je ouders te zeggen dat je die beslissing zelf maakt.
Tja, hier geldt: nog thuis wonend = houden aan mammie en pappie's regeltjes.
pi_177608449
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 20:21 schreef aasgiertje het volgende:

[..]

Tja, hier geldt: nog thuis wonend = houden aan mammie en pappie's regeltjes.
Denk je dat ze hem op straat zouden zetten?
pi_177608491
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 20:22 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Denk je dat ze hem op straat zouden zetten?
Nee niet echt, maar normaal praten zit er dan niet meer in. Een flinke ruzie wel.
pi_177609045
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 20:24 schreef aasgiertje het volgende:

[..]

Nee niet echt, maar normaal praten zit er dan niet meer in. Een flinke ruzie wel.
Tja, straks zijn jullie 16 en 19, en dan is het opeens geen probleem meer. Ik snap dat je ouders het lastig vinden, en ze zijn volgens mij vooral bang voor de juridische consequenties. Maar hoe ouder jullie worden, hoe minder het leeftijdsverschil boeit.

Mijn vrouw ontmoette ik toen ze 19 was. Ik was zelf 30. Over leeftijdsverschil gesproken. (nu 28 en 39)
"To learn who rules over you, simply find out who you are not allowed to criticize" -Voltaire
pi_177614572
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 16:12 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

21 en 14 is dan wel weer gewoon pedofiel.
Woorden hebben een betekenis weet je, zoek het woord pedofiel eens op, mongool. (ook zo'n leuk woord)
  maandag 5 maart 2018 @ 07:07:03 #58
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_177614598
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 16:51 schreef aasgiertje het volgende:
Mijn vriendin gaat niks aangeven bij de politie. Ik ken haar goed genoeg om er zeker van te zijn. En ja, ik heb haar nog niet in het echt gezien, omdat dat echt niet gaat met mijn ouders.
Ik weet wel dat ik van haar hou en dat ik bij haar wil blijven, en dat dat omgekeerd hetzelfde is. Het enige probleem is dan dat mijn ouders me uit huis trappen etc.
Sjees... je bent 18. Weekendje Maastricht met je maten moet toch kunnen? Piep jij er even tussenuit om haar te zien. Hoeven je ouders niet te weten.

Als je er dan nog van overtuigd bent dat ze de ware is kun je verder kijken wat je wilt doen.

Wat doe je verder? Is er een kans dat je ergens gaat studeren en dan het huis uit gaat? Er lijkt geen andere manier om uit die verstikkende situatie met je ouders te ontkomen.
  maandag 5 maart 2018 @ 07:11:14 #59
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_177614618
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 17:16 schreef aasgiertje het volgende:

[..]

Heb het inderdaad wel eens geprobeerd, maar de angst dat mijn ouders er achter komen blijft er. Heb het afgelopen kerstvakantie geprobeerd, maar de ouders van het meisje wilden dit niet, omdat mijn ouders er niet achter staan.
Waar heb je die ouders voor nodig? Het is geen opdracht om gelijk te gaan neuken.
Gewoon elkaar "toevallig" tegenkomen in de Mac of zo. Verder niks.
Of zitten je ouders voortdurend te controleren waar je bent en met wie? En laat jij dat toe?
  maandag 5 maart 2018 @ 07:13:54 #60
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_177614628
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 18:08 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Je hebt 9 maand een relatie en je hebt elkaar nog nooit in echt gezien??
Ja joh je weetz, de definitie van relatie is bij de jeugd volledig uitgehold. Dit was geloof ik de fase fliefd in de 80's.
pi_177614917
Afstand gaat niet werken op deze leeftijd. Voor volwassenen is het al ver en dan heb je geen gezeur met ouders en blijven slapen. Je voelt je zo omdat je jong bent. "Ik hou te veel van haar" je kent haar net, je bent vol hormone. Dit is geen houden van dit is een pasisonele kalverliefde.

Dit is het soort relatie waar je later naar terug kijkt en denkt "waar was ik mee beter". Het problem is dat je daar nu geen zak aan hebt.
pi_177616064
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 16:51 schreef aasgiertje het volgende:
Mijn vriendin gaat niks aangeven bij de politie. Ik ken haar goed genoeg om er zeker van te zijn. En ja, ik heb haar nog niet in het echt gezien, omdat dat echt niet gaat met mijn ouders.
Ik weet wel dat ik van haar hou en dat ik bij haar wil blijven, en dat dat omgekeerd hetzelfde is. Het enige probleem is dan dat mijn ouders me uit huis trappen etc.
Jullie neuken altijd geblinddoekt? Dat is best wel kinky!
pi_177616465
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 20:24 schreef aasgiertje het volgende:

[..]

Het klinkt misschien gek maar ik begrijp je ouders wel en de hare ook.

Gewoon even afgezien van de afstand en dat jullie elkaar nog nooit ontmoet hebben..

Je gaat een relatie aan met iemand die in een totaal andere levensfase zit. En jij bent de oudste en hebt dus de verantwoordelijkheid over haar en wat er met haar in jouw bijzijn gebeurt.

Stel je wilt gaan stappen... dan mag zij veel uitgaansgelegenheden niet in. Hoe ga jij daarmee om?
Jullie hebben een avondje voor de buis. Lekkere hapjes en een drankje. Zij mag nog geen alcohol. Hoe ga jij daarmee om?
Jullie gaan naar een feestje. Zij mag nog niet tot 3 uur 's nachts blijven hangen. Hoe ga jij daarmee om?
Dan zijn haar ouders eens soepel en mag ze met jou naar zo'n festival. Maar zij gaat eerder naar huis dan jij. Laat jij een meisje van 15 midden in de nacht alleen over straat zwerven of breng je haar thuis? En ben je dan aardig aangeschoten of blijf je redelijk nuchter omdat je de verantwoording over haar hebt?
Zij zit in een proefwerkweek en ze moet er hard aan trekken om over te gaan. In die week ben jij jarig. Ze wil perse naar jouw verjaardag komen maar dat kan er toe leiden dat ze blijft zitten. Hoe ga jij daarmee om?
Jij gaat op vakantie zonder je ouders, zij mag niet mee. Hoe ga jij daarmee om?
Je mag mee op de gezinsvakantie met haar ouders. Schuif je gezellig aan of probeer je haar zoveel mogelijk aan het gezinsgebeuren te onttrekken?
Jij hebt een bijbaantje of werkt al. Zij heeft geen of nauwelijks inkomen. Jullie gaan samen uit eten. Laat jij haar meebetalen aan de rekening of besef je dat zij in een andere leeftijdsfase zit en haar zak en kleedgeld aan andere zaken hoort te besteden?

Het is dus in de basis al een ongelijkwaardige relatie. Je hebt te maken met een puber die dingen wil die gewoon niet goed voor haar zijn. Of je stelt grenzen voor haar omdat je van haar houdt en dan is ze boos op jou. Of je geeft haar de vrijheid die ze wil, ze krijgt enorm gezeik met haar ouders, loopt risico's en gevolgen waar ze de rest van haar leven last van blijft houden.

Jij bent dus beperkt in je relatie met haar. Je zal stappen terug moeten doen. Tegen haar zin af en toe. Wil je dat wel? Jouw ouders zien in dat je zo een stuk uit je levensfases gaat missen. terwijl je vrienden stappen, uitgaan, op vakantie gaan, zit jij bij haar ouders op de bank.
pi_177616478
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 20:45 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Tja, straks zijn jullie 16 en 19, en dan is het opeens geen probleem meer. Ik snap dat je ouders het lastig vinden, en ze zijn volgens mij vooral bang voor de juridische consequenties. Maar hoe ouder jullie worden, hoe minder het leeftijdsverschil boeit.

Mijn vrouw ontmoette ik toen ze 19 was. Ik was zelf 30. Over leeftijdsverschil gesproken. (nu 28 en 39)

19 is iets heel anders dan 15. Zie mijn reactie.
pi_177617027
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 10:10 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Het klinkt misschien gek maar ik begrijp je ouders wel en de hare ook.

Gewoon even afgezien van de afstand en dat jullie elkaar nog nooit ontmoet hebben..

Je gaat een relatie aan met iemand die in een totaal andere levensfase zit. En jij bent de oudste en hebt dus de verantwoordelijkheid over haar en wat er met haar in jouw bijzijn gebeurt.

Stel je wilt gaan stappen... dan mag zij veel uitgaansgelegenheden niet in. Hoe ga jij daarmee om?
Jullie hebben een avondje voor de buis. Lekkere hapjes en een drankje. Zij mag nog geen alcohol. Hoe ga jij daarmee om?
Jullie gaan naar een feestje. Zij mag nog niet tot 3 uur 's nachts blijven hangen. Hoe ga jij daarmee om?
Dan zijn haar ouders eens soepel en mag ze met jou naar zo'n festival. Maar zij gaat eerder naar huis dan jij. Laat jij een meisje van 15 midden in de nacht alleen over straat zwerven of breng je haar thuis? En ben je dan aardig aangeschoten of blijf je redelijk nuchter omdat je de verantwoording over haar hebt?
Zij zit in een proefwerkweek en ze moet er hard aan trekken om over te gaan. In die week ben jij jarig. Ze wil perse naar jouw verjaardag komen maar dat kan er toe leiden dat ze blijft zitten. Hoe ga jij daarmee om?
Jij gaat op vakantie zonder je ouders, zij mag niet mee. Hoe ga jij daarmee om?
Je mag mee op de gezinsvakantie met haar ouders. Schuif je gezellig aan of probeer je haar zoveel mogelijk aan het gezinsgebeuren te onttrekken?
Jij hebt een bijbaantje of werkt al. Zij heeft geen of nauwelijks inkomen. Jullie gaan samen uit eten. Laat jij haar meebetalen aan de rekening of besef je dat zij in een andere leeftijdsfase zit en haar zak en kleedgeld aan andere zaken hoort te besteden?

Het is dus in de basis al een ongelijkwaardige relatie. Je hebt te maken met een puber die dingen wil die gewoon niet goed voor haar zijn. Of je stelt grenzen voor haar omdat je van haar houdt en dan is ze boos op jou. Of je geeft haar de vrijheid die ze wil, ze krijgt enorm gezeik met haar ouders, loopt risico's en gevolgen waar ze de rest van haar leven last van blijft houden.

Jij bent dus beperkt in je relatie met haar. Je zal stappen terug moeten doen. Tegen haar zin af en toe. Wil je dat wel? Jouw ouders zien in dat je zo een stuk uit je levensfases gaat missen. terwijl je vrienden stappen, uitgaan, op vakantie gaan, zit jij bij haar ouders op de bank.
Hij is haar vader niet ^O^
compact en kleverig.
  maandag 5 maart 2018 @ 10:51:15 #66
123170 alors
zlata1234
pi_177617059
Dan wacht je netjes nog een paar jaar. Als het echte liefde is dan komt het altijd goed. Kans dat dit überhaupt een succesvolle duurzame relatie wordt is 0,01% ongeveer.
know'm sayin?
word? word.
  maandag 5 maart 2018 @ 10:52:49 #67
285298 CarbonC
Usericon is Ronnie Coleman
pi_177617085
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 16:48 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Herkenbaar. De mijne is twaalf
Ik heb er een van 11. Wel flinke tieten.
Vrouwen komen en gaan; het ijzer blijft altijd bestaan.
SQ: 8x110kg, DL:10x130kg, BP: 2x110kg
BL: 1.90m BW: 98kg BF:? IQ: >130
  maandag 5 maart 2018 @ 10:54:29 #68
285298 CarbonC
Usericon is Ronnie Coleman
pi_177617113
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 18:07 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Bier en wijn is ook gewoon 18+ tegenwoordig.
Samenleving is wel erg braaf geworden idd.
Vrouwen komen en gaan; het ijzer blijft altijd bestaan.
SQ: 8x110kg, DL:10x130kg, BP: 2x110kg
BL: 1.90m BW: 98kg BF:? IQ: >130
pi_177617171
9 maanden een relatie........heb haar trouwens nog nooit ontmoet.

R&P volk wordt steeds debieler.
pi_177617201
Gewoon toch gaan, wat gaan je ouders nou zeggen? "Je bent zonder onze toestemming met de trein geweest EINZ!!" :')
  maandag 5 maart 2018 @ 11:05:48 #71
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_177617263
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 10:59 schreef MadJackthePirate het volgende:
Gewoon toch gaan, wat gaan je ouders nou zeggen? "Je bent zonder onze toestemming met de trein geweest EINZ!!" :')
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_177617333
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 17:05 schreef aasgiertje het volgende:

[..]

Vanwege het leeftijdsverschil. Vooral mijn moeder denkt dat mijn vriendin naar de politie stapt vanwege ''verkrachting''. Maar dat gaat niet gebeuren.
Dus je ma is bang dat je vriendin (die je nooit in het echt gezien hebt) aangifte doet van verkrachting, maar als ze er achterkomt dat je iets met dat meisje hebt stapt ze zelf naar de politie? :')
pi_177617366
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 10:49 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Hij is haar vader niet ^O^
Klopt. Toch krijgt hij daarmee te dealen als het een echte relatie wordt.
Een vader kan zijn dochter iets verbieden, helpen en begeleiden omdat hij van haar houdt.
Je vriendje houdt niet van je, die wil alleen batsen?

Wat maakt het hem uit als zij onderweg van een feestje met hem naar huis verkracht wordt. Hij wil nog even doorfeesten en is sowieso al te dronken om nog iets voor haar te kunnen betekenen.
Toch?

De 'jeugd' van tegenwoordig :r Die maken zich alleen druk over of zij wel net zoveel betaalt aan hun gezamenlijke uitjes.
  maandag 5 maart 2018 @ 11:23:06 #74
456076 PreiKaas
Prei met Kaas
pi_177617498
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 11:12 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Klopt. Toch krijgt hij daarmee te dealen als het een echte relatie wordt.
Een vader kan zijn dochter iets verbieden, helpen en begeleiden omdat hij van haar houdt.
Je vriendje houdt niet van je, die wil alleen batsen?

Wat maakt het hem uit als zij onderweg van een feestje met hem naar huis verkracht wordt. Hij wil nog even doorfeesten en is sowieso al te dronken om nog iets voor haar te kunnen betekenen.
Toch?

De 'jeugd' van tegenwoordig :r Die maken zich alleen druk over of zij wel net zoveel betaalt aan hun gezamenlijke uitjes.
Jezus, het gaat hier over een 18-jarige en een 15-jarige. Twee pubers.
Zitten in verschillende levensfases :')
pi_177617592
Op zich qua leeftijd kan het wel, maar ik zou er ook niet om staan te springen, dit trouwens een relatie noemen is al heel groot woord, ze hebben elkaar nooit echt gezien, beetje chatten via internet maakt geen relatie.

Als mijn dochter dit zou doen zou ik ook vragen of ze wel helemaal goed snik in haar hoofd is, een relatie is dingen met elkaar doen, samen ervaringen in alles opbouwen, de leuke dingen en de minder leuke dingen meemaken een band opbouwen. Even beetje internetten maakt geen relatie.
Daarbij je houd van haar, waar hou je dan van, vind je haar ook zo leuk als ze met een ochtend humeur met ochtend adem in de badkamer zit te ruften of zend ze dat ook uit via skype, of vind je haar ook zo tof zonder make up, jij ziet alleen de leuke dingen je leest alleen de nare dingen via je mobieltje of internet, wie weet is heeft ze op dat moment veel heel kinderachtig stemmetje en snottert ze alles bij elkaar.
Waar hou jij dan van? Hou je van de illusie die je nu hebt gezien? Ik durf te wedden dat iedereen in hun relatie wel dingen ziet van hun partner dat ze denken, uuhhw moet dat nou? Die zie jij niet, ze lijkt leuk en perfect maar dat is ze echt niet.

Haal je vinger uit die USB aansluiting en ga eens in de buurt kijken naar een echte meid in plaats van de leuke illusie die je nu online ziet.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')