abonnement Unibet Coolblue
  maandag 5 maart 2018 @ 05:17:30 #101
323401 Kijkertje
met filter
pi_177613779
State Dept. Was Granted $120 Million to Fight Russian Meddling. It Has Spent $0.

quote:
As Russia’s virtual war against the United States continues unabated with the midterm elections approaching, the State Department has yet to spend any of the $120 million it has been allocated since late 2016 to counter foreign efforts to meddle in elections or sow distrust in democracy.

As a result, not one of the 23 analysts working in the department’s Global Engagement Center — which has been tasked with countering Moscow’s disinformation campaign — speaks Russian, and a department hiring freeze has hindered efforts to recruit the computer experts needed to track the Russian efforts.

The delay is just one symptom of the largely passive response to the Russian interference by President Trump, who has made little if any public effort to rally the nation to confront Moscow and defend democratic institutions. More broadly, the funding lag reflects a deep lack of confidence by Secretary of State Rex W. Tillerson in his department’s ability to execute its historically wide-ranging mission and spend its money wisely.

Mr. Tillerson has voiced skepticism that the United States is even capable of doing anything to counter the Russian threat.

“If it’s their intention to interfere, they’re going to find ways to do that,” Mr. Tillerson said in an interview last month with Fox News. “And we can take steps we can take, but this is something that once they decide they are going to do it, it’s very difficult to pre-empt it.”

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 maandag 5 maart 2018 @ 07:18:47 #102
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177614657
https://www.politico.com/(...)te-presidency-435491

Aardig stuk over de bubbel waarin Trump leeft. Opgesloten in het Witte Huis. Geen bezoek aan lastige staten. Geen contact met de gewone man. Geen feeling voor de gewone burger. Hij 'regeert' vanuit een ivoren toren.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 maandag 5 maart 2018 @ 08:07:44 #103
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177615011
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 5 maart 2018 @ 08:34:37 #104
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177615273
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 07:18 schreef Ulx het volgende:
https://www.politico.com/(...)te-presidency-435491

Aardig stuk over de bubbel waarin Trump leeft. Opgesloten in het Witte Huis. Geen bezoek aan lastige staten. Geen contact met de gewone man. Geen feeling voor de gewone burger. Hij 'regeert' vanuit een ivoren toren.
Dat is hij wel gewend.



Het is écht een man van "het volk" die dicht bij de Rust belt kiezer staat. :')
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 5 maart 2018 @ 08:46:48 #105
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_177615414
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 08:34 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Dat is hij wel gewend.

[ afbeelding ]

Het is écht een man van "het volk" die dicht bij de Rust belt kiezer staat. :')
Het is alsof een kamper veel teveel geld heeft.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  maandag 5 maart 2018 @ 08:50:56 #106
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177615471
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 08:46 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Het is alsof een kamper veel teveel geld heeft.
Absoluut smakeloos. IMHO.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_177615672
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 00:55 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Dat is zijn beste punt: immigratie ( vanuit Amerikaanse kant ) naar mijn mening.
Woon jij in de VS?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Overall beste user 2022 maandag 5 maart 2018 @ 09:38:12 #108
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177616029
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 09:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Woon jij in de VS?
En zou je er heen willen migreren?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_177616057
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 00:55 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Dat is zijn beste punt: immigratie ( vanuit Amerikaanse kant ) naar mijn mening.
En wat is daar precies goed aan, Trump begrijpt niet eens hoe de greencard lottery werkt?

Of tenminste Trump laat het voor de bühne zo lijken dat hij niet weet wat die lottery is.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2018 09:42:15 ]
  Moderator maandag 5 maart 2018 @ 09:41:58 #110
54278 crew  Tijger_m
42
pi_177616062
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 09:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Woon jij in de VS?
Tja....net zoals elders vind men vooral het idee van immigratie problematisch:

https://www.washingtonpos(...)60e4605f3_story.html
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Overall beste user 2022 maandag 5 maart 2018 @ 10:32:52 #111
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177616781
Tariffs on course to be imposed, Trump officials say

quote:
President Donald Trump remains on course to impose tariffs on steel and aluminum imports from around the world by the end of the week, despite threats that other countries will retaliate and Republican warnings the move could hurt the U.S. economy, senior U.S. officials said on Sunday.

"I don't know exactly what day because the lawyers are working away, but sometime this week," Commerce Secretary Wilbur Ross said on ABC’s “This Week.” (...)
Einde van de week. Benieuwd of Mueller zoals vanouds het feestje komt verzieken met een riedeltje aanklachten.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_177616993
En dan zeggen dat The President alleen golft.... :+

“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_177617016
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 10:47 schreef Eficaz het volgende:
En dan zeggen dat The President alleen golft.... :+

[ afbeelding ]
Inderdaad, er wordt momenteel niks meer gelekt uit het Witte Huis.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 maandag 5 maart 2018 @ 10:54:35 #114
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177617115
quote:
10s.gif Op maandag 5 maart 2018 10:49 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Inderdaad, er wordt momenteel niks meer gelekt uit het Witte Huis.
Daarvoor moeten er mensen aanwezig zijn. Als iedereen ontslag neemt stopt het uiteraard vanzelf.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_177617374
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 10:47 schreef Eficaz het volgende:
En dan zeggen dat The President alleen golft.... :+

[ afbeelding ]
Die Trump in zijn cartoons heeft werkelijk niets meer met de realiteit te maken :')

Het lijkt verdomme wel een gespierde strandwacht van in de 20 :')
  Overall beste user 2022 maandag 5 maart 2018 @ 11:15:40 #116
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177617401
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 11:13 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Die Trump in zijn cartoons heeft werkelijk niets meer met de realiteit te maken :')

Het lijkt verdomme wel een gespierde strandwacht van in de 20 :')
Maar dat is Trump toch ook?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 maandag 5 maart 2018 @ 11:17:12 #117
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177617420
Mooie volle bos haar ook.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_177617456
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 11:13 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Die Trump in zijn cartoons heeft werkelijk niets meer met de realiteit te maken :')

Het lijkt verdomme wel een gespierde strandwacht van in de 20 :')
Cartoons zijn niet volledig waarheidsgetrouw, stop de persen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_177617511
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 11:19 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Cartoons zijn niet volledig waarheidsgetrouw, stop de persen.
Nee, natuurlijk niet, maar vind je dit niet een beetje over de top? Cartoons vergroten al bestaande persoonlijkheidskenmerken uit, dit is gewoon de fantasie van de tekenaar. Trump is een obese 70'er, geen gespierde adonis. Maakt dat je de cartoon hoe dan ook moeilijk serieus kan nemen als je het mij vraagt.
pi_177617536
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 11:24 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet, maar vind je dit niet een beetje over de top? Cartoons vergroten al bestaande persoonlijkheidskenmerken uit, dit is gewoon de fantasie van de tekenaar. Trump is een obese 70'er, geen gespierde adonis. Maakt dat je de cartoon hoe dan ook moeilijk serieus kan nemen als je het mij vraagt.
Boeiend, als die gast Trump zo wil tekenen moet hij dat lekker doen. Ben Garrisson neem ik sowieso al niet serieus.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_177617566
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 11:13 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Die Trump in zijn cartoons heeft werkelijk niets meer met de realiteit te maken :')

Het lijkt verdomme wel een gespierde strandwacht van in de 20 :')
In his dreams !? Our nightmare...
pi_177617782
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 11:24 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet, maar vind je dit niet een beetje over de top? Cartoons vergroten al bestaande persoonlijkheidskenmerken uit, dit is gewoon de fantasie van de tekenaar. Trump is een obese 70'er, geen gespierde adonis. Maakt dat je de cartoon hoe dan ook moeilijk serieus kan nemen als je het mij vraagt.
De adonis Trump lost alle lekken op met de moersleutel die Amerika is. Logisch toch.

Zou me niet te veel druk maken om dit soort propaganda.
  maandag 5 maart 2018 @ 11:45:02 #123
8369 speknek
Another day another slay
pi_177617856
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_177618024
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 11:40 schreef Tchock het volgende:

[..]

De adonis Trump lost alle lekken op met de moersleutel die Amerika is. Logisch toch.

Zou me niet te veel druk maken om dit soort propaganda.
Maak me ook niet druk hoor :P

Vooral een facepalm moment
pi_177618207
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 17:50 schreef martijnde3de het volgende:

Ik vind de economische situatie nu goed:
- lage werkloosheid
- hogere lonen
- Groeiende economie
Heb effe niet alles gelezen, maar ik wilde hier wel even op reageren. Dat onze ideologische standpunten verschillen, dat is verder prima :)

quote:
Ik vind de economische situatie nu goed:
- lage werkloosheid
- hogere lonen
- Groeiende economie
Dit is toch gewoon de trend van Obama? En dat is onder Trump wat versterkt. Waarom? Omdat ie 1500 miljard dollar heeft geleend uit de toekomst. Zoals ik al eerder heb aangegeven. Als ik een miljoen leen, dan gaat het mij en mijn familie de komende paar jaar ook voor de wind. Maar uiteindelijk moet ik het terugbetalen. En dan komt het harde gelag, meestal het moment waarop een Democratische president de rommel weer moet opruimen (en daar 4 tot 8 jaar later weer voor afgestraft wordt)

quote:
Echter, ik sta niet echt achter zijn gedrag van beledigen en twitteren. Ik snap niet dat hij zich zo gedraagt. 40% van de Amerikanen steunt hem, dit had dik boven de 45% kunnen zijn als zijn gedrag normaal was. Verder vind ik het onverstandig dat hij Comney heeft ontslagen, hij maakte de problemen hiermee alleen maar groter
Waarom snap je dit niet? Trump gedraagt zich al 70 jaar zo. Er is 40 jaar beeldmateriaal en leesmateriaal hem waarin hij zich zo gedraagt. Alles wijst naar een low-intellect impulsief entitled narcistisch personage. Nu op zijn 70e is dat allemaal versterkt, want hij is in zijn leven -dankzij zijn startfortuin- weinig tegengekomen voor zelfreflectie en remmingen.
beter een knipoog dan een blauw oog
  maandag 5 maart 2018 @ 12:28:14 #126
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177618516
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 12:06 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Heb effe niet alles gelezen, maar ik wilde hier wel even op reageren. Dat onze ideologische standpunten verschillen, dat is verder prima :)

[..]

Dit is toch gewoon de trend van Obama? En dat is onder Trump wat versterkt. Waarom? Omdat ie 1500 miljard dollar heeft geleend uit de toekomst. Zoals ik al eerder heb aangegeven. Als ik een miljoen leen, dan gaat het mij en mijn familie de komende paar jaar ook voor de wind. Maar uiteindelijk moet ik het terugbetalen. En dan komt het harde gelag, meestal het moment waarop een Democratische president de rommel weer moet opruimen (en daar 4 tot 8 jaar later weer voor afgestraft wordt)

[..]

Waarom snap je dit niet? Trump gedraagt zich al 70 jaar zo. Er is 40 jaar beeldmateriaal en leesmateriaal hem waarin hij zich zo gedraagt. Alles wijst naar een low-intellect impulsief entitled narcistisch personage. Nu op zijn 70e is dat allemaal versterkt, want hij is in zijn leven -dankzij zijn startfortuin- weinig tegengekomen voor zelfreflectie en remmingen.
Jij hebt het begrepen: Die "Jobs" van Trump zijn net zo vluchtig als die van zijn eigen staf. Hoge lonen betekenen hogere inflatie en Op gegeven moment zul je de belasting weer terug moeten betalen, want de regering moet ook efficient kunnen draaien..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_177618586
quote:
7s.gif Op maandag 5 maart 2018 11:26 schreef Ludachrist het volgende:
Ben Garrisson neem ik sowieso al niet serieus.
Sinds hij Michelle Obama ooit afbeelde als een aapachtige gespierde trans (inclusief penisbobbel) wordt Garrison wel vaker niet meer serieus genomen. :P

Ik kan best grinniken om goede rechtse cartoons, maar Garrisons tekeningen zijn ten eerste veel te vol en ten tweede moet je iemand niet extra mooi / extra lelijk hoeven af te beelden om te benadrukken met wie je het wel en met wie je het niet eens bent. (Maak ze dan allebei mooi of lelijk.) Oom Donald neerzetten als een redelijk geproportioneerde, zij het stevige 30-40 jarige heeft niks meer met cartoons te maken, dat zijn bidprentjes.

meer: https://rationalwiki.org/wiki/Ben_Garrison
  maandag 5 maart 2018 @ 12:33:23 #128
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_177618611
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 09:38 schreef Ulx het volgende:

[..]

En zou je er heen willen migreren?
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 09:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Woon jij in de VS?
Ik woon niet in de VS, immigratie is nog steeds een serieuze optie.
Maar in de sector waar ik werk zou zoeken, is in Amerika weinig werk.
Dus maybe als ik met pensioen ben ofzo :P Maar wie weet eerder.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  Overall beste user 2022 maandag 5 maart 2018 @ 12:35:55 #129
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177618660
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 12:33 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

[..]

Ik woon niet in de VS, immigratie is nog steeds een serieuze optie.
Maar in de sector waar ik werk zou zoeken, is in Amerika weinig werk.
Dus maybe als ik met pensioen ben ofzo :P Maar wie weet eerder.
Lijkt me niet, als je niets toe te voegen hebt aan het land hoor je er niet.

:P
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 5 maart 2018 @ 12:38:56 #130
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_177618719
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 12:35 schreef Ulx het volgende:

[..]

Lijkt me niet, als je niets toe te voegen hebt aan het land hoor je er niet.

:P
Wel ik heb genoeg toe te voegen, alleen de sector waar ik het liefst in werk in daar slecht betaald en er is weinig werk in. Kan ook iets anders doen, alleen dat vind ik minder leuk. Dus het leven is één en al keuzes :)
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  Overall beste user 2022 maandag 5 maart 2018 @ 12:39:19 #131
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177618731
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_177618792
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 12:33 schreef martijnde3de het volgende:

[..]


[..]

Ik woon niet in de VS, immigratie is nog steeds een serieuze optie.
Maar in de sector waar ik werk zou zoeken, is in Amerika weinig werk.
Dus maybe als ik met pensioen ben ofzo :P Maar wie weet eerder.
Dus je woont niet in de VS, maar vindt immigratie een belangrijk punt? Bij jou gaat de vlag uit als een land aan de andere kant van de oceaan besluit om moslims en Mexicanen buiten de deur te houden?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_177618820
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 12:33 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

[..]

Ik woon niet in de VS, immigratie is nog steeds een serieuze optie.
Maar in de sector waar ik werk zou zoeken, is in Amerika weinig werk.
Dus maybe als ik met pensioen ben ofzo :P Maar wie weet eerder.
Als je zijn immigratie standpunten zo goed vind wat maak je dan van zijn opmerkingen over de "greencard lottery"?
  maandag 5 maart 2018 @ 12:46:29 #134
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_177618843
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 12:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus je woont niet in de VS, maar vindt immigratie een belangrijk punt? Bij jou gaat de vlag uit als een land aan de andere kant van de oceaan besluit om moslims en Mexicanen buiten de deur te houden?
Ik zie het door de ogen van de Amerikanen. Ken daar mensen, lees er veel over en kijk er tv over.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  maandag 5 maart 2018 @ 12:47:56 #135
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_177618866
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 12:44 schreef Chewie het volgende:

[..]

Als je zijn immigratie standpunten zo goed vind wat maak je dan van zijn opmerkingen over de "greencard lottery"?
Je moet mensen niet loten om een greencard.
Je moet mensen kiezen/toelaten die 1. Engels spreken. 2. De Amerikaanse rechtstaat en democratie respecteren en erkennen 3. De Amerikaanse normen en waarden accepteren.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  maandag 5 maart 2018 @ 12:48:17 #136
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_177618869
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 12:39 schreef Ulx het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is echt geweldig _O- _O-
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_177618922
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 12:46 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Ik zie het door de ogen van de Amerikanen. Ken daar mensen, lees er veel over en kijk er tv over.
Die hebben extreem veel last van Mexicanen? En zo'n muur gaat daartegen helpen?

Want die muur is eigenlijk het enige waarmee hij zich onderscheidt van zijn voorganger. Onder Obama werden namelijk meer illegalen gedeporteerd.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_177618927
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 12:47 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Je moet mensen niet loten om een greencard.
Je moet mensen kiezen/toelaten die 1. Engels spreken. 2. De Amerikaanse rechtstaat en democratie respecteren en erkennen 3. De Amerikaanse normen en waarden accepteren.
Ja daar gaat het al fout, je loot namelijk geen greencard maar de mogelijkheid om een greencard te krijgen vervolgens zijn er nogal wat voorwaarden waar je aan moet voldoen voordat je die greencard ook daadwerkelijk krijgt.

Het is wel bijzonder dat iemand die zichzelf een Trump supporter noemt met als 1 van de argumenten het immigratiebeleid eigenlijk net zo slecht op de hoogte is van het huidige beleid als Trump
  maandag 5 maart 2018 @ 12:56:50 #139
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_177619036
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 12:51 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja daar gaat het al fout, je loot namelijk geen greencard maar de mogelijkheid om een greencard te krijgen vervolgens zijn er nogal wat voorwaarden waar je aan moet voldoen voordat je die greencard ook daadwerkelijk krijgt.

Het is wel bijzonder dat iemand die zichzelf een Trump supporter noemt met als 1 van de argumenten het immigratiebeleid eigenlijk net zo slecht op de hoogte is van het huidige beleid als Trump
Dan verwoord ik mij kennelijk niet goed. Er moet sowieso niks geloot worden. Iedereen moet gewoon aanvragen, zonder loten. Dan de mensen met de hoogste opleiding en die 3 punten die ik heb genoemd binnen laten. Dat was mijn mening, niet het huidige beleid in de vs.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  maandag 5 maart 2018 @ 12:57:24 #140
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_177619044
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 12:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Die hebben extreem veel last van Mexicanen? En zo'n muur gaat daartegen helpen?

Want die muur is eigenlijk het enige waarmee hij zich onderscheidt van zijn voorganger. Onder Obama werden namelijk meer illegalen gedeporteerd.
In Nederland zetten we ook illegalen uit, waarom zou de VS dat niet of minder mogen doen?
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_177619076
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 12:57 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

In Nederland zetten we ook illegalen uit, waarom zou de VS dat niet of minder mogen doen?
Mijn punt is dat Trump zich daarmee niet onderscheidt van zijn voorgangers. Ik snap dus niet helemaal waarom je idolaat bent van zijn immigratiebeleid.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_177619099
https://twitter.com/realDonaldTrump/status/970626966004162560

quote:
We have large trade deficits with Mexico and Canada. NAFTA, which is under renegotiation right now, has been a bad deal for U.S.A. Massive relocation of companies & jobs. Tariffs on Steel and Aluminum will only come off if new & fair NAFTA agreement is signed. Also, Canada must..
quote:
...treat our farmers much better. Highly restrictive. Mexico must do much more on stopping drugs from pouring into the U.S. They have not done what needs to be done. Millions of people addicted and dying.
pi_177619101
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 12:56 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Dan verwoord ik mij kennelijk niet goed. Er moet sowieso niks geloot worden. Iedereen moet gewoon aanvragen, zonder loten. Dan de mensen met de hoogste opleiding en die 3 punten die ik heb genoemd binnen laten. Dat was mijn mening, niet het huidige beleid in de vs.
Nee jij stelt dat je de opvattingen van Trump omtrent immigratie goed vind dus vandaar mijn vraag waarom precies want gezien zijn idee van de greencard lottery heeft hij duidelijk geen idee waar hij over praat.

Maar die vraag kan je dus niet beantwoorden?

En hoogopgeleid eerst binnenlaten zegt natuurlijk ook helemaal niks over de behoefte van het land, als Trump gelijk zou hebben en de handelsoorlog over staal zorgt voor meer binnenlandse productie van staal maar je hebt er niet genoeg mensen voor in eigen land dan heb je niet direct behoefte aan hoogopgeleide immigranten.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2018 13:03:12 ]
pi_177619139
State Department Has Spent None Of The $120 Million Allocated To Fight Russian Interference (HuffPo)
quote:
The State Department has spent $0 of $120 million allocated by Congress to combat foreign efforts to influence U.S. elections, The New York Times reported on Sunday.

Despite the massive budget, Secretary of State Rex Tillerson has done little to thwart a sweeping influence campaign by the Russian government, and an office tasked with countering such efforts has no employees that even speak Russian due to an ongoing hiring freeze.

Tillerson himself has continued to doubt the ability of his department to combat Russia, and just last month said that if Moscow wanted to meddle, it was “going to find ways to do that.”
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt er natuurlijk ook een leuke eethoek van kopen. :D
pi_177619217
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 12:59 schreef KoosVogels het volgende:
. Ik snap dus niet helemaal waarom je idolaat bent van zijn immigratiebeleid.
Vooral niet omdat Trump nu niet echt weet hoe en wat het huidige immigratiebeleid nu precies inhoud.

Maar daar zal wel geen direct antwoord van martijn op komen, die blijft er mooi omheen dansen.
  Overall beste user 2022 maandag 5 maart 2018 @ 13:08:26 #146
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_177619235
quote:
Probeert hij nu die tarieven als chantagemiddel in te zetten?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 5 maart 2018 @ 13:11:13 #147
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_177619290
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 12:33 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

[..]

Ik woon niet in de VS, immigratie is nog steeds een serieuze optie.
Maar in de sector waar ik werk zou zoeken, is in Amerika weinig werk.
Dus maybe als ik met pensioen ben ofzo :P Maar wie weet eerder.
In welke sector werk je dan? Toch geen kolenindustire? Dat lijkt mij een tijdelijke baan
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 5 maart 2018 @ 13:12:35 #148
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_177619308
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 12:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Mijn punt is dat Trump zich daarmee niet onderscheidt van zijn voorgangers. Ik snap dus niet helemaal waarom je idolaat bent van zijn immigratiebeleid.
Dat ben ik niet, maar ik ben het er mee eens :)
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  maandag 5 maart 2018 @ 13:13:15 #149
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_177619324
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 13:00 schreef Chewie het volgende:

[..]

Nee jij stelt dat je de opvattingen van Trump omtrent immigratie goed vind dus vandaar mijn vraag waarom precies want gezien zijn idee van de greencard lottery heeft hij duidelijk geen idee waar hij over praat.

Maar die vraag kan je dus niet beantwoorden?

En hoogopgeleid eerst binnenlaten zegt natuurlijk ook helemaal niks over de behoefte van het land, als Trump gelijk zou hebben en de handelsoorlog over staal zorgt voor meer binnenlandse productie van staal maar je hebt er niet genoeg mensen voor in eigen land dan heb je niet direct behoefte aan hoogopgeleide immigranten.
Wat is je vraag dan, ik dacht dat ik hem had beantwoord.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  maandag 5 maart 2018 @ 13:13:33 #150
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_177619327
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 13:11 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

In welke sector werk je dan? Toch geen kolenindustire? Dat lijkt mij een tijdelijke baan
Onderwijs is momenteel mijn sector.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')