abonnement Unibet Coolblue
  maandag 5 maart 2018 @ 07:23:39 #151
221912 minilot
Nancy boy
pi_177614685
*knippert met ogen*
*checkt interwebz*

Aaah, wat leuk voor Del Toro!
En zeer terecht dat Get Out best screenplay heeft gewonnen, want dat was inderdaad briljant O+
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 5 maart 2018 @ 07:26:55 #152
221912 minilot
Nancy boy
pi_177614693
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 21:53 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik vind Paul eigenlijk steeds minder leuk worden. Mooi weer de Leeuw enzo was prima TV, laatste tijd is het een irritante schreeuwde.

Ik de quiz vind ik hem bijvoorbeeld ook echt weinig toevoegen.
Mijn liefde voor Paul bekoelde al danig vanaf het toffe Schreeuw van de Leeuw wegens sindsdien steeds minder goeie programma's, maar daalde tot nulpunt toen -ie een paar jaar geleden het sprookje De Indische Waterlelies in de Efteling verpestte door het erg belabberd in te spreken. }:|
Let me see you stripped down to the bone
pi_177614741
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 07:23 schreef minilot het volgende:
*knippert met ogen*
*checkt interwebz*

Aaah, wat leuk voor Del Toro!
En zeer terecht dat Get Out best screenplay heeft gewonnen, want dat was inderdaad briljant O+
Was dat die film over die mensen die vermoord werden voor onderdelen? Die vond ik verrassend goed.

Zaterdag stond ik op de schaats, gisteren op het strand van Scheveningen :D

Alleen helaas veels te weinig geslapen. Onrustig in m'n hoofd.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_177614840
Ik heb heerlijk en lang geslapen. Gisteren kwam om vier uur gaan liggen, tussendoor ongeveer anderhalf uur eruit geweest om te eten, en net om zeven uur de wekker. :O

Verder: eens met dude's betoog over 4roses, het verbaasde me ook dat dat de keuze werd.
En: liefde voor Daniel Lohues, ben benieuwd naar zijn nieuwe plaat O+
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_177614841
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 07:35 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Alleen helaas veels te weinig geslapen. Onrustig in m'n hoofd.
Hier een medestander :) Heeft ook niet zo'n goede impact op mijn functioneren: gisteren totale paniek omdat ik mijn sleutels kwijt was en mijn huis niet meer in kon, bleek dat ik ze in de voordeur had laten zitten.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_177614857
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 07:49 schreef mjan het volgende:

[..]

Hier een medestander :) Heeft ook niet zo'n goede impact op mijn functioneren: gisteren totale paniek omdat ik mijn sleutels kwijt was en mijn huis niet meer in kon, bleek dat ik in de voordeur had laten zitten.
ahw, herkenbare paniek :* Deze week ruimte om het rustig aan te doen?
freedom is just another word for nothing left to lose
  maandag 5 maart 2018 @ 08:08:36 #157
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_177615021
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 00:59 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dit restaurant staat in Groningen zelf best slecht bekend. :@ En er zijn sowieso in die prijsklasse wel een aantal veel betere en leukere. Ik ken eigenlijk niemand hier die ooit naar 4 Roses gaat. :@

Maar dat kan uiteraard ook een kwestie van smaak zijn. Ben heel benieuwd wat jullie er uiteindelijk van vonden. Vanwaar kwam je eigenlijk in dit restaurant terecht? Er komen vooral toeristen en soms studentengroepen, volgens mij. Niet dat dat per definitie verkeerd is, trouwens.

Ik ken wel een kok die er gewerkt heeft en dat was geen leuk verhaal. Anderzijds verwachten eters daar ook geen hoogstandjes en het is an sich wel een leuke locatie natuurlijk.

Je hebt nagenoeg om de hoek aan de Vismarkt La Cantina Mexicana en dat is ook gewoon een soort van Mexicaanse vreetschuur waar studenten hun kater weg komen eten, maar ik ben er dol op. Waar voor je geld, geen pretenties maar wel heel veel kaas en jalapenos. Als het dan toch fout moet, dan ook góed.
Ik ga het gewoon zeggen: het restaurant heet niet 4 Roses, maar Four Rose’s. Jazeker, met die apostrof.

Maar buiten dat: vroeger kon je er erg lekker eten. Een paar jaar geleden nog eens geprobeerd en geconstateerd dat we er niet meer naartoe hoeven. We hadden nog een tijdje Maff voor Mexicaans eten op de kop van de Korreweg, maar die verdween jammergenoeg. Cantina Mexicana ook ooit wel eens geweest, en die kan nu dus weer op het lijstje.

Jammer Molo, maar ik hoop dat je het wel leuk vond in Groningen.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 maart 2018 @ 08:15:06 #158
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_177615096
In Velsen ligt momenteel de campagne stil. Kandidaatraadslid en steunfractielid van de PVDA is totaal onverwacht overleden. 52. :{. Haar man was al overleden en nu staan die kinderen van 18 en 16 er alleen voor.

Het was een lief mens. Stond voor iedereen klaar en plotseling kan het dan over zijn... *gmbrl*
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 5 maart 2018 @ 08:17:22 #159
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_177615127
Oscars helemaal gemist. Maar goed ook, want ik heb ernstig slaaptekort.

Wel blij voor de Oscars voor Three Billboards. En Allison Janney want die vind ik ook tof.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 5 maart 2018 @ 08:18:00 #160
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_177615133
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 08:15 schreef borisz het volgende:
In Velsen ligt momenteel de campagne stil. Kandidaatraadslid en steunfractielid van de PVDA is totaal onverwacht overleden. 52. :{. Haar man was al overleden en nu staan die kinderen van 18 en 16 er alleen voor.

Het was een lief mens. Stond voor iedereen klaar en plotseling kan het dan over zijn... *gmbrl*
Triest.
The love you take is equal to the love you make.
pi_177615166
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 08:15 schreef borisz het volgende:
In Velsen ligt momenteel de campagne stil. Kandidaatraadslid en steunfractielid van de PVDA is totaal onverwacht overleden. 52. :{. Haar man was al overleden en nu staan die kinderen van 18 en 16 er alleen voor.

Het was een lief mens. Stond voor iedereen klaar en plotseling kan het dan over zijn... *gmbrl*
Naar zeg, borisz. Heel erg voor die kinderen, zo jong nog en dan je beide ouders al moeten missen.
En ja, 'het' kan zo over zijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_177615770
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 08:15 schreef borisz het volgende:
In Velsen ligt momenteel de campagne stil. Kandidaatraadslid en steunfractielid van de PVDA is totaal onverwacht overleden. 52. :{. Haar man was al overleden en nu staan die kinderen van 18 en 16 er alleen voor.

Het was een lief mens. Stond voor iedereen klaar en plotseling kan het dan over zijn... *gmbrl*
Och wat triest.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator maandag 5 maart 2018 @ 09:36:31 #163
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_177616011
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 5 maart 2018 @ 09:44:33 #164
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_177616084
quote:
Lang geslapen?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_177616206
quote:
Stoere boi hoor.
  maandag 5 maart 2018 @ 10:07:38 #166
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_177616409
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 08:08 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik ga het gewoon zeggen: het restaurant heet niet 4 Roses, maar Four Rose’s. Jazeker, met die apostrof.

Maar buiten dat: vroeger kon je er erg lekker eten. Een paar jaar geleden nog eens geprobeerd en geconstateerd dat we er niet meer naartoe hoeven. We hadden nog een tijdje Maff voor Mexicaans eten op de kop van de Korreweg, maar die verdween jammergenoeg. Cantina Mexicana ook ooit wel eens geweest, en die kan nu dus weer op het lijstje.

Jammer Molo, maar ik hoop dat je het wel leuk vond in Groningen.
Klopt, omdat de dochter van de eigenaar Roos heet, toch? En dan was het Voor Roos, maar ook dat eigenlijk niet goed geschreven.

Maar een achterlijke naam natuurlijk. Niemand die het zo schrijft.

Jammer dat Maff weg is!
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 5 maart 2018 @ 10:48:32 #167
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_177617008
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 10:07 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Klopt, omdat de dochter van de eigenaar Roos heet, toch? En dan was het Voor Roos, maar ook dat eigenlijk niet goed geschreven.

Maar een achterlijke naam natuurlijk. Niemand die het zo schrijft.

Jammer dat Maff weg is!
Las ik nou dat je in mijn buurt huizen aan het kijken bent?

Ik wil niet pretenderen dat ik de hele buurt nou zo goed ken, maar als je nou gewoon eens wilt vragen of die en die straat iets is, vraag gerust.

En ik ben natuurlijk nieuwsgierig naar wat voor type huis jullie belangstelling uit zou gaan.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 5 maart 2018 @ 11:32:49 #168
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_177617640
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 10:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Las ik nou dat je in mijn buurt huizen aan het kijken bent?

Ik wil niet pretenderen dat ik de hele buurt nou zo goed ken, maar als je nou gewoon eens wilt vragen of die en die straat iets is, vraag gerust.

En ik ben natuurlijk nieuwsgierig naar wat voor type huis jullie belangstelling uit zou gaan.
Ja klopt!
We zoeken een statig pandje, hoge plafonds, ensuite etc. Met tuin. Liefst zo dicht mogelijk aan het plantsoen.

Kunnen ons huidige huis erg goed verkopen en hebben een bitcoin-klapper gemaakt, dus nu rondkijken naar een nog leuker huis dan we al hebben. Geen haast of noodzaak, dat scheelt. :)

Ik dm je even zodra we specifiek iets op het oog hebben, dank!

[ Bericht 3% gewijzigd door Duderinnetje op 05-03-2018 11:38:41 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_177618000
Met drakenkamer?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 5 maart 2018 @ 12:03:01 #170
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_177618148
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 11:32 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja klopt!
We zoeken een statig pandje, hoge plafonds, ensuite etc. Met tuin. Liefst zo dicht mogelijk aan het plantsoen.

Kunnen ons huidige huis erg goed verkopen en hebben een bitcoin-klapper gemaakt, dus nu rondkijken naar een nog leuker huis dan we al hebben. Geen haast of noodzaak, dat scheelt. :)

Ik dm je even zodra we specifiek iets op het oog hebben, dank!
Ik hoop dan maar dat je geen hekel hebt aan nijlganzen want die wekken je geheid bij het krieken van de dag!

We komen erop terug. ;)
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 5 maart 2018 @ 12:26:00 #171
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_177618475
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 11:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Met drakenkamer?
Nee, no more draken. Free at last! *O* ;)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_177618973
Veranderingen Dude! Geen draken meer en mogelijk een nieuw huis!
pi_177618979
En ik heb een week vrij nu O+
  maandag 5 maart 2018 @ 12:59:09 #174
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_177619071
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 12:53 schreef Bluezz het volgende:
En ik heb een week vrij nu O+
Oh wat heerlijk! Zo maar? Of gaan jullie op reis?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_177619253
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 12:59 schreef Duderinnetje het volgende:

Oh wat heerlijk! Zo maar? Of gaan jullie op reis?
Weekje thuis, maar wel wat leuks gepland zo hier en daar.
Ik heb zoveel vrije dagen/ouwe lullinnen dagen dat ik gewoon 4x p.j. 1 of 2 weken vrij kan nemen...
Dus weekje maart, 2 weken mei/juni, 2 weken september en nog een weekie in december en dan af en toe nog een los dagje waar het uitkomt.
Ideaal en deze drukke baan ook goed vol te houden op deze manier.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')