abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_177594195
Monsters have overrun our world, and their flesh will be your bounty in a tense match-based, first person monster hunter from the makers of Crysis.


Al een hele tijd heb ik gewacht op Hunt: Showdown. Nu is hij vorige week beschikbaar gekomen en heb ik hem via Steam gekocht. ( wederom een early access.)

Nu heb ik één rondje gedaan met een random speler. Het beviel me best wel! Er zijn uiteraard wel een paar bugs maar ik vind dat hij tot dusver goed speelbaar is. Wat vond jij ervan?

Het lijkt me alleen leuker om het met ''bekenden'' te spelen dan alleen.

Zijn er FOK!'ers deze game wellicht met mij willen ontdekken/spelen? :)

Ken je het niet? Hier wat linkjes:

https://www.huntshowdown.com/
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_177594220
Paar youtubes ervan gezien, leek me niet leuk genoeg om het te kopen.
pi_177594430
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 09:33 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
Paar youtubes ervan gezien, leek me niet leuk genoeg om het te kopen.
Jammer!
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_177617897
Ik speel het met mijn 13-jarige zoon en ik moet zeggen dat dit spel mijn nieuwe favoriet is ondanks de optimalisatie, bugs, crashes en server restarts.

Crashes heb ik maar 2x gehad in ongeveer 35 uur speeltijd, maar toen hing mijn pc ook helemaal vast. De 2de keer zelfs samen met mijn zoon allebei tegelijk een crash in de kelder van Stillwater Bend nadat we 4 hunters en de Spider hadden afgemaakt. Dat was wel jammer want onze level 40+ hunters waren ook dood daarna. Maar ja Early Access gaat niet over rozen haha.

Ondanks dat vinden we dit spel zo spannend en geweldig, de sfeer, dat moment dat je de Spider/Butcher hebt gedood en alle spelers naar jouw locatie komen.

Langste gevecht wat we hebben gehad was bijna 25 minuten en dat was nadat we de Butcher hadden gedood. Alle 5 duo teams op 1 plek samen en iedereen wilde de buit, niemand die het spel vroegtijdig verliet. Molotovs, dynamiet, granaten, exploderende vaten, alles werd gebruikt daar. Mijn medkit was op, mijn 2 vitality shots weg, allebei een revive en munitie was ook niet meer te vinden op heel Alice Farm en omstreken. Met 8 kills samen en bar weinig munitie de uitgang gehaald.
  Eindredactie Games maandag 5 maart 2018 @ 15:56:49 #5
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_177622568
Tijdje geprobeerd tijdens de closed bèta enkele weken geleden, maar de performance was echt dramatisch. Deze week maar eens opnieuw aanslingeren om te kijken of e.e.a. verbeterd is, want het idee is wel erg tof.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_177635485
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 11:47 schreef Damius het volgende:
Ik speel het met mijn 13-jarige zoon en ik moet zeggen dat dit spel mijn nieuwe favoriet is ondanks de optimalisatie, bugs, crashes en server restarts.

Crashes heb ik maar 2x gehad in ongeveer 35 uur speeltijd, maar toen hing mijn pc ook helemaal vast. De 2de keer zelfs samen met mijn zoon allebei tegelijk een crash in de kelder van Stillwater Bend nadat we 4 hunters en de Spider hadden afgemaakt. Dat was wel jammer want onze level 40+ hunters waren ook dood daarna. Maar ja Early Access gaat niet over rozen haha.

Ondanks dat vinden we dit spel zo spannend en geweldig, de sfeer, dat moment dat je de Spider/Butcher hebt gedood en alle spelers naar jouw locatie komen.

Langste gevecht wat we hebben gehad was bijna 25 minuten en dat was nadat we de Butcher hadden gedood. Alle 5 duo teams op 1 plek samen en iedereen wilde de buit, niemand die het spel vroegtijdig verliet. Molotovs, dynamiet, granaten, exploderende vaten, alles werd gebruikt daar. Mijn medkit was op, mijn 2 vitality shots weg, allebei een revive en munitie was ook niet meer te vinden op heel Alice Farm en omstreken. Met 8 kills samen en bar weinig munitie de uitgang gehaald.
Wauw dat klinkt echt tof! :D

Ik vind het inderdaad ook een geweldige sfeer, en zodra je in game bent voelde ik meteen de spanning.
quote:
2s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:56 schreef 2dope het volgende:
Tijdje geprobeerd tijdens de closed bèta enkele weken geleden, maar de performance was echt dramatisch. Deze week maar eens opnieuw aanslingeren om te kijken of e.e.a. verbeterd is, want het idee is wel erg tof.
Wat vond je dan precies dramatisch aan de performance? Is me nog niet opgevallen ( of het is al veranderd )
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
  Eindredactie Games dinsdag 6 maart 2018 @ 08:39:31 #7
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_177635707
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 08:18 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

Wat vond je dan precies dramatisch aan de performance? Is me nog niet opgevallen ( of het is al veranderd )
Netcode en framerate. 30 fps met dipjes ver daaronder, en extreme input lag. Bijv. in dat schuurtje waar die spin zit, als de boel dan in de fik vloog werd het echt drama met spikes tot onder de 20 fps ofzo. Maar dat was vroeg in de closed bèta, ik zag toen een heleboel mensen klagen. Vermoedelijk is dat inmiddels wel aangepakt.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_177715381
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 08:39 schreef 2dope het volgende:

[..]

Netcode en framerate. 30 fps met dipjes ver daaronder, en extreme input lag. Bijv. in dat schuurtje waar die spin zit, als de boel dan in de fik vloog werd het echt drama met spikes tot onder de 20 fps ofzo. Maar dat was vroeg in de closed bèta, ik zag toen een heleboel mensen klagen. Vermoedelijk is dat inmiddels wel aangepakt.
Ik denk het wel, want ik heb het zelf nog niet ervaren. Lijkt me inderdaad zowat onspeelbaar ja.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')