abonnement Unibet Coolblue
  zondag 4 maart 2018 @ 14:23:42 #151
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_177600089
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 14:00 schreef Sarasi het volgende:
Dit is dus waarom ik al die blauwe vinkjes en laatst online status dingen heb uitgezet. :') Ja, soms heb ik geen zin te reageren op persoon A en wel op persoon B, en ja, mijn vriend is ook weleens persoon A.

En ja, natuurlijk mag hij ook best een keer een foto maken met mijn telefoon, navigeren, of iemand terug appen wanneer ik rijd, maar alleen als hij dat doet waar ik bij ben. En dan vertrouw ik er dus op dat hij ook alléén datgene doet waarvoor hij mijn telefoon even nodig had. Als hij 'm wilde om te navigeren en ik zie hem sneaky whatsappgesprekken openen, dan zou er redelijke stront aan de knikker zijn ja. Dat gaat niet alleen om mijn privacy, maar ook om die van iedereen die met mij appt.

Een telefoon is tegenwoordig ook automatisch een GPS tracker in de meeste gevallen en ik zou me echt niet kunnen voorstellen dat je relatie er beter van wordt als je álles van elkaar weet. Ik heb liever geen relatie met Big Brother. Dus nee, we kijken niet door elkaars telefoon, al helemaal niet om te controleren. Als iemand me dat ooit zou vragen, zou ik ook direct om de tafel gaan zitten om uit te zoeken waar dat wantrouwen dan vandaan komt. Maar m'n telefoon zouden ze niet krijgen.

Het is ook zo'n schijnveiligheid. Stel je bent bang dat je partner vreemd gaat, dus je snuffelt door die telefoon. Dat kan alleen maar slecht uitpakken, in het scenario dat je echt bewijs vindt. Als je geen bewijs vindt, heb je er nog geen drol aan, want dan slaat je hoofd wel op hol dat de berichten misschien weer gewist zijn of via een geheim mailadres worden verstuurd ofzo. Kortom: je kunt er nooit mee aantonen dat iemand níét vreemd gaat. Het heeft geen zin!
Dit alles.
With the stars as her umbrella
pi_177600125
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 13:49 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Nee ik reageer altijd op haar berichten. Al is het maar om te zeggen dat ik er op terug kom
Lijkt me heel vermoeiend. Benauwt je dat niet?
  zondag 4 maart 2018 @ 14:36:11 #153
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_177600367
Geen geheimen hier voor elkaar. Lezen af en toe mee met elkaar als we aan het appen zijn/iets gestuurd hebben, maar als de een aangeeft dat het echt iets persoonlijks is dan is dat ook goed. Het gaat pas fout als je het stiekem doet, uit wantrouwen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zondag 4 maart 2018 @ 15:11:51 #154
92279 N.icka
Windforce 11
pi_177601388
quote:
2s.gif Op zondag 4 maart 2018 14:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
Geen geheimen hier voor elkaar. Lezen af en toe mee met elkaar als we aan het appen zijn/iets gestuurd hebben, maar als de een aangeeft dat het echt iets persoonlijks is dan is dat ook goed. Het gaat pas fout als je het stiekem doet, uit wantrouwen.
Je weet nooit zeker dat de ander geen geheimen heeft voor jou.
  zondag 4 maart 2018 @ 15:12:57 #155
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_177601421
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 15:11 schreef N.icka het volgende:

[..]

Je weet nooit zeker dat de ander geen geheimen heeft voor jou.
Dat weet je nooit zeker nee, maar heeft iets te maken met vertrouwen en zo. Als dat er niet is heeft een relatie weinig zin.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zondag 4 maart 2018 @ 15:15:03 #156
92279 N.icka
Windforce 11
pi_177601470
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 15:12 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dat weet je nooit zeker nee, maar heeft iets te maken met vertrouwen en zo. Als dat er niet is heeft een relatie weinig zin.
Absoluut.maar ik lees het zo vaak. we hebben geen geheimen voor elkaar.
  zondag 4 maart 2018 @ 15:59:40 #157
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_177602590
Ik heb 1 keer gehad dat hij mijn berichten las op een internetforum achter mijn rug om, dat heeft ie geweten ook. Hij was ook niet duidelijk over zijn intenties, dus heb hem ook heel duidelijk gemaakt dat als hij nog een keer achter mijn rug om mijn berichten leest (op mobiel als internet) dat het dan niet meer hoefde.

En sindsdien zit het wel goed. Hij mag op mijn telefoon/accounts kijken als ik erbij ben en omgekeerd en we kijken regelmatig met de ander mee als er iets interessants te beleven valt daar O-)
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
  zondag 4 maart 2018 @ 16:21:19 #158
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_177603114
Als ik de telefoon van mijn partner niet gewoon even kan gebruiken zonder probleem is het voor mij gelijk gedaan.

Zulke mensen zijn niet te vertrouwen.
pi_177603212
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 16:21 schreef LordHorusNL het volgende:
Als ik de telefoon van mijn partner niet gewoon even kan gebruiken zonder probleem is het voor mij gelijk gedaan.

Zulke mensen zijn niet te vertrouwen.
Zijn meestal ook van die mensen die helemaal vergroeid lijken met hun mobiele telefoon.
pi_177605057
Waarom zou je in godsnaam in de telefoon van je partner willen neuzen. Dump haar dan toch meteen als je haar blijkbaar niet vertrouwd.
  zondag 4 maart 2018 @ 17:48:59 #161
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_177605406
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 17:34 schreef spiritusbus het volgende:
Waarom zou je in godsnaam in de telefoon van je partner willen neuzen. Dump haar dan toch meteen als je haar blijkbaar niet vertrouwd.
Rondneuzen zou ik ook nooit doen in mijn partner's telefoon.

Maar wat als er een noodgeval is of je jouw telefoon doet het niet, en je mag geen toegang hebben tot de telefoon van je partner?

Zo iemand zou ik nooit vertrouwen hoor.
pi_177605520
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 17:48 schreef LordHorusNL het volgende:

[..]

Rondneuzen zou ik ook nooit doen in mijn partner's telefoon.

Maar wat als er een noodgeval is of je jouw telefoon doet het niet, en je mag geen toegang hebben tot de telefoon van je partner?

Zo iemand zou ik nooit vertrouwen hoor.
Nee ok, dan is dat wel gek. Ik gebruik ook alleen de telefoon van mijn partner als mijn telefoon leeg is of zoiets. En dan zou ik het ook gek vinden als ik geen gebruik kan maken van haar telefoon.

Anderzijds zou ik het ook vreemd vinden als zij mijn telefoon wil lenen als dat in principe niet nodig is. Dan is het wat mij betreft een gevalletje 'zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten'

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2018 17:53:59 ]
  zondag 4 maart 2018 @ 17:53:32 #163
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_177605524
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 17:48 schreef LordHorusNL het volgende:

[..]

Rondneuzen zou ik ook nooit doen in mijn partner's telefoon.

Maar wat als er een noodgeval is of je jouw telefoon doet het niet, en je mag geen toegang hebben tot de telefoon van je partner?

Zo iemand zou ik nooit vertrouwen hoor.
Dat is wel een heel extreem geval :D
With the stars as her umbrella
  zondag 4 maart 2018 @ 17:57:12 #164
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_177605601
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 17:53 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Dat is wel een heel extreem geval :D
Nee hoor niet extreem, mijn telefoon staat altijd open voor mijn partner.

Mijn vorige vriendin had altijd argwaan als ik op mijn telefoon zat ook al kon ze hem altijd gebruiken zonder het te vragen, maar haar telefoon stond altijd op slot achter een wachtwoord want het was "haar" telefoon.

Bleek dat ze inderdaad niet te vertrouwen was achteraf ;)
pi_177605616
Nee, ja , nee

Heel duidelijk voor mij
  zondag 4 maart 2018 @ 19:33:20 #166
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_177607500
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 12:04 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Je pakt ook niet ongevraagd iemands agenda, adressenboek, bullet journal of portemonnee, dus ook geen telefoon.
Ja weet ik veel. Vraag dat aan mijn omgeving.

Portemonnee is hier wel raar en vind ik zelf ook echt raar tenzij je getrouwd bent ofzo. Agenda en addressenboeken worden helemaal niet gebruikt :’)
pi_177611205
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 08:25 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Alles! Het gaat mij niet eens om de inhoud want die is zelden shocking. Maar het zijn mijn gedachten, gesprekken, foto’s etc. die erop staan en dat gaat een ander gewoon niets aan. En het idee dat ik daarover verantwoording moet afleggen, ciao!
Amen
Somebody that I used to know
pi_177612199
In het verleden nog wel eens gedaan. Maar dat was dan ook nadat ik haar een tweede kans had gegeven. Nu geef ik gewoon geen tweede kansen meer, en ga ik (dus) ook niet beginnen met door telefoons kijken of shit, geen zin in die onzin :P Ik vertrouw je, totdat je shady gaat doen, en dan ben ik gewoon heel snel klaar met je. Als t vertrouwen weg is heeft t toch geen zin, dus waarom zou ik dan door telefoons gaan kijken oid? Het scheelt ook dat ik tegenwoordig weet dat ik prima alleen kan zijn, dat ik een meisje niet 'nodig' heb. Het moet een leuke toevoeging zijn, en zodra daar twijfel over ontstaat ga ik er niet aan clingen ofzo :P
pi_177614635
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 19:33 schreef -Phineas- het volgende:

[..]

Ja weet ik veel. Vraag dat aan mijn omgeving.

Portemonnee is hier wel raar en vind ik zelf ook echt raar tenzij je getrouwd bent ofzo. Agenda en addressenboeken worden helemaal niet gebruikt :’)
portemonnee is hier juist veel logischer dan telefoon. Hij heeft vaak contant geld, ik niet, dus voor collectes ed, haal ik altijd geld uit zijn portemonnee. :P
compact en kleverig.
  maandag 5 maart 2018 @ 07:54:52 #170
474750 verbijstering
verbijsterend
pi_177614899
nee, ja. ja.

Maar simpelweg gezegd, ik zou geen relatie willen waarbij ik me druk maakt wat mijn vrouw aan treft als ze in mijn telefoon kijkt. Als ik een appje krijg tijdens het autorijden vraag ik altijd gewoon of ze hem voorleest!

Ze zal vast wel ooit in mijn telefoon gespiekt hebben, ik zie ook wel eens haar telefoon oplichten en dan van wie een appje kwam, want ik ga ook niet krampachtig wegkijken. Maar doorspitten, geschiedenis bekijken en kijken of je iets kan vinden, dat vind ik wel heel erg ver gaan.
  maandag 5 maart 2018 @ 08:13:07 #171
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_177615075
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 07:54 schreef verbijstering het volgende:
Maar simpelweg gezegd, ik zou geen relatie willen waarbij ik me druk maakt wat mijn vrouw aan treft als ze in mijn telefoon kijkt. Als ik een appje krijg tijdens het autorijden vraag ik altijd gewoon of ze hem voorleest!
Dit inderdaad. Zo herkenbaar! Door dit soort simpele voorbeeldjes weten m'n vriendin en ik dat we 'niets' te verbergen hebben op onze telefoon.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_177615185
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 08:18 schreef Molo het volgende:

[..]

Fok, mails, whatsapps

Waarom stel je deze vraag in de OP Dennis?
Fok noemen :')
pi_177615302
niet alles gelezen maar nee..

nee,ja,nee dus.

Want wat er in staat is niet alleen maar van 'mij'.
Als iemand mij iets in vertrouwen verteld (bv mentale issues of wat dan ook) dan wil ik niet dat iemand anders dit gaat lezen.
Het is niet alleen jouw privacy die je ten grabbel gooit maar die van iedereen met wie je een 1op1 gesprek hebt.

Ik lees daarom ook nooit de telefoon van mijn vriendin, net zoals ik verwacht dat ze niet de mijne ongevraagd zal lezen.
newb
  maandag 5 maart 2018 @ 08:39:57 #174
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_177615324
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 08:13 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Zo herkenbaar! Door dit soort simpele voorbeeldjes weten m'n vriendin en ik dat we 'niets' te verbergen hebben op onze telefoon.
Nee, maar misschien heeft degene die jouw vriendin appt wel wat te verbergen en vertelt diegene haar iets in vertrouwen, dan zou ik dat ook niet netjes vinden als iemand dat zijn/haar partner zou laten lezen.
Don't let my username fool you...
pi_177615352
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 08:39 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Nee, maar misschien heeft degene die jouw vriendin appt wel wat te verbergen en vertelt diegene haar iets in vertrouwen, dan zou ik dat ook niet netjes vinden als iemand dat zijn/haar partner zou laten lezen.
dit dus.. het elkaars telefoon gebruiken om te bellen omdat jouw telefoon 2 kamers verder ligt (luiheid :d) vind ik dan ook heel wat anders dan doelgericht iemands telefoon doorstruinen in de hoop op wat leuks en/of sensatie of omdat je onzeker bent.
newb
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')