abonnement Unibet Coolblue
pi_177593160
quote:
Gordon in biografie openhartig over drugsgebruik

Gordon heeft in zijn biografie, die 28 februari verschijnt, een aantal opvallende onthullingen gedaan. De presentator en voormalig zanger geeft daarin details prijs over zijn drugsgebruik.
In passages van het boek, in het bezit van HP/DeTijd, valt te lezen hoe Gordon ervoor koos om drugs te gebruiken om zich beter te voelen.

"Ik ben soms thuis alleen in mijn eentje coke aan het snuiven, puur om het kutgevoel uit mijn lijf te krijgen", zo staat er in het boek.

Gordon vertelt daarnaast ook over een angstaanjagend moment dat hij beleefde onder de douche. "Ik dacht: ik heb teveel genomen, ik geloof dat ik 112 moet bellen. Ik had zoveel gesnoven dat ik er hartkloppingen van kreeg."

Pijn en verdriet
In een interview met Privé zei de 49-jarige Gordon eerder al dat veel mensen zouden schrikken door de verhalen die in zijn biografie staan. "Dan heb ik het niet alleen maar over wat andere mensen uit de showbizz hebben gedaan of gezegd, maar ook gewoon de pijn en het verdriet die ik überhaupt heb moeten doorstaan in het leven. Daar heeft bijna niemand weet van."
Toevallig dat dit naar buiten wordt gebracht op een dag dat de coke letterlijk uit de lucht komt vallen. Ik vind het toch wel redelijk schokkend nieuws, had ik nooit achter hem gezocht. Latexmodel Ancilla wel.


quote:
5s.gif Op woensdag 14 februari 2018 23:22 schreef wizarddragon het volgende:
Soms kun je ook als vrienden uitelkaar gaan...toch?

Raoul

Chiel

Roelof

Sander

Jose
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  † In Memoriam † zondag 4 maart 2018 @ 09:26:57 #2
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_177594156
Moet dat niet zijn: En we rukken door met Oeibank & Goor? :?

Geer komt er redelijk ongeschonden uit, behalve dat-ie kennelijk nogal op zijn centen zit, maar daar zal-ie niet wakker van liggen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 4 maart 2018 @ 09:34:13 #3
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177594226
quote:
99s.gif Op zondag 4 maart 2018 09:26 schreef Cynix ® het volgende:
Moet dat niet zijn: En we rukken door met Oeibank & Goor? :?

Geer komt er redelijk ongeschonden uit, behalve dat-ie kennelijk nogal op zijn centen zit, maar daar zal-ie niet wakker van liggen.
Hij zit volgens mij vooral op z'n centen door het niet aan coke uit te geven.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 4 maart 2018 @ 09:34:45 #4
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_177594235
zou Goor over een tijdje niet gewoon met slappe excuses komen, en het feit dat hij het boek heeft geschreven afdoen als de schuld van iemand anders? Als hij eenmaal merkt dat ie na die beschuldigingen niet meer zo geliefd is?
With love :*
pi_177594266
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 09:34 schreef girlnextdoor. het volgende:
zou Goor over een tijdje niet gewoon met slappe excuses komen, en het feit dat hij het boek heeft geschreven afdoen als de schuld van iemand anders? Als hij eenmaal merkt dat ie na die beschuldigingen niet meer zo geliefd is?
"Ik had geld nodig en in een waas heb ik het gedaan" :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 4 maart 2018 @ 09:36:34 #6
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177594277
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 09:34 schreef girlnextdoor. het volgende:
zou Goor over een tijdje niet gewoon met slappe excuses komen, en het feit dat hij het boek heeft geschreven afdoen als de schuld van iemand anders? Als hij eenmaal merkt dat ie na die beschuldigingen niet meer zo geliefd is?
Dan "vergist" hij zich gewoon een keer met de hoeveelheid van een lijntje.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_177595689
quote:
99s.gif Op zondag 4 maart 2018 09:26 schreef Cynix ® het volgende:
Moet dat niet zijn: En we rukken door met Oeibank & Goor? :?

Geer komt er redelijk ongeschonden uit, behalve dat-ie kennelijk nogal op zijn centen zit, maar daar zal-ie niet wakker van liggen.
Hij zal op zn centen zitten dat hij het niet zomaar overal rondstrooit aan mensen/vriendjes die gebruik van hem willen maken.
Ik keek ooit Geer en Goor in de Bijstand (of zoiets) en ze gingen voor een klein bedrag in een kringloop winkelen.
Geer merkte nog op dat hij normaal bij het winkelen nooit op de prijzen kijkt, hij koopt gewoon wat hij mooi vindt.
En hij neemt wekelijks make-up of een bloemetje mee voor zijn moeder.
pi_177621801
Op Insta heeft hij het druk met de haters te vertellen dat die geen tijd heeft voor haters omdat die enorm druk is met de mensen waar hij van houdt.
Wat een labiel kutwijf is het toch ook. :D
Go hard or go home
  Moderator / Miss SHO maandag 5 maart 2018 @ 15:22:51 #9
22592 crew  Ole
pi_177621827
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:21 schreef Noek het volgende:
Op Insta heeft hij het druk met de haters te vertellen dat die geen tijd heeft voor haters omdat die enorm druk is met de mensen waar hij van houdt.
Wat een labiel kutwijf is het toch ook. :D
:D
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_177621840
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:21 schreef Noek het volgende:
Op Insta heeft hij het druk met de haters te vertellen dat die geen tijd heeft voor haters omdat die enorm druk is met de mensen waar hij van houdt.
Wat een labiel kutwijf is het toch ook. :D
En daar heeft die dan wel tijd voor, minder als het vuil onder mijn nagels zou ik denken dan, geen aandacht negatief of positief doet het meeste pijn!
pi_177622249
#teamgordon
pi_177622352
Vergelijk eens met Kaas die ging haast over de rooie bij 500 euries aan kerstspullen!
pi_177622424
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:41 schreef potjecreme het volgende:
#teamgordon
Go hard or go home
pi_177622804
De diagnoses vliegen je hier om de oren. Iemand die ziek is heeft steun nodig.
pi_177622886
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 16:10 schreef potjecreme het volgende:
De diagnoses vliegen je hier om de oren. Iemand die ziek is heeft steun nodig.
Ik heb wel een zijden draadje waar die zich aan vast kan houden.
pi_177623391
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 16:15 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ik heb wel een zijden draadje waar die zich aan vast kan houden.
Ghehe
pi_177624047
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 09:34 schreef girlnextdoor. het volgende:
zou Goor over een tijdje niet gewoon met slappe excuses komen, en het feit dat hij het boek heeft geschreven afdoen als de schuld van iemand anders? Als hij eenmaal merkt dat ie na die beschuldigingen niet meer zo geliefd is?
Is Goor ooit met excuses gekomen?
pi_177624738
Toen het goed was hoorde ik toen iets?
  † In Memoriam † maandag 5 maart 2018 @ 20:03:55 #19
368283 ato
pi_177627352
Gaat het wel goed met Gordon?

Zo komt er nieuws dat hij is opgenomen.
Life can be a bitch, so like it..
pi_177627391
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 20:03 schreef ato het volgende:
Gaat het wel goed met Gordon?

Zo komt er nieuws dat hij is opgenomen.
Oh ja?
pi_177627406
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 17:08 schreef Physsic het volgende:

[..]

Is Goor ooit met excuses gekomen?
Nee.
Alles is de schuld van een ander namelijk.
  † In Memoriam † maandag 5 maart 2018 @ 20:09:35 #22
368283 ato
pi_177627474
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 20:05 schreef quirina het volgende:

[..]

Oh ja?
Niet dat het mij wat uit maakt.
Life can be a bitch, so like it..
pi_177645115
Iemand al dat boek gelezen?
  dinsdag 6 maart 2018 @ 17:56:56 #24
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_177645181
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 20:03 schreef ato het volgende:
Gaat het wel goed met Gordon?

Zo komt er nieuws dat hij is opgenomen.
Je bedoelt dit als persoonlijke verwachting, en niet als notificatie van feitelijk nieuws?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  dinsdag 6 maart 2018 @ 18:26:15 #25
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_177645657
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 17:52 schreef quirina het volgende:
Iemand al dat boek gelezen?
Ja, een paar hoofdstukken nu.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 18:28:54 #26
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_177645706
Begint met dat zijn ouders in een het dezelfde graf liggen. En dat hij er ook bij wil. En allemaal hartjes en sterretjes om vervolgens een paar hoofdstukken te wijden aan dat zijn ouders een kut huwelijk hadden. Dat ze hadden moeten scheiden en dat zn pa vreemdging en dat zn moeder een labiel was.
pi_177645907
Maar door wie is 'ie nou zogenaamd misbruikt (en wat zijn broers/zussen tegenspreken)?

quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 18:28 schreef amaranta het volgende:
Begint met dat zijn ouders in een het dezelfde graf liggen. En dat hij er ook bij wil. En allemaal hartjes en sterretjes om vervolgens een paar hoofdstukken te wijden aan dat zijn ouders een kut huwelijk hadden. Dat ze hadden moeten scheiden en dat zn pa vreemdging en dat zn moeder een labiel was.
"Ook zeiden zij vreselijke dingen tegen hem nadat hij op zijn achttiende uit de kast kwam. Zijn moeder gaf toe dat ze liever een kussen op zijn gezicht had gedrukt als ze had geweten dat hij homo was. Gordon deed daarna een zelfmoordpoging."

En daar wil je dan naast liggen. Geloofwaardig -1
pi_177645967
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 18:39 schreef FlipjeHolland het volgende:
Maar door wie is 'ie nou zogenaamd misbruikt (en wat zijn broers/zussen tegenspreken)?
Staat er niet in, maar het zou me niets verbazen als hij op zijn vader doelt.
pi_177645989
Die labielo verzint 't gewoon waar je bij staat. Alles voor de aandacht.
pi_177646073
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 18:39 schreef FlipjeHolland het volgende:
Maar door wie is 'ie nou zogenaamd misbruikt (en wat zijn broers/zussen tegenspreken)?

[..]

"Ook zeiden zij vreselijke dingen tegen hem nadat hij op zijn achttiende uit de kast kwam. Zijn moeder gaf toe dat ze liever een kussen op zijn gezicht had gedrukt als ze had geweten dat hij homo was. Gordon deed daarna een zelfmoordpoging."

En daar wil je dan naast liggen. Geloofwaardig -1
Klinkt allemaal heel labiel.
pi_177646369
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 18:39 schreef FlipjeHolland het volgende:
Maar door wie is 'ie nou zogenaamd misbruikt (en wat zijn broers/zussen tegenspreken)?

[..]

"Ook zeiden zij vreselijke dingen tegen hem nadat hij op zijn achttiende uit de kast kwam. Zijn moeder gaf toe dat ze liever een kussen op zijn gezicht had gedrukt als ze had geweten dat hij homo was. Gordon deed daarna een zelfmoordpoging."

En daar wil je dan naast liggen. Geloofwaardig -1
kinderen zijn nou eenmaal heel loyaal.
pi_177646429
Gordon wil er naast liggen want hij weet dat alles wat hij uitbraakt in zijn flutboekje klinkklare onzin is.

Zelfs zijn biograaf geeft in de Linda toe dat ie het ook niet allemaal geloofde. Vreemd ook dat ie helemaal niks heeft gefactcheckt. Hij heeft alles gewoon overgenomen wat Gordon hem voerde.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 19:17:55 #33
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_177646609
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 19:09 schreef FlipjeHolland het volgende:
Gordon wil er naast liggen want hij weet dat alles wat hij uitbraakt in zijn flutboekje klinkklare onzin is.

Zelfs zijn biograaf geeft in de Linda toe dat ie het ook niet allemaal geloofde. Vreemd ook dat ie helemaal niks heeft gefactcheckt. Hij heeft alles gewoon overgenomen wat Gordon hem voerde.
Ik geloof er dan ook niets van dat Gordon al 'heel vaak' was gevraagd voor een 'biografie', en nu dan eindelijk ja zei (dat beweerde hij laatst ergens).
Zou me niet verbazen als hij heeft lopen leuren dat er een boek moest komen, tot er iemand toehapte. En wat een biografie is, hebben hij, noch de auteur begrepen. Want dan check je de feiten en raadpleeg je een boel bronnen.

Dus hij moest gewoon weer tumult en aandacht en heeft een leugenachtig roddelwerkje gedicteerd.

/ my two cents :P
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_177646686
Ineens horen van je zoon dat hij homo is kan heel heftig zijn. Zijn moeder verheugde zich misschien op kleinkinderen. Dat ze zich heel rot uitdrukte door te zeggen dat ze een kussen op z’n hoofd wilde drukken als ze het van te voren wist is gewoon stom, maar zoiets zet je niet in een boek.
Gordon had ook moeten begrijpen waar dat gevoel van zijn moeder vandaan kwam.
Jaren geleden zag ik in een roddelprogramma ( shownieuws of boulevard) een stukje over de begrafenis van zijn moeder. Hij was zo in tranen en sprak zo lief over haar. Hoe kan hij dan in eens zo praten over zijn dode ouders in een biografie?
Het had beter “Gordons Gierput/Beerput” als titel kunnen hebben.
pi_177646737
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 18:44 schreef FlipjeHolland het volgende:
Die labielo verzint 't gewoon waar je bij staat. Alles voor de aandacht.
Dat weet ik niet, maar zou wel verklaren waarom hij zo'n beetje iedereen met naam en toenaam zwart maakt in zijn boek, behalve deze persoon (of personen).
  dinsdag 6 maart 2018 @ 19:27:18 #36
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_177646812
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 19:21 schreef quirina het volgende:
Ineens horen van je zoon dat hij homo is kan heel heftig zijn. Zijn moeder verheugde zich misschien op kleinkinderen. Dat ze zich heel rot uitdrukte door te zeggen dat ze een kussen op z’n hoofd wilde drukken als ze het van te voren wist is gewoon stom, maar zoiets zet je niet in een boek.
Gordon had ook moeten begrijpen waar dat gevoel van zijn moeder vandaan kwam.
Jaren geleden zag ik in een roddelprogramma ( shownieuws of boulevard) een stukje over de begrafenis van zijn moeder. Hij was zo in tranen en sprak zo lief over haar. Hoe kan hij dan in eens zo praten over zijn dode ouders in een biografie?
Het had beter “Gordons Gierput/Beerput” als titel kunnen hebben.
Zijn moeder stuurde zelfs nog een mot langs in Gorden Gaat Trouwen. Voor geluk. Want dat had ze beloofd. Dat ze altijd een vlinder (er vloog een mot zich dood in een studiolamp, maar dat zijn details voor Gordon) zou sturen als ze hem geluk wenste en steunde. En Gordon maar húilen en húilen, want zijn lieve moedertje had dit toch allemaal nog mee moeten maken, dat hij nu eindelijk de ware man ging zoeken.

Nee, die is tijdens dat programma óók niet in zijn eerste leugen gestikt.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_177647025
Een mot lijkt me nou niet echt een gelukssymbool of een teken uit het hiernamaals haha.
Ach de mot vloog zich dood in de lamp en Gordon trouwde niet...

Trouwens dit filmpje eens gezien?

Volgens uploader is het de coke, maar ik weet het niet..
Vind Angela Groothuizen en die anderen aan tafel wel heel akward naar Goor kijken als hij zingt en het is niet om aan te horen ook.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 19:45:34 #38
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_177647143
Haha, die blik van Bart Chabot op 21 sec! _O- _O- _O-
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_177647149

Zou dit verhaal ook in zijn beerputbiografie staan?
pi_177647793
Die blik van Angela op 0:13 seconden zegt genoeg.
pi_177647926
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 19:39 schreef quirina het volgende:
Een mot lijkt me nou niet echt een gelukssymbool of een teken uit het hiernamaals haha.
Ach de mot vloog zich dood in de lamp en Gordon trouwde niet...

Trouwens dit filmpje eens gezien?

Volgens uploader is het de coke, maar ik weet het niet..
Vind Angela Groothuizen en die anderen aan tafel wel heel akward naar Goor kijken als hij zingt en het is niet om aan te horen ook.
_O-
pi_177654571
Al die reacties op zijn boek vindt hij ook gewoon heerlijk, hij doet al jaren niet anders dan negatieve aandacht genereren (op eigen initiatief) en dit is er ook gewoon onderdeel van.

Het maakt gewoon niet uit wat je zegt hij kickt er op, en als je niks zegt dan stuurt hij nog wel wat fotootjes of berichtjes de media in, of verteld dat hij tijdens zijn vakantie bijna omkwam bij een aardbeving/tsunami of whatever.

Trouwens ook dat stukje waarin hij stelt jarenlang een relatie te hebben gehad met zijn vrouwelijke huisarts, zo iemand kan gewoon nav dit soort publicaties voor het tuchtcollege worden gesleept en geschorst worden.
pi_177656416
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 19:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Haha, die blik van Bart Chabot op 21 sec! _O- _O- _O-
Nou..die kop van hemzelf dan? Hij staat er eerst tekst uit te braken alsof dat de diarree is die er van onderen niet uit wil...en als ie daar mee klaar is staat ie om zich heen te kijken alsof ie a la Elton John al 100 jaar over de hele wereld complete concertzalen krijgt uitverkocht en dat Angela zich dus wel heel gelukkig mag prijzen dat ie haar programma heeft uitverkoren om te komen kwelen...brrrrr...hier krijg je toch nachtmerries van
pi_177656479
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 19:17 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik geloof er dan ook niets van dat Gordon al 'heel vaak' was gevraagd voor een 'biografie', en nu dan eindelijk ja zei (dat beweerde hij laatst ergens).
Zou me niet verbazen als hij heeft lopen leuren dat er een boek moest komen, tot er iemand toehapte. En wat een biografie is, hebben hij, noch de auteur begrepen. Want dan check je de feiten en raadpleeg je een boel bronnen.

Dus hij moest gewoon weer tumult en aandacht en heeft een leugenachtig roddelwerkje gedicteerd.

/ my two cents :P
Autobiografie :)
pi_177656529
Maar goed dat die kerel gestopt is met zingen. :{
  woensdag 7 maart 2018 @ 09:09:28 #46
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_177656534
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 09:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Autobiografie :)
Ja dan heb je hem zelf geschreven ja. Maar ook dan is volgens mij wel de concensus dat het historisch verantwoord is.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_177657937
Gelukkig heeft hij zijn koffietenten nog. Ben er 1 keer geweest en dat was ook de laatste keer. Wat een slappe bak zeg!
pi_177658146
quote:
Ook broer Gordon zegt naar rechter te stappen om biografie

Na Gordons zus Lydia zegt nu ook zijn broer Johny Heuckeroth naar de rechter te stappen naar aanleiding van de onlangs verschenen biografie van de presentator.
https://www.nu.nl/achterk(...)appen-biografie.html
pi_177659884
Gordon die geen tijd voor haters heeft blijft maar posten over zijn haters.
Kan iemand even 30cm in zijn mond duwen want dat wijf ratelt maar door.
Go hard or go home
pi_177659992
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 19:39 schreef quirina het volgende:
Een mot lijkt me nou niet echt een gelukssymbool of een teken uit het hiernamaals haha.
Ach de mot vloog zich dood in de lamp en Gordon trouwde niet...

Trouwens dit filmpje eens gezien?

Volgens uploader is het de coke, maar ik weet het niet..
Vind Angela Groothuizen en die anderen aan tafel wel heel akward naar Goor kijken als hij zingt en het is niet om aan te horen ook.
En ook hierover post hij in zijn boek. Er was een periode dat zijn stem niet goed was en dat kwam door de medicatie en dat was de schuld van de artsen. Hij heeft nl een hele GOEDE stem maar daar krijgt hij GEEN respect voor en dat is SCHANDALIG!

Dit filmpje illustreert mooi waarom het een goed besluit is dat hij gestopt is met zingen. Hij kan het gewoon niet. Ooit wel maar al die anaconda's van 30cm die hij dagelijks te verwerken kreeg hebben gewoon zijn stembanden letterlijk aangetast.
Go hard or go home
pi_177661214
Of het komt gewoon door de coke.
pi_177662726
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 19:21 schreef quirina het volgende:
Ineens horen van je zoon dat hij homo is kan heel heftig zijn. Zijn moeder verheugde zich misschien op kleinkinderen. Dat ze zich heel rot uitdrukte door te zeggen dat ze een kussen op z’n hoofd wilde drukken als ze het van te voren wist is gewoon stom, maar zoiets zet je niet in een boek.


dat zal voor hem destijds heel schokkend geweest zijn, dus ik zou niet weten waarom dat niet genoemd mag worden in een autobiografie.
Waarschijnlijk zal de relatie later weer bijgedraaid zijn en staat dat er ook in beschreven
  woensdag 7 maart 2018 @ 15:05:17 #53
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_177663142
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 12:11 schreef Noek het volgende:
Kan iemand even 30cm in zijn mond duwen want dat wijf ratelt maar door.
_O- _O- _O-
  Moderator / Miss SHO woensdag 7 maart 2018 @ 17:36:05 #54
22592 crew  Ole
pi_177666633
gordonheuckeroth Van niets op 1 in de bestsellerlijst! de derde druk vandaag in productie. Een week al uitgescholden voor leugenaar, beschimpt en bespot in programma’s en door collega’s omdat ik niet zoals door vele gezegd mijn waarheid maar dè waarheid heb durven opschrijven. Ik lach erom en weet dat mijn levensverhaal voor velen juist wel respect op heeft geleverd. Dank jullie wel allemaal! #gordonbiografievaneenentertainer #waarheidwintaltijd #mijnleven #lekkerblijvenwieikben #laatjenietgekmaken #nummer1
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO woensdag 7 maart 2018 @ 17:36:20 #55
22592 crew  Ole
pi_177666643
:')
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_177666888
Zou hij een lading boeken zelf hebben opgekocht? Net als met die platen toen volgens Erik de zwart?
pi_177667406
Die hashtags. :')
pi_177671019
#gordonbiografievaneennarcist
pi_177671598
#gordonsgierput
pi_177671882
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 17:46 schreef Rianne84 het volgende:
Zou hij een lading boeken zelf hebben opgekocht? Net als met die platen toen volgens Erik de zwart?
Nee dat was Volendamse Fraude.
Jan Smit deed dat!
( wel volgens Gordon dan he)
https://www.televizier.nl(...)ndustrie.29699.lynkx

Alles is heel heel heeel heeeeeeel corrupt!
Volendam staat ook bekend om zijn cocaïne dus daar zal goor ook wel de nodige lijntjes hebben lopen.
pi_177679357
Weet niet of iemand interesse heeft, maar ik heb een pdf van het boek :P
pi_177679633
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 08:29 schreef LurkJeRot het volgende:
Weet niet of iemand interesse heeft, maar ik heb een pdf van het boek :P
Waarom ook niet :) DM maar door!
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_177679690
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 08:52 schreef RipCity het volgende:

[..]

Waarom ook niet :) DM maar door!
^O^
pi_177680630
Ondanks mijn nieuwsgierigheid...zou ik mij door zijn eigen geilerij heen kunnen worstelen? :P
pi_177681145
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 08:29 schreef LurkJeRot het volgende:
Weet niet of iemand interesse heeft, maar ik heb een pdf van het boek :P
_O_
Als het kan heel graag!
pi_177681681
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 08:29 schreef LurkJeRot het volgende:
Weet niet of iemand interesse heeft, maar ik heb een pdf van het boek :P
Ja, hallo. Please do share.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_177681712
Nou, doe toch maar dan. Moet toch kunnen meepraten. :P
pi_177681873
Nou dan wil ik 'm ook wel :@
pi_177682052
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 08:29 schreef LurkJeRot het volgende:
Weet niet of iemand interesse heeft, maar ik heb een pdf van het boek :P
Oh yes please! O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_177682478
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 08:29 schreef LurkJeRot het volgende:
Weet niet of iemand interesse heeft, maar ik heb een pdf van het boek :P
ikke :@
  donderdag 8 maart 2018 @ 12:13:22 #71
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_177682746
Gordon denkt dat iedereen zijn boek koopt omdat ze hem zo geweldig vinden maar men is gewoon nieuwsgierig wat er over die andere celebrities geschreven is door alle ophef . Als die gedeeltes eruit waren gelaten en t puur over zijn eigen leven ging was t niet zo een hit
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
  donderdag 8 maart 2018 @ 12:30:54 #72
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_177683108
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:13 schreef madeliefff het volgende:
Gordon denkt dat iedereen zijn boek koopt omdat ze hem zo geweldig vinden maar men is gewoon nieuwsgierig wat er over die andere celebrities geschreven is door alle ophef . Als die gedeeltes eruit waren gelaten en t puur over zijn eigen leven ging was t niet zo een hit
Ik ben op pag 53 en denk nu al... pffff...
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 8 maart 2018 @ 12:39:07 #73
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_177683260
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 08:29 schreef LurkJeRot het volgende:
Weet niet of iemand interesse heeft, maar ik heb een pdf van het boek :P
:@?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_177683868
Okee, als iemand kan leten weten of de link daadwerkelijk werkt.... heel graag!
pi_177683919
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:08 schreef LurkJeRot het volgende:
Okee, als iemand kan leten weten of de link daadwerkelijk werkt.... heel graag!
Werkt!
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator / Miss SHO donderdag 8 maart 2018 @ 13:13:51 #76
22592 crew  Ole
pi_177683969
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 08:29 schreef LurkJeRot het volgende:
Weet niet of iemand interesse heeft, maar ik heb een pdf van het boek :P
*O* graag! *;
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_177684035
quote:
2s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:11 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Werkt!
Check, dank je!
pi_177684122
Stelletje krentenkakkers.
Dankzij mij kan die fantast zn hashtags plaatsen. Ik ben nog een beter mens dan Gordon want ik lever wel een financiële bijdrage aan psychische hulp in NL. Oh, en aan de verslaafdenzorg.
Go hard or go home
pi_177684219
financiele bijdrage aan drugsgebruik bedoel je.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_177684222
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:21 schreef Noek het volgende:
Stelletje krentenkakkers.
Dankzij mij kan die fantast zn hashtags plaatsen. Ik ben nog een beter mens dan Gordon want ik lever wel een financiële bijdrage aan psychische hulp in NL. Oh, en aan de verslaafdenzorg.
:*
pi_177684418
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:21 schreef Noek het volgende:
Stelletje krentenkakkers.
Dankzij mij kan die fantast zn hashtags plaatsen. Ik ben nog een beter mens dan Gordon want ik lever wel een financiële bijdrage aan psychische hulp in NL. Oh, en aan de verslaafdenzorg.
Waarvoor hulde *O*
pi_177684455
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 12:13 schreef madeliefff het volgende:
Gordon denkt dat iedereen zijn boek koopt omdat ze hem zo geweldig vinden maar men is gewoon nieuwsgierig wat er over die andere celebrities geschreven is door alle ophef . Als die gedeeltes eruit waren gelaten en t puur over zijn eigen leven ging was t niet zo een hit
En dat weet hij zelf maar al te goed.
pi_177684484
Wat leest het lekker weg :')
Sterkheidsbaas van alles.
  † In Memoriam † donderdag 8 maart 2018 @ 13:50:13 #84
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_177684661
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 08:29 schreef LurkJeRot het volgende:
Weet niet of iemand interesse heeft, maar ik heb een pdf van het boek :P
:Y :@
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_177684674
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:08 schreef LurkJeRot het volgende:
Okee, als iemand kan leten weten of de link daadwerkelijk werkt.... heel graag!
Welke link? Waar? :o
Kan iemand hem doorsturen pallease :9~ c_/ ???
  † In Memoriam † donderdag 8 maart 2018 @ 13:51:38 #86
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_177684693
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:21 schreef Noek het volgende:
Stelletje krentenkakkers.
Dankzij mij kan die fantast zn hashtags plaatsen. Ik ben nog een beter mens dan Gordon want ik lever wel een financiële bijdrage aan psychische hulp in NL. Oh, en aan de verslaafdenzorg.
Ik ben dan toch wat meer de ramptoerist, denk ik. En een echte zuinige Nederlander. :@
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_177684739
quote:
99s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:51 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik ben dan toch wat meer de ramptoerist, denk ik. En een echte zuinige Nederlander. :@
Dit ja O-)
pi_177685538
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:21 schreef Noek het volgende:
Stelletje krentenkakkers.
Dankzij mij kan die fantast zn hashtags plaatsen. Ik ben nog een beter mens dan Gordon want ik lever wel een financiële bijdrage aan psychische hulp in NL. Oh, en aan de verslaafdenzorg.
Jij koopt ook nog cd’s en dvd’s hè. *O*
pi_177685552
maar t heeft wel wat dit, we kunnen nu een fok! boekenclub beginnen
pi_177686075
Ben op blz 32 en hij heeft zichzelf volgens mij al 20 keer tegengesproken, heerlijk fout leesvoer c_/
pi_177687348
quote:
99s.gif Op donderdag 8 maart 2018 13:51 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik ben dan toch wat meer de ramptoerist, denk ik. En een echte zuinige Nederlander. :@
Idem. Hoewel niet echt zuinig als het om iets bijzonders gaat, maar daar valt Gordon zeker niet onder :')
Bij de bieb was het nog niet te krijgen, helaas. Dus zal geduld moeten hebben. ;(
´
pi_177687820
quote:
6s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:11 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Idem. Hoewel niet echt zuinig als het om iets bijzonders gaat, maar daar valt Gordon zeker niet onder :')
Bij de bieb was het nog niet te krijgen, helaas. Dus zal geduld moeten hebben. ;(
Wou je de link naar de pdf?
pi_177687891
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:37 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Wou je de link naar de pdf?
Nou, graag! O+
´
pi_177687918
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:37 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Wou je de link naar de pdf?
Ik zou hem ook heel graag willen. Kan dat? *;
pi_177687942
Kan hem net zo goed hier posten maar weet niet of dat okee is :')
pi_177687982
Dank je @LurkJeRot! _O_
´
pi_177688046
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:43 schreef LurkJeRot het volgende:
Kan hem net zo goed hier posten maar weet niet of dat okee is :')
Zet hm gelijk op Gordons Facebook en twitter. :P
  donderdag 8 maart 2018 @ 16:52:31 #98
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_177688130
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:37 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Wou je de link naar de pdf?
Me too!
With love :*
pi_177688137
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:48 schreef vencodark het volgende:

[..]

Zet hm gelijk op Gordons Facebook en twitter. :P
Hahaha, dat zou een stunt zijn ja :P
pi_177688325
Aansluiten op een melkmachine instellen op 500 ml of meer?
  donderdag 8 maart 2018 @ 17:08:12 #101
432999 NothingHappened
...seriously...
pi_177688448
Heb ik iets verkeerds gezegd? :'(
pi_177688572
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:52 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Hahaha, dat zou een stunt zijn ja :P
Nog bedankt trouwens.
Kom je wel mee op het nieuws, me dunkt.
pi_177688916
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 08:29 schreef LurkJeRot het volgende:
Weet niet of iemand interesse heeft, maar ik heb een pdf van het boek :P
:@ graag
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_177689153
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:37 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Wou je de link naar de pdf?
Heel graag :@
Alius aliud dicit
pi_177689341
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:43 schreef LurkJeRot het volgende:
Kan hem net zo goed hier posten maar weet niet of dat okee is :')
Doe mij die link ook eens graag aub.
pi_177689346
Baat het niet schaden kan het ook niet dan?
  † In Memoriam † donderdag 8 maart 2018 @ 18:00:51 #107
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_177689561
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 17:49 schreef john2406 het volgende:
Baat het niet schaden kan het ook niet dan?
Huh? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † donderdag 8 maart 2018 @ 18:01:06 #108
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_177689568
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 17:03 schreef john2406 het volgende:
Aansluiten op een melkmachine instellen op 500 ml of meer?
En nog eens: huh? :?
Gaat het wel?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 8 maart 2018 @ 18:30:53 #109
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_177690164
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 08:29 schreef LurkJeRot het volgende:
Weet niet of iemand interesse heeft, maar ik heb een pdf van het boek :P
:Y Heel graag! O+
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_177690613
*O* kettingpdf *O*
pi_177690646
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 18:55 schreef JaneDoe het volgende:
*O* kettingpdf *O*
*O*
´
  donderdag 8 maart 2018 @ 19:40:26 #112
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_177691516
Doe mij ook maar een DM O+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Moderator / Miss SHO donderdag 8 maart 2018 @ 19:50:21 #113
22592 crew  Ole
pi_177691746
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:43 schreef LurkJeRot het volgende:
Kan hem net zo goed hier posten maar weet niet of dat okee is :')
Doe maar niet.

Dit is al op het randje ;)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_177691837
Geef mij maar het boekverslag inclusief de eindconclusie :P
pi_177692217
Voor de liefhebbers: hij staat ook op koboplus. Dus als je dat hebt, leef je uit.

Ik weiger zelf uit principe die bagger te lezen overigens. Wat has been seen can't be unseen tenslotte.
pi_177692973
Ja graag ook belangstelling voor de pdf
pi_177693160
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 19:50 schreef Ole het volgende:

[..]

Doe maar niet.

Dit is al op het randje ;)
:@
pi_177693251
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 19:54 schreef quirina het volgende:
Geef mij maar het boekverslag inclusief de eindconclusie :P
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 15:57 schreef Noek het volgende:
Ik zit al diep in het boek. Maar 1x dat mijn ogen dichtvielen. Unicum!
Alles wat hij doet is fantastisch en hij kan alles reuze goed. Het is de wereld, de wereld is verrot en deugt niet. Iedereen is zo naar en boosaardig, daar herkent hij zichzelf helemaal niet in. Hij steekt gewoon niet zo inelkaar. En als ik zijn zus was die nu overal te boek staat als slechterik uit het stuk, ik zou em aan de allerhoogste boom ophangen. Wat een mafketel. Lekker boek verder! w/
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 09:47 schreef LoveProfuzion het volgende:
Ik had het binnen 2 uurtjes uit geloof ik. Leest makkelijk weg, wordt vooral alleen vanuit zijn perspectief belicht. Moeilijk te zeggen wat ik nu van hem vind. Hij heeft zelfspot maar is ook narcistisch, overgevoelig, hard, grappig, gemeen, jaloers, lief, romantisch, gepassioneerd. Beetje borderline...het is alles of niets bij hem. Ik geloof ook wel dat hij echt zijn hele hebben en houden in iemand wil stoppen en er helemaal voor wil gaan, maar zijn onzekerheid en wantrouwen in de mens nekt hem. Weinig inlevingsvermogen in anderen,
Niks gelezen over die voetballers met wie hij het bed had gedeeld. Wel dat ie de hele dag lijkt te neuken en geilt op gasten met een grote lul, zelf een grote lul heeft, een ex had met een megagrote pik, nog een ex had met een sloopkogel, enz. Het gaat over die ex, dan weer die ex. Dan is een ex een aardige jongen, om vervolgens te vertellen dat die ex een psychose had....soms te veel details maar het leest wel makkelijk weg. Het is verfrissend dat hij zo open is, maar of alles waar is vraag ik me af...ik geloof wel dat hij dit echt als waarheid ziet, maar geloof ook soms dat hij gewoon te hypergevoelig is en zodra iemand iets zegt dat hem niet bevalt dan is het ruzie of oorlog.
pi_177693634
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 19:50 schreef Ole het volgende:

[..]

Doe maar niet.

Dit is al op het randje ;)
En een nzb maken dan?
  donderdag 8 maart 2018 @ 22:40:17 #120
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_177696147
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 08:29 schreef LurkJeRot het volgende:
Weet niet of iemand interesse heeft, maar ik heb een pdf van het boek :P
Ja graag! Pdf is welkom ^O^
  donderdag 8 maart 2018 @ 22:43:23 #121
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_177696232
Please :)'

[ Bericht 71% gewijzigd door Pippi op 08-03-2018 22:53:58 ]
  † In Memoriam † donderdag 8 maart 2018 @ 23:23:40 #122
368283 ato
pi_177697147
Ik heb het boek uit en wat een ophef over niets en wat een verzinsels zeg.
Het is een narcist die graag alle aandacht opeist.

Ik heb wel toevallig iemand gesproken vandaag en die is markt koopman, die kende de familie van Gordon.
Moeder was een pinnig wijffie en zijn vader dronk graag, dat klopt dan weer wel.
Maar om dat allemaal uitgebreid te schrijven in je boek?
Life can be a bitch, so like it..
pi_177697171
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 23:23 schreef ato het volgende:
Ik heb het boek uit en wat een ophef over niets en wat een verzinsels zeg.
Het is een narcist die graag alle aandacht opeist.

Ik heb wel toevallig iemand gesproken vandaag en die is markt koopman, die kende de familie van Gordon.
Moeder was een pinnig wijffie en zijn vader dronk graag, dat klopt dan weer wel.
Maar om dat allemaal uitgebreid te schrijven in je boek?
Markt koopman of kapper 1 pot nat, het dagblad van de buurt dus!
  † In Memoriam † donderdag 8 maart 2018 @ 23:38:47 #124
368283 ato
pi_177697434
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 23:25 schreef john2406 het volgende:

[..]

Markt koopman of kapper 1 pot nat, het dagblad van de buurt dus!
Oh ik ken deze markt koop man toevallig en ik geloof hem, verder zei hij geen sappige verhalen hoor.
Alleen dat vader graag dronk en moeder niet de makkelijkste was.
Life can be a bitch, so like it..
pi_177697505
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 23:38 schreef ato het volgende:

[..]

Oh ik ken deze markt koop man toevallig en ik geloof hem, verder zei hij geen sappige verhalen hoor.
Alleen dat vader graag dronk en moeder niet de makkelijkste was.
Ik beweer ook niet het tegendeel hoor, beter als de krant misschien zeg ik het verkeerd?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2018 23:43:50 ]
  † In Memoriam † donderdag 8 maart 2018 @ 23:48:50 #126
368283 ato
pi_177697587
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 23:43 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ik beweer ook niet het tegendeel hoor, beter als de krant misschien zeg ik het verkeerd?
Als het zo'n roddel nicht was geweest, had hij vast sappige details verteld en dat deed hij niet.
Wel dat zijn broers knap waren vroeger, gezellig was op de markt.
Hij heeft Gordon een paar keer gezien als jong en rustig kind. Hij was 12.
Life can be a bitch, so like it..
pi_177700163
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 23:38 schreef ato het volgende:

[..]

Oh ik ken deze markt koop man toevallig en ik geloof hem, verder zei hij geen sappige verhalen hoor.
Alleen dat vader graag dronk en moeder niet de makkelijkste was.
Alsof zo iemand weet wat er zich binnensmuurs daar afspeelt.
pi_177700498
Ik heb het boek uit, het is meer een lang interview dan een boek.
Mijn favoriete stukje uit het boek:
quote:
Ik denk dat hij 30 centimeter lang en 8 centimeter dik was. Een fucking anaconda. Wat móet je er mee. Die pik bleek later ook zijn ondergang te worden
Zijn monsterpik werd zijn ondergang, jongens. Laat dit een waarschuwing zijn voor alle Fokkers met anacondas in de broek.
pi_177705465
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 08:29 schreef LurkJeRot het volgende:
Weet niet of iemand interesse heeft, maar ik heb een pdf van het boek :P
Heb je een DM gestuurd, ik zou erg graag een linkje van je willen ontvangen, dank!
pi_177708079
Ik zit zo’n beetje rond blz 110 en vindt er bijzonder weinig aan. Ik scroll langs een hoop dingen want feitelijk kan die man helemaal niet zo bijzonder vertellen.
Het is een beetje dit, beetje dat.
Het is vooral een hoop halve of kwart informatie.
3 keer benoemd dat ie is misbruikt maar dat in slechts 1 zin per keer.
Geer had hem iets verschrikkelijks geflikt (no pun intended) op zn verjaardag maar hij zegt dan weer niet wat.
Dat Toppers-hoofdstuk is geinig maar de eerste 80 blz. benoemd hij zo’n beetje elke keer we hoe geweldig hij is of hoe geweldig anderen hem vonden.
Gvd. :')
Als biograaf zou ik hier niet uitgesproken trots op zijn.
pi_177708166
Ik heb nog geen enkele bladzijde gelezen.
De cover ja die heb ik gezien.
pi_177708218
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 16:07 schreef vencodark het volgende:
Ik zit zo’n beetje rond blz 110 en vindt er bijzonder weinig aan. Ik scroll langs een hoop dingen want feitelijk kan die man helemaal niet zo bijzonder vertellen.
Het is een beetje dit, beetje dat.
Het is vooral een hoop halve of kwart informatie.
3 keer benoemd dat ie is misbruikt maar dat in slechts 1 zin per keer.
Geer had hem iets verschrikkelijks geflikt (no pun intended) op zn verjaardag maar hij zegt dan weer niet wat.
Dat Toppers-hoofdstuk is geinig maar de eerste 80 blz. benoemd hij zo’n beetje elke keer we hoe geweldig hij is of hoe geweldig anderen hem vonden.
Gvd. :')
Als biograaf zou ik hier niet uitgesproken trots op zijn.
Dat komt omdat hij Het Licht is. Een Gloeilamp, zeg maar.

Maar ik vind dat je helemaal gelijk hebt, het is zo knullig geschreven met steeds dat "Gordon neemt een slok wijn en verbijt zijn tranen" of "zegt Gordon terwijl hij twee hamburgers in de koekenpan gooit."

Gewoon een roddelbladartikel, maar dan wat langer dan normaal.
pi_177708278
Een dokters roman voor (mannen)?
pi_177708527
Uit. Het is idd slecht geschreven. Op een gegeven moment staat er ook dat jeroen van de boom hem op z'n blote knieën moet bedanken, hij ziet zichzelf echt als een god.

Hier moest ik dan wel om gniffelen, ik hoor het hem zeggen:
quote:
Ik ben niet racistisch. Ik maak wel grappen over negers, Marokkanen,
Surinamers, Joden, weet ik veel, maar dat doen we volgens mij allemaal in Nederland. Alleen zijn we er tegenwoordig ontzettend bang voor geworden en doen we er ontzettend spastisch over. Kijk die hele zwartpietendiscussie, dat gezeur van Sylvana Simons… Ik nam Sylvana vaak op de hak, ja, maar niet omdat ze zwart is. Nogmaals, ik ben geen racist, maar Sylvana is gewoon een vervelend mens.
pi_177708555
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 16:12 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Dat komt omdat hij Het Licht is. Een Gloeilamp, zeg maar.

Maar ik vind dat je helemaal gelijk hebt, het is zo knullig geschreven met steeds dat "Gordon neemt een slok wijn en verbijt zijn tranen" of "zegt Gordon terwijl hij twee hamburgers in de koekenpan gooit."

Gewoon een roddelbladartikel, maar dan wat langer dan normaal.
Of een soort lange column. Het lijkt onprofessioneel. Die man is stikgelukkig dat hij zo vaak en lang over zichzelf mocht praten met die interviewer.
Oh en zo mooi hè. Hij schept nog op dat hij nog steeds probeert om de familie bij elkaar te houden.
En dan deze intieme ‘onthullingen’, danwel roddels verspreiden.
Die man is zo naïef. En zichzelf maar op de borst kloppen. _O-
  † In Memoriam † vrijdag 9 maart 2018 @ 19:01:14 #136
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_177711120
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 16:07 schreef vencodark het volgende:
Ik zit zo’n beetje rond blz 110 en vindt er bijzonder weinig aan. Ik scroll langs een hoop dingen want feitelijk kan die man helemaal niet zo bijzonder vertellen.
Het is een beetje dit, beetje dat.
Het is vooral een hoop halve of kwart informatie.
3 keer benoemd dat ie is misbruikt maar dat in slechts 1 zin per keer.
Geer had hem iets verschrikkelijks geflikt (no pun intended) op zn verjaardag maar hij zegt dan weer niet wat.
Dat Toppers-hoofdstuk is geinig maar de eerste 80 blz. benoemd hij zo’n beetje elke keer we hoe geweldig hij is of hoe geweldig anderen hem vonden.
Gvd. :')
Als biograaf zou ik hier niet uitgesproken trots op zijn.
Slecht geschreven inderdaad. Chaotisch, veel flarden, nergens wat meer achtergrond of verklaring.
Marcel Langedijk is bepaald geen Michel van Egmond. :{
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_177711747
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 19:01 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Slecht geschreven inderdaad. Chaotisch, veel flarden, nergens wat meer achtergrond of verklaring.
Marcel Langedijk is bepaald geen Michel van Egmond. :{
Waar mogen we Michel van Egmond van kennen?

Ik heb niet veel biografieën gelezen maar bijvoorbeeld wel die van Jim Morrison. Tuurlijk, compleet andere man en leven maar blijft een biografie.
Daar is alles vol details, verhalen, achtergronden, stap voor stap over zijn leven.
Daar leer je van. Je leert echt de persoon en zijn leven kennen (carrière en privé en familie).
Bij Gordon weet ik eigenlijk nog net niks. :?
  † In Memoriam † vrijdag 9 maart 2018 @ 19:43:38 #138
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_177711801
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 19:41 schreef vencodark het volgende:
Waar mogen we Michel van Egmond van kennen?
Schijver van biografieën over ex-voetballers René van der Gijp en Wim Kieft. Je hoeft niet eens echt van voetballen te houden om deze boeken toch te kunnen waarderen. Gewoon goed geschreven.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_177712196
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 19:41 schreef vencodark het volgende:

[..]

Waar mogen we Michel van Egmond van kennen?

Ik heb niet veel biografieën gelezen maar bijvoorbeeld wel die van Jim Morrison. Tuurlijk, compleet andere man en leven maar blijft een biografie.
Daar is alles vol details, verhalen, achtergronden, stap voor stap over zijn leven.
Daar leer je van. Je leert echt de persoon en zijn leven kennen (carrière en privé en familie).
Bij Gordon weet ik eigenlijk nog net niks. :?
Als een boek zo slecht en oppervlakkig is geschreven dan zegt dat al genoeg. De enige reden om het boek te schrijven is geld geld geld.. kwaliteit doet er niet toe want de mensen vreten het toch wel. Overigens vind ik de boeken van Michel van Egmond helemaal niet zo goed. Dat zijn ook niet meer dan wat aan elkaar geplakte interviews zonder veel achtergrondinformatie.
  vrijdag 9 maart 2018 @ 20:07:06 #140
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_177712219
Ik ben geen Amsterdamse, maar zou zijn moeder echt daags voor haar dood 'ik snap het niet, hoor, zit je in dat strontgat, ga toch voor een lekker kutje' gezegd hebben?
pi_177712284
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 20:07 schreef amaranta het volgende:
Ik ben geen Amsterdamse, maar zou zijn moeder echt daags voor haar dood 'ik snap het niet, hoor, zit je in dat strontgat, ga toch voor een lekker kutje' gezegd hebben?
Zijn moeder zei dat? Lekker kutje?
  † In Memoriam † vrijdag 9 maart 2018 @ 20:23:18 #142
368283 ato
pi_177712457
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 16:12 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Dat komt omdat hij Het Licht is. Een Gloeilamp, zeg maar.

Maar ik vind dat je helemaal gelijk hebt, het is zo knullig geschreven met steeds dat "Gordon neemt een slok wijn en verbijt zijn tranen" of "zegt Gordon terwijl hij twee hamburgers in de koekenpan gooit."

Gewoon een roddelbladartikel, maar dan wat langer dan normaal.
Schrijver is toch van de Playboy. Inderdaad een lang en groot roddelblad artikel.
En inderdaad dat gedoe, met wat Gerard Joling geflikt heeft.
Wat dan?
Life can be a bitch, so like it..
pi_177712479
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 20:23 schreef ato het volgende:
Wat dan?
Misschien laat Gerard wel het vervolg uitbrengen?
  † In Memoriam † vrijdag 9 maart 2018 @ 20:26:27 #144
368283 ato
pi_177712495
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 20:11 schreef john2406 het volgende:

[..]

Zijn moeder zei dat? Lekker kutje?
Ga je toch niet zeggen, als je moeder dat misschien wel heeft gezegd?
Broer heeft gezegd in een interview dat moeder moeite had dat hij ervoor uitkwam dat hij homo was.
Maar niet lang hooguit een paar maanden.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † vrijdag 9 maart 2018 @ 20:27:20 #145
368283 ato
pi_177712514
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 20:24 schreef john2406 het volgende:

[..]

Misschien laat Gerard wel het vervolg uitbrengen?
Pfff ja krijgen wij dat weer.
Marc van de Linden had gezegd dat hij helemaal er niet wil reageren.
Life can be a bitch, so like it..
pi_177712517
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 20:26 schreef ato het volgende:

[..]

Ga je toch niet zeggen, als je moeder dat misschien wel heeft gezegd?
Broer heeft gezegd in een interview dat moeder moeite had dat hij ervoor uitkwam dat hij homo was.
Maar niet lang hooguit een paar maanden.
Een vrouw met kerel zou die niet eerder tegen een dick lekker ding zeggen?
pi_177712537
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 20:27 schreef ato het volgende:

[..]

Pfff ja krijgen wij dat weer.
Marc van de Linden had gezegd dat hij helemaal er niet wil reageren.
Ik zeg ook niet nu, misschien als de inkomsten terug lopen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2018 20:28:44 ]
  vrijdag 9 maart 2018 @ 20:31:42 #148
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_177712598
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 20:11 schreef john2406 het volgende:

[..]

Zijn moeder zei dat? Lekker kutje?
Op haar sterfbed ja

[ Bericht 0% gewijzigd door amaranta op 09-03-2018 20:55:41 ]
pi_177712610
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 20:31 schreef amaranta het volgende:

[..]

Op gaar sterfbed ja
Haar bedoel je?
pi_177712649
Het lijkt me toch sterk kan het mij niet voorstellen of zou ze voor vrouwen vallen toen?
Of hoe mag ik die vraag stellen?
pi_177712703
Wat zal de familie blij zijn met dat boek of zie ik dat verkeerd?

Ik zeg nogmaals ik heb nog geen pagina gelezen ervan.
  vrijdag 9 maart 2018 @ 20:55:26 #152
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_177713018
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 20:32 schreef john2406 het volgende:

[..]

Haar bedoel je?
pi_177713161


[ Bericht 100% gewijzigd door static op 09-03-2018 21:11:12 (Niet dus.) ]
pi_177713812
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 20:24 schreef john2406 het volgende:

[..]

Misschien laat Gerard wel het vervolg uitbrengen?
Hij heeft bij jinek gezegd nooit een biografie uit te geven uit respect voor zijn familie.
pi_177713891
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 21:38 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

Hij heeft bij jinek gezegd nooit een biografie uit te geven uit respect voor zijn familie.
Een kat in het nauw maakt rare sprongen, ik zeg nog een 1 nog het ander hoor, daarom staat er misschien.
  vrijdag 9 maart 2018 @ 22:32:57 #157
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_177714648
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 20:55 schreef amaranta het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
een dag voor haar dood.. Maar ik dacht dat hij zei dat ze in het begon zo dacht over zijn seksuele geaardheid en later geacepterd had dat hij homo is
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_177717437
quote:
Zo heerlijk duo ^O^ maar waarschijnlijk door het uitgeven van het boek niet meer samen op de televisie.
Dit is ook zo mooi fragment
  Moderator / Miss SHO zaterdag 10 maart 2018 @ 11:41:03 #159
22592 crew  Ole
pi_177720603
quote:
Erik de Zwart eist en krijgt aanpassing van boek Gordon + schadevergoeding
Sterren
Vrijdag 19:56
Erik de Zwart heeft zijn zin gekregen. De passage waarin Gordon had geschreven dat Eriks programma ‘Sterrenjacht’ doorgestoken kaart was, wordt aangepast.

Gordon heeft toegegeven dat zijn waarheid in dit geval toch niet zo waar is. De Zwart krijgt ook een schadevergoeding.

Het management van Gordon laat aan Shownieuws weten: “De betreffende passage is voortgekomen uit de indertijd gevoerde discussie over een doorgestoken kaart met betrekking tot de winnaar, waarover toen ook in weekblad Privé is gepubliceerd. Erik de Zwart heeft ons laten weten dat hij geen manager van de winnaar was, of daar andere zakelijk banden mee had en dat hij geen invloed heeft gehad op de uitslag van Sterrenslag. Op verzoek van Erik de Zwart is de passage aangepast en zijn naam uit het boek verwijderd.”

De advocaat van Erik zegt: “Het is erg naar wanneer er in een boek beschuldigingen worden gedaan die de integriteit van jouw persoon aantasten. Gordon heeft dingen laten opschrijven die aantoonbaar onjuist zijn. Dat moet je niet doen. Fijn dat Gordon dit nu in het openbaar toegeeft, maar feit blijft dat deze onjuistheden staan opgenomen in 60.000 boeken die in de boekenkast komen te staan. Een schadevergoeding was dan ook op zijn plaats.”

Donderdag kon Shownieuws al als eerste melden dat Lydia, Gordon’s zus, voor elkaar heeft gekregen dat een passage wordt aangepast en een foto uit het boek gehaald wordt. Met haar broer Johny laat zij het echter niet erbij zitten, zo in gesprek met Shownieuws, zoals je hier ziet.

Laatste update: Vrijdag 22:38
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 10 maart 2018 @ 18:13:41 #161
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_177727506
Boek verkoopt dus wel als een tierelier. Zag het niet liggen vandaag in de lokale boekwinkel dus een beetje quasi-grappig gevraagd of hij het boek boycotte, het was al uitverkocht en nieuwe lading kwam eraan. :').
And so is the past
  zaterdag 10 maart 2018 @ 19:19:11 #162
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_177728860
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 11:41 schreef Ole het volgende:

[..]

Wat een uitgekookte gast is die Gordon zeg. Alles om maar in het nieuws te blijven :r
Spoilers!
  Moderator / Miss SHO zaterdag 10 maart 2018 @ 21:46:11 #163
22592 crew  Ole
pi_177733920
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 19:19 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wat een uitgekookte gast is die Gordon zeg. Alles om maar in het nieuws te blijven :r
daar is hij al jaren goed in
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 10 maart 2018 @ 21:53:48 #164
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_177734218
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 21:46 schreef Ole het volgende:

[..]

daar is hij al jaren goed in
Er komt elke keer een nieuw dieptepunt. Ergens vind ik het knap. Je bent wel echt heel uitgekookt als je bewust gaat liegen in een boek zodat mensen je willen aanklagen en je daardoor nog meer in the picture blijft. En de mensen waar over leugens verteld worden, kunnen niet niets doen want dan stemmen ze in met die leugens. Zo uitgekookt :r

Ik vraag me af hoe hard hij hiermee binnenloopt.
Spoilers!
  Moderator / Miss SHO zaterdag 10 maart 2018 @ 21:56:08 #165
22592 crew  Ole
pi_177734299
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 21:53 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Er komt elke keer een nieuw dieptepunt. Ergens vind ik het knap. Je bent wel echt heel uitgekookt als je bewust gaat liegen in een boek zodat mensen je willen aanklagen.
hij had natuurlijk al aangekondigd dat dit zou gebeuren.

Heb er even doorheen gebladerd maar wat slecht!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 10 maart 2018 @ 21:58:10 #166
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_177734358
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 21:56 schreef Ole het volgende:

[..]

hij had natuurlijk al aangekondigd dat dit zou gebeuren.

Heb er even doorheen gebladerd maar wat slecht!
Precies, echt een voor opgezet plan.
Spoilers!
pi_177735472
Er was trouwens nog wel een stuk waaruit blijkt dat hij in een soort naïeve droomwereld leeft.
Over hoe ‘iedereen’ lyrisch was over dat liedje ‘Shine’ wat meegedaan heeft bij het Songfestival.
Dat men zo positief was over de deelname van de Toppers en Nederland het zo goed vond.

Ik las het eigenlijk met verbazing.
Het was niet goed, Nederland was helemaal niet blij.
Herinnert hij zich dingen anders of weet hij oprecht niet hoe er destijds tegenaan gekeken werd. Is dat nu zo’n enorme bord voor zijn kop?
pi_177735639
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 22:26 schreef vencodark het volgende:

Herinnert hij zich dingen anders
dit denk ik. Eigen waarheid, die voor het boek blijkbaar niet vaak weersproken is
pi_177735730
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 22:30 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

dit denk ik. Eigen waarheid, die voor het boek blijkbaar niet vaak weersproken is
En dat terwijl hij beweert een fotografisch geheugen te hebben
pi_177736018
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 22:32 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

En dat terwijl hij beweert een fotografisch geheugen te hebben
Enig fotografisch geheugen wat hij lijkt te hebben...is voor piemels zo groot als wurgslangen!😱😱
pi_177736195
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 22:42 schreef cindy11 het volgende:

[..]

Enig fotografisch geheugen wat hij lijkt te hebben...is voor piemels zo groot als wurgslangen!😱😱
En jij zou dat niet hebben al was het een nachtmerrie maar iets houdt men eraan over.
pi_177737921
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 22:26 schreef vencodark het volgende:
Er was trouwens nog wel een stuk waaruit blijkt dat hij in een soort naïeve droomwereld leeft.
Over hoe ‘iedereen’ lyrisch was over dat liedje ‘Shine’ wat meegedaan heeft bij het Songfestival.
Dat men zo positief was over de deelname van de Toppers en Nederland het zo goed vond.

Ik las het eigenlijk met verbazing.
Het was niet goed, Nederland was helemaal niet blij.
Herinnert hij zich dingen anders of weet hij oprecht niet hoe er destijds tegenaan gekeken werd. Is dat nu zo’n enorme bord voor zijn kop?

Verskrikkelijk!
pi_177740214
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 22:26 schreef vencodark het volgende:
Er was trouwens nog wel een stuk waaruit blijkt dat hij in een soort naïeve droomwereld leeft.
Over hoe ‘iedereen’ lyrisch was over dat liedje ‘Shine’ wat meegedaan heeft bij het Songfestival.
Dat men zo positief was over de deelname van de Toppers en Nederland het zo goed vond.

Ik las het eigenlijk met verbazing.
Het was niet goed, Nederland was helemaal niet blij.
Herinnert hij zich dingen anders of weet hij oprecht niet hoe er destijds tegenaan gekeken werd. Is dat nu zo’n enorme bord voor zijn kop?
Ik vond het heel goed en was positief, lyrisch en blij, met name de uitvoering van Gordon (1:49 *O* ) was groots, een hele mooie man ook en een goed mens.

Het boek vind ik ook geweldig, wat een fenomeen deze man! _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_177747282
quote:
Dit is de eerste keer dat ik het zie. Wat te-nen-krommend slecht. Het klinkt als iets uit 1993 :D
Bleuh.
  maandag 12 maart 2018 @ 05:29:49 #175
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_177760137
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 05:30 schreef Za het volgende:

[..]

Ik vond het heel goed en was positief, lyrisch en blij, met name de uitvoering van Gordon (1:49 *O* ) was groots, een hele mooie man ook en een goed mens.

Het boek vind ik ook geweldig, wat een fenomeen deze man! _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gordon volgt dit topic en kan de spoiler natuurlijk niet lezen :'(
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_177780115
Je kan het boek gratis lezen als je een proefabonnement neemt op koboplus bij bol.com.
Je moet alleen een reminder zetten dat je het op tijd stopzet ;)
  maandag 12 maart 2018 @ 21:59:35 #177
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_177780211
Wat had hij nou over wendy allemaal gezegd?
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
  maandag 12 maart 2018 @ 22:48:44 #178
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177781332
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 21:59 schreef madeliefff het volgende:
Wat had hij nou over wendy allemaal gezegd?
Dat z'n vaste dealer niet kon leveren omdat hij leeggekocht was voor een feestje bij Wendy en Erland.

Ik voorzie trouwens over 20 jaar een uitzending over een berooide Gordon, die niets anders heeft dan zijn AOW, en dat is uiteraard de schuld van het wereldje, niemand had meer werk voor hem, mensen kwamen ook geen koffie meer bij hem drinken, hij hield nog net geen restschuld over toen hij zijn villa moest verkopen, en toen hij dakloos werd bleek geen van zijn vermeende vrienden een echte vriend.
Daar zit ie dan, 3 hoog achter in ern sociaal huurflatje in Osdorp.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 12 maart 2018 @ 22:59:36 #179
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_177781545
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 22:48 schreef Leandra het volgende:
Dat z'n vaste dealer niet kon leveren omdat hij leeggekocht was voor een feestje bij Wendy en Erland.
_O-
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_177781690
Staat dat in het boek?
pi_177781831
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 22:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat z'n vaste dealer niet kon leveren omdat hij leeggekocht was voor een feestje bij Wendy en Erland.

Ik voorzie trouwens over 20 jaar een uitzending over een berooide Gordon, die niets anders heeft dan zijn AOW, en dat is uiteraard de schuld van het wereldje, niemand had meer werk voor hem, mensen kwamen ook geen koffie meer bij hem drinken, hij hield nog net geen restschuld over toen hij zijn villa moest verkopen, en toen hij dakloos werd bleek geen van zijn vermeende vrienden een echte vriend.
Daar zit ie dan, 3 hoog achter in ern sociaal huurflatje in Osdorp.
Was dat ook de aanleiding dat Wendy werd beschuldigd van cokegebruik met een heel mediacircus en die rechtszaak als gevolg?
  maandag 12 maart 2018 @ 23:27:39 #182
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_177782001
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 23:15 schreef Physsic het volgende:

[..]

Was dat ook de aanleiding dat Wendy werd beschuldigd van cokegebruik met een heel mediacircus en die rechtszaak als gevolg?
We hebben daar topics over, kan ze helaas niet vinden omdat de zoek het niet doet.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_177782019
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 23:27 schreef static het volgende:

[..]

We hebben daar topics over, kan ze helaas niet vinden omdat de zoek het niet doet.
Zoeken gaat prima via google. Eventueel met na de zoekterm(en) de tekst "site:forum.fok.nl".
  maandag 12 maart 2018 @ 23:53:15 #184
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_177782304
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Moderator / Miss SHO dinsdag 13 maart 2018 @ 05:28:33 #185
22592 crew  Ole
pi_177783947
Oh ja die hadden we ook nog
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_177784297
https://slebs.nl/2016/12/(...)k-uit-roast-geknipt/

Misschien moest Gordon alsnog even zijn gram halen.
pi_177791976
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 22:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat z'n vaste dealer niet kon leveren omdat hij leeggekocht was voor een feestje bij Wendy en Erland.

Ik voorzie trouwens over 20 jaar een uitzending over een berooide Gordon, die niets anders heeft dan zijn AOW, en dat is uiteraard de schuld van het wereldje, niemand had meer werk voor hem, mensen kwamen ook geen koffie meer bij hem drinken, hij hield nog net geen restschuld over toen hij zijn villa moest verkopen, en toen hij dakloos werd bleek geen van zijn vermeende vrienden een echte vriend.
Daar zit ie dan, 3 hoog achter in ern sociaal huurflatje in Osdorp.
Moeten we daar nog 20 jaar op wachten ? -O-

Dat kan sneller })
  Moderator / Miss SHO dinsdag 13 maart 2018 @ 15:53:28 #188
22592 crew  Ole
pi_177793974
Een PJR de tweede!

[ Bericht 5% gewijzigd door Ole op 15-03-2018 18:14:16 ]
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 13 maart 2018 @ 15:56:41 #189
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177794039
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 23:07 schreef quirina het volgende:
Staat dat in het boek?
Dat weet ik niet, ik zag dat ergens langskomen, maar het kan ook zijn dat hij dat bij Jinek zei toen hij daar zat om zijn boek te promoten.
Helaas voor Gordon was Mies die dag overleden en dat heeft hem een hoop airtime gekost.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † dinsdag 13 maart 2018 @ 20:43:37 #190
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_177800996
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 23:07 schreef quirina het volgende:
Staat dat in het boek?
Nope. Wendy komt er sowieso niet slecht vanaf. Gordon was een keer boos op Erland (omdat die aan Gordon zou hebben toegezegd om Marc van der Linden te lozen bij RTL Boulevard, maar het niet deed) en Gordon weigerde toen te zingen in een of ander showtje van Wendy. En daar had-ie later wel spijt van, zij kon er ook niks aan doen. Dat was alles over Wendy.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † dinsdag 13 maart 2018 @ 20:44:28 #191
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_177801026
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 14:38 schreef Klepper272 het volgende:

[..]

Moeten we daar nog 20 jaar op wachten ? -O-

Dat kan sneller })
En waarom zouden we dat willen? Wat heeft hij óns precies aangedaan? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_177803685
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 20:44 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

En waarom zouden we dat willen? Wat heeft hij óns precies aangedaan? :?
3 nieuwe afstandsbedienigen moeten aanschaffen omdat ze versleten waren.
Elke keer als die irritante gast op tv is weet ik niet hoe snel ik moet overschakelen 🤬
  donderdag 15 maart 2018 @ 19:16:39 #194
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_177844365
Meer dan 75.000 exemplaren van zijn veelbesproken boek zijn er inmiddels verkocht, en de kassa rinkelt dus behoorlijk voor GORDON (49). Tegelijkertijd betaalt hij voor het succes ook een prijs, en dan niet alleen aan advocaatkosten en schadevergoedingen. Heeft de veelbesproken entertainer, drie weken nadat hij in de showbizz een bom liet afgaan, daar nog vrienden over?

https://www.telegraaf.nl/(...)-nog-een-vriend-over
  donderdag 15 maart 2018 @ 19:19:01 #195
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_177844428
Johnny Heuckeroth, de oudste broer van Gordon, stapt naar de rechter. In Gordons biografie staan passages over Johnny die volgens hem niet waar zijn.

"Het is Gordon’s waarheid"
Vorige week wordt bekend dat Johnny een advocaat in de arm heeft genomen om passages uit Gordons biografie te schrappen. Via een brief eist hij een rectificatie en schadevergoeding. Het gaat met name om de negatieve passages over hun vader en moeder. De uitgeverij die het boek van Gordon uitbrengt heeft Johnny en zijn advocaat laten weten daar niet op in te gaan.

Johnny stelt: “Het is Gordon’s waarheid en daar willen ze het bij laten. Wij als familie willen al die vervelende dingen over onze vader en moeder eruit.” Advocaat Mathieu Wakim laat ons vandaag weten een procedure te starten: "We komen er onderling niet uit. Het wordt dus een procedure."

https://www.rtlboulevard.(...)toch-naar-de-rechter
pi_177844787
Blijft weinig van dat boek over zo.
pi_177943085


[ Bericht 100% gewijzigd door static op 19-03-2018 21:44:33 (Niet dus) ]
pi_177946918
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 22:00 schreef Klepper272 het volgende:

[..]

3 nieuwe afstandsbedienigen moeten aanschaffen omdat ze versleten waren.
Elke keer als die irritante gast op tv is weet ik niet hoe snel ik moet overschakelen 🤬
En toch zit je in dit topic... 8)7
  dinsdag 20 maart 2018 @ 07:40:04 #199
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_177948945
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 15:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, ik zag dat ergens langskomen, maar het kan ook zijn dat hij dat bij Jinek zei toen hij daar zat om zijn boek te promoten.
Helaas voor Gordon was Mies die dag overleden en dat heeft hem een hoop airtime gekost.
Dat heeft Miep uiteraard expres gedaan. Omdat ze hem dat niet gunde.
  † In Memoriam † dinsdag 20 maart 2018 @ 20:16:42 #200
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_177965822
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 19:19 schreef Pippi het volgende:
Johnny stelt: “Het is Gordon’s waarheid en daar willen ze het bij laten. Wij als familie willen al die vervelende dingen over onze vader en moeder eruit.”
Tsja, ik wil ook zoveel.
Kansloze missie natuurlijk. Die advocaat zou ze dit moeten afraden.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')