abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 4 maart 2018 @ 01:03:36 #1
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_177592395


danica.jpg ziggyziggyziggy, houdt niet van treinen, wel van spoorwegen.
fokavatar.jpg Dr_Flash, Wereldreiziger. Bordjesknaller. Topografiespecialist. Reisgidsmeister. Vraagt zich af hoelang er nog Dieseltractie bij ACTS is.
dragonfly.jpg Scarlet_Dragonfly, random betweter die een hekel heeft aan OV-chipkaart-haters.
GNER-60.png James1988, geilt op treinenbouwer Alstom, hogesnelheidstreinen, SNCF en Duitsland. En Brabant.
pilsklein.jpg Yreal, vindt de infrastructuur/logistiek interessant en wordt sowieso opgewonden van alles met meer dan 1000 pk.
_MG_7097-2.jpg greavy, vindt de OV-chipkaart maar niks en ziet i.p.v. het huidige materieel liever overal VIRM's rijden.
h-bahn.jpg bork, voor alle mooie plaatjes, kloppende info en kindvriendelijke verhalen.
162.gif Crientj, Ginger, Servexmeisje en inspiratieloos. Eet graag 714's.
Darkwing.jpg Darkwing_Duck, der Nahverkehrsprofi. Parijskenner. Heeft al het spoor van Monaco bereden. Luxemburg op wensenlijstje.
koplopert.jpg Flodder450, Is een keer komen aanlopen en laat tegenwoordig zo nu en dan weten dat ie nog leeft.
ZZYPfes.png b2py, Alcoholist, weersonheilsprofeet en zeurpiet met een spoorhobby. Verliefd op PKP IC.
kupton.jpg Ireyon, de Baas van Roosendaal, achtbaanspecialist. (Is tenslotte ook rails)
psm753.jpg Peterselieman, PSM voor intimi, voor al uw kruidvatkaartjes over de grens.
sportnieuwsd.gif dennistd, Fantacolist, civiel vervoer.
dld.jpg Zug-Chef, Arrivalover die alle badslipperexpressen hekelt
ceilingdog.JPG JDude, voor overbodige feitjes over parttime-treinforensen in Brabant ( :r )
Fok_UI.png Prins_Pils, relnicht die het allemaal prachtig vindt maar er de ballen verstand van heeft. Lieft metro en S-Bahn.
avatardeadlock.png DeaDLocK2K, *Kutjoch* Koplopers fanboy
le-creuset.jpg derLudolf, vindt moderne tupperware-treinen maar niets en vindt dat een echte trein een locomotief moet hebben
vogeltje.jpg Goverman: houdt van staal en beton. Vooral als het veel en nieuw is.
avatar12.jpg Igen: Elektrische tractie ftw!
lock.gif MTL, Speelt wel eens met echte treintjes *O*
eye.jpg FredvZ Eeuwig chagrijnige forens


In dit topic vinden we vrijwel alles interessant wat met rails te maken heeft.
Goederentreinen, trams en metro's zijn hier ook allemaal welkom, evenals informatie over vervoersbedrijven en materieelsoorten. Twijfel je of iets in dit topic thuishoort? Plaats het gerust en je merkt het vanzelf wel.

Afkortingen en nummertjes om o.a. stations en treinen aan te duiden, zijn niet wenselijk.
Zo heet station Gvc hier Den Haag Centraal en is trein 3626 gewoon de Intercity van Roosendaal naar Zwolle van 07:50 uur. Treinstelnummers mogen gewoon genoemd worden, maar dan wel graag met materieelsoort erbij vermeld.

Als je hier komt zeiken op het verkeerde bedrijf, lachen we je uit.
Een sein- of wisselstoring is vrijwel nooit de schuld van de Nederlandse Spoorwegen en het uitvallen van een IC Direct is niet de schuld van AnsaldoBreda. Terechte klachten kun je natuurlijk wel altijd hier kwijt.



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hier verder! Vanaf nu elk nieuw topic beginnen met frontseinen!

  zondag 4 maart 2018 @ 09:13:45 #2
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_177594015
quote:
14s.gif Op zondag 4 maart 2018 00:01 schreef JDude het volgende:
Ik had tot op heden nog nooit van De Dagelijkse Standaard gehoord en wens alle 18-jarigen van Europa een fantastische reis toe van de ¤0,10 die ik er misschien aan bijdraag.
Niks aan gemist, gewoon de zoveelste site voor rechtse rukkers.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zondag 4 maart 2018 @ 09:14:10 #3
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_177594021
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 01:01 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Het idee van die programma's is promotie van Europa/de EU en ze welwillend te maken te betalen voor de EU. Wil niet zeggen dat dit de hoofdreden is en zelf zullen ze het ook niet als reden noemen.

Voor Erasmus+Youth geldt hetzelfde.
Dit is satire op de vroege ochtend, toch?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Moderator zondag 4 maart 2018 @ 09:24:21 #4
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_177594134
Neen ik ben opzich redelijk serieus :)

Ben zelf ook al 11 jaar actief met Erasmus+Youth en de voorloper, YiA.
Tuurlijk leer je d'r zoveel van, maar toch ben ik er van overtuigd dat dit een van de dingen is die ze zelf 'European citizenship' noemen. Zo'n bak geld geven ze niet uit omdat het leuk is ;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_177595285
Hebben ze dat in Drenthe?
  zondag 4 maart 2018 @ 10:27:19 #6
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_177595418
Voor dat verhaal met het welwillend maken om te betalen moet je echt je aluhoedje opzetten. Ja natuurlijk is het de bedoeling om Europa te promoten, en ik denk dat dat ook heel nuttig is: als je meer van Europa hebt gezien, vergroot dat wederzijds begrip en onderlinge solidariteit. En ergens is het daar toch ook om te doen...
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_177598277
quote:
2s.gif Op zondag 4 maart 2018 10:27 schreef Duvel het volgende:
Voor dat verhaal met het welwillend maken om te betalen moet je echt je aluhoedje opzetten. Ja natuurlijk is het de bedoeling om Europa te promoten, en ik denk dat dat ook heel nuttig is: als je meer van Europa hebt gezien, vergroot dat wederzijds begrip en onderlinge solidariteit. En ergens is het daar toch ook om te doen...
Ja inderdaad. Ik woon graag op een continent zonder oorlog ook.
Bier.
  Heeft over alles een mening 2022 zondag 4 maart 2018 @ 18:11:15 #8
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_177605960
Ik hoor dat er nog steeds her en der waterleidingen op station springen "vanwege de strenge vorst" maar het is inmiddels 10 graden boven nul :') Achterstallig onderhoud much? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator zondag 4 maart 2018 @ 19:01:53 #9
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_177606964
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 10:20 schreef b2py het volgende:
Hebben ze dat in Drenthe?
Ja jonguh, al dertig jaar organiseren "wij" die. Sinds 2007 deelnemer, sinds 2011 mede organiserend ;) Vorig jaar waren we "voorbeeld project"
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 4 maart 2018 @ 19:39:19 #10
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_177607623
quote:
9s.gif Op zondag 4 maart 2018 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoor dat er nog steeds her en der waterleidingen op station springen "vanwege de strenge vorst" maar het is inmiddels 10 graden boven nul :') Achterstallig onderhoud much? :?
Misschien zijn die leidingen eerder kapot gevroren maar wordt dat nu het weer warmer aan het worden is pas duidelijk?
  Moderator zondag 4 maart 2018 @ 19:43:29 #11
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_177607695
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 19:39 schreef James1988 het volgende:

[..]

Misschien zijn die leidingen eerder kapot gevroren maar wordt dat nu het weer warmer aan het worden is pas duidelijk?
Lijkt me ook, dat ze nog dicht zijn door het ijs in de leiding.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_177609443
quote:
9s.gif Op zondag 4 maart 2018 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoor dat er nog steeds her en der waterleidingen op station springen "vanwege de strenge vorst" maar het is inmiddels 10 graden boven nul :') Achterstallig onderhoud much? :?
Dat soort dingen merk je pas als het water weer ontdooit in de leiding, en nieuwe of oude leidingen knappen even makkelijk.
pi_177610907


Het is feest, als er geen opstartproblemen zijn dan :')
Alles gratis op bol.com? Coupon: ███████████ <-- wegkrassen met sleutels, werkt het beste op mooie puntgafe glazen aanraakschermen
  zondag 4 maart 2018 @ 22:05:04 #14
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_177610925
Ik heb een kaartje voor de dag ervoor :s)
pi_177611380
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 22:05 schreef James1988 het volgende:
Ik heb een kaartje voor de dag ervoor :s)
Nu ben ik wel stiekem jaloers :(
Ik kon die extra ¤10 ervoor niet kwijt
Alles gratis op bol.com? Coupon: ███████████ <-- wegkrassen met sleutels, werkt het beste op mooie puntgafe glazen aanraakschermen
  zondag 4 maart 2018 @ 22:35:38 #16
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_177611413
Dat ding vertrekt om 8:31 uit St. Pancras. Dat betekent dus dat ik om een uur of 6 m'n hotelbed uit moet om op tijd in StP te zijn voor de checks.

Ben je nog steeds jaloers? :P
  Redactie Sport zondag 4 maart 2018 @ 23:54:02 #17
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_177612382

Nadat er vorig weekend twee Alpen Expressen naar Oostenrijk vertrokken waren kwamen er deze week ook weer twee terug. Door werkzaamheden moest er omgereden worden vanaf Den Bosch via Arnhem naar Utrecht. Tien minuten eerder was de eerste Alpen Express met loc 9901 en achter op 186 456 al doorgekomen in Nijmegen Lent waarne het rond tien voor elf de beurt was aan de goede oude 1251. In Arnhem kwam de 9901 van de eerste trein op kop van deze tweede trein op weg naar Utrecht, Amsterdam en Leiden.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_177616392
Mijn bescheiden mening maar ik vind het niet zo’n geslaagd plaatje
  maandag 5 maart 2018 @ 10:09:15 #19
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_177616439
Ik juist wel.
pi_177616717
Echt wel (y)
Bier.
  maandag 5 maart 2018 @ 10:36:04 #21
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_177616823
Ergens toch wel bizar dat ondanks het enorme loc overschot in Nederland het toch het meest gunstigste is om met de oudste loc te rijden.
So we just called him Fred
pi_177616857
Dat is niet per definitie het meest gunstig, het ding is beschikbaar en het bedrijf specialiseert juist hierin.
Bier.
  maandag 5 maart 2018 @ 10:41:48 #23
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_177616904
Ik vind het een tof plaatje. Het is weer eens wat anders dan "bwwwooaaah mooie dikke oude loc fapfapfap" :P
  maandag 5 maart 2018 @ 11:44:53 #24
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_177617854
quote:
7s.gif Op maandag 5 maart 2018 10:36 schreef FredvZ het volgende:
Ergens toch wel bizar dat ondanks het enorme loc overschot in Nederland het toch het meest gunstigste is om met de oudste loc te rijden.
Toch blijven er weinig loc's over als je alle niet-rijvaardige excemplaren aftrekt. Deze oude rijdt in vergelijking met de 1700's van NS er in opperbeste staat bij.
pi_177618083
Net kwamen die 1700en van de Dijksgracht voorbij richting Amersfoort
  maandag 5 maart 2018 @ 12:27:53 #26
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_177618507
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 10:38 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Dat is niet per definitie het meest gunstig, het ding is beschikbaar en het bedrijf specialiseert juist hierin.
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 11:44 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Toch blijven er weinig loc's over als je alle niet-rijvaardige excemplaren aftrekt. Deze oude rijdt in vergelijking met de 1700's van NS er in opperbeste staat bij.
Er moet toch iets zijn wat het goedkoper, makkelijker, beter maakt om een 1200 rijvaardig te houden boven dat van een 1700 of 1800.
So we just called him Fred
  maandag 5 maart 2018 @ 12:48:43 #27
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_177618877
Nou. De 1700'en en 1800'en die NS verpatst zijn in een dermate slechte staat dat er heel veel onderdelen vervangen moeten worden. Dan is een redelijk tot goed onderhouden oudje al snel goedkoper omdat je niet meteen met veel vervangwerk zit.
  Redactie Sport maandag 5 maart 2018 @ 12:58:16 #28
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_177619055
En zeker voor relatief lichte treinen als een reizigerstrein, ondanks de 16 rijtuigen. Voor goederentreinen is een 1200 niet zo geschikt, vandaar ook de 1300 waarmee HSL reed.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Redactie Frontpage / Sport maandag 5 maart 2018 @ 13:15:56 #29
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_177619372
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 12:58 schreef dennistd het volgende:
En zeker voor relatief lichte treinen als een reizigerstrein, ondanks de 16 rijtuigen. Voor goederentreinen is een 1200 niet zo geschikt, vandaar ook de 1300 waarmee HSL reed.
of je lost het zo op:
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 5 maart 2018 @ 13:38:31 #30
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_177619803
Betaal jij de diesel?
  Redactie Frontpage / Sport maandag 5 maart 2018 @ 13:52:51 #31
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_177620096
Het was destijds leuk bedacht
Altijd onderweg naar het avontuur
  Heeft over alles een mening 2022 maandag 5 maart 2018 @ 14:10:16 #32
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_177620443
goeie film jonguh *)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 maandag 5 maart 2018 @ 14:15:12 #33
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_177620526
quote:
2s.gif Op zondag 4 maart 2018 10:27 schreef Duvel het volgende:
Voor dat verhaal met het welwillend maken om te betalen moet je echt je aluhoedje opzetten. Ja natuurlijk is het de bedoeling om Europa te promoten, en ik denk dat dat ook heel nuttig is: als je meer van Europa hebt gezien, vergroot dat wederzijds begrip en onderlinge solidariteit. En ergens is het daar toch ook om te doen...
Hey Duuf hoezo heb je die foto van mij in het ziekenhuis uit topic 203 weggehaald? :o Nou ja, donderdag as een herkansing :') :X
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport maandag 5 maart 2018 @ 14:16:15 #34
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_177620552
Beterschap, Fles B:)B
Altijd onderweg naar het avontuur
  Heeft over alles een mening 2022 maandag 5 maart 2018 @ 14:30:27 #35
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_177620821
Dank je :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 maandag 5 maart 2018 @ 18:10:28 #36
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_177625250
https://nos.nl/artikel/22(...)oen-makkelijker.html

quote:
De grootste winst is echter te behalen door tussenstations in beide landen over te slaan. De intercity van Amsterdam naar Berlijn stopt ook in plaatsen als Hilversum en Almelo en ook in Duitsland krijgt de trein niet altijd veel vaart.
Precies. Amsterdam - Deventer - Berlijn. Klaar :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_177626416
Er is een partij wakker geworden: https://www.nrc.nl/nieuws(...)msterdam-cs-a1594481
  Moderator maandag 5 maart 2018 @ 19:31:59 #38
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_177626774
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 19:16 schreef b2py het volgende:
Er is een partij wakker geworden: https://www.nrc.nl/nieuws(...)msterdam-cs-a1594481
Economisch gaat het goed, het aantal reizigers stijgt. Hoe kun je dat bedenken om te gaan saneren :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_177626821
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 19:31 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Economisch gaat het goed, het aantal reizigers stijgt. Hoe kun je dat bedenken om te gaan saneren :')
Was dat in 2012 ook al zo?

Maargoed, zelfs dan; de enige oplossing is een tunnel onder Amsterdam door. Al het langeafstandsverkeer na Amstel onder de grond, 5 nieuwe ondergrondse perrons waarvan 1 voor Eurostar (of Thalys als de Britten helemaal hun kalmte verliezen), er is in West vast wel ergens ruimte om weer boven de grond te komen.

Reistijd kan met 5 tot 8 minuten omlaag tussen Utrecht en Amsterdam. Vandaag mee beginnen.
Bier.
  maandag 5 maart 2018 @ 19:36:26 #40
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_177626854
Dus Amsterdam Zuid gaat worden uitgebouwd tot zes sporen, en Amsterdam Centraal verliest sporen? Of begrijp ik nu wat verkeerd?
  Redactie Frontpage / Sport maandag 5 maart 2018 @ 19:41:22 #41
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_177626947
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 19:36 schreef James1988 het volgende:
Dus Amsterdam Zuid gaat worden uitgebouwd tot zes sporen, en Amsterdam Centraal verliest sporen? Of begrijp ik nu wat verkeerd?
Amsterdam Centraal gaat sowieso terug in aantal sporen, omdat de middensporen verdwijnen. Ook wordt het station een doorgangsstation en verdwijnen de dwergseinen die nu nog halverwege de perrons staan.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_177627075
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 19:36 schreef James1988 het volgende:
Dus Amsterdam Zuid gaat worden uitgebouwd tot zes sporen, en Amsterdam Centraal verliest sporen? Of begrijp ik nu wat verkeerd?
Het is al jaren de bedoeling dat Amsterdam Zuid gebruikt gaat worden voor internationale treinen. Daarop is ook het ontwerp gebaseerd. Die gaan dan via de achterkant naar de Watergraafsmeer en om dat mogelijk te maken wordt dan ook de Watergraafsmeer aangepast.
Het idee is namelijk dat de Noord-Zuidlijn gebruikt gaat worden door internationale reizigers om naar het stadscentrum te komen.

Alleen NS wil per se vasthouden aan Amsterdam Centraal voor de internationale treinen. Daarvoor is dus een extra spoor nodig om de treinenloop af te kunnen wikkelen.
  Heeft over alles een mening 2022 maandag 5 maart 2018 @ 19:49:16 #43
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_177627087
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 19:34 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Was dat in 2012 ook al zo?

Maargoed, zelfs dan; de enige oplossing is een tunnel onder Amsterdam door. Al het langeafstandsverkeer na Amstel onder de grond, 5 nieuwe ondergrondse perrons waarvan 1 voor Eurostar (of Thalys als de Britten helemaal hun kalmte verliezen), er is in West vast wel ergens ruimte om weer boven de grond te komen.

Reistijd kan met 5 tot 8 minuten omlaag tussen Utrecht en Amsterdam. Vandaag mee beginnen.
Momentje, even geld bijdrukken *)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_177627095
Een flink aantal wissels zal in de praktijk nooit gebruikt hoeven worden denk ik zo.



Is Muiderpoort tussen Amstel en CS veelgebruikt genoem om open te houden? Er wordt nu altijd met een slakke(n)gang gereden op dat stuk. Daar moet meer uit te halen zijn.
  maandag 5 maart 2018 @ 19:51:56 #45
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_177627148
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 19:48 schreef MTL het volgende:

[..]

Het is volgens mij al jaren de bedoeling dat Amsterdam Zuid gebruikt gaat worden voor internationale treinen. Daarop is ook het ontwerp gebaseerd. Die gaan dan via de achterkant naar de Watergraafsmeer en om dat mogelijk te maken wordt dan ook de Watergraafsmeer aangepast.
Het idee is namelijk dat de Noord-Zuidlijn gebruikt gaat worden door internationale reizigers om naar het stadscentrum te komen.
Want de Zuidas is echt het eerste wat je aan toeristen wil laten zien :Y

Ik zou juist verwachten dat bijvoorbeeld de ICd naar Amsterdam Zuid gaat.
pi_177627181
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 19:51 schreef James1988 het volgende:

[..]

Want de Zuidas is echt het eerste wat je aan toeristen wil laten zien :Y

Ik zou juist verwachten dat bijvoorbeeld de ICd naar Amsterdam Zuid gaat.
Daarom krijgt Zuid ook een vernieuwd station, als een internationale hub.
  maandag 5 maart 2018 @ 19:56:59 #47
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_177627231
Dan nog heeft de Zuidas geen enkele uitstraling. Doordeweeks is er genoeg levendigheid, maar buiten kantooruren is het een saaie bedoening van staal, glas en beton (b2py hou je in!).
  Redactie Sport maandag 5 maart 2018 @ 19:57:07 #48
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_177627235
Een beetje hetzelfde idee alsof je in Berlijn de treinen niet meer maar Hbf stuurt maar naar Gesundbrunnen :')
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_177627242
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 19:54 schreef MTL het volgende:

[..]

Daarom krijgt Zuid ook een vernieuwd station, als een internationale hub.
daar is toch helemaal geen ruimte , ingeklemd tussen kantoren en A10?
pi_177627254
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 19:57 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

daar is toch helemaal geen ruimte , ingeklemd tussen kantoren en A10?
He waar gaat de A10 ook alweer heen?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')