abonnement Unibet Coolblue
  Beste/leukste mod 2022 zondag 4 maart 2018 @ 14:41:26 #226
319979 Fok-it
All is well
pi_177600531
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 14:39 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

2 3 4 5 lekker interessant allemaal

het gaat maar om 1 prijs of de beker winnen

beter 5e met een prijs dan 2e en met lege handen
Inderdaad lekker interessant dat ploegen als Utrecht en Zwolle boven je gaan eindigen. Lekker interessant
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zondag 4 maart 2018 @ 14:42:17 #227
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_177600556
quote:
10s.gif Op zondag 4 maart 2018 14:41 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Inderdaad lekker interessant dat ploegen als Utrecht en Zwolle boven je gaan eindigen. Lekker interessant
Met veel minder materiaal.
  zondag 4 maart 2018 @ 14:42:54 #228
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_177600581
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 14:32 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Geflopte spits Vincent Janssen wordt ook genoemd als mogelijke aankoop komende zomer, als vervanger van Jorgensen.
Kan een mooie aankoop zijn, zo zijn we destijds ook uitgekomen bij pelle, ook een prima spits.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  zondag 4 maart 2018 @ 14:43:17 #229
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_177600596
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 14:15 schreef fetX het volgende:

[..]

Zie de eerste post op deze pagina.

Gaat erom dat het gewoon gelul is. Je moet voornamelijk kijken naar de prestaties als trainer, niet naar zijn voetbalcarrière. Als je een trainer hebt die beide heeft, zal die niet zo snel haalbaar zijn voor Feyenoord.
Het enige wat klaas volgens mij bedoeld is dat als je een nobody die op trainersvak niks gepresteerd heeft een kans gaat geven, je dat beter met een topvoetballer kan doen dan met een nobody als speler. Van de een heb je nog reden enig verstand van tactiek aan te hopen te treffen

Die vent van Excelsior heeft niks bereikt, coach zijn bij excelsior reken ik niet mee. Als je die gok dan neemt, zou Klaas jet liever met een topspeler doen omdat de kans groter is.

Klaas zegt nergens dat je niet kan trainen als je geen topspeler bent geweest, of ik moet me lelijk vergissen
Laffe huichelaar
  zondag 4 maart 2018 @ 14:43:24 #230
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177600597
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 14:39 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

2 3 4 5 lekker interessant allemaal

het gaat maar om 1 prijs of de beker winnen

beter 5e met een prijs dan 2e en met lege handen
2e plek speel je in ieder geval nog voorrondes CL. Beker heb je letterlijk niets aan.

Ja, een extra oefenwedstrijd in de voorbereiding.
  zondag 4 maart 2018 @ 14:44:20 #231
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177600624
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 14:43 schreef timmmmm het volgende:

[.

Klaas zegt nergens dat je niet kan trainen als je geen topspeler bent geweest, of ik moet me lelijk vergissen
Euh, jawel. Dat zegt hij structureel in elk topic vrijwel elke dag.
  zondag 4 maart 2018 @ 14:44:50 #232
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_177600637
Mensen die niet geloven in de invloed van trainers :')

Teveel naar Van der Gijp geluisterd zeker. Alleen als je het beste spelersmateriaal ter wereld hebt is de invloed van een trainer misschien klein, maar in de Eredivisie maakt een goede trainer een groot verschil.
pi_177600640
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 14:43 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

2e plek speel je in ieder geval nog voorrondes CL. Beker heb je letterlijk niets aan.

Ja, een extra oefenwedstrijd in de voorbereiding.
beker is gewoon een prijs

wat jij van die prijs vind interreseert me geen flikker
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177600646
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 14:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat sowieso, geldt eigenlijk vrijwel altijd als een club het kut doet. Invloed van de trainer wordt altijd ontzettend overschat.
Dat wordt vaak gezegd, en dat is misschien ook wel aangetoond.

Maar desondanks ging het onder Ronald Koeman na het vertrek van Mario Been wel meteen stukken beter met dezelfde selectie.

Ik denk wel degelijk dat er iets is als een trainer die 'op' is, waar de selectie op is uitgekeken en waarbij er geen ontwikkeling meer in een ploeg zit.

Nu is die ontwikkeling bij Gio er überhaupt nooit geweest, maar je snapt m'n punt. :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 4 maart 2018 @ 14:46:21 #235
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177600695
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 14:44 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

beker is gewoon een prijs

wat jij van die prijs vind interreseert me geen flikker
Dat zeg ik in dit geval niet eens.

Ik zeg alleen dat je objectief meer aan een tweede plek hebt dan aan bekerwinst.
pi_177600699
Bij Gio is het toch aantoonbaar dat de trainer invloed heeft ? Geen tactiek, spelers hebben geen vertrouwen, vinden het ook allemaal wel best als de beker maar wordt gepakt.

Verkeerde keuzes van spelers komt daar nog bij.
  zondag 4 maart 2018 @ 14:46:39 #237
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_177600709
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 14:43 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

2e plek speel je in ieder geval nog voorrondes CL. Beker heb je letterlijk niets aan.

Ja, een extra oefenwedstrijd in de voorbereiding.
Die voorrondes waarin Nederlandse clubs ieder jaar kanslozer worden bedoel je? Je kan er zelfs Europees voetbal nog compleet mee verspelen zoals Ajax dit seizoen heeft laten zien.

Geef mij maar een prijs en een vergelijkbare kans op Europa League.
pi_177600746
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 14:34 schreef klaasweetalles het volgende:
Nieuwe trainer gaat geen ene reet oplossen als er niet meer kwaliteit in de selectie komt

Nieuwe trainer met deze zelfde selectie is gewoon volgend seizoen weer een 3e plek

prioriteit is niet een nieuwe trainer maar spelers met meer creativiteit en lef :W
Je bent echt een karikatuur.

Al 3 seizoenen geen tactische omzettingen doen tijdens een wedstrijd.

Eerste wissel is altijd 70e min of er moet gedwongen gewisseld worden.
Het is altijd poppetje voor poppetje.

Vasthouden aan een systeem waar je de spelers niet voor hebt (een 442 zou veel passender zijn dan 433).

Inderdaad laten we hier aan vasthouden👌
  Beste/leukste mod 2022 zondag 4 maart 2018 @ 14:47:46 #239
319979 Fok-it
All is well
pi_177600748
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 13:40 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik zal het tegen Ancelotti, Guardiola en Zidane zeggen.
Ploegen met zo'n wereldselectie dat die echt geen enkele tactische aanwijzing nodig hebben om wel prijzen te pakken. Dus daar zie je ook veel minder de hand van de trainer.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zondag 4 maart 2018 @ 14:48:46 #240
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_177600781
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 14:44 schreef hhh38 het volgende:
Mensen die niet geloven in de invloed van trainers :')

Teveel naar Van der Gijp geluisterd zeker. Alleen als je het beste spelersmateriaal ter wereld hebt is de invloed van een trainer misschien klein, maar in de Eredivisie maakt een goede trainer een groot verschil.
Daar geloof ik niks van. Je ziet het bij Dick die er bij sparta ook niks mee bakt, je ziet het bij Gio die van het een op andere jaar ineens alles verliest, je ziet het bij Cocu die met betere selecties dan nu minder resultaat heeft gehad.
Laffe huichelaar
  zondag 4 maart 2018 @ 14:48:57 #241
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177600789
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 14:46 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Die voorrondes waarin Nederlandse clubs ieder jaar kanslozer worden bedoel je? Je kan er zelfs Europees voetbal nog compleet mee verspelen zoals Ajax dit seizoen heeft laten zien.

Geef mij maar een prijs en een vergelijkbare kans op Europa League.
Zo mag je er naar kijken. Ik zou altijd voor de kans op CL gaan.

Maar dat je een avondje feesten met een beker verkiest boven een kans op miljoenen en de CL, zegt alles over de topsportbeleving bij jou als Feyenoord-supporter. En ik vrees dat er binnen de club ook zo over gedacht wordt.
  zondag 4 maart 2018 @ 14:50:13 #242
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_177600818
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 14:43 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Het enige wat klaas volgens mij bedoeld is dat als je een nobody die op trainersvak niks gepresteerd heeft een kans gaat geven, je dat beter met een topvoetballer kan doen dan met een nobody als speler. Van de een heb je nog reden enig verstand van tactiek aan te hopen te treffen

Die vent van Excelsior heeft niks bereikt, coach zijn bij excelsior reken ik niet mee. Als je die gok dan neemt, zou Klaas jet liever met een topspeler doen omdat de kans groter is.

Klaas zegt nergens dat je niet kan trainen als je geen topspeler bent geweest, of ik moet me lelijk vergissen
Waarom reken je coach van Excelsior niet mee? Ik vind dat behoorlijk knap wat hij daar laat zien. Heeft dit seizoen een prima puntenaantal en met goed voetbal. Een ploeg als Excelsior goed voetbal laten spelen vind ik knapper dan dat bij Feyenoord, Ajax of PSV presteren.

Daarnaast: ik heb liever een tactisch sterke trainer, dan een voormalig topvoetballer zonder tactisch vernuft. Overwicht heb je niet alleen door je voetballende prestaties, maar ook door je persoonlijkheid.
  zondag 4 maart 2018 @ 14:50:25 #243
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_177600821
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 14:43 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Het enige wat klaas volgens mij bedoeld is dat als je een nobody die op trainersvak niks gepresteerd heeft een kans gaat geven, je dat beter met een topvoetballer kan doen dan met een nobody als speler. Van de een heb je nog reden enig verstand van tactiek aan te hopen te treffen

Die vent van Excelsior heeft niks bereikt, coach zijn bij excelsior reken ik niet mee. Als je die gok dan neemt, zou Klaas jet liever met een topspeler doen omdat de kans groter is.

Klaas zegt nergens dat je niet kan trainen als je geen topspeler bent geweest, of ik moet me lelijk vergissen
100% eens.

Voor een middelmaatje zoals van der gaag of ten hag van ajax, blijft het proefondervindelijk testjes doen over hoe een stap hoger te komen of beter te spelen op een hoger niveau waar ze zelf nooit op geacteerd hebben. Je moet iets meegemaakt hebben inderdaad anders kan je moeilijk als beginnende trainer een topteam leiden.
Ik heb geen problemen met een coach die geen topspeler is geweest, maar die moet dan wel aantoonbare structurele prestaties hebben neergezet, die meetbaar aan hem toekomen. Bij van de brom is dat al lastig want het budget van AZ is nog best redelijk, daarom vind ik vhSchip dit seizoen een betere prestatie neerzetten puur al op het spel in de eerste seizoenshelft. Daarnaast kan je frazer hoger inschatten dan vdBrom puur op basis van de beker van vorig jaar. Die beker winnen is meetbaar, dat zegt dat frazer een team kan laten winnen als de prijzen verdeeld worden. Ik ben nog steeds fan van die jood adriaanse, die heeft aantoonbaar goede prestaties neergezet bij willem2 waardoor ook bij betere clubs in beeld kwam. Ik vond dat destijds heel logisch dat hij werd aangetrokken door clubs met een grotere begroting, maar tenhag of vdgaag hebben nog minder gepresteerd dan vhschip of frazer de bekergod.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  zondag 4 maart 2018 @ 14:51:44 #244
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_177600845
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 14:47 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ploegen met zo'n wereldselectie dat die echt geen enkele tactische aanwijzing nodig hebben om wel prijzen te pakken. Dus daar zie je ook veel minder de hand van de trainer.
En Guardiola is juist het beste voorbeeld van het zien van de hand van de trainer. Ik wil niet meegaan in zijn verheerlijking, maar je ziet het spel van een ploeg echt veranderen als hij er trainer wordt. En dat ligt niet alleen aan investeren in kwaliteit.

Piepel managers als Ancelotti en Zidane laten het meer aan de spelers over en volgens mij is Gio ook zo, maar dat werkt dus niet met zo'n gehandicapt team in de Eredivisie.
  zondag 4 maart 2018 @ 14:52:28 #245
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_177600864
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 14:44 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat wordt vaak gezegd, en dat is misschien ook wel aangetoond.

Maar desondanks ging het onder Ronald Koeman na het vertrek van Mario Been wel meteen stukken beter met dezelfde selectie.

Ik denk wel degelijk dat er iets is als een trainer die 'op' is, waar de selectie op is uitgekeken en waarbij er geen ontwikkeling meer in een ploeg zit.

Nu is die ontwikkeling bij Gio er überhaupt nooit geweest, maar je snapt m'n punt. :)
Hoe vaak presteert een ploeg wel niet een stuk beter onder dezelfde trainer in bepaalde periodes van het seizoen? Middenmotors en subtoppers laten regelmatig kampioensstatistieken zien in één seizoenshelft.

Was die trainer dan eerst heel kut en opeens heel goed of andersom?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 4 maart 2018 @ 14:53:44 #246
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_177600893
Als je een tactisch sterke trainer bent, zie je dat (bijna) altijd terug op het veld. Kijk naar het Feyenoord onder Rutten en Koeman. Onder Rutten ging het conditioneel helemaal fout. Ook gaf hij aan niet verder te gaan. Werkt ook niet mee.
  zondag 4 maart 2018 @ 14:54:09 #247
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177600902
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 14:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hoe vaak presteert een ploeg wel niet een stuk beter onder dezelfde trainer in bepaalde periodes van het seizoen? Middenmotors en subtoppers laten regelmatig kampioensstatistieken zien in één seizoenshelft.

Was die trainer dan eerst heel kut en opeens heel goed of andersom?
Mario Been was wel oprecht een extreem slechte (en luie) trainer. Ik ging in die periode nog regelmatig naar trainingen en die overgang van Been naar Koeman was echt een verschil van dag en nacht.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 4 maart 2018 @ 14:55:02 #248
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_177600919
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 14:51 schreef hhh38 het volgende:

[..]

En Guardiola is juist het beste voorbeeld van het zien van de hand van de trainer. Ik wil niet meegaan in zijn verheerlijking, maar je ziet het spel van een ploeg echt veranderen als hij er trainer wordt. En dat ligt niet alleen aan investeren in kwaliteit.

Piepel managers als Ancelotti en Zidane laten het meer aan de spelers over en volgens mij is Gio ook zo, maar dat werkt dus niet met zo'n gehandicapt team in de Eredivisie.
Piepelmanagers werken niet in de ED anno 2018 nee. Dat is leuk als je een selectie met veel ervaring en voetbalintelligentie hebt, dat zie je niet meer in NL.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 4 maart 2018 @ 14:56:04 #249
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_177600947
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 14:48 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Zo mag je er naar kijken. Ik zou altijd voor de kans op CL gaan.

Maar dat je een avondje feesten met een beker verkiest boven een kans op miljoenen en de CL, zegt alles over de topsportbeleving bij jou als Feyenoord-supporter. En ik vrees dat er binnen de club ook zo over gedacht wordt.
Voor de beker moet je 6 wedstrijden op rij winnen, dat is echt geen makkelijke prestatie. Tuurlijk moet je altijd streven naar het hoogst haalbare in de competitie, ik heb al sinds oktober kritiek op de clubleiding wb het omgaan met de slechte resultaten. Ik doe alleen niet mee aan dat downplayen van de beker.
  zondag 4 maart 2018 @ 14:56:07 #250
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_177600948
quote:
10s.gif Op zondag 4 maart 2018 14:54 schreef Caland het volgende:

[..]

Mario Been was wel oprecht een extreem slechte (en luie) trainer. Ik ging in die periode nog regelmatig naar trainingen en die overgang van Been naar Koeman was echt een verschil van dag en nacht.
De invloed van de trainer is natuurlijk niet nul, maar van een berg stront kan niemand een berg goud maken. Niemand. Wat dat betreft wordt de impact erg overschat.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')