abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 maart 2018 @ 22:57:10 #26
163650 Greys
pi_177589690
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 22:51 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik vind die kritiek behoorlijk storend eigenlijk.

Als dat over vrouwen wordt gezegd is de wereld te klein en nu krijgt die jongen een bak stront over zich heen omdat hij zogenaamd te dik is. Wat een bullshit.
Ik vind hem ook met de extra kilo's gewoon nog een heel aantrekkelijke vent. En de vele 'vette big' reacties op twitter waren inderdaad erg. Maar even heel eerlijk, toen Trijntje zich met haar flinke heupen in dat strakke jurkje wilde hijsen vonden velen dat ook geen goed idee. Je wilt er op het ESF toch een beetje op je best uitzien.

Dus nee ik ben niet voor bodyshamen maar er was in januari een week bij The Voice dat ik ook echt schrok toen van Waylon. Het was ineens net Elvis in z'n slechtere jaren :@ Zijn ogen zaten haast dicht maar dat was wellicht een allergie ofzo, hij had toen ook een afgrijselijke Lee towers bril op. Toen hoopte ik zelf ook echt dat ie er in mei niet zo zou gaan staan :@ Gewoon in je best mogelijke realistische en haalbare versie. Inmiddels ziet ie er echt al stukken beter uit.

Vijftien of tien kilo eraf lijkt me trouwens bij nader inzien erg veel. Zo groot is ie niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter zaterdag 3 maart 2018 @ 22:57:43 #27
87554 Cee
Welluk?
pi_177589704
Ik bedoel, een outlaw moet teugels hebben om aan vast te houden.
  Moderator zaterdag 3 maart 2018 @ 22:57:59 #28
375570 crew  Cyan9
pi_177589708
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 22:56 schreef Cee het volgende:
Ik zat nog eens m'n gouwe ouwe Waylon-foto's van (op de dag van ESC in concert exact) 5 jaar oud te bekijken en dit is dan weer een maatje te klein maar damn.
https://www.flickr.com/ph(...)m-72157633256420520/
Als dat een maatje te klein is, dan durf ik mezelf al helemaal niet te laten zien. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator zaterdag 3 maart 2018 @ 22:58:15 #29
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177589715
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 22:57 schreef Cee het volgende:
Ik bedoel, een outlaw moet teugels hebben om aan vast te houden.
Godver. :') :D
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_177589717
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 22:49 schreef Greys het volgende:

[..]

_O- _O-

Als ie dat maar niet vlak voor het esf doet dan hahaha. Maar goed van hem dat ie dus liefst 15 kg wil afvallen :o Minstens tien.

Vanmiddag bij concertje maakte hij toch ook al een grap over dik, iets met of je van hondenkoekjes niet dik werd. Hij heeft zich die kritiek dus wel degelijk aangetrokken.

Maar verstandig, alles doen om straks zo goed mogelijk voor de dag te komen. Men herinnert zich de slanke prettyboy vast uit 2014, heel goed om er in mei weer op je best uit te zien. _O_
Maar waar haal je dan uit dat hij het zich heeft aangetrokken?
Hij weet zelf kennelijk dat hij er wel eens strakker uit heeft gezien en wil dus die kilo's kwijt om er top uit te zien straks.

Ik heb op Fok misschien één iemand zien schrijven dat zijn gezicht wat dikker was. Ja dan kan er wat af, zie ik ook. Staat mooier. Maar hij kan nu ook gaan zonder af te vallen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_177589741
Ik vind het zo cool om te lezen dat hij het songfestival bloedserieus neemt! Zo veel zangers doen nog wat minachtend over het ESF, maar hij grijpt deze kans met twee handen aan om heel Europa te laten zien wat een goede artiest hij is. En terecht!!! Ik heb het volste vertrouwen dat Waylon met deze instelling gewoon gaat winnen. En dat we dan met z’n allen volgend jaar in Amsterdam staan te vlaggen w/ *O* w/
pi_177589781
Boulevard had vanavond ook een kort interviewtje. Was gelukkig meteen het eerste onderwerp, want dat programma uitzitten is iets teveel gevraagd. Ze waren ook verontwaardigd dat hij de afgelopen week steeds bij publieke omroep zat. :D

Fijn trouwens dat het hele concert gewoon terug te bekijken is via de Facebookpagina van Muziekcafe.

En er staan wat losse fragmenten van het interview hieronder. Is wellicht handiger dan hele uitzending aanklikken en doorspoelen. :)
https://www.nporadio2.nl/(...)t-waylon?npo_cc=126&
pi_177589794
En die paar kilootjes eraf hoeven voor mij niet hoor, maar het toont wel hoe fanatiek hij is :)
pi_177589798
Met Bibi in zijn leven kan hij best 2 weken leven op de liefde alleen :Y
dag
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 maart 2018 @ 23:01:08 #35
163650 Greys
pi_177589800
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 22:58 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Maar waar haal je dan uit dat hij het zich heeft aangetrokken?
Hij weet zelf kennelijk dat hij er wel eens strakker uit heeft gezien en wil dus die kilo's kwijt om er top uit te zien straks.

Ik heb op Fok misschien één iemand zien schrijven dat zijn gezicht wat dikker was. Ja dan kan er wat af, zie ik ook. Staat mooier. Maar hij kan nu ook gaan zonder af te vallen.
Ik dacht dat ie het zich wellicht had aangetrokken omdat ie er vanmiddag grappen over maakte.

En op Twitter waren er honderden vetzak tweets destijds bij The Voice. Hier viel het mee. Maar ik schrok toen zelf ook wel even hoor. Zeg ik eerlijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 3 maart 2018 @ 23:01:24 #36
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177589807
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 22:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vind hem ook met de extra kilo's gewoon nog een heel aantrekkelijke vent. En de 'vette big' reacties waren inderdaad erg. Maar even heel eerlijk, toen Trijntje zich met haar flinke heupen in dat strakke jurkje wilde hijsen vonden velen dat ook geen goed idee. Je wilt er op het ESF toch een beetje op je best uitzien.

Dus nee ik ben niet voor bodyshamen maar er was in januari een week bij The Voice dat ik ook echt schrok toen van Waylon. Het was ineens net Elvis in z'n slechtere jaren :@ Zijn ogen zaten haast dicht maar dat was wellicht een allergie ofzo, hij had toen ook een afgrijselijke Lee towers bril op. Toen hoopte ik zelf ook echt dat ie er in mei niet zo zou gaan staan :@ Gewoon in je best mogelijke realistische en haalbare versie. Inmiddels ziet ie er echt al stukken beter uit.

Vijftien of tien kilo eraf lijkt me trouwens bij nader inzien erg veel. Zo groot is ie niet.
Je in een strak jurkje willen hijsen met 50kg te veel is wat anders dan 10kg te zwaar zijn en daar commentaar op krijgen. Echt niet te vergelijken.

Waylon ziet er prima uit en is slim genoeg om zich niet in debiele kleren te hijsen, maar dat bodyshamen door sommige mensen hier en op andere fora is in mijn ogen gewoon behoorlijk sneu. Had ik maar zijn body :P
  Moderator zaterdag 3 maart 2018 @ 23:02:06 #37
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177589834
quote:
12s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 23:01 schreef Peter het volgende:
Met Bibi in zijn leven kan hij best 2 weken leven op de liefde alleen :Y
En dat is dan weer een Ilse liedje, ook zo'n gratenbakkie

Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 maart 2018 @ 23:04:50 #38
163650 Greys
pi_177589908
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 23:01 schreef Kyran het volgende:

[..]

Je in een strak jurkje willen hijsen met 50kg te veel is wat anders dan 10kg te zwaar zijn en daar commentaar op krijgen. Echt niet te vergelijken.

Waylon ziet er prima uit en is slim genoeg om zich niet in debiele kleren te hijsen, maar dat bodyshamen door sommige mensen hier en op andere fora is in mijn ogen gewoon behoorlijk sneu. Had ik maar zijn body :P
Ik vond het hier best meevallen. En zeggen dat ie er weleens beter uit heeft gezien vind ik persoonlijk niet te ver gaan. Toch? Zelfde als iemand er bv heel moe uitziet. We vroegen ons hier destijds voornamelijk af of hij toen soms een jetlag had door Nashville :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177589952
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 23:01 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik dacht dat ie het zich wellicht had aangetrokken omdat ie er vanmiddag grappen over maakte.

En op Twitter waren er honderden vetzak tweets destijds bij The Voice. Hier viel het mee. Maar ik schrok toen zelf ook wel even hoor. Zeg ik eerlijk.
Die tweets tijdens The Voice? Oh wow. Sta ik wel van te kijken.
Enige dat ik zag was dat hij die ene keer wellicht een allergie had, met die wat ontstoken ogen.

Ik weet nu niet of ik tijdens The Voice niks heb gezien omdat ik meer op Fok! kijk en het meeste luister of dat ik Waylon niet genoeg ken om verschil te zien.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 3 maart 2018 @ 23:07:02 #40
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177589982
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 23:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vond het hier best meevallen. En zeggen dat ie er weleens beter uit heeft gezien vind ik persoonlijk niet te ver gaan. Toch? Zelfde als iemand er bv heel moe uitziet. We vroegen ons hier destijds voornamelijk af of hij toen soms een jetlag had door Nashville :D
Nee tuurlijk, "hij heeft er wel beter uitgezien" is wat anders dan "vette big" of "hij moet echt afvallen, want dit ziet er niet uit".

Echt in al die TVOH-shows, optredens en interviews de afgelopen tijd heb ik niet één keer gedacht, damn die moet afvallen.

.... en dan zeggen ze dat mannen zo lomp zijn over vrouwen :D Nou heb ik liever zelf ook een vrouw met 10kg te veel dan een vrouw met 10kg te weinig, maar goed dat ben ik :P
  Moderator zaterdag 3 maart 2018 @ 23:07:35 #41
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177589993
Van vorig jaar herinner ik me een paar users, ik zal maar geen namen noemen, die imo wel wat ver gingen over de vormen van O'g3ne.. Dit jaar valt het toch wel mee? Dat ie aangekomen is wel genoemd, maar da's een feit. En nu gaat hij afvallen, mooi, want daar wordt hij alleen maar aantrekkelijker van.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_177589996
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 23:02 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

En dat is dan weer een Ilse liedje, ook zo'n gratenbakkie

Gratenbakkie, Ilse?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  ESF Reporter zaterdag 3 maart 2018 @ 23:08:03 #43
87554 Cee
Welluk?
pi_177590006
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 23:00 schreef Zen90 het volgende:
Boulevard had vanavond ook een kort interviewtje. Was gelukkig meteen het eerste onderwerp, want dat programma uitzitten is iets teveel gevraagd. Ze waren ook verontwaardigd dat hij de afgelopen week steeds bij publieke omroep zat. :D


Butthurt Boulevard. _O_
  Moderator zaterdag 3 maart 2018 @ 23:08:22 #44
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177590012
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 23:07 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Gratenbakkie, Ilse?
Nouja, ik vind haar tegenwoordig wel echt heel erg dun hoor, zeker voor iemand van bijna 40. :@
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  zaterdag 3 maart 2018 @ 23:09:30 #45
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_177590040
Zij was toch altijd al heel iel behalve op haar middelbare school?
pi_177590049
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 22:58 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Maar waar haal je dan uit dat hij het zich heeft aangetrokken?
Hij weet zelf kennelijk dat hij er wel eens strakker uit heeft gezien en wil dus die kilo's kwijt om er top uit te zien straks.

Ik heb op Fok misschien één iemand zien schrijven dat zijn gezicht wat dikker was. Ja dan kan er wat af, zie ik ook. Staat mooier. Maar hij kan nu ook gaan zonder af te vallen.
Huh Afvallen? wat is dat nou weer... Ik ga zijn lichaam niet checken ofzo. Ik wil hem horen zingen that's all. De grootste artiesten aller tijden moesten het sowieso niet van hun uiterlijk hebben.
Als ik even denk aan Aretha Franklin, Pavarotti, Micheal Jackson, Elvis Presley later stadium. Freddy Mercury etc.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 23:11:08 #47
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_177590074
Jemig mensen, wat een gezeik over Waylons uiterlijk. Hij is muzikant. Bovendien van middelbare leeftijd, waarop je de eeuwige jeugd niet meer cadeau krijgt. Hij is geen model of sporter of acteur of zo. Hij leeft een muzikantenleven en moet gewoon goed muzikanten.

Je vraagt Sven Kramer toch ook niet een moppie te zingen terwijl hij schaatst."Gossie, zijn stem is toch niet optimaal zeg! Béétje jammer!"

Ieder zijn ding, en daar past het lichaam zich aan aan.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_177590088
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 23:08 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Nouja, ik vind haar tegenwoordig wel echt heel erg dun hoor, zeker voor iemand van bijna 40. :@
Oh ik heb geen idee. Ook wat haar betreft te weinig gevolgd hoe zij er de laatste jaren uit heeft gezien of er nu uitziet.

Enige dat me al jaren opvalt is dat Wendy altijd als te dun wordt opgemerkt ten tijden van The Voice. Alsof het echt onbegrijpelijk is dat niet iedereen tonnetje rond is.
Maar we dwalen af :Y)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_177590145
quote:
Waylon noemt het te gek dat hij voor de tweede keer kan meedoen aan het songfestival. "Nederland mag me ieder jaar wel sturen. Het is een van de grootste podia die je kunt krijgen als artiest en waar je iets van jezelf mag laten zien en je de eer krijgt om je land te vertegenwoordigen. Ik doe dat met trots en neem het bloedserieus, ook al doe ik het op mijn eigen manier."
Hopelijk motiveert dit andere artiesten ook _O_
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 3 maart 2018 @ 23:15:23 #50
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177590218
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 23:13 schreef Em31 het volgende:

[..]

Hopelijk motiveert dit andere artiesten ook _O_
Ben bang dat wij volgend jaar één of ander gare TVOH winnaar gaan sturen ofzo. Misschien Maan?

Ik hoop een keer Sharon den Adel te zien daar met een leuk nummer of Floor Jansen. Mooie meiden met prachtige stemmen die niet cliche nummers kunnen zingen :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')