abonnement Unibet Coolblue
pi_177576901
Ik zit met een dilemma.

Ik ben redelijk nieuw in een groep (dik een half jaar) en hoe langer ik er zit, hoe meer ik merk dat er dingen niet helemaal goed gaan.

Buiten de toch wel redelijk gangbare zaken als communicatie, blijkt dat enkele leden zich niet aan de afspraken houden en risico's nemen die onverantwoord zijn en duidelijk tegen de regels. Dit kan er toe leiden dat de vergunning van de gemeente wordt ingetrokken.

Wat moet ik hiermee? Mijn mond houden? Of moet ik dit toch aankaarten? Ik vind het niet mijn plaats om anderen te wijzen op de afspraken en regels.
pi_177577050
Lekker niet doen dus.
  Moderator zaterdag 3 maart 2018 @ 15:16:24 #3
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_177577053
Het klinkt als een 'officiële' groep en niet een vriendengroep ofzo. Zijn die regels vastgelegd en opvraagbaar? Let wel, als je daar mensen op gaat wijzen, dan loop je natuurlijk wel tegen de situatie aan dat als je ze een betweter gaan vinden, ze je zomaar uit die groep kunnen werken?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_177577096
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 15:16 schreef CoolGuy het volgende:
Zijn die regels vastgelegd en opvraagbaar? Let wel, als je daar mensen op gaat wijzen, dan loop je natuurlijk wel tegen de situatie aan dat als je ze een betweter gaan vinden, ze je zomaar uit die groep kunnen werken?
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_177577126
O en ik weet niet om wat voor soort groep het gaat, maar lijkt mij niet jouw taak om dat aan te kaarten.
pi_177577407
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 15:16 schreef CoolGuy het volgende: