abonnement Unibet Coolblue
  PR en moderator zaterdag 3 maart 2018 @ 15:02:10 #1
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_177576748


Om het overzicht te bewaren in de andere WIDM-topics die wat minder snel gaan, hebben we voor het posten tijdens (en over) de individuele uitzendingen en MolTalks elke week deze livetopics.
Deze gaan elke zaterdagavond open en elke zondagavond weer dicht, tot de volgende aflevering. In de tussentijd zijn er de topics die onderaan deze OP gelinkt staan.

Het 18e seizoen van WIDM is opgenomen in Georgië en wordt wederom gepresenteerd door Art Rooijakkers.
Wie is de Mol? is van 6 januari t/m 10 maart elke zaterdagavond om 20:30 te zien op NPO1.
Aansluitend wordt Moltalk uitgezonden, om 21:30 op NPO3. Moltalk wordt dit jaar weer gepresenteerd door Margriet van der Linden en Chris Zegers.



Kandidaten (v.l.n.r.)
Stine Jensen | Emilio Guzman | Simone Weimans | Jan Versteegh | Olcay Gulsen
Bella Hay | Jean-Marc van Tol | Ruben Hein | Loes Haverkort | Ron Boszhard

*O*

FOK!topics van WIDM 2018
Topicreeks: [WIDM] Algemeen
Topicreeks: [WIDM] Het grote hints & theorieën topic!
Topicreeks: [WIDM] FOK! Wie is de Mol? Prono
Topicreeks: [WIDM] Tweets van de Mol
Topicreeks: [WIDM] De pot - Follow the money..
Topicreeks: [WIDM] De WIDM-app (met FOK!-poule)
Topicreeks: [WIDM] Livetopics

MOL / [WIN!] Beantwoord de vraag en win een WIDM-bordspel of WIDM-props!
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator zaterdag 3 maart 2018 @ 15:02:26 #2
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_177576754
Ja hallooooo zijn we weer *O*
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_177577234
BIJNA BIJNA BIJNA.

Ik ga vol op Jan.
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 15:33:57 #4
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_177577529
Ik moet dit topic vanavond maar negeren, zit op een verjaardag :{
Same shit, different day
SC hopper present
  PR en moderator zaterdag 3 maart 2018 @ 16:02:33 #5
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_177578249
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 15:33 schreef Koen66 het volgende:
Ik moet dit topic vanavond maar negeren, zit op een verjaardag :{
Slechte timing, pfff.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator zaterdag 3 maart 2018 @ 16:03:21 #6
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_177578271
Ik ben wel benieuwd of ze vanavond weer alvast de winnaar of verliezer bekend maken. Soms (als er al uit te herleiden valt wie de mol is) bewaren ze alles voor afl 10.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zaterdag 3 maart 2018 @ 16:27:21 #7
403253 Meke
after all this time? always.
pi_177578723
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 16:03 schreef Moira. het volgende:
Ik ben wel benieuwd of ze vanavond weer alvast de winnaar of verliezer bekend maken. Soms (als er al uit te herleiden valt wie de mol is) bewaren ze alles voor afl 10.
Ik denk stiekem dat ze drie versies klaar hebben liggen; één waarin de winnaar bekend wordt gemaakt, één waarin de verliezer bekend wordt gemaakt en één waarin niemand bekend wordt gemaakt (hoewel dat natuurlijk ook wel geëdit kan worden uit één van eerder versies :7 ) . En dat ze dan naar de stemming in het land kijken om te beslissen wat ze uitzenden. Dat ze nu Ruben bekendmaken als winnaar óf verliezer om de mindfuck nog even te vergroten :D En als Ruben de mol is, dat ze dan niemand bekendmaken :+

Maar meestal maken ze wel één van de drie bekend, toch?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  PR en moderator zaterdag 3 maart 2018 @ 16:31:35 #8
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_177578805
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 16:27 schreef Meke het volgende:

[..]

Ik denk stiekem dat ze drie versies klaar hebben liggen; één waarin de winnaar bekend wordt gemaakt, één waarin de verliezer bekend wordt gemaakt en één waarin niemand bekend wordt gemaakt (hoewel dat natuurlijk ook wel geëdit kan worden uit één van eerder versies :7 ) . En dat ze dan naar de stemming in het land kijken om te beslissen wat ze uitzenden. Dat ze nu Ruben bekendmaken als winnaar óf verliezer om de mindfuck nog even te vergroten :D En als Ruben de mol is, dat ze dan niemand bekendmaken :+

Maar meestal maken ze wel één van de drie bekend, toch?
Zou kunnen :D

Meestal wel idd, maar het is ook wel voorgekomen dat ze helemaal niks laten weten. Omdat het dan soms al met 100% zekerheid te zeggen is wie (van de 2 overgebleven mensen) de mol is als je bijv. af gaat op eerder stemgedrag/verdenkingen enzo.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zaterdag 3 maart 2018 @ 16:35:46 #9
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_177578901
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 16:27 schreef Meke het volgende:

[..]

Ik denk stiekem dat ze drie versies klaar hebben liggen; één waarin de winnaar bekend wordt gemaakt, één waarin de verliezer bekend wordt gemaakt en één waarin niemand bekend wordt gemaakt (hoewel dat natuurlijk ook wel geëdit kan worden uit één van eerder versies :7 ) . En dat ze dan naar de stemming in het land kijken om te beslissen wat ze uitzenden. Dat ze nu Ruben bekendmaken als winnaar óf verliezer om de mindfuck nog even te vergroten :D En als Ruben de mol is, dat ze dan niemand bekendmaken :+

Maar meestal maken ze wel één van de drie bekend, toch?
Hopelijk is Ruben de winnaar en laten zij dat vandaag zien (nadat hij nogmaals zegt te twijfelen tussen Jan en Olcay), dat zou de chaos van de afgelopen weken compleet maken. :D

Ik ga er trouwens niet vanuit dat ze iets bekend maken. Meestal bewaren ze dat voor de aflevering in Vondel CS.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 17:00:54 #10
2651 svann
night-hawk
pi_177579449
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 15:33 schreef Koen66 het volgende:
Ik moet dit topic vanavond maar negeren, zit op een verjaardag :{
Ik ook, net als vorige week.
Maar het gaat wel heel gezellig worden.

Volgende week kan een eventuele afspraak alleen met molloten zijn.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  zaterdag 3 maart 2018 @ 17:45:19 #11
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_177580409
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 17:00 schreef svann het volgende:

[..]

Ik ook, net als vorige week.
Maar het gaat wel heel gezellig worden.

Volgende week kan een eventuele afspraak alleen met molloten zijn.
vorige week ik ook, toen zat ik te gourmetten tijdens de uitzending. Toen nog om 23:00 gekeken. Gaat nu niet lukken ben ik bang
Same shit, different day
SC hopper present
  zaterdag 3 maart 2018 @ 17:46:48 #12
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_177580459
Ik blijf Jan toch als mol houden, Ruben is na Emilio, Stine en Simone teveel door de regie als 'mol' gepromoot
Same shit, different day
SC hopper present
pi_177580639
Het blijft altijd apart dat je voor vanavond de app kunt invullen, want eigenlijk wordt er bijna nooit iets bekend gemaakt
pi_177580830
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 17:46 schreef Koen66 het volgende:
Ik blijf Jan toch als mol houden, Ruben is na Emilio, Stine en Simone teveel door de regie als 'mol' gepromoot
Olcay gaf haar zwarte vrijstelling weg. Dat doet normaal De Mol.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 18:24:53 #15
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_177581231
Als Jan de mol is, is het aan de ene kant wel een mindfuck en een zeer agressieve en aanvallende mol, maar tegelijkertijd wel een hele vreemde. Weliswaar komt hij in het lijstje met geld wel flink onderaan te staan t.o.v. de andere twee. Maar dat komt vooralsnog alleen omdat hij bij aflevering 1 geen geld heeft gevonden en wel heeft gebeld. De andere twee hebben daar juist wel geld gepakt, daardoor blijven ze flink hoog staan, omdat dat veel geld is.

Als je dan kijkt naar hoe vaak er geld is gepakt, dan is het toch vaak ook Jan geweest. Natuurlijk kunnen dat kleine bedragen zijn. Maar het slaat natuurlijk nergens op dat de mol telkens opdrachten deels laat slagen of meerdere keren onnodig geld in de pot brengt. Ik snap ook wel dat je tegenwoordig als mol weleens een keer geld in de pot moet brengen (anders ben je te snel te verdacht). Maar meerdere keren onnodig geld in de pot brengen vind ik gewoon niet bij een mol horen.

Als je bijvoorbeeld kijkt bij de car-aoke opdracht, dan geeft hij zelf al drie goede antwoorden, maar doet hij ook nog eens teveel zijn best om Olcay goede antwoorden te laten geven. Dat terwijl Simone en Ruben er een potje van maken (wat bij deze opdracht ook prima kon, zonder super verdacht te zijn). Weliswaar kon er de volgende opdracht wel weer geld uit de pot, maar die bedragen waren wel heel erg klein. Per verkeerde koker minder geld, dan per goed geraden nummer.

Dat hij in het water viel, vind ik dan wel weer een typische mollenstreek. Zogenaamd heel erg fanatiek, maar (mogelijk) mingeld pakken en door de consternatie ervoor zorgen dat anderen geen kokers kunnen pakken.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 18:27:33 #16
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_177581273
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 16:03 schreef Moira. het volgende:
Ik ben wel benieuwd of ze vanavond weer alvast de winnaar of verliezer bekend maken. Soms (als er al uit te herleiden valt wie de mol is) bewaren ze alles voor afl 10.
Inderdaad. Toen met Freek, Susan en Sofie deden ze het wel mooi. "Jij bent niet de mol, jij bent niet de winnaar en jij bent niet de verliezer. Tot volgende week!" :{
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
pi_177581383
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 18:03 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Olcay gaf haar zwarte vrijstelling weg. Dat doet normaal De Mol.
  PR en moderator zaterdag 3 maart 2018 @ 18:39:20 #18
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_177581455
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 18:27 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Inderdaad. Toen met Freek, Susan en Sofie deden ze het wel mooi. "Jij bent niet de mol, jij bent niet de winnaar en jij bent niet de verliezer. Tot volgende week!" :{
Die was wel creatief ja _O-
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_177582987
Ik kan niet kiezen tussen jan of olcay ;(
pi_177583001
Ik kies voor Olcay. En een klein beetje Jan.
pi_177584289
Ik ben weer teruggevallen op mijn originele (van voor de eerste aflevering) mol: Ruben

Als hij het is dan kan ik altijd nog zeggen dat ik het stiekem direct al wist. Ook al heb ik daarna voornamelijk Simone en Stine verdacht :) :@
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_177584345
Ik ben er weer klaar voor :)
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_177584360
Ik ben volgende week niet aanwezig in dit topic. Zag voorbij komen dat je in een aantal bioscopen ook kon kijken (voor 2,50, inclusief popcorn). Dus dat ga ik doen, met een vriendin. En dan eerst shoppen, rondhobbelen en eten natuurlijk. Maken we er gelijk een dagje van :P
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_177584370
Even voor niet de niet kenner van widm: Wordt vanavond de mol al bekend gemaakt? Hoe werkt zo'n finale? :@
pi_177584444
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 20:23 schreef essnhills het volgende:
Ik ben volgende week niet aanwezig in dit topic. Zag voorbij komen dat je in een aantal bioscopen ook kon kijken (voor 2,50, inclusief popcorn). Dus dat ga ik doen, met een vriendin. En dan eerst shoppen, rondhobbelen en eten natuurlijk. Maken we er gelijk een dagje van :P
Dat zijn de echte fans.
De Sahara is zonder meer erg droog.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')