abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_182269121
registreer om deze reclame te verbergen
Zeker! Daar ben ik al mee bezig en daarnaast ben ik aan het oefenen met andere puzzels zoals de Mission Street Puzzles en de College Puzzle Challenge :)

Zijn er al meer mensen aan het oefenen?
pi_182306781
quote:
6s.gif Op donderdag 6 september 2018 10:44 schreef Erbo79 het volgende:

[..]

Die variant van het Thorin-deel had ik zelf ook bedacht... Erg jammer dat dit stukje van de opgave voor zoveel onduidelijkheid zorgde, want ik vind het erg leuk om opgaven met logica op te lossen.
Als het goed is heeft bijna elke puzzel logica, maar juist de logica puzzel was afgelopen editie het minst logisch ;)

quote:
6s.gif Op donderdag 6 september 2018 10:44 schreef Erbo79 het volgende:

[..]
Hebben jullie wel allemaal een persoonlijke mail met score gehad? Ik namelijk niet... Volgens mij hadden de makers het erg druk... de publiceerdatum van de uitwerkingen werd naar achteren geschoven en ook sommige uitwerkingen vond ik erg karig (bijv. opgave 12 waar alleen het antwoord werd gegeven en niet de route er naar toe).
Ik heb uiteraard wel een persoonlijke score gehad, maar ik kan me niet echt voorstellen dat ze het zijn vergeten. Je moest je email op het formulier invullen en ik gok dat ze dat hele systeem hebben geautomatiseerd, dat kan namelijk gemakkelijk (met een geschikte mailserver). Alleen de top 10 zal echt een andere tekst hebben gehad en met de hand verstuurd zijn.

quote:
7s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 10:12 schreef Erbo79 het volgende:
Zijn er al meer mensen aan het oefenen?
Nope, ik oefen nooit, je weet immers toch niet wat er gaat komen :P
pi_182315211
Ik heb laatst een hoop oude afleveringen van Only Connect gebingewatcht via YouTube.
pi_182323576
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 13:46 schreef thabit het volgende:
Ik heb laatst een hoop oude afleveringen van Only Connect gebingewatcht via YouTube.
Dat ken ik niet, maar van wat de WIKI-pagina me vertelt word ik best enthousiast! Ik ben op dit moment bezig met de puzzels van Mission Street Puzzles en de College Puzzle Challenge. Die zijn eerder in dit topic voorbijgekomen. Erg variŽrende puzzels en erg leuk en leerzaam qua oplosstrategieŽn als je het mij vraagt.
pi_182325458
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 13:46 schreef thabit het volgende:
Fijn dat ik niet de enige van die Only Connect kent. Ik probeer dat altijd de dag nadien te kijken op youtube. Ik ben daar altijd zo blij als ik daar een vraag weet, ongeveer de kerstpuzzel qua emoties voor mij.

[ Bericht 0% gewijzigd door QIXL op 04-10-2018 23:19:08 ]
pi_182330289
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 23:06 schreef QIXL het volgende:

[..]

Fijn dat ik niet de enige van die Only Connect kent. Ik probeer dat altijd de dag nadien te kijken op youtube. Ik ben daar altijd zo blij als ik daar een vraag weet, ongeveer de kerstpuzzel qua emoties voor mij.
Dat heb ik bij University Challenge. Daar ben ik zo blij als een kind als ik 's een vraag weet. En het mooiste is dan als je het weet vůůrdat het team op TV het antwoord weet, of nog beter, als het team het helemaal niet weet :D
pi_182472108
Vanaf 22 oktober is Only Connect weer op tv. Ik heb vast een topic aangemaakt: TV / [BBC] Only Connect
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')