abonnement Unibet Coolblue
pi_177979990
quote:
6s.gif Op woensdag 21 maart 2018 07:49 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Maar jij bent dan ook “heel bijzonder”
Dat sowieso 8-)
Ja doei.
  woensdag 21 maart 2018 @ 12:47:03 #162
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_177981542
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 02:49 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ach, dat hoort bij een verliefdheid.

Mwah. Ben regelmatig verliefd geweest, maar dan droom ik niet op date 1 (want dat is wat het was bij hun, gewoon een lange date eigenlijk - en ja, ik weet dat ze elkaar al wel kenden) al over kinderen en trouwen.

Dat kinderen vrij vroeg besproken worden kan ik op die leeftijd nog enigszins begrijpen, maar meteen met trouwen bezig zijn op date 1 vind ik zelf wat snel.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 21 maart 2018 @ 14:06:39 #163
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_177982987
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 12:47 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Mwah. Ben regelmatig verliefd geweest, maar dan droom ik niet op date 1 (want dat is wat het was bij hun, gewoon een lange date eigenlijk - en ja, ik weet dat ze elkaar al wel kenden) al over kinderen en trouwen.

Dat kinderen vrij vroeg besproken worden kan ik op die leeftijd nog enigszins begrijpen, maar meteen met trouwen bezig zijn op date 1 vind ik zelf wat snel.
JIj niet. Een ander misschien wel.

En als beide een kinderwens hebben, het enorm klikt, ze helemaal hotel de botel van elkaar zijn en de leeftijd een rol begint te spelen vind ik het geen rare gedachte dat je op zo'n moment denkt 'met hem of haar wil ik kindjes en trouwen'. En snel ook een beetje ;)

Hormonen.. zijn rare dingen.
pi_177982997
Ik vind het sowieso nog wat vroeg om al te spreken van een serieuze relatie, laat staan om het al over kinderen en trouwen te hebben.
pi_177983438
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 14:06 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

JIj niet. Een ander misschien wel.

En als beide een kinderwens hebben, het enorm klikt, ze helemaal hotel de botel van elkaar zijn en de leeftijd een rol begint te spelen vind ik het geen rare gedachte dat je op zo'n moment denkt 'met hem of haar wil ik kindjes en trouwen'. En snel ook een beetje ;)

Hormonen.. zijn rare dingen.
Dat kan je denken ja.

Verstandiger is om op een tweede, derde, vierde date te gaan, familie van elkaar te ontmoeten, samen op vakantie te gaan & samenwonen, als er ruzie / onenigheid is kijken hoe men daar op reageert. Dan kan je inderdaad praten over trouwen & kinderen.

Maar na date night: extended stay, is het niet verstandig om serieus over kinderen en trouwen te denken. Niet te hard van stapel lopen.
  woensdag 21 maart 2018 @ 16:11:33 #166
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_177985724
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 14:28 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Dat kan je denken ja.

Verstandiger is om op een tweede, derde, vierde date te gaan, familie van elkaar te ontmoeten, samen op vakantie te gaan & samenwonen, als er ruzie / onenigheid is kijken hoe men daar op reageert. Dan kan je inderdaad praten over trouwen & kinderen.

Maar na date night: extended stay, is het niet verstandig om serieus over kinderen en trouwen te denken. Niet te hard van stapel lopen.
Nou, die hele familie zou mij geen reet uitmaken als ik verliefd ben. Dan wil ik maar een ding en dat is die vrouw liefhebben. Niet de familie :D

Ze hebben hiervoor al flink contact gehad, nu elkaar dan eindelijk ontmoet. Tijd doorgebracht met elkaar. Bij elkaar verbleven. Meerdere dagen achter elkaar. Elkaar alle hoeken van de (hotel)kamer laten zien en vinden elkaar gewoon lief.

Dan mag ie toch ook wel verder denken als dat wederzijds is en hij haar wel ziet als potentiele levenspartner? Die tweede, derde, vierde date hebben ze immers al gehad, in de vorm van wat ik hierboven beschreef.

Hij zal echt niet direct haar ten huwelijk vragen, maar een beetje verliefd fantaseren over hoe ie de toekomst met haar ziet, mag wat mij betreft best. Is onderdeel van verliefd zijn en het is een volwassen kerel.

Denken en doen is ook heel wat anders, dus ik verwacht niet dat ie dr komend bezoek al ten huwelijk vraagt ;)
  woensdag 21 maart 2018 @ 16:43:16 #167
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_177986444
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 14:28 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Dat kan je denken ja.

Verstandiger is om op een tweede, derde, vierde date te gaan, familie van elkaar te ontmoeten, samen op vakantie te gaan & samenwonen, als er ruzie / onenigheid is kijken hoe men daar op reageert. Dan kan je inderdaad praten over trouwen & kinderen.

Maar na date night: extended stay, is het niet verstandig om serieus over kinderen en trouwen te denken. Niet te hard van stapel lopen.
Waarom is dat verstandiger? Als ze nu allebei al gelijk over kinderen hebben willen praten en dat heeft niks in de weg gezeten, dan was het toch niet onverstandig? Er is geen algemeen geldende handleiding voor iedere relatie. :D

Het feit dat zij al een reis naar Nederland had geboekt terwijl de eerste date nog bezig was kan ook gezien worden als te hard van stapel lopen maar dat heeft ook goed uitgepakt zo te lezen.

Daarnaast doe je net alsof een gesprek over het hebben van kinderen enorm ingrijpend is. Als je daarmee op dezelfde lijn zit kun je daarna alsnog prima uit elkaar als het niet klikt, maar als je enorm van mening verschilt weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Dus zeker als je wat ouder bent snap ik prima dat het vroeg ter sprake komt eigenlijk.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_177986588
Ik heb op vorige dates ook wel eens over wel of geen kinderen krijgen gepraat.
Betekent niet dat ik nu vader van een elftal ben ofzo :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_177986668
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 16:11 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Nou, die hele familie zou mij geen reet uitmaken als ik verliefd ben. Dan wil ik maar een ding en dat is die vrouw liefhebben. Niet de familie :D

Ze hebben hiervoor al flink contact gehad, nu elkaar dan eindelijk ontmoet. Tijd doorgebracht met elkaar. Bij elkaar verbleven. Meerdere dagen achter elkaar. Elkaar alle hoeken van de (hotel)kamer laten zien en vinden elkaar gewoon lief.

Dan mag ie toch ook wel verder denken als dat wederzijds is en hij haar wel ziet als potentiele levenspartner? Die tweede, derde, vierde date hebben ze immers al gehad, in de vorm van wat ik hierboven beschreef.

Hij zal echt niet direct haar ten huwelijk vragen, maar een beetje verliefd fantaseren over hoe ie de toekomst met haar ziet, mag wat mij betreft best. Is onderdeel van verliefd zijn en het is een volwassen kerel.

Denken en doen is ook heel wat anders, dus ik verwacht niet dat ie dr komend bezoek al ten huwelijk vraagt ;)
TS denkt nu serieus na over huwelijk terwijl hij daar voor 1 langdurige date was van meerdere dagen, in het buitenland nog wel. Tuurlijk kennen ze elkaar al als collega's, maar niet als partners. Mijn advies is daarom om niet te hard van stapel te lopen. Leer elkaar eerst als partners beter kennen.
pi_177987043
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 16:54 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

TS denkt nu serieus na over huwelijk terwijl hij daar voor 1 langdurige date was van meerdere dagen, in het buitenland nog wel. Tuurlijk kennen ze elkaar al als collega's, maar niet als partners. Mijn advies is daarom om niet te hard van stapel te lopen. Leer elkaar eerst als partners beter kennen.
WIE zegt dat TS haar de volgende keer of over een maand ofzo ten huwelijk vraagt?
  woensdag 21 maart 2018 @ 17:22:01 #171
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_177987169
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 16:54 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

TS denkt nu serieus na over huwelijk terwijl hij daar voor 1 langdurige date was van meerdere dagen, in het buitenland nog wel. Tuurlijk kennen ze elkaar al als collega's, maar niet als partners. Mijn advies is daarom om niet te hard van stapel te lopen. Leer elkaar eerst als partners beter kennen.
Denk na een lange date van meerdere dagen, intensief contact ervoor, nog een langere date in Nederland die twee elkaar heel wat beter hebben leren kennen en ook prima kunnen inschatten hoe ze zichzelf als partners kunnen zien.

Natuurlijk moet ie niet te hard van stapel lopen. Haar bevruchten en met dr trouwen kan vast nog wel even wachten en geloof ook dat ie dat zelf al had aangegeven.

Nu heeft ie gewoon even een roze bril op B-)
pi_177988938
laat ze lekker genieten O+
...
pi_177989217
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 17:22 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Denk na een lange date van meerdere dagen, intensief contact ervoor, nog een langere date in Nederland die twee elkaar heel wat beter hebben leren kennen en ook prima kunnen inschatten hoe ze zichzelf als partners kunnen zien.

Natuurlijk moet ie niet te hard van stapel lopen. Haar bevruchten en met dr trouwen kan vast nog wel even wachten en geloof ook dat ie dat zelf al had aangegeven.

Nu heeft ie gewoon even een roze bril op B-)
En daar is niets mis mee :)
  woensdag 21 maart 2018 @ 19:28:55 #174
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177990356
quote:
10s.gif Op woensdag 21 maart 2018 16:50 schreef Godshand het volgende:
Ik heb op vorige dates ook wel eens over wel of geen kinderen krijgen gepraat.
Betekent niet dat ik nu vader van een elftal ben ofzo :')
Niet? Ik had bij jouw username wel een stuk of wat Maradona's verwacht.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_178001565
Mensen, bedankt voor alle reflecties tot zover!

Even voor de goede orde en om alles in perspectief te plaatsen: kinderen hebben we het over gehad in de zin van: zou je ze willen hebben en op welke termijn; wat is verstandig, etc. Zij is ook geen 38 meer, en dan moet je toch niet al te veel tijd meer verspillen en gewoon nuchter bezien wat je allebei wilt.

Verder begrijp ik jullie zorgen wel dat het hard gaat maar we kunnen het goed vinden en zijn dus echt wel heel wat dagen echt non-stop bij elkaar in huis geweest (ik las ergens iets met hoeken van de kamer laten zien). Op een of andere manier sta je er op deze leeftijd ook soepeler in dan 10 jaar geleden. Verder is trouwen nog ver weg hoor, het zijn slechts gedachten van mij. Ik denk dat iedere man op een bepaald moment wel gedachten krijgt in de zin van: met haar zou ik wel, of juist niet, willen trouwen. Mijn gevoel is positief. En een huwelijk is, zeker met onze opvattingen, nauwelijks een financiële verbintenis.
pi_178001872
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 00:26 schreef Ineensverliefd het volgende:
Zij is ook geen 38 meer, en dan moet je toch niet al te veel tijd meer verspillen en gewoon nuchter bezien wat je allebei wilt.

Beetje cru gezegd, maar ik neem aan dat zij (of jullie) een 'nu-of-nooit' leeftijd aantik(k)t(en)? Voelt het goed, dan voelt het goed. Uit al je goed geformuleerde verhalen te lezen, lijk je gebalanceerd genoeg om de juiste keuzes te maken. Succes, en ik wens je het allerbest ^O^
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_178004666
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 00:26 schreef Ineensverliefd het volgende:
En een huwelijk is, zeker met onze opvattingen, nauwelijks een financiële verbintenis.
Totdat zij parttime gaat werken, jij fulltime werkt, samen een huis en kind hebt. Dan is er wel degelijk een financiele verbintenis. Misschien niet nu, maar het is zeker het beginsel om ook financieel van elkaar afhankelijk te zijn.

Trouwen is sowieso een (financiele) verbintenis aangaan.
  donderdag 22 maart 2018 @ 07:55:03 #178
442280 Prisha
Moonshine!
pi_178004825
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 17:22 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

...
Nu heeft ie gewoon even een roze bril op B-)
jaaaa..heerlijk die roze wolk. Lekker van genieten, die fase is altijd zo fijn O+
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_178005118
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 07:31 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Totdat zij parttime gaat werken, jij fulltime werkt, samen een huis en kind hebt. Dan is er wel degelijk een financiele verbintenis. Misschien niet nu, maar het is zeker het beginsel om ook financieel van elkaar afhankelijk te zijn.

Trouwen is sowieso een (financiele) verbintenis aangaan.
Financiële verbintenis of niet, geen van beiden gaat parttime werken, ook niet met (een) kind(eren).
pi_178005135
Joh, waar maak je je druk om. Life happens. Zie je toch vanzelf wel.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 22 maart 2018 @ 08:30:35 #181
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178005192
Nou idd. Je kent elkaar net een blauwe maandag. Geniet lekker van elkaar en hoe t loopt, zo loopt t.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_178005271
TS maakt zich druk om niets. Geniet!
  Vis een optie? donderdag 22 maart 2018 @ 09:58:51 #183
70532 loveli
N
pi_178006327
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 08:24 schreef Ineensverliefd het volgende:

[..]

Financiële verbintenis of niet, geen van beiden gaat parttime werken, ook niet met (een) kind(eren).
Alsof parttime werken iets slechts is, het werk van een betaalde baan is niet belangrijker dan het opvoeden van een kind.
crap in = crap out
  donderdag 22 maart 2018 @ 10:13:21 #184
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_178006616
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2018 09:58 schreef loveli het volgende:

[..]

Alsof parttime werken iets slechts is, het werk van een betaalde baan is niet belangrijker dan het opvoeden van een kind.
Die discussie lijkt me hier niet op z'n plaats, open die lekker in OUD.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator donderdag 22 maart 2018 @ 10:31:07 #185
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_178006986
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2018 09:58 schreef loveli het volgende:

[..]

Alsof parttime werken iets slechts is, het werk van een betaalde baan is niet belangrijker dan het opvoeden van een kind.
Dat zegt ook niemand, voel je niet direct zo aangesproken joh.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_178007031
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 10:31 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat zegt ook niemand, voel je niet direct zo aangesproken joh.
Rustig!
  Vis een optie? donderdag 22 maart 2018 @ 11:48:13 #187
70532 loveli
N
pi_178008606
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 10:31 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat zegt ook niemand, voel je niet direct zo aangesproken joh.
Aangesproken, ik?
crap in = crap out
pi_178010922
Wij hebben geen enkel oordeel over parttime werken of niet, alleen willen we dit zelf niet. We hebben allebei zo veel energie gestoken in onze carrières dat we dat niet verloren laten gaan. Bovendien zijn we allebei opgegroeid met au pairs/kindermeisjes.
pi_178011084
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 13:40 schreef Ineensverliefd het volgende:
Wij hebben geen enkel oordeel over parttime werken of niet, alleen willen we dit zelf niet. We hebben allebei zo veel energie gestoken in onze carrières dat we dat niet verloren laten gaan. Bovendien zijn we allebei opgegroeid met au pairs/kindermeisjes.
Daar is niks mis mee.
  donderdag 22 maart 2018 @ 14:04:53 #190
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_178011356
Hoe oud zijn TS en de dame in kwestie dan?
  donderdag 22 maart 2018 @ 14:18:37 #191
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_178011579
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2018 13:48 schreef Krollie het volgende:

[..]

Daar is niks mis mee.
Nooit begrepen waarom je kinderen neemt als je deze vervolgens door een ander (in dit geval dus een au-pair of kindermeisje) op laat voeden.

Wil niet zeggen dat je dan per direct moet stoppen met werken, maar als er 2 ouders zijn die fulltime werken, zou het toch mooi zijn als je tijdelijk in ieder geval wat minder werkt. Als -niet specifiek dit geval- beide ouders een dagje minder gaan werken, krijg je tenminste nog wat van de opvoeding en je kind mee. En zodra ze naar school gaan, kun je dan weer je oude patroon oppakken en fulltime verder gaan.

Maar ja, dat ben ik. Kinderen gaan voor mn carriere, waar ik verdomd weinig om geef eigenlijk.
pi_178013300
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 14:18 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Nooit begrepen waarom je kinderen neemt als je deze vervolgens door een ander (in dit geval dus een au-pair of kindermeisje) op laat voeden.

Wil niet zeggen dat je dan per direct moet stoppen met werken, maar als er 2 ouders zijn die fulltime werken, zou het toch mooi zijn als je tijdelijk in ieder geval wat minder werkt. Als -niet specifiek dit geval- beide ouders een dagje minder gaan werken, krijg je tenminste nog wat van de opvoeding en je kind mee. En zodra ze naar school gaan, kun je dan weer je oude patroon oppakken en fulltime verder gaan.

Maar ja, dat ben ik. Kinderen gaan voor mn carriere, waar ik verdomd weinig om geef eigenlijk.
Niet iedere baan is geschikt om minder te gaan werken. En ze zullen het financieel een stuk beter hebben dan veel kinderen waarvan de ouders net aan rond kunnen komen. Dat kinderen zich gelukkig, geliefd, veilig en gewenst voelen kun je ze ook in "familytime" geven als je allebei fulltime werkt. Wie vond het vroeger als kind niet fijn als je thuis kwam uit school en je had het huis voor jezelf?
  donderdag 22 maart 2018 @ 16:01:10 #193
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_178013781
quote:
3s.gif Op donderdag 22 maart 2018 15:39 schreef Krollie het volgende:

[..]

Niet iedere baan is geschikt om minder te gaan werken. En ze zullen het financieel een stuk beter hebben dan veel kinderen waarvan de ouders net aan rond kunnen komen. Dat kinderen zich gelukkig, geliefd, veilig en gewenst voelen kun je ze ook in "familytime" geven als je allebei fulltime werkt. Wie vond het vroeger als kind niet fijn als je thuis kwam uit school en je had het huis voor jezelf?
Prima reden voor een -al dan niet tijdelijke- carriereswitch dan, waar dat wel mogelijk is.
Mja, is een beetje waar je prioriteiten liggen natuurlijk. Ik zou mijn kinderen graag zien opvoeden, en meer vader willen zijn dan alleen een weekendpapa en een papa die zn kinderen naar bed brengt.

Een kind neem je naar mijn idee niet om door een ander te laten opvoeden. Ook niet om 'm 5 dagen per week naar de creche te sturen :/

Mijn vader werkte, mn moeder was huismoeder. Traditioneel opgevoed dus, met een ouder thuis. Bewuste keuze van beiden geweest. En eentje waar ik volledig achter sta. Maar dat is niet aan mij te beslissen in dit geval ;) Laat TS eerst maar kijken waar het schip strand en of dr wat moois uitbloeit.

[ Bericht 7% gewijzigd door Kamelenteen op 22-03-2018 16:08:06 ]
  Vis een optie? donderdag 22 maart 2018 @ 16:19:12 #194
70532 loveli
N
pi_178014113
Voordat we de beer villen, uitbenen, op de bbq gooien en de huid verkopen, moet TS eerst nog even naar de burgerlijke stand :+
crap in = crap out
  donderdag 22 maart 2018 @ 16:50:58 #195
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_178014797
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 16:19 schreef loveli het volgende:
Voordat we de beer villen, uitbenen, op de bbq gooien en de huid verkopen, moet TS eerst nog even naar de burgerlijke stand :+
en haar nog even succesvol zien te bevruchten ;)
pi_178026048
Tja lezers, dit maakt allemaal wel heel wat discussies los natuurlijk! Laat ik vooropstellen dat we nu geen concrete plannen/timing hebben om een kind op de wereld te zetten. Het is meer dat we elkaars wensen weten, wat natuurlijk goed is gezien onze leeftijd (en laten we het nuchter bezien: met name haar leeftijd) en als een kind zich zou aandienen. We praten daar heel nuchter en zakelijk over. Eerst nog even genieten van elkaar.

We zijn allebei niets tekort gekomen van onze ouders ook al waren ze veel weg. Dit heeft ons allebei misschien wel andere mensen gemaakt maar we zijn op die manier ook al van jongs af aan opgegroeid met andere culturen en gebruiken. Carrières zijn voor ons zeer belangrijk en deze kunnen niet zo maar onderbroken worden, want dan gooi je jaren werk weg. In die zin stimuleren we elkaar ook enorm in ons werk.

Ten aanzien van trouwen: het is mijn gedachte dat ik dat wel zou aandurven met haar.
pi_178026209
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2018 09:58 schreef loveli het volgende:

[..]

Alsof parttime werken iets slechts is, het werk van een betaalde baan is niet belangrijker dan het opvoeden van een kind.
Alsof hij dat zegt of bedoeld :’) Dit soort domme opmerkingen horen in OUD thuis niet hier
  vrijdag 23 maart 2018 @ 07:25:56 #198
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_178028177
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 00:25 schreef HyrulePrincess het volgende:

[..]

Alsof hij dat zegt of bedoeld :’) Dit soort domme opmerkingen horen in OUD thuis niet hier
In OUD word je er ook compleet om afgebrand, en terecht.
Helemaal als je het met zo'n veroordelend toontje doet en zelf wel even voor anderen beslist dat zij hun leven volgens jouw eisen moeten inrichten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_178028859
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 07:25 schreef Leandra het volgende:

[..]

In OUD word je er ook compleet om afgebrand, en terecht.
Helemaal als je het met zo'n veroordelend toontje doet en zelf wel even voor anderen beslist dat zij hun leven volgens jouw eisen moeten inrichten.
Nou inderdaad zeg, gewoon mensen die jaloers zijn dat andere wel en een goede baan en een goed gezinsleven kunnen hebben.
pi_178028886
En OT: Heel leuk topic TS. Heel fijn dat het zo goed klikt en uiteraard als jullie zo ver van elkaar wonen en een van de twee dus naar ander land moet verhuizen is het heel goed om te weten dat jullie met bepaalde grote zaken in het leven (zoals kinderen enzo) hetzelfde denken voordat jullie de verhuizing en alles in gang zetten. Betekend nog niet dat je nu al gelijk moet trouwen een aan kinderen moet beginnen maar het is wel goed om te weten dat jullie er hetzelfde over denken. Dus voor nu lekker genieten van elkaar en af en toe ons hier updaten *O*
  vrijdag 23 maart 2018 @ 09:05:33 #201
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_178029159
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 00:45 schreef Ineensverliefd het volgende:


Verder gaat er de komende tijd nog wel het een en ander veranderen qua werk. Of ik ga daarheen of zij komt naar Europa. Als dat laatste het geval is, moeten we nog gaan kijken waar we gaan wonen.
Je schreef in het eerste topic al dat zij in het najaar terug komt naar Europa en slechts tijdelijk in de usa is. Dus dat is toch al besloten dan?
KuikenGuppy
pi_178029258
Ach. Al die details van wie/waar werken en wonen en wel/ niet verhuizen.
Oók belangrijke beslissingen natuurlijk.
Daar komen ze vast wel uit: in alle hevige verrassende verliefdheid, lijken het mij heel verstandige mensen tegelijkertijd.

Prio 1 : het klikt ( enorm) en beiden hebben overeenkomstige gevoelens en dromen en wensen.
Dit komt goed en bij elkaar.

Indien niet, eet ik mijn hoed op...
pi_178030997
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 09:05 schreef Burdie het volgende:

[..]

Je schreef in het eerste topic al dat zij in het najaar terug komt naar Europa en slechts tijdelijk in de usa is. Dus dat is toch al besloten dan?
Dat klopt. Ze zal wellicht langer blijven als zij dat wil en ik zou daar ook heen mogen als ik dat wil. We hebben dus veel vrijheid in die zin en uiteraard speelt tussen ons daarbij ook mee de behoefte bij elkaar te zijn....
pi_178031451
Hoe oud is TS en zijn geliefde? Is dat al beantwoord?
pi_178032298
34 en 39.
pi_178034325
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 12:01 schreef Ineensverliefd het volgende:
34 en 39.
Ik wens jullie het allerbeste!
  Spellchecker vrijdag 23 maart 2018 @ 14:34:55 #207
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_178035244
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 12:01 schreef Ineensverliefd het volgende:
34 en 39.
Dan liggen de zaken alweer anders, jullie zijn geen tieners/twintigers meer ;)
  vrijdag 23 maart 2018 @ 16:59:02 #208
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_178038460
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 10:07 schreef UIO_AMS het volgende:
Welkom in de FOK!-boeketreeks.
Zo leest het wel weg inderdaad :D
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_178091746
Niet samen zijn vinden we niet leuk... dus maar even een ticket geboekt voor aanstaand weekend... Pasen in NY!
  Spellchecker maandag 26 maart 2018 @ 08:45:44 #210
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  maandag 26 maart 2018 @ 09:04:25 #211
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_178092107
Nice! _O_
***
pi_178093029
Oeh feelgoodtopic. Veel plezier met Pasen!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 maart 2018 @ 13:50:38 #213
163650 Greys
pi_178097874
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 08:13 schreef Ineensverliefd het volgende:
Niet samen zijn vinden we niet leuk... dus maar even een ticket geboekt voor aanstaand weekend... Pasen in NY!
*O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178188587
Op weg naar het vliegveld....we gaan een heerlijk weekend tegemoet!
pi_178188605
O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 30 maart 2018 @ 10:47:22 #216
442280 Prisha
Moonshine!
pi_178188787
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 10:36 schreef Ineensverliefd het volgende:
Op weg naar het vliegveld....we gaan een heerlijk weekend tegemoet!
enjoy O+
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_178188906
O+ have fun!
  Spellchecker vrijdag 30 maart 2018 @ 11:41:24 #218
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  zaterdag 31 maart 2018 @ 18:29:31 #219
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_178217101
Kom niet vaak in R&P maar wat een mooi topic is dit zeg :)

Veel geluk samen TS. Mooi dat je de gok hebt gewaagd.

Van die figuren hier die het TS toen afraadde :') zeker zelf nooit een sprong in het diepe gemaakt
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_178226079
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 18:29 schreef Maikuuul het volgende:
Kom niet vaak in R&P maar wat een mooi topic is dit zeg :)

Veel geluk samen TS. Mooi dat je de gok hebt gewaagd.

Van die figuren hier die het TS toen afraadde :') zeker zelf nooit een sprong in het diepe gemaakt
Dank voor de complimenten! We zijn heel gelukkig samen. Nu al weer 24 uur bij haar, we zijn de deur nog niet uitgeweest, zo gezellig is het binnen! 😀
pi_178226266
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 01:08 schreef Ineensverliefd het volgende:

[..]

Dank voor de complimenten! We zijn heel gelukkig samen. Nu al weer 24 uur bij haar, we zijn de deur nog niet uitgeweest, zo gezellig is het binnen! 😀
O+
pi_178278372
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 01:08 schreef Ineensverliefd het volgende:

[..]

Dank voor de complimenten! We zijn heel gelukkig samen. Nu al weer 24 uur bij haar, we zijn de deur nog niet uitgeweest, zo gezellig is het binnen! 😀
^O^ ^O^
pi_178315393
Zo, weer in Nederland na een lang en heerlijk weekend. We hebben het fijn gehad en vooral van elkaar genoten. We delen echt zo veel gevoelens en gedachten. Ook nu weer: we balen enorm dat we nu weer gescheiden van elkaar zijn en kunnen nu al niet meer wachten elkaar te zien. Gelukkig kunnen we veel appen en facetimen. :)
  Spellchecker woensdag 4 april 2018 @ 23:58:54 #224
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_178315427
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 23:56 schreef Ineensverliefd het volgende:
Zo, weer in Nederland na een lang en heerlijk weekend. We hebben het fijn gehad en vooral van elkaar genoten. We delen echt zo veel gevoelens en gedachten. Ook nu weer: we balen enorm dat we nu weer gescheiden van elkaar zijn en kunnen nu al niet meer wachten elkaar te zien. Gelukkig kunnen we veel appen en facetimen. :)
O boy ... die updates van jou ... O+
pi_178315522
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2018 23:58 schreef maily het volgende:

[..]

O boy ... die updates van jou ... O+
Ja, we zijn gewoon echt hartstikke verliefd allebei... ik ontken het niet! Zit al weer uit te vogelen wanneer ik weer zal gaan.... ik zat echt met een big smile in het vliegtuig op de heenweg.

Ik zou graag eens gewoon gaan zonder aankondiging en dan als verrassing voor haar staan!
  Spellchecker donderdag 5 april 2018 @ 00:10:00 #226
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_178315548
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 00:07 schreef Ineensverliefd het volgende:

[..]

Ja, we zijn gewoon echt hartstikke verliefd allebei... ik ontken het niet! Zit al weer uit te vogelen wanneer ik weer zal gaan.... ik zat echt met een big smile in het vliegtuig op de heenweg.

Ik zou graag eens gewoon gaan zonder aankondiging en dan als verrassing voor haar staan!
Zo leuk!!
  donderdag 5 april 2018 @ 16:43:40 #227
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_178325989
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 00:07 schreef Ineensverliefd het volgende:

[..]

Ja, we zijn gewoon echt hartstikke verliefd allebei... ik ontken het niet! Zit al weer uit te vogelen wanneer ik weer zal gaan.... ik zat echt met een big smile in het vliegtuig op de heenweg.

Ik zou graag eens gewoon gaan zonder aankondiging en dan als verrassing voor haar staan!
Met een roos in je mond in Adamskostuum.

Jammer dat de winter ook daar net voorbij is :D
  donderdag 5 april 2018 @ 16:51:57 #228
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_178326155
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 16:43 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Met een roos in je mond in Adamskostuum.

Jammer dat de winter ook daar net voorbij is :D
Classic HIMYM move uit the playbook 8-).
KuikenGuppy
pi_178329763
Ik krijg helemaal kriebels in mijn buik van dit topic :D Je moet er een roman van maken!


Dit verhaal doet me denken aan toen mijn man in Noorwegen woonde en ik nog in NL. De big smile op de heenweg maar ook de buikpijn bij het afscheid steeds.
pi_178332913
Wat een heerlijk lentetopic ^O^
  donderdag 5 april 2018 @ 22:32:02 #231
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_178334731
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 19:43 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik krijg helemaal kriebels in mijn buik van dit topic :D Je moet er een roman van maken!

Dit verhaal doet me denken aan toen mijn man in Noorwegen woonde en ik nog in NL. De big smile op de heenweg maar ook de buikpijn bij het afscheid steeds.
ALs je eierstokken maar niet gaan tikken :D
  vrijdag 6 april 2018 @ 21:45:09 #232
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_178355529
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 12:01 schreef Ineensverliefd het volgende:
34 en 39.
:D
Zoals je het beschreef klonk het als 28 en 57 ofzo :)

Niks mis mee, mooi verhaal, succes samen!
Haters everywhere but I don't really care.
  vrijdag 6 april 2018 @ 22:14:09 #233
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_178356071
Ja, goed verhaal. Op het nivo van Pretty Woman, categorie romantisch SPROOKJE. En ze leefden nog lang en gelukkig .....

^) :Y
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_178486570
Update graag.
  zondag 15 april 2018 @ 00:16:12 #235
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_178519919
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 10:59 schreef C.L.Werner het volgende:
Update graag.
Wil je een boek schrijven ofzo erover?

TS is verleden keer ook teruggekomen, zal ie nu ook vast nog wel een keertje doen als ie zn verhaal met ons wilt delen. Heb gewoon geduld ofzo, hij is aan niemand hier een verhaal schuldig.
pi_178545769
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 00:16 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Wil je een boek schrijven ofzo erover?

TS is verleden keer ook teruggekomen, zal ie nu ook vast nog wel een keertje doen als ie zn verhaal met ons wilt delen. Heb gewoon geduld ofzo, hij is aan niemand hier een verhaal schuldig.
Het was gewoon een vraag, vriend. Ik wist neit dat je zo op je pik getrapt zou zijn :')
pi_178550615
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 10:59 schreef C.L.Werner het volgende:
Update graag.
Kap eens met zeuren om alweer een update. Je lijkt wel een wijf met je gezeur.
  maandag 16 april 2018 @ 12:50:33 #238
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_178550974
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 07:15 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Het was gewoon een vraag, vriend. Ik wist neit dat je zo op je pik getrapt zou zijn :')
Stel jij altijd zo vragen? :')
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_178551095
Okee, vragen om updates wordt niet gewaardeerd hier, waarvan akte.
pi_178551938
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 12:56 schreef C.L.Werner het volgende:
Okee, vragen om updates wordt niet gewaardeerd hier, waarvan akte.
Dat is je weken geleden ook al eens gezegd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')