abonnement Unibet Coolblue
pi_177552625
Ik mag binnenkort mijn mobiele telefoon abonnement vernieuwen en dit is iets waar ik niet op bezuinig, ik koop welke ik wil. Maar ik twijfel tussen; de aankomende Huawei P20 Plus, de aankomende Samsung Galaxy S9 Plus, of de iPhone X. Voor welke zouden jullie gaan en waarom? Ik kan zowel met Andoid als met iOS overweg. Ik heb beide gehad en ik vind beide goed.
pi_177578687
Als ik jou was dan zou ik naar de prijs/kwaliteit kijken. iPhone X en S9 zijn te duur als je het mij vraagt.
Music was my first love, and it will be my last.
pi_177595521
quote:
5s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 16:12 schreef Sascha09 het volgende:
Ik mag binnenkort mijn mobiele telefoon abonnement vernieuwen en dit is iets waar ik niet op bezuinig, ik koop welke ik wil. Maar ik twijfel tussen; de aankomende Huawei P20 Plus, de aankomende Samsung Galaxy S9 Plus, of de iPhone X. Voor welke zouden jullie gaan en waarom? Ik kan zowel met Andoid als met iOS overweg. Ik heb beide gehad en ik vind beide goed.
Ik zou sowieso die iPhone X weglaten want er komt een iPhone X 2.0 later dit jaar uit.

Ik heb die GS9+ gisteren getest en niet verkeerd telefoontje eerlijkheidshalve. Je hebt een hoop +. Zelfs meer en beter dan bijvoorbeeld de Note 8.

Wil jij jezelf overtuigen. De Media Markt heeft de 9 en 9+ uitgestald om te bekijken op 1 van hun verdiepingen/afdelingen.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2018 10:32:31 ]
pi_178105527
quote:
2s.gif Op zondag 4 maart 2018 10:31 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Ik zou sowieso die iPhone X weglaten want er komt een iPhone X 2.0 later dit jaar uit.
Ja, en rond dezelfde tijd komt ds Note 9 uit. Slap non-argument dus, helemaal gezien de SoC van de iPhone X het nog steeds op zijn sloffen wint van de SoC in ds S9+
pi_178123060
Ik zou de review van de Huawei even afwachten. Nokia komt ook met mooie nieuwe toestellen trouwens. Daar ben ik zelf ook even op aan het wachten.
pi_178259225
Nog even wachten en de OnePlus 6 komt uit: de 'iphone' onder de Androids :)

Supersnel en een mooi design:



Voorkant zoal er zo uitzien:



Ik twijfel zelf nog tussen deze en de S9, maar naar verluid gaan Samsungs na enkele maanden wat 'laggen', in tegenstelling tot de supersnelle Oneplus.
pi_178259310
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 19:04 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ja, en rond dezelfde tijd komt ds Note 9 uit. Slap non-argument dus, helemaal gezien de SoC van de iPhone X het nog steeds op zijn sloffen wint van de SoC in ds S9+
Ik heb de laatste jaren eigenlijk geen te trage soc meer gezien. Alleen met een zware skin erop wordt een telefoon nog traag.

OnePlus bijvoorbeeld zijn hoog gespecced en hebben redelijk lichte software. Dat blijft gewoon snel.

Ik zou zeggen. Op dit moment is alles zo snel dat alleen de gebruikerservaring nog telt.

Als jouw voorkeur dan Apple is, prima keuze. Android doet er inmiddels niets meer voor onder. Je kan eigenlijk niet meer fout kiezen.
Whatever...
  dinsdag 3 april 2018 @ 10:36:21 #8
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_178273401
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 16:28 schreef Spanky78 het volgende:

Je kan eigenlijk niet meer fout kiezen.
Dit inderdaad ^O^
  dinsdag 3 april 2018 @ 10:43:26 #9
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_178273479
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 16:23 schreef lolcat8811 het volgende:
Nog even wachten en de OnePlus 6 komt uit: de 'iphone' onder de Androids :)

Supersnel en een mooi design:

[ afbeelding ]

Voorkant zoal er zo uitzien:

[ afbeelding ]

Ik twijfel zelf nog tussen deze en de S9, maar naar verluid gaan Samsungs na enkele maanden wat 'laggen', in tegenstelling tot de supersnelle Oneplus.
Een van die twee foto’s is niet echt. De camera aan de achterkant zit op de tweede foto op een totaal andere plek dan op de eerste foto.

Maar als je OnePlus al overweegt, zou ik zeker daarvoor gaan. De S9 zal wellicht iets beter zijn, vooral wat de camera betreft, maar de OnePlus zal hoogstwaarschijnlijk de superieure software ervaring hebben. En persoonlijk vind ik dat belangrijker, omdat dat is waar je gedurende de dag continu mee in aanraking komt.

Daarnaast zal de OnePlus, zelfs als ze de prijs wederom verhogen, aanzienlijk goedkoper zijn.

Ik heb zelf de OnePlus 5 gehad en ondanks dat ik de U11 een beter toestel vond, was er niets mis mee en zou ik hem aan iedereen aanraden.
pi_178274667
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 16:23 schreef lolcat8811 het volgende:
Nog even wachten en de OnePlus 6 komt uit: de 'iphone' onder de Androids :)

Supersnel en een mooi design:

[ afbeelding ]

Voorkant zoal er zo uitzien:

[ afbeelding ]

Ik twijfel zelf nog tussen deze en de S9, maar naar verluid gaan Samsungs na enkele maanden wat 'laggen', in tegenstelling tot de supersnelle Oneplus.
Nooit last van dat "laggen" gehad.
pi_178283903
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 19:04 schreef Splackavellie02 het volgende:

Ja, en rond dezelfde tijd komt ds Note 9 uit. Slap non-argument dus, helemaal gezien de SoC van de iPhone X het nog steeds op zijn sloffen wint van de SoC in ds S9+
Heerlijk weer die fanboy aanname...
  dinsdag 3 april 2018 @ 19:33:00 #12
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_178284593
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 april 2018 19:02 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Heerlijk weer die fanboy aanname...
Heerlijk, die hypocrieten die niet zien dat zij degenen zijn die fanboy gedrag vertonen.

Maar grijp vooral terug op een af hominem bij gebrek aan een tegenargument :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')