abonnement Unibet Coolblue
  CHI shopkeeper zondag 22 april 2018 @ 09:26:42 #201
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_178668194
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 16:39 schreef Maxjek95 het volgende:

[..]

Top, dan houd ik dit topic in de gaten, bedankt!
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 00:00 schreef Erikplons het volgende:

[..]

Hartelijk dank voor je inzet. Het ticketnummer is T18031704145
Super en dankjewel. Ik laat direct weten als ik nieuws heb.
  maandag 23 april 2018 @ 00:56:11 #202
24329 KNAK
ff w88,......
pi_178684992
Hai Gearbest

Voor het eerst een G-W-5 warehouse gebruikt wat volgens velen een weekje zou moeten duren..
Helaas ben ik nu de 2 weken voorbij..

order WA1804081709218687
track RC210057742DE <- heb geen tracking info betaald aangezien ik had verwacht dat het itt artikelen uit China supersnel zou gaan. Nu wel spijt van

Jij kan zeker niets zien hoe het zit?
Mai pben rai~!
  CHI shopkeeper maandag 23 april 2018 @ 06:21:43 #203
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_178686754
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 00:56 schreef KNAK het volgende:
Hai Gearbest

Voor het eerst een G-W-5 warehouse gebruikt wat volgens velen een weekje zou moeten duren..
Helaas ben ik nu de 2 weken voorbij..

order WA1804081709218687
track RC210057742DE <- heb geen tracking info betaald aangezien ik had verwacht dat het itt artikelen uit China supersnel zou gaan. Nu wel spijt van

Jij kan zeker niets zien hoe het zit?
Ik ga het in ieder geval navragen. Echter staat er vaak 5-7 werkdagen. Dan kan het zijn dat je bv op donderdag besteld en er dan 2 weekenden tussen zitten als je pech hebt. Deze tellen dan niet mee met het aantal verzenddagen. Maar ik ga er in ieder geval achteraan. Normaal gezien zouden deze toch binnen een week in huis moeten zijn...
  CHI shopkeeper maandag 23 april 2018 @ 12:10:52 #204
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_178690080
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 00:56 schreef KNAK het volgende:
Hai Gearbest

Voor het eerst een G-W-5 warehouse gebruikt wat volgens velen een weekje zou moeten duren..
Helaas ben ik nu de 2 weken voorbij..

order WA1804081709218687
track RC210057742DE <- heb geen tracking info betaald aangezien ik had verwacht dat het itt artikelen uit China supersnel zou gaan. Nu wel spijt van

Jij kan zeker niets zien hoe het zit?
Je zou hier inmiddels een ticket over ontvangen moeten hebben. Hopelijk met goed nieuws. Ik weet helaas niet de inhoud van het ticket.

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 16:39 schreef Maxjek95 het volgende:

[..]

Top, dan houd ik dit topic in de gaten, bedankt!
Ik heb zojuist bericht teruggekregen en je zou hier ook een ticket over ontvangen moeten hebben of je gaat deze krijgen.
Je kan inderdaad de refund terugkrijgen op je PayPal account. Dit gaat dan ook geregeld worden als je het product terug gestuurd hebt en bij ons ontvangen is.
Daarnaast mag je kiezen om het product terug te sturen naar HK of spanje en deze wordt dan ook nog eens vergoed.
Het lijkt me zelf het makkelijkst om deze naar Spanje te sturen. Dit is het goedkoopst (scheelt ook voor ons) en tevens het snelst dus dan ook sneller je geld terug. Lijkt me zelf een hele mooie oplossing.

quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 00:00 schreef Erikplons het volgende:

[..]

Hartelijk dank voor je inzet. Het ticketnummer is T18031704145
Hier heb ik ook antwoord op terug. Helaas wel met minder nieuws en ook wel weer goed nieuws.
Dit probleem kan voorlopig niet opgelost worden. Wij kunnen er helaas ook niets meer aan doen als die eenmaal verzonden (retour) is. We mogen deze namens ons beleid niet afhalen bij een pick-up point. Met de redenen die ik de vorige keer al zei en waarschijnlijk ook omdat dit in het verleden fout is gegaan of misbruik van gemaakt is. Dus je pakketje moet helaas eerst terug naar NL gestuurd worden. Het goeie nieuws is dat je de volgende keer wel naar Spanje gestuurd kan worden ipv naar Hong Kong. Dat gaat wel sneller.Tevens zullen we alle verzendkosten vergoeden.
  maandag 23 april 2018 @ 15:38:19 #205
13864 dumb_8
call &HF37D
pi_178693843
@Gearbest:

Kan je eens (laten) controleren wat er met W1803270459455437 aan de hand is?

De DPD heeft dit eenmalig proberen af te leveren op mijn adres, maar toen was er niemand thuis. Het pakket is teruggegaan naar het depot van DPD en nu is het "kwijt". Ik heb al 7 keer naar de servicedesk van de DPD gebeld, en die vertellen pas de 7e keer dat ik -als ontvanger- geen onderzoek kan starten.

Heb ook al een ticket geopend bij gearbest T18042305038 maar daar komt een standaard response op.
  CHI shopkeeper maandag 23 april 2018 @ 16:31:00 #206
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_178694795
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 15:38 schreef dumb_8 het volgende:
@Gearbest:

Kan je eens (laten) controleren wat er met W1803270459455437 aan de hand is?

De DPD heeft dit eenmalig proberen af te leveren op mijn adres, maar toen was er niemand thuis. Het pakket is teruggegaan naar het depot van DPD en nu is het "kwijt". Ik heb al 7 keer naar de servicedesk van de DPD gebeld, en die vertellen pas de 7e keer dat ik -als ontvanger- geen onderzoek kan starten.

Heb ook al een ticket geopend bij gearbest T18042305038 maar daar komt een standaard response op.
Dat kan ik zeker, maar dan heb ik nog wel je orderdatum en track & trace nummer nodig. Verder nog wat antwoorden op een aantal vragen.
Wel zeer vervelend dat het pakket ineens kwijt is bij de retourswerking. Zijn ze geen 2e keer aan de deur geweest en is het pakket niet afgeleverd bij een PDP pick up point in de buurt? Dat is meestal het geval waar het minstens 2 weken moet blijven liggen. Heeft DPD je zelf verteld dat het pakket kwijt is en heb je hier een mail over ontvangen?
Sorry voor de vragen, maar deze zijn erg handig als ik een procedure ga starten.
  maandag 23 april 2018 @ 16:50:38 #207
13864 dumb_8
call &HF37D
pi_178695106
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 16:31 schreef Gearbest het volgende:
ns kwijt is bij de retourswerking. Zijn ze geen 2e keer aan de deur geweest en is het pakket niet afgeleverd bij een PDP pick up poi
Ze zijn geen 2e keer langsgeweest, maar bij de eerste keer heb ik ook geen briefje gehad. Overigens wel gezien naderhand op mijn IP camera dat er ook echt een DPD medewerker is langsgeweest.

DPD pickup locatie heb ik geprobeerd, de helpdesk zei dat ze dat hadden ingevoerd, maar er is nooit wat gewijzigd in de track & trace. De DPD heeft alleen telefonisch gemeld dat het kwijt is, maar niet in die bewoordig. Ze zeiden iets dat het terug is op het depot en dat ze niet wisten waar het nu lag. De gingen een onderzoek starten volgens de ene medewerker maar de andere vertelde me weer dat dat ik dat niet kon. Beetje tegenstrijdige verhalen gehoord.

Orderdatum: Mar 27, 2018 11:59:45 AM, Track & Trace: 1720932812, DPD pakketnr: 15501720932812
  CHI shopkeeper maandag 23 april 2018 @ 17:26:04 #208
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_178695746
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 16:50 schreef dumb_8 het volgende:

[..]

Ze zijn geen 2e keer langsgeweest, maar bij de eerste keer heb ik ook geen briefje gehad. Overigens wel gezien naderhand op mijn IP camera dat er ook echt een DPD medewerker is langsgeweest.

DPD pickup locatie heb ik geprobeerd, de helpdesk zei dat ze dat hadden ingevoerd, maar er is nooit wat gewijzigd in de track & trace. De DPD heeft alleen telefonisch gemeld dat het kwijt is, maar niet in die bewoordig. Ze zeiden iets dat het terug is op het depot en dat ze niet wisten waar het nu lag. De gingen een onderzoek starten volgens de ene medewerker maar de andere vertelde me weer dat dat ik dat niet kon. Beetje tegenstrijdige verhalen gehoord.

Orderdatum: Mar 27, 2018 11:59:45 AM, Track & Trace: 1720932812, DPD pakketnr: 15501720932812

Oke dat is wel heel merkwaardige zaak van DPD weer.... Ik ga kijken wat ik kan doen in dit geval. Zal wel even wat tijd gaan kosten vrees ik, want komen een hoop dingen bij kijken. Als ik meer weet laat ik het direct weten.
pi_178696606
quote:
Ik heb zojuist bericht teruggekregen en je zou hier ook een ticket over ontvangen moeten hebben of je gaat deze krijgen.
Je kan inderdaad de refund terugkrijgen op je PayPal account. Dit gaat dan ook geregeld worden als je het product terug gestuurd hebt en bij ons ontvangen is.
Daarnaast mag je kiezen om het product terug te sturen naar HK of spanje en deze wordt dan ook nog eens vergoed.
Het lijkt me zelf het makkelijkst om deze naar Spanje te sturen. Dit is het goedkoopst (scheelt ook voor ons) en tevens het snelst dus dan ook sneller je geld terug. Lijkt me zelf een hele mooie oplossing.
Bedankt voor de reactie!
Ik heb echter nog geen ticket ontvangen. In "My tickets" staat uitsluitend mijn eigen gemaakte ticket. Wel fijn dat ik het geld via PayPal terug kan krijgen.
Uiteraard kies ik ervoor om de telefoon terug te sturen naar Spanje. Waar kan ik dit aangeven?
  maandag 23 april 2018 @ 19:56:13 #210
13864 dumb_8
call &HF37D
pi_178698968
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 17:26 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Oke dat is wel heel merkwaardige zaak van DPD weer.... Ik ga kijken wat ik kan doen in dit geval. Zal wel even wat tijd gaan kosten vrees ik, want komen een hoop dingen bij kijken. Als ik meer weet laat ik het direct weten.
Fijn, bedankt alvast.
pi_178699641
[..]

Hier heb ik ook antwoord op terug. Helaas wel met minder nieuws en ook wel weer goed nieuws.
Dit probleem kan voorlopig niet opgelost worden. Wij kunnen er helaas ook niets meer aan doen als die eenmaal verzonden (retour) is. We mogen deze namens ons beleid niet afhalen bij een pick-up point. Met de redenen die ik de vorige keer al zei en waarschijnlijk ook omdat dit in het verleden fout is gegaan of misbruik van gemaakt is. Dus je pakketje moet helaas eerst terug naar NL gestuurd worden. Het goeie nieuws is dat je de volgende keer wel naar Spanje gestuurd kan worden ipv naar Hong Kong. Dat gaat wel sneller.Tevens zullen we alle verzendkosten vergoeden.
[/quote]

Dank voor uw acties. Voor alle duidelijkheid, mijn laptop is niet al retour richting Nederland; hij ligt gewoon nog ergens "om de hoek" bij GB. Ik heb vandaag nog geprobeerd via PostNL een adreswijziging door te voeren, maar dat konden ze niet buiten Europa. Ze vertelde me dat de retourzending wel 10-12 weken zou duren. Dan heb ik 'm dus 4 tot 5 maanden na initiële zending medio maart ongerepareerd weer terug in huis. En dan volgt daarna nog de procesgang voor reparatie in Spanje. Dan heb ik mogelijk ergens vanaf oktober weer een gerepareerde laptop terug. Boeiend! En dat allemaal omwille van een foutieve opgave van het adres door GB en diezelfde GB die niet bereid is de laptop gewoon een paar straten verder op te halen. Ik heb geen bericht van GB waaruit zou blijken dat ze dit een merkwaardige gang van zaken vinden. Het kan verkeren.
  dinsdag 24 april 2018 @ 01:03:23 #212
24329 KNAK
ff w88,......
pi_178705486
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 12:10 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Je zou hier inmiddels een ticket over ontvangen moeten hebben. Hopelijk met goed nieuws. Ik weet helaas niet de inhoud van het ticket.

.
ticket ontvangen, inhoud is dat GB een navraag heeft gedaan/gaat doen en dat het resultaat daarvan over een week tot 10 dagen bekend zal worden gemaakt. Beetje een teleurstelling aangezien ik op basis van die euro-warehouse die bestelling heb geplaatst.. Helaas kan ik weinig anders doen dan wachten. Erg jammer.
Ik begin mij dan ook af te vragen of het uiteindelijk neerkomt op het helemaal niets ontvangen en naar mn centen te kunnen fluiten..

Ik hoop maar op een goede afloop
Mai pben rai~!
  CHI shopkeeper dinsdag 24 april 2018 @ 05:18:43 #213
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_178706535
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 18:06 schreef Maxjek95 het volgende:

[..]

Bedankt voor de reactie!
Ik heb echter nog geen ticket ontvangen. In "My tickets" staat uitsluitend mijn eigen gemaakte ticket. Wel fijn dat ik het geld via PayPal terug kan krijgen.
Uiteraard kies ik ervoor om de telefoon terug te sturen naar Spanje. Waar kan ik dit aangeven?
Er zal een ticket naar je toe gestuurd worden met het adres in Spanje waar het naartoe gestuurd mag worden :)

quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 19:56 schreef dumb_8 het volgende:

[..]

Fijn, bedankt alvast.
Inmiddels een terugkoppeling gekregen. We gaan een onderzoek hiernaar starten en dit duurt helaas 5-10 werkdagen. Ik begrijp dat het zeer vervelend is en wij betreuren dit zelf ook. Helaas ligt dit ook buiten onze macht waardoor we wel genoodzaakt zijn om een onderzoek te starten.

quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 20:17 schreef Erikplons het volgende:
[..]

Hier heb ik ook antwoord op terug. Helaas wel met minder nieuws en ook wel weer goed nieuws.
Dit probleem kan voorlopig niet opgelost worden. Wij kunnen er helaas ook niets meer aan doen als die eenmaal verzonden (retour) is. We mogen deze namens ons beleid niet afhalen bij een pick-up point. Met de redenen die ik de vorige keer al zei en waarschijnlijk ook omdat dit in het verleden fout is gegaan of misbruik van gemaakt is. Dus je pakketje moet helaas eerst terug naar NL gestuurd worden. Het goeie nieuws is dat je de volgende keer wel naar Spanje gestuurd kan worden ipv naar Hong Kong. Dat gaat wel sneller.Tevens zullen we alle verzendkosten vergoeden.
Dank voor uw acties. Voor alle duidelijkheid, mijn laptop is niet al retour richting Nederland; hij ligt gewoon nog ergens "om de hoek" bij GB. Ik heb vandaag nog geprobeerd via PostNL een adreswijziging door te voeren, maar dat konden ze niet buiten Europa. Ze vertelde me dat de retourzending wel 10-12 weken zou duren. Dan heb ik 'm dus 4 tot 5 maanden na initiële zending medio maart ongerepareerd weer terug in huis. En dan volgt daarna nog de procesgang voor reparatie in Spanje. Dan heb ik mogelijk ergens vanaf oktober weer een gerepareerde laptop terug. Boeiend! En dat allemaal omwille van een foutieve opgave van het adres door GB en diezelfde GB die niet bereid is de laptop gewoon een paar straten verder op te halen. Ik heb geen bericht van GB waaruit zou blijken dat ze dit een merkwaardige gang van zaken vinden. Het kan verkeren.
[/quote]
Ik snap en begrijp je frustratie volkomen. We weten dat deze om "de hoek" zou liggen, maar helaas mogen we deze niet ophalen bij een pick-up point. Dit mede doordat er in het verleden dingen zijn gebeurd, zoals ophalen maar pakketje nooit bij GB brengen (lag er niet) en pakketje toch ineens kwijt. Nog aantal andere dingen ook en daardoor waren we wel genoodzaakt om het beleid aan te passen dat enkel pakketje aangenomen worden die naar ons nieuwe adres zijn gezonden. Ik begrijp dat dit ook lastig te begrijpen is, maar dit is een bescherming voor onszelf, maar ook voor jou pakketje.
Dit is dus inderdaad eigenlijk een normale gang van zaken. Normaal zou ook het juiste adres doorgegeven moeten worden en deze fout betreuren we dan ook dat de medewerker het oude adres heeft doorgegeven. Het pakketje zou ongeveer 14 dagen bij een Pick-Up point moeten liggen voordat het retour gaat. Daar zou het nu toch inmiddels bijna aan moeten zitten? Tevens vind ik het raar dat PostNL aangeeft niks te kunnen veranderen, zoals eerder retour zenden of adres aanpassen. Je hebt immers hun gekozen om de verzending te regelen en moeten toch nog invloed daarop hebben. Dat zei het uitbesteden heb jij niet in de hand. Dat is dan ook weer een ander punt helaas.
Ik kan dan ook niet meer doen dan dit helaas :(

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 01:03 schreef KNAK het volgende:

[..]

ticket ontvangen, inhoud is dat GB een navraag heeft gedaan/gaat doen en dat het resultaat daarvan over een week tot 10 dagen bekend zal worden gemaakt. Beetje een teleurstelling aangezien ik op basis van die euro-warehouse die bestelling heb geplaatst.. Helaas kan ik weinig anders doen dan wachten. Erg jammer.
Ik begin mij dan ook af te vragen of het uiteindelijk neerkomt op het helemaal niets ontvangen en naar mn centen te kunnen fluiten..

Ik hoop maar op een goede afloop
Inderdaad gaat er een onderzoek gestart worden, omdat je pakketje ineens van de radar verdwenen zou zijn en dit gaat 5-10 werkdagen duren naar verwachting. Je hebt besteld met een reden uit een GW warenhuis en dan is het natuurlijk jammer als het niet goed gaat. Dit vinden wij natuurlijk ook zeer spijtig. Ik kan je in 1 ding geruststellen. Mocht het pakketje niet komen dan krijg je natuurlijk je geld terug. Daar zou ik me geen zorgen over maken, want dit gaan we zeker regelen. Zou ook gek zijn als je niks krijgt, maar wel geld weg. Dat kan natuurlijk niet en mag ook niet :)
pi_178707908
Ik ben mijn ww vergeten voor Gearbest en de 'forgot your password' optie werkt niet. Zowel in de App als op de website niet. Mijn mails naar support@gearbest.com worden beantwoord met een ticket. Ik krijg vervolgens antwoord dat mijn ticket is geupdate (vermoedelijk met instructies). Maar om de inhoud te lezen moet je inloggen.... eh... Als ik dat meld, krijg ik weer een nieuw ticket en zo maar door.

E180423001011 en E180423001075 zijn daar voorbeelden van.

Hoe krijg ik mijn ww gereset ?
pi_178708100
Een vraagje; momenteel is er een laptop, de Lenovo Legion R720 in de aanbieding voor ¤737,85.

Ik wil deze laten verzenden via de Priority Line (EU Express), worden dan alle eventuele bijkomende kosten (zoals de 21% BTW) vergoed als het pakje ertussen uit gepikt wordt?

Jullie vergoeden de douanekosten, zit daar een limiet aan of betalen jullie alles terug (inclusief 21% BTW).

Klinkt bijna te mooi om waar te zijn.
  CHI shopkeeper dinsdag 24 april 2018 @ 11:12:08 #216
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_178710172
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 08:53 schreef figlio-del-commesso het volgende:
Ik ben mijn ww vergeten voor Gearbest en de 'forgot your password' optie werkt niet. Zowel in de App als op de website niet. Mijn mails naar support@gearbest.com worden beantwoord met een ticket. Ik krijg vervolgens antwoord dat mijn ticket is geupdate (vermoedelijk met instructies). Maar om de inhoud te lezen moet je inloggen.... eh... Als ik dat meld, krijg ik weer een nieuw ticket en zo maar door.

E180423001011 en E180423001075 zijn daar voorbeelden van.

Hoe krijg ik mijn ww gereset ?
Oei dat is wel vervelend ja. Ik ga het direct doorgeven en kijken hoe we dit kunnen oplossen zonder gebruik te maken van tickets. De mails van tickets ontvang je wel gewoon in je mail? Heb je ook in de SPAM folder gekeken? Soms komen ze daarin terecht namelijk.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 09:08 schreef PangPulsar het volgende:
Een vraagje; momenteel is er een laptop, de Lenovo Legion R720 in de aanbieding voor ¤737,85.

Ik wil deze laten verzenden via de Priority Line (EU Express), worden dan alle eventuele bijkomende kosten (zoals de 21% BTW) vergoed als het pakje ertussen uit gepikt wordt?

Jullie vergoeden de douanekosten, zit daar een limiet aan of betalen jullie alles terug (inclusief 21% BTW).

Klinkt bijna te mooi om waar te zijn.
Hallo PangPulsar,
Het gaat om deze laptop? Die heeft nu inderdaad een mooie prijs van ¤737,85 als je besteld vanuit een HK Warenhuis.
Je leest het inderdaad goed. We vergoeden de volledige douanekosten. De voorwaarde is wel dat je bij deze bestelling kiest voor de verzendmethode Priority Line (deze is gratis bij deze laptop :)). Mocht je dan douanekosten (dit omvat alles: administratieve kosten, invoerkosten, etc.) krijgen dan zul je deze eerst zelf moeten betalen. Daarbij krijg je ook een factuur van het Postbedrijf (in dit geval DPD). De factuur stuur je naar ons toe en wij zullen het volledige bedrag overmaken naar je originele betalingsmethode. Er zit dus geen limiet aan.
Hopelijk heb ik zo al je vragen beantwoord?
Gelieve via deze link te bestellen dan kunnen we vaker Give-Aways organiseren voor de FOK members.
pi_178710700
quote:
Oei dat is wel vervelend ja. Ik ga het direct doorgeven en kijken hoe we dit kunnen oplossen zonder gebruik te maken van tickets. De mails van tickets ontvang je wel gewoon in je mail? Heb je ook in de SPAM folder gekeken? Soms komen ze daarin terecht namelijk.
Ja, mails ontvang ik wel. In mijn SPAM folder zaten ze niet, daar had ik al gekeken. Thx
  CHI shopkeeper dinsdag 24 april 2018 @ 12:00:54 #218
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_178711021
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 11:39 schreef figlio-del-commesso het volgende:

[..]

Ja, mails ontvang ik wel. In mijn SPAM folder zaten ze niet, daar had ik al gekeken. Thx
Zou je me via de PM je e-mail adres willen sturen van je account van Gearbest. Wel zo handig :)
pi_178717360
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 05:18 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Er zal een ticket naar je toe gestuurd worden met het adres in Spanje waar het naartoe gestuurd mag worden :)
Bedankt! Ik heb inmiddels een reactie gekregen op mijn reeds bestaande ticket.

Hierin staat inderdaad dat ik het geld op PayPal terugkrijg, zodra de telefoon aangekomen is.
Het adres staat ook erbij.
Kan ik nu bij PostNL gewoon een pakketzegel aanmaken en deze adresgegevens daarop vermelden?
Zo ja, moet dit een aangetekende pakketzegel zijn of niet?
En met track&trace is uiteraard goedkoper, maar ik neem aan dat dit met track&trace het beste is?
Verder moet men de pakketzegel betalen met IDEAL. Hoe wordt dit bedrag dan vergoedt/teruggestort?

Hoe kan ik de adresgegevens het beste invullen bij het maken van een pakketzegel bij PostNL? Op dit moment heb ik het zoals in de afbeelding hieronder, klopt dit?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de ticket staat nog een bijlage, de R.M.A. Als ik het goed begrijp moet ik deze uitprinten en in het pakketje erbij leggen, dus niet erop plakken?

Overigens valt me net in dat ik de telefoon niet kan uitzetten, aangezien het touchscreen niet werkt. Ik zal hem dus gewoon aan moeten laten wanneer ik hem terugstuur. Is dit een probleem?

Alvast bedankt.

[ Bericht 5% gewijzigd door Maxjek95 op 24-04-2018 18:55:58 ]
  CHI shopkeeper dinsdag 24 april 2018 @ 23:54:25 #220
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_178725350
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 18:05 schreef Maxjek95 het volgende:

[..]

Bedankt! Ik heb inmiddels een reactie gekregen op mijn reeds bestaande ticket.

Hierin staat inderdaad dat ik het geld op PayPal terugkrijg, zodra de telefoon aangekomen is.
Het adres staat ook erbij.
Kan ik nu bij PostNL gewoon een pakketzegel aanmaken en deze adresgegevens daarop vermelden?
Zo ja, moet dit een aangetekende pakketzegel zijn of niet?
En met track&trace is uiteraard goedkoper, maar ik neem aan dat dit met track&trace het beste is?
Verder moet men de pakketzegel betalen met IDEAL. Hoe wordt dit bedrag dan vergoedt/teruggestort?

Hoe kan ik de adresgegevens het beste invullen bij het maken van een pakketzegel bij PostNL? Op dit moment heb ik het zoals in de afbeelding hieronder, klopt dit?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de ticket staat nog een bijlage, de R.M.A. Als ik het goed begrijp moet ik deze uitprinten en in het pakketje erbij leggen, dus niet erop plakken?

Overigens valt me net in dat ik de telefoon niet kan uitzetten, aangezien het touchscreen niet werkt. Ik zal hem dus gewoon aan moeten laten wanneer ik hem terugstuur. Is dit een probleem?

Alvast bedankt.
Super :)
Je kan deze inderdaad aanmaken bij PostNL.
Ik zou zelf wel kiezen voor aangetekend verzenden met Track&Trace. Je moet voor jezelf afwegen of je het nog wilt laten verzekeren of niet, maar dat is een eigen keuze.
Je kan inderdaad gewoon betalen met IDeal. Je krijgt hier dan ook een bonnetje of factuur van. Deze dien je dan in het ticket door te geven (foto of pdf) en dan zal het geld overgemaakt worden naar de betalingsmanier die jij gebruikt hebt voor je bestelling op GB.
Voor de RMA zou ik deze zeker in de doos stoppen, maar zelf zou deze ook op de doos plakken.
Je kan de telefoon gewoon aan laten staan. Dit is geen probleem, want die valt vanzelf uit als de batterij op is :)

Hopelijk heb ik je vragen zo kunnen beantwoorden.
pi_178727932
[quote]0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 05:18 schreef Gearbest het volgende:

Ik snap en begrijp je frustratie volkomen. We weten dat deze om "de hoek" zou liggen, maar helaas mogen we deze niet ophalen bij een pick-up point. Dit mede doordat er in het verleden dingen zijn gebeurd, zoals ophalen maar pakketje nooit bij GB brengen (lag er niet) en pakketje toch ineens kwijt. Nog aantal andere dingen ook en daardoor waren we wel genoodzaakt om het beleid aan te passen dat enkel pakketje aangenomen worden die naar ons nieuwe adres zijn gezonden. Ik begrijp dat dit ook lastig te begrijpen is, maar dit is een bescherming voor onszelf, maar ook voor jou pakketje.
Dit is dus inderdaad eigenlijk een normale gang van zaken. Normaal zou ook het juiste adres doorgegeven moeten worden en deze fout betreuren we dan ook dat de medewerker het oude adres heeft doorgegeven. Het pakketje zou ongeveer 14 dagen bij een Pick-Up point moeten liggen voordat het retour gaat. Daar zou het nu toch inmiddels bijna aan moeten zitten? Tevens vind ik het raar dat PostNL aangeeft niks te kunnen veranderen, zoals eerder retour zenden of adres aanpassen. Je hebt immers hun gekozen om de verzending te regelen en moeten toch nog invloed daarop hebben. Dat zei het uitbesteden heb jij niet in de hand. Dat is dan ook weer een ander punt helaas.
Ik kan dan ook niet meer doen dan dit helaas :(

[..]

Dank voor uw pogingen om mij met tekst en uitleg wat troost te bieden vanwege mijn wat Kafkaiaanse ervaringen met de klantenservice Gearbest. Hoe dan ook, onder aan de streep doet GB dus niets aan mijn probleem dat GB heeft veroorzaakt. En kennelijk moet ik begrijpen dat dat in dit geval "normaal" is en zelfs het beste om te voorkomen dat mijn laptop definitief kwijt raakt. Is moeilijk!
Maar het is niet anders. Laatste nieuws is dat in elk geval, na drie pogingen, PostNL wel in actie is gekomen door het starten van een zgn. "onderzoek". Wat dat inhoudt en waar dat toe leidt is niet geheel duidelijk, maar wel is duidelijk dat ik deze kwestie zich nog maanden voorttrekt. Ik wil u nogmaals danken en u hiermee niet langer lastig vallen.
pi_178728036
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 07:51 schreef Erikplons het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 24 april 2018 05:18 schreef Gearbest het volgende:

Ik snap en begrijp je frustratie volkomen. We weten dat deze om "de hoek" zou liggen, maar helaas mogen we deze niet ophalen bij een pick-up point. Dit mede doordat er in het verleden dingen zijn gebeurd, zoals ophalen maar pakketje nooit bij GB brengen (lag er niet) en pakketje toch ineens kwijt. Nog aantal andere dingen ook en daardoor waren we wel genoodzaakt om het beleid aan te passen dat enkel pakketje aangenomen worden die naar ons nieuwe adres zijn gezonden. Ik begrijp dat dit ook lastig te begrijpen is, maar dit is een bescherming voor onszelf, maar ook voor jou pakketje.
Dit is dus inderdaad eigenlijk een normale gang van zaken. Normaal zou ook het juiste adres doorgegeven moeten worden en deze fout betreuren we dan ook dat de medewerker het oude adres heeft doorgegeven. Het pakketje zou ongeveer 14 dagen bij een Pick-Up point moeten liggen voordat het retour gaat. Daar zou het nu toch inmiddels bijna aan moeten zitten? Tevens vind ik het raar dat PostNL aangeeft niks te kunnen veranderen, zoals eerder retour zenden of adres aanpassen. Je hebt immers hun gekozen om de verzending te regelen en moeten toch nog invloed daarop hebben. Dat zei het uitbesteden heb jij niet in de hand. Dat is dan ook weer een ander punt helaas.
Ik kan dan ook niet meer doen dan dit helaas :(

[..]

Dank voor uw pogingen om mij met tekst en uitleg wat troost te bieden vanwege mijn wat Kafkaiaanse ervaringen met de klantenservice Gearbest. Hoe dan ook, onder aan de streep doet GB dus niets aan mijn probleem dat GB heeft veroorzaakt. En kennelijk moet ik begrijpen dat dat in dit geval "normaal" is en zelfs het beste om te voorkomen dat mijn laptop definitief kwijt raakt. Is moeilijk!
Maar het is niet anders. Laatste nieuws is dat in elk geval, na drie pogingen, PostNL wel in actie is gekomen door het starten van een zgn. "onderzoek". Wat dat inhoudt en waar dat toe leidt is niet geheel duidelijk, maar wel is duidelijk dat ik deze kwestie zich nog maanden voorttrekt. Ik wil u nogmaals danken en u hiermee niet langer lastig vallen.
Het zou wel fijn zijn als u ons hier ook kort op de hoogte kan houden over hoe e.e.a. nu gaat aflopen en uiteindelijk opgelost gaat worden. Ik denk dat ik niet de enige ben die dit met gepaste interesse volgt.
pi_178730520
Ik weet dat ik nog niet aan de termijn zit, maar ik ben niet gewend om zo lang op GB pakketjes te wachten.

Deze (W1803291147268174) is bijna 'n maand onderweg. Er zal weinig opzitten dan wachten, maar ik dacht ik meld 't toch even :)
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_178731250
Hoi Gearbest, kan je eens nakijken waar m'n jas ergens is? Het is heel wat kouder deze week :)

- Orderdatum: Mar 19, 2018 20:58:47 PM
- Product: https://www.gearbest.com/(...)482.html?wid=1433363
- Ordernummer: W1803191458478301
- Tracking nummer (indien beschikbaar): NR15214953739223
- Verzendmethode: Netherlands Post Unregistered
- Probleem: Nog niets ontvangen
- Voorkeur: Resend

Alvast bedankt!
pi_178732358
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 11:23 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik weet dat ik nog niet aan de termijn zit, maar ik ben niet gewend om zo lang op GB pakketjes te wachten.

Deze (W1803291147268174) is bijna 'n maand onderweg. Er zal weinig opzitten dan wachten, maar ik dacht ik meld 't toch even :)
Ja hoor, net op dat moment valt 't pakketje op de deurmat :D
"If you're not a manc, you're a wank"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')