abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  CHI shopkeeper zondag 15 april 2018 @ 10:28:38 #176
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_178526685
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2018 09:35 schreef robbietobbie het volgende:

[..]

Daar ging ik ook vanuit maar hij is gister al aangekomen en loopt al! Ziet tot nu toe allemaal prima uit, alleen de meegeleverde sd-kaart is kapot.
Dat is super om te horen en ook dat deze printer nu wel werkt:) Alleen wel minder van die sd-kaart.
pi_178552880
Hallo,

Ik heb hier toch iets vreemd, auto adapter besteld en na een hele poos nog niets ontvangen.
Dit is het antwoord van GB :tracking UG369970158CN CNAM http://www.sky56.cn/english/track/index

Daar zie je:

Electronic information,receive--08-Mar-2018 04:38 AM

Small package Center, receive--08-Mar-2018 06:38 AM

Parcel centre,sealing--08-Mar-2018 09:38 AM

Small package Center, left--08-Mar-2018 11:11 AM

Exchange Bureau, have been exported to open--09-Mar-2018 07:11 PM

Exchange Bureau, have been exported directly--10-Mar-2018 01:14 PM

Transit Center,left hand navigation--10-Mar-2018 06:48 PM

BELGIUM, Arrived --22-Mar-2018 06:48 PM

BELGIUM, the transfer of customs-- 22-Mar-2018 10:28 PM

Heel extreem lang dat dit blijft liggen dan, wat normaal de volgende dag geleverd is als het in Brussel aankomt... Op de tracking van Bpost vind ik niets. Wat kan ik doen alvast bedankt
  CHI shopkeeper maandag 16 april 2018 @ 15:03:41 #178
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_178554613
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 14:00 schreef geheimke het volgende:
Hallo,

Ik heb hier toch iets vreemd, auto adapter besteld en na een hele poos nog niets ontvangen.
Dit is het antwoord van GB :tracking UG369970158CN CNAM http://www.sky56.cn/english/track/index

Daar zie je:

Electronic information,receive--08-Mar-2018 04:38 AM

Small package Center, receive--08-Mar-2018 06:38 AM

Parcel centre,sealing--08-Mar-2018 09:38 AM

Small package Center, left--08-Mar-2018 11:11 AM

Exchange Bureau, have been exported to open--09-Mar-2018 07:11 PM

Exchange Bureau, have been exported directly--10-Mar-2018 01:14 PM

Transit Center,left hand navigation--10-Mar-2018 06:48 PM

BELGIUM, Arrived --22-Mar-2018 06:48 PM

BELGIUM, the transfer of customs-- 22-Mar-2018 10:28 PM

Heel extreem lang dat dit blijft liggen dan, wat normaal de volgende dag geleverd is als het in Brussel aankomt... Op de tracking van Bpost vind ik niets. Wat kan ik doen alvast bedankt
Het zou me niks verbazen als die op het dichtstbijzijnde postkantoor ligt of heeft gelegen. Soms hebben PostNL en BPost er een handje van om die op het postkantoor af te geven zonder briefje bij het adres in de bus te doen. Mocht die daar niet liggen laat het me dan weten. Hij zou normaal in ieder geval allang bezorgd moeten zijn. Zeker als deze als in Belgi is.
Ook dan even het volledige lijstje invullen :)
Ik kan wel pas iets doen als deze na 60 dagen na orderdatum nog niet ontvangen hebt.
pi_178557177
registreer om deze reclame te verbergen
Vraagje, ik heb in deze wedstrijd CHI / [Gearbest] WIN! Xiaomi 5X, een tablet of Xiaomi WIFI router! de router gewonnen. Mooi ding, maar de adapter die erbij zit heeft een vreemde stekker die vast voor een Chinees stopcontact is. Jullie hebben daar vast wel een verloop voor, kun je me daar een linkje van geven?
  CHI shopkeeper maandag 16 april 2018 @ 17:30:35 #180
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_178557852
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 16:55 schreef qltel het volgende:
Vraagje, ik heb in deze wedstrijd CHI / [Gearbest] WIN! Xiaomi 5X, een tablet of Xiaomi WIFI router! de router gewonnen. Mooi ding, maar de adapter die erbij zit heeft een vreemde stekker die vast voor een Chinees stopcontact is. Jullie hebben daar vast wel een verloop voor, kun je me daar een linkje van geven?
Van harte gefeliciteerd met de prijs en fijn dat je deze al ontvangen hebt. Normaal gezien zouden ze toch een omvormer bij moeten stoppen. Hier is een linkje naar een omvormer en mocht je direct 5 stuks willen dan is dit wel zeker een leuke prijs.
pi_178558491
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 17:30 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Van harte gefeliciteerd met de prijs en fijn dat je deze al ontvangen hebt. Normaal gezien zouden ze toch een omvormer bij moeten stoppen. Hier is een linkje naar een omvormer en mocht je direct 5 stuks willen dan is dit wel zeker een leuke prijs.
Dat zijn ze dan vergeten.. Maar voor die 90 cent is dat ook niet echt een probleem.. :) Bedankt voor de snelle reactie, hij is besteld.
  CHI shopkeeper maandag 16 april 2018 @ 18:16:21 #182
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_178558728
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 18:03 schreef qltel het volgende:

[..]

Dat zijn ze dan vergeten.. Maar voor die 90 cent is dat ook niet echt een probleem.. :) Bedankt voor de snelle reactie, hij is besteld.
Super en graag gedaan :) Komt denk ik doordat we de verzending direct met warenhuis geregeld hebben voor de Give-Aways.
pi_178573355
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 10:28 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dat is super om te horen en ook dat deze printer nu wel werkt:) Alleen wel minder van die sd-kaart.
Ik heb wel de verzendkosten nog niet teruggekregen (34). Hoe lang duurt dat normaal? Ik heb het bonnetje e.d. al doorgestuurd.
  CHI shopkeeper dinsdag 17 april 2018 @ 12:59:11 #184
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_178575503
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 11:31 schreef robbietobbie het volgende:

[..]

Ik heb wel de verzendkosten nog niet teruggekregen (34). Hoe lang duurt dat normaal? Ik heb het bonnetje e.d. al doorgestuurd.
Dat verschilt en hangt van je originele betalingsmethode af. Welke betalingsmethode heb je gebruikt? Heb je anders ook het ticketnummer dan kan ik doorgeven dat ze er even naar moeten kijken :)
pi_178575555
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 12:59 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dat verschilt en hangt van je originele betalingsmethode af. Welke betalingsmethode heb je gebruikt? Heb je anders ook het ticketnummer dan kan ik doorgeven dat ze er even naar moeten kijken :)
Ik heb via Paypal betaald.
Thanks! Het gaat om ticket T18030900428, in ticket E180406001430 heb ik het bewijs gestuurd en kreeg ik bevestiging dat ze het in het eerste ticketnummer gingen verwerken.
  CHI shopkeeper dinsdag 17 april 2018 @ 13:03:14 #186
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_178575595
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 13:01 schreef robbietobbie het volgende:

[..]

Ik heb via Paypal betaald.
Thanks! Het gaat om ticket T18030900428, in ticket E180406001430 heb ik het bewijs gestuurd en kreeg ik bevestiging dat ze het in het eerste ticketnummer gingen verwerken.
Oke dan laat ik er naar kijken. Via PayPal moet toch wel geregeld zijn binnen de 5 werkdagen. Ik ga het direct doorgeven en naar laten kijken :)
pi_178595486
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 13:03 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Oke dan laat ik er naar kijken. Via PayPal moet toch wel geregeld zijn binnen de 5 werkdagen. Ik ga het direct doorgeven en naar laten kijken :)
Ik kreeg net de refund binnen ^O^
  CHI shopkeeper woensdag 18 april 2018 @ 18:19:46 #188
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_178604390
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 10:45 schreef robbietobbie het volgende:

[..]

Ik kreeg net de refund binnen ^O^
Graag gedaan en fijn dat het er al direct op staat :)
pi_178612030
hey hey,

ik heb eens een vraagje.
is er een mogelijkheid om te weten wanneer een artikel terug op stock komt.
het product waar ik naar kijk is de nieuwe creality3d cr10S printer.
https://www.gearbest.com/(...)p_779174.html?wid=37
deze staat al even "out of stock".

Mvg
Tom
  CHI shopkeeper donderdag 19 april 2018 @ 04:44:17 #190
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_178614420
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 23:05 schreef Toendy het volgende:
hey hey,

ik heb eens een vraagje.
is er een mogelijkheid om te weten wanneer een artikel terug op stock komt.
het product waar ik naar kijk is de nieuwe creality3d cr10S printer.
https://www.gearbest.com/(...)p_779174.html?wid=37
deze staat al even "out of stock".

Mvg
Tom
Goeiemorgen,
Ik ga dit voor je navragen. Echter is het vaak lastig te zeggen wanneer deze weer op voorraad komen. De leveranciers geven niet altijd een duidelijk beeld.
pi_178641664
- Orderdatum: 26-03-2018
- Product: Xiaomi Redmi 5 Plus 4G Phablet Global Version
- Ordernummer: W1803261658592997
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 1720810868
- Verzendmethode: Priority Line
- Probleem: Telefoon ontvangen, maar touchscreen werkt helemaal niet.
- Voorkeur: Refund (Op ORIGINELE betaalmethode)

Ik heb al contact opgenomen met de Support op de Gearbest site, en deze komen met 3 oplossingen:

1. Terugsturen en het geld in mijn GB Wallet krijgen
2. Het artikel houden en 30$ terugkrijgen in mijn GB Wallet
3. Een vervangend artikel krijgen, maar dan moet ik 150$ verwerkingskosten betalen

Hier ben ik het niet mee eens. Het is niet mijn fout dat het touchscreen niet meer werkt. In de terms & conditions staat ook nergens dat je een refund alleen maar krijgt via je GB Wallet. Daarom zou ik het dan ook gepast vinden om de refund op de originele betaalmethode terug te krijgen, namelijk via PayPal, zeker omdat het niet mijn fout is dat het apparaat niet werkt.
  CHI shopkeeper zaterdag 21 april 2018 @ 05:04:36 #192
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_178650350
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 15:20 schreef Maxjek95 het volgende:
- Orderdatum: 26-03-2018
- Product: Xiaomi Redmi 5 Plus 4G Phablet Global Version
- Ordernummer: W1803261658592997
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 1720810868
- Verzendmethode: Priority Line
- Probleem: Telefoon ontvangen, maar touchscreen werkt helemaal niet.
- Voorkeur: Refund (Op ORIGINELE betaalmethode)

Ik heb al contact opgenomen met de Support op de Gearbest site, en deze komen met 3 oplossingen:

1. Terugsturen en het geld in mijn GB Wallet krijgen
2. Het artikel houden en 30$ terugkrijgen in mijn GB Wallet
3. Een vervangend artikel krijgen, maar dan moet ik 150$ verwerkingskosten betalen

Hier ben ik het niet mee eens. Het is niet mijn fout dat het touchscreen niet meer werkt. In de terms & conditions staat ook nergens dat je een refund alleen maar krijgt via je GB Wallet. Daarom zou ik het dan ook gepast vinden om de refund op de originele betaalmethode terug te krijgen, namelijk via PayPal, zeker omdat het niet mijn fout is dat het apparaat niet werkt.
Hallo Maxjek95 en welkom op het FOK forum,
Dat is inderdaad niet fijn als je touchscreen direct niet werkt. Het is inderdaad niet jouw fout dat het touchscreen niet werkt en zal waarschijnlijk een fabricagefout zijn (vermoed ik). Ik zou ook kunnen vragen om hetzelfde toestel op te sturen mits deze nog op voorraad is? Ik denk wel dat de telefoon terug gestuurd moet worden, maar dat zien we dan wel weer. Ik ga het in ieder geval doorgeven en ik ga proberen te regelen dat het teruggestort gaat worden op je PayPal account.
Heb je voor mij ook nog het ticketnummer en je had wel al video's van het niet werkende touchscreen doorgestuurd?
Dan een laatste nieuwsgierige vraag :) Hoe heb je ons gevonden?
pi_178651599
Betreft een supportverzoek van een ter reparatie aangeboden laptop Air 13 inch. Oorspronkelijke data:
- Orderdatum: 19-8-2017
- Product: Xiaomi Air 13 Notebook Fingerprint
- Ordernummer: W1708190343549752
- Tracking nummer : CC074933795NL (nummer van reparatiezending Nederland-Hongkong)
- Verzendmethode: PostNL, aangetekend pakketpost
- Probleem: naar verkeerde adres laten sturen
- Voorkeur: Dat Gearbest even logisch nadenkt en laptop gewoon even om de hoek ophaalt

Ik weet niet of u er wat aan kan doen maar ik heb met grote verbazing en weerstand de reacties van de klantenservice van GB tot me genomen, maar het lukt mij niet hen aan te zetten enge logica en praktisch handelen. Wat is het geval:
25 maart heb ik mijn laptop (tracknummer CC074933795NL) voor reparatie teruggestuurd naar Hongkong. Dat ging in overleg met GB en heb daarbij het adres gebruikt dat mij werd verstrekt. We zijn nu bijna een maand verder en ik wilde weten waarom die verzending nog steeds niet bleek aangekomen. GB melde me dat ze mij een adres in Hongkong hadden gegeven dat ze al verlaten hebben en dat de post het dus daar niet kon afleveren (raar verhaal maar dat moet ik dan maar aannemen). Ik moest van GB met PostNL regelen dat het adres veranderd zou worden naar hun nieuwe adres in Honkong. PostNL maakte me duidelijk dat zij dat niet meer onder controle hebben en dat de meest praktisch oplossing zou zijn dat GB contact zou opnemen met Honkong Post met de vraag naar een pick-up locatie waar GB dan het pakket zou kunnen ophalen. En dat komt me dan logisch over. Maar zoals uit ervaringen bleek was ook nu logica en GB onverenigbaar. En elk geval luidt tot tweemaal toe hun reactie op dat voorstel NEE (zonder toelichting). De enige optie die GB bedenken wil/kan is dat ik via PostNL regel dat het pakket eerst weer terug naar mijn adres gestuurd wordt zodat ik het daarna weer naar het juiste adres in Honkong kan sturen. Dat is in mijn perceptie niet alleen de wereld op z'n kop, maar daarmee haal ik ook mijn buitenlandse trip van 5-weken niet waarvoor ik die laptop dringend nodig heb (vertrek begin juni). Want snelheid van handelen en communiceren van GB, incl verzending, is standaard traag tot extreem traag. We zijn zo weer ergens in Augustus/September. De patstelling nu is dus dat GB niet op mijn suggestie wil ingaan om even Hong Post te vragen naar de pick-up locatie, en ik niet bereid ben om zonder meer in hun gekte mee te bewegen. Het pakket ligt immers ergens bij hun om de hoek. GB wil dat het pakket eerst teruggaat naar Nederland om het dan te sturen naar het juiste adres in Hongkong.

Mijn vraag is of het u lukt om de klantenservice van GB uit die gekte te laten ontsnappen? Zou fijn zijn om twee redenen: (a) ik hoef niet de stap te maken van logisch naar onlogisch handelen, (b) en mogelijk heb ik mijn laptop nog op tijd terug voor mijn trip naar het buitenland (begin juni).
  CHI shopkeeper zaterdag 21 april 2018 @ 10:46:17 #194
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_178652868
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 07:30 schreef Erikplons het volgende:
mogelijk heb ik mijn laptop nog op tijd terug voor mijn trip naar het buitenland (begin juni).
Hallo Erikplons,
Het klopt inderdaad dat het adres verandert is. Het ophalen van een pick-up point is niet direct het probleem denk ik op het eerste moment, maar eerder wie het op gaat halen en wat gebeurd er verder mee. Ik weet niet of zomaar iedereen het pakketje op kan gaan halen. Er staat immers geen naam bij het verzendlabel.... Dat lijkt me meer het probleem te zijn met de registratie etc.
Ik ga tevens kijken wat ik kan gaan regelen en het doorgeven. Hopelijk lukt het en kan je laptop naar de reparatie. Ik ga mijn best doen, maar kan echt niks beloven of er iets over zeggen. Ook de eerste keer dat we zoiets meemaken :) Ik ga er in ieder geval achteraan en dit proberen op te lossen. Heb je ook nog het ticket nummer waar dit allemaal gezegd is?
pi_178654457
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 05:04 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hallo Maxjek95 en welkom op het FOK forum,
Dat is inderdaad niet fijn als je touchscreen direct niet werkt. Het is inderdaad niet jouw fout dat het touchscreen niet werkt en zal waarschijnlijk een fabricagefout zijn (vermoed ik). Ik zou ook kunnen vragen om hetzelfde toestel op te sturen mits deze nog op voorraad is? Ik denk wel dat de telefoon terug gestuurd moet worden, maar dat zien we dan wel weer. Ik ga het in ieder geval doorgeven en ik ga proberen te regelen dat het teruggestort gaat worden op je PayPal account.
Heb je voor mij ook nog het ticketnummer en je had wel al video's van het niet werkende touchscreen doorgestuurd?
Dan een laatste nieuwsgierige vraag :) Hoe heb je ons gevonden?
Hallo, bedankt.
Het liefste heb ik mijn geld gewoon terug op PayPal.
Ticketnummer: T18041969407
Ik heb 2 video's in de ticket bijgevoegd van het niet werkende touchscreen.

Overigens heb ik in de ticket aangegeven dat ik het niet eens ben met de aangeboden oplossingen. Ik heb nu een antwoord gekregen waarin opnieuw excuses worden aangeboden, en er vervolgens wordt verteld hoe ik de telefoon terug moet sturen. Er is geen enkele aandacht besteed aan het terugstorten van het geld via PayPal.
Uiteraard zou ik eerst duidelijkheid willen voordat ik de telefoon terugstuur.

Ik heb jullie gevonden via Google.
  CHI shopkeeper zaterdag 21 april 2018 @ 14:54:42 #196
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_178655553
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 13:19 schreef Maxjek95 het volgende:

[..]

Hallo, bedankt.
Het liefste heb ik mijn geld gewoon terug op PayPal.
Ticketnummer: T18041969407
Ik heb 2 video's in de ticket bijgevoegd van het niet werkende touchscreen.

Overigens heb ik in de ticket aangegeven dat ik het niet eens ben met de aangeboden oplossingen. Ik heb nu een antwoord gekregen waarin opnieuw excuses worden aangeboden, en er vervolgens wordt verteld hoe ik de telefoon terug moet sturen. Er is geen enkele aandacht besteed aan het terugstorten van het geld via PayPal.
Uiteraard zou ik eerst duidelijkheid willen voordat ik de telefoon terugstuur.

Ik heb jullie gevonden via Google.
Oke bedankt voor de informatie. Ik ga het dan allemaal doorgeven. Ja de telefoon moet wel terug vermoed ik en ik ga proberen te regelen dat er een refund gaat gebeuren op je PayPal account :)
Dit zal wel pas maandag/dinsdag zijn door het weekend. Mijn contactpersonen werken helaas niet altijd in het weekend :)
pi_178655594
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 14:54 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Oke bedankt voor de informatie. Ik ga het dan allemaal doorgeven. Ja de telefoon moet wel terug vermoed ik en ik ga proberen te regelen dat er een refund gaat gebeuren op je PayPal account :)
Dit zal wel pas maandag/dinsdag zijn door het weekend. Mijn contactpersonen werken helaas niet altijd in het weekend :)
Top, bedankt!
Hoe krijg ik hier bericht/bevestiging van?
En wat moet ik op dit moment doen? Of moet ik even afwachten tot maandag/dinsdag?
  CHI shopkeeper zaterdag 21 april 2018 @ 16:36:31 #198
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_178656939
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 14:57 schreef Maxjek95 het volgende:

[..]

Top, bedankt!
Hoe krijg ik hier bericht/bevestiging van?
En wat moet ik op dit moment doen? Of moet ik even afwachten tot maandag/dinsdag?
Je krijgt hierover een mail en een ticket in je GB account over. Hierin zal dan duidelijk worden wat de oplossing is en over de retourzending die wel noodzakelijk is vermoed ik. Op dit moment kun je even niks doen totdat we meer weten :) Gewoon even afwachten zou ik zeggen. Ik laat het direct weten als ik feedback terug heb gekregen.
pi_178656995
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 16:36 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Je krijgt hierover een mail en een ticket in je GB account over. Hierin zal dan duidelijk worden wat de oplossing is en over de retourzending die wel noodzakelijk is vermoed ik. Op dit moment kun je even niks doen totdat we meer weten :) Gewoon even afwachten zou ik zeggen. Ik laat het direct weten als ik feedback terug heb gekregen.
Top, dan houd ik dit topic in de gaten, bedankt!
pi_178664802
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 10:46 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hallo Erikplons,
Het klopt inderdaad dat het adres verandert is. Het ophalen van een pick-up point is niet direct het probleem denk ik op het eerste moment, maar eerder wie het op gaat halen en wat gebeurd er verder mee. Ik weet niet of zomaar iedereen het pakketje op kan gaan halen. Er staat immers geen naam bij het verzendlabel.... Dat lijkt me meer het probleem te zijn met de registratie etc.
Ik ga tevens kijken wat ik kan gaan regelen en het doorgeven. Hopelijk lukt het en kan je laptop naar de reparatie. Ik ga mijn best doen, maar kan echt niks beloven of er iets over zeggen. Ook de eerste keer dat we zoiets meemaken :) Ik ga er in ieder geval achteraan en dit proberen op te lossen. Heb je ook nog het ticket nummer waar dit allemaal gezegd is?
Hartelijk dank voor je inzet. Het ticketnummer is T18031704145
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')