abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  CHI shopkeeper dinsdag 10 april 2018 @ 17:56:02 #151
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_178430325
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 16:09 schreef Supertzar het volgende:
Hoi Gearbest, ik heb deze bestelling gedaan in een european warehouse, het is nog niet binnen en het trackingnummer geeft geen informatie. Het zou volgens Gearbest binnen 3 tot 10 werkdagen binnen moeten zijn. Zou je kunnen kijken hoe het met deze bestelling staat?

Alvast bedankt!

- Orderdatum: 27-3-2018
- Product: Robotic Vacuum Cleaner Supply Set for ILIFE V5 V5S Pro X5
- Ordernummer: W1803271059554538
- Tracking nummer (indien beschikbaar): OWEAA0035672591AAB
- Verzendmethode: Hungary Registered Mail RMAMUK
- Probleem: Nog niet ontvangen
- Voorkeur: Resend
Dat is wel heel vreemd. Zou je een bij het dichtstbijzijnde postkantoor kunnen gaan kijken. Zou me niks verbazen als het daar klaar ligt. Mocht dit niet het geval zijn laat het me dan direct weten. Ik heb namelijk de volgende statussen gekregen:
Apr 02, 2018
01:59 pm
Shipment has arrived in destination country, will be delivered in upcoming days., Parcel Leaving Port
Parcel Leaving Port
Mar 30, 2018
11:57 am
Recieved in postal and under processing, Parcel Leaving Port
Parcel Leaving Port
Mar 29, 2018
10:30 am
United Kingdom, Received
Hayes Sorting Centre
Mar 28, 2018
12:29 pm
United Kingdom, Received
Birmingham Sorting Centre
Mar 27, 2018
05:13 pm
Parcel Data Received


quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2018 11:08 schreef Oemassia het volgende:

[..]

Oke Dank je
Je zou inmiddels ook al een ticket moeten hebben in je account hierover :)
Dit kan je vinden door in te loggen op de website en vervolgens te gaan naar het het kopje My Tickets
pi_178430758
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2018 17:56 schreef Gearbest het volgende:
Dat is wel heel vreemd. Zou je een bij het dichtstbijzijnde postkantoor kunnen gaan kijken. Zou me niks verbazen als het daar klaar ligt. Mocht dit niet het geval zijn laat het me dan direct weten. Ik heb namelijk de volgende statussen gekregen:
Apr 02, 2018
01:59 pm
Shipment has arrived in destination country, will be delivered in upcoming days., Parcel Leaving Port
Parcel Leaving Port
Mar 30, 2018
11:57 am
Recieved in postal and under processing, Parcel Leaving Port
Parcel Leaving Port
Mar 29, 2018
10:30 am
United Kingdom, Received
Hayes Sorting Centre
Mar 28, 2018
12:29 pm
United Kingdom, Received
Birmingham Sorting Centre
Mar 27, 2018
05:13 pm
Parcel Data Received
Hmm, apart, ik loop morgen wel even langs het dichtsbijzijnde postagentschap hier in de buurt. Als het daar niet ligt laat ik het je weten. Bedankt voor het kijken.
pi_178444169
[quote]1s.gif Op maandag 9 april 2018 22:34 schreef Oemassia het volgende:
pi_178444376
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2018 17:56 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dat is wel heel vreemd. Zou je een bij het dichtstbijzijnde postkantoor kunnen gaan kijken. Zou me niks verbazen als het daar klaar ligt. Mocht dit niet het geval zijn laat het me dan direct weten. Ik heb namelijk de volgende statussen gekregen:
Apr 02, 2018
01:59 pm
Shipment has arrived in destination country, will be delivered in upcoming days., Parcel Leaving Port
Parcel Leaving Port
Mar 30, 2018
11:57 am
Recieved in postal and under processing, Parcel Leaving Port
Parcel Leaving Port
Mar 29, 2018
10:30 am
United Kingdom, Received
Hayes Sorting Centre
Mar 28, 2018
12:29 pm
United Kingdom, Received
Birmingham Sorting Centre
Mar 27, 2018
05:13 pm
Parcel Data Received

[..]

Je zou inmiddels ook al een ticket moeten hebben in je account hierover :)
Dit kan je vinden door in te loggen op de website en vervolgens te gaan naar het het kopje My Tickets
Ik heb een email gekregen gisteren waar in staat dat ik mij in moet loggen. Dan zie ik geen ticket MAAR, een link waar ik weer alles in moet vullen EN een filmpje moet sturen is dat de bedoeling? Ik ben hier gewoon zo niet handig in en dan mijn engels🤦‍♀️
pi_178445941
- Orderdatum: 27-11-2017
- Product: Original Xiaomi Wifi Remote Control Outlet Power Strip CN Plug Powerful 6 Outlets
- Ordernummer: W1711270116092830
- Tracking nummer (indien beschikbaar): LVS1376360001744398
- Verzendmethode: Belgium Registered Mail
- Probleem: Nog niet ontvangen, waarschijnlijk misgelopen bij postkantoor en nooit een briefje ontvangen :(
- Voorkeur: Resend
pi_178448644
Pakje is vandaag geleverd, opgelost dus.
  CHI shopkeeper woensdag 11 april 2018 @ 16:53:13 #157
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_178451084
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
7s.gif Op woensdag 11 april 2018 14:42 schreef Supertzar het volgende:
Pakje is vandaag geleverd, opgelost dus.
Ook echt geleverd of lag het bij het postkantoor. Deze heeft dan nog wel lang geduurd voor het laatste gedeelte.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 12:23 schreef knakworst het volgende:
- Orderdatum: 27-11-2017
- Product: Original Xiaomi Wifi Remote Control Outlet Power Strip CN Plug Powerful 6 Outlets
- Ordernummer: W1711270116092830
- Tracking nummer (indien beschikbaar): LVS1376360001744398
- Verzendmethode: Belgium Registered Mail
- Probleem: Nog niet ontvangen, waarschijnlijk misgelopen bij postkantoor en nooit een briefje ontvangen :(
- Voorkeur: Resend
Hallo,
Dat is zeer spijtig om te horen. Deze zou namelijk allang geleverd moeten zijn. Heb je al nagevraagd bij het dichtstbijzijnde postkantoor? Al gok ik dat die daar niet meer ligt.
De laatste status update die in het systeem staat is namelijk het volgende:
2017-12-18 10:15
Your shipment has been delivered to the postal operator of the country of destination and will be delivered in the coming days.


Ik ga deze in ieder geval wel doorgeven en je zal hier spoedig een mail of ticket over ontvangen in je account.

quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 10:57 schreef Oemassia het volgende:

[..]

Ik heb een email gekregen gisteren waar in staat dat ik mij in moet loggen. Dan zie ik geen ticket MAAR, een link waar ik weer alles in moet vullen EN een filmpje moet sturen is dat de bedoeling? Ik ben hier gewoon zo niet handig in en dan mijn engels🤦‍♀️
Ja dat zou kunnen inderdaad. De e-mail komt bij veel mensen in hun SPAM terecht en zien deze dan niet. Goed dat je deze wel ziet. Normaal zou je het ticket ook moeten zien door in te loggen op je account en dan gaan naar het kopje My Tickets. Je kan ook inderdaad direct gaan naar deze link en inloggen op je account. Jazeker. Het is namelijk de bedoeling dat je verhaal overeenkomt met wat ik al heb doorgeven samen met de video's ter bewijsvorming. Anders kan iedereen zeggen dat zijn apparaat kapot is :)
Dit is vrij normaal :) Je kan de links van YouTube gewoon in het ticket vermelden.
Je kan ook altijd gebruik maken van Google Translate :)
pi_178461786
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 16:53 schreef Gearbest het volgende:
Ook echt geleverd of lag het bij het postkantoor. Deze heeft dan nog wel lang geduurd voor het laatste gedeelte.
Thuisbezorgd, wel laat, maar beter laat dan nooit... ;)
pi_178463382
Ik heb zondag bericht gekregen dat mijn nieuwe printer maandag verstuurd zou worden en er binnen 3-5 werkdagen zou zijn :). Nu zie ik alleen op de tracking info geen updates vanaf zondag (na het aanmelden van de shipping). Enig idee wat aan de hand is?
Trackingnummer is CH164460603DE
  CHI shopkeeper donderdag 12 april 2018 @ 12:44:20 #160
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_178467391
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 01:05 schreef Supertzar het volgende:

[..]

Thuisbezorgd, wel laat, maar beter laat dan nooit... ;)
Fijn om te horen dat die alsnog geleverd is :)

quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 06:56 schreef robbietobbie het volgende:
Ik heb zondag bericht gekregen dat mijn nieuwe printer maandag verstuurd zou worden en er binnen 3-5 werkdagen zou zijn :). Nu zie ik alleen op de tracking info geen updates vanaf zondag (na het aanmelden van de shipping). Enig idee wat aan de hand is?
Trackingnummer is CH164460603DE
Er is niks aan de hand, want je pakketje is al in Duitsland :)
Ik kan de volgende status in ons systeem zien:
do, 12.04.18 12:27 Neumark, Germany
De zending is in het pakketcentrum verwerkt.


Ik verwacht dus dat deze zeeeer snel geleverd gaat worden. Alvast heel veel plezier ermee en hopelijk nu geen mankementen met de printer :)
Laat even weten als je deze ontvangen hebt.
pi_178468243
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 12:44 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Fijn om te horen dat die alsnog geleverd is :)

[..]

Er is niks aan de hand, want je pakketje is al in Duitsland :)
Ik kan de volgende status in ons systeem zien:
do, 12.04.18 12:27 Neumark, Germany
De zending is in het pakketcentrum verwerkt.


Ik verwacht dus dat deze zeeeer snel geleverd gaat worden. Alvast heel veel plezier ermee en hopelijk nu geen mankementen met de printer :)
Laat even weten als je deze ontvangen hebt.
Thanks! Ik hoopte al dat de tracking informatie gewoon achterliep :). Ik meld me zeker nog even als het pakket er is.
  donderdag 12 april 2018 @ 16:05:55 #162
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178470797
Ordernummer W1803311239285034
Besteldatum 1 April

Maar ik kan nog steeds geen tracking gegevens zien. Ik ben wel heel benieuwd waar hij ergens uithangt.
  CHI shopkeeper donderdag 12 april 2018 @ 16:27:44 #163
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_178471120
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 16:05 schreef BadderHaring het volgende:
Ordernummer W1803311239285034
Besteldatum 1 April

Maar ik kan nog steeds geen tracking gegevens zien. Ik ben wel heel benieuwd waar hij ergens uithangt.
Heb je voor mij ook het trackingnummer? Je hebt wel al een shipped out bericht gekregen?
  donderdag 12 april 2018 @ 16:29:14 #164
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178471154
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 16:27 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Heb je voor mij ook het trackingnummer? Je hebt wel al een shipped out bericht gekregen?
Trackingnummer is 1736551016 volgens de Gearbest site. Shipout mail is van 1 april. Maar dat kan natuurlijk een grapje zijn...
  CHI shopkeeper donderdag 12 april 2018 @ 17:05:26 #165
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_178471851
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 16:29 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Trackingnummer is 1736551016 volgens de Gearbest site. Shipout mail is van 1 april. Maar dat kan natuurlijk een grapje zijn...
hahah gelukkig voor jou is het geen grapje. Je pakketje is verzonden met Priority Line en je tracking code werkt wel degelijk :)
Ik heb in ons systeem de volgende statussen gekregen:
2018-04-05 18:56:00 Departed Hongkong Sorting Centre.
2018-04-02 00:00:04 Arrived at Hongkong Sorting Centre.
2018-04-02 00:00:00 Sent to HongKong Sorting Centre.
2018-04-01 03:10:00 Customer data received Southall


Dus je pakketje is vertrokken vanuit Hong Kong en onderweg.
  donderdag 12 april 2018 @ 17:10:06 #166
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178471916
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 17:05 schreef Gearbest het volgende:

[..]

hahah gelukkig voor jou is het geen grapje. Je pakketje is verzonden met Priority Line en je tracking code werkt wel degelijk :)
Ik heb in ons systeem de volgende statussen gekregen:
2018-04-05 18:56:00 Departed Hongkong Sorting Centre.
2018-04-02 00:00:04 Arrived at Hongkong Sorting Centre.
2018-04-02 00:00:00 Sent to HongKong Sorting Centre.
2018-04-01 03:10:00 Customer data received Southall


Dus je pakketje is vertrokken vanuit Hong Kong en onderweg.
Top, dank je!

Waar kan ik dit soort trackingscodes invoeren? Want via de Gearbest website krijg ik alleen te zien dat er geen updates zijn.
  CHI shopkeeper donderdag 12 april 2018 @ 17:24:49 #167
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_178472113
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 17:10 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Top, dank je!

Waar kan ik dit soort trackingscodes invoeren? Want via de Gearbest website krijg ik alleen te zien dat er geen updates zijn.
Graag gedaan :)
DPD UK (priority Line) en 17Track werken het beste eigenlijk :)
  donderdag 12 april 2018 @ 19:59:12 #168
236849 CrashO
Klapjostie oet Twente
pi_178475160
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 17:35 schreef Gearbest het volgende:
Ja natuurlijk. Ik ga het direct doorgeven, want ik inderdaad het verkeerde mes als ik het zo al zie :)
Je zal spoedig een ticket ontvangen in je account hierover.
Thanks voor de hulp bij het maken van het ticket ^O^

Kan ik toevallig via hier ook wat realistischere support krijgen? :P De support op de website biedt me 2 fantastische opties (nadat ze aangaven dat de leverancier de verkeerde inventory naar het warehouse heeft verzonden).

Of ik krijg $5 terug op me paypal, of ik krijg $5,50 terug als GB krediet. Het mes die ik bestelde was $25 en het mes die ik gekregen heb (en niet wil) is $19.. dus ik mag kiezen tussen meer dan de verkoopprijs betalen voor een mes die ik niet wil, of meer dan de verkoopprijs betalen voor een mes die ik niet wil en daarna weer spenderen op GB. }:| Het ding terugsturen is geen geboden optie.

Oh, en uit coulance mag ik dan dat mes houden (voor een dollar meer dan de verkoopprijs) :X
quote:
In this case, as a gesture of good will, you can keep the item and do not need to return it to us.
quote:
Please note that these are all exceptional solutions and will be recorded in our system. Such solutions will not apply to future orders.
Dat moet toch beter kunnen?
  CHI shopkeeper vrijdag 13 april 2018 @ 03:29:22 #169
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_178482358
quote:
99s.gif Op donderdag 12 april 2018 19:59 schreef CrashO het volgende:

[..]

Thanks voor de hulp bij het maken van het ticket ^O^

Kan ik toevallig via hier ook wat realistischere support krijgen? :P De support op de website biedt me 2 fantastische opties (nadat ze aangaven dat de leverancier de verkeerde inventory naar het warehouse heeft verzonden).

Of ik krijg $5 terug op me paypal, of ik krijg $5,50 terug als GB krediet. Het mes die ik bestelde was $25 en het mes die ik gekregen heb (en niet wil) is $19.. dus ik mag kiezen tussen meer dan de verkoopprijs betalen voor een mes die ik niet wil, of meer dan de verkoopprijs betalen voor een mes die ik niet wil en daarna weer spenderen op GB. }:| Het ding terugsturen is geen geboden optie.

Oh, en uit coulance mag ik dan dat mes houden (voor een dollar meer dan de verkoopprijs) :X

[..]


[..]

Dat moet toch beter kunnen?
Ik ga er direct werk van maken, want dat lijkt me niet helemaal de bedoeling zo. Dat moet veel beter kunnen naar mijn eigen mening. Ik ga dit doorgeven aan de hogere hand.

Update:
Zoals het er nu naar uit ziet ga je een volledige refund krijgen. Een resend is niet mogelijk doordat de leverancier dus een verkeerde batch heeft geleverd. We kunnen niet zeggen wanneer deze weer beschikbaar is.
Ik ben nog bezig of je het mes mag houden :)

[ Bericht 6% gewijzigd door Gearbest op 13-04-2018 05:10:15 ]
  vrijdag 13 april 2018 @ 07:11:08 #170
236849 CrashO
Klapjostie oet Twente
pi_178483808
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 03:29 schreef Gearbest het volgende:
Ik ga er direct werk van maken, want dat lijkt me niet helemaal de bedoeling zo. Dat moet veel beter kunnen naar mijn eigen mening. Ik ga dit doorgeven aan de hogere hand.
*O*
Het aankoopbedrag kwam zojuist volledig terug op mijn PayPal. Heel erg bedankt _O_ _O_

Of het mes nog terug moet hoor ik dan wel :P Ik vind terugsturen echt geen probleem, dat mes ligt nog in zijn ongeopende verpakking hier klaar omdat ik daar al op rekenende. Wel verwacht ik dan dat GB de verzendkosten op pakt :P
pi_178485552
Hallo,

Ik had graag eens nagevraagd hoe het met de verzending van mijn pakket gesteld is. Bestelling geplaatst op 19/03/2018, wat later verzonden met EU express maar nog altijd geen echte status op DPDUK.

Trackingnummer: 1709849035
Bestelnummer: W1803191404589604

Wanneer mag ik dit pakket verwachten?
pi_178489551
Hallo,

Ik heb hetzelfde aan de hand als de persoon hierboven ook bestelling geplaatst op 18/03/2018,
verzonden op 19/03/2018. Tracking status staat nog steeds op 19 Mar 2018 12:10 Southall Your parcel is on its way.

Order number: W1803181139298236
Tracking number: 1709487849

Is het mogelijk om deze trackingnummer in jullie systeem te volgen ?

Zie net vandaag dat het pakket aangekomen is in de UK. :)

[ Bericht 17% gewijzigd door chillram op 13-04-2018 21:03:45 ]
  CHI shopkeeper vrijdag 13 april 2018 @ 14:25:15 #173
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_178490160
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 april 2018 07:11 schreef CrashO het volgende:

[..]

*O*
Het aankoopbedrag kwam zojuist volledig terug op mijn PayPal. Heel erg bedankt _O_ _O_

Of het mes nog terug moet hoor ik dan wel :P Ik vind terugsturen echt geen probleem, dat mes ligt nog in zijn ongeopende verpakking hier klaar omdat ik daar al op rekenende. Wel verwacht ik dan dat GB de verzendkosten op pakt :P
Fijn om te horen dat dat al geregeld is. Tevens mag je het mes ook nog houden ook :)
Hopelijk is dan alles toch nog goed gekomen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 10:08 schreef Pskonejott2 het volgende:
Hallo,

Ik had graag eens nagevraagd hoe het met de verzending van mijn pakket gesteld is. Bestelling geplaatst op 19/03/2018, wat later verzonden met EU express maar nog altijd geen echte status op DPDUK.

Trackingnummer: 1709849035
Bestelnummer: W1803191404589604

Wanneer mag ik dit pakket verwachten?
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 13:49 schreef chillram het volgende:
Hallo,

Ik heb hetzelfde aan de hand als de persoon hierboven ook bestelling geplaatst op 18/03/2018,
verzonden op 19/03/2018. Tracking status staat nog steeds op 19 Mar 2018 12:10 Southall Your parcel is on its way.

Order number: W1803181139298236
Tracking number: 1709487849

Is het mogelijk om deze trackingnummer in jullie systeem te volgen ?
Jullie pakketjes zijn nog onderweg. Ik verwacht dat jullie pakketjes snel zullen volgen. Jullie zullen nog wel even geduld moeten hebben. Zie hieronder de uitleg over Priority Line.
Hierbij word je pakketje vanuit het warenhuis verzonden naar de UK. In de UK zal het door de douane gaan en verder worden verzonden naar Nederland/Belgi. De verzending vanaf het warenhuis naar de UK gebeurd door een ander transportbedrijf dan DPD. Je krijgt hierbij wel een tracking code. Deze zal bij DPD pas actief worden na ongeveer 4 weken. Dit is uiteraard een schatting. De tracking wordt dus actief op de DPD site wanneer je pakketje de UK heeft bereikt en door de douane is gekomen. Vanaf daar krijg je een gedetailleerde weergave van DPD en zal het 2-3 dagen duren voordat je deze in huis hebt.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 12:23 schreef knakworst het volgende:
- Orderdatum: 27-11-2017
- Product: Original Xiaomi Wifi Remote Control Outlet Power Strip CN Plug Powerful 6 Outlets
- Ordernummer: W1711270116092830
- Tracking nummer (indien beschikbaar): LVS1376360001744398
- Verzendmethode: Belgium Registered Mail
- Probleem: Nog niet ontvangen, waarschijnlijk misgelopen bij postkantoor en nooit een briefje ontvangen :(
- Voorkeur: Resend
Je zou inmiddels al een ticket moeten hebben ontvangen over de kwestie. Hopelijk is dit in orde. Mocht dit niet het geval zijn laat het me dan weten. Laat ook even weten wat eruit is gekomen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Gearbest op 15-04-2018 06:51:10 ]
  CHI shopkeeper zondag 15 april 2018 @ 06:50:38 #174
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_178522844
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 april 2018 13:49 schreef chillram het volgende:
Hallo,

Ik heb hetzelfde aan de hand als de persoon hierboven ook bestelling geplaatst op 18/03/2018,
verzonden op 19/03/2018. Tracking status staat nog steeds op 19 Mar 2018 12:10 Southall Your parcel is on its way.

Order number: W1803181139298236
Tracking number: 1709487849

Is het mogelijk om deze trackingnummer in jullie systeem te volgen ?

Zie net vandaag dat het pakket aangekomen is in de UK. :)
Je pakketje zal snel bezorgd worden :)
Het is namelijk gisteren in de UK aangekomen. Je kan deze dus binnen enkele dagen (2-3 dagen) verwachten. Alvast heel veel plezier met je aankoop :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 10:08 schreef Pskonejott2 het volgende:
Hallo,

Ik had graag eens nagevraagd hoe het met de verzending van mijn pakket gesteld is. Bestelling geplaatst op 19/03/2018, wat later verzonden met EU express maar nog altijd geen echte status op DPDUK.

Trackingnummer: 1709849035
Bestelnummer: W1803191404589604

Wanneer mag ik dit pakket verwachten?
Voor jou geldt hetzelfde als bovenstaande. Over 2-3 dagen zal deze dus geleverd worden!
Heel veel plezier alvast met je aankoop!

quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 06:56 schreef robbietobbie het volgende:
Ik heb zondag bericht gekregen dat mijn nieuwe printer maandag verstuurd zou worden en er binnen 3-5 werkdagen zou zijn :). Nu zie ik alleen op de tracking info geen updates vanaf zondag (na het aanmelden van de shipping). Enig idee wat aan de hand is?
Trackingnummer is CH164460603DE
Ik denk dat deze maandag geleverd zal worden. Ik heb even gekeken en zie de volgende status:
2018-04-14 11:18
Netherlands, The shipment is being prepared for delivery in the delivery depot

2018-04-14 11:17
Netherlands, The shipment has been loaded onto the delivery vehicle

2018-04-13 09:45
Netherlands, The shipment has arrived in the destination country
pi_178525138
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 06:50 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik denk dat deze maandag geleverd zal worden. Ik heb even gekeken en zie de volgende status:
2018-04-14 11:18
Netherlands, The shipment is being prepared for delivery in the delivery depot

2018-04-14 11:17
Netherlands, The shipment has been loaded onto the delivery vehicle

2018-04-13 09:45
Netherlands, The shipment has arrived in the destination country
Daar ging ik ook vanuit maar hij is gister al aangekomen en loopt al! Ziet tot nu toe allemaal prima uit, alleen de meegeleverde sd-kaart is kapot.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')