abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  CHI shopkeeper donderdag 5 april 2018 @ 14:29:12 #126
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_178323459
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 13:05 schreef qltel het volgende:
Hoi!

Ik heb een vraagje: bestaat er een afstandsbediening voor mijn smartphone? Ik heb een Oukitel U22 die ik vaak gebruik als MP3-speler tijdens het wandelen. Ik vind het niet zo handig om 'm uit m'n broekzak te moeten halen om een nummer over te slaan of het volume te veranderen. Bestaat daar iets voor?
Waarom gebruik je geen oordopjes die die functie hebben?
Ik heb even gekeken voor remote control, maar kan zo niks vinden om volume mee te regelen. Alleen maar voor selfie sticks :)
pi_178323469
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 13:05 schreef qltel het volgende:
Hoi!

Ik heb een vraagje: bestaat er een afstandsbediening voor mijn smartphone? Ik heb een Oukitel U22 die ik vaak gebruik als MP3-speler tijdens het wandelen. Ik vind het niet zo handig om 'm uit m'n broekzak te moeten halen om een nummer over te slaan of het volume te veranderen. Bestaat daar iets voor?
Wat dacht je van een smart watch? Die zijn er ook al vanaf heel weinig.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
pi_178324963
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 14:29 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Waarom gebruik je geen oordopjes die die functie hebben?
Ik heb even gekeken voor remote control, maar kan zo niks vinden om volume mee te regelen. Alleen maar voor selfie sticks :)
Ik ben nogal erg gehecht aan de oordopjes die ik van jullie heb. Geen idee welke het zijn, maar ze zijn fantastisch. Klinken goed en blijven goed zitten.

Maar zijn die er dan ook met volume-controle en een knopje voor het volgende nummer?

quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 14:29 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Wat dacht je van een smart watch? Die zijn er ook al vanaf heel weinig.
Ook al geen idee van wat ik met zo'n ding kan. Ik ken de term, maar wat de mogelijkheden van zo'n ding zijn heb ik geen idee van. Maar kan ik daarmee het volume aanpassen en voor een ander nummer kiezen? Want dan zou dat, mits niet te duur, een optie zijn.
pi_178324999
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 15:43 schreef qltel het volgende:

[..]

Ik ben nogal erg gehecht aan de oordopjes die ik van jullie heb. Geen idee welke het zijn, maar ze zijn fantastisch. Klinken goed en blijven goed zitten.

Maar zijn die er dan ook met volume-controle en een knopje voor het volgende nummer?

[..]

Ook al geen idee van wat ik met zo'n ding kan. Ik ken de term, maar wat de mogelijkheden van zo'n ding zijn heb ik geen idee van. Maar kan ik daarmee het volume aanpassen en voor een ander nummer kiezen? Want dan zou dat, mits niet te duur, een optie zijn.
Ik heb dan zelf een iPhone en een Apple watch. Maar het is gewoon een soort mini computertje om je pols. Je kan er berichten mee lezen, kleine apps als weer etc gebruiken en dus ook je muziek mee besturen.

Je zal even moeten kijken wat je voor je muziek gebruikt en of het compatible is. Maar dat denk ik vaak wel. Ik zie ze al vanaf een paar euro, maar die zijn echt bagger.

Maar voor een paar tientjes heb je best leuke dingen volgens mij.

https://www.gearbest.com/(...)high2low&odr_value=2
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
  CHI shopkeeper vrijdag 6 april 2018 @ 16:11:30 #130
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_178348527
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 15:45 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik heb dan zelf een iPhone en een Apple watch. Maar het is gewoon een soort mini computertje om je pols. Je kan er berichten mee lezen, kleine apps als weer etc gebruiken en dus ook je muziek mee besturen.

Je zal even moeten kijken wat je voor je muziek gebruikt en of het compatible is. Maar dat denk ik vaak wel. Ik zie ze al vanaf een paar euro, maar die zijn echt bagger.

Maar voor een paar tientjes heb je best leuke dingen volgens mij.

https://www.gearbest.com/(...)high2low&odr_value=2
Ja dan lijkt me de beste optie die Heatwave aangeeft eigenlijk. Ik zou zelf ook niet voor de goedkope modellen gaan :)
pi_178348704
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 16:11 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ja dan lijkt me de beste optie die Heatwave aangeeft eigenlijk. Ik zou zelf ook niet voor de goedkope modellen gaan :)
Okee, ik ga eens kijken, bedankt voor de info!
  zaterdag 7 april 2018 @ 17:08:55 #132
236849 CrashO
Omelette du baguette
pi_178367331
registreer om deze reclame te verbergen
Ik heb het verkeerde item ontvangen. Heb al (3 keer) geprobeerd een support ticket aan te maken, maar dat ding lijkt weekend te vieren want hij geeft steeds verschillende foutmeldingen in popups. ("error, try again", "already processing, please try again" etc). Dus kan het hier? :P

Het bestelnummer is W1803221446491517
Ik had deze besteld: https://www.gearbest.com/(...)ives/pp_1540644.html
Maar heb deze gekregen: https://www.gearbest.com/(...)nives/pp_618075.html

j1he2l1.jpg
  CHI shopkeeper zaterdag 7 april 2018 @ 17:35:56 #133
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_178368075
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 april 2018 17:08 schreef CrashO het volgende:
Ik heb het verkeerde item ontvangen. Heb al (3 keer) geprobeerd een support ticket aan te maken, maar dat ding lijkt weekend te vieren want hij geeft steeds verschillende foutmeldingen in popups. ("error, try again", "already processing, please try again" etc). Dus kan het hier? :P

Het bestelnummer is W1803221446491517
Ik had deze besteld: https://www.gearbest.com/(...)ives/pp_1540644.html
Maar heb deze gekregen: https://www.gearbest.com/(...)nives/pp_618075.html

[ afbeelding ]
Ja ik kan zelf ook al het hele weekend geen bestelling plaatsen...
Ja natuurlijk. Ik ga het direct doorgeven, want ik inderdaad het verkeerde mes als ik het zo al zie :)
Je zal spoedig een ticket ontvangen in je account hierover.
  zaterdag 7 april 2018 @ 22:20:08 #134
41809 Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_178375683
Ik zal de zoveelste zijn die het vraagt, maar wat is bij de Warehouse Options het verschil tussen al die G-W warehouses :?
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  CHI shopkeeper zondag 8 april 2018 @ 04:44:03 #135
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_178379827
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 22:20 schreef Ouwesok het volgende:
Ik zal de zoveelste zijn die het vraagt, maar wat is bij de Warehouse Options het verschil tussen al die G-W warehouses :?
Er bestaat voor jullie eigenlijk geen verschil. Elk nummer staat gewoon voor een bepaalde plaats van het desbetreffende warenhuis. Er is dus eigenlijk geen verschil, want douanekosten zullen volledig vergoed worden mocht je deze krijgen :)
pi_178380642
Kun jij mij helpen ik heb een account bij gearbest en nu heb ik een PC crash gehad en nu weet ik het Gmail email adres niet meer heb gearbest al gemaild maar ze maken een ticket aan kun jij mij gewoon het emailadres geven dat ik gebruik zal u mijn laatste order nummer geven deze kan ik zien via PayPal W1803261350034394 hopelijk kun jij mij helpen
  CHI shopkeeper zondag 8 april 2018 @ 16:04:00 #137
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_178388238
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 09:19 schreef olenaar het volgende:
Kun jij mij helpen ik heb een account bij gearbest en nu heb ik een PC crash gehad en nu weet ik het Gmail email adres niet meer heb gearbest al gemaild maar ze maken een ticket aan kun jij mij gewoon het emailadres geven dat ik gebruik zal u mijn laatste order nummer geven deze kan ik zien via PayPal W1803261350034394 hopelijk kun jij mij helpen
Ik ga kijken wat ik voor je kan gaan doen :)
pi_178400844
Bedankt in ieder geval al
pi_178400848
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 16:04 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik ga kijken wat ik voor je kan gaan doen :)
Bedankt!!
pi_178406926
Oemassia het volgende:
Hallo

Ik weet niet of het hier kan of dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb al de ilife v7s pro robot stofzuiger en sinds een paar dagen doet hij heel raar kan iemand mij vertellen wat ik moet doen. Op de site is het zo ingewikkeld om te vinden waar ik moet zijn als je een vraag heb hier over

Alvast bedankt


Wp1710311355350582
Shipping number 5986076942
Sku 179762502
02-11-2017

Nou hij doet precies zoals op die filmpjes op YouTube hij rijdt naar achteren en maakt rondjes en dan stopt ie. Ik heb alles nagekeken wat ze op een YouTube filmpje laten zien en dan kom ik niks vreemd tegen. Ik heb ook een filmpje ervan
  CHI shopkeeper maandag 9 april 2018 @ 16:19:05 #141
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_178408958
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 14:25 schreef Oemassia het volgende:
Oemassia het volgende:
Hallo

Ik weet niet of het hier kan of dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb al de ilife v7s pro robot stofzuiger en sinds een paar dagen doet hij heel raar kan iemand mij vertellen wat ik moet doen. Op de site is het zo ingewikkeld om te vinden waar ik moet zijn als je een vraag heb hier over

Alvast bedankt

Wp1710311355350582
Shipping number 5986076942
Sku 179762502
02-11-2017

Nou hij doet precies zoals op die filmpjes op YouTube hij rijdt naar achteren en maakt rondjes en dan stopt ie. Ik heb alles nagekeken wat ze op een YouTube filmpje laten zien en dan kom ik niks vreemd tegen. Ik heb ook een filmpje ervan
Hallo,
Zeer vervelen om te horen natuurlijk. Voor die tijd heeft hij altijd goed gewerkt? Het is dus pas sinds enkele dagen dat die dit gedrag vertoont. Is het een enkele keer of is het zo nu de hele tijd?
Hij stopt er dus ineens mee tijdens het schoonmaken? Staat het apparaat dan nog wel aan of is die uitgevallen? De batterij is nog vol of is die dan leeg? Als je een goede video hebt zou je de link kunnen geven, zodat ik deze kan gaan bekijken en eventueel door kan geven aan collega's.
pi_178411894
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 16:19 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hallo,
Zeer vervelen om te horen natuurlijk. Voor die tijd heeft hij altijd goed gewerkt? Het is dus pas sinds enkele dagen dat die dit gedrag vertoont. Is het een enkele keer of is het zo nu de hele tijd?
Hij stopt er dus ineens mee tijdens het schoonmaken? Staat het apparaat dan nog wel aan of is die uitgevallen? De batterij is nog vol of is die dan leeg? Als je een goede video hebt zou je de link kunnen geven, zodat ik deze kan gaan bekijken en eventueel door kan geven aan collega's.
Sinds 3 dagen
Een enkele keer gaat ie dus wel voorruit ipv achteruit en dan vind ik hem niet de oude en dan begint ie weer te draaien en slaat ie op rood.
Batterij is vol. Laadt hem steeds namelijk op om hem te resetten dat zag ik op YouTube. Aan en uit knop twee keer aan een uit.

Ik heb video's ja

Ik was er ontzettend tevreden mee en deed ze werk goed. Het voelt echt alsof ik iets groot kwijt ben hoop snel op een oplossing

Mvg
Oemassia

Ps ik ga even uitzoeken hoe ik dat filmpje kan sturen ben daar geen kei in

[ Bericht 0% gewijzigd door Oemassia op 09-04-2018 19:43:20 ]
pi_178413566
Waar moet ik de filmpjes naar toe sturen
pi_178414045
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 20:05 schreef Oemassia het volgende:
Waar moet ik de filmpjes naar toe sturen
Het filmpje even op YouTube zetten en de link hier even delen is denk ik het makkelijkste.
pi_178414995
Gearbest heb je mijn probleem al opgelost?
pi_178417072
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 21:11 schreef olenaar het volgende:
Gearbest heb je mijn probleem al opgelost?
Thanx 👌
  CHI shopkeeper dinsdag 10 april 2018 @ 09:55:10 #148
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_178421663
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 21:11 schreef olenaar het volgende:
Gearbest heb je mijn probleem al opgelost?
Rustig Rustig. Als ik het eerder wist laat ik het direct weten. Wel lastig door de privacy regels, maar ik heb het kunnen regelen. Ik heb je een PM bericht gestuurd met een gedeelte van je e-mail adres. Daarmee zou je voldoende moeten weten.

quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 18:41 schreef Oemassia het volgende:

[..]

Sinds 3 dagen
Een enkele keer gaat ie dus wel voorruit ipv achteruit en dan vind ik hem niet de oude en dan begint ie weer te draaien en slaat ie op rood.
Batterij is vol. Laadt hem steeds namelijk op om hem te resetten dat zag ik op YouTube. Aan en uit knop twee keer aan een uit.

Ik heb video's ja

Ik was er ontzettend tevreden mee en deed ze werk goed. Het voelt echt alsof ik iets groot kwijt ben hoop snel op een oplossing

Mvg
Oemassia

Ps ik ga even uitzoeken hoe ik dat filmpje kan sturen ben daar geen kei in
Hmm ik ga dit doorsturen naar de technische dienst, want lijkt toch iets niet goed te zijn. Ik vermoed wel dat je de Ilife op moet gaan sturen voor reparatie.
Je zal hier spoedig een bericht over ontvangen.

quote:
99s.gif Op zaterdag 7 april 2018 17:08 schreef CrashO het volgende:
Ik heb het verkeerde item ontvangen. Heb al (3 keer) geprobeerd een support ticket aan te maken, maar dat ding lijkt weekend te vieren want hij geeft steeds verschillende foutmeldingen in popups. ("error, try again", "already processing, please try again" etc). Dus kan het hier? :P

Het bestelnummer is W1803221446491517
Ik had deze besteld: https://www.gearbest.com/(...)ives/pp_1540644.html
Maar heb deze gekregen: https://www.gearbest.com/(...)nives/pp_618075.html

[ afbeelding ]
Je zou inmiddels ook al een ticket hierover ontvangen moeten hebben.
pi_178422814
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 09:55 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Rustig Rustig. Als ik het eerder wist laat ik het direct weten. Wel lastig door de privacy regels, maar ik heb het kunnen regelen. Ik heb je een PM bericht gestuurd met een gedeelte van je e-mail adres. Daarmee zou je voldoende moeten weten.

[..]

Hmm ik ga dit doorsturen naar de technische dienst, want lijkt toch iets niet goed te zijn. Ik vermoed wel dat je de Ilife op moet gaan sturen voor reparatie.
Je zal hier spoedig een bericht over ontvangen.

[..]

Je zou inmiddels ook al een ticket hierover ontvangen moeten hebben.
Oke Dank je
pi_178428308
Hoi Gearbest, ik heb deze bestelling gedaan in een european warehouse, het is nog niet binnen en het trackingnummer geeft geen informatie. Het zou volgens Gearbest binnen 3 tot 10 werkdagen binnen moeten zijn. Zou je kunnen kijken hoe het met deze bestelling staat?

Alvast bedankt!

- Orderdatum: 27-3-2018
- Product: Robotic Vacuum Cleaner Supply Set for ILIFE V5 V5S Pro X5
- Ordernummer: W1803271059554538
- Tracking nummer (indien beschikbaar): OWEAA0035672591AAB
- Verzendmethode: Hungary Registered Mail RMAMUK
- Probleem: Nog niet ontvangen
- Voorkeur: Resend
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')