abonnement Unibet Coolblue
pi_178655594
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 14:54 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Oke bedankt voor de informatie. Ik ga het dan allemaal doorgeven. Ja de telefoon moet wel terug vermoed ik en ik ga proberen te regelen dat er een refund gaat gebeuren op je PayPal account :)
Dit zal wel pas maandag/dinsdag zijn door het weekend. Mijn contactpersonen werken helaas niet altijd in het weekend :)
Top, bedankt!
Hoe krijg ik hier bericht/bevestiging van?
En wat moet ik op dit moment doen? Of moet ik even afwachten tot maandag/dinsdag?
  CHI shopkeeper zaterdag 21 april 2018 @ 16:36:31 #198
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_178656939
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 14:57 schreef Maxjek95 het volgende:

[..]

Top, bedankt!
Hoe krijg ik hier bericht/bevestiging van?
En wat moet ik op dit moment doen? Of moet ik even afwachten tot maandag/dinsdag?
Je krijgt hierover een mail en een ticket in je GB account over. Hierin zal dan duidelijk worden wat de oplossing is en over de retourzending die wel noodzakelijk is vermoed ik. Op dit moment kun je even niks doen totdat we meer weten :) Gewoon even afwachten zou ik zeggen. Ik laat het direct weten als ik feedback terug heb gekregen.
pi_178656995
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 16:36 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Je krijgt hierover een mail en een ticket in je GB account over. Hierin zal dan duidelijk worden wat de oplossing is en over de retourzending die wel noodzakelijk is vermoed ik. Op dit moment kun je even niks doen totdat we meer weten :) Gewoon even afwachten zou ik zeggen. Ik laat het direct weten als ik feedback terug heb gekregen.
Top, dan houd ik dit topic in de gaten, bedankt!
pi_178664802
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 10:46 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hallo Erikplons,
Het klopt inderdaad dat het adres verandert is. Het ophalen van een pick-up point is niet direct het probleem denk ik op het eerste moment, maar eerder wie het op gaat halen en wat gebeurd er verder mee. Ik weet niet of zomaar iedereen het pakketje op kan gaan halen. Er staat immers geen naam bij het verzendlabel.... Dat lijkt me meer het probleem te zijn met de registratie etc.
Ik ga tevens kijken wat ik kan gaan regelen en het doorgeven. Hopelijk lukt het en kan je laptop naar de reparatie. Ik ga mijn best doen, maar kan echt niks beloven of er iets over zeggen. Ook de eerste keer dat we zoiets meemaken :) Ik ga er in ieder geval achteraan en dit proberen op te lossen. Heb je ook nog het ticket nummer waar dit allemaal gezegd is?
Hartelijk dank voor je inzet. Het ticketnummer is T18031704145
  CHI shopkeeper zondag 22 april 2018 @ 09:26:42 #201
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_178668194
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 16:39 schreef Maxjek95 het volgende:

[..]

Top, dan houd ik dit topic in de gaten, bedankt!
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 00:00 schreef Erikplons het volgende:

[..]

Hartelijk dank voor je inzet. Het ticketnummer is T18031704145
Super en dankjewel. Ik laat direct weten als ik nieuws heb.
  maandag 23 april 2018 @ 00:56:11 #202
24329 KNAK
ff w88,......
pi_178684992
Hai Gearbest

Voor het eerst een G-W-5 warehouse gebruikt wat volgens velen een weekje zou moeten duren..
Helaas ben ik nu de 2 weken voorbij..

order WA1804081709218687
track RC210057742DE <- heb geen tracking info betaald aangezien ik had verwacht dat het itt artikelen uit China supersnel zou gaan. Nu wel spijt van

Jij kan zeker niets zien hoe het zit?
Mai pben rai~!
  CHI shopkeeper maandag 23 april 2018 @ 06:21:43 #203
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_178686754
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 00:56 schreef KNAK het volgende:
Hai Gearbest

Voor het eerst een G-W-5 warehouse gebruikt wat volgens velen een weekje zou moeten duren..
Helaas ben ik nu de 2 weken voorbij..

order WA1804081709218687
track RC210057742DE <- heb geen tracking info betaald aangezien ik had verwacht dat het itt artikelen uit China supersnel zou gaan. Nu wel spijt van

Jij kan zeker niets zien hoe het zit?
Ik ga het in ieder geval navragen. Echter staat er vaak 5-7 werkdagen. Dan kan het zijn dat je bv op donderdag besteld en er dan 2 weekenden tussen zitten als je pech hebt. Deze tellen dan niet mee met het aantal verzenddagen. Maar ik ga er in ieder geval achteraan. Normaal gezien zouden deze toch binnen een week in huis moeten zijn...
  CHI shopkeeper maandag 23 april 2018 @ 12:10:52 #204
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_178690080
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 00:56 schreef KNAK het volgende:
Hai Gearbest

Voor het eerst een G-W-5 warehouse gebruikt wat volgens velen een weekje zou moeten duren..
Helaas ben ik nu de 2 weken voorbij..

order WA1804081709218687
track RC210057742DE <- heb geen tracking info betaald aangezien ik had verwacht dat het itt artikelen uit China supersnel zou gaan. Nu wel spijt van

Jij kan zeker niets zien hoe het zit?
Je zou hier inmiddels een ticket over ontvangen moeten hebben. Hopelijk met goed nieuws. Ik weet helaas niet de inhoud van het ticket.

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 16:39 schreef Maxjek95 het volgende:

[..]

Top, dan houd ik dit topic in de gaten, bedankt!
Ik heb zojuist bericht teruggekregen en je zou hier ook een ticket over ontvangen moeten hebben of je gaat deze krijgen.
Je kan inderdaad de refund terugkrijgen op je PayPal account. Dit gaat dan ook geregeld worden als je het product terug gestuurd hebt en bij ons ontvangen is.
Daarnaast mag je kiezen om het product terug te sturen naar HK of spanje en deze wordt dan ook nog eens vergoed.
Het lijkt me zelf het makkelijkst om deze naar Spanje te sturen. Dit is het goedkoopst (scheelt ook voor ons) en tevens het snelst dus dan ook sneller je geld terug. Lijkt me zelf een hele mooie oplossing.

quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 00:00 schreef Erikplons het volgende:

[..]

Hartelijk dank voor je inzet. Het ticketnummer is T18031704145
Hier heb ik ook antwoord op terug. Helaas wel met minder nieuws en ook wel weer goed nieuws.
Dit probleem kan voorlopig niet opgelost worden. Wij kunnen er helaas ook niets meer aan doen als die eenmaal verzonden (retour) is. We mogen deze namens ons beleid niet afhalen bij een pick-up point. Met de redenen die ik de vorige keer al zei en waarschijnlijk ook omdat dit in het verleden fout is gegaan of misbruik van gemaakt is. Dus je pakketje moet helaas eerst terug naar NL gestuurd worden. Het goeie nieuws is dat je de volgende keer wel naar Spanje gestuurd kan worden ipv naar Hong Kong. Dat gaat wel sneller.Tevens zullen we alle verzendkosten vergoeden.
  maandag 23 april 2018 @ 15:38:19 #205
13864 dumb_8
call &HF37D
pi_178693843
@Gearbest:

Kan je eens (laten) controleren wat er met W1803270459455437 aan de hand is?

De DPD heeft dit eenmalig proberen af te leveren op mijn adres, maar toen was er niemand thuis. Het pakket is teruggegaan naar het depot van DPD en nu is het "kwijt". Ik heb al 7 keer naar de servicedesk van de DPD gebeld, en die vertellen pas de 7e keer dat ik -als ontvanger- geen onderzoek kan starten.

Heb ook al een ticket geopend bij gearbest T18042305038 maar daar komt een standaard response op.
  CHI shopkeeper maandag 23 april 2018 @ 16:31:00 #206
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_178694795
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 15:38 schreef dumb_8 het volgende:
@Gearbest:

Kan je eens (laten) controleren wat er met W1803270459455437 aan de hand is?

De DPD heeft dit eenmalig proberen af te leveren op mijn adres, maar toen was er niemand thuis. Het pakket is teruggegaan naar het depot van DPD en nu is het "kwijt". Ik heb al 7 keer naar de servicedesk van de DPD gebeld, en die vertellen pas de 7e keer dat ik -als ontvanger- geen onderzoek kan starten.

Heb ook al een ticket geopend bij gearbest T18042305038 maar daar komt een standaard response op.
Dat kan ik zeker, maar dan heb ik nog wel je orderdatum en track & trace nummer nodig. Verder nog wat antwoorden op een aantal vragen.
Wel zeer vervelend dat het pakket ineens kwijt is bij de retourswerking. Zijn ze geen 2e keer aan de deur geweest en is het pakket niet afgeleverd bij een PDP pick up point in de buurt? Dat is meestal het geval waar het minstens 2 weken moet blijven liggen. Heeft DPD je zelf verteld dat het pakket kwijt is en heb je hier een mail over ontvangen?
Sorry voor de vragen, maar deze zijn erg handig als ik een procedure ga starten.
  maandag 23 april 2018 @ 16:50:38 #207
13864 dumb_8
call &HF37D
pi_178695106
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 16:31 schreef Gearbest het volgende:
ns kwijt is bij de retourswerking. Zijn ze geen 2e keer aan de deur geweest en is het pakket niet afgeleverd bij een PDP pick up poi
Ze zijn geen 2e keer langsgeweest, maar bij de eerste keer heb ik ook geen briefje gehad. Overigens wel gezien naderhand op mijn IP camera dat er ook echt een DPD medewerker is langsgeweest.

DPD pickup locatie heb ik geprobeerd, de helpdesk zei dat ze dat hadden ingevoerd, maar er is nooit wat gewijzigd in de track & trace. De DPD heeft alleen telefonisch gemeld dat het kwijt is, maar niet in die bewoordig. Ze zeiden iets dat het terug is op het depot en dat ze niet wisten waar het nu lag. De gingen een onderzoek starten volgens de ene medewerker maar de andere vertelde me weer dat dat ik dat niet kon. Beetje tegenstrijdige verhalen gehoord.

Orderdatum: Mar 27, 2018 11:59:45 AM, Track & Trace: 1720932812, DPD pakketnr: 15501720932812
  CHI shopkeeper maandag 23 april 2018 @ 17:26:04 #208
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_178695746
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 16:50 schreef dumb_8 het volgende:

[..]

Ze zijn geen 2e keer langsgeweest, maar bij de eerste keer heb ik ook geen briefje gehad. Overigens wel gezien naderhand op mijn IP camera dat er ook echt een DPD medewerker is langsgeweest.

DPD pickup locatie heb ik geprobeerd, de helpdesk zei dat ze dat hadden ingevoerd, maar er is nooit wat gewijzigd in de track & trace. De DPD heeft alleen telefonisch gemeld dat het kwijt is, maar niet in die bewoordig. Ze zeiden iets dat het terug is op het depot en dat ze niet wisten waar het nu lag. De gingen een onderzoek starten volgens de ene medewerker maar de andere vertelde me weer dat dat ik dat niet kon. Beetje tegenstrijdige verhalen gehoord.

Orderdatum: Mar 27, 2018 11:59:45 AM, Track & Trace: 1720932812, DPD pakketnr: 15501720932812

Oke dat is wel heel merkwaardige zaak van DPD weer.... Ik ga kijken wat ik kan doen in dit geval. Zal wel even wat tijd gaan kosten vrees ik, want komen een hoop dingen bij kijken. Als ik meer weet laat ik het direct weten.
pi_178696606
quote:
Ik heb zojuist bericht teruggekregen en je zou hier ook een ticket over ontvangen moeten hebben of je gaat deze krijgen.
Je kan inderdaad de refund terugkrijgen op je PayPal account. Dit gaat dan ook geregeld worden als je het product terug gestuurd hebt en bij ons ontvangen is.
Daarnaast mag je kiezen om het product terug te sturen naar HK of spanje en deze wordt dan ook nog eens vergoed.
Het lijkt me zelf het makkelijkst om deze naar Spanje te sturen. Dit is het goedkoopst (scheelt ook voor ons) en tevens het snelst dus dan ook sneller je geld terug. Lijkt me zelf een hele mooie oplossing.
Bedankt voor de reactie!
Ik heb echter nog geen ticket ontvangen. In "My tickets" staat uitsluitend mijn eigen gemaakte ticket. Wel fijn dat ik het geld via PayPal terug kan krijgen.
Uiteraard kies ik ervoor om de telefoon terug te sturen naar Spanje. Waar kan ik dit aangeven?
  maandag 23 april 2018 @ 19:56:13 #210
13864 dumb_8
call &HF37D
pi_178698968
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 17:26 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Oke dat is wel heel merkwaardige zaak van DPD weer.... Ik ga kijken wat ik kan doen in dit geval. Zal wel even wat tijd gaan kosten vrees ik, want komen een hoop dingen bij kijken. Als ik meer weet laat ik het direct weten.
Fijn, bedankt alvast.
pi_178699641
[..]

Hier heb ik ook antwoord op terug. Helaas wel met minder nieuws en ook wel weer goed nieuws.
Dit probleem kan voorlopig niet opgelost worden. Wij kunnen er helaas ook niets meer aan doen als die eenmaal verzonden (retour) is. We mogen deze namens ons beleid niet afhalen bij een pick-up point. Met de redenen die ik de vorige keer al zei en waarschijnlijk ook omdat dit in het verleden fout is gegaan of misbruik van gemaakt is. Dus je pakketje moet helaas eerst terug naar NL gestuurd worden. Het goeie nieuws is dat je de volgende keer wel naar Spanje gestuurd kan worden ipv naar Hong Kong. Dat gaat wel sneller.Tevens zullen we alle verzendkosten vergoeden.
[/quote]

Dank voor uw acties. Voor alle duidelijkheid, mijn laptop is niet al retour richting Nederland; hij ligt gewoon nog ergens "om de hoek" bij GB. Ik heb vandaag nog geprobeerd via PostNL een adreswijziging door te voeren, maar dat konden ze niet buiten Europa. Ze vertelde me dat de retourzending wel 10-12 weken zou duren. Dan heb ik 'm dus 4 tot 5 maanden na initiële zending medio maart ongerepareerd weer terug in huis. En dan volgt daarna nog de procesgang voor reparatie in Spanje. Dan heb ik mogelijk ergens vanaf oktober weer een gerepareerde laptop terug. Boeiend! En dat allemaal omwille van een foutieve opgave van het adres door GB en diezelfde GB die niet bereid is de laptop gewoon een paar straten verder op te halen. Ik heb geen bericht van GB waaruit zou blijken dat ze dit een merkwaardige gang van zaken vinden. Het kan verkeren.
  dinsdag 24 april 2018 @ 01:03:23 #212
24329 KNAK
ff w88,......
pi_178705486
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 12:10 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Je zou hier inmiddels een ticket over ontvangen moeten hebben. Hopelijk met goed nieuws. Ik weet helaas niet de inhoud van het ticket.

.
ticket ontvangen, inhoud is dat GB een navraag heeft gedaan/gaat doen en dat het resultaat daarvan over een week tot 10 dagen bekend zal worden gemaakt. Beetje een teleurstelling aangezien ik op basis van die euro-warehouse die bestelling heb geplaatst.. Helaas kan ik weinig anders doen dan wachten. Erg jammer.
Ik begin mij dan ook af te vragen of het uiteindelijk neerkomt op het helemaal niets ontvangen en naar mn centen te kunnen fluiten..

Ik hoop maar op een goede afloop
Mai pben rai~!
  CHI shopkeeper dinsdag 24 april 2018 @ 05:18:43 #213
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_178706535
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 18:06 schreef Maxjek95 het volgende:

[..]

Bedankt voor de reactie!
Ik heb echter nog geen ticket ontvangen. In "My tickets" staat uitsluitend mijn eigen gemaakte ticket. Wel fijn dat ik het geld via PayPal terug kan krijgen.
Uiteraard kies ik ervoor om de telefoon terug te sturen naar Spanje. Waar kan ik dit aangeven?
Er zal een ticket naar je toe gestuurd worden met het adres in Spanje waar het naartoe gestuurd mag worden :)

quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 19:56 schreef dumb_8 het volgende:

[..]

Fijn, bedankt alvast.
Inmiddels een terugkoppeling gekregen. We gaan een onderzoek hiernaar starten en dit duurt helaas 5-10 werkdagen. Ik begrijp dat het zeer vervelend is en wij betreuren dit zelf ook. Helaas ligt dit ook buiten onze macht waardoor we wel genoodzaakt zijn om een onderzoek te starten.

quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 20:17 schreef Erikplons het volgende:
[..]

Hier heb ik ook antwoord op terug. Helaas wel met minder nieuws en ook wel weer goed nieuws.
Dit probleem kan voorlopig niet opgelost worden. Wij kunnen er helaas ook niets meer aan doen als die eenmaal verzonden (retour) is. We mogen deze namens ons beleid niet afhalen bij een pick-up point. Met de redenen die ik de vorige keer al zei en waarschijnlijk ook omdat dit in het verleden fout is gegaan of misbruik van gemaakt is. Dus je pakketje moet helaas eerst terug naar NL gestuurd worden. Het goeie nieuws is dat je de volgende keer wel naar Spanje gestuurd kan worden ipv naar Hong Kong. Dat gaat wel sneller.Tevens zullen we alle verzendkosten vergoeden.
Dank voor uw acties. Voor alle duidelijkheid, mijn laptop is niet al retour richting Nederland; hij ligt gewoon nog ergens "om de hoek" bij GB. Ik heb vandaag nog geprobeerd via PostNL een adreswijziging door te voeren, maar dat konden ze niet buiten Europa. Ze vertelde me dat de retourzending wel 10-12 weken zou duren. Dan heb ik 'm dus 4 tot 5 maanden na initiële zending medio maart ongerepareerd weer terug in huis. En dan volgt daarna nog de procesgang voor reparatie in Spanje. Dan heb ik mogelijk ergens vanaf oktober weer een gerepareerde laptop terug. Boeiend! En dat allemaal omwille van een foutieve opgave van het adres door GB en diezelfde GB die niet bereid is de laptop gewoon een paar straten verder op te halen. Ik heb geen bericht van GB waaruit zou blijken dat ze dit een merkwaardige gang van zaken vinden. Het kan verkeren.
[/quote]
Ik snap en begrijp je frustratie volkomen. We weten dat deze om "de hoek" zou liggen, maar helaas mogen we deze niet ophalen bij een pick-up point. Dit mede doordat er in het verleden dingen zijn gebeurd, zoals ophalen maar pakketje nooit bij GB brengen (lag er niet) en pakketje toch ineens kwijt. Nog aantal andere dingen ook en daardoor waren we wel genoodzaakt om het beleid aan te passen dat enkel pakketje aangenomen worden die naar ons nieuwe adres zijn gezonden. Ik begrijp dat dit ook lastig te begrijpen is, maar dit is een bescherming voor onszelf, maar ook voor jou pakketje.
Dit is dus inderdaad eigenlijk een normale gang van zaken. Normaal zou ook het juiste adres doorgegeven moeten worden en deze fout betreuren we dan ook dat de medewerker het oude adres heeft doorgegeven. Het pakketje zou ongeveer 14 dagen bij een Pick-Up point moeten liggen voordat het retour gaat. Daar zou het nu toch inmiddels bijna aan moeten zitten? Tevens vind ik het raar dat PostNL aangeeft niks te kunnen veranderen, zoals eerder retour zenden of adres aanpassen. Je hebt immers hun gekozen om de verzending te regelen en moeten toch nog invloed daarop hebben. Dat zei het uitbesteden heb jij niet in de hand. Dat is dan ook weer een ander punt helaas.
Ik kan dan ook niet meer doen dan dit helaas :(

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 01:03 schreef KNAK het volgende:

[..]

ticket ontvangen, inhoud is dat GB een navraag heeft gedaan/gaat doen en dat het resultaat daarvan over een week tot 10 dagen bekend zal worden gemaakt. Beetje een teleurstelling aangezien ik op basis van die euro-warehouse die bestelling heb geplaatst.. Helaas kan ik weinig anders doen dan wachten. Erg jammer.
Ik begin mij dan ook af te vragen of het uiteindelijk neerkomt op het helemaal niets ontvangen en naar mn centen te kunnen fluiten..

Ik hoop maar op een goede afloop
Inderdaad gaat er een onderzoek gestart worden, omdat je pakketje ineens van de radar verdwenen zou zijn en dit gaat 5-10 werkdagen duren naar verwachting. Je hebt besteld met een reden uit een GW warenhuis en dan is het natuurlijk jammer als het niet goed gaat. Dit vinden wij natuurlijk ook zeer spijtig. Ik kan je in 1 ding geruststellen. Mocht het pakketje niet komen dan krijg je natuurlijk je geld terug. Daar zou ik me geen zorgen over maken, want dit gaan we zeker regelen. Zou ook gek zijn als je niks krijgt, maar wel geld weg. Dat kan natuurlijk niet en mag ook niet :)
pi_178707908
Ik ben mijn ww vergeten voor Gearbest en de 'forgot your password' optie werkt niet. Zowel in de App als op de website niet. Mijn mails naar support@gearbest.com worden beantwoord met een ticket. Ik krijg vervolgens antwoord dat mijn ticket is geupdate (vermoedelijk met instructies). Maar om de inhoud te lezen moet je inloggen.... eh... Als ik dat meld, krijg ik weer een nieuw ticket en zo maar door.

E180423001011 en E180423001075 zijn daar voorbeelden van.

Hoe krijg ik mijn ww gereset ?
pi_178708100
Een vraagje; momenteel is er een laptop, de Lenovo Legion R720 in de aanbieding voor ¤737,85.

Ik wil deze laten verzenden via de Priority Line (EU Express), worden dan alle eventuele bijkomende kosten (zoals de 21% BTW) vergoed als het pakje ertussen uit gepikt wordt?

Jullie vergoeden de douanekosten, zit daar een limiet aan of betalen jullie alles terug (inclusief 21% BTW).

Klinkt bijna te mooi om waar te zijn.
  CHI shopkeeper dinsdag 24 april 2018 @ 11:12:08 #216
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_178710172
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 08:53 schreef figlio-del-commesso het volgende:
Ik ben mijn ww vergeten voor Gearbest en de 'forgot your password' optie werkt niet. Zowel in de App als op de website niet. Mijn mails naar support@gearbest.com worden beantwoord met een ticket. Ik krijg vervolgens antwoord dat mijn ticket is geupdate (vermoedelijk met instructies). Maar om de inhoud te lezen moet je inloggen.... eh... Als ik dat meld, krijg ik weer een nieuw ticket en zo maar door.

E180423001011 en E180423001075 zijn daar voorbeelden van.

Hoe krijg ik mijn ww gereset ?
Oei dat is wel vervelend ja. Ik ga het direct doorgeven en kijken hoe we dit kunnen oplossen zonder gebruik te maken van tickets. De mails van tickets ontvang je wel gewoon in je mail? Heb je ook in de SPAM folder gekeken? Soms komen ze daarin terecht namelijk.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 09:08 schreef PangPulsar het volgende:
Een vraagje; momenteel is er een laptop, de Lenovo Legion R720 in de aanbieding voor ¤737,85.

Ik wil deze laten verzenden via de Priority Line (EU Express), worden dan alle eventuele bijkomende kosten (zoals de 21% BTW) vergoed als het pakje ertussen uit gepikt wordt?

Jullie vergoeden de douanekosten, zit daar een limiet aan of betalen jullie alles terug (inclusief 21% BTW).

Klinkt bijna te mooi om waar te zijn.
Hallo PangPulsar,
Het gaat om deze laptop? Die heeft nu inderdaad een mooie prijs van ¤737,85 als je besteld vanuit een HK Warenhuis.
Je leest het inderdaad goed. We vergoeden de volledige douanekosten. De voorwaarde is wel dat je bij deze bestelling kiest voor de verzendmethode Priority Line (deze is gratis bij deze laptop :)). Mocht je dan douanekosten (dit omvat alles: administratieve kosten, invoerkosten, etc.) krijgen dan zul je deze eerst zelf moeten betalen. Daarbij krijg je ook een factuur van het Postbedrijf (in dit geval DPD). De factuur stuur je naar ons toe en wij zullen het volledige bedrag overmaken naar je originele betalingsmethode. Er zit dus geen limiet aan.
Hopelijk heb ik zo al je vragen beantwoord?
Gelieve via deze link te bestellen dan kunnen we vaker Give-Aways organiseren voor de FOK members.
pi_178710700
quote:
Oei dat is wel vervelend ja. Ik ga het direct doorgeven en kijken hoe we dit kunnen oplossen zonder gebruik te maken van tickets. De mails van tickets ontvang je wel gewoon in je mail? Heb je ook in de SPAM folder gekeken? Soms komen ze daarin terecht namelijk.
Ja, mails ontvang ik wel. In mijn SPAM folder zaten ze niet, daar had ik al gekeken. Thx
  CHI shopkeeper dinsdag 24 april 2018 @ 12:00:54 #218
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_178711021
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 11:39 schreef figlio-del-commesso het volgende:

[..]

Ja, mails ontvang ik wel. In mijn SPAM folder zaten ze niet, daar had ik al gekeken. Thx
Zou je me via de PM je e-mail adres willen sturen van je account van Gearbest. Wel zo handig :)
pi_178717360
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 05:18 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Er zal een ticket naar je toe gestuurd worden met het adres in Spanje waar het naartoe gestuurd mag worden :)
Bedankt! Ik heb inmiddels een reactie gekregen op mijn reeds bestaande ticket.

Hierin staat inderdaad dat ik het geld op PayPal terugkrijg, zodra de telefoon aangekomen is.
Het adres staat ook erbij.
Kan ik nu bij PostNL gewoon een pakketzegel aanmaken en deze adresgegevens daarop vermelden?
Zo ja, moet dit een aangetekende pakketzegel zijn of niet?
En met track&trace is uiteraard goedkoper, maar ik neem aan dat dit met track&trace het beste is?
Verder moet men de pakketzegel betalen met IDEAL. Hoe wordt dit bedrag dan vergoedt/teruggestort?

Hoe kan ik de adresgegevens het beste invullen bij het maken van een pakketzegel bij PostNL? Op dit moment heb ik het zoals in de afbeelding hieronder, klopt dit?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de ticket staat nog een bijlage, de R.M.A. Als ik het goed begrijp moet ik deze uitprinten en in het pakketje erbij leggen, dus niet erop plakken?

Overigens valt me net in dat ik de telefoon niet kan uitzetten, aangezien het touchscreen niet werkt. Ik zal hem dus gewoon aan moeten laten wanneer ik hem terugstuur. Is dit een probleem?

Alvast bedankt.

[ Bericht 5% gewijzigd door Maxjek95 op 24-04-2018 18:55:58 ]
  CHI shopkeeper dinsdag 24 april 2018 @ 23:54:25 #220
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_178725350
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 18:05 schreef Maxjek95 het volgende:

[..]

Bedankt! Ik heb inmiddels een reactie gekregen op mijn reeds bestaande ticket.

Hierin staat inderdaad dat ik het geld op PayPal terugkrijg, zodra de telefoon aangekomen is.
Het adres staat ook erbij.
Kan ik nu bij PostNL gewoon een pakketzegel aanmaken en deze adresgegevens daarop vermelden?
Zo ja, moet dit een aangetekende pakketzegel zijn of niet?
En met track&trace is uiteraard goedkoper, maar ik neem aan dat dit met track&trace het beste is?
Verder moet men de pakketzegel betalen met IDEAL. Hoe wordt dit bedrag dan vergoedt/teruggestort?

Hoe kan ik de adresgegevens het beste invullen bij het maken van een pakketzegel bij PostNL? Op dit moment heb ik het zoals in de afbeelding hieronder, klopt dit?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de ticket staat nog een bijlage, de R.M.A. Als ik het goed begrijp moet ik deze uitprinten en in het pakketje erbij leggen, dus niet erop plakken?

Overigens valt me net in dat ik de telefoon niet kan uitzetten, aangezien het touchscreen niet werkt. Ik zal hem dus gewoon aan moeten laten wanneer ik hem terugstuur. Is dit een probleem?

Alvast bedankt.
Super :)
Je kan deze inderdaad aanmaken bij PostNL.
Ik zou zelf wel kiezen voor aangetekend verzenden met Track&Trace. Je moet voor jezelf afwegen of je het nog wilt laten verzekeren of niet, maar dat is een eigen keuze.
Je kan inderdaad gewoon betalen met IDeal. Je krijgt hier dan ook een bonnetje of factuur van. Deze dien je dan in het ticket door te geven (foto of pdf) en dan zal het geld overgemaakt worden naar de betalingsmanier die jij gebruikt hebt voor je bestelling op GB.
Voor de RMA zou ik deze zeker in de doos stoppen, maar zelf zou deze ook op de doos plakken.
Je kan de telefoon gewoon aan laten staan. Dit is geen probleem, want die valt vanzelf uit als de batterij op is :)

Hopelijk heb ik je vragen zo kunnen beantwoorden.
pi_178727932
[quote]0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 05:18 schreef Gearbest het volgende:

Ik snap en begrijp je frustratie volkomen. We weten dat deze om "de hoek" zou liggen, maar helaas mogen we deze niet ophalen bij een pick-up point. Dit mede doordat er in het verleden dingen zijn gebeurd, zoals ophalen maar pakketje nooit bij GB brengen (lag er niet) en pakketje toch ineens kwijt. Nog aantal andere dingen ook en daardoor waren we wel genoodzaakt om het beleid aan te passen dat enkel pakketje aangenomen worden die naar ons nieuwe adres zijn gezonden. Ik begrijp dat dit ook lastig te begrijpen is, maar dit is een bescherming voor onszelf, maar ook voor jou pakketje.
Dit is dus inderdaad eigenlijk een normale gang van zaken. Normaal zou ook het juiste adres doorgegeven moeten worden en deze fout betreuren we dan ook dat de medewerker het oude adres heeft doorgegeven. Het pakketje zou ongeveer 14 dagen bij een Pick-Up point moeten liggen voordat het retour gaat. Daar zou het nu toch inmiddels bijna aan moeten zitten? Tevens vind ik het raar dat PostNL aangeeft niks te kunnen veranderen, zoals eerder retour zenden of adres aanpassen. Je hebt immers hun gekozen om de verzending te regelen en moeten toch nog invloed daarop hebben. Dat zei het uitbesteden heb jij niet in de hand. Dat is dan ook weer een ander punt helaas.
Ik kan dan ook niet meer doen dan dit helaas :(

[..]

Dank voor uw pogingen om mij met tekst en uitleg wat troost te bieden vanwege mijn wat Kafkaiaanse ervaringen met de klantenservice Gearbest. Hoe dan ook, onder aan de streep doet GB dus niets aan mijn probleem dat GB heeft veroorzaakt. En kennelijk moet ik begrijpen dat dat in dit geval "normaal" is en zelfs het beste om te voorkomen dat mijn laptop definitief kwijt raakt. Is moeilijk!
Maar het is niet anders. Laatste nieuws is dat in elk geval, na drie pogingen, PostNL wel in actie is gekomen door het starten van een zgn. "onderzoek". Wat dat inhoudt en waar dat toe leidt is niet geheel duidelijk, maar wel is duidelijk dat ik deze kwestie zich nog maanden voorttrekt. Ik wil u nogmaals danken en u hiermee niet langer lastig vallen.
pi_178728036
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 07:51 schreef Erikplons het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 24 april 2018 05:18 schreef Gearbest het volgende:

Ik snap en begrijp je frustratie volkomen. We weten dat deze om "de hoek" zou liggen, maar helaas mogen we deze niet ophalen bij een pick-up point. Dit mede doordat er in het verleden dingen zijn gebeurd, zoals ophalen maar pakketje nooit bij GB brengen (lag er niet) en pakketje toch ineens kwijt. Nog aantal andere dingen ook en daardoor waren we wel genoodzaakt om het beleid aan te passen dat enkel pakketje aangenomen worden die naar ons nieuwe adres zijn gezonden. Ik begrijp dat dit ook lastig te begrijpen is, maar dit is een bescherming voor onszelf, maar ook voor jou pakketje.
Dit is dus inderdaad eigenlijk een normale gang van zaken. Normaal zou ook het juiste adres doorgegeven moeten worden en deze fout betreuren we dan ook dat de medewerker het oude adres heeft doorgegeven. Het pakketje zou ongeveer 14 dagen bij een Pick-Up point moeten liggen voordat het retour gaat. Daar zou het nu toch inmiddels bijna aan moeten zitten? Tevens vind ik het raar dat PostNL aangeeft niks te kunnen veranderen, zoals eerder retour zenden of adres aanpassen. Je hebt immers hun gekozen om de verzending te regelen en moeten toch nog invloed daarop hebben. Dat zei het uitbesteden heb jij niet in de hand. Dat is dan ook weer een ander punt helaas.
Ik kan dan ook niet meer doen dan dit helaas :(

[..]

Dank voor uw pogingen om mij met tekst en uitleg wat troost te bieden vanwege mijn wat Kafkaiaanse ervaringen met de klantenservice Gearbest. Hoe dan ook, onder aan de streep doet GB dus niets aan mijn probleem dat GB heeft veroorzaakt. En kennelijk moet ik begrijpen dat dat in dit geval "normaal" is en zelfs het beste om te voorkomen dat mijn laptop definitief kwijt raakt. Is moeilijk!
Maar het is niet anders. Laatste nieuws is dat in elk geval, na drie pogingen, PostNL wel in actie is gekomen door het starten van een zgn. "onderzoek". Wat dat inhoudt en waar dat toe leidt is niet geheel duidelijk, maar wel is duidelijk dat ik deze kwestie zich nog maanden voorttrekt. Ik wil u nogmaals danken en u hiermee niet langer lastig vallen.
Het zou wel fijn zijn als u ons hier ook kort op de hoogte kan houden over hoe e.e.a. nu gaat aflopen en uiteindelijk opgelost gaat worden. Ik denk dat ik niet de enige ben die dit met gepaste interesse volgt.
pi_178730520
Ik weet dat ik nog niet aan de termijn zit, maar ik ben niet gewend om zo lang op GB pakketjes te wachten.

Deze (W1803291147268174) is bijna 'n maand onderweg. Er zal weinig opzitten dan wachten, maar ik dacht ik meld 't toch even :)
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_178731250
Hoi Gearbest, kan je eens nakijken waar m'n jas ergens is? Het is heel wat kouder deze week :)

- Orderdatum: Mar 19, 2018 20:58:47 PM
- Product: https://www.gearbest.com/(...)482.html?wid=1433363
- Ordernummer: W1803191458478301
- Tracking nummer (indien beschikbaar): NR15214953739223
- Verzendmethode: Netherlands Post Unregistered
- Probleem: Nog niets ontvangen
- Voorkeur: Resend

Alvast bedankt!
pi_178732358
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 11:23 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik weet dat ik nog niet aan de termijn zit, maar ik ben niet gewend om zo lang op GB pakketjes te wachten.

Deze (W1803291147268174) is bijna 'n maand onderweg. Er zal weinig opzitten dan wachten, maar ik dacht ik meld 't toch even :)
Ja hoor, net op dat moment valt 't pakketje op de deurmat :D
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_178736959
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 08:14 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Het zou wel fijn zijn als u ons hier ook kort op de hoogte kan houden over hoe e.e.a. nu gaat aflopen en uiteindelijk opgelost gaat worden. Ik denk dat ik niet de enige ben die dit met gepaste interesse volgt.
Doe ik
pi_178737038
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 23:54 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Super :)
Je kan deze inderdaad aanmaken bij PostNL.
Ik zou zelf wel kiezen voor aangetekend verzenden met Track&Trace. Je moet voor jezelf afwegen of je het nog wilt laten verzekeren of niet, maar dat is een eigen keuze.
Je kan inderdaad gewoon betalen met IDeal. Je krijgt hier dan ook een bonnetje of factuur van. Deze dien je dan in het ticket door te geven (foto of pdf) en dan zal het geld overgemaakt worden naar de betalingsmanier die jij gebruikt hebt voor je bestelling op GB.
Voor de RMA zou ik deze zeker in de doos stoppen, maar zelf zou deze ook op de doos plakken.
Je kan de telefoon gewoon aan laten staan. Dit is geen probleem, want die valt vanzelf uit als de batterij op is :)

Hopelijk heb ik je vragen zo kunnen beantwoorden.
Bedankt,

Klopt het zoals ik de gegevens heb ingevuld bij het label van PostNL?

  CHI shopkeeper woensdag 25 april 2018 @ 20:37:17 #228
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_178740323
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 11:39 schreef figlio-del-commesso het volgende:

[..]

Ja, mails ontvang ik wel. In mijn SPAM folder zaten ze niet, daar had ik al gekeken. Thx
Ik heb je een PM gestuurd. Dan zou het opgelost moeten zijn :)

quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 07:51 schreef Erikplons het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 24 april 2018 05:18 schreef Gearbest het volgende:

Ik snap en begrijp je frustratie volkomen. We weten dat deze om "de hoek" zou liggen, maar helaas mogen we deze niet ophalen bij een pick-up point. Dit mede doordat er in het verleden dingen zijn gebeurd, zoals ophalen maar pakketje nooit bij GB brengen (lag er niet) en pakketje toch ineens kwijt. Nog aantal andere dingen ook en daardoor waren we wel genoodzaakt om het beleid aan te passen dat enkel pakketje aangenomen worden die naar ons nieuwe adres zijn gezonden. Ik begrijp dat dit ook lastig te begrijpen is, maar dit is een bescherming voor onszelf, maar ook voor jou pakketje.
Dit is dus inderdaad eigenlijk een normale gang van zaken. Normaal zou ook het juiste adres doorgegeven moeten worden en deze fout betreuren we dan ook dat de medewerker het oude adres heeft doorgegeven. Het pakketje zou ongeveer 14 dagen bij een Pick-Up point moeten liggen voordat het retour gaat. Daar zou het nu toch inmiddels bijna aan moeten zitten? Tevens vind ik het raar dat PostNL aangeeft niks te kunnen veranderen, zoals eerder retour zenden of adres aanpassen. Je hebt immers hun gekozen om de verzending te regelen en moeten toch nog invloed daarop hebben. Dat zei het uitbesteden heb jij niet in de hand. Dat is dan ook weer een ander punt helaas.
Ik kan dan ook niet meer doen dan dit helaas :(

[..]

Dank voor uw pogingen om mij met tekst en uitleg wat troost te bieden vanwege mijn wat Kafkaiaanse ervaringen met de klantenservice Gearbest. Hoe dan ook, onder aan de streep doet GB dus niets aan mijn probleem dat GB heeft veroorzaakt. En kennelijk moet ik begrijpen dat dat in dit geval "normaal" is en zelfs het beste om te voorkomen dat mijn laptop definitief kwijt raakt. Is moeilijk!
Maar het is niet anders. Laatste nieuws is dat in elk geval, na drie pogingen, PostNL wel in actie is gekomen door het starten van een zgn. "onderzoek". Wat dat inhoudt en waar dat toe leidt is niet geheel duidelijk, maar wel is duidelijk dat ik deze kwestie zich nog maanden voorttrekt. Ik wil u nogmaals danken en u hiermee niet langer lastig vallen.
Ik snap dat het moeilijk te bevatten is en zoals ik eerder zei doen we onderaan de streep wel wat. We zullen de kosten vergoeden van de verzending. Tevens kan je het naar Spanje sturen in plaats van naar China. Dit scheelt ook weer tijd (ook met de terugzending). Zo hopen we de verloren tijd toch nog wat goed te maken en ook de kosten te vergoeden.
Meer kunnen we helaas niet doen nee en dat lijkt me ook logisch naar aanleiding van mijn uitleg. Het is ook een bescherming van onszelf. We hebben nu niet voor niets een beleid en als we daar één keer van afwijken dan gebeurd het vaker. Dan heeft beleid ook geen nut/functie meer. Ik wil niet zeggen dat je pakketje anders kwijt wordt, maar ook ineens klachten gekregen van de mensen zelf van dit is niet mijn product of ineens beschadigd etc. Je kan het soms zo gek niet bedenken....
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 11:23 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik weet dat ik nog niet aan de termijn zit, maar ik ben niet gewend om zo lang op GB pakketjes te wachten.

Deze (W1803291147268174) is bijna 'n maand onderweg. Er zal weinig opzitten dan wachten, maar ik dacht ik meld 't toch even :)
Ik ben ook wel echt nieuwsgierig naar de uitkomst van PostNL. Hou ons zeker op de hoogte en als je pakketje terug is dan gaan we direct weer regelen voor Spanje.
Nogmaals onze excuses voor het verkeerde adres.
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 08:14 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Het zou wel fijn zijn als u ons hier ook kort op de hoogte kan houden over hoe e.e.a. nu gaat aflopen en uiteindelijk opgelost gaat worden. Ik denk dat ik niet de enige ben die dit met gepaste interesse volgt.
De oplossing is er eigenlijk al. Verzendkosten vergoed en kan het naar Spanje sturen als zijn pakketje terug is :)

quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 11:23 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik weet dat ik nog niet aan de termijn zit, maar ik ben niet gewend om zo lang op GB pakketjes te wachten.

Deze (W1803291147268174) is bijna 'n maand onderweg. Er zal weinig opzitten dan wachten, maar ik dacht ik meld 't toch even :)
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 13:41 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Ja hoor, net op dat moment valt 't pakketje op de deurmat :D
Zul je altijd zien natuurlijk. Fijn dat je het in ieder geval ontvangen hebt :)

quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 12:21 schreef aanvaardhet het volgende:
Hoi Gearbest, kan je eens nakijken waar m'n jas ergens is? Het is heel wat kouder deze week :)

- Orderdatum: Mar 19, 2018 20:58:47 PM
- Product: https://www.gearbest.com/(...)482.html?wid=1433363
- Ordernummer: W1803191458478301
- Tracking nummer (indien beschikbaar): NR15214953739223
- Verzendmethode: Netherlands Post Unregistered
- Probleem: Nog niets ontvangen
- Voorkeur: Resend

Alvast bedankt!
Het weer is zeker kouder en dan heb je wel een jas nodig inderdaad. Ik ga dit voor je nakijken en of we dit kunnen zien. Je hebt volgens mij voor unregistered gekozen.
Laatste update is als volgt.
03.04.2018 BELGIUM, the transfer of customs
Lijkt er dus op alsof het nog bij de douane ligt. Weet niet of het tegengehouden wordt of dat het doorkomt.

quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 18:09 schreef Maxjek95 het volgende:

[..]

Bedankt,

Klopt het zoals ik de gegevens heb ingevuld bij het label van PostNL?

[ afbeelding ]
Ik denk dat het wel klopt, maar geen huisnummer? Als dit de gegevens zijn die je hebt gekregen dan moet het wel kloppen verder :)
pi_178740407
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 20:37 schreef Gearbest het volgende:

Ik denk dat het wel klopt, maar geen huisnummer? Als dit de gegevens zijn die je hebt gekregen dan moet het wel kloppen verder :)
Nou dit staat zo in de ticket vermeld.
Vandaar dat ik het zo gekopieërd heb en geplakt heb bij "Straat".

Ik durf het nummer "9" niet eruit te halen en bij "Huisnummer" te plaatsen, want dalijk klopt het adres misschien niet meer?
Vandaar dat ik dit even hier vraag. Wat lijkt u het beste?
  CHI shopkeeper woensdag 25 april 2018 @ 21:14:02 #230
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_178741444
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 20:41 schreef Maxjek95 het volgende:

[..]

Nou dit staat zo in de ticket vermeld.
Vandaar dat ik het zo gekopieërd heb en geplakt heb bij "Straat".

Ik durf het nummer "9" niet eruit te halen en bij "Huisnummer" te plaatsen, want dalijk klopt het adres misschien niet meer?
Vandaar dat ik dit even hier vraag. Wat lijkt u het beste?
Ik zou het gewoon zo laten. Lijkt me wel duidelijk en bedrijfsnaam staat er ook bij.
pi_178743736
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 20:37 schreef Gearbest het volgende:

De oplossing is er eigenlijk al. Verzendkosten vergoed en kan het naar Spanje sturen als zijn pakketje terug is :)
Opgelost is het volgens mij als hij tzt gerepareerd terug is bij de klant, al dan niet met een een extraatje voor de klant voor het (extra) maanden lang wachten. Maar misschien gaat het sneller, ik ben benieuwd.
  CHI shopkeeper donderdag 26 april 2018 @ 00:03:50 #232
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_178746042
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 22:31 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Opgelost is het volgens mij als hij tzt gerepareerd terug is bij de klant, al dan niet met een een extraatje voor de klant voor het (extra) maanden lang wachten. Maar misschien gaat het sneller, ik ben benieuwd.
Dat is waar, maar de oplossing is er al. Moet alleen nog uitgevoerd worden. De kosten voor de verzending worden vergoed die normaal voor eigen rekening zouden zijn en de reparatie wordt in Spanje gedaan in plaats van China. Daar is de reparatietijd al korter dan China. Meer zal ik niet kunnen regelen helaas. Bij een reparatie moet je altijd wachten op het product. De enige vergissing is dat een medewerker het oude adres heeft doorgegeven. Een cruciale fout desalniettemin. We zullen het allemaal zien en niet te ver op de zaken vooruit lopen :)
Ik doe mijn best in ieder geval :)
pi_178758242
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 21:14 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik zou het gewoon zo laten. Lijkt me wel duidelijk en bedrijfsnaam staat er ook bij.
Bedankt.
Heb het pakketje net afgegeven bij een PostNL punt.

De verzendkosten waren ¤13,-. Ik heb het track&trace nummer en de tracking link in de ticket geplaatst.

Wanneer en hoe krijg ik deze verzendkosten teruggestort?
  CHI shopkeeper donderdag 26 april 2018 @ 19:35:15 #234
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_178758328
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 19:30 schreef Maxjek95 het volgende:

[..]

Bedankt.
Heb het pakketje net afgegeven bij een PostNL punt.

De verzendkosten waren ¤13,-. Ik heb het track&trace nummer en de tracking link in de ticket geplaatst.

Wanneer en hoe krijg ik deze verzendkosten teruggestort?
Super. Gelieve ook het bonnetje uploaden naar het ticket. Dan zullen ze dit uitbetalen. Dit is afhankelijk van de betaalmethode die je gebruikt hebt, maar zal wel een aantal dagen duren.
pi_178758366
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 19:35 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Super. Gelieve ook het bonnetje uploaden naar het ticket. Dan zullen ze dit uitbetalen. Dit is afhankelijk van de betaalmethode die je gebruikt hebt, maar zal wel een aantal dagen duren.
Ik heb geen bonnetje gekregen. Ik heb alleen de verzendlabel gekregen waarop staat dat dit ¤13 kostte. Verder heb ik bij het betalen via IDEAL (Rabobank) een bevestiging laten sturen naar mijn e-mail. Wellicht kan ik deze er nog bij geven?
  CHI shopkeeper donderdag 26 april 2018 @ 21:09:38 #236
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_178760596
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 19:37 schreef Maxjek95 het volgende:

[..]

Ik heb geen bonnetje gekregen. Ik heb alleen de verzendlabel gekregen waarop staat dat dit ¤13 kostte. Verder heb ik bij het betalen via IDEAL (Rabobank) een bevestiging laten sturen naar mijn e-mail. Wellicht kan ik deze er nog bij geven?
Dat is natuurlijk ook in orde. Gewoon beide meesturen in het ticket :)
  dinsdag 1 mei 2018 @ 09:29:34 #237
13864 dumb_8
call &HF37D
pi_178855938
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 05:18 schreef Gearbest het volgende:
Inmiddels een terugkoppeling gekregen. We gaan een onderzoek hiernaar starten en dit duurt helaas 5-10 werkdagen. Ik begrijp dat het zeer vervelend is en wij betreuren dit zelf ook. Helaas ligt dit ook buiten onze macht waardoor we wel genoodzaakt zijn om een onderzoek te starten.
Ik heb vandaag maar weer gevraagd hoe het met het onderzoek stond wat gearbest zelf zegt gestart te hebben op 4-4. Zeggen ze nu dat ik moet wachten tot de 27e totdat ik iets kan vragen. Beetje flauw dat ze dan zeggen dat ze een onderzoek starten terwijl ze eigenlijk niks doen

Ik neem aan dat jij ook nog niks meer weet?
  CHI shopkeeper woensdag 2 mei 2018 @ 12:00:24 #238
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_178887710
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 09:29 schreef dumb_8 het volgende:

[..]

Ik heb vandaag maar weer gevraagd hoe het met het onderzoek stond wat gearbest zelf zegt gestart te hebben op 4-4. Zeggen ze nu dat ik moet wachten tot de 27e totdat ik iets kan vragen. Beetje flauw dat ze dan zeggen dat ze een onderzoek starten terwijl ze eigenlijk niks doen

Ik neem aan dat jij ook nog niks meer weet?
Ze hebben mij gezegd dat het onderzoek van start is gegaan op 24/25-04. Er zijn dan net 5 werkdagen voorbij, zoals ik eerder zei zal dit ongeveer 5-10 werkdagen duren. Ik zal wel eens gaan navragen of er toch al een update is.
pi_178901760
Hoi,

Ik heb een probleem met een pakketje dat al bijna 2 maanden geleden verzonden is maar niet door mij is ontvangen. Ook staat de tracking al anderhalve maand stil.

Ik ben gewend dat Gearbest na 45-60 dagen met een oplossing komt, maar deze keer willen ze me 90 dagen laten wachten. Hebben jullie deze ervaring ook? Is dit een wijziging in hun support voorwaarden misschien?
  CHI shopkeeper donderdag 3 mei 2018 @ 12:18:07 #240
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_178910956
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 09:29 schreef dumb_8 het volgende:

[..]

Ik heb vandaag maar weer gevraagd hoe het met het onderzoek stond wat gearbest zelf zegt gestart te hebben op 4-4. Zeggen ze nu dat ik moet wachten tot de 27e totdat ik iets kan vragen. Beetje flauw dat ze dan zeggen dat ze een onderzoek starten terwijl ze eigenlijk niks doen

Ik neem aan dat jij ook nog niks meer weet?
Ik heb bericht terug gekregen dat DPD nog steeds niet weet waar het pakketje gebleven is...
Ik kan voor je een resend klaarzetten die op 27 mei verzonden zal worden. Helaas kan ik er niet voor zorgen dat dit versneld wordt... Gelieve dit even te laten weten dan ga ik ervoor zorgen dat de resend op 27 mei verzonden gaat worden?

quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 21:54 schreef eddepetfokt het volgende:
Hoi,

Ik heb een probleem met een pakketje dat al bijna 2 maanden geleden verzonden is maar niet door mij is ontvangen. Ook staat de tracking al anderhalve maand stil.

Ik ben gewend dat Gearbest na 45-60 dagen met een oplossing komt, maar deze keer willen ze me 90 dagen laten wachten. Hebben jullie deze ervaring ook? Is dit een wijziging in hun support voorwaarden misschien?
Het beleid is niet aangepast en dit is ook niet netjes. Na 60 dagen regel ik een resend voor je. Ik heb deze nu ook meerdere keren aangekaart dus mijn contactpersoon is ervan op de hoogte :). Ook heb ik al aangegeven dat we dan de resend willen met je originele gekozen verzendmethode en niet deze die nu is gebruikt....
pi_178911778
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 12:18 schreef Gearbest het volgende:

[..]


[..]

Het beleid is niet aangepast en dit is ook niet netjes. Na 60 dagen regel ik een resend voor je. Ik heb deze nu ook meerdere keren aangekaart dus mijn contactpersoon is ervan op de hoogte :). Ook heb ik al aangegeven dat we dan de resend willen met je originele gekozen verzendmethode en niet deze die nu is gebruikt....
Dank je wel voor de moeite en ook bedankt voor je dm. Ik hoop dat het snel opgelost is.
pi_178920478
- Orderdatum: 26-04-2018
- Product: Vaporesso Revenger X 220W TC Kit with NRG Tank - RED
- Ordernummer: 18042600925012086509
- Tracking nummer (indien beschikbaar): -
- Verzendmethode: week ik niet meer
- Probleem: de transactie duurde veel te lang, hierdoor werd mijn bestelling geannuleerd terwijl het bedrag al af is gehaald van mijn rekening.
- Voorkeur: graag wil ik hier voor een refund.

mocht u het bewijs nodig hebben, hier zijn een paar afbeeldingen van mijn transactie.

http://i66.tinypic.com/23jw5g.jpg

http://i65.tinypic.com/atm52g.jpg

http://i67.tinypic.com/2kqxoz.jpg

[ Bericht 22% gewijzigd door ThaiT.20819 op 03-05-2018 20:05:46 (afbeelding werke te niet) ]
  CHI shopkeeper donderdag 3 mei 2018 @ 20:59:23 #243
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_178921605
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 12:52 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Dank je wel voor de moeite en ook bedankt voor je dm. Ik hoop dat het snel opgelost is.
Ik ook :)

quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 20:04 schreef ThaiT.20819 het volgende:
- Orderdatum: 26-04-2018
- Product: Vaporesso Revenger X 220W TC Kit with NRG Tank - RED
- Ordernummer: 18042600925012086509
- Tracking nummer (indien beschikbaar): -
- Verzendmethode: week ik niet meer
- Probleem: de transactie duurde veel te lang, hierdoor werd mijn bestelling geannuleerd terwijl het bedrag al af is gehaald van mijn rekening.
- Voorkeur: graag wil ik hier voor een refund.

mocht u het bewijs nodig hebben, hier zijn een paar afbeeldingen van mijn transactie.

http://i66.tinypic.com/23jw5g.jpg

http://i65.tinypic.com/atm52g.jpg

http://i67.tinypic.com/2kqxoz.jpg
Oke ik ga het doorgeven en ga proberen te regelen dat het geld terug op je PayPal. Je al hier snel een ticket over ontvangen.
pi_178922704
Hoi @Gearbest,

Heb even geleden een telefoon gekocht (doet het super!). En ik heb hem laten vallen, glas kapot etc. Nu had ik een verzekering afgesloten en hij ligt nu in het reparatiecentrum. Er wordt nu gevraagd om een bestelbevestiging waar ook de IMEI in staat. Deze kan ik nergens vinden, kan jij wat voor me regelen?

Ordernummer is W1709141017327706.

Alvast bedankt,
Louis
  vrijdag 4 mei 2018 @ 11:21:49 #245
13864 dumb_8
call &HF37D
pi_178930919
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 12:18 schreef Gearbest het volgende:
Ik heb bericht terug gekregen dat DPD nog steeds niet weet waar het pakketje gebleven is...
Ik kan voor je een resend klaarzetten die op 27 mei verzonden zal worden. Helaas kan ik er niet voor zorgen dat dit versneld wordt... Gelieve dit even te laten weten dan ga ik ervoor zorgen dat de resend op 27 mei verzonden gaat worden?
Ik neem aan dat een resend betekend dat er een 2e exemplaar opgestuurd gaat worden? In dat geval ben ik akkoord.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')