abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 30 maart 2018 @ 11:53:02 #101
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178190195
https://www.gearbest.com/tablet-pcs/pp_690462.html?wid=21

Teclast Master T10 in de Flash Sale. Eergisteravond in mijn mandje gedaan voor ¤ 165. De ochtend erna, nog steeds in de Flash Sale, wil ik hem bestellen. Bam, ¤ 197,-.

Dat zijn geen geintjes hè. Voor ¤ 165,- wil ik hem wel, maar dit vind ik toch wel zuur hoor om de prijs zonder aankondiging in een lopende actie in één keer zo ver omhoog te gooien.

Edit: en nu is hij inmiddels ¤ 207. Waar zijn jullie mee bezig?

[ Bericht 6% gewijzigd door BadderHaring op 30-03-2018 12:55:30 ]
pi_178191778
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 11:53 schreef BadderHaring het volgende:
https://www.gearbest.com/tablet-pcs/pp_690462.html?wid=21

Teclast Master T10 in de Flash Sale. Eergisteravond in mijn mandje gedaan voor ¤ 165. De ochtend erna, nog steeds in de Flash Sale, wil ik hem bestellen. Bam, ¤ 197,-.

Dat zijn geen geintjes hè. Voor ¤ 165,- wil ik hem wel, maar dit vind ik toch wel zuur hoor om de prijs zonder aankondiging in een lopende actie in één keer zo ver omhoog te gooien.

Edit: en nu is hij inmiddels ¤ 207. Waar zijn jullie mee bezig?
+1
Gelijkaardige scenario's ook al meegemaakt bij GB: als je iets ziet verschijnen aan een voor jou interessante (flash) prijs en die prijs bevalt, dan mag je meestal niet echt gaan twijfelen en direct toehappen. Want kort daarna kan het gebeuren dat de prijs gewijzigd wordt naar boven toe, ondanks dat de tijdelijke promo nog altijd niet gedaan is. Dit valt moeilijk te begrijpen en de Chinezen begrijpen niet dat ze zichzelf daardoor deels uit de markt prijzen, want dan ga je immers (terug) gaan zoeken bij de collega's.

Als je eens nagaat hoe de prijzen van bijvoorbeeld bepaalde Xiaomi Zigbee producten op enkele weken bij Gearbest zo'n jojo effect ondergaan hebben (de jojo hangt nu wel bovenaan qua prijsniveau in vergelijking met slechts enkele weken voordien), dan vraag je je inderdaad af wat er gaande is...
Alles startte hier weliswaar veelbelovend, maar helaas, na kort verloop van tijd zakt de pudding al stevig in elkaar... Jammer hee
  CHI shopkeeper vrijdag 30 maart 2018 @ 16:12:04 #103
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_178195359
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 11:53 schreef BadderHaring het volgende:
https://www.gearbest.com/tablet-pcs/pp_690462.html?wid=21

Teclast Master T10 in de Flash Sale. Eergisteravond in mijn mandje gedaan voor ¤ 165. De ochtend erna, nog steeds in de Flash Sale, wil ik hem bestellen. Bam, ¤ 197,-.

Dat zijn geen geintjes hè. Voor ¤ 165,- wil ik hem wel, maar dit vind ik toch wel zuur hoor om de prijs zonder aankondiging in een lopende actie in één keer zo ver omhoog te gooien.

Edit: en nu is hij inmiddels ¤ 207. Waar zijn jullie mee bezig?
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 13:16 schreef yezzer het volgende:

[..]

+1
Gelijkaardige scenario's ook al meegemaakt bij GB: als je iets ziet verschijnen aan een voor jou interessante (flash) prijs en die prijs bevalt, dan mag je meestal niet echt gaan twijfelen en direct toehappen. Want kort daarna kan het gebeuren dat de prijs gewijzigd wordt naar boven toe, ondanks dat de tijdelijke promo nog altijd niet gedaan is. Dit valt moeilijk te begrijpen en de Chinezen begrijpen niet dat ze zichzelf daardoor deels uit de markt prijzen, want dan ga je immers (terug) gaan zoeken bij de collega's.

Als je eens nagaat hoe de prijzen van bijvoorbeeld bepaalde Xiaomi Zigbee producten op enkele weken bij Gearbest zo'n jojo effect ondergaan hebben (de jojo hangt nu wel bovenaan qua prijsniveau in vergelijking met slechts enkele weken voordien), dan vraag je je inderdaad af wat er gaande is...
Alles startte hier weliswaar veelbelovend, maar helaas, na kort verloop van tijd zakt de pudding al stevig in elkaar... Jammer hee
Ik zal eens een beetje uitleg geven over de flash sale, want er zijn dus wat misverstanden. Als er bijvoorbeeld een korting staat bij een product dan is er sprake van een flash sale. Het % korting maakt niet uit dus het is ook al een flash sale bij 1%, maar ook bij 60% korting. Elke flash sale heeft een bepaalde duur. Laten we het voorbeeld nemen van je hierboven benoemde Teclast Master T10.
Deze heb ik geplaatst op 22-03 met een prijs van ¤178,85. Deze prijs was van toepassing op 100 exemplaren of was geldig tot 29-03. Deze was dus eergisteren in de flash sale voor ¤178,85, maar gisteren dus niet meer. Als de flash sale voorbij is of het aantal stuks bereikt heeft gaat het automatisch over in de volgende flash sale die nog wel geldig is. Is dit niet het geval dan is de flash sale over en is de normale prijs van toepassing. Is er nog een flash sale actie geldig dan gaat die automatisch daar in over totdat deze ook weer voorbij is. Zo veranderen de prijzen steeds na bepaalde duur.
Dat er dus een jojo effect is op bepaalde producten is ook te verklaren hierdoor. De flash sale is voorbij of maximaal aantal stuks bereikt. De voorraad is gedaald en wordt weer aangevuld indien mogelijk. Dan is er kans dat er weer een nieuwe actie komt afhankelijk van de voorraad en van het succes van de vorige actie.
Zo geldt er eigenlijk wie het eerst komt wie het eerst maalt. Is de actie voorbij dan is het helaas wachten op de volgende actie :) Ik snap dat het vervelend kan zijn, maar een actie kan niet eeuwig een actie blijven. Dan is het namelijk geen actie meer.
Hetzelfde gebeurd gewoon bij Nederlandse webwinkels, maar soms wat duidelijker neergezet.
  vrijdag 30 maart 2018 @ 18:00:58 #104
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178197654
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 16:12 schreef Gearbest het volgende:

Hetzelfde gebeurd gewoon bij Nederlandse webwinkels, maar soms wat duidelijker neergezet.
Euh nee. Dat gebeurt niet. Bij een aangekondigde actie geldt een bepaalde prijs voor de duur van de actie (in een normale webwinkel). Dan verandert niet de prijs gedurende de actie, naarmate een artikel een succes blijkt. Dat is gewoon klanten naaien. Binnen een actieperiode de prijs overnight met ¤ 35,- verhogen is gewoon bedrog, zeker omdat je het op de website nergens aangeeft. Je hebt een actie lopen en binnen de actie wijzigt de prijs steeds. Pure fraude.

Inmiddels is je Teclast T10 (stukken) duurder dan bij Banggood en Geekbuying (flashsale my ass :') ). Dus aan mij ga je hem niet meer verkopen, tenzij de prijs weer teruggaat naar waar ik hem voor in mijn winkelmandje gooide 3 dagen geleden.
  CHI shopkeeper vrijdag 30 maart 2018 @ 18:37:50 #105
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_178198185
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 18:00 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Euh nee. Dat gebeurt niet. Bij een aangekondigde actie geldt een bepaalde prijs voor de duur van de actie (in een normale webwinkel). Dan verandert niet de prijs gedurende de actie, naarmate een artikel een succes blijkt. Dat is gewoon klanten naaien. Binnen een actieperiode de prijs overnight met ¤ 35,- verhogen is gewoon bedrog, zeker omdat je het op de website nergens aangeeft. Je hebt een actie lopen en binnen de actie wijzigt de prijs steeds. Pure fraude.

Inmiddels is je Teclast T10 (stukken) duurder dan bij Banggood en Geekbuying (flashsale my ass :') ). Dus aan mij ga je hem niet meer verkopen, tenzij de prijs weer teruggaat naar waar ik hem voor in mijn winkelmandje gooide 3 dagen geleden.
Zoals ik al zei heeft elk product een bepaalde prijs en of de korting nu 1% of 60% is maakt niet uit voor het begrip flash sale. Dit doet alleen af aan het feit of het een goeie flash sale is of niet.
Hetzelfde gebeurd dus wel duidelijk bij een Nederlandse webwinkel. Deze kondigt de prijs ook aan voor een bepaalde periode (duur van de actie) of de wel bekende op=op acties (bepaald aantal stuk). Hierbij is de werking precies hetzelfde als onze flash sale actie. In dit geval bij 100 aankopen van het product vervalt deze (op=op) of de looptijd van deze bepaalde actie is verlopen (duur van de actie) De bepaalde flash sale heeft een actieduur en die was voor jou product tot de 29e of totdat de code 100x is gebruikt. Daarna gaat deze over in de actie die geldig is en dit is wel een verschil met de Nederlandse webwinkels, want die gaan in de meeste gevallen wel terug naar de oorspronkelijke prijs wat bij ons niet het geval is mocht er nog een actie geldig zijn. Dus dat de prijs stijgt met ¤35 tijdens de nacht is geen bedrog, maar einde van die bepaalde flash actie en was je helaas dus net te laat met bestellen. Net zoals net stond er een timer die aangaf dat de prijs van ¤207 nog een paar uur geldig was. Deze is inmiddels verstreken en de prijs is nu weer de originele prijs van ¤242. De timer bij het product geeft dus ook aan hoelang de actie nog geldig was. Hierbij maken we dit dus wel kenbaar....
Ik ga wel voor je kijken of we de prijs kunnen gaan verlagen mocht je hier nog interesse in hebben. Dezelfde prijs zal lastig worden, maar de prijs van Banggood of geekbuying moet denk ik wel lukken.
Hopelijk heeft deze en mijn vorige uitleg ook een beter beeld gegeven van de flash sale actie en de prijsverhoging van jou product. Ik denk dat het gewoon net een ongelukkig timing was dat je wilde gaan bestellen en de timer hebt gemist naast de prijs.

[ Bericht 3% gewijzigd door Gearbest op 30-03-2018 18:51:53 ]
  vrijdag 30 maart 2018 @ 18:57:19 #106
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178198481
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 18:37 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Zoals ik al zei heeft elk product een bepaalde prijs en of de korting nu 1% of 60% is maakt niet uit voor het begrip flash sale. Dit doet alleen af aan het feit of het een goeie flash sale is of niet.
Hetzelfde gebeurd dus wel duidelijk bij een Nederlandse webwinkel. Deze kondigt de prijs ook aan voor een bepaalde periode (duur van de actie) of de wel bekende op=op acties (bepaald aantal stuk). Hierbij is de werking precies hetzelfde als onze flash sale actie. In dit geval bij 100 aankopen van het product vervalt deze (op=op) of de looptijd van deze bepaalde actie is verlopen (duur van de actie) De bepaalde flash sale heeft een actieduur en die was voor jou product tot de 29e of totdat de code 100x is gebruikt. Daarna gaat deze over in de actie die geldig is en dit is wel een verschil met de Nederlandse webwinkels, want die gaan in de meeste gevallen wel terug naar de oorspronkelijke prijs wat bij ons niet het geval is mocht er nog een actie geldig zijn. Dus dat de prijs stijgt met ¤35 tijdens de nacht is geen bedrog, maar einde van die bepaalde flash actie en was je helaas dus net te laat met bestellen. Net zoals net stond er een timer die aangaf dat de prijs van ¤207 nog een paar uur geldig was. Deze is inmiddels verstreken en de prijs is nu weer de originele prijs van ¤242. De timer bij het product geeft dus ook aan hoelang de actie nog geldig was. Hierbij maken we dit dus wel kenbaar....
Ik ga wel voor je kijken of we de prijs kunnen gaan verlagen mocht je hier nog interesse in hebben. Dezelfde prijs zal lastig worden, maar de prijs van Banggood of geekbuying moet denk ik wel lukken.
Hopelijk heeft deze en mijn vorige uitleg ook een beter beeld gegeven van de flash sale actie en de prijsverhoging van jou product. Ik denk dat het gewoon net een ongelukkig timing was dat je wilde gaan bestellen en de timer hebt gemist naast de prijs.
Je uitleg is prima en daar dank ik je voor. Maar ik weet 100% zeker dat de timer van de Flashdeal, toen ik hem voor ¤ 165,- in mijn winkelmandje plaatste, nog langer liep dan tot de volgende ochtend.

Maar goed, ik hoop alsnog op een goede deal.
  vrijdag 30 maart 2018 @ 20:05:40 #107
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_178199979
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 18:57 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Je uitleg is prima en daar dank ik je voor. Maar ik weet 100% zeker dat de timer van de Flashdeal, toen ik hem voor ¤ 165,- in mijn winkelmandje plaatste, nog langer liep dan tot de volgende ochtend.

Maar goed, ik hoop alsnog op een goede deal.
Dan was hij dus waarschijnlijk ook nog gekoppeld aan een max aantal producten.
  CHI shopkeeper zaterdag 31 maart 2018 @ 10:53:58 #108
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_178209595
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 18:57 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Je uitleg is prima en daar dank ik je voor. Maar ik weet 100% zeker dat de timer van de Flashdeal, toen ik hem voor ¤ 165,- in mijn winkelmandje plaatste, nog langer liep dan tot de volgende ochtend.

Maar goed, ik hoop alsnog op een goede deal.
Ik heb helaas niet de prijs van ¤165 kunnen regelen, maar wel een flash sale van ¤179,29. Er zijn 50 stuks beschikbaar of een tijdlimiet van 1 dagen en 7 uur op dit moment.
  zaterdag 31 maart 2018 @ 11:36:05 #109
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178210303
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 10:53 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik heb helaas niet de prijs van ¤165 kunnen regelen, maar wel een flash sale van ¤179,29. Er zijn 50 stuks beschikbaar of een tijdlimiet van 1 dagen en 7 uur op dit moment.
Dank voor de moeite!
  CHI shopkeeper zaterdag 31 maart 2018 @ 18:25:34 #110
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_178216996
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 11:36 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dank voor de moeite!
Graag gedaan :)
  zaterdag 31 maart 2018 @ 20:34:26 #111
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178219973
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 18:25 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Graag gedaan :)
En toch maar besteld.
  CHI shopkeeper zondag 1 april 2018 @ 03:51:42 #112
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_178227318
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 20:34 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

En toch maar besteld.
Fijn om te horen. Mochten er nog vragen of problemen zijn dan weet je me hier te vinden :)
pi_178255625
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 01:49 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hallo Tunnelboormachine,
Zeer vervelend om te horen natuurlijk en zeker het lange wachten nu heeft niet geholpen. Mede doordat je nu een hele tijd hebt laten rusten maakt het extra lastig aangezien het jaar zo goed als bijna voorbij is om te laten repareren. Ik zal wel alvast zeggen dat een volledige refund er nu zeker niet meer in zal zitten. Dit is ook onrealistisch een jaar na aankoop. De ¤30 is op dit moment nog niet verkeerd (denk ik zelf), maar ik ga kijken of je de laptop terug kan sturen voor reparatie. De kosten naar het reparatiecentrum zul je zelf moeten betalen en het terugsturen zullen wij voor onze rekening nemen. Ik ga in ieder geval kijken wat ik nog kan doen.
Ik heb een nieuw ticket aangemaakt, ik hoop dat er een redelijke vergoeding overeen kan worden gekomen want ¤30 voor een product van 200 dollar natuurlijjk in geen verhouding staat en zeker niet als dit gebrek al na 3 maanden optreedt...
  CHI shopkeeper maandag 2 april 2018 @ 14:48:03 #114
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_178256905
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 13:47 schreef Tunnelboormachine het volgende:

[..]

Ik heb een nieuw ticket aangemaakt, ik hoop dat er een redelijke vergoeding overeen kan worden gekomen want ¤30 voor een product van 200 dollar natuurlijjk in geen verhouding staat en zeker niet als dit gebrek al na 3 maanden optreedt...
Hallo,
Ik heb je op 30-03 een PM gestuurd dat er een nieuw ticket naar je toegestuurd moet zijn. Een betere vergoeding zit er niet in vrees ik. Een bedrag van ¤30 op ¤150 vind ik zelf nog best redelijk na ruim een jaar naar aankoopdatum. Je product is immers niet 3 maanden maar al meer dan een jaar oud. Doordat je het al die tijd hebt laten liggen heb je het jezelf niet makkelijker gemaakt. Hierbij vervalt ook de normale garantie namelijk. Ik heb geprobeerd om te zorgen dat je het product terug mag sturen voor een gratis reparatie en daarover zou het nieuwe ticket ook over moeten gaan. Deze zou je dus op 30-03 ontvangen moeten hebben :)
pi_178260719
toch weer een keer proberen met GB,
Als ik een LeEco Le Pro3 Elite bestel bij Gearbest met Priority Line shipping à EUR 1,60, zijn dan eventuele douane etc kosten afgevangen? Dus dat ze door GB vergoed worden, mocht het voorkomen?
  CHI shopkeeper maandag 2 april 2018 @ 18:06:10 #116
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_178261326
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 17:38 schreef j0p3Y het volgende:
toch weer een keer proberen met GB,
Als ik een LeEco Le Pro3 Elite bestel bij Gearbest met Priority Line shipping à EUR 1,60, zijn dan eventuele douane etc kosten afgevangen? Dus dat ze door GB vergoed worden, mocht het voorkomen?
Mocht je kiezen voor de LeEco Le Pro3 Elite in een HK warenhuis. Dan best bestellen via Priority Line (+¤1,60). Mocht je dan toch douanekosten krijgen dan zullen we deze volledig terugbetalen als je factuur aan ons doorstuurt natuurlijk. Dus enkel bij Priority Line in dit geval.

Mocht je kiezen voor de LeEco Le Pro3 Elite in een GW warenhuis. Dan maakt de verzendmethode niks uit en zullen we de eventuele douanekosten ook volledig vergoeden.
pi_178262190
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 18:06 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Mocht je kiezen voor de LeEco Le Pro3 Elite in een HK warenhuis. Dan best bestellen via Priority Line (+¤1,60). Mocht je dan toch douanekosten krijgen dan zullen we deze volledig terugbetalen als je factuur aan ons doorstuurt natuurlijk. Dus enkel bij Priority Line in dit geval.

Mocht je kiezen voor de LeEco Le Pro3 Elite in een GW warenhuis. Dan maakt de verzendmethode niks uit en zullen we de eventuele douanekosten ook volledig vergoeden.
Dank je voor de snelle reactie. Tja, op dit moment is het verschil met GW-warehous wel erg groot :-) Ik ga voor HK warehouse. Benieuwd naar de levertijd, we gaan het meemaken...
  CHI shopkeeper dinsdag 3 april 2018 @ 15:29:52 #118
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_178279661
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 19:04 schreef j0p3Y het volgende:

[..]

Dank je voor de snelle reactie. Tja, op dit moment is het verschil met GW-warehous wel erg groot :-) Ik ga voor HK warehouse. Benieuwd naar de levertijd, we gaan het meemaken...
Ja verschil is wel groot inderdaad. Heel veel plezier alvast met je aankoop :)
pi_178297682
Ik heb ondertussen bevestiging via Track and Trace dat mijn 3dprinter is aangekomen op het retouradres in Spanje. Kun je aangeven hoe lang het verdere traject normaal gesproken duurt? Dan weet ik waar ik rekening mee moet houden en wanneer ik zelf aan de bel moet trekken :)
  CHI shopkeeper woensdag 4 april 2018 @ 11:13:06 #120
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_178297859
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 11:02 schreef robbietobbie het volgende:
Ik heb ondertussen bevestiging via Track and Trace dat mijn 3dprinter is aangekomen op het retouradres in Spanje. Kun je aangeven hoe lang het verdere traject normaal gesproken duurt? Dan weet ik waar ik rekening mee moet houden en wanneer ik zelf aan de bel moet trekken :)
Dat is super om te horen. Dan verschilt meestal (ook tussen warenhuizen onderling) dus kan er niet veel over zeggen. Meestal zou je toch binnen een week wel bericht morgen ontvangen. Anders ook via het ticket zelf nog reageren dat je pakketje succesvol afgeleverd is (als ticket nog open staat).
pi_178298124
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 11:13 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dat is super om te horen. Dan verschilt meestal (ook tussen warenhuizen onderling) dus kan er niet veel over zeggen. Meestal zou je toch binnen een week wel bericht morgen ontvangen. Anders ook via het ticket zelf nog reageren dat je pakketje succesvol afgeleverd is (als ticket nog open staat).
Bedankt, ticket stond nog open dus heb daar even gereageerd. Zag wel toevallig dat die printer niet meer op voorraad is in de EU warehouses, dat zou balen zijn :{
  CHI shopkeeper woensdag 4 april 2018 @ 11:32:06 #122
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_178298266
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 11:25 schreef robbietobbie het volgende:

[..]

Bedankt, ticket stond nog open dus heb daar even gereageerd. Zag wel toevallig dat die printer niet meer op voorraad is in de EU warehouses, dat zou balen zijn :{
Hmm dat is een mindere. Dan zal die waarschijnlijk vanuit een ander warenhuis worden verzonden of je moet ervoor kiezen om te wachten (geen idee hoelang)....
Of ze moeten er al ene aan de kant hebben gezet. Dat gebeurd ook weleens.
pi_178307781
Beste gearbest,

Heb je even een PM bericht gestuurd,
Weet dat je alles afhandelt op basis van wie gepost heeft maar wil je toch even vragen hier spoedig naar te kijken aangezien een garantietermijn binnen een paar dagen misschien al vervalt vandaar.

Thanks alvast weer :)
  CHI shopkeeper donderdag 5 april 2018 @ 06:02:33 #124
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_178317250
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 19:11 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Beste gearbest,

Heb je even een PM bericht gestuurd,
Weet dat je alles afhandelt op basis van wie gepost heeft maar wil je toch even vragen hier spoedig naar te kijken aangezien een garantietermijn binnen een paar dagen misschien al vervalt vandaar.

Thanks alvast weer :)
Ik ga er direct naar kijken en meteen doorgeven :)
Ik zal je ook een PM terug sturen.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 5 april 2018 @ 13:05:01 #125
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_178321942
Hoi!

Ik heb een vraagje: bestaat er een afstandsbediening voor mijn smartphone? Ik heb een Oukitel U22 die ik vaak gebruik als MP3-speler tijdens het wandelen. Ik vind het niet zo handig om 'm uit m'n broekzak te moeten halen om een nummer over te slaan of het volume te veranderen. Bestaat daar iets voor?
  CHI shopkeeper donderdag 5 april 2018 @ 14:29:12 #126
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_178323459
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 13:05 schreef qltel het volgende:
Hoi!

Ik heb een vraagje: bestaat er een afstandsbediening voor mijn smartphone? Ik heb een Oukitel U22 die ik vaak gebruik als MP3-speler tijdens het wandelen. Ik vind het niet zo handig om 'm uit m'n broekzak te moeten halen om een nummer over te slaan of het volume te veranderen. Bestaat daar iets voor?
Waarom gebruik je geen oordopjes die die functie hebben?
Ik heb even gekeken voor remote control, maar kan zo niks vinden om volume mee te regelen. Alleen maar voor selfie sticks :)
  donderdag 5 april 2018 @ 14:29:53 #127
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_178323469
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 13:05 schreef qltel het volgende:
Hoi!

Ik heb een vraagje: bestaat er een afstandsbediening voor mijn smartphone? Ik heb een Oukitel U22 die ik vaak gebruik als MP3-speler tijdens het wandelen. Ik vind het niet zo handig om 'm uit m'n broekzak te moeten halen om een nummer over te slaan of het volume te veranderen. Bestaat daar iets voor?
Wat dacht je van een smart watch? Die zijn er ook al vanaf heel weinig.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 5 april 2018 @ 15:43:44 #128
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_178324963
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 14:29 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Waarom gebruik je geen oordopjes die die functie hebben?
Ik heb even gekeken voor remote control, maar kan zo niks vinden om volume mee te regelen. Alleen maar voor selfie sticks :)
Ik ben nogal erg gehecht aan de oordopjes die ik van jullie heb. Geen idee welke het zijn, maar ze zijn fantastisch. Klinken goed en blijven goed zitten.

Maar zijn die er dan ook met volume-controle en een knopje voor het volgende nummer?

quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 14:29 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Wat dacht je van een smart watch? Die zijn er ook al vanaf heel weinig.
Ook al geen idee van wat ik met zo'n ding kan. Ik ken de term, maar wat de mogelijkheden van zo'n ding zijn heb ik geen idee van. Maar kan ik daarmee het volume aanpassen en voor een ander nummer kiezen? Want dan zou dat, mits niet te duur, een optie zijn.
  donderdag 5 april 2018 @ 15:45:39 #129
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_178324999
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 15:43 schreef qltel het volgende:

[..]

Ik ben nogal erg gehecht aan de oordopjes die ik van jullie heb. Geen idee welke het zijn, maar ze zijn fantastisch. Klinken goed en blijven goed zitten.

Maar zijn die er dan ook met volume-controle en een knopje voor het volgende nummer?

[..]

Ook al geen idee van wat ik met zo'n ding kan. Ik ken de term, maar wat de mogelijkheden van zo'n ding zijn heb ik geen idee van. Maar kan ik daarmee het volume aanpassen en voor een ander nummer kiezen? Want dan zou dat, mits niet te duur, een optie zijn.
Ik heb dan zelf een iPhone en een Apple watch. Maar het is gewoon een soort mini computertje om je pols. Je kan er berichten mee lezen, kleine apps als weer etc gebruiken en dus ook je muziek mee besturen.

Je zal even moeten kijken wat je voor je muziek gebruikt en of het compatible is. Maar dat denk ik vaak wel. Ik zie ze al vanaf een paar euro, maar die zijn echt bagger.

Maar voor een paar tientjes heb je best leuke dingen volgens mij.

https://www.gearbest.com/(...)high2low&odr_value=2
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  CHI shopkeeper vrijdag 6 april 2018 @ 16:11:30 #130
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_178348527
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 15:45 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik heb dan zelf een iPhone en een Apple watch. Maar het is gewoon een soort mini computertje om je pols. Je kan er berichten mee lezen, kleine apps als weer etc gebruiken en dus ook je muziek mee besturen.

Je zal even moeten kijken wat je voor je muziek gebruikt en of het compatible is. Maar dat denk ik vaak wel. Ik zie ze al vanaf een paar euro, maar die zijn echt bagger.

Maar voor een paar tientjes heb je best leuke dingen volgens mij.

https://www.gearbest.com/(...)high2low&odr_value=2
Ja dan lijkt me de beste optie die Heatwave aangeeft eigenlijk. Ik zou zelf ook niet voor de goedkope modellen gaan :)
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 6 april 2018 @ 16:19:58 #131
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_178348704
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 16:11 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ja dan lijkt me de beste optie die Heatwave aangeeft eigenlijk. Ik zou zelf ook niet voor de goedkope modellen gaan :)
Okee, ik ga eens kijken, bedankt voor de info!
pi_178367331
Ik heb het verkeerde item ontvangen. Heb al (3 keer) geprobeerd een support ticket aan te maken, maar dat ding lijkt weekend te vieren want hij geeft steeds verschillende foutmeldingen in popups. ("error, try again", "already processing, please try again" etc). Dus kan het hier? :P

Het bestelnummer is W1803221446491517
Ik had deze besteld: https://www.gearbest.com/(...)ives/pp_1540644.html
Maar heb deze gekregen: https://www.gearbest.com/(...)nives/pp_618075.html

  CHI shopkeeper zaterdag 7 april 2018 @ 17:35:56 #133
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_178368075
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 april 2018 17:08 schreef CrashO het volgende:
Ik heb het verkeerde item ontvangen. Heb al (3 keer) geprobeerd een support ticket aan te maken, maar dat ding lijkt weekend te vieren want hij geeft steeds verschillende foutmeldingen in popups. ("error, try again", "already processing, please try again" etc). Dus kan het hier? :P

Het bestelnummer is W1803221446491517
Ik had deze besteld: https://www.gearbest.com/(...)ives/pp_1540644.html
Maar heb deze gekregen: https://www.gearbest.com/(...)nives/pp_618075.html

[ afbeelding ]
Ja ik kan zelf ook al het hele weekend geen bestelling plaatsen...
Ja natuurlijk. Ik ga het direct doorgeven, want ik inderdaad het verkeerde mes als ik het zo al zie :)
Je zal spoedig een ticket ontvangen in je account hierover.
  Eindredactie Frontpage / Forummod zaterdag 7 april 2018 @ 22:20:08 #134
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_178375683
Ik zal de zoveelste zijn die het vraagt, maar wat is bij de Warehouse Options het verschil tussen al die G-W warehouses :?
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  CHI shopkeeper zondag 8 april 2018 @ 04:44:03 #135
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_178379827
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 22:20 schreef Ouwesok het volgende:
Ik zal de zoveelste zijn die het vraagt, maar wat is bij de Warehouse Options het verschil tussen al die G-W warehouses :?
Er bestaat voor jullie eigenlijk geen verschil. Elk nummer staat gewoon voor een bepaalde plaats van het desbetreffende warenhuis. Er is dus eigenlijk geen verschil, want douanekosten zullen volledig vergoed worden mocht je deze krijgen :)
pi_178380642
Kun jij mij helpen ik heb een account bij gearbest en nu heb ik een PC crash gehad en nu weet ik het Gmail email adres niet meer heb gearbest al gemaild maar ze maken een ticket aan kun jij mij gewoon het emailadres geven dat ik gebruik zal u mijn laatste order nummer geven deze kan ik zien via PayPal W1803261350034394 hopelijk kun jij mij helpen
  CHI shopkeeper zondag 8 april 2018 @ 16:04:00 #137
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_178388238
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 09:19 schreef olenaar het volgende:
Kun jij mij helpen ik heb een account bij gearbest en nu heb ik een PC crash gehad en nu weet ik het Gmail email adres niet meer heb gearbest al gemaild maar ze maken een ticket aan kun jij mij gewoon het emailadres geven dat ik gebruik zal u mijn laatste order nummer geven deze kan ik zien via PayPal W1803261350034394 hopelijk kun jij mij helpen
Ik ga kijken wat ik voor je kan gaan doen :)
pi_178400844
Bedankt in ieder geval al
pi_178400848
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 16:04 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik ga kijken wat ik voor je kan gaan doen :)
Bedankt!!
pi_178406926
Oemassia het volgende:
Hallo

Ik weet niet of het hier kan of dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb al de ilife v7s pro robot stofzuiger en sinds een paar dagen doet hij heel raar kan iemand mij vertellen wat ik moet doen. Op de site is het zo ingewikkeld om te vinden waar ik moet zijn als je een vraag heb hier over

Alvast bedankt


Wp1710311355350582
Shipping number 5986076942
Sku 179762502
02-11-2017

Nou hij doet precies zoals op die filmpjes op YouTube hij rijdt naar achteren en maakt rondjes en dan stopt ie. Ik heb alles nagekeken wat ze op een YouTube filmpje laten zien en dan kom ik niks vreemd tegen. Ik heb ook een filmpje ervan
  CHI shopkeeper maandag 9 april 2018 @ 16:19:05 #141
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_178408958
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 14:25 schreef Oemassia het volgende:
Oemassia het volgende:
Hallo

Ik weet niet of het hier kan of dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb al de ilife v7s pro robot stofzuiger en sinds een paar dagen doet hij heel raar kan iemand mij vertellen wat ik moet doen. Op de site is het zo ingewikkeld om te vinden waar ik moet zijn als je een vraag heb hier over

Alvast bedankt

Wp1710311355350582
Shipping number 5986076942
Sku 179762502
02-11-2017

Nou hij doet precies zoals op die filmpjes op YouTube hij rijdt naar achteren en maakt rondjes en dan stopt ie. Ik heb alles nagekeken wat ze op een YouTube filmpje laten zien en dan kom ik niks vreemd tegen. Ik heb ook een filmpje ervan
Hallo,
Zeer vervelen om te horen natuurlijk. Voor die tijd heeft hij altijd goed gewerkt? Het is dus pas sinds enkele dagen dat die dit gedrag vertoont. Is het een enkele keer of is het zo nu de hele tijd?
Hij stopt er dus ineens mee tijdens het schoonmaken? Staat het apparaat dan nog wel aan of is die uitgevallen? De batterij is nog vol of is die dan leeg? Als je een goede video hebt zou je de link kunnen geven, zodat ik deze kan gaan bekijken en eventueel door kan geven aan collega's.
pi_178411894
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 16:19 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hallo,
Zeer vervelen om te horen natuurlijk. Voor die tijd heeft hij altijd goed gewerkt? Het is dus pas sinds enkele dagen dat die dit gedrag vertoont. Is het een enkele keer of is het zo nu de hele tijd?
Hij stopt er dus ineens mee tijdens het schoonmaken? Staat het apparaat dan nog wel aan of is die uitgevallen? De batterij is nog vol of is die dan leeg? Als je een goede video hebt zou je de link kunnen geven, zodat ik deze kan gaan bekijken en eventueel door kan geven aan collega's.
Sinds 3 dagen
Een enkele keer gaat ie dus wel voorruit ipv achteruit en dan vind ik hem niet de oude en dan begint ie weer te draaien en slaat ie op rood.
Batterij is vol. Laadt hem steeds namelijk op om hem te resetten dat zag ik op YouTube. Aan en uit knop twee keer aan een uit.

Ik heb video's ja

Ik was er ontzettend tevreden mee en deed ze werk goed. Het voelt echt alsof ik iets groot kwijt ben hoop snel op een oplossing

Mvg
Oemassia

Ps ik ga even uitzoeken hoe ik dat filmpje kan sturen ben daar geen kei in

[ Bericht 0% gewijzigd door Oemassia op 09-04-2018 19:43:20 ]
pi_178413566
Waar moet ik de filmpjes naar toe sturen
pi_178414045
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 20:05 schreef Oemassia het volgende:
Waar moet ik de filmpjes naar toe sturen
Het filmpje even op YouTube zetten en de link hier even delen is denk ik het makkelijkste.
pi_178414995
Gearbest heb je mijn probleem al opgelost?
pi_178417072
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 21:11 schreef olenaar het volgende:
Gearbest heb je mijn probleem al opgelost?
Thanx 👌
  CHI shopkeeper dinsdag 10 april 2018 @ 09:55:10 #148
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_178421663
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 21:11 schreef olenaar het volgende:
Gearbest heb je mijn probleem al opgelost?
Rustig Rustig. Als ik het eerder wist laat ik het direct weten. Wel lastig door de privacy regels, maar ik heb het kunnen regelen. Ik heb je een PM bericht gestuurd met een gedeelte van je e-mail adres. Daarmee zou je voldoende moeten weten.

quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 18:41 schreef Oemassia het volgende:

[..]

Sinds 3 dagen
Een enkele keer gaat ie dus wel voorruit ipv achteruit en dan vind ik hem niet de oude en dan begint ie weer te draaien en slaat ie op rood.
Batterij is vol. Laadt hem steeds namelijk op om hem te resetten dat zag ik op YouTube. Aan en uit knop twee keer aan een uit.

Ik heb video's ja

Ik was er ontzettend tevreden mee en deed ze werk goed. Het voelt echt alsof ik iets groot kwijt ben hoop snel op een oplossing

Mvg
Oemassia

Ps ik ga even uitzoeken hoe ik dat filmpje kan sturen ben daar geen kei in
Hmm ik ga dit doorsturen naar de technische dienst, want lijkt toch iets niet goed te zijn. Ik vermoed wel dat je de Ilife op moet gaan sturen voor reparatie.
Je zal hier spoedig een bericht over ontvangen.

quote:
99s.gif Op zaterdag 7 april 2018 17:08 schreef CrashO het volgende:
Ik heb het verkeerde item ontvangen. Heb al (3 keer) geprobeerd een support ticket aan te maken, maar dat ding lijkt weekend te vieren want hij geeft steeds verschillende foutmeldingen in popups. ("error, try again", "already processing, please try again" etc). Dus kan het hier? :P

Het bestelnummer is W1803221446491517
Ik had deze besteld: https://www.gearbest.com/(...)ives/pp_1540644.html
Maar heb deze gekregen: https://www.gearbest.com/(...)nives/pp_618075.html

[ afbeelding ]
Je zou inmiddels ook al een ticket hierover ontvangen moeten hebben.
pi_178422814
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 09:55 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Rustig Rustig. Als ik het eerder wist laat ik het direct weten. Wel lastig door de privacy regels, maar ik heb het kunnen regelen. Ik heb je een PM bericht gestuurd met een gedeelte van je e-mail adres. Daarmee zou je voldoende moeten weten.

[..]

Hmm ik ga dit doorsturen naar de technische dienst, want lijkt toch iets niet goed te zijn. Ik vermoed wel dat je de Ilife op moet gaan sturen voor reparatie.
Je zal hier spoedig een bericht over ontvangen.

[..]

Je zou inmiddels ook al een ticket hierover ontvangen moeten hebben.
Oke Dank je
pi_178428308
Hoi Gearbest, ik heb deze bestelling gedaan in een european warehouse, het is nog niet binnen en het trackingnummer geeft geen informatie. Het zou volgens Gearbest binnen 3 tot 10 werkdagen binnen moeten zijn. Zou je kunnen kijken hoe het met deze bestelling staat?

Alvast bedankt!

- Orderdatum: 27-3-2018
- Product: Robotic Vacuum Cleaner Supply Set for ILIFE V5 V5S Pro X5
- Ordernummer: W1803271059554538
- Tracking nummer (indien beschikbaar): OWEAA0035672591AAB
- Verzendmethode: Hungary Registered Mail RMAMUK
- Probleem: Nog niet ontvangen
- Voorkeur: Resend
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')