+1quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:53 schreef BadderHaring het volgende:
https://www.gearbest.com/tablet-pcs/pp_690462.html?wid=21
Teclast Master T10 in de Flash Sale. Eergisteravond in mijn mandje gedaan voor ¤ 165. De ochtend erna, nog steeds in de Flash Sale, wil ik hem bestellen. Bam, ¤ 197,-.
Dat zijn geen geintjes hè. Voor ¤ 165,- wil ik hem wel, maar dit vind ik toch wel zuur hoor om de prijs zonder aankondiging in een lopende actie in één keer zo ver omhoog te gooien.
Edit: en nu is hij inmiddels ¤ 207. Waar zijn jullie mee bezig?
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:53 schreef BadderHaring het volgende:
https://www.gearbest.com/tablet-pcs/pp_690462.html?wid=21
Teclast Master T10 in de Flash Sale. Eergisteravond in mijn mandje gedaan voor ¤ 165. De ochtend erna, nog steeds in de Flash Sale, wil ik hem bestellen. Bam, ¤ 197,-.
Dat zijn geen geintjes hè. Voor ¤ 165,- wil ik hem wel, maar dit vind ik toch wel zuur hoor om de prijs zonder aankondiging in een lopende actie in één keer zo ver omhoog te gooien.
Edit: en nu is hij inmiddels ¤ 207. Waar zijn jullie mee bezig?
Ik zal eens een beetje uitleg geven over de flash sale, want er zijn dus wat misverstanden. Als er bijvoorbeeld een korting staat bij een product dan is er sprake van een flash sale. Het % korting maakt niet uit dus het is ook al een flash sale bij 1%, maar ook bij 60% korting. Elke flash sale heeft een bepaalde duur. Laten we het voorbeeld nemen van je hierboven benoemde Teclast Master T10.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 13:16 schreef yezzer het volgende:
[..]
+1
Gelijkaardige scenario's ook al meegemaakt bij GB: als je iets ziet verschijnen aan een voor jou interessante (flash) prijs en die prijs bevalt, dan mag je meestal niet echt gaan twijfelen en direct toehappen. Want kort daarna kan het gebeuren dat de prijs gewijzigd wordt naar boven toe, ondanks dat de tijdelijke promo nog altijd niet gedaan is. Dit valt moeilijk te begrijpen en de Chinezen begrijpen niet dat ze zichzelf daardoor deels uit de markt prijzen, want dan ga je immers (terug) gaan zoeken bij de collega's.
Als je eens nagaat hoe de prijzen van bijvoorbeeld bepaalde Xiaomi Zigbee producten op enkele weken bij Gearbest zo'n jojo effect ondergaan hebben (de jojo hangt nu wel bovenaan qua prijsniveau in vergelijking met slechts enkele weken voordien), dan vraag je je inderdaad af wat er gaande is...
Alles startte hier weliswaar veelbelovend, maar helaas, na kort verloop van tijd zakt de pudding al stevig in elkaar... Jammer hee
Euh nee. Dat gebeurt niet. Bij een aangekondigde actie geldt een bepaalde prijs voor de duur van de actie (in een normale webwinkel). Dan verandert niet de prijs gedurende de actie, naarmate een artikel een succes blijkt. Dat is gewoon klanten naaien. Binnen een actieperiode de prijs overnight met ¤ 35,- verhogen is gewoon bedrog, zeker omdat je het op de website nergens aangeeft. Je hebt een actie lopen en binnen de actie wijzigt de prijs steeds. Pure fraude.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 16:12 schreef Gearbest het volgende:
Hetzelfde gebeurd gewoon bij Nederlandse webwinkels, maar soms wat duidelijker neergezet.
Zoals ik al zei heeft elk product een bepaalde prijs en of de korting nu 1% of 60% is maakt niet uit voor het begrip flash sale. Dit doet alleen af aan het feit of het een goeie flash sale is of niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 18:00 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Euh nee. Dat gebeurt niet. Bij een aangekondigde actie geldt een bepaalde prijs voor de duur van de actie (in een normale webwinkel). Dan verandert niet de prijs gedurende de actie, naarmate een artikel een succes blijkt. Dat is gewoon klanten naaien. Binnen een actieperiode de prijs overnight met ¤ 35,- verhogen is gewoon bedrog, zeker omdat je het op de website nergens aangeeft. Je hebt een actie lopen en binnen de actie wijzigt de prijs steeds. Pure fraude.
Inmiddels is je Teclast T10 (stukken) duurder dan bij Banggood en Geekbuying (flashsale my ass ). Dus aan mij ga je hem niet meer verkopen, tenzij de prijs weer teruggaat naar waar ik hem voor in mijn winkelmandje gooide 3 dagen geleden.
Je uitleg is prima en daar dank ik je voor. Maar ik weet 100% zeker dat de timer van de Flashdeal, toen ik hem voor ¤ 165,- in mijn winkelmandje plaatste, nog langer liep dan tot de volgende ochtend.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 18:37 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Zoals ik al zei heeft elk product een bepaalde prijs en of de korting nu 1% of 60% is maakt niet uit voor het begrip flash sale. Dit doet alleen af aan het feit of het een goeie flash sale is of niet.
Hetzelfde gebeurd dus wel duidelijk bij een Nederlandse webwinkel. Deze kondigt de prijs ook aan voor een bepaalde periode (duur van de actie) of de wel bekende op=op acties (bepaald aantal stuk). Hierbij is de werking precies hetzelfde als onze flash sale actie. In dit geval bij 100 aankopen van het product vervalt deze (op=op) of de looptijd van deze bepaalde actie is verlopen (duur van de actie) De bepaalde flash sale heeft een actieduur en die was voor jou product tot de 29e of totdat de code 100x is gebruikt. Daarna gaat deze over in de actie die geldig is en dit is wel een verschil met de Nederlandse webwinkels, want die gaan in de meeste gevallen wel terug naar de oorspronkelijke prijs wat bij ons niet het geval is mocht er nog een actie geldig zijn. Dus dat de prijs stijgt met ¤35 tijdens de nacht is geen bedrog, maar einde van die bepaalde flash actie en was je helaas dus net te laat met bestellen. Net zoals net stond er een timer die aangaf dat de prijs van ¤207 nog een paar uur geldig was. Deze is inmiddels verstreken en de prijs is nu weer de originele prijs van ¤242. De timer bij het product geeft dus ook aan hoelang de actie nog geldig was. Hierbij maken we dit dus wel kenbaar....
Ik ga wel voor je kijken of we de prijs kunnen gaan verlagen mocht je hier nog interesse in hebben. Dezelfde prijs zal lastig worden, maar de prijs van Banggood of geekbuying moet denk ik wel lukken.
Hopelijk heeft deze en mijn vorige uitleg ook een beter beeld gegeven van de flash sale actie en de prijsverhoging van jou product. Ik denk dat het gewoon net een ongelukkig timing was dat je wilde gaan bestellen en de timer hebt gemist naast de prijs.
Dan was hij dus waarschijnlijk ook nog gekoppeld aan een max aantal producten.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 18:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je uitleg is prima en daar dank ik je voor. Maar ik weet 100% zeker dat de timer van de Flashdeal, toen ik hem voor ¤ 165,- in mijn winkelmandje plaatste, nog langer liep dan tot de volgende ochtend.
Maar goed, ik hoop alsnog op een goede deal.
Ik heb helaas niet de prijs van ¤165 kunnen regelen, maar wel een flash sale van ¤179,29. Er zijn 50 stuks beschikbaar of een tijdlimiet van 1 dagen en 7 uur op dit moment.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 18:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je uitleg is prima en daar dank ik je voor. Maar ik weet 100% zeker dat de timer van de Flashdeal, toen ik hem voor ¤ 165,- in mijn winkelmandje plaatste, nog langer liep dan tot de volgende ochtend.
Maar goed, ik hoop alsnog op een goede deal.
Dank voor de moeite!quote:Op zaterdag 31 maart 2018 10:53 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ik heb helaas niet de prijs van ¤165 kunnen regelen, maar wel een flash sale van ¤179,29. Er zijn 50 stuks beschikbaar of een tijdlimiet van 1 dagen en 7 uur op dit moment.
Fijn om te horen. Mochten er nog vragen of problemen zijn dan weet je me hier te vindenquote:
Ik heb een nieuw ticket aangemaakt, ik hoop dat er een redelijke vergoeding overeen kan worden gekomen want ¤30 voor een product van 200 dollar natuurlijjk in geen verhouding staat en zeker niet als dit gebrek al na 3 maanden optreedt...quote:Op donderdag 29 maart 2018 01:49 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Hallo Tunnelboormachine,
Zeer vervelend om te horen natuurlijk en zeker het lange wachten nu heeft niet geholpen. Mede doordat je nu een hele tijd hebt laten rusten maakt het extra lastig aangezien het jaar zo goed als bijna voorbij is om te laten repareren. Ik zal wel alvast zeggen dat een volledige refund er nu zeker niet meer in zal zitten. Dit is ook onrealistisch een jaar na aankoop. De ¤30 is op dit moment nog niet verkeerd (denk ik zelf), maar ik ga kijken of je de laptop terug kan sturen voor reparatie. De kosten naar het reparatiecentrum zul je zelf moeten betalen en het terugsturen zullen wij voor onze rekening nemen. Ik ga in ieder geval kijken wat ik nog kan doen.
Hallo,quote:Op maandag 2 april 2018 13:47 schreef Tunnelboormachine het volgende:
[..]
Ik heb een nieuw ticket aangemaakt, ik hoop dat er een redelijke vergoeding overeen kan worden gekomen want ¤30 voor een product van 200 dollar natuurlijjk in geen verhouding staat en zeker niet als dit gebrek al na 3 maanden optreedt...
Mocht je kiezen voor de LeEco Le Pro3 Elite in een HK warenhuis. Dan best bestellen via Priority Line (+¤1,60). Mocht je dan toch douanekosten krijgen dan zullen we deze volledig terugbetalen als je factuur aan ons doorstuurt natuurlijk. Dus enkel bij Priority Line in dit geval.quote:Op maandag 2 april 2018 17:38 schreef j0p3Y het volgende:
toch weer een keer proberen met GB,
Als ik een LeEco Le Pro3 Elite bestel bij Gearbest met Priority Line shipping à EUR 1,60, zijn dan eventuele douane etc kosten afgevangen? Dus dat ze door GB vergoed worden, mocht het voorkomen?
Dank je voor de snelle reactie. Tja, op dit moment is het verschil met GW-warehous wel erg groot :-) Ik ga voor HK warehouse. Benieuwd naar de levertijd, we gaan het meemaken...quote:Op maandag 2 april 2018 18:06 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Mocht je kiezen voor de LeEco Le Pro3 Elite in een HK warenhuis. Dan best bestellen via Priority Line (+¤1,60). Mocht je dan toch douanekosten krijgen dan zullen we deze volledig terugbetalen als je factuur aan ons doorstuurt natuurlijk. Dus enkel bij Priority Line in dit geval.
Mocht je kiezen voor de LeEco Le Pro3 Elite in een GW warenhuis. Dan maakt de verzendmethode niks uit en zullen we de eventuele douanekosten ook volledig vergoeden.
Ja verschil is wel groot inderdaad. Heel veel plezier alvast met je aankoopquote:Op maandag 2 april 2018 19:04 schreef j0p3Y het volgende:
[..]
Dank je voor de snelle reactie. Tja, op dit moment is het verschil met GW-warehous wel erg groot :-) Ik ga voor HK warehouse. Benieuwd naar de levertijd, we gaan het meemaken...
Dat is super om te horen. Dan verschilt meestal (ook tussen warenhuizen onderling) dus kan er niet veel over zeggen. Meestal zou je toch binnen een week wel bericht morgen ontvangen. Anders ook via het ticket zelf nog reageren dat je pakketje succesvol afgeleverd is (als ticket nog open staat).quote:Op woensdag 4 april 2018 11:02 schreef robbietobbie het volgende:
Ik heb ondertussen bevestiging via Track and Trace dat mijn 3dprinter is aangekomen op het retouradres in Spanje. Kun je aangeven hoe lang het verdere traject normaal gesproken duurt? Dan weet ik waar ik rekening mee moet houden en wanneer ik zelf aan de bel moet trekken
Bedankt, ticket stond nog open dus heb daar even gereageerd. Zag wel toevallig dat die printer niet meer op voorraad is in de EU warehouses, dat zou balen zijnquote:Op woensdag 4 april 2018 11:13 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Dat is super om te horen. Dan verschilt meestal (ook tussen warenhuizen onderling) dus kan er niet veel over zeggen. Meestal zou je toch binnen een week wel bericht morgen ontvangen. Anders ook via het ticket zelf nog reageren dat je pakketje succesvol afgeleverd is (als ticket nog open staat).
Hmm dat is een mindere. Dan zal die waarschijnlijk vanuit een ander warenhuis worden verzonden of je moet ervoor kiezen om te wachten (geen idee hoelang)....quote:Op woensdag 4 april 2018 11:25 schreef robbietobbie het volgende:
[..]
Bedankt, ticket stond nog open dus heb daar even gereageerd. Zag wel toevallig dat die printer niet meer op voorraad is in de EU warehouses, dat zou balen zijn
Ik ga er direct naar kijken en meteen doorgevenquote:Op woensdag 4 april 2018 19:11 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Beste gearbest,
Heb je even een PM bericht gestuurd,
Weet dat je alles afhandelt op basis van wie gepost heeft maar wil je toch even vragen hier spoedig naar te kijken aangezien een garantietermijn binnen een paar dagen misschien al vervalt vandaar.
Thanks alvast weer
Waarom gebruik je geen oordopjes die die functie hebben?quote:Op donderdag 5 april 2018 13:05 schreef qltel het volgende:
Hoi!
Ik heb een vraagje: bestaat er een afstandsbediening voor mijn smartphone? Ik heb een Oukitel U22 die ik vaak gebruik als MP3-speler tijdens het wandelen. Ik vind het niet zo handig om 'm uit m'n broekzak te moeten halen om een nummer over te slaan of het volume te veranderen. Bestaat daar iets voor?
Wat dacht je van een smart watch? Die zijn er ook al vanaf heel weinig.quote:Op donderdag 5 april 2018 13:05 schreef qltel het volgende:
Hoi!
Ik heb een vraagje: bestaat er een afstandsbediening voor mijn smartphone? Ik heb een Oukitel U22 die ik vaak gebruik als MP3-speler tijdens het wandelen. Ik vind het niet zo handig om 'm uit m'n broekzak te moeten halen om een nummer over te slaan of het volume te veranderen. Bestaat daar iets voor?
Ik ben nogal erg gehecht aan de oordopjes die ik van jullie heb. Geen idee welke het zijn, maar ze zijn fantastisch. Klinken goed en blijven goed zitten.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:29 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Waarom gebruik je geen oordopjes die die functie hebben?
Ik heb even gekeken voor remote control, maar kan zo niks vinden om volume mee te regelen. Alleen maar voor selfie sticks
Ook al geen idee van wat ik met zo'n ding kan. Ik ken de term, maar wat de mogelijkheden van zo'n ding zijn heb ik geen idee van. Maar kan ik daarmee het volume aanpassen en voor een ander nummer kiezen? Want dan zou dat, mits niet te duur, een optie zijn.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat dacht je van een smart watch? Die zijn er ook al vanaf heel weinig.
Ik heb dan zelf een iPhone en een Apple watch. Maar het is gewoon een soort mini computertje om je pols. Je kan er berichten mee lezen, kleine apps als weer etc gebruiken en dus ook je muziek mee besturen.quote:Op donderdag 5 april 2018 15:43 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik ben nogal erg gehecht aan de oordopjes die ik van jullie heb. Geen idee welke het zijn, maar ze zijn fantastisch. Klinken goed en blijven goed zitten.
Maar zijn die er dan ook met volume-controle en een knopje voor het volgende nummer?
[..]
Ook al geen idee van wat ik met zo'n ding kan. Ik ken de term, maar wat de mogelijkheden van zo'n ding zijn heb ik geen idee van. Maar kan ik daarmee het volume aanpassen en voor een ander nummer kiezen? Want dan zou dat, mits niet te duur, een optie zijn.
Ja dan lijkt me de beste optie die Heatwave aangeeft eigenlijk. Ik zou zelf ook niet voor de goedkope modellen gaanquote:Op donderdag 5 april 2018 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb dan zelf een iPhone en een Apple watch. Maar het is gewoon een soort mini computertje om je pols. Je kan er berichten mee lezen, kleine apps als weer etc gebruiken en dus ook je muziek mee besturen.
Je zal even moeten kijken wat je voor je muziek gebruikt en of het compatible is. Maar dat denk ik vaak wel. Ik zie ze al vanaf een paar euro, maar die zijn echt bagger.
Maar voor een paar tientjes heb je best leuke dingen volgens mij.
https://www.gearbest.com/(...)high2low&odr_value=2
Okee, ik ga eens kijken, bedankt voor de info!quote:Op vrijdag 6 april 2018 16:11 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ja dan lijkt me de beste optie die Heatwave aangeeft eigenlijk. Ik zou zelf ook niet voor de goedkope modellen gaan
Ja ik kan zelf ook al het hele weekend geen bestelling plaatsen...quote:Op zaterdag 7 april 2018 17:08 schreef CrashO het volgende:
Ik heb het verkeerde item ontvangen. Heb al (3 keer) geprobeerd een support ticket aan te maken, maar dat ding lijkt weekend te vieren want hij geeft steeds verschillende foutmeldingen in popups. ("error, try again", "already processing, please try again" etc). Dus kan het hier?
Het bestelnummer is W1803221446491517
Ik had deze besteld: https://www.gearbest.com/(...)ives/pp_1540644.html
Maar heb deze gekregen: https://www.gearbest.com/(...)nives/pp_618075.html
[ afbeelding ]
Er bestaat voor jullie eigenlijk geen verschil. Elk nummer staat gewoon voor een bepaalde plaats van het desbetreffende warenhuis. Er is dus eigenlijk geen verschil, want douanekosten zullen volledig vergoed worden mocht je deze krijgenquote:Op zaterdag 7 april 2018 22:20 schreef Ouwesok het volgende:
Ik zal de zoveelste zijn die het vraagt, maar wat is bij de Warehouse Options het verschil tussen al die G-W warehouses
Ik ga kijken wat ik voor je kan gaan doenquote:Op zondag 8 april 2018 09:19 schreef olenaar het volgende:
Kun jij mij helpen ik heb een account bij gearbest en nu heb ik een PC crash gehad en nu weet ik het Gmail email adres niet meer heb gearbest al gemaild maar ze maken een ticket aan kun jij mij gewoon het emailadres geven dat ik gebruik zal u mijn laatste order nummer geven deze kan ik zien via PayPal W1803261350034394 hopelijk kun jij mij helpen
Bedankt!!quote:Op zondag 8 april 2018 16:04 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ik ga kijken wat ik voor je kan gaan doen
Hallo,quote:Op maandag 9 april 2018 14:25 schreef Oemassia het volgende:
Oemassia het volgende:
Hallo
Ik weet niet of het hier kan of dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb al de ilife v7s pro robot stofzuiger en sinds een paar dagen doet hij heel raar kan iemand mij vertellen wat ik moet doen. Op de site is het zo ingewikkeld om te vinden waar ik moet zijn als je een vraag heb hier over
Alvast bedankt
Wp1710311355350582
Shipping number 5986076942
Sku 179762502
02-11-2017
Nou hij doet precies zoals op die filmpjes op YouTube hij rijdt naar achteren en maakt rondjes en dan stopt ie. Ik heb alles nagekeken wat ze op een YouTube filmpje laten zien en dan kom ik niks vreemd tegen. Ik heb ook een filmpje ervan
Sinds 3 dagenquote:Op maandag 9 april 2018 16:19 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Hallo,
Zeer vervelen om te horen natuurlijk. Voor die tijd heeft hij altijd goed gewerkt? Het is dus pas sinds enkele dagen dat die dit gedrag vertoont. Is het een enkele keer of is het zo nu de hele tijd?
Hij stopt er dus ineens mee tijdens het schoonmaken? Staat het apparaat dan nog wel aan of is die uitgevallen? De batterij is nog vol of is die dan leeg? Als je een goede video hebt zou je de link kunnen geven, zodat ik deze kan gaan bekijken en eventueel door kan geven aan collega's.
Het filmpje even op YouTube zetten en de link hier even delen is denk ik het makkelijkste.quote:Op maandag 9 april 2018 20:05 schreef Oemassia het volgende:
Waar moet ik de filmpjes naar toe sturen
Thanx 👌quote:Op maandag 9 april 2018 21:11 schreef olenaar het volgende:
Gearbest heb je mijn probleem al opgelost?
Rustig Rustig. Als ik het eerder wist laat ik het direct weten. Wel lastig door de privacy regels, maar ik heb het kunnen regelen. Ik heb je een PM bericht gestuurd met een gedeelte van je e-mail adres. Daarmee zou je voldoende moeten weten.quote:Op maandag 9 april 2018 21:11 schreef olenaar het volgende:
Gearbest heb je mijn probleem al opgelost?
Hmm ik ga dit doorsturen naar de technische dienst, want lijkt toch iets niet goed te zijn. Ik vermoed wel dat je de Ilife op moet gaan sturen voor reparatie.quote:Op maandag 9 april 2018 18:41 schreef Oemassia het volgende:
[..]
Sinds 3 dagen
Een enkele keer gaat ie dus wel voorruit ipv achteruit en dan vind ik hem niet de oude en dan begint ie weer te draaien en slaat ie op rood.
Batterij is vol. Laadt hem steeds namelijk op om hem te resetten dat zag ik op YouTube. Aan en uit knop twee keer aan een uit.
Ik heb video's ja
Ik was er ontzettend tevreden mee en deed ze werk goed. Het voelt echt alsof ik iets groot kwijt ben hoop snel op een oplossing
Mvg
Oemassia
Ps ik ga even uitzoeken hoe ik dat filmpje kan sturen ben daar geen kei in
Je zou inmiddels ook al een ticket hierover ontvangen moeten hebben.quote:Op zaterdag 7 april 2018 17:08 schreef CrashO het volgende:
Ik heb het verkeerde item ontvangen. Heb al (3 keer) geprobeerd een support ticket aan te maken, maar dat ding lijkt weekend te vieren want hij geeft steeds verschillende foutmeldingen in popups. ("error, try again", "already processing, please try again" etc). Dus kan het hier?
Het bestelnummer is W1803221446491517
Ik had deze besteld: https://www.gearbest.com/(...)ives/pp_1540644.html
Maar heb deze gekregen: https://www.gearbest.com/(...)nives/pp_618075.html
[ afbeelding ]
Oke Dank jequote:Op dinsdag 10 april 2018 09:55 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Rustig Rustig. Als ik het eerder wist laat ik het direct weten. Wel lastig door de privacy regels, maar ik heb het kunnen regelen. Ik heb je een PM bericht gestuurd met een gedeelte van je e-mail adres. Daarmee zou je voldoende moeten weten.
[..]
Hmm ik ga dit doorsturen naar de technische dienst, want lijkt toch iets niet goed te zijn. Ik vermoed wel dat je de Ilife op moet gaan sturen voor reparatie.
Je zal hier spoedig een bericht over ontvangen.
[..]
Je zou inmiddels ook al een ticket hierover ontvangen moeten hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |