abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_177908261
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 15:08 schreef foktopp het volgende:
Beste gearbest, onlangs heb ik een bestelling moeten annuleren aangezien ik dacht dat er douane kosten bij zouden komen (priority line gekozen). Dit aan de hand van informatie die ik later vond via de gearbest facebook, waarin wordt aangegeven dat ik via een speciale link moet kopen om import fees vergoed te krijgen:

Dus toen had ik maar meteen de bestelling geannuleerd, aangezien ik niet via een speciale link had besteld en dus bang was voor import kosten. Echter zie ik nu op fok dat jullie douanekosten sowieso zullen vergoeden als ik vanuit hong kong via priority line bestel op de site, dus zonder een speciaal aangemaakte link oid.
Nu weet ik dus niet wat ik moet geloven en zou graag wat duidelijkheid willen hierin. De bestelling die ik had gedaan was met een code die helaas inmiddels niet meer geldig is. Als het kan zou ik die graag door laten gaan, mits ik zeker weet dat de douane kosten vergoed worden.
Hallo Foktopp,
Zou je alstublieft de link naar die FB pagina kunnen weghalen om zo verwarring voor andere te voorkomen. Dat is namelijk niet de officiŽle Nederlandse FB pagina van GearBest. De actie die hun daar benoemen is geen echte actie. Doordat je besteld via hun link proberen zo extra inkomsten te genereren via de speciale link die je krijgt. De service die hun aanbieden is dus geen service te noemen.
Je krijgt je douanekosten vergoed als je een bestelling plaatst via Priority Line voor China of Hong Kong warenhuizen. Lees ook de beginpost in dit topic voor verdere informatie. Mocht je dus douanekosten krijgen via Priority Line dan zullen we deze vergoeden als je de factuur naar ons toestuurt. Mocht het nog niet duidelijk zijn laat het dan weten :) Hopelijk is het nu wel wat duidelijker.
Dit is onze Nederlandse FB pagina.

[ Bericht 2% gewijzigd door Gearbest op 18-03-2018 15:57:52 ]
pi_177908462
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 15:42 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hallo Foktopp,
Zou je alstublieft de link naar die FB pagina kunnen weghalen om zo verwarring voor andere te voorkomen. Dat is namelijk niet de officiŽle Nederlandse FB pagina van GearBest. De actie die hun daar benoemen is geen echte actie. Doordat je besteld via hun link proberen zo extra inkomsten te genereren via de speciale link die je krijgt. De service die hun aanbieden is dus geen service te noemen.
Je krijgt je douanekosten vergoed als je een bestelling plaatst via Priority Line voor China of Hong Kong warenhuizen. Lees ook de beginpost in dit topic voor verdere informatie. Mocht je dus douanekosten krijgen via Priority Line dan zullen we deze vergoeden als je de factuur naar ons toestuurt. Mocht het nog niet duidelijk zijn laat het dan weten :) Hopelijk is het nu wel wat duidelijker.
Dit is onze Nederlandse FB pagina.
Beste Gearbest, bedankt voor de duidelijke informatie. Ik begrijp dat het dus hierbij om affiliates gaat die onterecht proberen te cashen door te zeggen dat gearbest alleen douanekosten vergoed via hun link. Ik zal de link weghalen.

Ik had inderdaad vanuit de hongkong warenhuis besteld via de priority line, maar toen ik werd gewezen op dit bericht was ik bang dat ik toch import kosten zou moeten betalen en heb toen maar de bestelling geannuleerd. Is het alsnog mogelijk om de bestelling door te laten gaan? Ik heb het bedrag nog niet teruggekregen.
pi_177908700
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 15:51 schreef foktopp het volgende:

[..]

Beste Gearbest, bedankt voor de duidelijke informatie. Ik begrijp dat het dus hierbij om affiliates gaat die onterecht proberen te cashen door te zeggen dat gearbest alleen douanekosten vergoed via hun link. Ik zal de link weghalen.

Ik had inderdaad vanuit de hongkong warenhuis besteld via de priority line, maar toen ik werd gewezen op dit bericht was ik bang dat ik toch import kosten zou moeten betalen en heb toen maar de bestelling geannuleerd. Is het alsnog mogelijk om de bestelling door te laten gaan? Ik heb het bedrag nog niet teruggekregen.
Sorry, was je vraag vergeten te beantwoorden.
Ik kan het proberen, maar kan niks garanderen. Ligt eraan hoever ze in het proces zitten van terugbetaling. Zou je voor mij het ordernummer + orderdatum kunnen geven? Dan ga ik dit direct doorgeven en dan kunnen ze er hopelijk morgen naar kijken.
pi_177908932
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 15:59 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Sorry, was je vraag vergeten te beantwoorden.
Ik kan het proberen, maar kan niks garanderen. Ligt eraan hoever ze in het proces zitten van terugbetaling. Zou je voor mij het ordernummer + orderdatum kunnen geven? Dan ga ik dit direct doorgeven en dan kunnen ze er hopelijk morgen naar kijken.
Hoi, ik heb de ordernummer + datum via een prive bericht naar je gestuurd. Alvast hartelijk dank! :)
pi_177909058
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 16:07 schreef foktopp het volgende:

[..]

Hoi, ik heb de ordernummer + datum via een prive bericht naar je gestuurd. Alvast hartelijk dank! :)
Ontvangen :)
pi_177940520
Ik heb in februari een tekentablet besteld van ugee via jullie site. In de omschrijving stond dat deze kwam met een pen, een penhouder, een hdmi kabel, een vga kabel, een adapter, een draad om de pen op te laden, etc. vandaag is het pakketje aangekomen. Het was verpakt in 2 dozen waarvan 1 doos opengescheurd was en alleen de tablet was aanwezig. kan je me helpen?
- Orderdatum: Feb 18, 2018 15:16:05 PM
- Product: UGEE UG - 2150 P50S Pen Digital Painting Drawing Tablet
- Ordernummer: W1802181516057380
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: verschillende accesoires niet aanwezig.
- Voorkeur: Resend
pi_177941701
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 20:09 schreef cpt_muller het volgende:
Ik heb in februari een tekentablet besteld van ugee via jullie site. In de omschrijving stond dat deze kwam met een pen, een penhouder, een hdmi kabel, een vga kabel, een adapter, een draad om de pen op te laden, etc. vandaag is het pakketje aangekomen. Het was verpakt in 2 dozen waarvan 1 doos opengescheurd was en alleen de tablet was aanwezig. kan je me helpen?
- Orderdatum: Feb 18, 2018 15:16:05 PM
- Product: UGEE UG - 2150 P50S Pen Digital Painting Drawing Tablet
- Ordernummer: W1802181516057380
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: verschillende accesoires niet aanwezig.
- Voorkeur: Resend
Ik ga dit reeds doorgeven aan mijn collega's en proberen dit probleem op te lossen. Zou je mij daarnaast via een persoonlijk bericht foto's als bewijsmateriaal willen sturen.
pi_177942194
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 20:55 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik ga dit reeds doorgeven aan mijn collega's en proberen dit probleem op te lossen. Zou je mij daarnaast via een persoonlijk bericht foto's als bewijsmateriaal willen sturen.
Blijkbaar is het een vereiste van fok dat je 10 reacties achterlaat ergens en 7 dagen een account hebt voor je een pb kan sturen. Ik heb dit account vandaag aangemaakt dus kan ik die fotos niet sturen. Is er een andere manier om de fotos bij u te krijgen
pi_177946961
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 21:11 schreef cpt_muller het volgende:

[..]

Blijkbaar is het een vereiste van fok dat je 10 reacties achterlaat ergens en 7 dagen een account hebt voor je een pb kan sturen. Ik heb dit account vandaag aangemaakt dus kan ik die fotos niet sturen. Is er een andere manier om de fotos bij u te krijgen
Ik ga een ticket aan laten maken. Dan kan je via die weg foto's toevoegen :)
pi_177948765
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 11:38 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Nog niet, want door het tijdsverschil hadden mijn contactpersonen al weekend. Ik heb het wel al doorgegeven, maar ben nog in afwachting van antwoord :)
Zijn je contactpersonen alweer aan het werk? :)
pi_177954256
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 16:07 schreef foktopp het volgende:

[..]

Hoi, ik heb de ordernummer + datum via een prive bericht naar je gestuurd. Alvast hartelijk dank! :)
Helaas is het niet meer mogelijk om je bestelling alsnog door te laten gaan :(.

quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 07:10 schreef robbietobbie het volgende:

[..]

Zijn je contactpersonen alweer aan het werk? :)
Ja en ik heb reactie terug gekregen. Je zou er ook al een ticket over ontvangen moeten hebben als het goed is.
Je mag kiezen tussen resend of refund. Je dient wel eerst de product terug naar GB te sturen. Als je kiest voor een resend. Dan krijg je een nieuwe toegestuurd en de verzendkosten vergoed. Als je kiest voor refund dan krijg je het geld terug. Dit is wat ik zo heb doorgekregen, maar in je ticket moet het duidelijker staan als het goed is.

quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 08:36 schreef PassieWater het volgende:

[..]

Ik wil over een maand of 2 nog een notebook aanschaffen. Dus een kleine refund zou wel op z'n plaats zijn. Anders kijk ik bij "de concurrentie". Hij is niet slecht dus terug sturen hoeft nou ook weer niet.
Alvast bedankt voor de bemiddeling.
Ik heb hier ook inmiddels antwoord van terug.
Je mag kiezen voor $60 giftcard of coupon refund krijgen voor je volgende aankoop (komt beide eigenlijk op zelfde neer). Wat is je voorkeur :)
Lijkt me wel een mooie oplossing eigenlijk.

quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 21:11 schreef cpt_muller het volgende:

[..]

Blijkbaar is het een vereiste van fok dat je 10 reacties achterlaat ergens en 7 dagen een account hebt voor je een pb kan sturen. Ik heb dit account vandaag aangemaakt dus kan ik die fotos niet sturen. Is er een andere manier om de fotos bij u te krijgen
Je zou inmiddels een ticket in je account hierover ontvangen moeten hebben.

[ Bericht 16% gewijzigd door Gearbest op 20-03-2018 12:33:02 ]
pi_177955699
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 12:25 schreef Gearbest het volgende:

Ik heb hier ook inmiddels antwoord van terug.
Je mag kiezen voor $60 giftcard of coupon refund krijgen voor je volgende aankoop (komt beide eigenlijk op zelfde neer). Wat is je voorkeur :)
Lijkt me wel een mooie oplossing eigenlijk.

Als ik die dan wel in 1 keer kan besteden bij de aankoop van een laptop en niet 6 keer 10 dollar verspreid over 6 bestellingen dan vind ik dat HEEL ERG SCHAPPELIJK !!!!! Coupon is dan een code die ik bij een laptop bestelling kan invoeren ? Dan graag dat. HEEL ERG BEDANKT.
Heb helaas uitgevonden dat er nog iets is dat NIET werkt bij mijn versie van de laptop. Ik kan een gekochte SSD M.2 NIET als opstartschijf gebruiken, alleen als opslag....dat ligt dus echt aan de biosversie.......zucht.
pi_177959844
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 12:25 schreef Gearbest het volgende:

Ja en ik heb reactie terug gekregen. Je zou er ook al een ticket over ontvangen moeten hebben als het goed is.
Je mag kiezen tussen resend of refund. Je dient wel eerst de product terug naar GB te sturen. Als je kiest voor een resend. Dan krijg je een nieuwe toegestuurd en de verzendkosten vergoed. Als je kiest voor refund dan krijg je het geld terug. Dit is wat ik zo heb doorgekregen, maar in je ticket moet het duidelijker staan als het goed is.

Thanks, een resend klinkt al een stuk beter. Heb helaas nog geen ticket ontvangen, het laatste bericht is van vrijdag. Wat is het beleid m.b.t. de accessoires die erbij zaten? Zo net mogelijk inpakken of hoeven de gebruikte/aangebroken spullen niet mee terug?

Nogmaals bedankt voor de hulp!
pi_177961284
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 13:33 schreef PassieWater het volgende:

[..]

Als ik die dan wel in 1 keer kan besteden bij de aankoop van een laptop en niet 6 keer 10 dollar verspreid over 6 bestellingen dan vind ik dat HEEL ERG SCHAPPELIJK !!!!! Coupon is dan een code die ik bij een laptop bestelling kan invoeren ? Dan graag dat. HEEL ERG BEDANKT.
Heb helaas uitgevonden dat er nog iets is dat NIET werkt bij mijn versie van de laptop. Ik kan een gekochte SSD M.2 NIET als opstartschijf gebruiken, alleen als opslag....dat ligt dus echt aan de biosversie.......zucht.
Oke dan ga ik dat doorgeven.

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 16:17 schreef robbietobbie het volgende:

[..]

Thanks, een resend klinkt al een stuk beter. Heb helaas nog geen ticket ontvangen, het laatste bericht is van vrijdag. Wat is het beleid m.b.t. de accessoires die erbij zaten? Zo net mogelijk inpakken of hoeven de gebruikte/aangebroken spullen niet mee terug?

Nogmaals bedankt voor de hulp!
Heb je deze er apart bijbesteld of horen deze erbij. Als deze erbij horen zullen deze naar verwachting ook gewoon teruggestuurd moeten worden. Ik ga de resend doorgeven en melden dat je een ticket nog moet ontvangen.
pi_177961388
Bij mijn shipping information staat: Europe Railway Priority mail. Ik zie dit niet terug in de FP. Wat houdt dit in?
Neuj
pi_177961578
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 17:29 schreef HenkieSpankie het volgende:
Bij mijn shipping information staat: Europe Railway Priority mail. Ik zie dit niet terug in de FP. Wat houdt dit in?
Wat bedoel je er precies mee? De verzendmethode zelf of over een specifiek product?
Toevallig een step besteld?
pi_177965886
Hi,

Na altijd bij banggood te bestellen een een poging gewaagd bij gearbest :)

Betreft order W1803130350566060.. Op 13 Maart besteld.
DHL genomen om een snellere verzending te hebben maar valt me dit tegen...
Volgens mij is de dispatch date al 3x verschoven ondertussen.
Wat is nu het nut van een duurdere (en ik dacht snellere) verzending te nemen als ze je paketje zo lang ergens laten liggen voor ze het versturen?

Ik hoop dat mijn eerste duurdere bestelling bij gearbest niet de laatste gaat worden :S
pi_177967853
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 20:18 schreef Repelsteler het volgende:
Hi,

Na altijd bij banggood te bestellen een een poging gewaagd bij gearbest :)

Betreft order W1803130350566060.. Op 13 Maart besteld.
DHL genomen om een snellere verzending te hebben maar valt me dit tegen...
Volgens mij is de dispatch date al 3x verschoven ondertussen.
Wat is nu het nut van een duurdere (en ik dacht snellere) verzending te nemen als ze je paketje zo lang ergens laten liggen voor ze het versturen?

Ik hoop dat mijn eerste duurdere bestelling bij gearbest niet de laatste gaat worden :S
Dat is natuurlijk niet fijn om te horen. Heb je aub het trackingnummer voor mij? Dan ga ik even kijken wat er aan de hand is.
pi_177969040
[quote]0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 12:25 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Helaas is het niet meer mogelijk om je bestelling alsnog door te laten gaan :(.

Ah geeft niet, toch bedankt voor het uitzoeken! Ik zie dat er inmiddels een veel beter deal staat op gearbest voor deze laptop. Weliswaar 10euro duurder maar dan heb ik hem binnen 1 week ipv 4-5 weken!! Komt dat ff goed uit ;)
pi_177969161
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 21:04 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk niet fijn om te horen. Heb je aub het trackingnummer voor mij? Dan ga ik even kijken wat er aan de hand is.
Het vermelde nummer is 8305322001. Maar buiten een paar 'niet zichtbare images' valt er bij de tracking niet veel te zien :)
pi_177971898
Heb een paar kleinere dingetjes besteld,
Weet niet waarom maar op de website stond een levertijd van 15-28 dagen (werkdagen misschien zelfs) maar het laatste robotje zelfs na 7 dagen al ontvangen dus dat is wel erg snel :)
pi_177977196
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 17:37 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Wat bedoel je er precies mee? De verzendmethode zelf of over een specifiek product?
Toevallig een step besteld?
De verzendmethode..
Nee een 3D printer :)
Neuj
pi_177977757
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 17:23 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Oke dan ga ik dat doorgeven.

Hoe kan ik dat zien als het geregeld is want nu denkt GB dat ik de laptop terug wil sturen.... Moet ik daar nog op antwoorden of beter dat jij het verder oppakt? Het gaat nog steeds om order W1803071046475196 en ticket T18031602159.
pi_177982610
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 21:34 schreef foktopp het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 20 maart 2018 12:25 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Helaas is het niet meer mogelijk om je bestelling alsnog door te laten gaan :(.

Ah geeft niet, toch bedankt voor het uitzoeken! Ik zie dat er inmiddels een veel beter deal staat op gearbest voor deze laptop. Weliswaar 10euro duurder maar dan heb ik hem binnen 1 week ipv 4-5 weken!! Komt dat ff goed uit ;)
Geen probleem, daar ben ik hier tenslotte voor. Nou wat een geluk, ideaal! Dat komt zeer zeker goed uit, alvast veel plezier ermee! *O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 21:37 schreef Repelsteler het volgende:

[..]

Het vermelde nummer is 8305322001. Maar buiten een paar 'niet zichtbare images' valt er bij de tracking niet veel te zien :)
Bedankt! Ik ga hier snel achteraan en zodra ik meer over jouw order weet, laat ik je het direct weten, want met deze verzendmethode zou je normaalgesproken het pakket heel erg snel moeten ontvangen.

quote:
7s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 22:55 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Heb een paar kleinere dingetjes besteld,
Weet niet waarom maar op de website stond een levertijd van 15-28 dagen (werkdagen misschien zelfs) maar het laatste robotje zelfs na 7 dagen al ontvangen dus dat is wel erg snel :)
Deze levertijden zijn schattingen, maar het is fijn om te horen dat het pakketje binnen 7 dagen al is ontvangen. Veel plezier ermee! *O*

quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 09:06 schreef HenkieSpankie het volgende:

[..]

De verzendmethode..
Nee een 3D printer :)
Ahh oke, nu is het duidelijk :) Hier heb ik wat meer informatie voor je wat betreft deze verzendmethode en hoe het in zijn werk gaat:
Europe Railway Registered: Dit is een heel trage verzendmethode. Hierbij wordt je pakketje vervoerd per trein en komt dan aan in Polen. Nadat je pakketje in Polen is aangekomen zal je geen tracking updates meer krijgen. Je pakketje zal vanuit Polen naar Nederland/BelgiŽ verzonden worden. De verzending duurt in totaal ongeveer 6-7 weken.
De Tracking wordt gedaan door het postorderbedrijf waarmee je pakketje is verzonden. Wij hebben geen invloed wanneer deze de tracking updaten. Dit hebben wij dus niet in de hand.

quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 09:38 schreef PassieWater het volgende:

[..]

Hoe kan ik dat zien als het geregeld is want nu denkt GB dat ik de laptop terug wil sturen.... Moet ik daar nog op antwoorden of beter dat jij het verder oppakt? Het gaat nog steeds om order W1803071046475196 en ticket T18031602159.
De coupon zal geregeld worden en voor nu hoef je even niet op het ticket te reageren, aangezien ik hier al achteraan ga voor je :P Zodra dit geregeld is, zal je een bericht ontvangen in jouw ticket. Houd me wel aub op de hoogte!

[ Bericht 16% gewijzigd door Gearbest op 21-03-2018 14:01:14 ]
pi_177983123
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 17:23 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Heb je deze er apart bijbesteld of horen deze erbij. Als deze erbij horen zullen deze naar verwachting ook gewoon teruggestuurd moeten worden. Ik ga de resend doorgeven en melden dat je een ticket nog moet ontvangen.
Het gaat om zaken die erbij horen, zoals een rolletje filament. Ik zal alles zo goed mogelijk weer inpakken zodra ik de verdere instructies heb gekregen.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')