abonnement Unibet Coolblue
pi_178736959
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 08:14 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Het zou wel fijn zijn als u ons hier ook kort op de hoogte kan houden over hoe e.e.a. nu gaat aflopen en uiteindelijk opgelost gaat worden. Ik denk dat ik niet de enige ben die dit met gepaste interesse volgt.
Doe ik
pi_178737038
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 23:54 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Super :)
Je kan deze inderdaad aanmaken bij PostNL.
Ik zou zelf wel kiezen voor aangetekend verzenden met Track&Trace. Je moet voor jezelf afwegen of je het nog wilt laten verzekeren of niet, maar dat is een eigen keuze.
Je kan inderdaad gewoon betalen met IDeal. Je krijgt hier dan ook een bonnetje of factuur van. Deze dien je dan in het ticket door te geven (foto of pdf) en dan zal het geld overgemaakt worden naar de betalingsmanier die jij gebruikt hebt voor je bestelling op GB.
Voor de RMA zou ik deze zeker in de doos stoppen, maar zelf zou deze ook op de doos plakken.
Je kan de telefoon gewoon aan laten staan. Dit is geen probleem, want die valt vanzelf uit als de batterij op is :)

Hopelijk heb ik je vragen zo kunnen beantwoorden.
Bedankt,

Klopt het zoals ik de gegevens heb ingevuld bij het label van PostNL?

  CHI shopkeeper woensdag 25 april 2018 @ 20:37:17 #228
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_178740323
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 11:39 schreef figlio-del-commesso het volgende:

[..]

Ja, mails ontvang ik wel. In mijn SPAM folder zaten ze niet, daar had ik al gekeken. Thx
Ik heb je een PM gestuurd. Dan zou het opgelost moeten zijn :)

quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 07:51 schreef Erikplons het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 24 april 2018 05:18 schreef Gearbest het volgende:

Ik snap en begrijp je frustratie volkomen. We weten dat deze om "de hoek" zou liggen, maar helaas mogen we deze niet ophalen bij een pick-up point. Dit mede doordat er in het verleden dingen zijn gebeurd, zoals ophalen maar pakketje nooit bij GB brengen (lag er niet) en pakketje toch ineens kwijt. Nog aantal andere dingen ook en daardoor waren we wel genoodzaakt om het beleid aan te passen dat enkel pakketje aangenomen worden die naar ons nieuwe adres zijn gezonden. Ik begrijp dat dit ook lastig te begrijpen is, maar dit is een bescherming voor onszelf, maar ook voor jou pakketje.
Dit is dus inderdaad eigenlijk een normale gang van zaken. Normaal zou ook het juiste adres doorgegeven moeten worden en deze fout betreuren we dan ook dat de medewerker het oude adres heeft doorgegeven. Het pakketje zou ongeveer 14 dagen bij een Pick-Up point moeten liggen voordat het retour gaat. Daar zou het nu toch inmiddels bijna aan moeten zitten? Tevens vind ik het raar dat PostNL aangeeft niks te kunnen veranderen, zoals eerder retour zenden of adres aanpassen. Je hebt immers hun gekozen om de verzending te regelen en moeten toch nog invloed daarop hebben. Dat zei het uitbesteden heb jij niet in de hand. Dat is dan ook weer een ander punt helaas.
Ik kan dan ook niet meer doen dan dit helaas :(

[..]

Dank voor uw pogingen om mij met tekst en uitleg wat troost te bieden vanwege mijn wat Kafkaiaanse ervaringen met de klantenservice Gearbest. Hoe dan ook, onder aan de streep doet GB dus niets aan mijn probleem dat GB heeft veroorzaakt. En kennelijk moet ik begrijpen dat dat in dit geval "normaal" is en zelfs het beste om te voorkomen dat mijn laptop definitief kwijt raakt. Is moeilijk!
Maar het is niet anders. Laatste nieuws is dat in elk geval, na drie pogingen, PostNL wel in actie is gekomen door het starten van een zgn. "onderzoek". Wat dat inhoudt en waar dat toe leidt is niet geheel duidelijk, maar wel is duidelijk dat ik deze kwestie zich nog maanden voorttrekt. Ik wil u nogmaals danken en u hiermee niet langer lastig vallen.
Ik snap dat het moeilijk te bevatten is en zoals ik eerder zei doen we onderaan de streep wel wat. We zullen de kosten vergoeden van de verzending. Tevens kan je het naar Spanje sturen in plaats van naar China. Dit scheelt ook weer tijd (ook met de terugzending). Zo hopen we de verloren tijd toch nog wat goed te maken en ook de kosten te vergoeden.
Meer kunnen we helaas niet doen nee en dat lijkt me ook logisch naar aanleiding van mijn uitleg. Het is ook een bescherming van onszelf. We hebben nu niet voor niets een beleid en als we daar één keer van afwijken dan gebeurd het vaker. Dan heeft beleid ook geen nut/functie meer. Ik wil niet zeggen dat je pakketje anders kwijt wordt, maar ook ineens klachten gekregen van de mensen zelf van dit is niet mijn product of ineens beschadigd etc. Je kan het soms zo gek niet bedenken....
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 11:23 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik weet dat ik nog niet aan de termijn zit, maar ik ben niet gewend om zo lang op GB pakketjes te wachten.

Deze (W1803291147268174) is bijna 'n maand onderweg. Er zal weinig opzitten dan wachten, maar ik dacht ik meld 't toch even :)
Ik ben ook wel echt nieuwsgierig naar de uitkomst van PostNL. Hou ons zeker op de hoogte en als je pakketje terug is dan gaan we direct weer regelen voor Spanje.
Nogmaals onze excuses voor het verkeerde adres.
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 08:14 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Het zou wel fijn zijn als u ons hier ook kort op de hoogte kan houden over hoe e.e.a. nu gaat aflopen en uiteindelijk opgelost gaat worden. Ik denk dat ik niet de enige ben die dit met gepaste interesse volgt.
De oplossing is er eigenlijk al. Verzendkosten vergoed en kan het naar Spanje sturen als zijn pakketje terug is :)

quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 11:23 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik weet dat ik nog niet aan de termijn zit, maar ik ben niet gewend om zo lang op GB pakketjes te wachten.

Deze (W1803291147268174) is bijna 'n maand onderweg. Er zal weinig opzitten dan wachten, maar ik dacht ik meld 't toch even :)
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 13:41 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Ja hoor, net op dat moment valt 't pakketje op de deurmat :D
Zul je altijd zien natuurlijk. Fijn dat je het in ieder geval ontvangen hebt :)

quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 12:21 schreef aanvaardhet het volgende:
Hoi Gearbest, kan je eens nakijken waar m'n jas ergens is? Het is heel wat kouder deze week :)

- Orderdatum: Mar 19, 2018 20:58:47 PM
- Product: https://www.gearbest.com/(...)482.html?wid=1433363
- Ordernummer: W1803191458478301
- Tracking nummer (indien beschikbaar): NR15214953739223
- Verzendmethode: Netherlands Post Unregistered
- Probleem: Nog niets ontvangen
- Voorkeur: Resend

Alvast bedankt!
Het weer is zeker kouder en dan heb je wel een jas nodig inderdaad. Ik ga dit voor je nakijken en of we dit kunnen zien. Je hebt volgens mij voor unregistered gekozen.
Laatste update is als volgt.
03.04.2018 BELGIUM, the transfer of customs
Lijkt er dus op alsof het nog bij de douane ligt. Weet niet of het tegengehouden wordt of dat het doorkomt.

quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 18:09 schreef Maxjek95 het volgende:

[..]

Bedankt,

Klopt het zoals ik de gegevens heb ingevuld bij het label van PostNL?

[ afbeelding ]
Ik denk dat het wel klopt, maar geen huisnummer? Als dit de gegevens zijn die je hebt gekregen dan moet het wel kloppen verder :)
pi_178740407
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 20:37 schreef Gearbest het volgende:

Ik denk dat het wel klopt, maar geen huisnummer? Als dit de gegevens zijn die je hebt gekregen dan moet het wel kloppen verder :)
Nou dit staat zo in de ticket vermeld.
Vandaar dat ik het zo gekopieërd heb en geplakt heb bij "Straat".

Ik durf het nummer "9" niet eruit te halen en bij "Huisnummer" te plaatsen, want dalijk klopt het adres misschien niet meer?
Vandaar dat ik dit even hier vraag. Wat lijkt u het beste?
  CHI shopkeeper woensdag 25 april 2018 @ 21:14:02 #230
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_178741444
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 20:41 schreef Maxjek95 het volgende:

[..]

Nou dit staat zo in de ticket vermeld.
Vandaar dat ik het zo gekopieërd heb en geplakt heb bij "Straat".

Ik durf het nummer "9" niet eruit te halen en bij "Huisnummer" te plaatsen, want dalijk klopt het adres misschien niet meer?
Vandaar dat ik dit even hier vraag. Wat lijkt u het beste?
Ik zou het gewoon zo laten. Lijkt me wel duidelijk en bedrijfsnaam staat er ook bij.
pi_178743736
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 20:37 schreef Gearbest het volgende:

De oplossing is er eigenlijk al. Verzendkosten vergoed en kan het naar Spanje sturen als zijn pakketje terug is :)
Opgelost is het volgens mij als hij tzt gerepareerd terug is bij de klant, al dan niet met een een extraatje voor de klant voor het (extra) maanden lang wachten. Maar misschien gaat het sneller, ik ben benieuwd.
  CHI shopkeeper donderdag 26 april 2018 @ 00:03:50 #232
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_178746042
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 22:31 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Opgelost is het volgens mij als hij tzt gerepareerd terug is bij de klant, al dan niet met een een extraatje voor de klant voor het (extra) maanden lang wachten. Maar misschien gaat het sneller, ik ben benieuwd.
Dat is waar, maar de oplossing is er al. Moet alleen nog uitgevoerd worden. De kosten voor de verzending worden vergoed die normaal voor eigen rekening zouden zijn en de reparatie wordt in Spanje gedaan in plaats van China. Daar is de reparatietijd al korter dan China. Meer zal ik niet kunnen regelen helaas. Bij een reparatie moet je altijd wachten op het product. De enige vergissing is dat een medewerker het oude adres heeft doorgegeven. Een cruciale fout desalniettemin. We zullen het allemaal zien en niet te ver op de zaken vooruit lopen :)
Ik doe mijn best in ieder geval :)
pi_178758242
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 21:14 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik zou het gewoon zo laten. Lijkt me wel duidelijk en bedrijfsnaam staat er ook bij.
Bedankt.
Heb het pakketje net afgegeven bij een PostNL punt.

De verzendkosten waren ¤13,-. Ik heb het track&trace nummer en de tracking link in de ticket geplaatst.

Wanneer en hoe krijg ik deze verzendkosten teruggestort?
  CHI shopkeeper donderdag 26 april 2018 @ 19:35:15 #234
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_178758328
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 19:30 schreef Maxjek95 het volgende:

[..]

Bedankt.
Heb het pakketje net afgegeven bij een PostNL punt.

De verzendkosten waren ¤13,-. Ik heb het track&trace nummer en de tracking link in de ticket geplaatst.

Wanneer en hoe krijg ik deze verzendkosten teruggestort?
Super. Gelieve ook het bonnetje uploaden naar het ticket. Dan zullen ze dit uitbetalen. Dit is afhankelijk van de betaalmethode die je gebruikt hebt, maar zal wel een aantal dagen duren.
pi_178758366
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 19:35 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Super. Gelieve ook het bonnetje uploaden naar het ticket. Dan zullen ze dit uitbetalen. Dit is afhankelijk van de betaalmethode die je gebruikt hebt, maar zal wel een aantal dagen duren.
Ik heb geen bonnetje gekregen. Ik heb alleen de verzendlabel gekregen waarop staat dat dit ¤13 kostte. Verder heb ik bij het betalen via IDEAL (Rabobank) een bevestiging laten sturen naar mijn e-mail. Wellicht kan ik deze er nog bij geven?
  CHI shopkeeper donderdag 26 april 2018 @ 21:09:38 #236
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_178760596
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 19:37 schreef Maxjek95 het volgende:

[..]

Ik heb geen bonnetje gekregen. Ik heb alleen de verzendlabel gekregen waarop staat dat dit ¤13 kostte. Verder heb ik bij het betalen via IDEAL (Rabobank) een bevestiging laten sturen naar mijn e-mail. Wellicht kan ik deze er nog bij geven?
Dat is natuurlijk ook in orde. Gewoon beide meesturen in het ticket :)
  dinsdag 1 mei 2018 @ 09:29:34 #237
13864 dumb_8
call &HF37D
pi_178855938
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 05:18 schreef Gearbest het volgende:
Inmiddels een terugkoppeling gekregen. We gaan een onderzoek hiernaar starten en dit duurt helaas 5-10 werkdagen. Ik begrijp dat het zeer vervelend is en wij betreuren dit zelf ook. Helaas ligt dit ook buiten onze macht waardoor we wel genoodzaakt zijn om een onderzoek te starten.
Ik heb vandaag maar weer gevraagd hoe het met het onderzoek stond wat gearbest zelf zegt gestart te hebben op 4-4. Zeggen ze nu dat ik moet wachten tot de 27e totdat ik iets kan vragen. Beetje flauw dat ze dan zeggen dat ze een onderzoek starten terwijl ze eigenlijk niks doen

Ik neem aan dat jij ook nog niks meer weet?
  CHI shopkeeper woensdag 2 mei 2018 @ 12:00:24 #238
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_178887710
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 09:29 schreef dumb_8 het volgende:

[..]

Ik heb vandaag maar weer gevraagd hoe het met het onderzoek stond wat gearbest zelf zegt gestart te hebben op 4-4. Zeggen ze nu dat ik moet wachten tot de 27e totdat ik iets kan vragen. Beetje flauw dat ze dan zeggen dat ze een onderzoek starten terwijl ze eigenlijk niks doen

Ik neem aan dat jij ook nog niks meer weet?
Ze hebben mij gezegd dat het onderzoek van start is gegaan op 24/25-04. Er zijn dan net 5 werkdagen voorbij, zoals ik eerder zei zal dit ongeveer 5-10 werkdagen duren. Ik zal wel eens gaan navragen of er toch al een update is.
pi_178901760
Hoi,

Ik heb een probleem met een pakketje dat al bijna 2 maanden geleden verzonden is maar niet door mij is ontvangen. Ook staat de tracking al anderhalve maand stil.

Ik ben gewend dat Gearbest na 45-60 dagen met een oplossing komt, maar deze keer willen ze me 90 dagen laten wachten. Hebben jullie deze ervaring ook? Is dit een wijziging in hun support voorwaarden misschien?
  CHI shopkeeper donderdag 3 mei 2018 @ 12:18:07 #240
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_178910956
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 09:29 schreef dumb_8 het volgende:

[..]

Ik heb vandaag maar weer gevraagd hoe het met het onderzoek stond wat gearbest zelf zegt gestart te hebben op 4-4. Zeggen ze nu dat ik moet wachten tot de 27e totdat ik iets kan vragen. Beetje flauw dat ze dan zeggen dat ze een onderzoek starten terwijl ze eigenlijk niks doen

Ik neem aan dat jij ook nog niks meer weet?
Ik heb bericht terug gekregen dat DPD nog steeds niet weet waar het pakketje gebleven is...
Ik kan voor je een resend klaarzetten die op 27 mei verzonden zal worden. Helaas kan ik er niet voor zorgen dat dit versneld wordt... Gelieve dit even te laten weten dan ga ik ervoor zorgen dat de resend op 27 mei verzonden gaat worden?

quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 21:54 schreef eddepetfokt het volgende:
Hoi,

Ik heb een probleem met een pakketje dat al bijna 2 maanden geleden verzonden is maar niet door mij is ontvangen. Ook staat de tracking al anderhalve maand stil.

Ik ben gewend dat Gearbest na 45-60 dagen met een oplossing komt, maar deze keer willen ze me 90 dagen laten wachten. Hebben jullie deze ervaring ook? Is dit een wijziging in hun support voorwaarden misschien?
Het beleid is niet aangepast en dit is ook niet netjes. Na 60 dagen regel ik een resend voor je. Ik heb deze nu ook meerdere keren aangekaart dus mijn contactpersoon is ervan op de hoogte :). Ook heb ik al aangegeven dat we dan de resend willen met je originele gekozen verzendmethode en niet deze die nu is gebruikt....
pi_178911778
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 12:18 schreef Gearbest het volgende:

[..]


[..]

Het beleid is niet aangepast en dit is ook niet netjes. Na 60 dagen regel ik een resend voor je. Ik heb deze nu ook meerdere keren aangekaart dus mijn contactpersoon is ervan op de hoogte :). Ook heb ik al aangegeven dat we dan de resend willen met je originele gekozen verzendmethode en niet deze die nu is gebruikt....
Dank je wel voor de moeite en ook bedankt voor je dm. Ik hoop dat het snel opgelost is.
pi_178920478
- Orderdatum: 26-04-2018
- Product: Vaporesso Revenger X 220W TC Kit with NRG Tank - RED
- Ordernummer: 18042600925012086509
- Tracking nummer (indien beschikbaar): -
- Verzendmethode: week ik niet meer
- Probleem: de transactie duurde veel te lang, hierdoor werd mijn bestelling geannuleerd terwijl het bedrag al af is gehaald van mijn rekening.
- Voorkeur: graag wil ik hier voor een refund.

mocht u het bewijs nodig hebben, hier zijn een paar afbeeldingen van mijn transactie.

http://i66.tinypic.com/23jw5g.jpg

http://i65.tinypic.com/atm52g.jpg

http://i67.tinypic.com/2kqxoz.jpg

[ Bericht 22% gewijzigd door ThaiT.20819 op 03-05-2018 20:05:46 (afbeelding werke te niet) ]
  CHI shopkeeper donderdag 3 mei 2018 @ 20:59:23 #243
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_178921605
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 12:52 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Dank je wel voor de moeite en ook bedankt voor je dm. Ik hoop dat het snel opgelost is.
Ik ook :)

quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 20:04 schreef ThaiT.20819 het volgende:
- Orderdatum: 26-04-2018
- Product: Vaporesso Revenger X 220W TC Kit with NRG Tank - RED
- Ordernummer: 18042600925012086509
- Tracking nummer (indien beschikbaar): -
- Verzendmethode: week ik niet meer
- Probleem: de transactie duurde veel te lang, hierdoor werd mijn bestelling geannuleerd terwijl het bedrag al af is gehaald van mijn rekening.
- Voorkeur: graag wil ik hier voor een refund.

mocht u het bewijs nodig hebben, hier zijn een paar afbeeldingen van mijn transactie.

http://i66.tinypic.com/23jw5g.jpg

http://i65.tinypic.com/atm52g.jpg

http://i67.tinypic.com/2kqxoz.jpg
Oke ik ga het doorgeven en ga proberen te regelen dat het geld terug op je PayPal. Je al hier snel een ticket over ontvangen.
pi_178922704
Hoi @Gearbest,

Heb even geleden een telefoon gekocht (doet het super!). En ik heb hem laten vallen, glas kapot etc. Nu had ik een verzekering afgesloten en hij ligt nu in het reparatiecentrum. Er wordt nu gevraagd om een bestelbevestiging waar ook de IMEI in staat. Deze kan ik nergens vinden, kan jij wat voor me regelen?

Ordernummer is W1709141017327706.

Alvast bedankt,
Louis
  vrijdag 4 mei 2018 @ 11:21:49 #245
13864 dumb_8
call &HF37D
pi_178930919
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 12:18 schreef Gearbest het volgende:
Ik heb bericht terug gekregen dat DPD nog steeds niet weet waar het pakketje gebleven is...
Ik kan voor je een resend klaarzetten die op 27 mei verzonden zal worden. Helaas kan ik er niet voor zorgen dat dit versneld wordt... Gelieve dit even te laten weten dan ga ik ervoor zorgen dat de resend op 27 mei verzonden gaat worden?
Ik neem aan dat een resend betekend dat er een 2e exemplaar opgestuurd gaat worden? In dat geval ben ik akkoord.
  CHI shopkeeper vrijdag 4 mei 2018 @ 12:00:40 #246
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_178931528
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 20:04 schreef ThaiT.20819 het volgende:
- Orderdatum: 26-04-2018
- Product: Vaporesso Revenger X 220W TC Kit with NRG Tank - RED
- Ordernummer: 18042600925012086509
- Tracking nummer (indien beschikbaar): -
- Verzendmethode: week ik niet meer
- Probleem: de transactie duurde veel te lang, hierdoor werd mijn bestelling geannuleerd terwijl het bedrag al af is gehaald van mijn rekening.
- Voorkeur: graag wil ik hier voor een refund.

mocht u het bewijs nodig hebben, hier zijn een paar afbeeldingen van mijn transactie.

http://i66.tinypic.com/23jw5g.jpg

http://i65.tinypic.com/atm52g.jpg

http://i67.tinypic.com/2kqxoz.jpg
Ik heb zojuist doorgekregen dat het ordernummer niet klopt. Kan je even nakijken of het ordernummer correct is?
Zou je ook de transactie ID van PayPal via een PM willen sturen :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 11:21 schreef dumb_8 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat een resend betekend dat er een 2e exemplaar opgestuurd gaat worden? In dat geval ben ik akkoord.
Ja dan gaat een nieuw exemplaar opgestuurd worden :)
Dan ga ik dat vast klaarzetten.

quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 21:37 schreef louis-lau het volgende:
Hoi @Gearbest,

Heb even geleden een telefoon gekocht (doet het super!). En ik heb hem laten vallen, glas kapot etc. Nu had ik een verzekering afgesloten en hij ligt nu in het reparatiecentrum. Er wordt nu gevraagd om een bestelbevestiging waar ook de IMEI in staat. Deze kan ik nergens vinden, kan jij wat voor me regelen?

Ordernummer is W1709141017327706.

Alvast bedankt,
Louis
Fijn om te horen dat je tevreden bent over het toestel. Wel heel jammer dat je deze hebt laten vallen. Normaal staat het IMEI nummer niet in de bestelbevestiging. Zou je mij het IMEI nummer via een PM willen sturen dan ga ik vragen of ze deze in de factuur kunnen zetten. Ik weet niet of het mogelijk is, maar ga het vragen.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 13:14:15 #247
13864 dumb_8
call &HF37D
pi_178932977
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:00 schreef Gearbest het volgende:
Ja dan gaat een nieuw exemplaar opgestuurd worden :)
Dan ga ik dat vast klaarzetten.
Thanks. Laten we hopen dat het nu wel netjes afgeleverd wordt door de DPD.
pi_178938903
[quote]0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:00 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik heb zojuist doorgekregen dat het ordernummer niet klopt. Kan je even nakijken of het ordernummer correct is?
Zou je ook de transactie ID van PayPal via een PM willen sturen :)

wat betreft mijn order nummer
Order No: 18042600925012086509


ik ben hier nieuw en ik weet niet hoe ik een PM moet sturen.

[ Bericht 2% gewijzigd door ThaiT.20819 op 04-05-2018 21:10:17 ]
pi_178940454
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 20:04 schreef ThaiT.20819 het volgende:
- Orderdatum: 26-04-2018
- Product: Vaporesso Revenger X 220W TC Kit with NRG Tank - RED
- Ordernummer: 18042600925012086509
- Tracking nummer (indien beschikbaar): -
- Verzendmethode: week ik niet meer
- Probleem: de transactie duurde veel te lang, hierdoor werd mijn bestelling geannuleerd terwijl het bedrag al af is gehaald van mijn rekening.
- Voorkeur: graag wil ik hier voor een refund.

mocht u het bewijs nodig hebben, hier zijn een paar afbeeldingen van mijn transactie.

http://i66.tinypic.com/23jw5g.jpg

http://i65.tinypic.com/atm52g.jpg

http://i67.tinypic.com/2kqxoz.jpg
ik kan helaas geen PM sturen omdat ik pas 2 dagen een account heb.

maar wat betreft paypal ID en Ordernummer:
Order No: 18042600925012086509 ( het product is al geannuleerd dus het kan zijn dat het niet meer in het systeem zit)

[ Bericht 1% gewijzigd door ThaiT.20819 op 04-05-2018 21:10:01 ]
  CHI shopkeeper vrijdag 4 mei 2018 @ 20:56:56 #250
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_178942559
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 19:16 schreef ThaiT.20819 het volgende:

[..]

ik kan helaas geen PM sturen omdat ik pas 2 dagen een account heb.

maar wat betreft paypal ID en Ordernummer:
Order No: 18042600925012086509 ( het product is al geannuleerd dus het kan zijn dat het niet meer in het systeem zit)
Zou je er anders een screenshot van maken?
Je PayPal Transactie ID is niet je PayPal login! Beste is deze gegevens te verwijderen in je vorige berichten omwille van je eigen privacy redenen!

Je krijgt je Transactie ID als volgt.
Je logt in op je PayPal account. Je klikt op de betaling en onder Transactiereferentie zie je een nummer staan. Zou je dit nummer kunnen geven?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')