abonnement Unibet Coolblue
pi_177578516
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 16:12 schreef Kyran het volgende:

[..]

Crap, helemaal gemist. Ik zal even gaan scrollen dan :D
Je kunt het beter even op Reddit terug zoeken. Daar is een samenvatting.

Het was in de normale groep. Niet de serious groep
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 3 maart 2018 @ 16:33:39 #252
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177578849
Antwoorden van Sunny
quote:
I am going to have a speech about next generation of public blockchain very soon but I was told that there are some FUDs about our Financial report?

OK, I have about 30 minutes, and after that, I will try to get Kevin to continue to communicate here

VeChain Foundation didn't sell any VETs to open market and we are not going to do so as well.

Secondly, around 85% of enterprise investment was agreed and settled along ICO time which was last Aug. And it took a while for them to figure out how to manage the wallet and digital assets (quite traditional enterprises) and we just made the transfer in last quater. And they all agreed to lock up for long time.

Third, The foundation is setting up new rules and regulations for future enterprises purchase, we still need to figure out more details but generally we will require the entperise to buy from open market which will be the case anyway after full circulation

Fourth, in terms of 9.5m to team, and actually it was for 2 quarters defined by rules in "not-a-white-paper" from the begining. As matter of fact, all of top management team had signed the lock-up agreement for the first two quarters and I believe we are going to continue to do in the following quarters

Anyway, last but not least, we will do a formal business AMA to answer questions from you guys in a more professional way very soon

We are going to release the explorer for VeChainThor as well and I am sure you will have the information you need, even including VeThor situation of entire network as well

As stated in our development plan before ICO, we have budget to manage that part both in ETH and VET. I am glad that more and more partners, whatever business and techincal, are willing to accept VET as the payment settlement to show they are confident about VET!

Be aware of the fact that VET prices goes up quite fast in the past 6 months. And we cannot use the current price or highest price to judget the budget spending but referring to the price when the collaboration agreement happens.

As matter of fact, those instititions and enterprse are quite smart people and asking for VET as payment settlement at the early stage, even in the tough period after Sep 4th. They knew the value of VET and prefer to use VET other than ETH at that time. well, I would do the same. That's why even personally, I did not get any VET package from foundation yet as all top management locked up, but I did and I am buying as much I can from open market personally. Honestly, it's quite private and I did not want to share this before.
Antwoorden van Kevin
quote:
This enterprise investor pool was meant to be invested by the our strategic partners, from day 1 of our ico.

I will do an interview with boxmining next week, hope to provide more clarity. You can leave your questions in his reddit thread.

Vraag: What about the R&D and Business Development? Where are you getting funds from?
Antwoord: That would be the proceeds we got from the ico

The foundation never sold vet in open market. That’s what the ETHs are for

That’s correct. We are not that stupid to sell VET to any enterprise who knocks our door. As stated in the financial report, we only allow strategic partners who are committed to helping the ecosystem to invest in that pool.

We use ETH when we need to pay in fiat.

Actually a lot of our business development, market promotion, business partners are willing to accept vet

The Expenditure of VeChain Foundation is paid via our reserve of either ETH or VET. some expenses are paid via selling ETH for Fiat and then paid out. Some expenses are paid via VET transfer only. These expenses includes both operational and partnership/broker fees (business development uses).
pi_177578991
kan menigeen bedrijf nog wat van leren!

en:

we will require the entperise to buy from open market which will be the case anyway after full circulation.

dat betekent dat die koers uiteindelijk een keer omhoog moet!
nee niet binnen 2 weken maar op termijn.
pi_177581403
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:59 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Nouja je moet natuurlijk verkopen en dan eerst hopen dat hij gaat dalen. Verkoop jij en de koers gaat stijgen dan verlies je weer.
Dit idd.
[P]otverdorie
pi_177585796
edit: zit hier verkeerd met mijn vraag
pi_177586671
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 18:36 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Dit idd.
Ik ben een hodler van VEN maar je kunt nu zeer makkelijk alles verkopen en terugkopen op lagere koers. Al paar keer gedaan en zeker 30-40% extra ven mee gepakt. De koers is juist heel voorspelbaar en de eerste weken zeker niet boven 0,0006 btc
Vakman pur sang
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 3 maart 2018 @ 21:55:05 #257
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177587620
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ik ben een hodler van VEN maar je kunt nu zeer makkelijk alles verkopen en terugkopen op lagere koers. Al paar keer gedaan en zeker 30-40% extra ven mee gepakt. De koers is juist heel voorspelbaar en de eerste weken zeker niet boven 0,0006 btc
Als je op 0.00058 hebt verkocht was het een mooie zet, zelfs op 0.0005 of 0.00045, maar nu ben je te laat om te verkopen in mijn ogen. Het gaat niet meer veel lager, weer een event binnenkort, BTC lijkt aan te sterken. Gaat binnenkort wel weer omhoog.
pi_177589265
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 21:55 schreef Kyran het volgende:

[..]

Als je op 0.00058 hebt verkocht was het een mooie zet, zelfs op 0.0005 of 0.00045, maar nu ben je te laat om te verkopen in mijn ogen. Het gaat niet meer veel lager, weer een event binnenkort, BTC lijkt aan te sterken. Gaat binnenkort wel weer omhoog.
Ja nu wel ja 😂
Vakman pur sang
pi_177592461
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ik ben een hodler van VEN maar je kunt nu zeer makkelijk alles verkopen en terugkopen op lagere koers. Al paar keer gedaan en zeker 30-40% extra ven mee gepakt. De koers is juist heel voorspelbaar en de eerste weken zeker niet boven 0,0006 btc
De markt proberen te timen is bijna altijd een slecht idee. Het gaat een paar keer goed, maar op een gegeven moment koop je op een hoogtepunt en staat je investering onder water.
[P]otverdorie
pi_177592893
Denk dat het na het weekend wel wat beter wordt. Ik zou niet nu nog je VEN gaan dumpen.

[ Bericht 91% gewijzigd door kthxbye op 04-03-2018 03:03:42 ]
  Moderator / Redactie Sport zondag 4 maart 2018 @ 03:11:48 #261
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177592927
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 02:55 schreef kthxbye het volgende:
Denk dat het na het weekend wel wat beter wordt. Ik zou niet nu nog je VEN gaan dumpen.
^O^
pi_177594330
prijs manipulatie door grotere spelers tot mainnet misschien met wat kleine pumpjes voor die tijd.
en tot die tijd blijven huilen over de koers.
pi_177594385
Ik heb alles in VEN gegooid!

Ik kijk over 3 jaar wel weer.

Groetjes!
pi_177594491
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 09:41 schreef Hghlighter_ het volgende:
Ik heb alles in VEN gegooid!

Ik kijk over 3 jaar wel weer.

Groetjes!
3 jaar.....held ^O^
pi_177594866
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 09:39 schreef Predator38 het volgende:
prijs manipulatie door grotere spelers tot mainnet misschien met wat kleine pumpjes voor die tijd.
en tot die tijd blijven huilen over de koers.
Waarom zou mainnet dit veranderen? Partnerships op het event hadden ook geen effect.

Kijk, LN en BTC, steeds meer acceptatie dat BTC ook een betaalmiddel wordt. Dat maakt BTC op een gegeven moment onhoudbaar qua koers. Iedereen heeft iets aan het hebben van bitcoin.

Maar wat hebben miljarden mensen aan het bezit van een VEN coin? Enkel omdat ze rijk denken te kunnen worden? Omdat Vechain in de B2B een revolutie wordt? Juist daarom blijft die koers onderheven aan manipulatie. Gros heeft geen kut aan VEN behalve als verdienmodel. Maar jij en ik gaan die koers niet omhoog brengen, dan moet je hodlers hebben. En whales verdienen liever geld met pump en dumps.
pi_177595026
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 10:03 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Waarom zou mainnet dit veranderen? Partnerships op het event hadden ook geen effect.

Kijk, LN en BTC, steeds meer acceptatie dat BTC ook een betaalmiddel wordt. Dat maakt BTC op een gegeven moment onhoudbaar qua koers. Iedereen heeft iets aan het hebben van bitcoin.

Maar wat hebben miljarden mensen aan het bezit van een VEN coin? Enkel omdat ze rijk denken te kunnen worden? Omdat Vechain in de B2B een revolutie wordt? Juist daarom blijft die koers onderheven aan manipulatie. Gros heeft geen kut aan VEN behalve als verdienmodel. Maar jij en ik gaan die koers niet omhoog brengen, dan moet je hodlers hebben. En whales verdienen liever geld met pump en dumps.
Ik vraag me wel af waarom jij ven hebt?
  zondag 4 maart 2018 @ 10:10:38 #267
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_177595050
Je hebt er inderdaad niks aan. Waardeloze coin met een waardeloos economisch model. Speeltje voor enterprises die dan lekker hip doen omdat ze iets met de bloktjeen doen.

Vensterbank.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_177595067
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 10:09 schreef woxxel het volgende:

[..]

Ik vraag me wel af waarom jij ven hebt?
Ik ben wel blij met het rendement bij 8 tot 12 usd:)
pi_177595092
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 10:03 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Waarom zou mainnet dit veranderen? Partnerships op het event hadden ook geen effect.

Kijk, LN en BTC, steeds meer acceptatie dat BTC ook een betaalmiddel wordt. Dat maakt BTC op een gegeven moment onhoudbaar qua koers. Iedereen heeft iets aan het hebben van bitcoin.

Maar wat hebben miljarden mensen aan het bezit van een VEN coin? Enkel omdat ze rijk denken te kunnen worden? Omdat Vechain in de B2B een revolutie wordt? Juist daarom blijft die koers onderheven aan manipulatie. Gros heeft geen kut aan VEN behalve als verdienmodel. Maar jij en ik gaan die koers niet omhoog brengen, dan moet je hodlers hebben. En whales verdienen liever geld met pump en dumps.
Thor = meer holders
en als mainnet uitkomt gaan er nogal wat zaken veranderen wat de koers gaat beinvloeden.

( staat niet in promo tweets en papers maar even wat meer uitzoek en lees werk )
heeft hier al eens gestaan ook zelfs dus ik ga het niet WEER compleet uitleggen, tevens zal je het ook wel weer gaan tegenspreken.

en denk je nou niet dat de grotere investeerders die nu de prijs manipuleren niet willen dat die prijs omhoog gaat ? denk je dat ze met bags willen blijven zitten zonder enig rendement ?

B2B heb ik al eens een voorbeeld van gegeven, ook qua koers.
er zijn zat groei mogelijkheden voor B2B en misschien wel meer dan B2C

dus daarom :7

je kan beter gewoon je VEN verkopen en simpele pumps gaan chasen .....en het levert meer op en je hoeft ook niet zoveel uit te zoeken.

[ Bericht 3% gewijzigd door Predator38 op 04-03-2018 10:25:38 ]
pi_177595408
MIjn XLM winsten weer vol in VEN gestoken. Dit moet een ATL vanaf 01-01-2018 zijn. Nu steady up.

Ps.
Op bovenstaande. Heeft het voor VEN zin dat miljarden mensen coins bezitten? Nee! Het blijft een niche markt, vechain gaat door de Thor generators een stabiele blockchain aanhouden tot het punt dat de blockchain daadwerkelijk voor b2b tracking wordt ingezet.
Tot die tijd hebben ze veel poen nodig die wordt afgeroomd van het geld wat in ven wordt gepompt.
Sunny is liever vandaag dan morgen af van de ven handelaren.
Vakman pur sang
pi_177595517
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 10:26 schreef Lospedrosa het volgende:
MIjn XLM winsten weer vol in VEN gestoken. Dit moet een ATL vanaf 01-01-2018 zijn. Nu steady up.

Ps.
Op bovenstaande. Heeft het voor VEN zin dat miljarden mensen coins bezitten? Nee! Het blijft een niche markt, vechain gaat door de Thor generators een stabiele blockchain aanhouden tot het punt dat de blockchain daadwerkelijk voor b2b tracking wordt ingezet.
Tot die tijd hebben ze veel poen nodig die wordt afgeroomd van het geld wat in ven wordt gepompt.
Sunny is liever vandaag dan morgen af van de ven handelaren.
klopt, is een ATL in BTC

wat heeft het voor Apple, Facebook, Amazon zin dat er miljoenen mensen die aandelen bezitten ?????? ze hebben liever alleen maar grote hedge funds.

gewoon omdat het kan, ( aandelenmarkt, cryptocurrency markt ) en wat ik al zei met VET gaat er nogal wat veranderen.

niet dat gelijk de koers omhoog gaat schieten maar op termijn is het goed.

De Vechain blockchain is trouwens heel veel meer dan alleen maar b2b tracking.
( bijvoorbeeld Dapps, ICO's )

BitOcean ICO op VET blockchain:

VeChain has finalized the terms of a strategic partnership with BitOcean. BitOcean is an ATM solution selling cryptocurrencies nationwide across both China and Japan.

As one of the fastest growing solution, BitOcean is one of the first cryptocurrency exchanges to become fully licensed by the Japan's Financial Services Authority (FSA).
This government license is a major milestone towards BitOcean's ascent to becoming one of the largest platforms with fiat/cryptocurrency trading pairs with location based ATM networks and digital exchange in the world.


of is dat ook eens niche markt crpyto automaten die goedgekeurd zijn door FSA die op de vechain blockchain draaien ?
uiteindelijk gaan particulieren dus gebruik maken van de Vechain blockchain ( indirect )

maar ik ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee om alles te verklaren en het uit te leggen aan mensen die de moeite niet eens nemen om wat informatie tot zich te nemen.

We gaan het vanzelf zien of het een shitcoin is, over 6 maanden zien we waar de koers op staat

[ Bericht 2% gewijzigd door Predator38 op 04-03-2018 11:11:53 ]
  zondag 4 maart 2018 @ 11:01:36 #272
61320 TwztId
ja toch..
pi_177596130
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 09:47 schreef Predator38 het volgende:

[..]

3 jaar.....held ^O^
Denk dat ie max volgende week alweer de koers bekijkt.
  Moderator / Redactie Sport zondag 4 maart 2018 @ 11:09:34 #273
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177596283
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 10:31 schreef Predator38 het volgende:

[..]

klopt, is een ATL in BTC

wat heeft het voor Apple, Facebook, Amazon zin dat er miljoenen mensen die aandelen bezitten ?????? ze hebben liever alleen maar grote hedge funds.

gewoon omdat het kan, ( aandelenmarkt, cryptocurrency markt ) en wat ik al zei met VET gaat er nogal wat veranderen.

niet dat gelijk de koers omhoog gaat schieten maar op termijn is het goed.

De Vechain blockchain is trouwens heel veel meer dan alleen maar b2b tracking.
( bijvoorbeeld Dapps, ICO's )

BitOcean ICO op VET blockchain:

VeChain has finalized the terms of a strategic partnership with BitOcean. BitOcean is an ATM solution selling cryptocurrencies nationwide across both China and Japan.

As one of the fastest growing solution, BitOcean is one of the first cryptocurrency exchanges to become fully licensed by the Japan's Financial Services Authority (FSA).
This government license is a major milestone towards BitOcean's ascent to becoming one of the largest platforms with fiat/cryptocurrency trading pairs with location based ATM networks and digital exchange in the world.


maar ik ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee om alles te verklaren en het uit te leggen aan mensen die de moeite niet eens nemen om wat informatie tot zich te nemen.

We gaan het vanzelf zien of het een shitcoin is, over 6 maanden zien we waar de koers op staat

Ik denk dat een paar hier goed hun best hebben gedaan om uit te leggen waarom ze denken dat VEN een prima hodl coin is. Sommigen willen het niet begrijpen en kijken liever dagelijks naardde koersen. Prima, ieder zijn ding, maar ik denk inderdaad dat wij niet verplicht moeten voelen om maar uitleg te blijven geven.

Ben er nu ook wel klaar mee, alles is gezegd, zowel voor- als tegenstanders vallen in herhaling,dus ik ga het bij het posten van nieuws en beantwoorden van serieuze vragen houden vanaf nu.

Edit: Wanneer was die FoodExpo trouwens? Zou DNV GL donderdag praten?

[ Bericht 1% gewijzigd door Evenstar op 04-03-2018 11:46:50 ]
pi_177598856
8 maart
pi_177599102
Ik heb gisteren ven bijgekocht. Ik was toch van plan om te wachten tot ie weer op 5500 staat, dus als ie daar nu op komt heb ik in ieder geval met deze aankoop alvast winst.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')