abonnement Unibet Coolblue
pi_177632353
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 23:38 schreef Weissmania het volgende:
I aint sayin she a golddigger...
Maar echt _O- _O-
-
pi_177632354
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 23:39 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ook typisch: gierige mannen die het gooien op golddigger. Ken je de definitie van golddigger wel? Mijn eten betalen wil nog niet zeggen dat ik een golddigger ben, dat gaat namelijk om hele andere bedragen. :')
Met iemand trouwen omdat hij een dure auto heeft _O-
pi_177632360
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 23:39 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Het valt mij op dat alleen profiteurs met dit soort onzin aan komen zetten met bewijzen enzo. Echt een profiteur ben jij.
True _O-
-
pi_177632365
quote:
10s.gif Op maandag 5 maart 2018 23:44 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Met iemand trouwen omdat hij een dure auto heeft _O-
Beter opletten schatje. Hij heeft geen hele dure auto.
pi_177632368
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 23:40 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Oh ja, man die het etentje betaalt is ook echt profiteren. _O-
Wel wanneer jij het voorafgaand ‘verwacht’! Waarom moet een man zich bewijzen en jij als vrouw niet?
-
  dinsdag 6 maart 2018 @ 00:04:31 #256
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_177632594
pi_177632637
  dinsdag 6 maart 2018 @ 00:59:57 #258
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_177633099
Wat is er mis met kosten delen? Ik zou me nogal bezwaard voelen als iemand die ik niet ken alles voor mij betaalt. Dat verandert overigens zodra er sprake is van een relatie _O- *)

Dat een man voor jou betaalt zegt naar mijn mening vrij weinig en het biedt geen garanties.
With the stars as her umbrella
pi_177634943
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 00:59 schreef -Miauw- het volgende:
Wat is er mis met kosten delen? Ik zou me nogal bezwaard voelen als iemand die ik niet ken alles voor mij betaalt. Dat verandert overigens zodra er sprake is van een relatie _O- *)

Dat een man voor jou betaalt zegt naar mijn mening vrij weinig en het biedt geen garanties.
Er is niks mis mee. Ik stel het zelf ook altijd voor en vind het ook helemaal niet erg, zeker als ik een date niet voor herhaling vatbaar vind, maar vaak mag ik letterlijk niet betalen van de man en daar hou ik wel van. Tuurlijk ben ik geëmancipeerd en kan ik prima zelf betalen, maar het is voor mij net zoiets als een deur voor me open houden, of me voor laten gaan. Het geeft voor mij aan dat de man zorgzaam is en me met respect behandelt en iets voor me over heeft. En of het nou gaat om een kop koffie of een etentje, dat maakt niet uit. Maar als een man voorstelt om voor een eerste date uit eten te gaan én betaalt, dan heeft dat meer waarde dan een man die een kop koffie wil drinken en de rekening wil splitten.
Sarcasme. Herken het.
pi_177634952
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 23:14 schreef twiFight het volgende:

[..]

Je snapt niet wat ze bedoelen.
Het punt is dat, wanneer bij de ontmoeting blijkt dat ze geen klamme mossel/stijve plasser krijgen van de ander, ze het etentje zonde van de tijd vinden, omdat het stiekem bij iedereen toch draait om het uiterlijk. Dat het dan alsnog een gezellig etentje kan zijn boeit niet, want daar draaide het niet om. Maar "het wordt niks" is wat meer sociaal geaccepteerd om te zeggen.
Ja maar dat is toch stom? Waarom moet een date zonde van de tijd zijn? Ga er gewoon met een open, positieve houding in en maak er een leuke avond van. Dat is nooit zonde van je tijd en dan hoef je je ook niet druk te maken om wel/niet betalen, fooddiggers en allevrouwenzijnhoeren, want het was een leuke avond, ook als er niks uit voortvloeit.
Sarcasme. Herken het.
pi_177634953
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 23:33 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Nee hoor, het heeft zijn grenzen. Een man is een man en moet zijn plek kennen. Ik heb ook gewoon bruidsschat gehad, heel simpel.
Hoeveel kamelen was je waard?

Sorry, slechte grap maar kon het niet laten.
pi_177634960
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 06:45 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Er is niks mis mee. Ik stel het zelf ook altijd voor en vind het ook helemaal niet erg, zeker als ik een date niet voor herhaling vatbaar vind, maar vaak mag ik letterlijk niet betalen van de man en daar hou ik wel van. Tuurlijk ben ik geëmancipeerd en kan ik prima zelf betalen, maar het is voor mij net zoiets als een deur voor me open houden, of me voor laten gaan. Het geeft voor mij aan dat de man zorgzaam is en me met respect behandelt en iets voor me over heeft. En of het nou gaat om een kop koffie of een etentje, dat maakt niet uit. Maar als een man voorstelt om voor een eerste date uit eten te gaan én betaalt, dan heeft dat meer waarde dan een man die een kop koffie wil drinken en de rekening wil splitten.
Waarom heeft een man die betaald meer waarde voor jou dan?
  dinsdag 6 maart 2018 @ 06:56:39 #263
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_177634964
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 06:55 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Waarom heeft een man die betaald meer waarde voor jou dan?
Dat staat in de tekst die je quote?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_177634971
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 06:56 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat staat in de tekst die je quote?
In de laatste zinnen schrijft ze dat een man die de date betaald meer waarde heeft.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 07:00:10 #265
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_177634976
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 06:58 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

In de laatste zinnen schrijft ze dat een man die de date betaald meer waarde heeft.
En iets daarboven waarom.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 6 maart 2018 @ 07:07:20 #266
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_177634991
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 06:45 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Er is niks mis mee. Ik stel het zelf ook altijd voor en vind het ook helemaal niet erg, zeker als ik een date niet voor herhaling vatbaar vind, maar vaak mag ik letterlijk niet betalen van de man en daar hou ik wel van. Tuurlijk ben ik geëmancipeerd en kan ik prima zelf betalen, maar het is voor mij net zoiets als een deur voor me open houden, of me voor laten gaan. Het geeft voor mij aan dat de man zorgzaam is en me met respect behandelt en iets voor me over heeft. En of het nou gaat om een kop koffie of een etentje, dat maakt niet uit. Maar als een man voorstelt om voor een eerste date uit eten te gaan én betaalt, dan heeft dat meer waarde dan een man die een kop koffie wil drinken en de rekening wil splitten.
Grappig om te zien hoe verschillend mensen hierin kunnen zijn...
With the stars as her umbrella
  dinsdag 6 maart 2018 @ 07:18:25 #267
416931 yats
(non) Average Joe
pi_177635023
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 16:54 schreef Faxie het volgende:

[..]

De beschrijving komt van Weiss.... wat denk je zelf? :') Zo kan ik er ook wel een van hem maken :')

Maar ik heb weleens single moeders geliked hoor.
Please do...

Dat is het enige nadeel van de leeftijdscategorie 25-35, ze hebben vaak of al een kind of een kinderwens. Ik kan begrijpen dat je daarvoor bedankt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 6 maart 2018 @ 07:21:52 #268
416931 yats
(non) Average Joe
pi_177635028
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 23:36 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

:') x 1000!

1920 belde, ze willen hun aanrecht terug.

Tegenwoordig zijn vrouwen geëmancipeerd toch? O nee, dat zijn ze alleen als het ze uitkomt :N :r.

Gelukkig zitten er ook andere types tussen, die het wel snappen, en niet de man alles laten betalen.

En dan vinden mensen het hier in dit topic serieus raar, dat ik niet op een eerste date uit eten ga _O- :P.
Je weet dat je het tegen magrebijnse hebt? Marokkanen zijn vaak niet zo modern als het op daten aan komt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_177635051
Morgenavond date! Gaan drankjes doen. Merk wel dat ik zenuwachtig aan het worden ben :@
  dinsdag 6 maart 2018 @ 08:17:39 #270
248821 Rauw.
op je bord.
pi_177635470
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 23:31 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ook, maar een man moet zichzelf eerst bewijzen en eerder niet. :)
In een ideale wereld ben ik het hier wel mee eens.
Eerst stop ik er moeite en initiatief in, maar na een paar dagen verwacht ik ook wel wat initiatief terug als ze het voelt.
Zo niet is dat ook prima, dan verlies ik mijn aandacht ook snel.

Het probleem is de ongelofelijke verwendheid waar veel vrouwen mee kampen,
Altijd meer dan genoeg mannen die allemaal zo hard hun best willen doen om haar te paaien. Op een gegeven moment gaat het niet meer om die unieke "connectie" te zoeken maar meer om het genieten van alle aandacht die ze krijgt.
Iedereen verkoopt zich als de ideale schoonzoon en probeert hun 25cm internet-lul naar binnen te schuiven met allerlei lieve woordjes en loze beloftes.
Dat is in ieder geval wat een date laatst liet zien aan mij.

Ik zit er nog niet lang genoeg op om het hard te maken maar het lijken voornamelijk Hollandse vrouwen die zo verwend en lui zijn waarbij 90% van de gesprekken opdrogen, de rest van Nederland en vrouwen uit het buitenland zijn (in ieder geval voor mij) behoorlijk interessanter en attenter.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  dinsdag 6 maart 2018 @ 08:19:08 #271
248821 Rauw.
op je bord.
pi_177635487
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 06:51 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja maar dat is toch stom? Waarom moet een date zonde van de tijd zijn? Ga er gewoon met een open, positieve houding in en maak er een leuke avond van. Dat is nooit zonde van je tijd en dan hoef je je ook niet druk te maken om wel/niet betalen, fooddiggers en allevrouwenzijnhoeren, want het was een leuke avond, ook als er niks uit voortvloeit.
Dit is wel een beetje hoe ik erin sta. Koffie is altijd goed, en misschien word het wel heel gezellig.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_177635547
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 08:17 schreef Rauw. het volgende:

[..]

In een ideale wereld ben ik het hier wel mee eens.
Eerst stop ik er moeite en initiatief in, maar na een paar dagen verwacht ik ook wel wat initiatief terug als ze het voelt.
Zo niet is dat ook prima, dan verlies ik mijn aandacht ook snel.

Het probleem is de ongelofelijke verwendheid waar veel vrouwen mee kampen,
Altijd meer dan genoeg mannen die allemaal zo hard hun best willen doen om haar te paaien. Op een gegeven moment gaat het niet meer om die unieke "connectie" te zoeken maar meer om het genieten van alle aandacht die ze krijgt.
Iedereen verkoopt zich als de ideale schoonzoon en probeert hun 25cm internet-lul naar binnen te schuiven met allerlei lieve woordjes en loze beloftes.
Dat is in ieder geval wat een date laatst liet zien aan mij.

Ik zit er nog niet lang genoeg op om het hard te maken maar het lijken voornamelijk Hollandse vrouwen die zo verwend en lui zijn waarbij 90% van de gesprekken opdrogen, de rest van Nederland en vrouwen uit het buitenland zijn (in ieder geval voor mij) behoorlijk interessanter en attenter.
Ja maar natuurlijk verwacht je iets terug! Dat is toch logisch? Als een vrouw er maar ongeïnteresseerd bij zit, snap ik de hele commotie wel en dan is de motivatie bij een man ook ver te zoeken. Het gaat toch juist om die hele wisselwerking? Ik neem aan dat als je een date afspraak dat je dan allebei je best doet :)

En die unieke connectie die vind je pas als je elkaar ontmoet. Tuurlijk is die aandacht voor vrouwen leuk, maar is dat voor mannen niet net zo? Dat het leuk is als je aandacht krijgt van een leuke vrouw? Er zijn ook zat mannen die niet op iets serieus uit zijn, maar moet een date dan meteen met de intentie voor een relatie zijn? Ik vind juist dat dat vaak veel te zwaar op wordt genomen, want je kent elkaar nog niet eens. En liefde is gewoon schaars, daarom is het ook zo bijzonder. Met de meeste mensen die je date, zal het niks worden en dat is prima. Als je dan wel vuurwerk treft, is het bijzonder :)
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 08:25:12 #273
248821 Rauw.
op je bord.
pi_177635549
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 23:45 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Wel wanneer jij het voorafgaand ‘verwacht’! Waarom moet een man zich bewijzen en jij als vrouw niet?
Dat doen vrouwen volgens mij sowieso wel maar op andere manieren.

Ik mag als man namelijk toch wel verwachten dat ze zich een beetje zenuwachtig maakt en haar leukste outfit aantrekt en zorgt dat ze er op haar leukst uit ziet...
Als man is dát deel van daten weer veel makkelijker, ik douche, trek een goed hemd aan en strijk m'n hand door m'n baard en zie wel wat er allemaal gebeurt de rest van de avond :')
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_177635568
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 08:17 schreef Rauw. het volgende:

[..]

In een ideale wereld ben ik het hier wel mee eens.
Eerst stop ik er moeite en initiatief in, maar na een paar dagen verwacht ik ook wel wat initiatief terug als ze het voelt.
Zo niet is dat ook prima, dan verlies ik mijn aandacht ook snel.

Het probleem is de ongelofelijke verwendheid waar veel vrouwen mee kampen,
Altijd meer dan genoeg mannen die allemaal zo hard hun best willen doen om haar te paaien. Op een gegeven moment gaat het niet meer om die unieke "connectie" te zoeken maar meer om het genieten van alle aandacht die ze krijgt.
Iedereen verkoopt zich als de ideale schoonzoon en probeert hun 25cm internet-lul naar binnen te schuiven met allerlei lieve woordjes en loze beloftes.
Dat is in ieder geval wat een date laatst liet zien aan mij.

Ik zit er nog niet lang genoeg op om het hard te maken maar het lijken voornamelijk Hollandse vrouwen die zo verwend en lui zijn waarbij 90% van de gesprekken opdrogen, de rest van Nederland en vrouwen uit het buitenland zijn (in ieder geval voor mij) behoorlijk interessanter en attenter.
De vrouwen hier gaan dat ontkennen :+
  dinsdag 6 maart 2018 @ 08:35:09 #275
248821 Rauw.
op je bord.
pi_177635671
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 08:26 schreef Faxie het volgende:

[..]

De vrouwen hier gaan dat ontkennen :+
Dat kan, er zijn ook vast heel veel mannen met andere ervaringen.

Ik kan mij ook heel goed voorstellen dat ik voor vegan universitair opgeleide backpackers die van "Amsterdam & wijntjes" houden niet interessant ben.
Maar als je je al te goed voelt om "en jij?" te vragen om het gesprek gaande te houden dan hadden ze mij net zo goed niet kunnen matchen. :9
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')