abonnement Unibet Coolblue
pi_177519166
Ik lees veel op het internet dat IKEA boxsprings vrij goed blijken en erg lekker liggen. Zo is ikea boxsprings ook een paar keer best gekozen door de consumentenbond.

Nu zijn ze best betaalbaar en vroeg ik mij af welke boxspring van ikea nou een van de betere is ?

Ik lees veel over IKEA SULTAN maar kan deze nergens vinden?

Mijn budget ligt tussen de 700-850 euro maximaal voor 160x200 tot 180x200
pi_177519284
Was tweeënhalf jaar geleden volgens mij 600 euro kwijt voor een boxspring van 160x200 bij de IKEA. Betreft de Sultan inderdaad. Is de naam niet gewoon gewijzigd?
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_177519287
Volgens mij was sultan de vorige serie... alle matrassen en bedbodems heette toen sultan.

Rond jouw budget kun je bij ikea goed slagen. Maar eigenlijk is er weinig over te zeggen door een ander.

Een matras is zeer persoonlijk. Wij hebben het meest harde matras gekozen, wij zijn geen licht gewichten dan wordt hard aangeraden.

Mijn advies gaeens doordeweeks naar ikea lekker proef liggen en info vragen.
pi_177519298
quote:
10s.gif Op donderdag 1 maart 2018 01:12 schreef yosander het volgende:
Was tweeënhalf jaar geleden volgens mij 600 euro kwijt voor een boxspring van 160x200 bij de IKEA. Betreft de Sultan inderdaad. Is de naam niet gewoon gewijzigd?
Ik ben heel benieuwd of ikea deze nog heeft onder een andere naam?

Hoe vind je de boxspring liggen? Is die verder compleet met matras en dergelijke ?
pi_177519331
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2018 01:14 schreef Faerlina91 het volgende:

[..]

Ik ben heel benieuwd of ikea deze nog heeft onder een andere naam?

Hoe vind je de boxspring liggen? Is die verder compleet met matras en dergelijke ?
Heb even gekeken, het matras heet geen sultan maar hovag.

Boxspring ligt goed, maar lig er voornamelijk alleen in _O-.

Als ik de IKEA website zo bekijk, denk ik dat de naam nu gewijzigd is in Espevär. Dan heb je een complete boxspring. Eventueel kun je er nog een topper bijkopen.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  donderdag 1 maart 2018 @ 15:55:54 #6
149959 SQ
snelle trees
pi_177529661
Hou er rekening mee dat een tweepersoons boxspring van 700 euro meestal geen boxspring is maar een boxbed of boxcombinatie: een matras op een houten kist dus eigenlijk. Je kunt je dan afvragen of een goed matras met een goede losse bodem dan geen beter idee is ;)
disclaimer
pi_177531252
Bij ikea zitten er veren in alle boxspring bodems.

Het is zo goedkoop omdat de e de ombouw zelf in elkaar zet en de vering opgerold is en dus klein verpakt
pi_177562257
Het is dit bed geworden:

https://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/spr/79210482/

Maat 160x200

Nu weet ik niet wat voor hoeslaken ik moet halen. Kan iemand mij vertellen in welke categorie ik moet kijken?

Topper? Split topper? Standaard hoeslaken ?

https://www.dekbed-discounter.nl/hoeslaken/

Bij mijn oude bed dacht ik ook een 160x200 te kopen voor mijn bed maar die was echt veel en veel te ruim (hoogte denk ik)
pi_177610535
Tipje: ik heb een matras van droomidee, en voor het geld wat je daar betaald, liggen ze zeer goed! Heb echt het idee dat dit een van de beste prijs kwaliteit verhoudingen is die je kunt vinden.

Ik heb de meest uitgebreide versie, maar lig alleen maar op het koudschuim, de traagschuim kant is t niet voor mij, maar dat is persoonlijk uiteraard.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zondag 18 maart 2018 @ 12:04:04 #10
13913 Salah-al-Din
Righteousness of the faith
pi_177903296
Ik weet niet zeker of zo'n boxspring wel geschikt is voor jullie
Wanneer een vrouw tegen u praat, glimlach haar dan toe maar luistert niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')